HappyPet

Moje příspěvky

21.11.2017 14:08

rys.leo napsal(a):
Obecně: Občas je mi nabízená šelma i opice a to kastráti. Klasicky za půlku ceny- pak si i ti lidi uvědomí, že to zvíře nemá takhle žadnou hodnotu.
Ano většinou jde jen o to, že pitomci někde slyšej, že tygr pak bude mazlík a lev nebude uřvanej a opice nebude agresivní... Vykastrovat tyto lidi, kteří je nachali vybrat. K čemu pak takové zvíře? Uplně k hov_u!
Mě umřela samice rysa po porodu a teď mi borec nabízel před týdnem kastrovanou za půlku běžné ceny. Nakopal bych mu kou_e! Kdyby tenkrát nebil deb_l a nekupoval si jí do bytu, tak jsem dneska mohl mít partnerku pro svýho kocoura a třeba za rok koťata.

Takže vás prosím, aby jste odešel z této diskuze, protože jak říkáte vaše IQ není ani na úrovni houpacího koně.. nehodlám se s vámi hádat a natož, aby jste mě dirigoval co a jak mám SE SVÝM ZVÍŘETEM DĚLAT..

21.11.2017 14:06

Omyl, už nám no prodali:) Pojedeme do Ameriky Kč mám paní prodá fenky.
Kastrovali se lidé ve středověku. Tak se laskavě hoďte do novověku..a co já vím, existují vložky a pro zvířata vložky nejsou.. s kastrací mám zkušenosti a to velmi dobré.70% NORMÁLNÍCH LIDÍ kteří tu moc nejsou, tak vědí, že ten co si nenechá kastrovat zvíře, ho chce jen na mláďata, nebo nemá prachy. A ano.. normální veterinář vám zvíře vykastruje. A to zvíře má hodnotu vždy.. jediný kdo zvířata nechce kastrovat jsou.. aha, vlastně množírny. Přesně ta zpráva co jste napsal tak se zdá, že jste nejspis obyčejný množitel.. můžete si ego vybíjet někde jinde ano?:) Připadáte mi jako takový ten primitiv. Vykastrovali jsme si kocourka. Nejenom že neznačkuje, ale je mnohem víc přítulnější. Takže kastrace má vliv.. a všechny zvířata co jsme měli jsme měli vykastrované.. a víte co? Všechny jsou přítulnější než normálněji.

20.11.2017 21:48

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Jste velmi uvědomělý člověk.smajlík Přesně tohle nás čeká a co odpovíte svým dětem až se zeptají proč jsme jim něco málo nenechali a všechno sobecky jak nejhorší parazit spotřebovali?Pro svou zábavu? Pohodlí a nenažranost některých? Málokdo se mnou bude souhlasit, ale nemůže celá planeta žít americký konzumní styl života.Opět nás jako lidstvo čeká válka a to už docela brzy.Jsme nepoučitelní a děláme stále stejné chyby jako dřív.Lidstvo nemá přirozeného nepřítele, který by ho reguloval a tak asi jsme sami sobě nepřítelem.

Souhlasím.. jako jen doufám, že Země nedopadne jako velká nekonečná poušť bez zeleně, nebo jako extra moderní svět podřízený moderním technologiím a hlavně umělou inteligencí.. hlavně že jsou vědci strašně chytří, ale netuší, že nás to jednou může zabít..

20.11.2017 21:39

Stále mi ale do hlavy neleze, proč je to na stupni LC. Když je ohrožený:/.

20.11.2017 21:37

tymílie napsal(a):
Lepší je samec možná se podívejte na Bazoš.cz. Tam by mohla být i zadarmo.Ale na internetu jsou všude za moc peněz.Určitě ne za 50 kč.

Nejspíš, nevíte co je to zkratka 50k že? 50k=50,000,1k=1000

20.11.2017 21:36

lucias napsal(a):
Když oni ti Amíci jsou tak trochu jiní...
Můj názor je, že pokud mě takovéhle zvíře zaujme natolik, že ho nutně potřebuju mít doma (naprosto to chápu ), snažím se mu vytvořit podmínky, aby se mohlo chovat co nejpřirozeněji. Když je spokojené, je úžasné sledovat jeho přirozené životní projevy, i když při tom řádí jak tornádo . A když si s ním dokázeme vytvořit opravdu dobrý vztah, začne nás brát jako členy smečky, což je naprosto úžasné.
Jestliže se ale jeho potřebám nemůžu nebo nechci přizpůsobit, zvíře si nepořizuju. Snahu o změnu jeho vlastností tak, aby vyhovovaly člověku, považuji za sobectví, k tomu jsme si vyšlechtili psy a kočky.

To máte pravdu. Vždy jsem měla za to, že se k vám chovají jako k nadřízenému, ne jako k příteli.. děkuji

20.11.2017 17:20

chondro napsal(a):
Motáte to...fenek narozený v zajatí je pořád fenek berberský.Proces domestikace není určitě již na takovém stupni že by bylo možné hovořit dnes o domácí formě nebo plemenu.

Psala jsem, že to NENÍ oficiální, ale Američani jej považují (samozřejmě jako fenka ) jako kdyby to bylo něco jaký druh. Stejně jako z koně byla nejdřív paskrnka, pak se to měnilo, až je z toho kůň. To samé s fenkem..

20.11.2017 15:35

rys.leo napsal(a):
Jako kastrovat zvíře, aby mi doma neháralo, je docela soda, nemyslíte? A to nejsem nejakej aktivista co zachranuje holuby. Ale tohle mi přijde jako zásah proti prirode pro pohodlí chovatele a to už s týráním hraničí! Veřejný web to je ale pro chovatele, ne pro hlupáky, nemocné lidi, tyrany a sobce. Jen pro chovatele.
CO ZA VÁŠ VÝROK VYZNAČUJETE JAKO IRONII?
Zebru ne, Vám by Vadillo, že má hodně pruhů a ptala by jste se zde opakovaně, jak jí nějaké umazat. To nevim, co vám to říká a ani mě to vlasně nazajímá.
Tot' mé vyjádření k Vašemu opakovaném dotazu s kastrací jen pro to, aby Vam doma zvíře neháralo

Evidentně nevíte co je to týrání.. a pro vaši informaci jako aktivista se chováte. A měřit zebru s kastrací, to udělá taky jen hlupák. Kastrovat můžeme kdykoliv u JAKÉHOKOLIV ZVÍŘETE. Zebru a její zbarvení, s tím nic neuděláme. (Když se snažíte srovnávat, tak alespoň myslete) a navíc z globálního hlediska jde s vámi zcela o polemické bazírování na platformě harmonického kompromisu. Takže tak..

19.11.2017 21:56

Omlouvám se,
Obrázek 1+2 divoký fenek,3 domestikovaný čistě.

19.11.2017 21:56

lucias napsal(a):
S kastrací zkušenosti nemám. Jak už jsem psala, jedná se o ohrožený druh a kastrace by pro mě byla přijatelná jen ze zdravotních důvodů zvířete, nikoli proto, aby bylo soužití s ním pro mě pohodlnější. Pokud akceptujete, že máte doma divoké zvíře se vším, co k tomu patří včetně časem pořízení parťáka jeho druhu, pak se proti jeho pořízení nedá nic namítat. Pokud ale chcete jen luxusního domácího mazlíčka, jen tím ublížíte nádhernému a jedinečnému tvorovi.

To samozřejmě chápu a jsem uvědomuji si to. Spletla jsem si to s něčím jiným: teď nemyslím fenka berberského (v překladu: Fennec Fox), myslím domestikovaného fenka (v překladu pouze: domestic. Fennec). Mezi fenkem berberským a domestik. fenkem je poměrně velký rozdíl jak jsem se dnes s americkou chovatelkou radila (popravdě chov, neznamená vytáhnout divokého fenka z přírody. Ale když už lidé chovají vlastní ochočené fenky, ne divochy, tak to není ohrožené zvíře) ohrožené zvíře je to v přírodě, ne v zajetí a v chovu.. a co jsem si tak hledala, fenek není nejohroženější zvíře.. je na stupni LC (málo dotčený-wikipedie). Rozdíl fenka berberského s domestik. fenkem:
Fenek berbeský: divočejší, zbarvením do žluta-zlata, hyperaktivnější a méně tolerantní
Něco mezi domestikovaným a berbeským: klidnější než berberský, častěji do žluta, ale i do běla, méně hyperaktivní než berberský
Domestik. fenek: klidnější a mírnější, často zbarvený do běla, tolerantnější
Vzhledově nejsou téměř vůbec rozdílní
Cituji: Domestik. fenek není oficiální, ale v Americe od zkušených chovatelů si koupíte domestikovaného.
Tady v Evropě se fenci prodávají ne tak úplně čistě domestikovaní. Samozřejmě jsou zde stopy klidnějšího fenka, ale ne příliš.. Přesto, že se zdá, že fenek co máme doma je domestikovaný, není tomu úplně pravda. Pouze v Americe (z 99%) koupíte fenka čistě domestikovaného. Bohužel je to tak.
(Obrázek 1+2. Čistě domestik. Fenek,3 obrázek divoký fenek alis fenek berbeský).

19.11.2017 21:34

rys.leo napsal(a):
A když mu zlámete nohy, tak nebude ani moc skakat. Slušně Vás žádám, přestante sem psát! Toto je pro chovatele ne pro trýznitele zvířat pro své pohodlí. Pořidte si hada, ten nehárá. SORRY JAKO.

Až na to, že zvíře netýrám nebo nějak tak. A co já vím, tak je toto veřejný server, kde lidé, pokud mají dotaz, mohou psát.. nebo se snad mýlím?A pokud člověk nepozná ironii, tak fakt nevím kde to žiju... ještě mi řekněte, že si mám pořídit zebru.

ps: že mi to něco říká?

19.11.2017 19:50

rys.leo napsal(a):
Jak jsem již psal, kastrace není nikdy zárukou jakéhokoli umírnění povahy, nebo jak bych to napsal.
Pozoruji to hlavně u koní, tedy abych tady nedělal ramena, že jsem už vykastroval 20 tygrů

To ano, alespoň nebude značkovat a hárat:D.

19.11.2017 19:16

lucias napsal(a):
Dostává speciální granule pro hmyzožravé šelmy. Kočka by z ní asi moc radosti neměla Kočka není smečkové zvíře a to, že po ní neustále hopsá ušaté torpédo, co se pohybuje rychlostí fotonu, by jí asi dost štvalo. A fenkovi tohle nezakážete, je to prostě jeho normální chování..

Aha dobrá děkuji:) a máte zkušenosti s kastrací? Zvíře by po kastraci mělo být klidnější a mírnější:).

19.11.2017 13:37

lucias napsal(a):
Fenek je naprosto úžasné zvířátko, ale dosti specifické. Napíšu vám pár postřehů ze soužití s pětiměsíční slečnou, která ze zdravotních důvodů nemohla být se svojí smečkou. tak tedy: Fenek je zvíře s převážně noční aktivitou. Režim jde otočit, ale jen do jisté míry, ty vnitřní hodiny v sobě prostě mají. Takže aktivita - u nás zhruba od půl čtvrté ráno tak do osmi, pak nastává doba odpočinku. Ne, že by se ušatá slečna nebudila, ale vždycky jen na chvili. Večer začíná být aktivní okolo 18. - 19. hodiny, vrcholí to tak v 22 hod. Pak jde někdy spát, někdy blbne do půlnoci i déle. Nemyslím, že je to dobré jakkoli korigovat, příroda jim to tak zařídila.
Dále - je to liška, i když maličká. Tím pádem hyperaktivní a impulzívní tvoreček, který třikrát za hodinu předvede záchvat radosti, ale taky vás stejně často seřve a klidně kousne, pokud má pocit, že děláte něco špatně. Jakákoli výchova by byla spíše trápením.
S krmením není problém, baští vše od hmyzu přes maso a ovoce a zeleninu
Potřebuje místo, kde se ohřeje a hlavně sucho, jsou náchylní k respiračním chorobám.
Vzhledem ke své aktivitě fenek potřebuje veliký prostor a hodně podnětů, hračky atd. Pokud se bude nudit, najde si zábavu sám a dovede být dost destruktivní. Nemá-li možnost vyžití, bude nešťastný.
Vzhledem k tomu, že mám už pět měsíců fenka pozorovat opravdu z blízka, mám pocit, že pokud bude opravdu žít sám pouze s lidmi, nikdy nebude šťastný. Potřebuje parťáka na hry stejně jako každé smečkové zvíře a i když se snažíme, nahradit mu ho nedokážeme, neb jsme denní tvorové . I naše slečna brzy změní působiště a dáme jí možnost života ve smečce. Máme ji strašně rádi a nebude to lehké, ale dělám to právě proto, že jí mám ráda.
Vím, že v některých zemích jsou fenci chováni jako domácí mazlíčci, ale je dobré si uvědomit, že se jedná v přírodě o ohrožený druh a rozhodně nejsou na světě pro naši zábavu...
V každém případě ale chápu, že vás fenek okouzlil a moc vám přeji, aby vaše rozhodnutí bylo správné

Mohu se ještě zeptat.
Dáváte fenkovi třeba nějaké granule? Vycházeli bývá kočkou.? Děkuji.

19.11.2017 11:08

lucias napsal(a):
Fenek je naprosto úžasné zvířátko, ale dosti specifické. Napíšu vám pár postřehů ze soužití s pětiměsíční slečnou, která ze zdravotních důvodů nemohla být se svojí smečkou. tak tedy: Fenek je zvíře s převážně noční aktivitou. Režim jde otočit, ale jen do jisté míry, ty vnitřní hodiny v sobě prostě mají. Takže aktivita - u nás zhruba od půl čtvrté ráno tak do osmi, pak nastává doba odpočinku. Ne, že by se ušatá slečna nebudila, ale vždycky jen na chvili. Večer začíná být aktivní okolo 18. - 19. hodiny, vrcholí to tak v 22 hod. Pak jde někdy spát, někdy blbne do půlnoci i déle. Nemyslím, že je to dobré jakkoli korigovat, příroda jim to tak zařídila.
Dále - je to liška, i když maličká. Tím pádem hyperaktivní a impulzívní tvoreček, který třikrát za hodinu předvede záchvat radosti, ale taky vás stejně často seřve a klidně kousne, pokud má pocit, že děláte něco špatně. Jakákoli výchova by byla spíše trápením.
S krmením není problém, baští vše od hmyzu přes maso a ovoce a zeleninu
Potřebuje místo, kde se ohřeje a hlavně sucho, jsou náchylní k respiračním chorobám.
Vzhledem ke své aktivitě fenek potřebuje veliký prostor a hodně podnětů, hračky atd. Pokud se bude nudit, najde si zábavu sám a dovede být dost destruktivní. Nemá-li možnost vyžití, bude nešťastný.
Vzhledem k tomu, že mám už pět měsíců fenka pozorovat opravdu z blízka, mám pocit, že pokud bude opravdu žít sám pouze s lidmi, nikdy nebude šťastný. Potřebuje parťáka na hry stejně jako každé smečkové zvíře a i když se snažíme, nahradit mu ho nedokážeme, neb jsme denní tvorové . I naše slečna brzy změní působiště a dáme jí možnost života ve smečce. Máme ji strašně rádi a nebude to lehké, ale dělám to právě proto, že jí mám ráda.
Vím, že v některých zemích jsou fenci chováni jako domácí mazlíčci, ale je dobré si uvědomit, že se jedná v přírodě o ohrožený druh a rozhodně nejsou na světě pro naši zábavu...
V každém případě ale chápu, že vás fenek okouzlil a moc vám přeji, aby vaše rozhodnutí bylo správné

Tak to vám moc děkuji:) no nudit se určitě nebude děkuji vám

17.11.2017 17:11

Cat cat napsal(a):
Fajn...tak koho si tam představujete vy?

Piráty.. mají dobré plány a navíc nejsou jako Babiš.. -> vychc*ní..

17.11.2017 15:32

No jo... žijeme v banánové zemi, kde je vzdělání asi tak důležité, jako úžasný Babiš a jeho, ANO
A jejich fake plány..

16.11.2017 19:46

stacey napsal(a):
Člověk s vysokou školou má o 100% větší šanci na nalezení dobré práce..

No...kéž by. Není to pravda a už vůbec ne pravidlo. VŠ rozhodně nezaručí kvalitní a dobře placenou práci.

To je pravda.. ale člověku se otevře 100% víc pracovních možností..

16.11.2017 18:38

Ahoj,
Dnes je maturita, jako základka.. Člověk s vysokou školou má o 100% větší šanci na nalezení dobré práce..Zemědělka jd dobrá.. otevře se ti téměř jaká koliv práce.. třeba na veterině je doktorka vystudovaná, ale sestřičky přijmou jen pokud mají vystudovanou zemědělku, nebo střední veterinární školu (třeba tu v Hradci). To co chceš v budoucnu dělat, nejde teď říct přesně. Jít na vysokou jen s výučním listem a pak dodělat maturitu? to jsem se zasmála Lepší je nejdřív dodělat něco a ne 10 věcí najednou:D (jsem to samé, ale budiž..) nejdřív bych dodělala maturitu a pak šla na vysokou. Jako veterinář můžeš vydělat desetitisíce (možná 50-60k), ale musíš být slavný/známý veterinář.. pokud ti tam bude chodit jeden člověk denně, na kontrolu, tak si vyděláš sotva 10k. Třeba my máme zkušenost s veterinární klinikou Live (znáte to?:). Denně tam chodí desítky lidí a většinou tam lidé zanechají i pár tisíc. Kolik asi vydělají měsíčně? no, málo to nebude:D Jako možností práce je fakt hodně.. třeba Macro.. potřebuješ středoškolské vzdělání s maturitou a plat je do 70k hrubého.. a to pracujete jako šéf skladu. Takže takové shrnutí:D:
Vysoká je fajn a mít jí vystudovanou je obrovské + v této banánové zemi.
Když už budeš mít vystudovanou a založíš si kliniku, je zas důležitě, aby do ní někdo chodil.
Takové ty obyč. práce (Macro, Amazon..) tam můžeš dostat docela dost peněz a to je třeba jen maturita. U obyč. práci máš jistotu, že peníze dostaneš a většinou je to stejné. U vlastních firem, obchodů nemáš jistotu na stálém měsíčním příjmu. A měsíčně tam přijde 10 lidí a další měsíc 5 lidí.. je to různé..

15.11.2017 14:05

rys.leo napsal(a):
Licenci mate CITES doklady? Tak to je dobře vy ohrožená šelmo
Jestli tenhle dotaz myslíte vážně, ...ne to snad ani nejde. Když o tomhle odvětví nic nevíte, což není nic špatného, tak si apoń nevymýšlejte blbosti. Jste tady pak akorát za hlupáka jako právě Navrátil
Nemůžete srovnávat ceny zvířat podle velikosti, zvířata se neprodávají ve výhodném rodinném balení...
A jak jste přišla na to, že kastrát je záruka klidné povahy?

A víte to, že když jste dostala na svoje jméno licenci CITES, tak musíte odevzdat občanský průkaz do 14ti dnů na nejbližší stavební úřad, jinak Vám bude udělen sankčí postih od Združení revizorů hl.města Plzně

Jak si vlastně Navrátil udělal špatné jméno? Vím, že fenek je hyperaktivní zvíře, takže klidný nikdy nebude.. ale kastrát neznačkuje a nehárá. Ano vím:)chovala jsem puštíka, na kterého jsou potřeba doklady CITES:) Fenek mi připadá dobrá volba? Jen to chce něco o fencích vědět, že?:Dproto vás prosím, pokud něco VY víte o fencích, nikoli Navrátil, tak pište:D.