danis

Moje příspěvky

1.4.2015 09:34

aritim napsal(a):
Tak s takovou regulací by hlavně skončilo hodně kvalitních chovatelských stanic. Dobrý chovatel se starých nebo nechovných psů nezbavuje, ale jak má potom chovat? Já mám momentálně 1 chovnou fenu,2 psy z útulku a 2 nechovné psy. O všechny je dobře postaráno, všichni jsou v dobré kondici, všechny mám přihlášené a někdo by měl přijít a určovat mi, že se některých musím zbavit?
Ono by stačilo, kdyby ti "všímaví lidé" hlásili týrání psů a kdyby veterinární správa konala tak jak má. Znám hodně týraných psů - jedináčků (ovšem podle veterinární správy o týrání nejde) a naopak někdo má dobře zaopatřeno třeba 10 psů.

Sice máte pravdu, ale ze svého okolí vím, že tam kde mají víc než 3 psy, tak v naprosté většině případů dobře zaopatřeni nejsou. Dobře chovat se dá i na dvou fenách, není přece třeba mít několik vrhů každý rok. Lepší jeden dobře promyšlený vrh za pár let, který pro plemeno udělá mnohem víc, než každoroční kvantita.
Psů je jako sr...k, proč pořád množit další a další? O tom snad chov není.

1.4.2015 09:02

Dokud budou lidi kupovat, budou množitelé množit. Jednoduchá rovnice. Zákon jim to nezakazuje, odbyt mají.
Ano, mělo by se s tím něco dělat, ale ne klábosením na fórech, spíš tlakem na kompetentní orgány.
Pro začátek by stačila obyčejná regulace počtu držených zvířat. Např. max. počet 2-3 psi na domácnost. Lidi jsou všímaví a rádi by souseda práskli, že jich má víc.
Nadpočetná zvířata zabavit a majiteli hezky naúčtovat a nechat zaplatit pobyt v útulku, než se jim najde nový majitel. Velmi rychle by množitelům došel dech.

1.4.2015 08:52

kykyna napsal(a):
Takže je to tak...nebylo mi jasné spojení import USA - chápala bych import z! USA. A ještě jsme se s přítelem dohadovali, že je vývoz z USA je export...
Ale dobrá, děkuji.

Vývoz z USA je export pro Američany. Pro nás to je import.
Prostě země, která vyváží tak EXPORTUJE, země která zboží dovezla IMPORTUJE.
To jsou ale naprosto základní pojmy

1.4.2015 08:46

Obětujte jedno káče a nechte ho vyšetřit. Může to být cokoliv. Podchlazení, začervení nebo deset různých nemocí, např. salmoneloza, Derzyho nemoc, listerioza...
Bez kultivace je to věštění z křišťálové koule.

1.4.2015 08:37

jenca napsal(a):
Ten sem tu chtěl dát včera ale říkal jsem si zas tu někoho k smrti urazím, tak sem se na to vykašlal s tím, že to snad kupujícího musí prásknout do očí:). Tady si můžete koupit zlatokrký ráz cemanek:

https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/2481211/kohouti-ayam-cemani/.

Lepší urazit podvodníka, než aby se napálil slušný nezkušený člověk ne?
Drzost některých rádobychovatelů je neskutečná.

31.3.2015 21:06

Jen vkládejte.
Všechny zájemce o koupi čehokoliv nabádám, aby se napřed podívali sem, možná si ušetří nepříjemné překvapení.
Taky něco přihodím. Prý české husy. Jen ten houser je střihlej labuťačkou, husa je evidentní brojlerka, ale co už, hlavně, že se to prodá ne?

https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/2480503/prodej-hus-ceskych/

Tak bacha na podvodníky!

27.3.2015 18:34

Kočičí svět napsal(a):
No kéž by tomu tak bylo, jak píšete, ale stejně je to zneužívání zvířat. Jsou to všechno stejní zmetci. ať už doopravdy koťata mají nebo ne. Pryč s nimi z této planety. Taky bych se divila, kdyby jim někdo poslal peníze. Z nás diskutujících by to určitě neudělal nikdo, my už máme všechny nějaké zkušenosti, ale co takový neznalý člověk, který by si poprvé chtěl pořídit kotě a natrefí zrovna na takového debila. Myslím, že český národ není zrovna moc inteligentní, takže podvodník dobře věděl, na kterou zemi se orientovat!

"Myslím, že český národ není zrovna moc inteligentní, takže podvodník dobře věděl, na kterou zemi se orientovat!"
-

Máte naprostou pravdu! Vy jste toho názorný příklad. Věřit podobným inzerátům může opravdu jen polointeligent.

18.3.2015 14:42

Všem diskutujícím doporučuji přečíst si ty odkazy, co sem Tereza vložila. Dočtete se tam, že pižmovka se jinde ve světě nazývá barbarie, je to vlastně totéž. Taky se dočtete, odkud se ten název vůbec vzal a jsou tam fotky. Každému jen trochu soudnému člověku je hned jasné, že se jedná o zcela jiné kachny, než má zadavatelka, takže ona asi barbarie mít nebude, že?

18.3.2015 14:34

kovbojicek napsal(a):
Já bych tedy věřila spíše úsudku posuzovatele drůbeže, ale to je moje soukromá věc,.. nicméně, Terezo, neodpověděla jste ani jednou na dotaz, tedy mohla byste pro mě napsat konkrétně v jakých znacích připomíná kachnu pekingskou? protože zobák má jako pižmovka, hlavu má jako pižmovka, nesení trupu má jako pižmovka,... jen teď má opeřený obličej, ale to každé kachně pižmovky...

Tím myslíte sebe? Nikdo jiný se tady jako posuzovatel neprezentoval. No, a jestli posuzovatel nepozná pižmovku od mularda, je něco shnilého v tom království Dánském.
Nahoře jsou mulardi jak vyšití.

16.3.2015 12:31

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Je to čistá kachna pižmová. Nekteří prodejci jejich masný hybrid zvaný barbarie(špatně je i slovo hybrid, jelikož se nejedná o mezidruhové či meziplemenné přížení) prodávají pod pojmem husokachna.Toto je snad odvozeno od jejich schopnosti se pást jako husa. Nicméně na obrázku jsou velmi mladí jedinci bez druhotných pohlavních znaků, tudíž je určení pohlaví zatím pohledem nemožné.Pouze kloakálně, u kačera naleznete pyj ve tvaru spirály.

Píšete nesmysly, pižmovka vypadá úplně jinak! Viděl jste ji vůbec někdy?!

16.3.2015 12:29

Jsou to mulardi, neplodní mezirodoví hybridi.

13.3.2015 09:59

lenka_01 napsal(a):
No nemyslela jsem, že jsou tam mňamky to je jasný. Ale taky jsem nemyslela, že dražší granule obsahují plast. A čím tedy krmíte Barfem ? Chápu, že je několika násobně lepší, ale přijde mi to taky jako dost módní vlna. Všichni najednou jenom Barf.

Psovité šelmy a šelmy vůbec, od počátku věků žerou maso, tak jakápak módní vlna. To by podle Vás téhle módní vlně podléhali vlci už od pravěku?
Tenhle názor je srovnatelný s tím, že kojení je módní vlna, normální je přece dávat dětem sunar a jiné náhražky.
Jakákoliv chemie, jakékoliv náhražky jsou pro tělo cizí, nepřirozené a zatěžují organismus. Z toho potom pramení plno nemocí. Proto je dneska tolik alergií, metabolických poruch atd.
Krmit psy nebo děti přirozeně není žádná módní vlna, ale důkaz zdravého rozumu.

11.3.2015 10:41

A je ten bodovací lístek jeho? Kontroloval jste číslo kroužku?

9.3.2015 23:35

veraz napsal(a):
Není sranda je zahnat, jsou to přeci jen běžci, nic jim nehrozí jsou v dobře uzavřené a oplocené zahradě .
Díky za radu.

S tímhle přístupem se denně modlete k tomu nahoře a děkujte mu, že ty kachny jsou ještě naživu.

4.3.2015 23:54

Svého psa (své psy) jsem pořizoval prioritně podle jejich upotřebitelnosti. Na druhou stranu i vzhled hrál svoji roli, málokdo chce mít 15 let doma tvora, co se mu nelíbí ne?

4.3.2015 23:48

jenca napsal(a):
Oprava: nepovažuji to za bádání.

Příspěvek nebyl pro vás ale pro zadavatelku. Jinak u husích vajec bývá častým jevem, že jsou první vejce neoplodněná a další již oplodněná jsou. Proto zjištění, že rozbité vejce oplodněné nebylo nevypovídá o ničem, další být mohou.
Naopak, může se stát, že houser se při pojímání zraní a tak i když zpočátku vejce oplodněná byla, další mohou být čistá. Mě osobně se toto stalo u kachen, kdy se poranil kačer a tak po 20 úspěšně vylíhlých káčatech byla všechna další vejce čistá.
Rozbité vejce je rozbité vejce a je úplně fuk, jestli oplodněné bylo či ne, stejně se použít nedá jinak, než v kuchyni.

4.3.2015 22:06

Po rozbití vejce je už celkem fuk, jestli oplodněné bylo či ne. I kdyby bylo, tak co? Nacpat ho zpátky do skořápky? O tom jak na tom jsou další vejce to nevypovídá vůbec nic. Některá vejce oplodněná jsou, jiná zase ne. Můžete mít štěstí a rozbít ta oplodněná a podložit čistá. Nebo naopak. Rozbijete čistá, naštvete se, všechna ostatní zpracujete a ejhle, ona byla oplodněná. Nějak nechápu, k čemu je takové bádání dobré, v chovu Vám to nijak nepomůže.

19.2.2015 12:10

Milý nechovateli, příspěvek se snáškou hus nebyl pro Vás, ale pro někoho, kdo se na tuto zkušenost ptal. Takže informace, že Vás to nezajímá je zase nezajímavá pro mne.
Pokud někomu odpovídám, píšu svoji zkušenost, jiný chovatel může mít zkušenost jinou, tak to v životě chodí. Nicméně informace, které tady jsou dostupné, jen si je vyhledat, za Vás hledat nebudu, na to nemám ani čas, ani náladu, tím méně na nějaké výpady.

Abyste neřekl, že jsem Vám neodpověděl - ne, vejce na hnízdě nenechávám, ale sbírám je, stejně jako to dělá každý rozumný chovatel, což byste se dočetl, kdybyste tyto informace opravdu hledal.
Škodnou řešit nemusím, mám psy, husy na noc v přístřešcích zavírám a vejce venku válet nenechám.
Stačí?

19.2.2015 11:27

Dneska mám od nich první vejce. Husy jsou celoročně venku, ve výběhu s přístřeškem, pokud by byly někde ve stodole, tipuji, že by nesly dříve.
Jen pro srovnání - landésky začaly nést před týdnem a češky a labutí ještě ani ťuk. Labutí se dokonce ještě ani nepáří, ale tam snáška začíná vždycky později, až tak koncem března, ale že se ani češky k ničemu nemají (nepáří se), to mě celkem překvapilo.

19.2.2015 11:17

Ne-chovatel napsal(a):
A ještě by mne zajímala ta zkušenost (pokud někdo jako já rozbil husí vejce) ohledně dvoužloutkovosti.

Je šance, že když má vajíčko už (z původních 160g u prvního zaručeně dvoužloutkového vajíčka - zjištěno pohledově) hmotnost 140-150g, že už bude jednožloutkové?

Má někdo zkušenost s housaty ze dvoužloutkových vajíček? Co mohu čekat?

Děkuji.

Všechno na co se ptáte se tady už probíralo, projděte si starší diskuze.