agapornis 111

Moje příspěvky

23.8.2021 15:08

Tak bezrouškařů tam bylo hodně a pořadatelé je většinou také neměli. Na podzim tu máme Deltu stejně jako ji bude mít většina v zemí kolem nás. Je před volbami a tak opozice bude na koni. Zase nezvládli covid. Odstupte! Ptactvo a jeho kvalita byla většinou horší. Samozřejmě v říjnu tam bude hukot a přenosku si jen tak nepoložíte. Ten příjezd po silnici je teda síla.

3.12.2020 13:47

Obávám se, že i když jste si dal s tímto příspěvkem opravdu práci a pokusil jste se touto ukázkou nabudit mozkové závity některých lidí, myslím, že to je zase jen házení hrachu na zeď. Vrchnost si s námi lehce poradí neboť když si někdo znich všimne zdejších názorů jako " netahejte sem politiku, vy by jste mohl být kádrovák, nestarám se o politiku a podobně. V tomto případě jsme skutečně jen lehce ovladatelné stádo bez jakéhokoliv zastoupení v politice. Řekněte mi jenom, kde se mohou chovatelé sdružit k jednotném názoru a kde vzít svého zástupce v parlamentu? Kam se poděla bývalá organizace Svaz chovatelů? V současné době se děsím téměř všech politických stran ve které by jsme měli svého zástupce. Jenom proboha nejmenujte Zelení nebo Piráti! Obojí je extrém, kteří z různých důvodů jsou největšími škůdci. Trochu jsme odbočil od téma Burzy, ale myslím, že až tak moc ne. A tak výkřiky, netahejte sem politiků, jsou tak trochu mimo. Kde jinde chovatelé dnes mohou říci své názory. Když je řekněte jinde na nějaké volební kampani, nikoho to tam nebude zajímat, neboť tam nebudou chovatelé. " inteligentní chovatelé" a ne ti co zde vykřikují, že je politika nezajímá.

Diskusní téma - Burzy
3.12.2020 13:18

hzp napsal(a):
Problém spousty chovatelů je v tom, že mají malý, nebo vůbec žádný rozhled, případně jsou jednoduše hloupí. To tady taky jeden vyskakoval, že jemu nebude nikdo kecat do toho co a jak bude chovat. Pánové a dámy, podívejte se do zákona na ochranu zvířat protí týrání, případně do trestního zákoníku. Přibyl tam takový zajímavý §, který dosáhne, (když bude nějaký zmetek chtít a oznámí vás) na 90 procent z nás. Jde o § 302a) . Naprosto nepochybuji že jste o něm skoro nikdo neslyšel. Doslovné znění viz níže:

§ 302a

Chov zvířat v nevhodných podmínkách
(1) Kdo chová větší počet zvířat v nevhodných podmínkách a tím ohrožuje jejich život nebo jim způsobuje značné útrapy, bude potrestán odnětím svobody až na jeden rok nebo zákazem činnosti.

(2) Kdo chová zvířata v nevhodných podmínkách za účelem obchodu, anebo kdo kořistí z takového chovu, a tím ohrožuje jejich život nebo jim způsobuje značné útrapy, bude potrestán odnětím svobody na šest měsíců až čtyři léta nebo zákazem činnosti.

(3) Odnětím svobody na dvě léta až osm let bude pachatel potrestán,

a) spáchá-li čin uvedený v odstavci 2 v úmyslu získat pro sebe nebo pro jiného značný prospěch,

b) způsobí-li činem uvedeným v odstavci 1 nebo 2 trvalé následky či smrt zvířeti, nebo

c) spáchá-li takový čin jako člen organizované skupiny.

(4) Odnětím svobody na pět až deset let bude pachatel potrestán,

a) spáchá-li čin uvedený v odstavci 2 v úmyslu získat pro sebe nebo pro jiného prospěch velkého rozsahu,

b) způsobí-li činem uvedeným v odstavci 1 nebo 2 trvalé následky či smrt většímu počtu zvířat, nebo

c) spáchá-li takový čin ve spojení s organizovanou skupinou působící ve více státech.

Primárně je tento zákon určen na boj proti množírnám. Samozřejmě jako vše i tento dobrý úmysl je možno zneužít, např. při sousedskýcch sporech. Skutečně si nedovedete představit, jak se tohle dá proti nám použít??

Obávám se, že i když jste si dal s tímto příspěvkem opravdu práci a pokusil jste se touto ukázkou nabudit mozkové závity některých lidí, myslím, že to je zase jen házení hrachu na zeď. Vrchnost si s námi lehce poradí neboť když si někdo znich všimne zdejších názorů jako " netahejte sem politiku, vy by jste mohl být kádrovák, nestarám se o politiku a podobně. V tomto případě jsme skutečně jen lehce ovladatelné stádo bez jakéhokoliv zastoupení v politice. Řekněte mi jenom, kde se mohou chovatelé sdružit k jednotném názoru a kde vzít svého zástupce v parlamentu? Kam se poděla bývalá organizace Svaz chovatelů? V současné době se děsím téměř všech politických stran ve které by jsme měli svého zástupce. Jenom proboha nejmenujte Zelení nebo Piráti! Obojí je extrém, kteří z různých důvodů jsou největšími škůdci. Trochu jsme odbočil od téma Burzy, ale myslím, že až tak moc ne. A tak výkřiky, netahejte sem politiků, jsou tak trochu mimo. Kde jinde chovatelé dnes mohou říci své názory. Když je řekněte jinde na nějaké volební kampani, nikoho to tam nebude zajímat, neboť tam nebudou chovatelé. " inteligentní chovatelé" a ne ti co zde vykřikují, že je politika nezajímá.

Diskusní téma - Burzy
3.12.2020 10:22

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Můžete říci v čem nás chovatele drtí politika.Pohybuji se mezi chovateli mnoho let,ale ještě jsem neviděl žádného zdrceného politikou,protože se zajímáme většinou úplně o něco jiného a smysluplnějšího.

Pane, vždyť se to výše uvádí. Chovatelů se politika týká, už jak uvedl " hzp" nebudu to opakovat je těch věcí mnohem více. Už jen nemám chuť házet tím hrachem na zeď. Když je někdo IQ tykve, je to marný, je to marný, je to marný...

Diskusní téma - Burzy
3.12.2020 09:31

hzp napsal(a):
To je právě ono. Zcela bezelstně právě lžete. Pár malých příkladů, jak politika ovlivňuje chovatelství. Jistě si pamatujeme rok 2005 a zákaz dovozu odchytového ptactva. To bylo politické rozhodnutí, nic jiného. Dnešní zákaz konání burz výstav? Politické rozhodnutí, nic jiného. Cirkusy, tak jak jsme je znali celá desetilétí ve své dosavadní podobě definitivně končí, máme zde zákaz veřejné prezentace zvířat, svezli se s tímto opatřením i mnou zmiňovaní volnoletci. A abych neuváděl jen příklady ze současnosti, či nedávné minulosti. Samozřejmě restrikce komunistů, co se týká volného pohybu přes hranice bylo také politické rozhodnutí. Vy jste s tím problém neměl, když jste měl zájem o určitý druh ptáků, který byl například v Holandsku a u nás ne? Samozřejmě že měl, mohl jste se dívat tak maximálně na obrázky.
Tak přestaňte vykládat, že vás politika ve vašem chovatelském koníčku neovlivňuje. Mohl bych pokračovat a dát příklady pokud jde o ten státní dluh, ale nerad házím hrách na zeď.

Máte naprostou pravdu. Politika nás ovlivňuje všude. I ten státní dluh. Bohužel je to i zde jen házení hrachu na zeď. I zde se nás politika týká a ovlivňuje náš život jako chovatelů. To má být ale podle některých zde tabu. I když nás to jako chovatele drtí. Hlavně o tom zde nehovořit!

Diskusní téma - Burzy
2.12.2020 13:09

alfonzo napsal(a):
Froli-1
Dobrý den,jako proti chovateli a zkušenostech nemám nic proti,ale ukradený státní dluh?To ničím nezachráníte,lidé budou chudí,tudíž nebudou mět za co kupovat,potom můžete mít schopnosti velké,neprodejné zboží tlející na skladě,ale nastane problém i vám.Toto jsou totiž základy ekonomiky funkčního státu.Mám okolo sebe spoustu nenažraných harpagonů,kteří nedají druhým vydělat,říkám jim,nedáš,ostatní tvé služby nebudou mět za co koupit,takto to prostě funguje.Chudí skromní lidé se přizpůsobějí,ale ekonomika nebude pracovat jak má,dojde ke změně společeského žití.

Tak s tímto s Vámi naprosto souhlasím. Že je někomu ukradený státní dluh? To je výrok člověka který si vidí sotva na špičku nosu. To je výrok který svědčí o nízkém intelektu a o rozhledu vůbec. Ten dluh se týká nás všech. Nízké IQ u většího množství lidí kteří mají třeba volit nebo v referendu o něčem rozhodnout je obvykle katastrofou. Stejně tak, když davy neinformovaných hlupáků kritizují rozhodnutí fundovaných odborníků v případě covidu19.

Diskusní téma - Burzy
30.11.2020 12:30

Tak vidím, že i zde jsou lidé kteří se už projevili i v Praze na Staromáku. Antirouškaři. Hned by vyrazili na burzy a tam hlava na hlavě. Fronty u výkupců s andulkama. Přes 8 tisíc mrtvých na covid je vůbec nezajímá. Stáří rodiče je moc nezajímají, hlavně za výkupčími do tlačenic.

Diskusní téma - Burzy
29.11.2020 19:57

smidla napsal(a):
Dobry den,

jen protoze ma nekdo jiny nazor nez Vy, tak jsou to kydy? Prosim, nez budete priste neco strasne modreho pripravovat, zamyslete se jestli to je zcela vhodne.
Jen pro ilustraci, Muj kamarad ma zenu a sedmimesicni dite. Asi nemusim zduraznovat ze spolu spi (a tim nemyslim jenom lezeni v jedne posteli ;) ), dite koji. Ona to dostala, oni ne.

S pozdravem smidla.eu

Nechápu co jste tím chtěl říci. Ale samozřejmě každý má právo se vyjádřit. Jen jsem chtěl upozornit, že někdo kritizuje a přitom o problematice pandemie neví nic, třeba jen to, že se někdo v rodině nenakazil od druhého člena rodiny. No a co jako? To jste chtěl zde podat jako důkaz, že se to s opatřením na šíření nákazy přehání? Promiňte ale jestli to tak myslíte, jste také jen jedním z té řady hlupáků. Viděl jsem na vlastní oči vyčerpaný zdravotnický personál ošetřující nemocné s covidem 19 kteří leželi i po chodbách. Ale dokud to sám neuvidíte budete zase vy vypouštět moudra, jak kojící paní a manžel... To je nějaký argument, že se lidé nemají chránit před nákazou? Trvám na tom o kydech, neboť jste něco podobného právě předvedl.

Diskusní téma - Burzy
29.11.2020 15:59

Vím, že sem píší někdy i děti ale mnohdy ty děti mají rozumnější úvahy než mnozí dospělí. Kolikrát slyším i od dospělé populace názory na pandemií, že žasnu co člověk může vypustit z úst za hloupé názory. Ale asi nemohu být tak přísný. Dokonce od některých našich celebrit slyšíme takové kydy, že kdyby hloupost nadnášela... Dokonce, že prý žádná pandemie není, to jen naše vláda chce získat nad námi naprostou kontrolu aby nás mohla ovládat. Uf. To snad nemá cenu vůbec komentovat. Jedno je jisté. Za velké rozšíření víru si můžeme sami, protože jsme neukáznění a vir a nařízení podceňujeme.

Diskusní téma - Burzy
22.11.2020 14:56

Mohu říci, že jsem dlouholetý chovatel latamů vlaštovčí h ale kromě mutace místy a snad červenobřiché jsem se s jinými nesetkal. Místy dosud chovám a nevím jestli jsem měl i červenobřichou mutací nebo modifikaci. Koupil jsem mládě které bylo na spodní části těla dost červenoskvrnité. Po přepeření v necelém roce už bylo celé bříško až k prsům jednolitě červené. Byl to sameček. Následující sezónu jsem jej spároval s normální samičkou a čekal na odchov. Jak už to v životě bývá ale někdy čert ale v tomto případě kočka nikdy nespí. V zahradní voliéře chovám látami v hejnu a také tento pár společně. Sousedé si pořídili roztomilého kocourka že kterého se po setmění stává normální šelma a loví. Jednoho dne jsem kromě ještě dvou ptáků našel i tohoto červeného ležet s utrženou nohou až u bříška na dně voliéry. Dosud se mi nic takového nestalo a tak to byl šok. A než jsem na to stačil zareagovat, koupit druhé pletivo a zdvojit ho na voliérách, přišel druhý šok a v jiné voliéře s princeskami lutino to samé. Na dně voliéry dva ptáci s utrhanými nohami, jeden ještě žil. Že to byl sousedů asi roční kocourek vím jistě, neboť jsem ho pravidelně honil od voliéry snad každý den. Když jsem to sousedům říkal, odpověděli mi, že si mám voliéry lépe zajistit. Trochu jsem odbočil ale to je o mém chovu a latamech vše.

25.10.2020 18:30

Nezapomeňte, že Praha má asi milion a 250 tis. obyvatel. Dnes už je to Babilon hovořící mnoha jazyky. V normálních dobách a ne při covidu, je to velkoměsto jako mnoho takových od nás na západ. Samozřejmě je tu běžně hodně pracovních příležitostí, proto se sem sjíždí pracovat celá republika i lidé ze zahraničí. Poukazovat na rodilé Pražáky je nesmysl. Těch je tu proti ostatním už málo. Moraváků a Slezanů tu je mnoho. Když vyjděte večer nebo v noci na Václavák tak se ocitnete mezi arabama a černochama kur....

25.10.2020 10:47

Je to celé v hajzlu. A bude hůř. Nikam se to prý nedá vyvézt. Za dva týdny na tom bude celá Evropa možná hůře než mi. Tempo nakažlivosti jede rychle všude. Možná, že tam za to může také Babiš.

25.10.2020 07:44

Pane čalfa. Ptáci na vaši poslední fotce jsou asi ještě ne zcela přepeření a tak bude jasno asi až po dalším přepeření. Jak píše Jo PE, v evropských chovech asi čistý typ neexistuje. I v samotné oblasti výskytu určitě nebude zcela jasně čistý typ. Přes to, držím vám palce ve vašem chovu. Pokračujte, máte krásné ptáky.

24.10.2020 21:44

Tak přátelé. Ty ukázky severních z přírody jsou jasné. Nezlobte se na mne ale i když porovnáme tyto ukázky s chovanými ptáky pana čalfa a jezedak, tak musím konstatovat, že se jedná o zcela rozdílné ptáky. I když se v těchto všech případech jedná o ptáky velmi krásné, gratuluji, tak ty severní jsou zcela jinde. Pánové, chováte pěkné ptáky ale severní to nejsou.

4.10.2020 11:58

Letošní odchov rozela pestrá Gold opalin samička.

26.9.2020 11:57

Až se budete dusit v nemocnici na ventilaci jako já a Čtvrtníček budete mluvit jinak. Tak hurá, výkup čeká.

26.9.2020 11:14

Někteří magoři budou řvát, že chtějí burzu i když bude denně 10000 nakažených v ČR. Hlavně prodat plné přenosky andulek a podobných odchovů. To je nad životy druhých lidí. Jenom abychom se nemuseli omezovat. Ještě není epidemie jako byla v Itálii nebo Španělsku? Možná se jí brzy dočkáte. Hlavně aby jsme nepotlačovali tu demokracii.

8.9.2020 11:13

tbpen napsal(a):
ááááááááááááá, další cenový filosof, tak cenu si může uvádět každý v jaké měně chce,no a uvedená cena jednoho kusu 1000 eur ,ještě neznamená ,že se od ní odvíjí cena všech ostatních,obzvlášt když se jedná o ptáka r.18

Dobrá. Navrhuji uvádět ceny třeba ve Venezuelských Bolivarech. To bude zajímavější. Bolivar je tuším dnes asi tisíc US dolarů a zítra? Zajímavá myšlenka pro opravdové obchodníky s exoty, ne?

8.9.2020 10:31

Nevím jak tu někdo píše kecy nebo ne ale faktem je, že ceny ptactva letí dolů celkem strmě. Cena golden gold už je hodně dole a stačí si přečíst inzerce třeba měsíc dva nazpět a všichni vidí stále se opakující inzeráty. Například golden opalín se již asi měsíc opakuje v ceně 1000 Eur za kus a asi není o ně žádná rvačka. Mimochodem, nechápu že jsou udáváni v Eurech. Musím denně sledovat kurz abych věděl kolik vlastně majitel chce? Kolik je Euro dnes nebo až pojedu zítra kolik si mám připravit peněz? To už tu někdo zavádí u nás druhou měnu? Proč to neuvádět třeba v US dolarech?