australáček

Moje příspěvky

10.5.2017 09:23

sisi58 napsal(a):
Pejska je mi líto. Ale já nemyslela, že jste smutná, napsala jsem, že z vašich příspěvků je poznat, že i přes to co máte a můžete, tak nejste spokojená. Spokojenost je stav mysli.
Spokojený může být chuďas a nespokojený může být i milionář.

S tím souhlasím,... můj ex nikdy nebude spokojený, i když má miliony na účtě, protože pro něj je to pořád málo. Naštěstí já nejsem ten případ. Vím, že si vydělam určitý obnos, pořídím si farmu na samote a pak půjdu dělat do normálního zaměstnání a bude mi stačit, že nemám dluhy, a mám nějakou finanční rezervu na stáří, jestli se ho dožiju. Ale já jsem fakt většinu času spokojená. Mám co chci, a vždy získám co chci a vždy dosahnu toho co chci. Ale samozřejmě jsou věci s kterymi nejsem spokolena, jako napriklad muj vzhled, a momentálně vedení formy. Ale to už je úplně mimoc téma.

10.5.2017 09:17

AmyOva napsal(a):
Mluvíte mi z duše, jenom se mi to nechtělo rozepisovat
Chce se mi z toho brečet a je úplně vedlejší původní problém zadavatelky. Ja sama jsem vlastník a pronajímatel a vím, že pro mě je nejdůležitější slušný nájemník a dobrý vztah s ním. Podle toho se k němu chovám. Vim, že je to oboustranná dohoda a když budou spokojené obě strany, tak to bude fungovat.
Až budu vlastnit holobyty v ciganově a bude mi jedno kdo tam bydli, protože nájem platí sociálka a můžu tam mít každý měsíc jine nájemníky.

Australacek: bych chtěla vidět kolik vám toho nábytku co nebyl kam dát zbylo smajlík když máte své byty za "30.000kc" tak luxusně vybavené. No koment.

Je mi z toho smutno.

Byt, kde zustalo zařízení, je v Ostravě což už několikrát tu zaznělo, stačí číst a jestli jste dle přezdívky z Ostravy, tak určitě víte jaké byty jsou v Porubě vedle duhy. Tam bydlí normální lidé, jelikoz zatím v Porubě aspoň my a známí si držíme vyšší cenu, bydlí tam studenti, a za celých skoro 6 let žádný problém. Jinak ten nájem zaplatí socialka kdekoliv, ne jenom v ciganove. Zaplatí ho i v luxusnich novostavbach. Jen lidé jaksi se tváří, že oni ne, že oni přece nikdy by nešli na socialku, a přitom jsou to největší vysavači státu. A ještě k té Vaši rasistické poznámce. Můžu Vás ubezpečit, že kolikrát cikani jsou čistotnéjsi než bílí. Bývalý má stavební firmu a speciálně v Ostravě říkal, že lidé jsou totalni prasata...ze to co viděl v těch bytech, když měnili okna, že horší než na skládcena to byl panelák samých bílých. ALe jak říkám, většina diskutujících nezklamala a předvedla svoji typickou zavistivou čechačskou povahu. Pokud někomu se něco nelíbí, může to změnit..stačí jít do vlády...Ale vlastně jo, ono je jednodušší brečet a plkat na internetu, na FB rozesílat poplašné zprávy o imingrantech, ale zvednout zadečky od počítače a jít s tím něco dělat, to ne...ono je totiz lepší pasivně vše dělat že?;-) A ještě poznámka na závěr. Vy všichni si sáhněte do svědomí, jestli Vy nevysavate stát. Třeba už jen tím, že nedanite všechny příjmy, nebo tím, že je dnes velmi moderní nabrat si milion půjček, ne splácet, brečet jak exekutoři jsou hovada a věřitele to samé, že vůbec mají drzost chtít své peníze zpátky a pak jít na socialku a zadat azyl nebo dávky, když skončí lidé na dlažbě.

9.5.2017 22:38

Sundarbands napsal(a):
Trvalý pobyt neznamená vlastnické právo k bytu. Dnes má katastr za povinnost informovat majitele, že se s jeho bytem bude něco dělat. Samozřejmě, že všechno se dá obejít, ale už to není tak jednoduché. Trvalý pobyt se dá správním řízením zrušit, vyhodit nájemníka na ulici už jde podstatně hůř.

Tak z toho vás katastr vyléčí. Informovat vás má, ale neděje se tak. Až na to přijdete jako já, budete taky čumět, že někde stačí složit prachy na kolek a vyplněný papír.
K tomu psovi už se nevyjadřuju a trvalý pobyt neznamená vlastnické právo k bytu, ale když s tím nájemník nakládá jako se svým a to včetně jistých transakcí, budete pak čumět znova.

Zvláštní, že všichni mi najemnici v mych bytech trvaly pobyt maji a žádné transakce nedělají, dokonce někteří mají i exekuce a světě div se, dokonce ani jednou jsem neměla hovor od exekutorů, a to se v té oblasti pohybuji, takže by se to ke mě doneslo zatepla. A zrušit trvalý pobyt dnes není už takový problém jak kdysi byl, moje vlastní zkušenost, klient rušil nájemníkům trvalý pobyt, stačilo uvést, že porušili nájemní smlouvu, že je vystěhovava a bylo.

9.5.2017 22:31

sisi58 napsal(a):
Ujišťuji vás, že vám nezávidím ani chlup. I přes to, že nemám moc hmotných statků. Co potřebuji mám, ostatní nechť si klidně mají víc.
Mám svůj život, který mi vyhovuje a s vámi bych neměnila. I přes to, co všechno máte, se mi nezdáte moc spokojená. Jen můj dojem.

Nemyslela jsem konkřekne Vás, myslela jsem to všeobecně. Spokojená jsem, šťastná ne, protože nám umřel pejsek a to žádný majetek nenahradí. Jen píši znová, zaráží mne, kolik lidem přijde v pořádku za zády a přes výslovně zakázáno majitele bytu si do bytu dotáhnout psa. Ale to je jedno, jen teď už vím, že svým klientům budu doporucovat ještě vyšší kauce pro jistotu, a doplatí na to bohužel i ti slušní.

9.5.2017 22:26

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
To co předvádíte je to nejhorší kupčení s chudobou, větší vydírání státu, než jaké činí cikáni na sociálních dávkách. Jste v naší společnosti ten nejhnusnější sliz a hnus, který jinak ani nelze pojmenovat !
Do těch vašich hnusných bytů a s vaší hnusnou povahou byste žádného nájemníka nedostala, nikdo by vám za ně neplatil. Vy jste si jen udělala dojnou krávu ze státu, kterému i já přispívám ze svých daní, takže okrádáte kdekoho a ještě tu chcete kázat. Jdu b.lejt velebnosti !

To je Váš názor a nevěru Vám ho. To je to samé, jako bych ja se pohorsovala nad tím, že někdo si svou vinou způsobí uraz a pobírá invalidní duchod. A s tím rasismem jdete víte kam. Jsou cikani a cikáni. Znám hodně zaměstnavatelů, kteří už jen proto, že dotyčný je cikán ho nezaměstná, i když by dotyčný pracovat chtěl. A na sociálních dávkách jsou i bílí a i jsou bílí, co v životě pracovat nepůjdou. Že Vás tak nerozčiluji matky samozivotelky, co tvrdí, jak jsou samy na děti a bydlí jen s dětmi a nacerno mají v bytě ubytovaného partnera, který pracuje a vydělává. Že Vás ne rozčiluji lidé, co na množí štěňata, koťata a pak stát musí jich živit v útulcich, že nenadáváte na fetaky, alkoholiky, které stát dotuje a platí jim léčení, injekční stříkačky atd... A nebojte, o nájemníky nouzi nemám, naopak musím je odmítat. Ale celkem jste ukázala svou povahu. Typicky zavistivy Čecháček.

9.5.2017 18:27

sisi58 napsal(a):
Chovejte se slušně. Já svůj příspěvek také píši jako pojednání, nikoli jako útok na vaši inteligenci.
Na bazoši koupíte nábytek do bytu za stovky, nevidím tedy do pronajímaného bytu důvod kupovat nábytek v mahagonu a péřové matrace. A nepochybuji, že nájem máte takový, aby se vám to rentovalo, jinak to neděláte, pokud vím, nejste charitativní organizace.

Ano, to je pravda, že byty v Janově jsou vlastně holobyty. Ale v Ostravě po rozchodu s exsnoubencem jsme museli nechat většinu vybavení, protože jak já, tak ani on nemáme nábytek kde dát, oba jsme se vrátili k rodičům a je to nábytek v řádu statisíců, ono dnes jen kvalitní kožená sedačka stojí dost, takže tak. Chápu, že většina diskutujících spíš útočí proto, že jejich závist nedokáže s kousnout to, že někdo je těžce za vodou, nemá dluhy, a X exekuci na krku. Každý by se měl dobře, kdyby chtěl, ale pro to by něco musel obětovat, což je většina lidí liných.

9.5.2017 18:14

koňadra napsal(a):
Vidíte a mně zase přijde závažnější ten pes - pokud mne budou sousedi denně bombardovat telefony, že je pes obtěžuje, jsem prakticky bezmocná. Sice mně NOZ umožňuje ukončit smlouvu, ale jak je fakticky dostanu z bytu? Už jsem to zažila a nechtěla bych to opakovat.

Trvalý pobyt neznamená vlastnické právo k bytu. Dnes má katastr za povinnost informovat majitele, že se s jeho bytem bude něco dělat. Samozřejmě, že všechno se dá obejít, ale už to není tak jednoduché. Trvalý pobyt se dá správním řízením zrušit, vyhodit nájemníka na ulici už jde podstatně hůř.

Prave...zažila jsem to bombardovani a díky už nechci. Není totiž nic lepsiho, než mít poradu nebo obchodní jednání a do toho neustále vyzvaneci telefon, že pes tam opět rve nonstop, na chodbě se vymocil a vyprazdnil a majitel to neuklidil. A je opravdu boží, kdy člověk maká 20 hodin v kuse 7 dní v týdnu a udělá si 1 víkend volno jet řešit autobusem nebo vlakem problémového nájemníka. Ne nemam potřebu okrádat se o volny čas a o volný čas okrádat me zvířata.

9.5.2017 18:08

sisi58 napsal(a):
Vy jste vlastně takový lidumil. Chráníte lidi před jejich blbostí a neznalostí.

Nejde o lidumilstvi, ale o slušně chování. To, že nesnáším lidi, neznamená, že jim chci ničit životy a dělat z nich bezdomovce. Ale jak říkám, hlupák a ne slušný člověk nepochopí, člověk, co má 5 pohromadě a je slušně vychován pochopi. Shodou okolností jsem dnes se o tom bavila s kolegou a řekl, že ten to vyřešil jednoduše. Chceš zvíře v bytě, o.k. ročni kauce, nemáš, tak papa a při první stížnosti letiš. Zvláštní, že zatím ma tak jak já všechny byty obsazené a pronajaté.

9.5.2017 11:37

Tina 2 napsal(a):
Kupte si ten zákoník, máte to tam černé na bílém. Já na rozdíl od vás neshazuji něčí vzdělání, intelekt nebo finanční možnosti.

Nechápete mě. Jedná věc je zákon, druhá praxe. Vy fakt si myslíte, že když k soudu přijde majitel bytu a nájemce, který byt má ze zákona pravo mít v bytě zvíře respektive psa / kocku, ale ve smlouvě to má zakázáno, že soud mu dá za pravdu? Že vlastně může zdemolovat jeho pes / kočka byt a nic se neděje. A nájemce nakonec nemusí ani platit škodu, však co nájem platil řádně a včas ne? Ach bože, do čeho jsi to duši dal.

9.5.2017 11:06

Tina 2 napsal(a):
To věřte, že můžete. Žádná smlouva, ať je postavená jakkoliv nemůže být nad zákon. Právník by to těžko vysvětlil.

Vzkazu bratrankovi, co je vystudovany právník, že ty práva co studoval jsou k ničemu, že diplom nic neznamená, že na i fauna jsou fundovnější pravnici;-).

9.5.2017 10:43

Tina 2 napsal(a):
Jenže od toho je případná kauce (nikde jsem neměla nižší než 3nájmy, což bylo obyčejně kolem 36tis), když už tam je bordel jak v tanku. Navrch nerozumím nějak tomu, že všem tu zůstane po nájemci nepořádek. To tam nikdy nebyli při předávání bytu?

Australáčku obraz jsem si udělala. Jakmile vyjádří názor někdo jiný, je za špatného a hned ho urážíte. Zkoušejte to na ty svoje nájemníky v horní dolní, ale tady se pokuste udržet tvář člověka, co se staví do pozice toho slušného. O tom, že někoho vyhazujete pomocí goril bych se tu nezmiňovala, to, že vám někdo neohlásí zvíře, což at se vám líbí nebo ne podle platného zákoníku není vaše věc, není porušení smlouvy. Což by se nedalo říct o tom, pokud byste někoho vyprovodila stylem, jaký jste popsala, leč na vaší straně.

No ono jedna věc je zákon, druhá věc je smlouva. Věřte, že i když zákon hovoří, že v bytě můžete mit zvíře, pokud si dáte do smlouvy, že do nepřejete v bytě zvíře typu kocky, psa, a zvířete, co může zničit byt, či obtěžovat sousedy hlukem, tak to zvíře tam nesmíte mít. Právník by Vam vysvětlil jak jednoduché je u soudu vyhrát takový spor. Další věc je, že svým způsobem chráním i ty lidi. Kolikrát mají prvního psa/ kocku v životě a neuvědomují si, co to zvíře dokáže. A je lepší ne vzít si takového nájemníka do bytu anebo vzít ho, a když jeho zvíře tam něco zničí, vymáhat to po něm, dát to na exekuci a tomu člověku udělat Mega problemy tou exekuci... protoze už vidím dle těch diskuzi, jak někdo ochotně přizná svou chybu a vytáhne z kapsy třeba 150tis...coz klidně taková škoda může být... takze mě jako poškozenému nezbude nic jiného, než to vymáhat, dát to na exekuci, takže částka se zřetelně navýší...

9.5.2017 10:17

Tina 2 napsal(a):
Vy se mi zdáte

Nebojte, než dám...ale předpokládám, že budete ta jedna z mnoha většiny, co jim slušně vychování nic neříká. A když se ke mě někdo slušně nechová a nedodržuje podmínky předem domluvené, nemám ani já důvod k němu se chovat slušně. Proč bych to dělala... Naopak lidé, co se chovají slušně a dodržují pravidla, vycházím jim vstric. Teď zrovna 3 rodiny, mi dluží nájemné za 2 a 3 měsíce, ale nemám problém počkat. Vím, že měli velké nenadálé výdaje a stane se.,. jsme jen lidi., ale někdo, kdo suverénně si pronajme byt a bude si tam dělat co chce, V a smát se mi do ksichtu, děkuji to nepotřebuji...

9.5.2017 10:12

sisi58 napsal(a):
To je to, co se pokouším vysvětlit "australáčkovi".
Přijde mi, že tím že ziskal více majetku/bydlení, než druzí, se staví do role jakéhosi guru, který bude kontrolovat nejen své byty, na to má právo, ale i lidi, kteří v nich bydlí, na to právo nemá, a říkat jim, jak mají žít.
Pokud je najímatel v situaci, že může kdykoli zvednout kotvy, pošle australáčka tam, kde slunce nesvítí a s batohem odejde středem. Člověk, zahnaný do úzkých, ať už svou hloupostí nebo shodou okolností, si zřejmě od něj nechá líbit mnohem víc než první případ.
To ale neznamená, že má pravdu.

Rozhodně se nestavim do pozice guru. A jestli to, že vyžaduji od nájemníků dodrživání nájemní smlouvy je pozice guru, tak to paron, tak víte co? Až zničí mi jejich mazlíčci další vybavení, dejte mi sem adresu Vaši, pošlu je k Vám, že Vám to přijde v pořádku. Dneska, ale není horko, aby byly nějaké možné upaly a z toho blouznění.

9.5.2017 10:06

Seriously napsal(a):
Jo, to s vámi souhlasím. Jak jsem si povšiml ve všech těch příspěvcích, tak nájemník je vlastně parazit, protože kdo nemá vlastní hypotéku, je sociál a nemá právo na nic. Jen má cálovat. Do toho jsme se dozvěděli, že vlastnit zvíře na němž mi záleží není právo, to smí jen ti movití. A běda jak si v bytě, co máte půjčený userete, chraň bůh. A těch poškozených, co se tu vyrojilo, zajímavý. Tak jako další nahoře nechápu, proč se takoví lidé věnují pronájmům, když to jdou vlastně jak popisují charity a každý, kdo kde bydlí v jednom z jejich desítek bytů (čumím jak špatně se češi mají) je šmejd a zmetek, co jim jen ničí majetky a za pomocí koček, psů a pískomilů jim bytečky vybydlují.

Asi blbě mě chápete. Nájemník určitě není parazit, ( se všemi svými nájemníky mám dobrý vztah nemám problém jim ani počkat s nájmem i mě se může stát, že špatně zainvestuji a skončím na, mizine) ale nesnáším vychcanost, a nedodržování podmínek. Zkusím to vysvetlit jinak. Představte si, že máte firmu a pracovník Vám nepřijde do práce bez toho, že by se omluvil. Vy tedy budete muset zavřít firmu a přijdete tím dejme tomu za ten den o tržby ve výši 50 tis. Budete se na něho usmívat anebo s ním okamžitě rozvažete pracovní poměr a budete vymáhat vzniklou škodu...

9.5.2017 10:01

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
"Myslíte si fakt, že je v pořádku do cizího bytu ( a i když plasi za užívání, tak ji byt nepatří) bez vědomí majitele nastěhovat psa?"
dle NOZ ano

"Mě to udělat, letí na hodinu a kauci nevrátím za hrubé porušení smlouvy."
pokud se nepletu, tak smluvní ujednání, která jsou v rozporu s legislativou, jsou neplatná.

Věřte, že když Vám do bytu nabehnou 2 gorily a řeknou, že buď se do večera vystěhujete nebo veškeré věci skončí na ulici vyházené oknem a doslova je vyhodí z bytu, tak každý se odstėhuje;-) a sorry, že nejsem člověk, co nechá ze sebe dělat blbečka a kakat si na hlavu.

9.5.2017 09:32

sisi58 napsal(a):
Nerozumím, o co vám jde. Máte 27 bytů k pronájmu.
To fakt čumím. Děláme s mužem oba od maturity a akorát jsme si pořídili jeden, na víc nám peníze nestačily.
Ale ať se vrátím k věci. Můžete si ubytovat, koho chcete. Můžete dát výpověď každému nájemníkovi ze svého bytu.
Musíte být těžce za vodou.
Proč se tu tedy navážíte do ženské, která se se svým pejskem přistěhuje k otci svého budoucího dítěte?
Ano udělala chybu, že se nestavila za paní domácí předem.
Ovšem to by jí nejspíš nepomohlo.
Dle občanského zákoníku pejska i podnájemníka(maminu) původní pronájemce (otec dítěte) mít může.
Jediné, co musí teď udělat, je shánět si i s rodinou nové bydlení. Má na to čas do konce smluvního období.
Sorryjako, žádný úřad maminu s miminem nevystěhuje na ulici i když si to bude domácí přát.
Dohoda je nejlepší řešení stávající situace.

V prvé řadě, těch 27 bytu celkem mě stálo stejnou částku jako garsonka v Ostravě. V Janově koupíte totiž byt za 30tis v dražbě ještě levněji o polovinu. O co mi jde? O to, že nestačím zírat, kolika lidem nic neříká slušně vychování. Myslíte si fakt, že je v pořádku do cizího bytu ( a i když plasi za užívání, tak ji byt nepatří) bez vědomí majitele nastěhovat psa? Mě to udělat, letí na hodinu a kauci nevrátím za hrubé porušení smlouvy. Nemohla bych těm lidem už věřit a blbečka ze mě nikdo dělat nebude. A klidně at si jde stěžovat kam chce. Ale co se divím, dennodenně se setkáváme s tím, že lidem přijde normální pustit psa navolno v parku, kde si hrají děti, nechají je skákat po lidech, nechají je běhat k cizím psům...a pak se jen diví, když jim toho jejich mazlíčka někdo sejme... ale nevidí už to, že si ve většině případů mohou za to sami...njn lideska slušnost a ohleduplnost se už vytrácí.

8.5.2017 17:43

Erebos napsal(a):
Víceméně napsala. Vy pronajímáte, vy určujete pravidla. Leč smlouva je postavená na tom, aby byl vztah vyvážený, ne aby se tam někdo cítil jako v placeném vězení. Pro mě je pes a jiné zvíře součást mé rodiny. Nelíbí se vám to, ok, ale aktuálně vám nemá nikdo povinnost něco takového hlásit a pokud se vám to nezdá, nemůžete z tohoto důvodu dát někomu výpověď z nájmu. Jistě, najdete si jiný důvod, nicméně ne tento.
Protože je moje IQ omezené vidím právě víc než třeba 2-3miliony co vás ten byt stál, protože ty peníze budete chtít logicky zpět, což je běh na dlouhou trať. Z lásky to ale neděláte. Je to fajn kontrast nenávidět lidi a pronajímat takto přes 27bytů. Klobouk dolu. Tolik šťastných lidí.
Zajímalo by mě, kdo vás donutil ty byty proti vaší vůli koupit za tak nekřestanské peníze (sorry, ale byty v aukcích o nichž hovoříte nestojí ani omylem takové peníze, zatímco ten nájem tam až tak nízký není, že? ).
Člověk, co bydlí v pronájmu je dle vás sociál? Ale no tak. V pronájmech bydlí spousta lidí, co jsou někde za prací a světe div se, jsou to i manažeři, lékaři a další sorta, kterou bych tedy s jejich platovými možnostmi za socky nepovažoval. On ne každý chce žít rok dva na hotelu za daleko vyšší peníze, přestože na víkend vyráží za rodinou.

Já nenapsala, že byt mám za 2-3 miliony, napsala jsem, že tolik stojí normální byty v Praze;-) pro méně chápave. Garsonku v Ostravě ( dle lokality zase samozřejmě, ale v průměru) stojí 500tis...v Praze za ten samý byt dáte 1,5-2 miliony...chápete? Proto i ty nájmy jsou v Praze vysoké, ale jsou tam i vyšší platy. Takže nemůže stát pronájem garsonky v Praze 6tis, jak v Ostravě. To je nemožné. Nebo má majitel bytu pro modré oči pronajímat lidem zadarmo byty? Chtěla bych kilo toho na čem jedete. A představte si, že můj ex lidi téměř nemůže ani vystát a to dělá managera obchodního řetězce. A pro mne pronajímani je narovinu slusny přivýdělek k mé práci. Diky tomu mohu dotovat opuštěné zvířata, kastrovat toulavá kocky, nakupovat jim jídlo, zajišťovat veterinární péči. A sorry, ale lekar, manager a podobne pracovně vytížení lidé rozhodně nebudou si do bytu pořizovat zvíře typu psa, kočky atd a pokud ano, jsou na přes držku) takže takoví lidé ani neřeší, jestli je možno v bytě mít zvíře.

8.5.2017 16:59

Erebos napsal(a):
Ale kdeže teta hovadiny. Já žiju v Praze madam, tady jsou nájmy 15000,17000 a výše. Většina bytů nemá zařízení vyjma kuchyňské linky. Pokud se pohybujete v realitách víte dobře jako já, že lidé o zařízené byty nestojí - nábytek mají svůj. Nějaký nábytek za pár kaček z Ikey, který je tam beztak z alibismu a kupován co nejlevnější vytrhne možná skupinku studentů. Od těch pro změnu musíte čekat, že tam při přebírání bytu zpět asi nebude tak, jako bylo na začátku.
Totéž při koupi bytu - spousta klientů nestojí o nějak vyumělkovaný byt, protože ho prostě překopou a jediné co je zajímá bude, kolik bude stát odstranění toho, co tam je doposud.

"Výdělečně je to v případě sociálních lokalit, kdy byty stojí pár desítek tisíc nebo v oblastech, kde není zaměstnanost, tak tam ano vyplatí se, protože tam jdou bydlet neprizpusobivi, socky, alkaci, fetky a podobný lidský odpad, ne normální slušní, pracující lidé"

Tohle je slátanina non plus ultra - tam kde je nezaměstnanost a koupíte vybydlený byt v aukci, tam musíte narvat sakra peněz, aby to vypadalo, než se vám tam někdo nastěhuje. Chcete mi namluvit, že byste si tam pustila po tom všem nepřizpůsobivé, socky, fetky? No to vám žeru.
A sorry, ale dle mě slušní a normální lidé o nichž uvažujete jako o nájemnících mají právo se chovat v bytě jako doma. Jestli tím myslíte, že vám budou ničit zdi, vyrvou parkety a udělají si vatru, takt o smýšlíme o normálních lidech jinak.
Miluju poučování vašeho typu o tom, co kdo dokázal nebo nedokázal - nechápu proč tu uplakánci pronajímatelé řešíte jak zlí a hrozní jsou nájemníci. Ad1) vybíráte si je vy sami, případně to necháte realitce, ad2) nikdo vás nenutí řešit svou špatnou situaci tím, že pronajímáte jeden ze svých bytů na jehož splácení nemáte (pak nechápu, proč ho neprodáte a ponecháváte si ho). To, že byt někomu poskytujete k nájmu a jak píšete, vycpete ho nábytkem za balík peněz, je čistě váš problém a vaše starost za níž inkasujete prachy. Pokud tam ale bydlení nabízíte zadarmo a s takovým nábytkem, nechte mi na sebe kontakt, s radostí se přestěhuji a přestanu platit svou hypotéku o které jste tu napsala, že ji nemám a nevím, co stojí úsilí na ní vydělávat
NECHÁPU UPLAKÁNKY VAŠEHO TYPU - MÁM BYT, PRONAJÍMÁM HO PRO RADOST, MÁM STRAŠNÝ NÁJEMNÍKY, VŠICHNI MI TO VYBYDLUJÍ, PŘITOM JSEM JIM TAM DALA NÁBYTEK ZA STATISÍCE A JEŠTĚ BY SE TAM CHTĚLI CHOVAT JAKO DOMA, NO HNUS VELEBNOSTI
JEDNODUCHÁ RADA - NEPRONAJÍMEJTE.

Nikde jsem nepsala, že nájemnici se nemají chovat jako doma. Chápu, že Vaše IQ je omezené, takže vidíte jen nájem 15tis a nevidíte, že ten byt, myslím pořizovací cena stojí třeba 2-3 miliony... a představte si, že já už nějaký pátek vykupuji byty v aukcích a právě sociální lokality se vyplatí nejvíc. Ten byt je totiž tak zdemolovaný nebo v také lokalitě, kde normální lidi nepůjdou, půjdou ti, kterým stát to bydlení zaplati;-) takže proč bych neubytovala Romy, když stát mi to zaplatí;-) a zde olova nemají co ;-) např v Litvínov- Janově mám takto 27 bytu a vynos je velmi slušný, prptoze bydlí tam Romové. A co si budeme podívat, málokdo dnes v normální lokalitě do slušného bytu si Romy nebo někoho min slušného ubytuje. Setkala jsem se v prasi i s tím, že majitel bytu požadoval výpis z exekuci, z rejstříku a totálně prolustrovat nájemce. To třeba mi už přijde přehnané...ale pořád jsem majitel bytu a já určují, co se v tom bytě bude moci dělat a co ne. Pokud se to nelíbí, dotyčný může jít o dům dal, já své byty pronajmout nemám problém. Anebo pokud někdo chce mít psa, fajn, ale složí mi kauci v hodnotě vybavení a příslušenství a už vidím, jak člověk co bydlí po pronajmech ( takže těžko člověk za vodpu) bude skládat třeba 200tis;-). A v případě, že si někdo bude stěžovat na hluk psa, okamžitě ho z bytu vyrazím...jj, už vidím, jak někdo takovou smlouvu podepíše, nenechte se vysmat.

8.5.2017 15:55

sisi58 napsal(a):
Božíčku, yorka je malučká, loužička snad ani není vidět. A nepředpokládám, že čurá po bytě jak zjednaná.
Zřejmě je i tichá, nevěřím, že během týdne, co mají mimi, nikdy nikde nebyli.
A nepředpokládám, že v tom bytě budou pořád, i po mateřské, když je domácí žrout pejsků.

Paní požádala o radu pro tuto konkrétní situaci, teď a tady. Co bude za rok, nikdo neví.
Mají nové miminko, malou, evidentně bezproblémovou fenku a domácí, co nemá ráda zvířata.
Neřešíme tu smečku rozjívených psů, co všechno šmahem zničí.
Třeba orionka píše k věci. I prestige dává radu.
Ostatní se spíš vyjadřují všeobecně. To paní nepomůže.

Miluju psy a všechny zvířata a naopak lidi nesnašim, ale v žádném z mých bytů jsem nepovolila zvíře. Jednoduché vysvětlení... Povolila jsem jednou. Škodu téměř 275 tis. mi dodnes nikdo nezaplatil a o tom, že telefon vyzváněl neustále, protože volali sousedé, že pes tam vyjet nonstop se ani ne zmiňuji.

8.5.2017 15:51

Erebos napsal(a):
To máte pravdu, ona neuvede jako důvod psa, ale prostě dá výpověď, na což má právo.
Moje poselství, co jsem chtěl předat je to, aby si lidé nenechávali s*t na hlavu, protože v tomhle je zákon na jejich straně a nemá jim do toho kdo co kecat. Je to jako kdyby vám někdo žvanil do toho, že máte na cestě další dítě. Pronajímatel není ani náš rodič, ani chlebodárce, za službu poskytování ubytování dostává většinou více než solidně zaplaceno a jak jste správně psala, sehnat dnes slušného nájemce je taky zázrak. Oni se lidé poučí, až jí ten byt zdevastuje někdo, kdo na první pohled vypadal slušně, ale BYL SUPER, PROTOŽE NEMĚL ZVÍŘE

Melete s prominutím pekne hovadiny. Zkuste si koupit byt (myslím za hotové peníze ne na hypotéku, protože byt na hypoteku už tuplem se nevyplatí pronajímat, protože člověk je rád, když vůbec mu to pokryje veškeré naklady a je na nule ane v minusu ) a pronajímat ho a pak si po povídáme, zda je to výdělečně. Výdělečně je to v případě sociálních lokalit, kdy byty stojí pár desítek tisíc nebo v oblastech, kde není zaměstnanost, tak tam ano vyplatí se, protože tam jdou bydlet neprizpusobivi, socky, alkaci, fetky a podobný lidský odpad, ne normální slušní, pracující lidé. Také zkuste si byt vybavit nábytkem ne za pár korun z ikei, ale luxusnim, ze zahraničí za stovky tisíc a pak si tam na stěhujte kohokoliv a pak si po povídáme,. Ale tyto kecy co máte Vy, většinou mají typy lidi, co v životě moc toho nedokázali, tak netuší, co úsilí stojí vydělat na to, aby vůbec ten byt si mohl člověk koupit a nebo si ho zařídit.