Zdravím,
rád bych se zeptal, zda máte někdo zkušenosti s hnojením trávníku hnojivem NPK (popř. jiným) a hubením dvouděložných plevelů Bofixem ve vazbě na zahradního psího mazlíčka. Zajímá mne hlavně, pokud jeden den postříkám zahradu Bofixem popř. pohnojím NPK, tak jestli můžu už druhý den vypustit psa na zahradu, protože delší „ochranná lhůta“ by byla docela problematická. Moc děkuji za jakoukoliv radu a přeji ať se vašim mazlíkům daří.
Dobrý deň prajem,
ja pracujem ako záhradník a s hnojením obvykle nie sú problémy u psíkov. Hnojivo sa delí podľa času úplného absorbovania látok do pôdy. Vo forme granúl sa hnojivo rýchlo rozpúšťa po závlahe trávnika, takže pes nič neuvidí. Určite na druhý deň psa môžete vypustiť.. Ale po hnojení treba trávnik poriadne zliať vodou. Za 3 roky čo to robím, my nebol nahlásený úhyn alebo otrava psov od majiteľov, ináč by som asi stratil klientov..Pekný deň.
pepy
napsal(a):
Dobrý deň prajem,
ja pracujem ako záhradník a s hnojením obvykle nie sú problémy u psíkov. Hnojivo sa delí podľa času úplného absorbovania látok do pôdy. Vo forme granúl sa hnojivo rýchlo rozpúšťa po závlahe trávnika, takže pes nič neuvidí. Určite na druhý deň psa môžete vypustiť.. Ale po hnojení treba trávnik poriadne zliať vodou. Za 3 roky čo to robím, my nebol nahlásený úhyn alebo otrava psov od majiteľov, ináč by som asi stratil klientov..Pekný deň.
Dobrý den,
toto mne dost zajímá.
Minulý víkend jsem hnojila růže a jehličnany (granulovaná hnojiva s rohovinou) a můj nepříliš žravý dorostenec malého knírače mi pár "granulek" pod smrčkem zbaštil (ale byly již několik hodin řádně zalité vodou). Je to dost aromatické...
Měla jsem zkažený víkend a s hrůzou sledovala, kdy se psisko vyvrátí a bude jevit příznaky otravy. Psisko si mezitím vesele poskakovalo a nosilo balonek:)
Vet mi po telefonu a přečtení etikety řekl, že by musel zbaštit alespoň hrst, aby se to projevilo a ať ho sleduju. Já se ale fakt bála..nebylo a není mu samozřejmě nic.