Autorská diskuze - obrázek
Dobrý den, prosím kam co zapojit na dojeníSVL 10,případně scháním nějaký manuál.
hadičku vpravo zasuňte do oleje (tato hadička je napojená na regulátor mazání, já volím cca 4-5 kapek/min), vzduchovou hadici připojíte na trubku vedoucí ze vzdušníku (uprostřed, pod vakuometrem), elektrický přívod připojíte do motoru vpravo dole dle typu motoru, no a to je vše. od výfuku vlevo je možné svést hadičku do skleničky, byste neměli zadělaný všechno okolo od oleje. Pokud tedy dotaz zněl na toto.
milfor
napsal(a):
Autorská diskuze - obrázek
Dobrý den, prosím kam co zapojit na dojeníSVL 10,případně scháním nějaký manuál.
Dík moc za radu.Jěště bych potřeboval upřesnit druhou stranu,kam má vést hadička od regulátoru nazání.
maže se vývěva. mě vede hadička přímo do vývěvy (mám jiný stroj). odhadem bych řekla, že také budete mít přímo vstup oleje do vývěvy a místo, kde ho máte vyvedený teď, bych tipla spíše jako odkalovací vývod, aby to nestříkalo olej z výfuku. Ale pokud žádný jiný přímý vstup do vývěvy nemáte, tak by to asi mělo být takto. ale popravdě svůj odhad by mi přišel technicky pravděpodobnější. třeba se ozve kdos s tímto strojem pracuje.
milfor
napsal(a):
Autorská diskuze - obrázek
Dobrý den, prosím kam co zapojit na dojeníSVL 10,případně scháním nějaký manuál.
Opět dík za info,zatím ste jedinná kdo ochotně radí.Asi bude mazání napojeno na ten konus z vývěvy,viz.šipka.Budu laborovat.Těch 4-5 kapek se nastavuje zřejmě v chodu na prázdno a nebo v zátěži?
Počet kapek neřešte, je závislý na hustotě oleje a ta na teplotě, mě při raním dojení kape mnohem méně (zima) než při odpoledním kdy je olej mnohem teplejší. Když si vzpomenu, ráno přidám oleje, večer uberu, když ne, nic se neděje. Jen v zimě je nutné hlídat, aby kapalo aspoň něco (mám vývěvu venku) a v létě, aby to neteklo proudem a olej nedošel
Ivan
milfor
napsal(a):
Opět dík za info,zatím ste jedinná kdo ochotně radí.Asi bude mazání napojeno na ten konus z vývěvy,viz.šipka.Budu laborovat.Těch 4-5 kapek se nastavuje zřejmě v chodu na prázdno a nebo v zátěži?
přesně tak tam jak to mate označené patří připojit ta hadice od mazání, ale podle te fotky nevypadá ten olej nejlépe bylo by lepší jej vyměnit. Ten počet kapek je jedno kdy nastavíte protože to mazaní pracuje na podtlaku a ten je teměř stejný jak na prazdno tak při dojení.Olej je lepší použít nějaky řidší ja používam syntetický olej, jak již někdo někdo když budete dojit v mrazu špatně vam to bude mazat a muže se stat že vyvěva dokud se trochu nezahřeje nebude se chtít pořadně rozběhnout.Tam jak byla ta hadice připojena původně je odkalovač tam musíte nasadit hadici tu svedete do lahve a ten olej se přeléva znovu do sklenice mazáni,ale po čase je potřeba jej vyměnit.
milfor
napsal(a):
Dík moc za radu.Jěště bych potřeboval upřesnit druhou stranu,kam má vést hadička od regulátoru nazání.
na tete fotce jak je ten jakoby kohout koukající s žluteho krytu tak to je regulator podtlaku sundate ten černý kryt a je tam šroubek s matkou kde regulujete podtlak.
my používáme dojicí soupravu interplus s poloaut. ventily ty se vam po sejmutí soupravy z vemene zavřou a nasazení otevřou ale zase jsou horší na mechanicke čištění než klasicka souprava se sběračem ale zase je s nimy lepší prace při dojení a to dost. zehnat se daji na Fors dojicítechnika.cz.