Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
26.5.2015 09:11
beastije

XXX.XXX.205.71

Zdravím, u mojí fenky pozoruji hrubá bříška předních pacek, to centrální. Když na mě vyskočí, tak mě neškrábe ani tak dráby jako packou samotnou. Zkoušela jsem to párkrát namazat lékařskou vazelínou, ale nepomohlo to, nevím, jestli to zpravidelnit.
Může to být spojeno s tím, že jsme jí teď packu často namáčeli v betadinovém roztoku, ve vodě a zavazovali? Má totiž stržený dráp, ale čistě, už je to zatáhlé.

Vadí mi, že mě pak tak škrábe, vypadám jak frankensteinovo monstrum, samé rýhy, škrábance a rudá kůže. Nějaké tipy na změkčení? Běhá různě, asfalt, tráva, písek, les,...
Děkuji.

Uživatel s deaktivovaným účtem

26.5.2015 09:19

Nevím, můj pes má taky hrubé packy, ale nepřemýšlela jsem zda to vadí, běhá všude, po městě, v lese, v polích, je to lovecký pes takže musí jít do jakéhokoliv terénu a jde bez váhání, nenapadlo mě že by hrubé packy měli být špatně?nejde mě o škrábání ale o zdravotní hledisko.

26.5.2015 09:43
HANELE77

XXX.XXX.30.183

Mám 8-mi měsíčního malého knírače.
Jako miminko měl polštářky "ze sametu". Dneska už jsou hrubé a tvrdé, jak já říkám "upracované". Je to velmi aktivní pejsek, běhá a chodí po různých površích.

Domnívám se, že časem zhrubnou každému psovi, slouží mu přece jako nám "podrážka" boty, ne?

26.5.2015 10:33
beastije

XXX.XXX.205.71

No jako obecná hrubost je dobrá, nečekala jsem, že to bude méďa. Ale skoro mi přijde, že prostě jedna část je hrubší, že tam má jakoby rýhu, která je nejhrubší. Ale jestli to tak mají všichni, tak je to vpořádku. Asi musím víc koukat na packy ostatním a porovnávat :D.

Neregistrovaný uživatel

26.5.2015 11:03
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.178.38