mishaad

Moje příspěvky

22.4.2016 11:36

kobylatko napsal(a):
Taktéž .

"Je ale i zvláštní že mnoho lidí co ho vidí běsnit za plotem zastaví se a psa si zkoumavě prohlíží."

A co je ještě lepší tak když jde kolem našeho někdo ze psem na joju který má rozmotaný tak do půlky a nechá svý čoklisko oxidovat u našeho plotu a provokovat tak naše psiska .

Připomněla jste mi mou situaci. Mame velikou branu pod kterou je mezera (mala), protoze vjezd je do kopce a nedala by se jinak otevrit. Jelikoz mame odjakziva velke psy, neresime malou mezeru, stejne by tam neprolezly. Alw co me udivuje, ze kdyz mame na plote "Pozor ZLY pes" tak, ze panicci s malymi psy si dovoli aby pes prolezl k nam na pomezek a oni jeste nadavaji, ze mame blbe zabezpeceny pozemek. Tito "psi sebevrazi' maji jedine stesti, ze v danou chvili se pes na pozemku nenachazi. Jinak si neumim vysvetlit jak bych danou situaci resila - nas pes by ho okamzite zabil.
A jak.pisete, ze si psa prohlizi... Stare duchodkyne to u me maji jako hobby. "Je slecno to je pitbull?" ne labrador "mohla by jste ho zavrit, my se tu bojime chodit" Ne nemohla, nestekal by kdyby jste tu nekdakala pul hodiny "vy ho bijete, ze je tak nepříčetný?" ne, ale vas asi brzy zacnu... "Kouše?"
Ja uz se opravdu jen nasmivam.. Kdyz bydlite na ulici kde jsou 3 baraky, projde tu 5 lidi za den, ale pani drbny si zrovna vyberou místo pred vasim barakem, kde je jediny pes v blizkem okoli :D.

22.4.2016 11:21

Zrovna vcera jsem nasemu psu dala kureci stehno. Chudak zrovna tuto cast nikdy nevidel a nejedl a tak delal "sceny" odnesl to na pelech a lehl vedle toho. Pote to vzal znovu a na koberec, hazel s tim. Odesel a kdyz znovu naznal, ze neco dostal zacel kolem skakat a knucet . Okukovani kurete trvalo hodinu, chudak uz byl zoufalej, behal s tim za mnou a knoural Byla jsem donucena stehno naporcovat aby pán vedel, ze to je k jidlu.
Ale kolikrat si pamatuji jak schovaval jidlo i na zahradě v jezirku a pote knucel cely den, ze mu to tam "upadlo"

8.4.2016 08:36

rapotacka11 napsal(a):
-.a pokoušel se o mě infarkt...
"""""""""""""""""""""""""""
A za to mi to fakt nestojí - nebudu koukat, jestli jsem hafánka
snad nekopla moc.

To mate pravdu :D
Ja jednou nakopla bilou krysu ci jak to nazvat, ktera se zakousla do meho psa, druha rvala o kousek vedle a panicek sel jakoby se nic nedelo... Az po mem kopanci do bestie se pan rozbehl, ze mi taky nakope urcite partie a zavola policii... To je pak horsi to jednani s temi drzymi lidmi, kteri vam jeste odpovi "ja mam male psy a a ty velkeho, oni mu nic neudelaji" v te chvili mam chut svemu sundat kosik... Preci jen to bylo 2 na 1.
Horsi uz je snad jen kdyz vam nevrlý stářík vyhrozuje ze na vaseho psa pusti toho sveho 15kg krizence bigla(?l) l, ze z nej nadela par kousku, pokud neodejdete z louky kde venci on.. No nevim co by udelal muj 40kg pes takovemu prckovi.. Staci se pánovi vysmat do oci, nic vic slusnejsiho v tu chvili ze sebe nedokazu dostat

5.4.2016 13:33

marcelaamax napsal(a):
Já nevím, ale neměl by i labrador jakožto lovecký pes mít trochu sebevědomí? Ne se hned hnát do rvačky to ne, jen si nenechat všechno líbit.

Mam labradora trochu jine povahy, ktery si nic libit nenecha, okamžitě zasahne a to bohuzel take po rvacce - jako mladeho ho napadl velky pes a trhal ho jak papir pomalu. Sam by nikdy neprovokoval, je to takova hracicka, ale zalezi na druhem psu. Vetsinou ho jen upozorňuje, nikdy na rvacku nedoslo, ale je to tim asi, ze druhy pes se vždy uklidnil.
Podle meho nazoru ma byt labrador klidas, ale vse ma sve meze. Zase na druhou stranu by toho sebevedomi nemel mit moc - preci jen je to jeden ze psu s nejklidnější povahou :).

4.4.2016 13:37

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Na tohle pomůže jen ráže 9mm

Prave ze jsem s veterinarem narazila na tu nasi "legendu" a rekl, ze psy miluje ale takovej pes, ze je na odstrel, ze by po nem jednou vystartoval a na miste by mu dal kulku mezi oci.
Nabizi se otazka kam s nim chodi na ockovani.. Je tu 5_ veterinaru a ani jeden o nem nevi

4.4.2016 13:25

Ahoj, potrebuji radu. Soused (ma naproti nam pres ulici zahradu) ma velmi agresivniho psa bandoga. Predtim mel take agresivniho, ale oproti teto bestii to bylo zlato. Kvuli tomuto uz zde byla policie (pes se dostal z kotce, preskocil 2m plot a snazil se napadnout starsi paní, která nastesti skocila k sousedum). Pes je neposlusny, neslysi snad ani ma sve jmeno. Je jen v kotci + prochazky kazdy den a to je ten kamen urazu. Majitel je starsi a sveho psa neudrzi, ma slabe voditko i obojek a je jen otázka casu kdy to urve. Kdykoliv kolem nich nekdo jde a to dokonce i na druhe strane silnice(!) pes startuje, majitel ho musi natlacit na plot a vyskrtit, tak ze pes stoji na zadnich. Sam se psa boji, ale jakákoliv domluva konci z jeho strany posláním do urcitych lidskych partií... Nahubek nepouziva, psa ma v kotci zrejme pod elektrikou (divne piskani a praskani jako ohradnik).
Chtela bych se zeptat jak by jste toto resili? Velmi agresivni pes a jeho vzetkly panicek na nic nereaguji. Bohuzel si stěžuje cela čtvrť a uz si tu delame srandu, ze je to jak legenda a pes vencici sveho pana... Ovsem to k smichu zrovna neni, bojim se o sebe i o svého psa. Nikdy clovek nevi kudy ho ta bestie povlece...

4.4.2016 13:00

.

1.4.2016 13:28

Ahoj, potřebuji radu ohledne kloubni výživy.
Nas pes (7) ma tezkou DKK a srůsty na páteři. Hledam neco účinného, co by mohlo pomoct. Děkuji za odpověď.

31.3.2016 11:46

Tady pomuze snad jen ta policie.
Meli.jsme to podobne. Nikdy tu zadny pes v noci nestekal. Teprve az potom co si starsi par koupil NO, pes jednou denne na prochazku cca 10min a pote se doma nudil. Řval a řval celou noc, spat se nedalo a to bydlime tak 3 baráky od nich. Problem byl v tom, ze oni ho asi neslyšeli, meli oba naslouchatko. Chodili jsme snad vsichni ze dvou ulic zvonit, okriknout psa a chvilku byl klid. Prijdete domu a zase rve jak d*ment. Tak nam pomohla policie, po par dnech psa odebrali a dali do utulku. Ted bydli 1km od nas psa nikdo neslysi stekat, ma vyuziti a nenudi se. Od te doby se muzeme vyspat, pokud tedy neslysime ustekanou dogu ktera bydli pres cele sidliste (cca 20 RD).

27.3.2016 14:26

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
V 7,5 letech psa je taková diagnóza spíš povzbudivá, tedy kromě srůstů v bederní páteři. Zkuste kontaktovat v místě bydliště nebo poblíž nějakou psí fyzioterapeutku, ideálně dornovy metody. Poradí vám do budoucna cviky, jak posilovat nebo alespoň masírovat psa, cviky s balančními prvky, které psům svědčí. Tohle žádné vitamíny nespraví, můžete jen pracovat na posílení celkového svalového aparátu psa. Vyléčit se to nedá, jak vidno, ale zpomalit ano. Kvalitní kloubní výživa ala Aptoflex či bylinky phytovet mobility, ale základ jsou masáže a rehailitační práce se psem. Ať se daří, neházejte flintu do žita.

To v žádném případě nehazim :) poradim se s veterinářem a sezeneme nejakeho fyzioterapeuta.
Dekuji mockrat za radu.
Jeste dodam, ze bychom meli zhubnout na 30kg z 38. Sice je ve vyborne vyzivove kondici, ale pry aby se unesl a nezatezoval to tolik.

26.3.2016 22:20

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak to je mi fakt líto, myslela jsem, že to nebude tak hrozný...

Jo také jsem doufala, že to bude "jen" natržený vaz nebo něco co se dá na 100% vyléčit..

25.3.2016 20:26

Ahoj tak se hlásíme. Dopadlo to ještě hůře než jsem čekala... Silná dysplazie, srostlé hranaté kyčelní klouby, srůsty na bederní páteři.
Tímto se chci zeptat jaké by jste v tomto případě doporučili vitamíny, které opravdu pomáhájí :) Cena nerozhoduje.

24.3.2016 11:48

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Souhlasím, že maj někteří myslivci v hlavě místo mozku z broků kostku...
Ale zas pak jsou myslivci (spíš lesočeši a nebo myslivecká stráž), která je v pohodě.
Třeba já se bavím s lesočechem (zaměstnanec lesů ČR) a s mysliveckou stráží a ty mi nikdy nic ohledně psů neřekli, jen mě třeba upozornili, že na "mém" okruhu je honitba, tak jasně, změnila sem trasu a hotovo. Problém sem měla s myslivcem, kterej na mě huláal, ať si opsy okamžitě připnu (psiska vždy běhaj kolem mě, nikdy neštvou zvěř a ani neoznačkovávaj kazatelny), nebo mi je zabije, na to sem mu odpověděla, že až mi to přikáže pan P* (lesočech), tak si je připnu. Na to myslivec najednou - "Aha, Vy se znáte s p. P*, tak to je v pořádku...".
Zajímavý, že vždy jsou takovýhle nějaké kecy ze strany mladých myslivců, asi "nové koště... " nebo nevim, mladý, tak aktivní a myslej si o sobě, že jsou lesapánem, nebo nevim...

Mladí jsou u nás taky drzí.
U nas jsou honitby uplne vsude, neni tu snad kousicek prirody bez ni. A i přesto si zde i v dobe honu lide pousteji psy navolno a nevi, ze treba omylem by mohli psa strelit. Ja psa uz moc nepoustim, nechce chodit bez voditka, tam mam aspon jistotu, ze kdyz mu rupne v bedne, ze nebude stvat zver - zkousel jednou zajice a od te doby klid, protoze vi, ze jej nedozene a nebude se obtěžovat behanim
Navic ty jejich vzdalenosti.. Hodne myslivcu si rado prihne a 50m jim muze pripadat jako 200m. Ale kdo nosi s sebou 200m pasmo aby si zmeril vzdalenost? Kamaradka se takhle tahala s myslivcem u soudu dloouho.

23.3.2016 11:30

Vsem dekuji za odpovedi :)
V patek se uvidi jdeme na RTG, podle chuze se usoudilo, ze problem by mohl byt i od zad - bederni pater. Krouti zadkem jak modelka . Chodi skoro "rovne" nohama, kolena nema skoro vubec pokrcena. Musime zjistit jestli je ti problem neurologicky nebo ortopedicky. Tak nam drze palce aby vse dopadlo dobre :)
Prikladam fotografie pokid tam neco vypozorujete.

23.3.2016 11:21

Podle meho jsou nekteri myslivci blázni. Ale to, ze by sel na pozemek se mi nezda. U nas "za barakem" máme skoro vsechny v pohode. Pes navolno v lese nebo louce ktera spada pod honitbu jim nevadi. Ale jeden tu je takovy, ze mu vadi i psi mimo jeho revír na voditku... Sousedil s nami zahradou, nekolikrat z okna strilel po kockach (jeho sousedka cca 80let jich mela asi 30). Stacilo na nej zavolat policii a vsechno v poradku od te doby, ale do jeho kousku lesa "nesmite". Je to uz velmi stary a od pohledu zly pan.

22.3.2016 22:10

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A co byste dělala? Koukala se, jak vás okrádají? Divná doba...divní lidé...

Říkám, že bála. Ne, že to praktikuji :)
Pes u nás chytl zloděje, řešeno domluvou a už si nedovolil jít ani kolem poté co měl našeho psa zakouslého v zádech. Byla náhoda, že jsem pustila psa zrovna na vyčůrání. Jednou jsem byla nucená ho pustit na cikána co u nás ukradl kolo, už byl sice na ulici ale kolo si vzít nenechám. Kolo naštěstí odhodil a pes se nechal odvolat jinak nevím co by bylo, mám štěstí, že proti cizím lidem jde opravdu razantně. Ani návštěvu bez pána nepustí domů. Měla jsem strach aby mi někdo nehodil návnadu za plot, ale on je šikula, ví, že nesmí nic od cizích ani ze země. Ať už venku nebo na pozemku.

22.3.2016 21:58

Mě by také bránil. Křížený Labrador.. a je to vyzkoušeno na vlastní kůži Když mě zezadu "přepadl" opilec který si asi myslel, že labrador je pes přátelský, no mýlil se.
Pes zlo vycítí, ale reakce je sporná, některý štěká, jiný se schová nebo uteče a pak jsou tu tací kteří by "lumpíka" nejraději sežrali :D.

21.3.2016 14:18

Ja bych se v dnesni dobe bala zastavit zlodeje na svem pozemku, se psem i bez. Protoze pokud se bude chtit zlodej soudit za "napadeni" i kdyz sel neco umyslne ukrást, tak se soudit bude. I kdyz na plote visí cedule soukromý pozemek a pozor pes.

21.3.2016 14:11

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Paragrafy o nutné obraně jsem tedy našla.
píšou se tam zajímavé věci.
použití zbraně k odvrácení útoku je i použití zvířete.
na obranu mám použít větší síly než je chystaný či probíhající útok.
já jako bránící sebe, jinou osobu nebo majetek nepáchám trestný čin ani přestupek.

prostě mi nikdo žrát psa nebude a pokud proti nám poběží něco vzteklého, bránit mě může můj pes.

jestli to tak není, vyvraťte mi to zákonem.

Nekteri jedinci dokazi obchazet zakony jedna basen. Coz nechapu jak se tohle muze stat...
To same.. Slysela jsem a cetla nekde, ze pokud mate psa na zahrade a plot nizsi 180cm pripadny zlodej muze jeste zazalovat vas za napadeni psem na vasem pozemku, protože mate plot nizsi 180cm a on tam "prepadl". A jeste mate mit cedulku pozor pes. Nevim kde jsem tohle cetla a slysela ale nejde mi to do hlavy, mozna je to kec.
Mam plot 190cm v jednom miste, jinak je 150-190cm. Tak nevim jak by se k tomu pristupovalo v mem pripade :D.

21.3.2016 14:01

Davam mu Alavis komplex. Granule ma Brit.
Dekuji za rady a hlavne za to, ze vim, ze tu muze jeste nekolik let být.
Ještě jedna otázka. Jak často a dlouho psa vencit? Cca 1km musime po asfaltu, jinak louky, pole, les aby chodil po měkkém, vice mu to dle meho nazoru vyhovuje. :).