Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
1.5.2015 09:19
Danczéz

XXX.XXX.84.104

Dobrý den, chození na volno už zvládáme na jedničku (řešila jsem v diskuze "když cizí pes číhá), bohužel mám obrovský problém s pojídáním (výhradně lidských) výkalů na procházce. Když jí mám pod dohledem, nikdy si žádného bobku ani nevšimne. Ale prolítne křovím a během dvou vteřin má v hubě něco, co už ani nemůže vyplivnout i přesto, že ví, co "pusť, fuj je to" znamená. (s nalezenou kostí/pečivem etc. to funguje bezchybně). Neustále zvyšuju krmnou dávku, dávám syrovou rybu, drštky, pangamin...Ale jak objeví nějaké odporné bezdomovecké lejno nemám šanci :(
Myslím, že zde na ifauně ještě někdo radil stříknout do tlamy nějakou nezávadnou dezinfekci na rány ve spreji- jako znechucení asi toho, co ji láká.(nevíte někdo název? nemůžu dohledat...)
Babičky jezevčík před xxx lety to dělával také, ale mezi těmi psy nevidím žádnou spojitost, která by mi prozradila co by to mohlo způsobovat...(původ, strava, výchova, tělesná kondice-vše naprosto odlišné, jen tento nechutný zvyk).

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.5.2015 09:31
Uživatel s deaktivovaným účtem

Danczéz napsal(a):
Dobrý den, chození na volno už zvládáme na jedničku (řešila jsem v diskuze "když cizí pes číhá), bohužel mám obrovský problém s pojídáním (výhradně lidských) výkalů na procházce. Když jí mám pod dohledem, nikdy si žádného bobku ani nevšimne. Ale prolítne křovím a během dvou vteřin má v hubě něco, co už ani nemůže vyplivnout i přesto, že ví, co "pusť, fuj je to" znamená. (s nalezenou kostí/pečivem etc. to funguje bezchybně). Neustále zvyšuju krmnou dávku, dávám syrovou rybu, drštky, pangamin...Ale jak objeví nějaké odporné bezdomovecké lejno nemám šanci :(
Myslím, že zde na ifauně ještě někdo radil stříknout do tlamy nějakou nezávadnou dezinfekci na rány ve spreji- jako znechucení asi toho, co ji láká.(nevíte někdo název? nemůžu dohledat...)
Babičky jezevčík před xxx lety to dělával také, ale mezi těmi psy nevidím žádnou spojitost, která by mi prozradila co by to mohlo způsobovat...(původ, strava, výchova, tělesná kondice-vše naprosto odlišné, jen tento nechutný zvyk).

Moje čuba to jako štěně dělala bohužel také, s věkem jí to přešlo.

1.5.2015 10:16
conty

XXX.XXX.224.249

Hmm, moji všichni, když se k tomu dostanou, tak neodolají.

1.5.2015 10:48
Danczéz

XXX.XXX.84.104

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Moje čuba to jako štěně dělala bohužel také, s věkem jí to přešlo.

Už to štěně není, podle odhadu z útulku 1,5 roku...Ale zas vím, že se říká, že se pes "uklidní" klidně až ve dvou letech.

1.5.2015 10:51
Danczéz

XXX.XXX.84.104

rapotacka11 napsal(a):
Http://search.seznam.cz/?q=%C5%BEere+lidsk%C3%A9+v%C3%BDkaly&sourceid=szn-HP.

Ano, i vyhledávání na seznamu jsem zkusila. Jen mne napadlo, že by někdo mohl vědět název té dezinfekce, přijde mi to efektivnější pro mysl psa, než za deset minut doma vypláchnout vodou.

1.5.2015 11:02
rapotacka11

XXX.XXX.32.93

Danczéz napsal(a):
Už to štěně není, podle odhadu z útulku 1,5 roku...Ale zas vím, že se říká, že se pes "uklidní" klidně až ve dvou letech.

Znala jsem čubu, která se tedy "nezklidnila" a ještě se v tom vyválela.
Nepřešlo ji to.

1.5.2015 11:53
Danczéz

XXX.XXX.84.104

rapotacka11 napsal(a):
Znala jsem čubu, která se tedy "nezklidnila" a ještě se v tom vyválela.
Nepřešlo ji to.

To je pravda, tu jezevčici to také za celých třináct let života nepřešlo...
Ale vidím, že důslednost dokáže divy, teď jen přemýšlím jak dosáhnout toho správného znechucení...někdo doporučuje zubní pastu, to mi přijde ale špatně aplikovatelné. Zvažuju rozprašovač s octovou vodou, nebo třeba zředěnou ústní vodou?...

1.5.2015 11:56
rapotacka11

XXX.XXX.32.93

Myslím, že to jsou nesmysly.

1.5.2015 11:57
fikovnice

XXX.XXX.99.69

rapotacka11 napsal(a):
Znala jsem čubu, která se tedy "nezklidnila" a ještě se v tom vyválela.
Nepřešlo ji to.

Obávám se, že takových psů je povícero. Zadavatelce bych mj. doporučila pokusit se vyhnout místům, kde jsou, jak píše "bezdomovecká hov.na". Vím, že to někdy nejde úplně zajistit. Ale pokud má vyzjištěno, že v nějaké lokalitě se venčí lidi-prasata, tak už tam prostě vůbec nechodit. Snad se u nich najdou i místa, kde se lidé nevenčí ...

1.5.2015 13:06
Clayton

XXX.XXX.128.71

fikovnice napsal(a):
Obávám se, že takových psů je povícero. Zadavatelce bych mj. doporučila pokusit se vyhnout místům, kde jsou, jak píše "bezdomovecká hov.na". Vím, že to někdy nejde úplně zajistit. Ale pokud má vyzjištěno, že v nějaké lokalitě se venčí lidi-prasata, tak už tam prostě vůbec nechodit. Snad se u nich najdou i místa, kde se lidé nevenčí ...

Tak například zde v Praze jsou bezdomovecké výkaly pod každým keřem v každém parku.Kdykoliv mi pes vběhne do keřů a nestihnu ho odvolat, neodolá.

1.5.2015 13:23
fikovnice

XXX.XXX.99.69

Clayton napsal(a):
Tak například zde v Praze jsou bezdomovecké výkaly pod každým keřem v každém parku.Kdykoliv mi pes vběhne do keřů a nestihnu ho odvolat, neodolá.

Hmm, tak to je smutné... Já jsem z Brna a tak tristní to teda tady není.

Neregistrovaný uživatel

1.5.2015 14:32
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.178.38

No páni, náš rodinný pes, kříženec špice, se vyválel v kdečem od ho...n lidských, zvířecích a nevím čích ještě až po zdechliny všeho druhu. Někdy to bylo peklo:rozložená vyhozená ovce kus od domova, kam jel brácha s mamkou pro kompost na muškáty, autem) Pes jel zpátky v igelitovém pytli(místo zeminy ) a jim se těžce navalovalo celou cestu. Z domu mi s brekem volal, ať jim ho přijedu pomoct vykoupat, že on to fakt nedá. Předběžně ho hodili do potoka, samozřejmě nepomohlo Ale nežral to nikdy. Žádný z našich psů. Svým jsem od mala říkala, že je to fajník(hovínko)-značka a musí se to přeznačkovat

1.5.2015 16:27
fikovnice

XXX.XXX.99.69

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
No páni, náš rodinný pes, kříženec špice, se vyválel v kdečem od ho...n lidských, zvířecích a nevím čích ještě až po zdechliny všeho druhu. Někdy to bylo peklo:rozložená vyhozená ovce kus od domova, kam jel brácha s mamkou pro kompost na muškáty, autem) Pes jel zpátky v igelitovém pytli(místo zeminy ) a jim se těžce navalovalo celou cestu. Z domu mi s brekem volal, ať jim ho přijedu pomoct vykoupat, že on to fakt nedá. Předběžně ho hodili do potoka, samozřejmě nepomohlo Ale nežral to nikdy. Žádný z našich psů. Svým jsem od mala říkala, že je to fajník(hovínko)-značka a musí se to přeznačkovat

Tak přemýšlím, jestli Vás trumfnu... ? Náš předminulý hafan našel na břehu přehrady chcíplou rybu, velmi velmi důkladně se jí naparfémoval po celém těle. Cesta zpět autem - hotové peklo - kromě řidiče všichni vystrčené hlavy z okýnek ven. Nevím nevím, kdyby nás tehdy zastavili policajti... Předpokládám, že po otevření dveří, poté co by je ovanul onen parfém by nás nechali urychleně bez kontroly odjet !

1.5.2015 16:35
barbora123456789

XXX.XXX.87.224

Danczéz napsal(a):
Dobrý den, chození na volno už zvládáme na jedničku (řešila jsem v diskuze "když cizí pes číhá), bohužel mám obrovský problém s pojídáním (výhradně lidských) výkalů na procházce. Když jí mám pod dohledem, nikdy si žádného bobku ani nevšimne. Ale prolítne křovím a během dvou vteřin má v hubě něco, co už ani nemůže vyplivnout i přesto, že ví, co "pusť, fuj je to" znamená. (s nalezenou kostí/pečivem etc. to funguje bezchybně). Neustále zvyšuju krmnou dávku, dávám syrovou rybu, drštky, pangamin...Ale jak objeví nějaké odporné bezdomovecké lejno nemám šanci :(
Myslím, že zde na ifauně ještě někdo radil stříknout do tlamy nějakou nezávadnou dezinfekci na rány ve spreji- jako znechucení asi toho, co ji láká.(nevíte někdo název? nemůžu dohledat...)
Babičky jezevčík před xxx lety to dělával také, ale mezi těmi psy nevidím žádnou spojitost, která by mi prozradila co by to mohlo způsobovat...(původ, strava, výchova, tělesná kondice-vše naprosto odlišné, jen tento nechutný zvyk).

Moje všetky psi pojedajú výkaly ale časom ich to prejde. Moje psi sú rasa mops a i veľmi radi jedia výkaly ale dospelý mops s tým už prestal

Neregistrovaný uživatel

1.5.2015 18:05
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.178.38

barbora123456789 napsal(a):
Moje všetky psi pojedajú výkaly ale časom ich to prejde. Moje psi sú rasa mops a i veľmi radi jedia výkaly ale dospelý mops s tým už prestal

Píšete, že máte mopsy? To mám specifický dotaz na Vás Kamarádka má mopse a to je koupací maniak. Jakmile přijdou z venku, okamžitě nakluše do sprcháče a chce osprchovat, stejně tak nevynechá žádnou příležitost, kdy se sprchuje někdo z rodiny. Musí ho sprchovat i několikrát denně V životě jsem o psu s takovou úchylkou neslyšela...nebo je to přímo nějaká mopsí specialita? My minulý víkend koupali psy a dostat je do sprcháče nás stálo hodně úsilí a to bývaly doby, kdy tam ochodili ještě celkem ochotně. Ale tohle?!?

1.5.2015 19:14
Clayton

XXX.XXX.104.9

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Píšete, že máte mopsy? To mám specifický dotaz na Vás Kamarádka má mopse a to je koupací maniak. Jakmile přijdou z venku, okamžitě nakluše do sprcháče a chce osprchovat, stejně tak nevynechá žádnou příležitost, kdy se sprchuje někdo z rodiny. Musí ho sprchovat i několikrát denně V životě jsem o psu s takovou úchylkou neslyšela...nebo je to přímo nějaká mopsí specialita? My minulý víkend koupali psy a dostat je do sprcháče nás stálo hodně úsilí a to bývaly doby, kdy tam ochodili ještě celkem ochotně. Ale tohle?!?

Zrovna dneska jsme s kamarádkou koupaly psa na výstavu.Šampon byl naprosto všude, jen ne na psovi. Co bychom za to daly, aby vlezl do sprchy dobrovolně.(celkově nesnáší vodu)Je to Ridgeback, takže žádná sranda.

1.5.2015 21:01
Danczéz

XXX.XXX.84.104

fikovnice napsal(a):
Obávám se, že takových psů je povícero. Zadavatelce bych mj. doporučila pokusit se vyhnout místům, kde jsou, jak píše "bezdomovecká hov.na". Vím, že to někdy nejde úplně zajistit. Ale pokud má vyzjištěno, že v nějaké lokalitě se venčí lidi-prasata, tak už tam prostě vůbec nechodit. Snad se u nich najdou i místa, kde se lidé nevenčí ...

Jak odpovídá kolegyně pod vaším komentářem: tady tomu opravdu nejde zabránit Je to bez přehánění pár metrů od paneláku a to nepodezírám jen bezďáky, ale i opilou mládež co se od té doby co nemrzne, shlukuje kolem každé druhé lavičky a když to na ně přijde, kam jinam by šli než do nejbližšího křoví?...

1.5.2015 21:04
Danczéz

XXX.XXX.84.104

rapotacka11 napsal(a):
Myslím, že to jsou nesmysly.

A co není nesmysl? Ne, vážně, já se ptám, proto jsem toto téma založila, každá rada dobrá a hodna k vyzkoušení.

1.5.2015 21:44
rapotacka11

XXX.XXX.32.93

Nesmysly:
někdo doporučuje zubní pastu, to mi přijde ale špatně aplikovatelné. Zvažuju rozprašovač s octovou vodou, nebo třeba zředěnou ústní vodou?... (atd).

1.5.2015 21:55
fikovnice

XXX.XXX.99.69

Danczéz napsal(a):
Jak odpovídá kolegyně pod vaším komentářem: tady tomu opravdu nejde zabránit Je to bez přehánění pár metrů od paneláku a to nepodezírám jen bezďáky, ale i opilou mládež co se od té doby co nemrzne, shlukuje kolem každé druhé lavičky a když to na ně přijde, kam jinam by šli než do nejbližšího křoví?...

Tak to mě mrzí... Někdy si říkám - co my jsme to za národ...?!

1.5.2015 22:15
Danczéz

XXX.XXX.84.104

rapotacka11 napsal(a):
Nesmysly:
někdo doporučuje zubní pastu, to mi přijde ale špatně aplikovatelné. Zvažuju rozprašovač s octovou vodou, nebo třeba zředěnou ústní vodou?... (atd).

Ale no tak...To, že to byla reakce na mé "nápady" jsem samozřejmě pochopila. Otázku tedy přeformuluji: "Co je tedy rozumná alternativa k mým nesmyslům?" Psa nechci bít ani na něj řvát, chci mu to znechutit pro něj srozumitelněji: <sežeru to-budu mít hnusnou pachuť v tlamě kterou nechci>.

Neregistrovaný uživatel

1.5.2015 22:16
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.178.38

Jéjda, teď jsem si uvědomila, že vlastně h...na žerou kočičí od našich koček Ale teď už tedy ani ne, žrávali je, když byli ještě na granulích a občas zaječí bobek, ale to už jsem taky dlouho neviděla. Zato jsem viděla berňuchu, jak se snažil onehdá zobnout koňský kobližek Na něj ale stačí houknout a hned toho nechá. U dalších už to ani nezkoušel

2.5.2015 08:37
jezicek

XXX.XXX.94.7

Pes zere lidske (a kocici a jine) vykaly, protoze mu chutnaji a maji pro nej vyzivovou hodnotu.
Pes je svoji prirozenosti reducentem lidskeho odpadu, je to to, co dela psa psem, jeho predci se rekrutovali z psovitych selem, ktere ztracely ostrazitost a daly prednost riziku z cloveka pred pozitky, ktere mu takova ztrata ostrazitosti prinesla.

Detinske predstavy o tom, jak praclovek hazi kolemjdoucimu vlkovi kosticku z mamuta a on s ni nasledne provadi vesele kousky a pak spolu ziji stastne az do smrti, jsou jiste dobre do kresleneho filmu pro deti. Kynolog, patrajici po pricinach chovani, by mel byt narocnejsi.

Cili prelozeno do reality:
- pejsek uz vi, ze lidske exkrementy existuji
- dokonce uz vi, ze jsou chutne a je mu po nich fajn v brisku

Cili pokud kynolog takove chovani povazuje za nezadouci, musi najit podnet, ktery ma pro psa vetsi dulezitost, nez hovinko a jeho papani.
Zda to bude kvalitni privolani, pozitek z nechozeni do mista, kde se exkrementy vyskytuji, povel/signal "na zemi lezi hovno" - to znamena, ze psovod ma pro mne kus parku nebo "chci sezrat hovno", dostanu slehu z EO, to uz je, slovy klasika, na vkusu kazdeho soudruha.

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.5.2015 16:53
Uživatel s deaktivovaným účtem

Některý pes výkaly žere jiný ne, ale nic moc s tím neuděláte, snad jen vyhýbat se místům kde můžou být, pokusit se psa odnaučit aby venku nesbíral nic a nebo ho nechat být. pro něj je to lákavé, chutná mu to, nic mu to neudělá a je mu jedno že se to vám oškliví, on nad tím nepřemýšlí, on je pes

2.5.2015 21:15
barbora123456789

XXX.XXX.87.224

Divoženka naše mopsi sa nechcú vôbec kúpať stál iba funia ked ich dáme do vani a škrabu To je nejaký výnimočný mops.

2.5.2015 21:34
Clayton

XXX.XXX.230.76

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Některý pes výkaly žere jiný ne, ale nic moc s tím neuděláte, snad jen vyhýbat se místům kde můžou být, pokusit se psa odnaučit aby venku nesbíral nic a nebo ho nechat být. pro něj je to lákavé, chutná mu to, nic mu to neudělá a je mu jedno že se to vám oškliví, on nad tím nepřemýšlí, on je pes

Se vším s Vámi suhlasím, ale v jednom si dovolím oponovat.''Nic mu to neudělá'', to záleží na tom, po kom to ho*no sežere.Moje známá má Německého pinče, který neskonale rád žere lidské výkaly.Jednoho dne s ním byla v parku, kde vběhnul do křoví a než za ním doběhla (odvolat se nedal), sežral ho*no.Říkala si:No, co se dá dělat!Když přišli domů, pes si šel lehnout do pelechu, ve kterém se zanedlouho začal klepat a být apatický.Neudržel se na nohách.Jela tedy k veterináři, kde ho okamžitě napojili na kapačky.Nevím, jak proběhla léčba, ale v závěru se zjistilo, že byl ZFETOVANÝ!Zkrátka, v 90% případů se po požití výkalu psovi nic nestane, ale v těch 10% to může dopadnout velmi špatně.

Neregistrovaný uživatel

2.5.2015 22:52
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.178.38

Snažila jsem se to někde najít, ale nepovedlo se mi to. Když to někdo najdete budu ráda, nemám totiž ráda mýty typu: jedna paní povídala. A o sfetovaném ho.ně mi to tak připadne. Podle mne se fet vylučuje ledvinama, nikoliv stolicí. Uvede to někdo na pravou míru? Zajímá mne to, když už se to tu nakouslo...

2.5.2015 23:26
Clayton

XXX.XXX.104.9

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Snažila jsem se to někde najít, ale nepovedlo se mi to. Když to někdo najdete budu ráda, nemám totiž ráda mýty typu: jedna paní povídala. A o sfetovaném ho.ně mi to tak připadne. Podle mne se fet vylučuje ledvinama, nikoliv stolicí. Uvede to někdo na pravou míru? Zajímá mne to, když už se to tu nakouslo...

Znám víc takových případů, kdy se pes z ho.na zfetoval.Skutečně!

3.5.2015 08:44
barbora123456789

XXX.XXX.87.224

Clayton napsal(a):
Znám víc takových případů, kdy se pes z ho.na zfetoval.Skutečně!

On si od toho odvikne.. Len to potrvá je to ťažk ich od toho odučiť ale dá sa to.

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.5.2015 08:55
Uživatel s deaktivovaným účtem

Taky by mě dost zajímalo jak je to zkutečně s tím zfetováním psa. nevím jestli ve stolici ještě něco z fetu zbývá, taky by mě to hodně zajímalo jestli je to fakt možné.

3.5.2015 09:45
fikovnice

XXX.XXX.99.69

Clayton napsal(a):
Se vším s Vámi suhlasím, ale v jednom si dovolím oponovat.''Nic mu to neudělá'', to záleží na tom, po kom to ho*no sežere.Moje známá má Německého pinče, který neskonale rád žere lidské výkaly.Jednoho dne s ním byla v parku, kde vběhnul do křoví a než za ním doběhla (odvolat se nedal), sežral ho*no.Říkala si:No, co se dá dělat!Když přišli domů, pes si šel lehnout do pelechu, ve kterém se zanedlouho začal klepat a být apatický.Neudržel se na nohách.Jela tedy k veterináři, kde ho okamžitě napojili na kapačky.Nevím, jak proběhla léčba, ale v závěru se zjistilo, že byl ZFETOVANÝ!Zkrátka, v 90% případů se po požití výkalu psovi nic nestane, ale v těch 10% to může dopadnout velmi špatně.

Už když jsem začala číst Váš příspěvek a dostala se do části, kdy pes sežral ho.no, začala jsem přesně tušit, jak to dopadlo - tj. tipla jsem si správně, že sežral exkrement po narkomanovi. Hrůza! A to samozřejmě hrozí, že si v tom křoví zapíchne do packy jehlu od feťáka, že olíže krev feťáka, atd.

3.5.2015 09:48
fikovnice

XXX.XXX.99.69

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Taky by mě dost zajímalo jak je to zkutečně s tím zfetováním psa. nevím jestli ve stolici ještě něco z fetu zbývá, taky by mě to hodně zajímalo jestli je to fakt možné.

Ano, je to možné. Většina drog odchází z těla močí (některé ale i žlučí a tím se dostávají do stolice)...ale např. v případě toho psa nevíme, zda ho.no nebylo třeba i pomočené. Některé drogy se vylučují i stolicí. No a jsou i takové, které se v našem těle zmetabolizují na ještě účinnější látky, jinými slovy na ještě větší svinstvo, které pak odchází spolu s exkrementy z těla ven.

3.5.2015 09:53
fikovnice

XXX.XXX.99.69

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Snažila jsem se to někde najít, ale nepovedlo se mi to. Když to někdo najdete budu ráda, nemám totiž ráda mýty typu: jedna paní povídala. A o sfetovaném ho.ně mi to tak připadne. Podle mne se fet vylučuje ledvinama, nikoliv stolicí. Uvede to někdo na pravou míru? Zajímá mne to, když už se to tu nakouslo...

Jako příklad mě ze skupiny opioidů napadá základní látka morfin - u člověka z cca 10% vylučován stolicí.
Pravdou je, že hlavní eliminační cestou pro léky, drogy, jedy, atd. je moč. Ale zároveň platí, že některé látky se více či méně vylučují také stolicí.

3.5.2015 12:20
barbora123456789

XXX.XXX.87.224

Ak zie velmi vela exkrementov tak to bude musieť aj vyvrátiť tak budte opatrný.

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.5.2015 13:43
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
Hmm, tak to je smutné... Já jsem z Brna a tak tristní to teda tady není.

Neodolám a dodám : Jednou se mi fenka vyválela v lidském v Lednickém parku, kde jsme byli na výletě. Hrozná záležitost. Ještě že tam teče Dyje... Bezdomovci ještě tenkrát nebyli...

3.5.2015 14:29
barbora123456789

XXX.XXX.87.224

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Neodolám a dodám : Jednou se mi fenka vyválela v lidském v Lednickém parku, kde jsme byli na výletě. Hrozná záležitost. Ještě že tam teče Dyje... Bezdomovci ještě tenkrát nebyli...

Tak to káte spomienku na celý život

3.5.2015 17:17
panda H

XXX.XXX.49.186

fikovnice napsal(a):
Jako příklad mě ze skupiny opioidů napadá základní látka morfin - u člověka z cca 10% vylučován stolicí.
Pravdou je, že hlavní eliminační cestou pro léky, drogy, jedy, atd. je moč. Ale zároveň platí, že některé látky se více či méně vylučují také stolicí.

Teda Fíkovnice, děkuji za přednášku , vy jste zdravotnice ? Zase jsem o něco chytřejší , vždycky je dobré dovědět se nějaké novoty a co mě teda fakt dostalo, jak - někdo výše psal - " zfetované ho.no , no to je pecka, ani ve snu jsem nikdy nepomyslela, že některá ho.na, můžou být i zfetovaná , no hlavně, že už to vím...

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.5.2015 17:53
Uživatel s deaktivovaným účtem

barbora123456789 napsal(a):
Tak to káte spomienku na celý život

Pak mám ještě jednu dost pikantní : V zimě ke mě přiskotačila rozverně moje feňule s "klackem" v hubě. Po mém zvolání : ty mi neseš klacíček - mi předala na kost zmrzlé ho*no.

3.5.2015 19:11
panda H

XXX.XXX.49.186

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Pak mám ještě jednu dost pikantní : V zimě ke mě přiskotačila rozverně moje feňule s "klackem" v hubě. Po mém zvolání : ty mi neseš klacíček - mi předala na kost zmrzlé ho*no.

, Orionko, zatim takove zkusenosti nemam a doufam, ze ani nebudou

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.5.2015 22:58
Uživatel s deaktivovaným účtem

panda H napsal(a):
, Orionko, zatim takove zkusenosti nemam a doufam, ze ani nebudou

Nedoufejte, znáte to přísloví ? Odříkaného chleba největší krajíc smajlík

4.5.2015 02:45
fikovnice

XXX.XXX.99.69

panda H napsal(a):
Teda Fíkovnice, děkuji za přednášku , vy jste zdravotnice ? Zase jsem o něco chytřejší , vždycky je dobré dovědět se nějaké novoty a co mě teda fakt dostalo, jak - někdo výše psal - " zfetované ho.no , no to je pecka, ani ve snu jsem nikdy nepomyslela, že některá ho.na, můžou být i zfetovaná , no hlavně, že už to vím...

4.5.2015 02:55
fikovnice

XXX.XXX.99.69

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Pak mám ještě jednu dost pikantní : V zimě ke mě přiskotačila rozverně moje feňule s "klackem" v hubě. Po mém zvolání : ty mi neseš klacíček - mi předala na kost zmrzlé ho*no.

Zase mám k tomu podobnou historku aspirující na to, že tu Vaši trumfne . Kamarádka byla venku se svojí asi tehdy tříletou dcerou (nevím to už přesně). Kamarádka se zakecala s jinou kámoškou, spokojená jak se malá pěkně batolí v trávě a nezlobí. Pak ovšem nestačila zírat - malá: "Mamííí, mamííí, podívej kolik jsem našla klacíků!" Kámoška mi pak říkala, že myslela, že ji vomejou - a to doslovně - malá držela prý tak asi 5 - 6 ho.en a některé "klacíky" už se v rukách té malé začaly pěkně rozpouštět a malá triumfovala tím, že "klacíky" pěkně lámala a mačkala... Bohužel se dítko v té době opravdu chovalo trochu jako psiska smajlík - při další vycházce venku chtěla mamince opět udělat "radost" a v nestřežené chvíli pro změnu nasbírala "měkké kamínky" a v sevřené pěstičce je pěkně mámě šupla do ruky...

4.5.2015 15:32
panda H

XXX.XXX.49.186

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Nedoufejte, znáte to přísloví ? Odříkaného chleba největší krajíc smajlík

Orionko mate pravdu, vcera mala fenka zblajzla nejake h.vno po asi srnce a doma pak b.ila hnusny a cerny kopec a to doslova - takovyho smradu, ze kdyz si na t o vzpomenu, tak je mi blivno jeste ted...

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.5.2015 15:39
Uživatel s deaktivovaným účtem

panda H napsal(a):
Orionko mate pravdu, vcera mala fenka zblajzla nejake h.vno po asi srnce a doma pak b.ila hnusny a cerny kopec a to doslova - takovyho smradu, ze kdyz si na t o vzpomenu, tak je mi blivno jeste ted...

To je ten závěr. Zpravidla to donesou domů a tam to vyhodí. Jinak přeju všem dobrou chuť k odpolední kávě smajlík

4.5.2015 16:05
panda H

XXX.XXX.49.186

No to domu donesla a blila az po vysprseni, me omejvali, jen jsem si rikala, kde se v ni ten kopec hnusu vzal, to bylo jak od slona...

4.5.2015 18:48
barbora123456789

XXX.XXX.87.224

Naše šteniatka stále jedia mačacie ho.na nestíhame ich zbierať a to neustále zjedia ich za horu a potom sa nevedia do gr.ať

5.5.2015 05:43
klubíčko

XXX.XXX.92.130

Můj pes, když byl štěně, tak taky všechno pojídal. Ale poslední dobou pozoruji, že ho to už nezajímá, čuchne a odejde.

5.5.2015 20:08
barbora123456789

XXX.XXX.87.224

klubíčko napsal(a):
Můj pes, když byl štěně, tak taky všechno pojídal. Ale poslední dobou pozoruji, že ho to už nezajímá, čuchne a odejde.

Presne

7.5.2015 05:11
fikovnice

XXX.XXX.99.69

panda H napsal(a):
Teda Fíkovnice, děkuji za přednášku , vy jste zdravotnice ? Zase jsem o něco chytřejší , vždycky je dobré dovědět se nějaké novoty a co mě teda fakt dostalo, jak - někdo výše psal - " zfetované ho.no , no to je pecka, ani ve snu jsem nikdy nepomyslela, že některá ho.na, můžou být i zfetovaná , no hlavně, že už to vím...

Já děkuji za pochvalu!

Neregistrovaný uživatel

22.2.2022 11:10
Neregistrovaný uživatel

Jdete se poradit ohledně zdravotního problému, prevence nemoci nebo výživy vašeho zvířete? Nově se můžete obrátit rovnou na odborníky v sekci On-line veterinář. Kvalifikovanou odpověď tam dostanete nejpozději během několika hodin. Ať jsou vaši mazlíčci zdraví a spokojení!

Přidejte reakci

Přidat smajlík