kaskada

Moje příspěvky

16.5.2008 19:39

kaskada napsal(a):
Ze života ACD a kočky

a ještě jedna z Česka (tohle je bratříček Elbruse, toho určitě většina z vás zná)

16.5.2008 19:36

oddorrinky napsal(a):
Tak kočky nemusí hlavně Bubba - bohužel včera skonala už v jeho hubě už druhá Takže to znám moc dobře

Zirrael jestli chceš s pejskem dělat vše co píšeš je ACD výborná volba Ale tady u nás nenajdeš chovatelskou stanici zaměřenou přímo na výcvik. Já se začínám sportovnímu výcviku věnovat se svou odchovankyní, ale ta je ještě mlaďoučká, ale doufám že se nám bude dařit a dojdem ve výcviku hodně daleko Podle mě ACD na vrcholový výcvik má, já teda aspoň tak smělé plány mám
Moji ACD skoro nic nedemolují, jen sem tam něco roztrhají a rozkoušou Ale když zrovna není čas na pořádnopu procházku stačí jim proběhnout se po zahradě a jsou spokojení.

Ze života ACD a kočky

16.5.2008 19:29

zirrael napsal(a):
Díky moc všem za odpovědi

Tak bude asi opravdu problém v tom, že tady australáci nemají takovou tradici, jako třeba NO co se týče výcviku. Mně osobně to dost překvapilo, potom co jsem viděla onu australačku na cvičáku, co mohla klidně konkurovat všem těm NO, RTW, dobrmanum a podobnym.

Abych to upřesnila s tím demolováním/nedemolováním - nemám na mysli pravidelně pesana zavírat na dva dni bez pohybu. Ono to možná vyznělo přehnaně . Jde mi o to, že studuju a přitom ještě chodím do práce - cca 2x týdně - kvůli financování psů. Pokud jsem ve škole tak není problém, to se vždycky na dlouhou procházku nebo na návštěvu cvičáku čas najde, ale prostě se čas od času semele že se z práce vrátím třeba v půl šesté a na druhý den mám učení do školy, takže s pesany jdu jen na cca hodinovou procházku. A že se to zadaří 2 dny po sobě, to je maximálně jednou do měsíce. Pak další dny je času víc, tak jsou procházky delší - např 2 - 3 hodiny nebo cvičák. Víikendy trávíme většinou na chatě, kde jsem s pesany celý den venku a pokud máme všichni náladu, tak několikrát za den cvičíme a hrajeme si. Navíc jsem na dvorku postavila improvizovaný agi parkur, takže tam je zábavy dostatek A pokud nejsme na chatě, tak trávíme víkend na cvičáku.

Do podrobna jsem to popisovala už před nějakou dobou v jednom tématu diskuze (název si už nepamatuju ) a někdo od ACD mi tam také odpovídal.....to jen pokud by to někomu bylo povědomé

ahoj,

australáci s šikovným psovodem zvládnou splnit i "trojky", ale to platí u všech plemen. Tohle je Axel ( pro vážného zájemce najdu i celé jméno dle PP) mojí dobré známe z Německa.
Takhle razantní a jisté obrany a radostnou a přesnou poslušnost, to se často ani u klasických IPáckých plemen nevidí. Jen stopovat jsem ho neviděla, ale podle bodů ze zkoušek to určitě taky stojí zato. A není zdaleka jediný.
Více fotek ze sportu a práce uvidíte na:
http://www.cidabro.cz/home.php?page=sport

Jen omlouvám webmastra za jeden chybný popise u prvního psa, opravdu to není flyball. Bude to během několika dnů opraveno a doplněny další fotky, např. ze zkoušek ZVOP.

9.5.2008 18:39

auster napsal(a):
Zdravím, omlouvám se, že se Vám sem míchám,ale po rozhodování jaké plemeno jsem rozhodla pro ACD. Prosím můžete mi poradit kde budou mít štěňátka? Nejlépe k odběru na podzim a nebo případně již nyní. Ráda bych pejska. Nemusí to být špičkové výstavní spojení,chceme hlavně cvičit,ale nějakou výstavu určitě navšívíme taky. Díky moc.

Volný pejsek po pracovně vedených rodičích, oba mají několik zkoušek, ale úspěšní jsou i na výstavách. Pejsek po rodičích bude DNA - A, tzn. že u něho nehrozí onemocnění PRA a není ani nositelem defektního genu.
Jmenuje se Ned Kelly a případnému zájemci předám kontakt. Je výborně socializovaný a začíná se s ním cvičit ( na cvičáku ).

9.5.2008 18:35

oddorrinky napsal(a):
Tohle jsem dnes našla http://zvirata.bazos.cz/inzerat/1955635/ Australsky-honacky-pes.php mezera před australský
Takové inzaráty nemám ráda, ach jo
Kaskado netušíš o jakého pejska jde?

Mám nějaký tip, který příští týden prověřím na plemenné knize. Je otázka, nakolik jsou údaje důvěryhodné.

8.5.2008 19:05

oddorrinky napsal(a):
Mě už došel taky, ale bohužel B noc co už, jste ty áčka vybraly a na mě už nezbylo

Já už mám doma dvě feny s genotypem B . Každý si asi musí tu svoji frontu vystát. Ale rozhodně je dobře u chovných jedinců vědět \" na čem jsme\". Jedině potom se dá hovořit o zodpovědném přístupu k chovu.

A carrier rozhodně není žádná tragédie, jen je tím limitován výběr budoucího partnera pro takovouto fenku.

8.5.2008 16:33

kaskada napsal(a):
A přišel už i poslední výsledek Optigenu - Bareira Vermilion z kraje Lichnice je také Normal/clear (dříve typ A), tak tedy i její nabízená štěňata jsou všechna A. Otec vrhu Ch. Windwarrior´s Blue Cidabro je také DNA - A. Oba mají i DKK 0/0.

Tohle je jeden ze stále volných pejsků.
Jinak pejsek od Aničky Bystřické po Hannah je také DNA - normal jako oba jeho rodiče .

8.5.2008 16:30

oddorrinky napsal(a):
Tak už tu máme 13, moje šťastné číslo

Jak tak občas projíždím stránky australáků narazila jsem na zajímavý článek na stránkách Cinderellas Ranche kdo chce ať si přečte http://cinderellasranch.com/special/clanky.html

Celkem mě zajímá Váš názor, já dám svůj Souhlasím s paní Svárkovskou (teda předpokládám že to psala ona) v tom co se týče exteriéru - na něco bylo plemeno šlechtěno a to by se mělo dodržovat a nevymýšlet něco nového, ale ot je tak vše. Nějak nechápu její postoj k tomu že ACD nepatří na cvičák, ale ani nemá běhat po zahradě, nemá pást... Prostě pokud nechováte dobytek nemáte chovat ani ACD protože si nevážíte původního poslání. Sice to tak nebylo řečeno doslova, ale mě to tak vyznělo

Tak jsem zvědavá na Váš názor

A přišel už i poslední výsledek Optigenu - Bareira Vermilion z kraje Lichnice je také Normal/clear (dříve typ A), tak tedy i její nabízená štěňata jsou všechna A. Otec vrhu Ch. Windwarrior´s Blue Cidabro je také DNA - A. Oba mají i DKK 0/0.

6.5.2008 18:07

adrian napsal(a):
Ano, je to TEN Dandy teda poznali jsme se před 14ti dny a byli jsme venku zatím jednou, ale je to vážně paráda, Kačka se furt nemusí hlídat, když do něj narazí a ona ty klokaní skoky zvládá se vší parádou A on si zřejmě taky nemusí dávat majzla, aby to náhodou nepřehnal Chvílemi na sebe i řvou a děsně vrčí, ale je to jenom ze srandy. Naštěstí okolo nebyli žádní lidi Pozdrav vyřídím, jak Petru uvidím! Doufám, že to bude brzo, Kačenka se zase potřebuje proběhnout

a tady jedna rybářská fotka

5.5.2008 21:12

oddorrinky napsal(a):
Nebudeš na klubovce teď v červnu? Dovezu Vám ji ukázat ať ji vidíte naživo a můžete posoudit A nebo v Jeseníkách

Jo, jo tento víkend byl úspěšnej a dařilo se! Hlavně s čivavkou - porazila čivavy z nejlepších chovatelských stanic světa, moc si toho cením, dostla BOB ve 13-ti měsících

Malá čivavka je dávno zadaná - jde do Slovinska. Ale koncem roku budou další A venčení naprosto vpohodě - já chodím s čívama i australákama pohromadě. A hlavně Jessi je úplně miluje a děcka to mají po ní, když je vidí můžou si ukroutit zadek a ulízali by je k smrti

Dříve jsme mívali krysaříka - fenku Conny. Jednou jsme ji večer hledali (velcí psi byli zavření už v kotcích a ji jsem pustila jen na dvoreček vyvenčit), začali jsme volat a ty vteřiny byly nekonečné. Až po nějaké době vylezla od Otíka z kotce (náš nejstarší australák - pro neznalé ICh. Windwarrior´s Flyinf Force) - chrápali spolu v boudě.
Pak už jak byla mrňavá normálně procházela mezi mřížema ke svému nejlepšímu kamarádovi do kotce.
Ale nelze to brát automaticky. Každý australák nemusí být automaticky přítel malých psů. Nětrerý může i nechtěně svou rychlostí a velikostí ublížit - to neplatí jen pro ACD, ale větší psy obecně.

5.5.2008 18:01

abbey napsal(a):
SEVEN JSEM SI NESTIHLA ANI POŘÁDNĚ VYFOTIT. TAK SNAD PŘÍŠTĚ.
NAŠE BOULE NA ŠLAŠE NĚJAK NEMIZÍ, TAK SNAD SE NÁM TO ZAHOJÍ A BUDEME SE MOCT DÁL VĚNOVAT NAŠIM AKTIVITÁM.KDYŽ CHODÍ, TAK NEPAJDÁ. UVIDÍME , JAK TO ZATÍŽÍME. MÁME POVOLENO NA KONCI TÝDNE.
NA COURSING JE SLOŽITÉ SE DOSTAT A BÝVAJÍ DOCELA Z RUKY, TAK PROTO NEBĚHÁME. NAVÍC EBČA JEŠTĚ NEZJISTILA, JAKÁ JE TO PARÁDA. PAPA

Míšo, už dorazil výsledek z Optigenu? Nám ano
Výsledky:
Ch. Doc Bar Cidabro - Jim
Miss Aussie Cidabro - Lupina
Hannah Red Cidabro
Kalgoorlie Blue Cidabro (Německo - posílala si sama)

........ všichni jsou DNA Normal (dříve typ A) !!!!!!!!!!!!!!

Ještě čeká na výsledek Bareira z kraje Lichnice (dcera našeho Jima a Crazy Princess Cidabro). Tak uvidíme, pořád koukáme na emaily, jestli něco neposlali

28.4.2008 20:58

kaskada napsal(a):
A takhle vypadá šiperka v kombinaci s australákem

ze slušnosti ještě náš Otínek zepředu (věk 9,5 roku!!!)

28.4.2008 20:56

kaskada napsal(a):
A tady ještě jednou krásné štěňátko s ocáskem nahoru..... malý Colin stále hledá své nové pánečky.

A takhle vypadá šiperka v kombinaci s australákem

28.4.2008 20:54

ztracenka napsal(a):
To se nedá nic dělat. Jen je to škoda, bych chtěla vidět, jak vypadá ...... přece jen tu moc pejsků z tohoto spojení nezůstalo

Brut je v naprostém pořádku, i když nevím, co s ním je... pořád se chce mazlit, což nikdy nedělal. Ale honí Sněhulku , což je známka vracející se energie a radosti ze života

A tady ještě jednou krásné štěňátko s ocáskem nahoru..... malý Colin stále hledá své nové pánečky.

18.4.2008 21:23

kaskada napsal(a):
Přihlášeno na EV mám.

Z jiného soudku - červení australáci jsou nádherní. Tenhle je tak na prodej u kamarádky. Jmenuje se Escape z kraje Lichnice. No není krásnej

a jeho sestra Elisha...

18.4.2008 21:21

oddorrinky napsal(a):
Jo, jo přesně tak, já mám zaplaceno tak to musí být ok

Kaskado jedeš taky? Myslím že tam bude pěkné české zastoupení.

Na stránkách Soni jsem četla že se chystá taky Tak to se budeme cítit jako doma

Přihlášeno na EV mám.

Z jiného soudku - červení australáci jsou nádherní. Tenhle je tak na prodej u kamarádky. Jmenuje se Escape z kraje Lichnice. No není krásnej

18.4.2008 13:43

ztracenka napsal(a):
Helčo, děkuji, Martin bude rád.... on má doma klasickou zrcadlovku, ale filmy a vyvolání stojí dneska spoustu peněz, tak chce právě ještě tu digi.... je to jeho koníček, fotí od kytiček, přes zvířata a děti až po krajinky. Ultrazoom mám já a bohatě mi stačí, i když ostrou fotku Bruta v pohybu mi málokdy udělá bez lehkého máznutí ( ovšem neříkám, že to není rukama ).

Jaký domeček jsi Diázkovi koupila, takový jako má Brut? Ten ho miluje.... doma ho sice rozložený nemá, ale na cestování, výstavy a "uklizení" psa na akcích neznám nic lepšího

Lucko, fotky z mobilu se do počítače dávají přes kablík .... zkus někoho poprosit. Fotku Cindy ti ráda najdu, ale jak jí mám v těch štěňatech poznat, když nevím jak vypadá? Nezapomeň, že nebyla sama a jsou to dva roky zpět
Vidíš, když půjdeš na Cindy pomalu a přes pamlsky ( které jak čtu, má ráda), tak se spoustu věcí naučí. Možná je s tebou na rozdíl od brášky opatrná, protože jsi na ní moc hrrrr a často jí znejistíš.
Teď ti asi řeknu něco, co se ti nebude líbit, ale australák jen na zahradě a venku na vodítku je chudák. Zkus se u vás podívat po cvičáku, zajdi se tam podívat a domluv se na cvičení poslušnosti. Tu můžeš cvičit ze začátku na zahradě a postupně trénovat venku. Aby jsi dopřála Cindy i ten volný pohyb venku za plotem.
Co u tebe znamená divoká? Jestli myslíš to, že jak se dostane mimo zahradu, tak si užívá volnosti, pobíhá, všude vleze, šmejdí atd., tak to dělají všichni. Holt jsou dost temperamentní.
A ještě jeden dotaz .... jak nemá ráda velké psy? Asi nemá moc příležitostí ke hraní s ostatními pejsky, když je na vodítku a tak její chuť si hrát možná zaměňuješ za "nemá ráda" . Zkus jí najít nějakého velkého psího kamaráda a uvidíš, jak ožije.... začala bych nějakým pejskem, který je běhavý, aby se spolu vybláznili.

Soni, nechceš vyfotit Tokyška v montérkách ? ... bych se pobavila

Na stránkách FCI je prohlášení, že navzdory krátkým zvěstem FCI potvrzuje konání EV organizované MEOE 3.-5.10.2008 v Budapešti, koná se pod záštitou FCI. V podrobnostech je pak vysvětlení maďarského pořadatele, že šlo o sabotáž nějaké disidentské větve FCI u nich.
Prostě nic, co by nebylo znémé odjinud, prostě lidi si nedaj pokoj.

....to jen na vysvětlenou, koho by zajímalo zda platit nebo neplatit. Nic se neděje a kdo má zájem, ať se bez obav hlásí.

16.4.2008 21:57

oddorrinky napsal(a):
Tak to je super
Jessi to taky umí skvěle, ale bohužel je to tak rychlé že se mi to nedaří vyfotit, ale budu se snažit
Ale jen na koze, koně má zakázané, protože je pokouše do krve, čůza

v Praze je na prodej jeden báječný červený pejsek - 4 měsíční - po Experovi a Hannah. Bude určitě super na sport, oba rodiče sportují na cvičáku, jsou všestranně vedení a mají zkoušky.
Hanynka i ZVOP

16.4.2008 20:23

adrian napsal(a):
Tak to Ebča je vážně číslo! Těchto kvalit ještě nedosahujeme. Kačenčina nejoblíbenější zábava hned po boji s polštářem je vylézt na nějakou fakt vysokou skálu nebo aspon kopec a pak se nejlépe volným pádem s přírazy řítit dolů a tam zahnout do pravého úhlu těsně kolem mě

Jinak my jsme se chlubit nemohly, já to vytelefonovala teprve včera večer, kdy jsem chtěla vědět, co Kačka udělala špatně, když tu beraní ovci nakonec s přehledem zvládla, odehnala ovce od ohrady a sehnala je dohromady. Pak už teda nevěděla, co v tom malém košáru dělat dál. A bylo mi řečeno, že zkoušku vloh udělala, tak jsem teprve dneska posílala zpátky papíry. Doufám, že to Česká pošta nezašantročí jako obvykle

koukněte, jak má správně australák štípat do pat.... (Kačenka)

16.4.2008 19:58

oddorrinky napsal(a):
Já jsem na těch stránkách kontakt na pana Hrdličku nenašla nevím jestli blbě čumím nebo tam fakt není. Nemáš meil, prosím?

p. Hrdlička je z KPOP - klub pracovních ovčáckých psů, hlavně BOC