Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Neregistrovaný uživatel

30.11.2005 22:37
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.24.73

Ahoj,nemáte někdo zkušenost u fen po kastraci s inkontinencí?Hormony se nám do psice nechce cpát.Máte zkušenost s homeopatiky,bylinkami,akupunkturou atd.Díky za všechny příspěvky.

Neregistrovaný uživatel

30.11.2005 23:20
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.120.2

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Ahoj,nemáte někdo zkušenost u fen po kastraci s inkontinencí?Hormony se nám do psice nechce cpát.Máte zkušenost s homeopatiky,bylinkami,akupunkturou atd.Díky za všechny příspěvky.

Pokud se stane, že fena po kastraci začne trpět inkontinencí, jedinou možnou terapií je medikamentózní podávání estrogenů, příp. léčiv na hormonální bázi.
Pokud toto nechcete podstoupit, tak ji poridte do pelisku na noc podlozku, ktera se dava pod inkontinentni nemocne.
Muzete zkusit taky Zeleninove tablety, jak radi tady

http://www.hafbezobav.cz/view.php?cisloclanku=2005042409

ZELENINOVÉ TABLETY jsou slabým diuretikem, které pomáhá stabilizovat tvorbu moči a vyprazdňování močového měchýře. Stav se zlepší po podávání udržovací dávky denně.

No, nevim, po diureticich spis clovek cura vic, ale nezkousela jsem to, nemohu k tomu nic rici.

Jeste tady k tomu MVDr. Cap:

Pane doktore,
14 letá fena kokršpaněla, kastrovana v současné době vyžaduje více pití. Pomočuje se, dostává injekčně estrogen, který ji vydrží tak 3 týdny. Zároveň užívá fortekor 20 - 1/4 denně. Krmení 2 x denně - ráno granule pro seniory, večer maso se zeleninou. Moč vyšetřena před 3 týdny - bez nálezu. Nevíme co je důvodem zvýšené žízně.
Kolmašová

Vážená paní Kolmašová,
předpokládám, že injekce estrogenu bere z důvodu tzv. pokastrační inkontinence.
Určitě bych doporučoval místo injekcí spíše tablety Incurin nebo Ovestin, se kterými lze daleko operativněji a jemněji pracovat. Injekce je rána, kterou zvíře dostane a dalších několik týdnů s dávkou estrogenů v těle nic neuděláte. Tablety mám z lékařského pohledu raději, i když jsem injekce také občasně ordinoval.
Jako možná diagnóza mě v první řadě napadá diabetes. Určitě bych doporučoval vyšetření nejen moči, ale i krve. Krom hladiny krevního cukru se vyšetří i funkčnost ledvin a jater. U braní estrogenů je doporučováno provádět 1x za 6 měsíců i krevní obraz z důvodu včasného odhalení anemií a deprese kostí dřeně. Existuje řada dalších možných diagnóz – jaterní problémy, problémy se srdcem, endokrinologické nemoci a další komplikace vedoucí ke zvýšenému příjmu tekutiny. Jejich popis přesahuje časové možnosti v poradně.
Fenečka by raději měla dostávat k jídlu pouze seniorské granule. Míchání klasické stravy a granulí (navíc seniorských) je nevhodné. Pointa kladného působení speciálního složení granulované stařecké stravy se s masem a zeleninou bortí. Nakonec bych doporučil důkladné sledování kvantity příjmu tekutin za 24 hodin. Patologická hranice se pohybuje kolem 100 ml /1 kg váhy, tedy 10ti kilový pes by měl za 24 hodin vypít maximálně 0,7 až 1 litr vody. Co je navíc, to je špatně.

MVDr. Michal Čáp

Neregistrovaný uživatel

30.11.2005 23:32
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.24.73

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Ahoj,nemáte někdo zkušenost u fen po kastraci s inkontinencí?Hormony se nám do psice nechce cpát.Máte zkušenost s homeopatiky,bylinkami,akupunkturou atd.Díky za všechny příspěvky.

Děkuji za příspěvek Jde o 5 letou pittbulku,která byla před rokem kastrovaná,ale neučůrává v noci,ale když třeba vleze na gauč,sedne si na mě-kapky.Nemáte,prosím ještě někdo rad? děkuji

Neregistrovaný uživatel

1.12.2005 00:11
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.120.2

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Děkuji za příspěvek Jde o 5 letou pittbulku,která byla před rokem kastrovaná,ale neučůrává v noci,ale když třeba vleze na gauč,sedne si na mě-kapky.Nemáte,prosím ještě někdo rad? děkuji

nekdy se to da resit i operativne
Kdo a kde tu fenecku kastroval?

Neregistrovaný uživatel

1.12.2005 01:09
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.24.73

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
nekdy se to da resit i operativne
Kdo a kde tu fenecku kastroval?

Ahoj,kastrovali jí v Plzni ve VEDILABU.

Neregistrovaný uživatel

1.12.2005 09:38
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.51.44

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Ahoj,kastrovali jí v Plzni ve VEDILABU.

Můžu se zeptat, zda je vykastrovaná úplně nebo jen vaječníky? Díky.

Neregistrovaný uživatel

1.12.2005 10:45
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.24.73

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Můžu se zeptat, zda je vykastrovaná úplně nebo jen vaječníky? Díky.

UDAJNE uplně-ješte jsem doktorovi volala a říkal,že vše.

Neregistrovaný uživatel

1.12.2005 10:50
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.51.44

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
UDAJNE uplně-ješte jsem doktorovi volala a říkal,že vše.

Děkuji za odpověď.

Ptám se proto, že mám v plánu taky kastrovat fenu a někde jsem četla, že prý.....když se nechá děloha a odeberou se jen vaječníky, tak by k inkontinenci docházet nemělo.

Neregistrovaný uživatel

1.12.2005 13:27
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.0.23

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Děkuji za příspěvek Jde o 5 letou pittbulku,která byla před rokem kastrovaná,ale neučůrává v noci,ale když třeba vleze na gauč,sedne si na mě-kapky.Nemáte,prosím ještě někdo rad? děkuji

Máme stejný problém, kastrovaná stafordka (kastrace v necelém jednom roce), jsou jí 3 a počůrávala se. Hlavně v noci, ale taky po ulehnutí na pelíšek apod. Vet jí dal nějaké prášky na 14 dní, že by je měla brát doživotně, ale že se to může upravit i natrvalo. A povedlo se, občas se sice něco nepovede, ale to se nedá nic dělat. Co mě naštvalo je to, že vás nikdo na tuto možnost neupozorní dopředu. Vychvalují kastraci jako něco super, ale můžu říct, že už bych do toho znova nešla. Doteď tluču hlavou do zdi, že jsem se nechala přemluvit a nechala feňuli kastrovat.
PVc

Neregistrovaný uživatel

1.12.2005 21:31
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.3.173

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Máme stejný problém, kastrovaná stafordka (kastrace v necelém jednom roce), jsou jí 3 a počůrávala se. Hlavně v noci, ale taky po ulehnutí na pelíšek apod. Vet jí dal nějaké prášky na 14 dní, že by je měla brát doživotně, ale že se to může upravit i natrvalo. A povedlo se, občas se sice něco nepovede, ale to se nedá nic dělat. Co mě naštvalo je to, že vás nikdo na tuto možnost neupozorní dopředu. Vychvalují kastraci jako něco super, ale můžu říct, že už bych do toho znova nešla. Doteď tluču hlavou do zdi, že jsem se nechala přemluvit a nechala feňuli kastrovat.
PVc

Mě na to tedy můj veterinář upozornil (velké plemeno, RR). Měli jsme štěstí a zatím "těsní". A taky existuje internet a můžeš si informace získat sama! Já jsem si projela i výzkumné a diplomové práce na různých západoevropských univerzitách (vše lze najít, přečíst, stáhnout soubory).
Počůrávat se může fena např. i při zánětu močáku, tak si ji nech vyšetřit i na tohle - to je totiž to první, co se musí vyloučit, než se nasadí léky proti inkontinenci (možná jste to dělali - nevím, ale jako info pro ostatní). Pak je také dobrá homeopatie! Např. Incontinentia urinae N nebo můžeš přidávat do granulí dýňová jádra. Co berete: Incurin, Caniphedrin 50, Ovestin, Proin50, GnRH-Analoga...?

Neregistrovaný uživatel

1.12.2005 21:36
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.3.173

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Mě na to tedy můj veterinář upozornil (velké plemeno, RR). Měli jsme štěstí a zatím "těsní". A taky existuje internet a můžeš si informace získat sama! Já jsem si projela i výzkumné a diplomové práce na různých západoevropských univerzitách (vše lze najít, přečíst, stáhnout soubory).
Počůrávat se může fena např. i při zánětu močáku, tak si ji nech vyšetřit i na tohle - to je totiž to první, co se musí vyloučit, než se nasadí léky proti inkontinenci (možná jste to dělali - nevím, ale jako info pro ostatní). Pak je také dobrá homeopatie! Např. Incontinentia urinae N nebo můžeš přidávat do granulí dýňová jádra. Co berete: Incurin, Caniphedrin 50, Ovestin, Proin50, GnRH-Analoga...?

Ještě jsem zapomněla napsat, že se inkontinence dá řešit i operativně: silikonový implantát. Ale netroufám ani domyslet, jak je tato operace finančně nákladná.
A jádra dýně umletá: 2krát denně 2 lžíce.

Erinda

22.5.2017 22:19
Erinda

XXX.XXX.182.116

PŘESNĚ TAK...JÁ MAM TO SAMÉ, ALE BOHUŽEL SE PSEM.KASTROVALI HO V PROSINCI 2016, v jeho 11ti letech, při operaci perianální kýly.Po operaci začal ukapávat.A počůrávat se...řešíme to doteď.Jak se lék jmenoval, mevíte, prosím?děkuji..

22.5.2017 22:56
lupus4

XXX.XXX.244.6

Mám adoptovanou greyku z Irska, tehdy prý 2letá - kastrovaná v listopadu, dovezená v prosinci 2007.
Inkontinence se projevila cca po půl roce. Nasazen Propalin.Po "zkušebním" dávkování (postupné snižování doporučeného) je už cca 10 let na 0,5ml/den - což je dle váhy ani ne třetinová denní dávka

(Doporučená dávka Propalinu je 0,1 ml Propalin sirupu na 5 kg živé hmotnosti 3x denně.).

23.5.2017 06:21
scylla

XXX.XXX.150.32

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Ahoj,nemáte někdo zkušenost u fen po kastraci s inkontinencí?Hormony se nám do psice nechce cpát.Máte zkušenost s homeopatiky,bylinkami,akupunkturou atd.Díky za všechny příspěvky.

Propalin, Incurin, plenky a příště do psů zbytečně neřezat.

21.8.2017 22:15
JanaKostelec

XXX.XXX.117.11

Máme desetiletou fenku hovawarta, kastrovaná v roce. Důvody jsou už nyní nepodstatné, ale-zabránění množení štěnat bez rodokmenu, zdravotní prevence rakoviny mléčné žlázy a zánětu dělohy. Tak zánět dělohy nás nepotkal, to je jasné, rakovina ano, sice ne mléčné žlázy ale mastocytom jsme dali operovat vloni, když jí bylo devět. Asi tak od čtyř let má naprosto děsivou srst, hustou, velice dlouhou, kvality podsady. Na jaře jí musím vždy celou ostříhat, vyčesat se to nijak nedá. Sem tam měla inkontinenci třeba jednou měsíčně. To vcelku šlo. Od letošního jara trpí každodenní inkontinencí vleže, do pelechu, ted je zatím venku, denně jí sprchuji zadek a nohy a pak na procházku, aby nenachladla. Pelech musí být velký, nedá se prát v pračce, nejlepší by bylo každý měsíc koupit nový, no na to nemáme. Na žádných podložkách, které šustí, ležet nechce. Při představě, jak to bude vypadat a hlavně cítit v zimě, až bude doma, jsem dnes nasadila Incurin. Tak jsem zvědava jak zabere. Kastraci silně nedoporučuji.

22.8.2017 07:50
rapotacka11

XXX.XXX.32.67

Zažili jsme to.(labradorka)
A v zimě.
Byl to děs.

Ale furt lepší než množit štěňata bez rodokmenu ...

Incurin jsem musela zkoušet a vychytat dávkování.
Bylo jí špatně... docela to s ním šlo, jen se nesmělo stát,
aby prochladla, zmokla, ofoukla.
I "námaha" lítání za dětmi to hned spustilo...
Poslední 4 (zimní) měsíce už nezabralo nic.
No, ale řílá se: člověk má poznat všechno

My jsme kastrovali kvůli zánětu.
Uhlídat fenu, aby nezabřezla lze.

22.8.2017 08:09
JanaKostelec

XXX.XXX.117.11

Vloni zjara jsme pořídili druhou hovici, má papíry, chceme uchovnit, jiná kastrace než ze zdravotních důvodů nepadá v úvahu. Teď je jí rok a sedm měsíců, má za sebou druhé hárání, postavili jsme kotec, kam holky v době hárání zavíráme, když nejsme doma a na noc. Žádní psi k nám na zahradu nepronikli a při každodenních prochajdách k problémům nedošlo, tak doufám, že to bude i dále probíhat v pohodě. Agnes má 50 kil, dávám jí zatím jednu tabletu Incurinu, je to jen dva dny, čekám jak zabere. Nezkoušela jste nějaké přírodní prostředky?

22.8.2017 08:18
rapotacka11

XXX.XXX.32.67

Ne.
Je to už nějaký rok...
Sledujte ji. Naše se změnila, oči a byla taková
skleslá, utahaná.
Měla jsem jí to podávat denně, postupně jsme
dávkování s Dr. dolaďovaly.
Pomočování zabránilo už
užívání obden.
Ale každé zvíře je jiné...

23.8.2017 13:59
ketlin

XXX.XXX.204.32

Mám fenu /22 kilo/ po kastraci taky inkontinentní.
Dávám Propalin 2x 0,5 ml a zabírá dobře..Jen pořád upravujeme dávky-jednou dvakrát denně, podruhé jednou denně.

2.10.2018 13:44
Verunacekberunacek

XXX.XXX.35.180

Mohu se zeptat, proč upravujete dávky? Je fenečce po tom zle? Mám to totiž stejně jako vy, akorát moje fenka (2,5 roku,Amstaff) má 25 kilo. Po přečtení příbalového letáku, jsem se trochu vyděsila. Nevím, zda jí vůbec Propalin dávat.

Děkuji za odpověď.

Veronika

2.10.2018 13:52
Verunacekberunacek

XXX.XXX.35.180

ketlin napsal(a):
Mám fenu /22 kilo/ po kastraci taky inkontinentní.
Dávám Propalin 2x 0,5 ml a zabírá dobře..Jen pořád upravujeme dávky-jednou dvakrát denně, podruhé jednou denně.

Mohu se zeptat, proč upravujete dávky? Je fenečce po tom zle? Mám to totiž stejně jako vy, akorát moje fenka (2,5 roku,Amstaff) má 25 kilo. Po přečtení příbalového letáku, jsem se trochu vyděsila. Nevím, zda jí vůbec Propalin dávat.

Děkuji za odpověď.

Veronika

2.10.2018 13:58
rapotacka11

XXX.XXX.79.213

Ano, naší feně bylo špatně.
Dávali jsme Incurin.
Dávali jsme co nejnižší dávku, která zabírala.

2.10.2018 15:04
lupus4

XXX.XXX.11.135

rapotacka11 napsal(a):
Ano, naší feně bylo špatně.
Dávali jsme Incurin.
Dávali jsme co nejnižší dávku, která zabírala.

totéž co Incurin je lidský Ovestin - jen na předpis, ale asi 4x levnější
Dával jsem ho po té, co přestal fungovat Propalin...po zkušebním dávkování
zafungovala 1tbl cca každých 18 hod u feny kol 27 kg...
Fena se dožila 13let a 3 měsíců.

2.10.2018 20:08
Huskyjanina

XXX.XXX.252.46

Mám čubinu inkontinentní zhruba od 7 let. Celou dobu bere Ovestin. Má zhruba 22 kilo a dostává 1 tabletku denně. Teď jí v červnu bylo 15 let.

2.10.2018 20:14
mojipsi

XXX.XXX.46.129

2.10.2018 21:15
Verunacekberunacek

XXX.XXX.68.29

Dobrý den, děkuji za odpověď. A jak bylo fenečce špatně? Zvracela? Nebo jak jste to poznala? Já jsem z toho opravdu celkem v nervech. Nechci do ní cpát něco, po čem jí bude zle. Opravdu neexistuje nějaká přírodní cesta? Jaká jsou rizika Propalinu? V čem je Ovesin nebo Incurin lepší než Propalin? Omlouvám se, že se tak vyptávám, ale jsem stále překvapena z toho že vůbec inkontinentní jsme.

Děkuji předem za všechny reakce!

Veronika

Neregistrovaný uživatel

22.2.2022 11:10
Neregistrovaný uživatel

Jdete se poradit ohledně zdravotního problému, prevence nemoci nebo výživy vašeho zvířete? Nově se můžete obrátit rovnou na odborníky v sekci On-line veterinář. Kvalifikovanou odpověď tam dostanete nejpozději během několika hodin. Ať jsou vaši mazlíčci zdraví a spokojení!

Přidejte reakci

Přidat smajlík