thesis

Moje příspěvky

20.3.2010 09:16

Tyjo zajímavé, jen si rychle zvyknout. Tak abych s tím už začala tak vyzkouším i foto:-)

16.3.2010 19:50

pizneta napsal(a):
Já jen tak,ze zajímavosti,kterýpak asi horseman zrovna tady přijede poučovat lidi dychtivé znát tuhle užasnou metodu,nějaký seminář mám za sebou,takže s chutí bych šla jako fotografproto se ptám.

Naty o tom by se dalo asi i dlouze debatovat páč tady z okolí vím asi o dvou lidech co s tím začali a touhle cestou jdou a jedním z nich jseš ty. Zbytek skončil u "pytlování koní" atd. Ovšem všem mladým a začínajícím to přeju a aby něčeho takhle dosáhli, především ve vztahu se svým koněm

Diskusní téma - 3NEC
16.3.2010 17:04

kybosek napsal(a):
bylo mi řečeno, že nějaká holka na ni chtěla odjet, ale kobylka ju sundala a kobylka litala kdesi na poli. Nějací lidé ji odvedli zpátky..

Nechci nic říkat ale pokud to tak bylo tak by tahle kobyla měla dostat medaili. To je jak z dobré parodie, chtěla ukrást koně a sám kůň ju vyškolil. Hlavně že je kobylka v pořádku a zpátky doma

16.3.2010 15:24

pizneta napsal(a):
ahoj a Instruktor bude jaký?zdali to není tajné :)

Tady se dočkáš odpovědi asi jako já...

Diskusní téma - 3NEC
12.3.2010 19:33

ladakrsakova napsal(a):
A kdyby se dalo ukázat jak pracuje se super protivným koněm,nabízím svoji kobču,nesnáší chlapy.

Tak to je chytrá baba . Taky jsem jich takových pár znala a je to vcelku zajímavé. Projde ženská..nic... projde chlap a je to jak vzteklý rotwík v kleci. Já měla valacha co nesnášel chlapy, ale jenom proto, že žárlil.

Diskusní téma - 3NEC
12.3.2010 19:01

chema napsal(a):
holky bylo by fajn kdyby jste se prvne podivaly a prihlasili na ty to stranky a staly se studenty horseman akademy... http://www.horseman.cz /modules.php?name=Horseman_Akademie

A učí se tam jak obstarat vlastního koně? Kdyby jo tak zajdu abych mohla některým vyprávět, případně by měli jít taky....

Diskusní téma - 3NEC
11.3.2010 22:00

microfon napsal(a):
A nakonec když spinkala

Týýýjo obrovské gratulace, je fakt nádherná a ještě klisna. Úplně ti ji závidím, samo v dobrém. Kéžby jsme i my jednou měli štěstí na klisničku. Tak ať malá roste jako z vody

3.3.2010 09:05

nowera napsal(a):
No jupijéééé :D Tak ho takhle prohmatávej častěji třeba mu vyleze i ta druhá :D Fakt měl 2 :D

Hele teď spíš vtipem... neslila jsi ho studenou vodou? To by je asi schoval každý

Neboj ony určitě slezou když je tam už měl

1.3.2010 22:02

ladakrsakova napsal(a):
Tak super,dejte vědět kdy se pojede.Musím tu svoji kobulu vzít do společnosti ale nevím jak to dopadne

Lado na té fotce máš ten zadní podbřišák napevno takhle skoro ve slabinách? Já se ve westernu nevyznám, ale vidím to prvně tak mě to zajímá.

Diskusní téma - 3NEC
28.2.2010 20:35

ariss napsal(a):
Tak holky,nějak nám ta zima vzala náladu rozjet novou diskusi....Ták je tady :D
Tolik sněhu a žádné krásné bílé fotky? Sem snimi:)

Dovoluji si Vás pozvat do nově otevřené prodejny Jezdeckých potřeb, datum
otevření prodejny je 1. 3. 2010.
Najdete nás na ul. Frýdecké 78 (Pod Zelenou), Český Těšín
Otvírací doba po – pá 10:00 – 12:00 a 14:00 – 17:00, mimo tuto dobu možno
otevření kdykoliv po tel. 737 830 604

Těšíme se na Vaší návštěvu
Žaneta Lodzianová
IČO 70007888
Tel. 737 830 604
Meil: jezdecke.potreby@email.cz

Diskusní téma - 3NEC
27.2.2010 09:11

alabama17 napsal(a):
ne :) Vaneska není březí.... březí je ta Bodegah Kate z Lažínek

Tak to jo, to jsem jenom blbě četla. Vanesa se mi líbí a to nejsem na "plesnivé" (nebrat jako urážku) koně, ale tahle je moc pěkná

27.2.2010 08:52

alabama17 napsal(a):
No, hříbě po odstavu... V dnešní době už to není jen tak.. Je krize a tím pádem míň kupců. Pěkná kobylka je, ale stejně se přikláním víc k té druhé, asi láska na první pohled nebo jak to říct... Tak nějak to cítím

Já myslím tu Vanesu a myslela jsem že ona je březí, nebo mám v tom pořádný zmatek. Mě se líbí totiž ta Vanesa

27.2.2010 08:26

ladakrsakova napsal(a):
To by bylo super,můžu se zeptat kde ten obchod bude?Dík

Na Frýdecké pod Zelenou, u cesty v areálu kde je bazar a nějaké dílny nebo co to tam je. Je to u výpadovky za tím nadjezdem

27.2.2010 08:20

alabama17 napsal(a):
Právě o tom stejným taky přemýšlím, dovezu si novou kobylu, ještě na sebe nebudem ani zvyklý a narodí se hříbě... Bylo by toho na mě asi fakt moc. Pokud by někdo odešel a p. Miška si na mě vzpomněl nebo mi dal třeba přednost před někým kdo čeká taky až se uvolní místo, byla bych radostí bez sebe... V Lažínkách jsem ještě nebyla, vypadá to že tam pojedem v pondělí, tak hned pak napíšu své pocity

Sice se v tomto plemeni nevyznám, ale hříbátka bych se rozhodně nebála. Zjistíš jaká je klisna matka a je to fakt radost když prcek pobíhá okolo a má se k světu. Navíc hříbě po odstavu můžeš vždy prodat. Jasně, jsou to starosti navíc, ale pokud ti padla do oka matka tak bych nic neřešila

23.2.2010 16:34

happylinda napsal(a):
Třinec nám nějak vázne... kde jste všichni?

Tož kde asi, začínáme se brodit bahnem

Diskusní téma - 3NEC
23.2.2010 11:01

sabina napsal(a):
Bacha Bacha - na humvího jsou již potřeba řidičáky skupiny C

Jinak je to husté tady Auta můžu probírat do nekonečna a řeknu ti Thesis - kamoš má takhle přesně jakýsi typ Saaba - jsou tu v čr asi jen dva. A taky to pěkně natře Porsheti, ferrari a tak. Auto vypadá jak popelnice, staré hranaté, nehezké -ale co to autíčko umí

Já sem si zvykla na pružnou jízdu, když chci předjet do kopce, nebojím se a jedu. Je to o tom jak píšeš, jak kdyby si mi mluvila z duše

Ono je krásné BMW X6, Audi Q7 - jasně - ale co z takovou tunou železa Něco co bude aktivní,úměrná spotřeba za normální jízdy a když si bude člověk potřebovat trochu zašpásovat...tak ať si to klidně o ten litr dva vezme víc, jelikož to ukáže že to zato stálo
Jinak kupovat si auto, co za provozu ve městě cvakne - 15-18litrů....to abychom si pořídily díru do podlahy

Sabino Saab má zajímavou historii. V ČR jich jezdí hodně, ale těch starších pomálu. Oni jsou zajímaví tím, že to bylo všechno oturbené, jinak dělali stejnou platformu jako Lancia Thema a Fiat Croma, byli si podobní i vzhledem a spousta dílů shodná. Saab je podobný plnokrevník jako italové. Ještě teda měli u sebe ve stejné platformě Alfu 164. V tom je to kouzlo, ve starším autě natrhneš "záď" všelijakým novotám a nejen jim. Mě se na tom mém líbí že působí tak tlustě, těžce a neohrabaně, ale jak začne tahat těch 200 kobyl tak to je masakr, kor tenhle turbomotor má zvláštnost a to tu že turbo má kopanec. Tzn odspoda když šlápneš podlahu tak začne tahat jak vzteklá a zhruba ve 3-4tis kopne tak, že tě v té sedačce přidusí. Navíc ten motor má obrovský potenciál a stačí si pohrát s regulací turba a stává se z ní zabiják a to myslím doslova. Máme tyhle auta dvě, moje je klidnější plynulá s kopancem, po dobu zátahu tě nepustí ze sedačky, ale druhá byla už koupená s upravenou regulací a tak když zabere tak se zvedne tolik že ji nelze ovládat a skáče do stran dokud nesundáš tu cihlu z plynu. Co jsem v tom koho svezla tak se málem počůral. A to má spotřebu jen o litr vyšší než moje. Prostě s těma autama je sranda

23.2.2010 09:41

madow napsal(a):
thesis, krásně napsáno.....
já nikdy nebyla na placatý auta....asi to bude tím že jsme doma měli vždy něco vyššího...začalo to "dvanácetrojkou", pak Fordík Transit, no a teď X-trail (mě se teda líbila víc Navarka, ale tatík říkal že ta už je moc velká)....i snad všichni příbuzní mají velká auta (když nepočítám, bratrance ten zase ulítáva na plackách)

Ber to tak že ty placky lecos podjedou a do určité míry je to frajeřina. Srážka s velkým offroadem by byla asi taková že by ho prostě přejel. Ovšem mít auto na frajeřinu není zrovna ideální. Mě ta limuzína vyhovuje, ono jak vidím ty lidi na cestách "jej velký těžký sedan toho lupnu hned" a já šlápnu jen půl plynu a jsem pryč, to je sranda jak zírají. Spousta lidí na cestách mají potřebu se prát, zvláště chlapi. A když vidí babu ve vládním vozidle ( Lancii Kappu vlastnil V.Havel a většina polských poslanců) tak si troufá a pak jsou akorát nasraní, že té placaté sportovní Toyotě ujel takový tank. Prostě akceleraci to má úžasnou a rychlost pak podporuje i váha. Ovšem tím neříkám že jezdím po okreskách jak hovado, jeden známý mi sice říká pilot ale nevím kde to vzal. Nevyužívám nijak často rychlost, využívám pouze akceleraci při předjíždění pak se zase šinu svou klidnou rychlostí. Naposled se semnou chtěl prát chlápek s Volvem na rychlostce, vzhledem k provozu se dalo si trošku zablbnout. Já auto naložené dílama a on sám v autě. Ve 180ti to prostě vzdal, pak už jsme dojížděli auta tak jsme brzdili všichni. Za volantem dbám na to ať nejen neohrožuju ostatní ale ani neomezuju a totéž se snažím zajišťovat pro sebe a své auto a nechci se nějak chlubit ale tohle by měli dělat všichni. Jestli chce někdo jet rychle tak fajn, ať si jede ale ať neohrožuje ostatní. A největší alergii mám na kretény co se napijou a pak lezou za volant, to není na trest ale na odstřel.

23.2.2010 09:28

kathey napsal(a):
My momentálně jezdíme v 16 let starém autí. BMW e34, 3.0 v benzínu. Najeto má něco kolem 340tis km. A šlape jak zamlada. Na silnici sedí jak přilepené a strčí do kapsy kdejakou novotu. :) Zatím musí stačit, koupil se íhahák, tak nové autí musí počkat.

Poté to vypadá na bitku mezi Nissanem Pathfinderem a BMW X5. Ale bmw je prostě bmw, tak mám obavy, že nissánek to projede.

Když jednou okusíš BMW už ti v srdci zůstane po něm i byť malý plamínek. Přesně vím o čem mluvíš. Měli jsme dva a až jednou nebude k mání Lancie dle mých představ tak jdu jedině do BMW. Lancia a BMW jsou jediné dvě značky které uznávám a považuji za velmi kvalitní vozy. Sice mají každý své chybky ale kdo ne že jo. A konkrétně BMW se silnějším motorem je požitek v zatáčkách, občas trošku přetáčivá mrška ale dobré. Jen mě mrzí že díky zadohrabu a lehké prdeli je na sněhu dost marný, kdežto Lancia se v zimě chová velmi spolehlivě a tady u nás je to doslova bitevník.

23.2.2010 09:23

martinafr napsal(a):
Noooooo a pak si vyber
Mooc krásnej koník

Holky ono je stejně tolik aut, že kdyby si měl člověk vybrat tak má doma pomalu bazar. U mě by jste teda taky nenašli nic pod 4m délky. Já chtěla na auto tažné ale vím že to neudělám. Snažím se svou Lančku držet v originál stavu jak jen to jde, ale naštěstí je hodná a nepřehání to s opravama. U nových aut vždycky najdu něco co se mi nelíbí, buď je to socka za moc peněz, nebo se mi nelíbí design, výkon a taky to už má tolik programů, že s tím není žádná sranda a to je nuda. Na novém autě není co dělat krom toho leštit ho a to není pro mě, já se v tom potřebuju vrtat. Jinak je to auto taky přecpané elektrikou, má Check (něco jako vlastní diagnostika závad), hlášení námrazy na vozovce a spoustu dalších kravin a není s ní nuda. Řekněte mi někdo že ital se jenom sere a rozesmějete mě. Nikdy to není o autě ale o majiteli a o tom jak se stará. Když někdo kašle na údržbu a xx tisíc kiláků nemění olej a řemeny atd tak je diagnoza jasná, ostrouhá to vačky pak to jde do prodeje a pak to koupí neználek a zadře se mu to a už je hned že je ital na hovno. A když vidím bráchu jak si loni koupil Passata kombajna z roku 2000 nebo i mladšího a kolik do toho už vrazil tak si říkám, že jsem ráda že mám luxusní auto za 30 litrů a dala jsem do něj méně i přesto že dostává origo díly. Můj turbo benzín žere méně než jeho turbo nafta a to už je co říct když italové nebyli na spotřebu zrovna profíci. Velké offroady atd jsou sice fajn, ta dominanta je úžasná, stejně tak 4kola, ale co si budem povídat kdo by měl věčně prachy to živit? Vysoké obsahy skrze pojištění nejsou v dnešní době problém, pojistky se dají udělat doslova supervýhodně, ale spotřebu naženete jenom skrz LPG a alespoň já netoužím mít za prdelí plynovou bombu. Mě by to na turbo stejně nešlo. Kor starší motory na to nejsou stavěné a taky to pro něj není zrovna ideální. Třeba MPV jsou vcelku příjemnou variantou mezi velkým osobákem a offroadem, ovšem do terénu to není. Tak či tak, každý by měl mít auto jaké využije, takže bych si do našich podmínek určitě nekoupila Ferrari. Cabria nemám ráda dávno, mám radši pevné střechy, bytelné. A co se týče tuningu, zvláště tzv. "plastového" tak díky za něj, nehorázně mě pohledy na takové zrůdy baví a vždy rozesmějou. Nejlepší jsou trupíky s laděným výfukem, zvuk že fičí 300 a jede s bídou 40. Když už tuning tak ten co není vidět, tzn buďto chip (který taky neuznávám) nebo větší turbo, případně odlehčené ojnice, kované písty atd. Žádné mega plasty a radlice na prdeli nebo ony hliníkové křídla, spousta lidí si to nacpe na auto a vůbec netuší k čemu to je nebo zda to vůbec bude fungovat. Formuli z toho nikdy nikdo neudělá a auto je krásné v originále než nějaký bastl.

Jinak k původnímu tématu se nebudu vyjadřovat, to nemá smysl.

22.2.2010 14:35

thesis napsal(a):
Moje láska se mi stala realitou, sice Thesina je taktéž snem ale na tu ještě neuzrál čas. V 17ti jsem na Kappu zírala jak zjara a stala se mým snem a nyní ji mám tak rok a půl, jen v tom snu to byla obyčejná atmosféra, tak se to naplnilo ještě lépe a mám oturbeného benzína. Jezdila jsem s kdečím a že těch aut nebylo málo, jenže občas jedu nějakou delší trasu a čekám, že když ujedu 400km tak z auta vylezu fit a né dolámaná. Loni jsem byla u Uherského Brodu s funglovkou G. Puntem a myslela jsem že umřu. O měsíc později jsem tutéž trasu jela s mou Kappou a pohoda největší. Teď jsem tam byla před dvěma týdny zase s Kappou v docela šíleném počasí a taktéž pohoda. Splňuje vše co od auta čekám, má výkon, luxus (dost bohatá výbava na ty roky), velikost, prostornost, objem kufru a cestující vzadu mají pohodlí. Hlavně výkon 151kw na 1600kg těžkou káru je dostačující a zvládá i moje "závodní" úlety, při kombinované spotřebě 9L. Což je právě něco co se mi nelíbí u Thesis, jejich nejsilnější motor 3.2 V6 má sice cca 168kw ale pase to i trávu kolem cesty a spotřeba ve městě je nějakých 24L a kombinovaná 15-16. Kára je o 200kg těžší než u Kappy. Jediný motor co by stál za to je v Thesis 20VT, jenže oproti Kappy (162kw) má jen něco přes 130kw ( ekologie) a to je o ničem a odráží se to na spotřebě, což je fakt škoda, protože tyhle auta mají výbavu o které se mnohým ani nezdá.

Pro představu o čem mluvím, toto je Thesis známého.

S tímhle autem ale už končí všechna sranda, má tolik systémů že na sněhu si fakt nepohrajete ani omylem.

Interiér