
diandra
Informace o uživateli:
Jsme malá chovatelská stanice.
Můj první australský ovčák se narodil v roce 1994.
Moje zvířata
Nenalezeny žádné fotografie zvířat
Naposledy přihlášen: 24. 4. 2023 17:24:54
- Témata ve kterých diskutuji
- Moje příspěvky
Moje příspěvky
Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Nedovedu si představit kupírovat ocas staršímu štěněti. Natož před odběrem. To musí být, jako amputovat nohu. Tam přece musí zůstat jizva a stačí rozhrnout chlupy na konci pahýlu a je jasno.
Divila byste se kolik lidí to ani nenapadne a pak se u bonitace děsně diví když to komise udělá.
A s tím dodatečným kupírovaní ocasů i to se občas děje, už jsem to párkrát zaznamenala
assil
napsal(a):
Z USA jde jakýkoliv pes vždycky jako cargo, na palubu nesmí žádný. Cena za menší štěně byla cca jak psáno vejš. Ale bylo to ze západního pobřeží. Ono dost záleží, odkud tam pes letí. A na ochotě chovatele, neboť dost z nich se nechá zaplatit vše, tady i očkování, papíry k převozu a dovoz psa na letiště.
No to není tak úplně pravda. Záleží na letecké společnosti a i váhový limit se může lišit. V létě třeba jako cargo v některých místech psa nevezmou, protože tam mají teplotní limity do kdy pes smí letět.
Cena je hodně závislá na "způsobu" dopravy. Jestli chovatel aktivně spolupracuje a ledacos zařídí nebo nehne ani prstem a jen mezi dveřma předá firmě štěně.
Osobně mně vždy nezajímala ani tak cena, ale letecká společnost se, kterou pes poletí. Zacházení se dost různí.
A obecně za posledních 10 let strašně stoupla cena za přepravu psa jako spoluzavazadlo (ne na palubě).
Přiznávám, že jsem nečetla celou diskusi, v půlce mně to osočování na všechny strany přestalo bavit.
Ale já vidím základní problém v tom, že já bych svoje štěně 99% lidí, kteří už mají doma jedno štěně neprodala. A tohle zjevně nebyli zájemci, které bych řadila k tomu jednu procentu. Na prvním štěněti je spousta práce a ještě si brát druhé?