markysek

Moje příspěvky

18.9.2013 18:44

Kalliope
Mata
jste moje krevní skupinysmajlíksmajlík..též nejsem zastáncem fyzických trestů,ale napřed musíme definovat co si kdo představí pod pojmem trest..což je dneska vlastně úplně všechnosmajlík.Pokud reakce ze strany psovoda následuje okamžitě po nechtěné akci psa,je blesková a tim pádem srozumitelná a dál se v tom nepitvá,myslim,že je pro psa značně srozumitelná..ve smečce mu taky nikdo nebude klikat 2 dny aby pochopil základní věcismajlík

18.9.2013 12:19

kalliope napsal(a):
Své psy nijak výrazně netrestám, ano dostanou lepáka za ucho kdy zlobí nebo je okřiknu, ale nějaké výrazné tresty nepoužívám. Některé názory mě ale udivují. Lidé dávají za příklady x psů, které vlastní a vychovali je zcela bez trestů. Věřím tomu, avšak nemyslím si, že každý pes je stejný, popř. stejně sensitivní a skutečně (kupodivu) existují i psi, se kterými se OBČAS bez trestu prostě nedomluvíte (a nehovořím o nějakém řezání či bití !).

Už mi to trošku přijde jako fanatismus dnešní doby - kdo neumí vychovat psa bez trestu je blbec, nemá pojem o moderní kynologii, nemá se psem správný vztah, je neschopný, psům nerozumí a jediná správná cesta je ta o které mluvím já (pes jde vychovat zcela bez trestů a kod říká, že ne je pouze líný).

Sama se snažím vše po dobrém, používám klikr a komunikace se velmi zlepšila, ale dokážu vyletět z kůže, když se vždycky někde objeví fanatici (a teď prosím nehovořím o ifauně), kteří se na vás sesypou jak to, že používáte jako motivaci jídlo, že to je diskomfort, když pes jí venku a ne doma z mističky, že je to nepohodlné a nezdravé (ano chápu, vlci také najdou každý den u stromu plnou misku a proto netrpí nikdy diskomfortem), jak to, že občas na psa zakřičíte, že takhle si neutvoříte vztah a pes by měl cvičit z lásky k vám a ne pro žrádlo (toto když slyším, tak se skutečně popadám smíchy za břicho ... ).

K trestu se uchyluji opravdu až v extrémních situacích (které téměř nenastávají), snažím se vše po dobrém, ale v poslední době když slyším výraz POZITIVNÍ MOTIVACE mám osypky, protože spousta lidí si to přetváří k obrazu svému a cokoli co není 100 % pozitivní odsuzují. To dle mě není správné, nehovořím zde o bití psů, ale jedna dobře mířená za ucho, je leckdy účinnější než 10 lekcí vysvětlování a ukazování a rozhodně to není o pohodlnosti, jak někteří rádi vnucují.

ježišmarjá díkysmajlík,já myslela,že normální lidi už vymřeli..smajlík

17.9.2013 20:07

plisak napsal(a):
já bych řekla, že když máme vytvořen pevný vztah a pokud máme plemeno, které se v zájmu zachování vzájemného vztahu bít prostě nesmí, pak to vážně zabírá, tedy nečervenají se , ale polepší se. Ono to je taky hodně o tom, jak moc se se psem mluví, já s nimi mluví vždy, když s nimi jsem, na procházkách zejména a když psi mají mít pasivní slovník jako čtyřleté dítě, uvažovala jsem, proč by nerozuměli výčitce? zatím to tak jde, a mám osmého psa téhož plemene, takže jakás takás zkušenost je, ale nikdy jsem neměla problémového psa, nikdy jsem nezačala vychovávat psa dospělého ani zkaženého a vždy jsem jednoho každého chlapce (i děvče) malovaného měla velmi ráda.
takže se skutečně smějte, i já se tomu musím smát, ale u mých psů to zabírá, dají uši dozadu a tváří se, že přestupek nikdy neudělali. To na dítě to moc nezabírá, po tom výčitka sklouzne jak voda po husím peří, takže tady plácnu.smajlík

A co máš za plemeno?smajlík
já věřim,že jsou psiska co jim tohle může stačit,taky znám takový cíťi,stačí se zamračit a pes se celej hanbou tetelísmajlík..ale znám i dost těch opačnejch právěsmajlík

17.9.2013 12:38

plisak napsal(a):
asi mne sežerete, ale ani já jsem nikdy svého psa nebila, neplácala, netahala za kůži, neužívala prut, ani házení - já jsem "vyčítačka" posadím psa před sebe a držím mu hlavu a vyčítám - tohle dělá hodný pes, to se ani trochu nestydíš atd atd a zatím to tedy zabralo

smajlík
tak já tě nesežeru,ale přála bych ti některé jedince co znám..smajlík,myslim,že bys to rychle přehodnotila,páč by ti během tak dvou dnů vypověděly hlasivky aniž by pes vůbec hnul uchemsmajlík

16.9.2013 18:47

bondi28 napsal(a):
3 psi vychovávání bez trestů, každý jiného plemene, jeden i úplně jiné plemenné kategorie a jsou bezproblémoví, žádné agresivní nezvladatelné potvory. Doporučila bych komukoliv zažít vztah se psem, který nebyl fyzicky trestán, jeho chování je totiž úplně jiné.

Mě furt zajímá proč by to u některých psů nešlo? Pokud nebudeme mluvit o odstraňování např. loveckého pudu a jiných charakteristických vlastností určitých plemen - pokud ty chce někdo odstraňovat, je padlý na hlavu.

Lidé stále používají převážně zákazové povely, ale zapomínají psa chválit a motivovat, proto to vypadá tak jak to vypadá a proto je tolik těch nezvladatelných potvor.

Zákazový povel není nic nenormálního,jen se ho pes musí naučit jako každý jiný.Ale souhlasim s tím,že psa je též nutno chválit a motivovat!!Nelze pouze zakazovat,to fungovat nebude,nebudu psát,že oba poly musí být v rovnováze,protože myslím,že těch pochval a motivace má být více než těch zákazů.Nesouhlasim s tím,že zákazový povel je trest,jak mi vyplývá z vašeho příspěvku.Celkově ale souhlasím s panem Mikulicou jak je citován na začátkusmajlík

15.9.2013 13:10

sententiavitae napsal(a):
Souhlasím. Mám na to stejný názor. smajlík

Mám tentýž názor..pro mne je pan Mikulica celkem dost kapacita ,narozdíl od jakési pí Bučkové alias scyly.která je mírně řečeno nula v kynologiismajlík

15.9.2013 13:07

scylla napsal(a):
Nesouhlasím, fyzické tresty nejsou na místě a zvláště ne nápřahové. Házení klíčů může psovi zranit oko.

Fakt? A řeklas to tomu svýmu guru Desenskýmu? Nebo to se bojíš ? :)Na jeho webu lze najít docela obsáhlý seznam házených předmětůsmajlík

26.8.2013 19:36

scylla napsal(a):
Co chceš řešit na cvičáku nebo s výcvikářem? Bělouš je pes, který ti snese modré z nebe, když ho správně požádáš, udělá opravdu cokoli. Nauč svého pejska spolehlivé přivolání - to se ale na cvičáku neučí . a máte po problému. Mám bělouška, přivolání na první povel od čehokoli, stejně u čsv a NO a různých kříženců. Občas ukazujeme, jak vypadá spolehlivá ovladatelnost, a to jsme byli na cvičáku právě jen na těchto ukázkách.

Na jakých cvičácích jste např. vystupovali? Znám jich docela dost,tak je možné,že jste utkvěli..smajlík
Díky za konkrétní odpověd

9.8.2013 12:58

scylla napsal(a):
Tak berte psům misku, krmte z ruky, štěkejte zákazové povely, když vám to vyhovuje. Já si zůstanu u toho, co psa nestresuje, funguje a vede k pohodě s pejsem. Metody jsou různé, psi jsou různí. Zadavatel měl problém, napsala jsem, co dobře funguje i u dospělých psů. Až potkáte nějakého problémáka, on vás něčemu určitě naučí, na to se dá celkem spolehnout.

Nechte si,prosím, vaše rady co mám či nemám dělat se psemsmajlík.Až bude každý mít tak bezproblémového psa jako mám já( neni první) tak vy se nebudete mít kde realizovat a ten váš kamarád co se pasoval na psychologa se bude muset vrátit k hodinařině a živit se normálně prací jako každý slušný člověk.

9.8.2013 11:08

Přesně tak..nebudu dělat něco jen proto,že to tak někdo dělá a považuje to za jedinou správnou metodu..ono když dva dělají totéž,není to totéžsmajlík.I dobrá metoda ,pokud jí neumí někdo použít,jen se bude snažit jí napodobit,prostě fungovat nebude.
Onu dámu nemá smysl řešitsmajlík,vystupuje tímto způsobem naprosto všude kde se vyskytne a že vleze kamkolismajlík.Myslím,že jí nikdo nebere moc vážně..

8.8.2013 13:17

plisak napsal(a):
milá drahá paní, můžu vám něco osobního říci? strčte si své zkušenosti víte kam, nejste jediný guru ve městě, tak si své problémy se svými psy řešte podle sebe a nechte jiné, aby je řešili zase podle sebe. Pokud já bych narazila na psa hlídajícího si jídlo, vyprdla bych se na couračku, krmila bych jen z ruky a později dávala ruku do misky a pak misku samotnou, odebírala jsem odebírám a budu odebírat svým psům misku vždy, když to budu považovat za nutné a že vy to považujete za buzeraci je mi zcela na prosto a srdečně jedno. Krásný slunný den

Je to marné,paní Bučková má prostě patent na všechno,všechno ví ,všechno dělá nejlépe a celkově je prostě nejdokonalejšísmajlík jakákoli jiná metoda než ta její je prostě špatnásmajlík..tak jí tu iluzi neberme..smajlík