Dobrý den, poradíte prosím, jaké ušní známky jsou nejvhodnější pro quesstenské miniovečky? Co nejmenší, nejméně nápadné, případně pružné... Dívala jsem se, že je více výrobců, co se nejvíce osvědčilo Vám? Kolik typů je vlastně na výběr, a jakých? Díky moc za odpověď, jsem začátečník, tak tápu. Natálie
Asi úplne žiadne My máme ovečky z Nemecka, kde sú veľmi malé pískové ušné známky, ale i tak a nám u jednej ovečky zachytila a má pozdĺžne pretrhnuté celé ucho na dve časti. Vyzerá to hrozne, nehovoriac o tom, že návštevníci farmy to úplne odsudzujú. Hlavne teda keď vidia, čo to dokáže napáchať.
yvrea
napsal(a):
Dobrý den, poradíte prosím, jaké ušní známky jsou nejvhodnější pro quesstenské miniovečky? Co nejmenší, nejméně nápadné, případně pružné... Dívala jsem se, že je více výrobců, co se nejvíce osvědčilo Vám? Kolik typů je vlastně na výběr, a jakých? Díky moc za odpověď, jsem začátečník, tak tápu. Natálie
Já osobně mám pro ně známky typu A (malá ušní známka) od MAVE Bořetice a nemohu si stěžovat. Dost chovatelů pak používá i malé páskové od Zee Tagsu. Asi záleží na vkusu. Já jsem ty A pořizovala v době, kdy byly nejmenší z výběru (páskové byly jen pro jehňata určená k porážce), Zee Tags je tady asi rok. Jenže abych kupovala zas nové nůžky (cca 600-800,-) a měnila odzkoušené, se mi moc nechce.
Mám doma ovečky, které měly z Německa malé páskové (tvrdé) a mají obě 1 ucho vytržené. Mají tak v druhém uchu českou známku A a zatím ťuk ťuk v pohodě.
U známek hrozně záleží na tom, kam se píchnou. Jakmile je to moc blízko konci ouška, velice rychle se uši trhají. Já píchám za půlku od špičky ucha a zatím si žádná ovečka nestěžovala. A to ty naše prolézají denně tisy, takže zaseknout se mají o co.
Naše Květuška (náš odchov) s mnou nandanými známkami .
lavacca
napsal(a):