Dobrý večer,
už jsem sem vkládala pár dílčích témat, kdy jsem prosila o radu, jak na to. V chovu ovcí jsem začátečník, i když naštěstí né až takový, že bych snad živé zvíře viděla poprvé (jestli mi rozumíte). Každopádně se nás ty problémy nějak drží, tak mě napadlo založit tuto diskuzi, třeba i jako návod do budoucna pro další začátečníky, kteří se trápí se zdravotními problémy mláďátek.
Vezmu to popořadě: