modrohlavej

Moje příspěvky

19.4.2022 14:38

MN1 napsal(a):
Dobrý den.

Byl jsem požádán o prodej několika papoušků z pozůstalosti. Jde o 2.2 zpěvavé, 1.1 korely a 1.1 amazonky modrohlavé. Představu mají tuto neděli v Týništi do výkupu. Vezmou i amazonky?

Zdravím, mám zájem o tu páru amazonku, napište mi do zprávy

12.2.2020 13:43

frodik napsal(a):
Dobrý den,
burza vypadá pořád stejně, papouška jižní ameriky, afriky a dražší austrálii tam nemá cenu vozit. Je to spíš chovatelské setkání kam jezdí stejní chovatelé co si mezi sebou vzájemně prodávají drobotinu, andulky, korely max, rozely a horáky. Jestli chcete sehnat pyruru, aratingu nebo něco na téhle úrovni nemá cenu tam ani jezdit. Krmivo od renomovaných značek a kvalitní zrniny pro náročnější papoušky tam neseženete a ty směsi co tam prodávají bych nerisknul, ale samozřejmě pro mnou uvedené druhy co se tam prodávají to postačuje. Výkupáci jsou tam tak tři nebo čtyři, ale vykupují pro velké výkupčí co jsou na burzách jako Přerov nebo Kroměříž, takže mají o dost nižší ceny, dám příklad jestli v Přerově vykupují andulku za 60kč v Telči tak za 40kč. Nicméně tam občas jezdím pro kroužky a na pokec.

Dobrý den,

pokud by jste jezdil na jakoukoliv burzu každý měsíc, tak by jste zjistil že na každé burze každý měsíc je 80 - 90% stejných chovatelu a možná to pro vás bude novinka ale představte si že oni si taky prodávají ptáky mezi sebou, jak mužete vědět co se tam každý měsíc prodává když vy tam přijedete jednou za rok na pokec, co se týče krmení tak jak mužete posuzovat krmení že by jste to neriskoval když jste se u krmení nikdy ani nezastavil ale blbě okomentovat krmení a výkupáky to by vám šlo, máte možnost ukázat jak se dělá burza kde bude kvalitnější krmení a výkup bude brát za ceny Přerova nebo Kroměříže,

Diskusní téma - Telč
27.2.2019 21:42

Kakarikimutace napsal(a):
Musím souhlasit s modrohlavym že vzorce a realita je hodně odlišná kakariki v mutací misti vlastním a odchovy také mám tak nevím že to pořád musí někdo vyvracet

Oni se tady snažili to vyvrátit jen dvá, ale milbe už přiznal že jde o mutaci místy, ale bohužel ten druhý p. Vábl svou neznalost zatím nepřiznal a proto fotí jen mutanty

27.2.2019 09:05

vabl napsal(a):
Mutace Místy – genetický vzorec (bl+_D+ / bl+_D+ ; Mt+/Mt+) pro 2f a (bl+_D+ / bl+_D+ ; Mt/Mt+) pro jednofaktorového jedince.
Dědičnost – neúplná dominantní. Jednofaktorový (SF Mt ) zelený je pouze nepatrně zesvětlen, u dvoufaktorového (DF Mt) je zesvětlení již výraznější. U kakariků tato mutace podle mých informací dosud nebyla nikde zjištěna.
Nedávno jsem zaregistroval řadu nabídek různých mutací kakariků. Nedalo mi to a proto jsem několik chovatelů osobně navštívil. Se souhlasem majitelů jsem nafotil několik mutantů (kombinací mutací). Bohužel nikde jsem neměl možnost porovnání se zeleným homozygotem – všichni byli nějak prokombinovaní zejména s parblue mutací.
Přikládám fota jednoho a téhož jedince foceného majitelem a později mnou na poslední fotce se svým sourozencem. Rozdíl je markantní, což svědčí o „hádání“ mutací při určování z fotek.

pane Vábl, vy sice máte genetický vzorec místy, ale nevíte jak tato mutace vypadá, tato mutace místy byla minimálně u 3 chovatelu které jste navštívil a vy jste ji nepoznal

21.2.2019 13:27

Povezu rozele rubína, potřebuji vyměnit 2.0 za 0.2 a ostatní prodám, dále vezu korele bělohlavé, lutina a albina a andulky ihned do chovu, 1.0 červenokřídlého bez kroužku r. 014

7.2.2019 13:07

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Nechci se do toho moc plést ale zdrejne číst neumíš a nebo nechápeš čtený text... Tahle citace z původního příspěvků Sarouna asi mluví za vše :To znamená, že odchovaná samice je skořicová, štěpitelná na Parblue, dom. straka... Ikdyz mělo asi být uvedeno samice je skořicova dom. straka stepitelna na parblue ale kdo chce pochopí i první citaci kdo ne hada se jak blbec

Jestli ty umíš číst tak by jsi se v mém dotazu dočetl že já jsem se neptal na odchov, ale na to že když neexistuje kremino tak co je to za mutaci která se nabízí jako kremino jestli to pochopíš ty když to nepochopil frodík a milbe

6.2.2019 20:28

frodik napsal(a):
Vyčetl zcela jasně. Možná je to tím, že na rozdíl od Vás umím číst a ne rejpat a vzít si jen to co se mi hodí. Genetice rozumím, ale tak do detajlu jako p.Šaroun určitě né a ty rady co mi dal jsem si ověřil u odchovů, takže nemelu z hladu jako Vy pane modrohlavej.

To bud rád že umíš číst, že si tam vyčetl že je to skořicová dominantní straka tak jsi jasnovědec o genetice víš kulovy tak co tady kecáš o nějakém rejpáni a mluvení z hladu ty chytroline a přestan se do mně navážet

6.2.2019 19:21

frodik napsal(a):
Dobrý den,
pan Šaroun jasně napsal co je to za mutaci skořicová dominantní straka a že má v inzerátu výměnu za kremino je proto, že název kremino i když nesprávně zlidověl a každý okamžitě ví co je to za mutaci. Pan Šaroun má obdivuhodné znalosti genetiky, neboť je to jeho dlouholetá záliba. Mě osobně když jsem ho kontaktoval a poprosil o pomoc s mutací okamžitě a správně pomohl a poradil.

Vy jste někde v přízpěvku p. Šarouna vyčetl že je to skořicová dominantní straka ? já ne, to že vám vždy poradil, ono když tomu nerozumíte tak vám nezbíva než každé radě věřit

6.2.2019 17:58

saroun napsal(a):
Zdravím, tak především, Cremeino samozřejmě neexistuje. To, co se na našem trhu za Cremeino nabízí je kombinace Parblue x rec. x dom straka nebo také x žutá, když uvážíme, že žlutá je kombinací rec. a dom. straky. Váš samec, pokud není straka, může být štěpitelný jen na rec. straku a z odchovu je zřejmé, že je ještě štěpitelný na skořicovou. To znamená, že odchovaná samice je skořicová, štěpitelná na Parblue, dom. straka a možná (bez záruky) je štěpitelná na rec. straku. Na plavé bych zapomněl.

Zdravím, nějak tomu nerozumím, vy tady tvrdíte že Kremeino neexistuje, ale zatím jste napsal jen co je to za kombinaci, ale nějak jste nepojmenoval co je to za mutaci, přitom sám několik měsícu topujete svuj inzeráz s kakarikama a klidně by jste je vymněnil za Kremeina tak jak tomu mám rozumět

29.1.2019 12:44

gruchy77@pobox.sk napsal(a):
na Nitru...musim reagovat na tie nezmysly mozno uroveň NL,D,..nedosiahne ale pani v CZ vy nikdy nedosiahnete uroven Nitry zas nikdy co sa tyka do počtu a kvality a podmienok okrem Kromreríz vsetko chlievy a treba to zatvorit prenasanie chorob..a co sa tyka tych WC vy tam tie WC ani nemate a oštavate vsade rohy fuj hnus stacilo hodonin,prerov...gruchy nitra

Dopuručil bych vám zmněnu lékaře nebo zmněnit léky, snad vám to pomuže, vy snad neumíte dát jinej přízpěvek než jaké jsou všude chlévy, doufám že vám nová určená diagnoza pomuže

17.1.2019 11:39

Zemjanek napsal(a):
Prosím o názory na pohlaví, nejsem si jistý. Oba jsou rok 18.

2 x 0.1

29.12.2018 12:36

po231010 napsal(a):
Dobrý den. Sdělí mi některý z výkupáků na Hodonínské burze jaké budou ceny andulek, korel a kakariků ? Případně uveďte na sebe kontakt. Za odpověď předem Děkuji.

Je to smutná zpráva, ale výkupčí se dohodli že v roce 2019 vykupovat nebudou

2.12.2018 17:24

Loro20 napsal(a):
Velmi se pletete. Určitě nepoznáte s inzerce na Ifauně zvláště bez fota, jaká je kvalita inzerovaného. To že, musíte volat a žadonit o cenu, ještě neznamená že zjistíte kvalitu. To snad uznáte. Když volá neznalý člověk musí zjišťovat na více místech, jak se pohybuje běžná cena. Když nevolá na více míst? Může vám zaplatit třeba i cenu dost nehoráznou k běžné ceně. A na to někdo spoléhá. Myslím ten prodávající. Ohánět se tím, že dříve se musel psát kosesponďák a nevadilo to,je snad dost hloupí argument. Že? Zasadil bych se klidně o to aby bylo uvádění ceny v inzerátu povinné. Argumenty s Finančákem je nesmysl. Když nedáváte doklad,jako ze nemusíte žádný Finančák na vás nepůjde. Ani nemůže.

Vy se zasazujte o co chcete, zaplat pánbuch že nemáte tu moc rozhodovat, to by bylo pár lidí neštastných

2.12.2018 16:24

Loro20 napsal(a):
To vám vůbec neodporuji, že záleží na kvalitě. Tu si nechte zaplatit. Proč nedáváte cenu? Tu svoji. Ať to z vás lidi nemusí páčit telefonem. Odpovíte?

Nevím kolik vá je let, jen tak pro zajímavost, před 35 lety se inzerovalo jen v časopisu chovatel kde se také neuváděli ceny a chovatelum nebylo za těžko napsat korespondenční lístek a zeptat se na cenu, výplata činila tak okolo 2500 kč a lístek stál 50 haléřu, dneska se bere okolo 25000 kč a minuta voláni stojí 4 kč tak nevím co tady pořád řešíte inzeráty s cenama a bez ceny, pokud mám zájem zvednu telefon a zavolám a dovím se co potřebuji, a to jak je napsáno výše, že ten kdo neuvádi cenu že je špekulant tak si položme otázku kdo je špekulant jestli ten co neuvede cenu nebo ten co hledá nejnišší cenu ? vás přeci taky nikdo nenutí nakupovat v kauflandu když chodíte do teska, snad vám to jako odpověd bude stačit

2.12.2018 12:29

parrotsfan@seznam.cz napsal(a):
Souhlasím s tím cenu vždy uvádět, také si spíše vybírám inzeráty s uvedenou cenou a sám cenu vždy uvádím. Je to lepší i z hlediska porovnání s jinými inzeráty.

Jak mužete porovnávat inzeráty podle ceny když nevidíte nabízené ptáky, snad by mněla být na prvním místě kvalita ptáku a potom mužu porovnávat cenu jestli odpovídá nebo ne, takže je uplně jedno jestli je u inzerátu uvedená cena nebo není, vážný zájemce si určitě zavolá i bez uvedení ceny

21.8.2018 20:25

nabízím alexandry malé 1.0 lutino r.013 a 1.0 modrý r.014.

15.6.2018 10:16

Přivezu 3 páry rýžovníku šedých r.016 za všechny 800 kč, odpovím na interní zprávu.

15.3.2018 18:10

mohu vzít 0.1 rozelu žlutohlavou r.017, modrohlavé 1.0 přírodní štěp. na lutino x 0.1 lutino r.016.

20.2.2018 11:04

Povezu lonské andulky, ružové bourky, neofémy tyrkysové, hýli mexické.

6.7.2017 17:44

bartrand napsal(a):
Proc bych si mel delat konkurenci v dalsich chovatelich, kteri si prijedou vetsinou novym autem, bez prenosky, a chteli by z kakarika za 250 ukecat na 200, kdyz muzu dat odchovy do vykupu, ty dve stovky mam hned a nemusim ptaka delsi dobu zivit, nez se milostpan uraci nastartovat si bmw a prijet si.. Chovatele sou hovada co smlouvaji, chcou koupit levne a draho prodavat, na to se jim muzu vysrat a ptaky, kteri jsou do vykupu prodejni, prodam radeji tam. Vykupce me zna, ma trasu okolo kazdej druhej den, staci mu zavolat, a nemusim ani nikam chodit.. A mazlickarum neprodavam vubec, nikdy nevim, v jake miniklicce ptak skonci.

Tak to je slovo správného chovatele, s takovýma to teda potěž pánbuch.