J.G.

Moje příspěvky

4.4.2021 17:39

eli22 napsal(a):
Tak já dávám tak deset za celý rok

Jasně, jenom že to u nich tak fungovalo 🙂

4.4.2021 17:04

eli22 napsal(a):
Dobrý, nevěděla jsem, že to takto funguje. Díky.

Nevím jestli už to nezrušili,ale poukaz měl platnost rok. Tzn. že si koupíte voucher třeba na 50 vzorků, ten rok vypotřebujete 30 a 20 vám propadne...

20.2.2021 11:32

Zdravím,
pokud by vám někdo nabízel tuto knihu
z mailu sosak123a@email.cz,tak je to podvod. Známé byla nabídnuta a po platbě předem již žádná reakce na maily. Na uvedený mail nereagujte, je to podvodník!!!!!

29.1.2021 18:20

alfonzo napsal(a):
Zde to jde stáhnout v PDF.

https://www.pdfdrive.com/lovebirds-owners-manual-and-reference-guide-d185937837.html

Paní si to bohužel v angličtině nepřečte 🙄🙂

29.1.2021 15:41

Taky sháním pro známou knihu Agapornisové (Dirk Van den Abeele). Tel.: 775265637 nebo mail: georgeub@seznam.cz

15.1.2021 20:06

Zdravím,
Používá někdo záložní zdroj k líhni RCom max 20? Lze použít zdroj s čistou sinusoidou k PC?
Děkuji za radu.

7.12.2020 20:58

kubanec napsal(a):
No tím si nejsem jistý že je to jednoduchý a levný a co testy paternity nebo jak se to jmenuje ty nebyly zrovna levný a princip je stejný rád se nechám poučit

Nejsem si jistý jestli na stránkách,nebo někde v diskuzi, ale někde to psal přímo exomed, kvůli podvodům s DNA. Tak zjistí,jestli dna patří konkrétnímu ptáku.

7.12.2020 20:31

klasterec napsal(a):
Tak v tomto nemáte pravdu. Laboratoř zkoumá přítomnost viru PBFD, nic jiného. Test klidně udělají i ze vzorku krve slepice. Na výsledkovém listu máte ponaučení, které mi dává za pravdu. Já jsem se v mém případě znovu obrátila na příslušnou laboratoř (tuším že Genexone Olomouc ?, nechce se mi to dohledávat..), odkud mi to potvrdili. Tady vidím chybu v zákoně. Já jsem po prodávajícím ani test nežádala, bezmezně jsem mu věřila. Dneska už vím, že test na PBFD je bezcenný cár papíru.

To ano, ale na požádání vám dokážou říct,jestli 2 vzorky pochází od jednoho ptáka. Aspoň si teda myslím,že v každé laboratoři. Co vím, tak třeba u exomedu se vzorek krve uchovává a dokážou vám ho porovnat s druhým a říct,jestli je krev ze stejného ptáka a ne třeba od sourozenců.

7.12.2020 17:20

znechucený napsal(a):
Co to tu píšete?
Podvodník zřejmě odebral krev jinému ptáku aby zamaskoval nemoc prodávaného.
Má hloupost byla, že s tímto člověkem nemám smlouvu. Podotýkám, že jako s jediným ze všech prodávajících od kterých jsem letos ptáky kupoval.
Nebudu psát o jaký druh ptáků se jedná, protože zdejší chovatelský rybníček je malý a všichni víme o všech a nakonec se tohle vše otočí proti mě.
Proto i ta anonymita.
Ptáci letos dovezení z Belgie, Holandska a Německa, měli všichni vyšetření na viry, DNA a kupní smlouvu.
A nikdo z prodávajících neřešil peníze za vyšetření.
Mimo to, že ceny ptáků jsou v cizině nižší.
Realita je taková, že tyhle český chovatelé budou vždycky držgrešle!
Ale ostatní budou osočovat že jsou jen na peníze.
Někdo holt umí odchovávat a i slušně vydělávat a to se prostě nelíbí.
Korunu tomu tady dal ale alfonzo, pozná od oka nakaženého ptáka.
Ujišťuji vás že veškeré odběry je nutné aby dělal veterinář, krev cca 1 ml odebral, "stočil" a odeslal k analýze.
Takže zapomeňte na kapku krve na kousku papíru zaslané do laboratoře.
Z toho právě vzniká hromada dohadů o pohlaví, virech...
A kdyby takto testovali své odchovy prodávající , tak jak to dělám i já,
měli by jistotu , že i chovné páry jsou v pořádku.
Ten kdo chce si tady z toho vezme to podstatné a já jsem si trochu ulevil.

Chovu zdar.

Dneska je velmi jednoduché prokázat podvod,jestli je testovaná krev z ptáka kterého někdo koupil,nebo není. Každý vzorek má evidenční číslo,podle kterého lze zpětně podle kontrolního testu zjistit,jestli je původní vzorek ze stejného ptáka,nebo ne. 🙂

17.10.2020 11:48

Zoay napsal(a):
Trošku mě pobavila jedna věc - zřejmě se jedná v obou případech o "jednu" firmu, papírové rozdělena - dle totožný ho kontaktů/adres na offiko stránkách firem yoggies a markus muehle viz foto. I ten vzhled je ve stejném stylu formátování. Trochu to zavání buď dvojí kvalitou produktu pro český a německý trh. A nebo je rozdíl jen v probioticích u yoggies? A hlavně srovnání cen - yoggies je úplně někde jinde...

Zdravím,nejde o stejnou firmu,ale z důvodu výrobní technologie se yoggies vyrábí v Německu, ve stejné fabrice jak MM.

12.10.2020 17:58

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jde o to, přizpůsobit stravu pro každého konkrétního psa.

A o tom to je. Asi moc nezkoušela, jinak by našla kombinaci, která by vyhovovala. Já spíš znám psy, kteří si zkazili žaludek na granulích a krmení masem se stalo nutností.
Osobně se divím, že lidi mají takovou hrůzu z toho krmit masem, že by to dobře nenavážili a aby ten chudák pes měl všechno, co potřebuje. A když už na to maso přejdou, tak začnou běhat k vetům na testy, jestli není něčeho v krvi málo a něčeho moc. V životě jsem neslyšela, že by takto někdo běhal na testy se psem na granulích. Jo, reklama dělá svoje.

Souhlas. Každý pes je individuální a každému sedí něco jiného. Pokud je v kondici a bez problémů,tak jsou nějaké testy zbytečné. 👍

12.10.2020 16:57

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Přesně, jak píše lupus, o to jde v tom novém složení - jestli použili fakt masový protein, který je konzervovaný ble a bez uzavření leží na podlaze, tak to prostě psovi dávat nebudu.
Ale přiznám se, že mi je té značky líto. Taková blbost. Teď by měli udělat video, co do toho sypou. Já to roky doporučuji a oni tohle. Jak teď vypadám? :D

Záleží na tom,jak jsou na tom psi.jestli v pohodě,nebo víc na veterině jak doma. 🙂 Ale jak jsem napsal každý pes je originál a každému může sedět úplně něco jiného. V neposlední řadě jde i o genetiku psa, takže je zbytečné řešit,jestli jste něco doporučila dobře,nebo špatně 🙂 navíc výrobce garantuje stejné složení. Pokud ne,tak by to kontrola odhalila a myslím, že by to byl pro firmu pořádný problém

12.10.2020 16:48

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A vyvážené granule jsou jaké, prosím? Protože po prostudování různých info napříč internetem a debatách jak s dlouholetými chovateli, tak i některými vety, jsou pro mě vyvážené granule mýtus.

To máte samozřejmě pravdu. Jen více nebo méně odpovídá nějakému ideálu. A nejde jen o granule, ale všeobecně. Jde spíše o to že co sedí jednomu psovi,druhému sedět nemusí. Známá má 2 psy stejného plemene a jednoho musela přestat krmit masem, kvůli zdravotním problémům.po přechodu na granule vše bez problémů. Ale stejně tak to může být samozřejmě i naopak. Jde o to, přizpůsobit stravu pro každého konkrétního psa.

12.10.2020 16:35

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Nic nepotřebuje (akorát akční pes závody, energie teď hned - to jsou cukry) navíc.
Jenže granule nejde uplácat, když ..
Karbanátek je maso, strouhanka.. a ještě něco, co nevím, protože já mám ráda čisté hovězí na pánvičku a solit až na talíři, jenže se mi to občas rozpadá :-)
Prostě granule bez toho ostatního nedrží pohromadě.
A byly by drahé. A pes by toho sežral daleko víc, takže zase drahé pro majitele psa. A ten by se na to hodně rychle vy..

1) Pokud nic nepotřebuje,jenom se nažrat, tak i tahle diskuze je zbytečná.
2) máte pravdu,že granule bez pojiva pohromadě nedrží. A v tom je ten rozdíl jaké pojivo se použije. Pokud jde například o moučku přírodního původu,bez dalších umělých bordelů,tak v tom opravdu nevidím nic špatného.
3) cena zákonitě neznamená kvalitu.

12.10.2020 15:55

Ono vybírat granule jen podle toho,kolik obsahují čerstvého masa,je stejně logicky nesmysl, vzhledem k tomu že obsahuje 3/4 vody a navíc postrádá další důležité složky, které jsou pro psa důležité. Nezáleží na značce,ale osobně radši koupím vyvážené granule, které obsahují třeba 25% kvalitního sušeného masa,jak 50 % čerstvého. Po odečtení podílu vody je jasné,že toho čerstvého masa je tam minimální množství. Takže pokud se člověk zaměří spíše na komplexní složení,tak to bude ok. Je to jako krmení jen masem a každý si myslí,že dává psovi to nejlepší a nic jiného už nepotřebuje. Takže pokud to shrnu,tak maso je samozřejmě základ,ale bez doplnění všeho co potřebuje,to prostě nejde a je jedno jestli jde o granule,nebo barf 🙂

12.10.2020 11:23

Na doporučení FEDIAF to má předejít zmatkům ve složení,kdy každý výrobce má na jednu a tutéž složku jiný název. Proto je DOPORUČENO přejít na nové sjednocené pojmenování. Podle testů je složení stejné,jako u staršího popisu a obsah všech položek včetně masa souhlasí s procenty na obalu.

12.10.2020 11:11

Jen pro info,oficiální vyjádření od Farminy:

9.10.2020 13:24

Těžko říct, třeba Calibra prej už má jen obaly s těmito názvy a bude to muset být u všech. Čas ukáže...

9.10.2020 12:33

Zdravím,dle vyjádření autorizovaného prodejce se jedná o legislativní úpravy názvů ve složení a postupně budou udávány v tomto novém znění na obalech všech značek. Nejedná se o změnu složení,ale legislativní úpravu názvu.

2.10.2020 20:56

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Je tam 24 jehně bez kosti a 24 sušené jehně + malinko ryb

tak nevim, ale to slozeni je :
Jehně (24%), dehydratovaný protein z jehněte (24%), hrachový škrob, kuřecí tuk, dehydratovaný protein ze sledě, sušená dýně (5%)

Na obalu je 24 jehně a 24 sušené jehně. Každopádně např. oproti calibře nebo Britu pro štěňata je to někde jinde,co se týče celkové vyváženosti Jak budu přecházet na adult,tak uvidím,jaké bude složení,pokud změní složení. 👍