Uživatel s deaktivovaným účtem

Dobrý den, prosím vás o radu jaké plemeno byste doporučovaly.
Chodila bych s ním ráno, asi na půlhodiny, o půl druhé jen tak 10 15 minut, pak asi ve tři tak na 3/4 h nebo hodinu(o víkendech třeba na 2 až 3 hodiny) a pak ještě tak v sedm zase tak 10 nebo 15 minut.
V rodině máme alergika na roztoče( samozdřejmě bychom předem zkusily, zda mu nevadí)a jsem začátečník.
Taky bych s pejskem ráda dělala agllity a ze začátku bych určitě chodila na cvičák.
Předem děkuji za odpovědi.

Já bych vám doporučila středního pudla. O jeho kudrnaté srsti se traduje, že alergikům vadí nejmíň, je to rodinný kašpárek, agility by ho určitě bavily.

napsal(a):
Já bych vám doporučila středního pudla. O jeho kudrnaté srsti se traduje, že alergikům vadí nejmíň, je to rodinný kašpárek, agility by ho určitě bavily.
Ano, o pudlíkovy jsem také přemýšlela, jen jsem se bála toho, jestli mu bude stačit tolik pohybu, kolik uvádím.
Také mě zaujal boloňský psík, nebo tyto podobní malý bílý psíkové:)
Kolik pohybu by potřebovali oni?
Zase trochu aktivnější plemeno by taky asi nebylo od věci, jsem docela líná:D, tak by mě více vytáhl ven:).

Labutěnka je určitě taky dobrý nápad, ještě mě napadl papillon, ale nevím, jak ta srst a alergik.