Camii

Moje příspěvky

8.1.2020 15:19

rapotacka11 napsal(a):
Pár lidí zde má pochopení ...

Všichni tady jsme toužili po psovi.
Někdo měl možnost ho mít, někdo čekal roky.
Třeba já. A můžu Vás ujistit, že i když jsem musela čekat
dlouho, "chutnalo" mi to stejně, jako kdybych byla mladší.
To, co jsem se svým psem chtěla prožívat já,
to si prožily moje děti a šťastní jsme byli se psem všichni.
Hlavně já.

Ano, pár lidí. Ale zbytek se vyžívá v útocích, zesměšňování a nebo podkopávání. Protože jiný názor než jejich neexistuje, natož jiné řešení. Proto jsem došla k názoru, že radši si našetřím ještě něco navíc. Jak se říká, 100 lidí, 100 chutí.

8.1.2020 15:07

Inspektor Pišišvor napsal(a):
Ne, tohle je v pořádku, ale já asi nemám potřebu si s Vámi "měřit pindíka" v tom, kdo jsem, a kdo máme jaké známé nebo příbuzné

Prostě je to můj osobní dojem, a napsala jsem Vám jen to, jak to vnímám z pozice chovatele, nic víc, nic míň.

To byla spíše mírná nadsázka. Protože už nevim kudy kam, ať napíšu cokoliv. Vše je špatně. 🤷🏼‍♀️ Asi nejsem vhodný kandidát na pejska. Divim se jak mé dvě fenky se mnou mohly odžít tolika let, když mám tak špatný pohled a názory. 🤦🏼‍♀️ a nejsem dokonalý kandidát.

8.1.2020 15:04

Je to možné. No..radši si přišetřím pár tisíc navíc, než se zde dohadovat.

8.1.2020 14:58

Inspektor Pišišvor napsal(a):
Soudím podle toho, co jste sem dobrovolně dala k dispozici.
A ano, zájemce o štěňata soudím podle prvotního projevu (ať už je to písemný, telefonický, nebo osobní), a pokud mám pochybnosti hned v začátku, tak už se do dalších fází nepouštím.

Ale chovám jiné plemeno, takže my se v této situaci nesetkáme

Co je špatně? Že mám známého veterináře? Tak to se podržte, má teta má dokonce chovatelskou stanici a vlastní cvičák. A jen proto, že jsem navrhla jedno řešení, které je pro mě schůdnější než ostatní, protože se jedná o mou situaci. Poslechnu si tohle. 🤷🏼‍♀️

8.1.2020 14:56

A když bysme se dohodli, případně nás kdykoliv navštívit. Jsem otevřená všemu. Ale když mě zde lidi soudí, jen proto že mám jiný pohled na věc než oni a ačkoliv je mé řešení komplikovanější, ale není ani špatné? A dostanu za to pomáu vynadano a že mně by štěně chovatel neprodal? Myslím si, že je to zcela přehnané. Pár lidí zde má pochopení a dokáže diskutovat normálně, ale vyzdvihovat se tu jak jsem někomu dala slevu na štěně, ale jen proto, že moje řešení se nelíbí a hned mě zavrhne, že mně by štěně ani neprodal? Dost přehnané.

8.1.2020 14:52

Já vím, proto jsem v úvodu psala, že nemám problém se s chovatelem ze začátku scházet, aby mě poznal a nahlédnul do mého života a věděl co a jak, případně kde by pejsek žil s v jakých podmínkách.

8.1.2020 14:45

Inspektor Pišišvor napsal(a):
Jako, z pozice chovatele bych Vám po takovém argumentu neprodala štěně, ani kdybyste ho pak chtěla zaplatit hned - odradilo by mě Vaše komplikované a iracionální myšlení.

... a to jsem prodala jedné mládežnici a dvěma studentkám VŠ štěňata se slevou. Toho rozhodně toho nelituju, a udělala bych to zase, protože to jsou nejlépe prezentované odchovy, co mám v civilu

Když soudíte podle psaného projevu a nemáte zájem poznat osobně? Dík, ani bych od Vás štěně nechtěla :)

8.1.2020 13:43

Dobře, tak znova. Mám úspory, za které si mohu koupit psa hned. Ale když ho koupim, nezbyde nic na tu situaci ,,kdyby náhodou se něco stalo” což se musí řešit hned. Proto mi přijde logičtější si vzít pejska na splátky a kdyby něco, abych měla kam sáhnout, než vše dát za pejska a pak se modlit, aby se něco nestalo nebo aby byl zdravý, minimálně rok ne-li dva. Jestli mě chápete.

8.1.2020 08:50

Našetřit, ano to se dá. Nic jiného mi nezbyde. Pubertální děcko nejsem a s psy zkušenosti mám. Měla jsem dobrmana s papíry, zemřela v 13 letech na stáří. Poté jsem měla špice bez PP a ten se dožil 11 let. Nebudu tvrdit, že nikdy neměli zdravotní problémy, měli. Dobrmanka měla dokonce dost vážné problémy a vše jsme zvládli. Je teda fakt, že v té době jsem šla a psa hned koupila. Ale doba je jiná a přidali se další výdaje, takže tolik teď momentálně nemám. Nebo spíše mám, ale jen na koupi a pak znova střádat kdyby náhodou se něco stalo mi nepřijde logické, když se to musí řešit hned. Proto se ptám na splátky, je pro mě lepší vzít pejska na splátky a kdyby něco sáhnout do úspor než úspory dát na koupi a pak se modlit aby se nic nestalo minimálně rok či dva.

8.1.2020 08:09

_Fifinka napsal(a):
Psa bez PP Vám na splátky nikdo neprodá, většinou se jedná o množitele, kteří shrábnou prachy a už Vás nechtěj vidět. Pokud chcete mermomocí cpát peníze do bezPP psa na veterině, tak raději pomozte nějakému bulíkovi v nouzi (FB: Bulterier v nouzi, Bulíci v nouzi…)
Jen si dejte bacha, ať neskončíte jak moje známá, která do psa kvůli jeho mizernému zdraví cpe celou svou výplatu. Naletěla množiteli, který ji nasliboval hory doly, pak z ní za bezPP psa vytáhl 20 tis. Teď jí táhne na čtyřicítku, žije u rodičů, má jen nemocného psa-ničitele a žádný život. Ne nadarmo se říká, že za blbost se platí...

Vím, že většinou se jedná o množitele, ale také to není pravidlo. Může to být člověk co nechal bulíka připustit jednou a konec. Asi jsem to špatně napsala, celý začátek diskuze. Ale spíše mi šlo o to zjistit pohled zda se to dá. Tato informace, že se prodá pejsek s PP na splátky a po jeho doplacení, chovatel zašle papíry. A připojila k tomu informaci, že sama bulíka sháním.

8.1.2020 07:25

rapotacka11 napsal(a):
NE!
Prostě. ne, je to nesmysl !

Člověk opravdu nemusí mít všechno, co si zamane.
Mít psa znamená výdaje.
Láska a péče?
Pes potřebuje akci, výcvik, sport a i to stojí
hromadu peněz a mladý pes i spoustu času.

Možná si zkuste uvědomit, že do péče patří i výcvik a věnování mu času. Chápu, že si potřebujete prosadit svojí a chcete slovíčkařit, ale když se neumíte bavit slušně bez arogance, tak si své prupovídky nechte pro sebe. Nejsem nějaké pubertální děcko, které se musí pyšnit tímhle plemenem. Jsem normální dospělý člověk, který by si rád splnil sen a psa chce kvůli jeho dobré povaze. Slušně jsem se optala zda tahle možnost je. Pokud by se něco takového našlo, své zbylé možnosti jak bude o psa postaráno, co vše bude mít k dispozici, kam budeme chodit na cvičák atd. Budu probírat s chovatelem. Pouze jsem se optala.

8.1.2020 05:22

Vím, že když přijde nějaký nečekaný výdaj ohledně pejska, tak je to finančně náročné. Ano, to bych zvládla nějakým způsobem sehnat, ikdybych na tom měla být bitá já a v dost věcech se omezit. A hlavně mám známého veterináře, s kterým by se dalo domluvit a je to šikovný člověk, který pro zvířátko v nouzi udělá cokoliv.
A ta splátka je spíš jen kdyby někdo měl pejska s PP a byl ochotný na to přistoupit. Kdyby měl někdo pejska bez PP, ačkoliv to hodně pejskařů nemá rádo a já to také nevyhledávám. Ale pokud by to znamenalo dát mu domov, lásku a péči, jdu do toho. A ano, taky vím, že pejsek bez PP by mohl být více finančně náročný, kvůli zdraví, i tohle riziko vím.

7.1.2020 21:17

Dobrý den, sháním už delší dobu štěňátko anglického bulteriéra. S pejsky zkušenosti mám, dala bych mu skvělý a milující domov. Jen to má háček, pokud by se zde našel někdo, kdo by byl ochotný mi pejska prodat na splátky, byla bych mu vděčná. Nemám problém se smlouvou, nebo se s chovatelem/majitelem scházet, aby měl možnost mě pořádně poznat a udělat si svůj obrázek. Co se týče jeho potřeb, na to jsou finance vždy, o tom žádná. Jen prostě našetřit X tisíc je pro mne nemožné z osobních důvodů, a volba splátky by mi dosti pomohla, dosáhnout mého snu.
Děkuji za každou reakci.