Problémové chování, hrůza, štěkání atd.

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
9.6.2015 12:25
Hana86

XXX.XXX.147.66

Dobrý den,
jedná se o fenku pudla trpasličího, je to ještě štěně - 8měsíců, mám jí od listopadu.

Děsí mne její povaha a nevím co s tím, vyzkoušely jsme všechno možné...
Nesmí zůstat sama doma- hrozně hystericky pláče, až do takové míry že jí tečou sliny a za půl hodiny je na tom na tom děsivě, celý čumák, uši, náprsenka a přední nohy úplně drasticky mokré- uslintané...
Snaží se i dostat přes dveře, škrábe..
Má panickou hrůzu..
Bojí se i drasticky vodítka a obojku, šíleně řve jak když jí na nože berou..
Mám strach že to její srdce nevydrží a najdu ji pak doma po příchodu z práce mrtvou..

Myslela jsem že jí to časem přejde, ale nic nepřestává a nepomáhá..
Za první den doma, po příchodu z práce si vyřvala kýlu..

Je možné že byla týraná od mala, že jí někde zavírali a přivazovali jako malý štěňata...

Nevím si už rady jak dál, jelikož jsem nic takového nezažila, předtím jsem měla také fenku pudla a byla prostě O.K.

Napadlo mne, pořídit další štěně-zdali by to pomohlo, ale nevím..

Máte někdo zkušenosti s tímto, nebo nějakou radu?

Byla bych moc vděčná...

Děkuji velice předem.

S pozdravem Hanka.

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.6.2015 12:35
Uživatel s deaktivovaným účtem

Hana86 napsal(a):
Dobrý den,
jedná se o fenku pudla trpasličího, je to ještě štěně - 8měsíců, mám jí od listopadu.

Děsí mne její povaha a nevím co s tím, vyzkoušely jsme všechno možné...
Nesmí zůstat sama doma- hrozně hystericky pláče, až do takové míry že jí tečou sliny a za půl hodiny je na tom na tom děsivě, celý čumák, uši, náprsenka a přední nohy úplně drasticky mokré- uslintané...
Snaží se i dostat přes dveře, škrábe..
Má panickou hrůzu..
Bojí se i drasticky vodítka a obojku, šíleně řve jak když jí na nože berou..
Mám strach že to její srdce nevydrží a najdu ji pak doma po příchodu z práce mrtvou..

Myslela jsem že jí to časem přejde, ale nic nepřestává a nepomáhá..
Za první den doma, po příchodu z práce si vyřvala kýlu..

Je možné že byla týraná od mala, že jí někde zavírali a přivazovali jako malý štěňata...

Nevím si už rady jak dál, jelikož jsem nic takového nezažila, předtím jsem měla také fenku pudla a byla prostě O.K.

Napadlo mne, pořídit další štěně-zdali by to pomohlo, ale nevím..

Máte někdo zkušenosti s tímto, nebo nějakou radu?

Byla bych moc vděčná...

Děkuji velice předem.

S pozdravem Hanka.

Povaha nevyrovnaná a slabá. Nepřejde to samo a nepřejde to nikdy, v nejlepším případě se s tím naučíte pracovat a pes bude použitelný ve známých a nacvičených situacích.

Na léčbu druhým psem zapomeňte okamžitě. Fungovat to nebude, mladší zvíře se akorát může naučit takovému chování i když by jinak bylo "normální", a tahle fenka bude vyžadovat od vás tolik času, aby fungovala, že na druhého psa stejně ten čas už nemáte.

Žádné týrání ani nic takového v tom být nemusí, některá zvířata jsou prostě taková, mají mozek zadrátovaný jinak.

No a teď k té práci: všechno je to o velmi, velmi pomalém nácviku. Jak nácvik samoty, tak nácvik vodítka či jakékoliv jiné situace. Musíte to nadávkovat tak, aby pes cvik ještě zvládl - takže například jen vezmete za kliku a když je pes ještě v pohodě, tak kliku pustíte, psa pochválíte a hotovo. Pak otevřete dveře, pak jste za dveřmi sekundu... jakmile pes začne šílet, už je to moc, špatně, musíte se vrátit a trénovat krok, který pes ještě zvládne - už je mu to třeba nepříjemné, ale není přepnutý do nepříčetnosti. To samé s vodítkem. Když už je pes nepříčetný, nenaučí se nic, nevnímá, to už s ním nelze nijak pracovat.

Ale pozor: během nácviku samoty neexistuje, aby byl pes sám doma a nezvládl to. Nemůžete trénovat po odpolednech a přes den ho mít doma přetočeného hrůzou, že je sám, zatímco vy jste v práci. Takže víte, jak trávíte letní dovolenou.

Pro zvlášť obtížné případy se dá nácviku pomoci i antidepresivy, to by vám předepsal veterinář. Ale bez nácviku jen léky to zvládnutelné není.

9.6.2015 12:46
Hana86

XXX.XXX.147.66

Děkuji mnohokrát,
děkuji za rady, budu hned trénovat a zkoušet, tohle nám ještě nikdo neporadil.
Děkuji na sto- tisíckrát
S pozdravem Hanka.

9.6.2015 12:55
anonymx

XXX.XXX.27.66

Možná se vám to bude zdát jako paradox, ale zkusila bych kenelku, doma volně otevřenou a naučit jí, že je to její pelíšek. Oni v tom uzavřeném prostoru mají pocit bezpečí a klidu. Ze začátku jí tam nezavírat, dát jí tam krmení, vodu, pokud je unavená a usíná tak jí tam šoupnout. Jak si zvykne chodit tam sama spát, tak je vyhráno. Jak jí chodíte venčit? Obojek jí doma nasaďte a nechte jí ho. Když se zklidní, připněte třeba jen krátkou šňůrku a nechte jí ho tahat za sebou. Ven jí doneste v náručí a vodítko připněte cestou. Všechno nenápadně a ne násilně. A hlavně jí nechlácholte a neuklidňujte. Prostě z vaší strany stoický klid, nereagování na její hysterii, spíš jí tak trochu hubujte, co jančíš, nic se neděje... Oni jsou dost mazaný a jestli zjistila, že její "divadlo" na vás funguje, tak... a samozřejmě za každé poslechnutí a dobré chování obrovská pochvala a odměna.

9.6.2015 13:39
scylla

XXX.XXX.150.32

Www.umarkety.cz bachovky. Neutěšovat, nechlácholit, chovat se normálně, nedělat z ničeho vědu.

9.6.2015 15:14
Lexaurin

XXX.XXX.83.128

Hana86 napsal(a):
Dobrý den,
jedná se o fenku pudla trpasličího, je to ještě štěně - 8měsíců, mám jí od listopadu.

Děsí mne její povaha a nevím co s tím, vyzkoušely jsme všechno možné...
Nesmí zůstat sama doma- hrozně hystericky pláče, až do takové míry že jí tečou sliny a za půl hodiny je na tom na tom děsivě, celý čumák, uši, náprsenka a přední nohy úplně drasticky mokré- uslintané...
Snaží se i dostat přes dveře, škrábe..
Má panickou hrůzu..
Bojí se i drasticky vodítka a obojku, šíleně řve jak když jí na nože berou..
Mám strach že to její srdce nevydrží a najdu ji pak doma po příchodu z práce mrtvou..

Myslela jsem že jí to časem přejde, ale nic nepřestává a nepomáhá..
Za první den doma, po příchodu z práce si vyřvala kýlu..

Je možné že byla týraná od mala, že jí někde zavírali a přivazovali jako malý štěňata...

Nevím si už rady jak dál, jelikož jsem nic takového nezažila, předtím jsem měla také fenku pudla a byla prostě O.K.

Napadlo mne, pořídit další štěně-zdali by to pomohlo, ale nevím..

Máte někdo zkušenosti s tímto, nebo nějakou radu?

Byla bych moc vděčná...

Děkuji velice předem.

S pozdravem Hanka.

A jak takové chvíle řešíte vy ? Jak se zachováte pokud cokoli z toho nastane ?

9.6.2015 18:13
Hana86

XXX.XXX.147.66

Snažím se na danou situaci zachovat klid, ale většinou mám z toho děsný pocit... Je to jak když má poslední vteřiny života...
Snažím se jí uklidnit, většinou stačí pohlazení a vlídná slova...
Když je na obojku nesundávám jí ho, snažím se s ní co nejdéle vydržet a trénujeme to pomalých vzdálenostech...
S tou samotou je to horší, nepomáhá ani vlídná slova a útěcha, tak ani vyhubování..

9.6.2015 18:17
Hana86

XXX.XXX.147.66

Venčení probíhá na zahradě samovolně, obojek má většinou na krku než jde ven, ale necítí se v tom, nejni svá, nechce v tom běhat ani si hrát, většinou se snaží někam zalézt či schovat..
A když spatří vodítko jakékoliv hned se roztřese až na tolik, že začne i zvracet..

9.6.2015 18:25
hn..

XXX.XXX.245.254

Já bych ji zatím nikam nevodila, pokud to jde, sundala bych ji i obojek a nechala ji jen v domě a na zahradě. Pak bych volila nějaké zklidnující léky. Normálně tomu nefandím, ale v tomhle případě bych neváhala.
Shodou okolností malý oranžový pudl, kterého jsem měla dočasně, taky měl panickou hrůzu z vodítka - u původního majitele ho řezali jako žito.
Naučila jsem ho přes stuhu - té se nebál.

9.6.2015 18:39
Lexaurin

XXX.XXX.190.168

Hana86 napsal(a):
Venčení probíhá na zahradě samovolně, obojek má většinou na krku než jde ven, ale necítí se v tom, nejni svá, nechce v tom běhat ani si hrát, většinou se snaží někam zalézt či schovat..
A když spatří vodítko jakékoliv hned se roztřese až na tolik, že začne i zvracet..

No ptala jsem se pro to, jestli ji v tom chovani nevedomky nepodporujete.Treba to konejseni a tak.Lepsi je to trochu zlehcovat, ja chapu ze je to tezke, ale pokud ji v tomto rozpolozeni treba hladite, tak ji za to, jak se chova vlastne chvalite.Chovala se takto vzdy?A odkud ji mate, z jakych podminek?Zkuste ji dat misto obojku postroj, mohl ji nekdo casnovat na obojku a ma to z toho, postroj muze pomoci.

9.6.2015 18:41
scylla

XXX.XXX.150.32

Hana86 napsal(a):
Venčení probíhá na zahradě samovolně, obojek má většinou na krku než jde ven, ale necítí se v tom, nejni svá, nechce v tom běhat ani si hrát, většinou se snaží někam zalézt či schovat..
A když spatří vodítko jakékoliv hned se roztřese až na tolik, že začne i zvracet..

Chce to nenechat zalézat, odvést pozornost od obojku a všude mít vodítke, na zemi, na gauči, v předsíni, na trávě, prostě všude vodítka, která se tam budou jen tak povalovat. Nejdřív, až ustojí to, že tam leží, do nich strkejte nohou, později je berte do ruky a tak. Je to o zvyku a o možnosti, aby se o vás opřela, abyste jí ukázali, že se nemá čeho bát.

Uklidňující léky uričtě ne, po jejich vysazení bude na tom ještě hůř než je teď.

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.6.2015 18:57
Uživatel s deaktivovaným účtem

scylla napsal(a):
Chce to nenechat zalézat, odvést pozornost od obojku a všude mít vodítke, na zemi, na gauči, v předsíni, na trávě, prostě všude vodítka, která se tam budou jen tak povalovat. Nejdřív, až ustojí to, že tam leží, do nich strkejte nohou, později je berte do ruky a tak. Je to o zvyku a o možnosti, aby se o vás opřela, abyste jí ukázali, že se nemá čeho bát.

Uklidňující léky uričtě ne, po jejich vysazení bude na tom ještě hůř než je teď.

Není pravda, nebo samozřejmě záleží na tom, jaké léky se používají. Pro tento účel se vyrábí přímo pro psy antidepresiva, snižují úzkost a u takto bláznivých psů kolikrát vůbec umožňují začít s nějakým tréningem situací, protože prostě není možné začít na nějaké nejmenší úrovni, pes už i tuto nadměrně řeší.

A tyto léky se vysazují pomalu a postupně. Když jde všechno tak, jak má, tak ve chvíli, kdy už je pes nepotřebuje, situace už má nacvičené a bezpečně zvládnuté.

9.6.2015 19:14
anonymx

XXX.XXX.132.93

Tak ja uz asi tusim, kde je "zakopany pes". Mam dojem, ze proste ven od prvniho dne nechodila, venci se na zahrade a prochazky od listopadu nezna. zavinili jste si to sami a nerikejte, ze se takhle chova od prvniho dne. Nechat mrne prvni den samotne doma jr hloupost a zrejme jste ji chlacholenim a prechazenim problemu (ze to casem prejde) v jejim chovanim jeste utvrdili. Pudlici jsou velmi chytri ale i nervove labilni. Mate proste rozmazleneho spratecka, ktery dostane hysterak kdyz mu nedate co chce. Nasadte ji obojek a nevdimejte si.ji. nechte ji ho porad, ona vyleze a ze je.nesva, tak at je. Ono ji to prejde.

9.6.2015 20:31
Hana86

XXX.XXX.147.66

Zkoušela jsem i postroj, ale to je ještě horší, nechce se v něm ani pohnout a plazí se při zemi..
Je zakoupená od jedné z okresu Brandýse nad Labem. Výběr byl pouze ze dvou fen.. Zarazilo mne už tam chování druhé fenky štěňátka která ukrutně ječela už když se k ní člověk přiblížil zhruba na 1 metr, a utíkala se sklopeným ocáskem pryč do koutu. Ta druhá fenka- tu co jsem si vzala, byla právě v klidu, jen se schovávala v rohu v koši na prádlo.. Vše začalo už ten den co jsme si ji přivezli domů.. štěňata byla bez papírů..

9.6.2015 20:39
Hana86

XXX.XXX.147.66

Byla jsem s ní doma 3 dny, než jsem šla do práce, takový blázen zas nejsem, a začalo vše už ten den.. Je jiná než ostatní, pozná se to už na první dojem.. Moje vina to není, já se jí snažím pomoci, a hledám různé možnosti jak jí to vysvětlit či naučit jiným způsobem.. Není to můj první pes a vím jaké návyky a výcvik má mít. Ale v té to situaci už nevím jak dál.. Trvá to už 7 měsíců a nedaří se zlepšení..

9.6.2015 20:41
Lexaurin

XXX.XXX.190.168

Hana86 napsal(a):
Zkoušela jsem i postroj, ale to je ještě horší, nechce se v něm ani pohnout a plazí se při zemi..
Je zakoupená od jedné z okresu Brandýse nad Labem. Výběr byl pouze ze dvou fen.. Zarazilo mne už tam chování druhé fenky štěňátka která ukrutně ječela už když se k ní člověk přiblížil zhruba na 1 metr, a utíkala se sklopeným ocáskem pryč do koutu. Ta druhá fenka- tu co jsem si vzala, byla právě v klidu, jen se schovávala v rohu v koši na prádlo.. Vše začalo už ten den co jsme si ji přivezli domů.. štěňata byla bez papírů..

Tak to je mnozirna jak vysita a stenata zcela nesocializovana v podstate ani s clovekem. Takze to jednak muze byt vrozene, protoze neni jasne, jestli uz rodice netrpeli uzkostnou poruchou a k tomu potencovane prostredim v jakem vyrustali.No to jste si ukrojili poradny krajic.Omlatila bych to mnozitelum o hlavu-budete mit milion prace a kdo vi, jestli bude uspesna

9.6.2015 20:54
Hana86

XXX.XXX.147.66

Na procházky chodí od prvního dne, procházek se nebojí jen musí být puštěná na volno.. Umí poslechnout na slovo, nevzdálí se a ani neutíká.. Naštěstí bydlím na vesnici, tak procházky na volno jdou, mezi polními cesty, loukami atd.
Ale na silnici či do města to nelze bez vodítka s obojkem..
Snad se na to podaří naučit..
Abych jí nasadila obojek a nechala jí ho na pořád, tak takový sadista a mučitel psů nejsem.. Přísnost musí být, ale ohleduplná.
Vám by se také nelíbilo takové chování, kdyby Vám někdo dělal na just to co nechcete a máte z toho panickou hrůzu..

9.6.2015 20:57
koňadra

XXX.XXX.128.31

Asi se vám to nebude líbit, ale já bych takové zvíře nechala utratit. Tak, jako se rodí i nevyrovnaní, psychicky nenormální lidé (někteří skončí v kriminále, jiní v ústavu), tak se rodí i psi. Jakákoliv snaha o zlepšení jejich chování je vykoupena obrovskou dřinou, maličkými úspěchy a neadekvátním výsledkem. Troufám si tvrdit, že pes zadavatelky prostě bude bázlivý pořád (více či méně, ale spíše více). Bude to komplikovat život jí i tomu psovi samotnému. Ono všechno je odtud - potud. Jsou nějaké strachy a fobie, které se dají zvládnout do uspokojivého výsledku, ale fenka Hany je beznadějný případ - alespoň tak, jak to popisuje. Nicméně být Hanou, zkusila bych nějakého opravdu dobrého výcvikáře a konečný úsudek bych si udělala, kdybych viděla, že třeba i za několik měsíců práce se nedostaví nějaké uspokojivé výsledky. Ale žít s takovým psem třeba 10,15.. let, no nevím.

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.6.2015 21:01
Uživatel s deaktivovaným účtem

koňadra napsal(a):
Asi se vám to nebude líbit, ale já bych takové zvíře nechala utratit. Tak, jako se rodí i nevyrovnaní, psychicky nenormální lidé (někteří skončí v kriminále, jiní v ústavu), tak se rodí i psi. Jakákoliv snaha o zlepšení jejich chování je vykoupena obrovskou dřinou, maličkými úspěchy a neadekvátním výsledkem. Troufám si tvrdit, že pes zadavatelky prostě bude bázlivý pořád (více či méně, ale spíše více). Bude to komplikovat život jí i tomu psovi samotnému. Ono všechno je odtud - potud. Jsou nějaké strachy a fobie, které se dají zvládnout do uspokojivého výsledku, ale fenka Hany je beznadějný případ - alespoň tak, jak to popisuje. Nicméně být Hanou, zkusila bych nějakého opravdu dobrého výcvikáře a konečný úsudek bych si udělala, kdybych viděla, že třeba i za několik měsíců práce se nedostaví nějaké uspokojivé výsledky. Ale žít s takovým psem třeba 10,15.. let, no nevím.

Já mám v tomhle právě dobré zkušenosti s těmi léky na hlavu. Ano, některá zvířata jsou prostě dost jiná, není to výchovou nebo zkušenostmi, ale stejně jako je magor či blázen člověk, může být stejné i zvíře. A ano, hodně jich skončí utraceno. Ale prášky na hlavu pro zvířata prostě existují a jsou funkční. Z šílence, se kterým se nedá nic dělat, udělají zvíře, se kterým už se pracovat dá.

9.6.2015 21:01
anonymx

XXX.XXX.132.93

Asi bych v tomhle pripade vyhledala MVDr. Zertvovou. Sice jeji rady jsou pro kynologa k smichu, ale tady to vypada na psycho problem, takze bez lecby veterinare to asi nepujde. Problem ale bude s ni kamkoliv jit. Nechapu jak kdyz nejste uplny laik jste mohls.cekat 8 mesicu. Ale predtim bych zkusila byt k ni trochu jina. Cekala.jste moc dlouho, tohle se.melo resit uz po prvnim tydnu. Jo a jeste, obojek ji nedavejte ten jeji. Treba jen uhackujte retizek.

9.6.2015 21:05
Hana86

XXX.XXX.147.66

Její matku fenu jsem viděla jen z dálky, vůbec k nám nešla.. Byla celá zarostlá, ani oči jí nebyli vidět..
Ty další pejsky co měli jsem ani neviděla a nebyli ani slyšet, chudáci..
Když jsem se ptala majitelky proč ta fenka- štěně tak naříká -řve, pláče, tvrdila že je to normální apod. Což už mne zarazilo, jelikož jsem nikdy takové chování u štěňat neviděla a ani neslyšela o tom..
Bylo mi i divné že ta ukřičená fena štěněte má kupírovaný ocas a ta druhá ne. Podle zákona, se už nesmí kupírovat ocasky- bere se to jako týrání zvířat. Tak proč to některé jejich štěňata měli a některé ne? To je taky divné..
Snad se mi podaří povaha trochu usměrnit a dokázat že jí tady nic nehrozí..

9.6.2015 21:11
Hana86

XXX.XXX.147.66

Řešila jsem to už dříve a pořád, jen mi bylo odpovězeno- to chce čas, ono to přejde.. Ale bohužel nepřechází.. Veterinář radil všechno možné ale bohužel nezabralo, poslední štace jsou léky- antidepresiva ale s tím zatím čekám a tak jsem kontaktovala Vás přes i faunu, zda má někdo zkušenost s něčím podobným..
Děkuji všem za různé rady.
Vyzkouším všechno možné, jen abych jí pomohla..

9.6.2015 21:16
anonymx

XXX.XXX.132.93

K tomu obojku jsem psala uz.vyse. Ohleduplnost? A kam jste to s.ni dopracovala. Samozrejmne ne ji narvat do obojku nebo postroje ze ktereho.ma hysterak. Ale nandat ji treba jen tenkou volnou snurku; nedelam u toho divadlo, nechvalim, neuklidnuju; letmo pohladim a jdu si delat svoje a ze.je nesva? Nevsimejte si ji. Kdyz zjisti; ze se.nic nedeje z vasi strany, zklidni se. Vase ohleduplnost tady neni na.miste. Obojek neni tyrani psa a vy.ji to.musite vysvetlit.

9.6.2015 21:23
rapotacka11

XXX.XXX.32.93

Možná by společnost druhého pejska taky trochu pomohla.
Pes kamarádky, který je klidný, vychovaný, stejně velký - dopřála bych jí
jeho (její) společnost. Zkusila bych to.

9.6.2015 21:23
Hana86

XXX.XXX.147.66

Výcvikáře jsem zkoušela, ale nechtějí mi ji ani přijmout, mají totiž podmínku: obojek s vodítkem. Což je zatím velký problém.

Ano, je to těžké a velmi komplikované žití s takovou fenkou štěněte, ale naděje umírá poslední a tak se snažím, zuby nehty" alespoň o malý zázrak..

Je velmi hodná, hravá, naučila se bez problému na psí toaletu apod. Akorát je dosti nedůvěřivá vůči jiným lidem - utíká před nimi, bojí se hystericky obojku s vodítkem a nejvíce samoty..

Když jsem jí přivezla pila ještě z kapátka- a během 24 hodin se naučila na malinkou mističku a po čase na klasickou psí misku.. Dalo to sice zabrat, vstávat k ní v noci atd. ale podařilo se to, tak snad uspěji časem i s dalšími pokroky..
Musíme věřit a nevzdávat se..

9.6.2015 21:26
Lexaurin

XXX.XXX.190.168

Ja to take vidim na leky.Je to nemocny pes.Neni nemocny fyzicky ale psychicky. To je horsi, mozek nejde dat do sadry ci tak neco A pokud je ta uzkostna porucha na genetickem podklade, jak se rika:"geny ani palici neumlatis. Mnozitele bych zverejnila a udelala jim negativni reklamu jako hrom! A doufam, ze vasi zkusenost ctou takovi pulmozci, kteri se tu nedavno hadali jak jsou majitele papiraku snobšti a tak podobne.Toto je presne ten duvod proc psa s PP! A jeste z proverene CHS, protoze ani PP neni zaruka, ze majitele stenata socializuji.

9.6.2015 21:37
Lexaurin

XXX.XXX.190.168

Jeste jsem se chtela zeptat-pisete, ze stene ma osm mesicu a sedm mesicu trvaji problemy.Kolik melo kdyz jste si ho privezla-mesic?!

9.6.2015 21:41
Hana86

XXX.XXX.147.66

Radu s volnou šňůrkou určitě vyzkouším, to by mohlo pomoci.
Děkuji.

9.6.2015 21:45
Hana86

XXX.XXX.147.66

Ano, štěně s PP je určitě lepší.
Vždy jsem měla pejska- fenku bez PP a nikdy nebyl problém, až teď..
Když jsem si jí brala bylo jí necelých 5 týdnů.

9.6.2015 21:52
rapotacka11

XXX.XXX.32.93

Když jsem si jí brala bylo jí necelých 5 týdnů.

9.6.2015 21:53
Lexaurin

XXX.XXX.190.168

Hana86 napsal(a):
Výcvikáře jsem zkoušela, ale nechtějí mi ji ani přijmout, mají totiž podmínku: obojek s vodítkem. Což je zatím velký problém.

Ano, je to těžké a velmi komplikované žití s takovou fenkou štěněte, ale naděje umírá poslední a tak se snažím, zuby nehty" alespoň o malý zázrak..

Je velmi hodná, hravá, naučila se bez problému na psí toaletu apod. Akorát je dosti nedůvěřivá vůči jiným lidem - utíká před nimi, bojí se hystericky obojku s vodítkem a nejvíce samoty..

Když jsem jí přivezla pila ještě z kapátka- a během 24 hodin se naučila na malinkou mističku a po čase na klasickou psí misku.. Dalo to sice zabrat, vstávat k ní v noci atd. ale podařilo se to, tak snad uspěji časem i s dalšími pokroky..
Musíme věřit a nevzdávat se..

Pokud to bylo neodstavene stene mladsi osmi tydnu neni co dodat V podstate je to jako vybrat noru divokemu tvoru-tim neutocim proti vam, ale je to neochoceny plachy tvor ktery nepoznal v miminkovskem veku nic dobreho a jeste byl odervan nasilim od mamincina prsu-co cekat Socializaci jste v podstate mela zahajit vy Velice velice smutne.

9.6.2015 21:54
sheepdog

XXX.XXX.131.110

Hana86 napsal(a):
Ano, štěně s PP je určitě lepší.
Vždy jsem měla pejska- fenku bez PP a nikdy nebyl problém, až teď..
Když jsem si jí brala bylo jí necelých 5 týdnů.

No to si děláte srandu. Proč jste si ji brala? Vám přišlo v pořádku brát si 4 týdny staré štěně které ještě není samostatné, a které se krčí před člověkem strachy a jeho sestra hrůzou přímo řve? Neuvěřitelné..

9.6.2015 21:54
Lexaurin

XXX.XXX.190.168

Hana86 napsal(a):
Ano, štěně s PP je určitě lepší.
Vždy jsem měla pejska- fenku bez PP a nikdy nebyl problém, až teď..
Když jsem si jí brala bylo jí necelých 5 týdnů.

Muzu se zeptat co vas vedlo k tomu si takto male stenatko brat?

9.6.2015 21:55
Lexaurin

XXX.XXX.190.168

Uz si zacinam myslet ze je to provokace

9.6.2015 21:57
anonymx

XXX.XXX.132.93

V 5 tydnech neumela jist pevnou stravu? No nazdar. Ale jestli je jeji chovani jinak vcelku normalni krome uvadeneho; tak bych to fakt videla jen na nervaka, ktereho.jste v jeho hysterickych projevech utvrdila misto sbyste to.utnula.v zarodku. S obojkem by nemel byt.problem, ta samota se da resit; ale asi by to chtelo dovolenou.

9.6.2015 21:58
sheepdog

XXX.XXX.131.110

Lexaurin napsal(a):
Uz si zacinam myslet ze je to provokace

Mám obavu, že lidé kteří si jsou schopni koupit sotva měsíc staré štěně z množírny opravdu existují, a není jich málo

9.6.2015 21:59
Lexaurin

XXX.XXX.190.168

A chapu dobre, ze jste doma nechala ctvrty den ctyri tydny stare stene osm hodin samotne?! pardon nemuzu si pomoci, ale jestli tady nekdo potrebuje prasky na hlavu, tak je to zadavatelka! Chudinka si vyrvalo kylu, melo hlad, chybela mu mama a bylo samo.Ano utratit, ale majitelku!Hnus velebnost, jdu blejt!

9.6.2015 22:01
rapotacka11

XXX.XXX.32.93

Její matku fenu jsem viděla jen z dálky, vůbec k nám nešla.


Měla (chudák) rozum...

9.6.2015 22:21
Hana86

XXX.XXX.147.66

Majitelka štěňat ujišťovala, že štěňata jsou úplně v pořádku a soběstačná, že je matka už ve 3 týdnu odstrčila..

Vše mi došlo, až když jsem jí doma zkoušela dávat pít apod. Měla stravu od veterináře a celých osum hodin sama doma nebyla, střídala se celá rodina, max. byla tři hodiny.

Takže bych prosila odpusťte si tyhle řeči vůči majitele psa a pod.

9.6.2015 22:23
anonymx

XXX.XXX.132.93

Je to narny; je to marny, ... taky uz mam dojem, ze provokace, i kdyz...

9.6.2015 22:27
Hana86

XXX.XXX.147.66

Chovatelka štěňat neměla o štěňata vůbec zájem, jen se jich potřebovala rychle zbavit a vzít si prachy..
Po-té už nebrala majitelka ani telefon..

Bohužel v dnešní době je takové jednání normální, lidé vydělávají bez ohleduplnosti na druhé..

9.6.2015 22:35
Hana86

XXX.XXX.147.66

Rozhodnutí bylo dost rychlé: ve středu mi zemřel pes a v pátek tentýž týden, jsem si jela pro nového.
V tomto afektu si člověk nedokázal představit, že by někdo prodával štěňata, která nejsou způsobilá..
majitelka-chovatelka ujišťovala že je vše v pořádku a štěňata mohou jít hned k odběru..

9.6.2015 22:40
rapotacka11

XXX.XXX.32.93

Nelze omluvit !

Nelze vysvětlit,
nelze pochopit...

9.6.2015 22:42
Lexaurin

XXX.XXX.190.168

Hana86 napsal(a):
Chovatelka štěňat neměla o štěňata vůbec zájem, jen se jich potřebovala rychle zbavit a vzít si prachy..
Po-té už nebrala majitelka ani telefon..

Bohužel v dnešní době je takové jednání normální, lidé vydělávají bez ohleduplnosti na druhé..

A bude se to dit porad a porad diky vam a vam podobnym tupcum CHAPETE TO !?a trpet budou bezbranna zvirata kvuli lidske blbosti, pardon, normalne jsem slusna ale chce se mi brecet kdyz si predstavim ty bezbranne bezmocne tvorecky dane všanc necemu takovemu jako je clovek.. A my se vam tu snazime poradit, co se obojku tyce, jiste v takovem veku se zacina jemnou maslickou...Nemam slov Cim vic poznavam lidi tim vic miluji sve psy...

9.6.2015 22:44
Hana86

XXX.XXX.147.66

Děkuji všem za příspěvky.

Vážím si každé rady, pomoci od Vás.

Všem přeji hodně úspěchů s mazlíčky.

9.6.2015 22:49
Hana86

XXX.XXX.147.66

Obojek neměla klasický velký obojek, měla ten ultra lehký mini a dával jí ho veterinář... Dělala jsem vše podle rad a doporučení veterináře..

9.6.2015 22:51
Fiat 500

XXX.XXX.49.186

Lexaurin napsal(a):
A bude se to dit porad a porad diky vam a vam podobnym tupcum CHAPETE TO !?a trpet budou bezbranna zvirata kvuli lidske blbosti, pardon, normalne jsem slusna ale chce se mi brecet kdyz si predstavim ty bezbranne bezmocne tvorecky dane všanc necemu takovemu jako je clovek.. A my se vam tu snazime poradit, co se obojku tyce, jiste v takovem veku se zacina jemnou maslickou...Nemam slov Cim vic poznavam lidi tim vic miluji sve psy...

... přesne moje řeč, dodat něco více ? - není vůbec třeba...

9.6.2015 22:54
Lexaurin

XXX.XXX.190.168

Jedinne v co doufam, je ze tento pribeh je smysleny aby poukazal na nebezpecnost porizovani psu bez PP.Jinak s klidem neusnu.

9.6.2015 23:00
Markéta80

XXX.XXX.73.254

Hana86 napsal(a):
Rozhodnutí bylo dost rychlé: ve středu mi zemřel pes a v pátek tentýž týden, jsem si jela pro nového.
V tomto afektu si člověk nedokázal představit, že by někdo prodával štěňata, která nejsou způsobilá..
majitelka-chovatelka ujišťovala že je vše v pořádku a štěňata mohou jít hned k odběru..

To myslíte fakt vážně? vždyt byla fakt malinká. já se na naší fenku jela podívat když jí byl měsíc, jo už začínala jíst granule ale vzít si ji domů . Už právě i kvli psychické zralosti měla být u mámy. Chovatelka byla množitelka a tohle mě říct tak odcházim. Takové štěně bych si nevzala, už je to chování štěnat bylo dost šílené ted budete trpět nejspíš celý život. Ona se nevenčí venku že píšete o psí toaletě? Tohle je neštěstí a nejspíš ted matka štěnat už má další . Je snad logické že v tomto týdnu štěně na odchod připravené neni

9.6.2015 23:01
Hana86

XXX.XXX.147.66

Ano, bohužel i tento příběh je pravdivý a poukazuje na nebezpečnost pořizování psů bez PP.
Už nikdy předem bez ověření chovatele pejska nekoupím..
Jelikož už to nejde vrátit, musím to vše napravit a dát do pořádku.
Nechci aby zvířata trpěla za lidské chyby..

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.6.2015 23:03
Uživatel s deaktivovaným účtem

Lexaurin napsal(a):
Uz si zacinam myslet ze je to provokace

Konečně to napadlo někoho kromě mne. Já si to myslím už dost dlouho, vždyť ona ty problémy stupňuje. A těmi necelými pěti týdny a tím kapátkem to dorazila. Dělá si srandu. A jestli náhodou nedělá, pak jediný rozumný a milosrdný názor má koňadra - nechte ji uspat.

9.6.2015 23:05
Lexaurin

XXX.XXX.190.168

Hana86 napsal(a):
Ano, bohužel i tento příběh je pravdivý a poukazuje na nebezpečnost pořizování psů bez PP.
Už nikdy předem bez ověření chovatele pejska nekoupím..
Jelikož už to nejde vrátit, musím to vše napravit a dát do pořádku.
Nechci aby zvířata trpěla za lidské chyby..

Jste navzdy zodpovedna za to, co jste k sobe pripoutala...

9.6.2015 23:05
Hana86

XXX.XXX.147.66

Na psí toaletku může jít když jsem v práci, aby nemusela čekat než přijdu..
Chovatelka štěňat, chovala i jiné zvířata k prodeji, jako jsou kočky, a další psi...
Ale zdali má přístup ke všemu jako je tohle, tak lituji ostatní lidi které si to u ní koupí..
Jelikož prý má dopředu i rezervace..

9.6.2015 23:07
Lexaurin

XXX.XXX.190.168

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Konečně to napadlo někoho kromě mne. Já si to myslím už dost dlouho, vždyť ona ty problémy stupňuje. A těmi necelými pěti týdny a tím kapátkem to dorazila. Dělá si srandu. A jestli náhodou nedělá, pak jediný rozumný a milosrdný názor má koňadra - nechte ji uspat.

Dozajista myslite tu co "si dela srandu". protoze sranda vypada jinak.

9.6.2015 23:09
Hana86

XXX.XXX.147.66

Zdali najdu fotografii s kapátkem jak pije tak jí přiložím, aby mi, orionka" věřila.
Bohužel je to vše pravda..

9.6.2015 23:10
Lexaurin

XXX.XXX.190.168

Hana86 napsal(a):
Na psí toaletku může jít když jsem v práci, aby nemusela čekat než přijdu..
Chovatelka štěňat, chovala i jiné zvířata k prodeji, jako jsou kočky, a další psi...
Ale zdali má přístup ke všemu jako je tohle, tak lituji ostatní lidi které si to u ní koupí..
Jelikož prý má dopředu i rezervace..

Jmeno a adresu, hned!

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.6.2015 23:11
Uživatel s deaktivovaným účtem

Lexaurin napsal(a):
Jedinne v co doufam, je ze tento pribeh je smysleny aby poukazal na nebezpecnost porizovani psu bez PP.Jinak s klidem neusnu.

Kecá, kecá...Měsíc staré štěně už se nekrmí kapátkem... Nevím proč by obojek nasazoval štěněti veterinář...N a š t ě s t í kecá.

9.6.2015 23:11
Lexaurin

XXX.XXX.190.168

Hana86 napsal(a):
Zdali najdu fotografii s kapátkem jak pije tak jí přiložím, aby mi, orionka" věřila.
Bohužel je to vše pravda..

Chapete ze "bohuzel" ne jen pro toho pejska a dalsimjine, ale i pro vas?!

9.6.2015 23:13
Hana86

XXX.XXX.147.66

Ano jsem si jistá zodpovědnosti.
Snažím se co nejlépe to jde, aby bylo vše v pořádku..
Mazlíčci jsou naší oporou a nejlepšími příteli které člověk může mít..
Budu postupně informovat o pokrocích jak to jde..

9.6.2015 23:15
Lexaurin

XXX.XXX.190.168

Hana86 napsal(a):
Ano jsem si jistá zodpovědnosti.
Snažím se co nejlépe to jde, aby bylo vše v pořádku..
Mazlíčci jsou naší oporou a nejlepšími příteli které člověk může mít..
Budu postupně informovat o pokrocích jak to jde..

Dle těchto reakcí, jasný výmysl, nebo jestlize je to pravda, pise je psychopat.

9.6.2015 23:17
Hana86

XXX.XXX.147.66

Veterinář mi doporučil obojek u něj v ordinaci co je pro ty nej nej nejmenší a dával jí ho, jelikož já jsem na tak malého pejska neměla odvahu něco dávat..

9.6.2015 23:18
Fiat 500

XXX.XXX.49.186

Lexaurin napsal(a):
Dozajista myslite tu co "si dela srandu". protoze sranda vypada jinak.

No, je to smutný, je to smutný, je to smutný a pokud je to fakt jen sranda, tak je to, ale pěkně blba sranda

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.6.2015 23:24
Uživatel s deaktivovaným účtem

Zadavatelko, tohle jste napsala : Je možné že byla týraná od mala, že jí někde zavírali a přivazovali jako malý štěňata...
Ve čtyřech týdnech jste ji koupila ( kolikpak vás stála ?), chcete si myslet, že přivazovali třítýdenní štěně ? Kecy, kecy...

9.6.2015 23:26
Hana86

XXX.XXX.147.66

Smutný ano, neměla jsem brát takto malé štěně a hlavně jsem neměla dát na řeči chovatelky štěňat že je vše v pořádku apod.
Bohužel se stalo, a musím se s tím vypořádat... a štěněti ukázat lepší svět..
Věřím že se to podaří..

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.6.2015 23:28
Uživatel s deaktivovaným účtem

Teď? Kkdyž se nepodařilo za 8 měsíců ?

9.6.2015 23:29
Hana86

XXX.XXX.147.66

Když byla i tomhle věku stříhaná mašinkou od chovatelky a neměly ani svůj pelíšek, tak nevím co si mám o tom myslet..
Stála 4500Kč(čtyřitisícepětset).

9.6.2015 23:31
Hana86

XXX.XXX.147.66

Vyzkouším další rady od Vás a zkusím navštívit jiného veterináře zdali by on nevěděl o něčem co by mohlo napomoci...

9.6.2015 23:36
panda H

XXX.XXX.49.186

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Zadavatelko, tohle jste napsala : Je možné že byla týraná od mala, že jí někde zavírali a přivazovali jako malý štěňata...
Ve čtyřech týdnech jste ji koupila ( kolikpak vás stála ?), chcete si myslet, že přivazovali třítýdenní štěně ? Kecy, kecy...

Tak, pokud jsou to jen vymyslene kecy - tento příběh - tak, ještě že tak, pak si tu tedy někdo myslí, že je tady mrtvo a je třeba to nějak popichnout... pokud chce dotyčna důvěru uživatelů, ať vloží fota... a hned !

9.6.2015 23:42
panda H

XXX.XXX.49.186

Hana86 napsal(a):
Když byla i tomhle věku stříhaná mašinkou od chovatelky a neměly ani svůj pelíšek, tak nevím co si mám o tom myslet..
Stála 4500Kč(čtyřitisícepětset).

Zadavatelko, prominte, ale, kdyz čtu, co pisete, tak me napadá jedina otazka, jste fakt tak hloupa, nebo to jenom hrajete ?

10.6.2015 05:31
scylla

XXX.XXX.150.32

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Není pravda, nebo samozřejmě záleží na tom, jaké léky se používají. Pro tento účel se vyrábí přímo pro psy antidepresiva, snižují úzkost a u takto bláznivých psů kolikrát vůbec umožňují začít s nějakým tréningem situací, protože prostě není možné začít na nějaké nejmenší úrovni, pes už i tuto nadměrně řeší.

A tyto léky se vysazují pomalu a postupně. Když jde všechno tak, jak má, tak ve chvíli, kdy už je pes nepotřebuje, situace už má nacvičené a bezpečně zvládnuté.

Situace se netrénují, situace se žijí. Léky, i když postupně snižovaná dávka, nic neřeší, protože po jejich vysazení je pes tam, kde byl. Poznatek z praxe mnoha psů. Chápu, že to takto řeší veterináři zabývající se tzv. BAT, ale reálný úspěch to nemá.

10.6.2015 06:33
koňadra

XXX.XXX.128.31

Věřím tomu, že jsou lidi tak deb.lní, že si vezmou takové štěně - ve 4 (!) týdnech, po feně totálně zanedbané, s chováním štěňat a zdravotním stavem, který dává téměř jistotu, že zvíře bude mít problémy do smrti... a ještě z toho dělají ctnost, že jsou tak šlechetní, že zachránili jednoho chudáka. Je to tady stále dokola. Nicméně po přečtení celé této diskuse si myslím, že zrovna příspěvky Hany jsou opravdu provokace. Krmit 4 týdenní štěně kapátkem (hloupost), nasazovat obojek u veterináře (hloupost), přivazovat 4 týdenní štěně (hloupost), stříhání štěněte u chovatelky mašinkou (hloupost!)... atd. atd. Prostě někdo se baví, jak se tady pejskaři (právem) rozčilují, že může být někdo tak hloupý..

10.6.2015 06:59
hn..

XXX.XXX.245.241

scylla napsal(a):
Situace se netrénují, situace se žijí. Léky, i když postupně snižovaná dávka, nic neřeší, protože po jejich vysazení je pes tam, kde byl. Poznatek z praxe mnoha psů. Chápu, že to takto řeší veterináři zabývající se tzv. BAT, ale reálný úspěch to nemá.

Dostal se ke mně devítiměsíční pes, který měl panickou hrůzu ze všeho, jen pokus o projití branky v plotě mu způsoboval tachykardii 180/ minutu, zvracení a omdlévání. Léky velmi pomohly a jak píše bodlinka, časem se vysazovaly a v dalším životě byl pes v pohodě schopný fungovat. Takže reálný úspěch to aspoň jednou mělo.

10.6.2015 08:00
lev

XXX.XXX.253.186

Pokud to není provokace, tak zadavatelka totálně selhala ve všech směrech a většinou je její vina, že štěně se tak chová. Pokud už si vezmu měsíční štěně, které nevidělo člověka, tak to se dá "ochočit" a navázat na člověka během pár dnů. Jenže zadavatelka zanedbala socializaci a pokud to bere tak, že obojek na krku je týrání...tak sorry. Lidi také nosí řetízky a vadí jim to ? Za dva dny ani nevíte, že něco na krku máte. To stejné je to se psem. Pokud jí budete stále litovat, tak máte doma hysteráka, kterého jste si z většího dílu vychovala sama. Kýlu si nevyřvala, tu už musela mít. Takže pokud to není provokace, tak zadavatelko začněte pracovat na změně svého chování a poslechněte zdejší rady.

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.6.2015 08:20
Uživatel s deaktivovaným účtem

...a z právního hlediska se ona "chovatelka" jako fyzická osoba dopustila přestupku dle zákona na ochranu zvířat proti týrání (minimální věk pro odběr štěňat od feny je 50 dní) s pokutou až 200000, -....

10.6.2015 08:34
Lexaurin

XXX.XXX.83.128

Hana86 napsal(a):
Když byla i tomhle věku stříhaná mašinkou od chovatelky a neměly ani svůj pelíšek, tak nevím co si mám o tom myslet..
Stála 4500Kč(čtyřitisícepětset).

Myslet jste měl předtím, než jste si štěně vzala. ! Napadá mě jen jeden výraz od dr. Štrossmajera směrem k podobné "dámě" v seriálu Nemocnice na kraji města. Další už je jen škoda slov. Darmo házet perly...ať skutečné zadavatelce nebo provokatérovi

10.6.2015 08:35
Lexaurin

XXX.XXX.83.128

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
...a z právního hlediska se ona "chovatelka" jako fyzická osoba dopustila přestupku dle zákona na ochranu zvířat proti týrání (minimální věk pro odběr štěňat od feny je 50 dní) s pokutou až 200000, -....

Týrání se dopustili obě...ona že ho dala a ta druhá že si ho vzala

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.6.2015 10:41
Uživatel s deaktivovaným účtem

Jak to tady tak zběžně čtu, hrůza, totálně labilní pes z množírny ještě s majitelkou která s ním neumí zacházet. obojek, prostě ho nasadte a nechte jí ho at se z něj třeba pos...ale ona se nepo..., zvykne si na něj. Dejte jí ho a nevšímejte si jí, at si dělá co chce. Pak připněte lehké vodítko a jde se, nejlepší ve společnosti psa kterého třeba zná, zpočátku se bude válet, zastavovat, vzpírat, dejte to tak at se nevysmejkne, někde kde nejezdí auta a je klid, a chodťe, žádné chlácholení, prostě přitáhnout, rázné ne, nedělej to, když udělá pár krůčků a je v klidu, to je hodná, to je dobře a odměna. měla sem čubu nalezence, kostru, nemocnou žila několik týdnů pod starým autobusem, zpočátku se tak bála vodítka že se válela po zádech, vzala sem starého psa sebou, dala jí vodítko a šli jsme, za chvíli jí to přestalo bavit když viděla že druhý pes na té strašlivé věci normálně jde. S tím řvaním když nejste doma konkrétně vy budete mít hodně práce. I když nejsem příznivkyní psů v klecích a kenelkách tak v tomhle by to bylo na místě. Dávkovat pomalu, opatrně, nalákat jí dovnitř na něco dobrého, když jste doma nechat jí otevřeno, dát jí dovnitř třeba hryzací kost a učit jí at je tam, postupně, ne ze dne na den to je otázka týdnů, jí zkusit za vaší přítomnosti zavřít, odejít třeba vedle do místnosti, žádné chlácholení za řvaní, vrátit se, rázně okřiknout. Musí se naučit že je to samozřejmost. Ona je sice labilní, ale žádný pes není tak labilní aby se něco nedokázal naučit, ovšem všechno je to na přístupu majitele. měla sem dost týraných psů, naučili se všichni, ona týraná nebyla, jen se narodila v bblých podmínkách a neměla příležitost se normálně socializovat a vyj ste to svým přístupem ještě dodělala.

10.6.2015 13:32
HANELE77

XXX.XXX.30.183

Hana86 napsal(a):
Její matku fenu jsem viděla jen z dálky, vůbec k nám nešla.. Byla celá zarostlá, ani oči jí nebyli vidět..
Ty další pejsky co měli jsem ani neviděla a nebyli ani slyšet, chudáci..
Když jsem se ptala majitelky proč ta fenka- štěně tak naříká -řve, pláče, tvrdila že je to normální apod. Což už mne zarazilo, jelikož jsem nikdy takové chování u štěňat neviděla a ani neslyšela o tom..
Bylo mi i divné že ta ukřičená fena štěněte má kupírovaný ocas a ta druhá ne. Podle zákona, se už nesmí kupírovat ocasky- bere se to jako týrání zvířat. Tak proč to některé jejich štěňata měli a některé ne? To je taky divné..
Snad se mi podaří povaha trochu usměrnit a dokázat že jí tady nic nehrozí..

Je nad slunce jasné, že je pozdě "bycha honit", ale štěňata by měla být zvídavá (možná trošku počáteční strach z neznámé osoby je pochopitelný) veselá a hravá, koneckonců kdy, když ne jako mimina, ale štěňata, která strachem řvou a pláčou (ještě ke všemu v domácím prostředí) to prostě normální není.
Měla jste se otočit a zmizet. Teď mátě těžce problémovou fenku, se kterou nebudete (krom procházek do polí, atp) moci jít nikam. Takže je to vůbec ještě o přátelství psa a člověka, nebo je to silně omezující?
Vězměte si, že byste se (nedejbože) musela přestěhovat z vesnice do paneláku, nebo jít na delší dobu do nemocnice (nepřeji to nikomu, ale bohužel nikdo nevíme, co nás čeká). Co s ní bude? Je pro ni vůbec život radost, nebo jen nekonečný strach?
Obávám se, že se to nikdy nezmění - byla prostě absolutně nesocializovaná, co víte, zda její otec není matčin bratr - to znamená i geneticky poznamenaná, možná i s vrozenou genetickou vadou mozku?


Jinak ohledně kupírování ocásků - nemáte pravdu. Je zakázáno kupírovat uši, ale ocásky ne (musí to být ale provedeno do 8-mého dne věku psa). Mám malého knírače a paní, kam chodím na úpravu je dlouholetá chovatelka. Na přání štěněti ocásek hned po narození kupírují, ale musí si štěně nový zájemce ihned celé zaplatit.

"Kupírování uší v ČR upravuje předpis č.246/1992 Sb. Zákon České národní rady na ochranu zvířat proti týrání a to přímo v § 4 odst.1 písm. g). Ve stejném zákoně pak § 7 definuje způsob provedení bolestivých zákroků. Mimo jiné stanovuje, že při krácení ocasu není nutno používat znecitlivění u štěňat mladších 8 dnů. Zákrok smí provádět odborně způsobilá osoba dle veterinárního zákona. Z čehož plyne, že kupírování ocasu není zákonem zakázáno

10.6.2015 13:38
HANELE77

XXX.XXX.30.183

Teď to ještě čtu pozpátku.
Vy jste si vzala měsíční štěně? Tak to se na mne zlobte nebo ne, nakopat Vás kam slunce nesvítí - Vás i tu S.INI, co to prodává!
proboha, psa jste už měla! To jste nevěděla ani, kdy se odebírají štěňata a jak se mají chovat?
Pak Vám tedy do rukou nepatří ani plyšák!
Ach JO!

10.6.2015 16:48
Nicola

XXX.XXX.213.74

HANELE77 napsal(a):
Teď to ještě čtu pozpátku.
Vy jste si vzala měsíční štěně? Tak to se na mne zlobte nebo ne, nakopat Vás kam slunce nesvítí - Vás i tu S.INI, co to prodává!
proboha, psa jste už měla! To jste nevěděla ani, kdy se odebírají štěňata a jak se mají chovat?
Pak Vám tedy do rukou nepatří ani plyšák!
Ach JO!

Zase jsme u toho, že někteří lidé výběru svého psího společníka věnují asi tolik péče, jako nákupu rohlíku v kauflandu. Hlavně, že když si kupují mobil, tak vysedávají hodiny u počítače, studují a porovnávají jakej to křáp je třeba do pěti tisíc nejlepší, ale pět tisíc za psa prostě jen vyhoděj komínem...

Neregistrovaný uživatel

10.6.2015 17:17
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.15.2

Ach jo...
Zadavatelka se diví, že pes není v pořádku, že se chová divně?
Štěně, které má 4 týdny ještě sosá od maminy a učí se teprve od ní nějakého chování... Proto je i zákonem stanovený odběr od matky, což je 50 dní od narození. (6-7 týdnů), ideální odběr je kolem 10. týdne věku.
Štěně veškeré chování bere od matky, pokud je matka bázlivá, labilní, atd, štěně bude ve většině případů také...

Zadavatelko, vybrala sis psa bez PP, nejspíše od množitele, tak budiž tohle ponaučení do příště...
Třeba při dalším výběru štěněte, si nastuduješ nějaké info o chovu psů či o tom, co je chovatelská stanice, co je průkaz původu nebo co je plemenný standard - který mimo jiné zahrnuje i povahu daného plemene...
Pokud byste tyto informace věděla, neměla byste doma labila...

11.6.2015 16:43
kykyna

XXX.XXX.161.241

Lexaurin napsal(a):
Jedinne v co doufam, je ze tento pribeh je smysleny aby poukazal na nebezpecnost porizovani psu bez PP.Jinak s klidem neusnu.

Děláte si srandu? Já vám nechci kazit iluze, ale před několika dny jsem četla o psovi, kterého někdo vláčel přivázaného za autem - bohužel muset být utracen (a bohužel pes, nikoliv pán). Před měsícem jsem přijala do péče psa tak vyhladovělého a vychrtlého, že ani nepřipomínal živého tvora, motal se jako opilý a žil tak, že byl poslední cca rok přivázán u radiátoru v bytě svého majitele. A zhruba před půl rokem organizace přijala rotweilera, kterému jeho pán usekal konce všech tlapek...
Věřte mi, že tohle určitě není smyšlené a je to ještě malé zlo...

Ze světa je mi na blití a nikdy se z té noční můry nelze probudit..

11.6.2015 18:04
Clayton

XXX.XXX.230.215

kykyna napsal(a):
Děláte si srandu? Já vám nechci kazit iluze, ale před několika dny jsem četla o psovi, kterého někdo vláčel přivázaného za autem - bohužel muset být utracen (a bohužel pes, nikoliv pán). Před měsícem jsem přijala do péče psa tak vyhladovělého a vychrtlého, že ani nepřipomínal živého tvora, motal se jako opilý a žil tak, že byl poslední cca rok přivázán u radiátoru v bytě svého majitele. A zhruba před půl rokem organizace přijala rotweilera, kterému jeho pán usekal konce všech tlapek...
Věřte mi, že tohle určitě není smyšlené a je to ještě malé zlo...

Ze světa je mi na blití a nikdy se z té noční můry nelze probudit..


Bez komentáře...

11.6.2015 18:54
fikovnice

XXX.XXX.99.69

Hana86 napsal(a):
Snažím se na danou situaci zachovat klid, ale většinou mám z toho děsný pocit... Je to jak když má poslední vteřiny života...
Snažím se jí uklidnit, většinou stačí pohlazení a vlídná slova...
Když je na obojku nesundávám jí ho, snažím se s ní co nejdéle vydržet a trénujeme to pomalých vzdálenostech...
S tou samotou je to horší, nepomáhá ani vlídná slova a útěcha, tak ani vyhubování..

"S tou samotou je to horší, nepomáhá ani vlídná slova a útěcha, tak ani vyhubování.."

Ještě jsem nečetla celou diskusi, ale určitě zapomeňte na vyhubování. A pak také, co mě napadá - psi mají neuvěřitelnou schopnost číst a vnímat naše emoce. Tudíž máte-li Vy, jak píšete, "děsný pocit", může to fenka z Vás vycítit. Dovedu si představit, že je obtížné zachovat klid, ale připadá mi to, že trénovat budete muset i Vy. A to prosím Vás nemyslím rozhodně ve zlém!

11.6.2015 19:00
fikovnice

XXX.XXX.99.69

Hana86 napsal(a):
Zkoušela jsem i postroj, ale to je ještě horší, nechce se v něm ani pohnout a plazí se při zemi..
Je zakoupená od jedné z okresu Brandýse nad Labem. Výběr byl pouze ze dvou fen.. Zarazilo mne už tam chování druhé fenky štěňátka která ukrutně ječela už když se k ní člověk přiblížil zhruba na 1 metr, a utíkala se sklopeným ocáskem pryč do koutu. Ta druhá fenka- tu co jsem si vzala, byla právě v klidu, jen se schovávala v rohu v koši na prádlo.. Vše začalo už ten den co jsme si ji přivezli domů.. štěňata byla bez papírů..

Hmm, no tak to jasně ukazuje, že z takového prostředí jste si holt zvíře brát neměla! Předpokládám, že Vám to už napsali i jiní (já zatím nedočetla diskusi celou), ale evidentně to vypadá na množárnu nebo totální vyprdnutí se na socializaci v původní rodině, možná i na týrání a možná dokonce to vše dohromady.
A pořád a pořád a pořád se najdou lidi, kteří takové "chovatele" (já jim spíš říkám "držitelé") podpoří...

11.6.2015 19:02
fikovnice

XXX.XXX.99.69

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Já mám v tomhle právě dobré zkušenosti s těmi léky na hlavu. Ano, některá zvířata jsou prostě dost jiná, není to výchovou nebo zkušenostmi, ale stejně jako je magor či blázen člověk, může být stejné i zvíře. A ano, hodně jich skončí utraceno. Ale prášky na hlavu pro zvířata prostě existují a jsou funkční. Z šílence, se kterým se nedá nic dělat, udělají zvíře, se kterým už se pracovat dá.

Jen pro zajímavost: prosím, napište o jaké léky konkrétně se jedná. Tj. přímo buď název léku či název účinné látky. Děkuju.

11.6.2015 19:04
fikovnice

XXX.XXX.99.69

Hana86 napsal(a):
Její matku fenu jsem viděla jen z dálky, vůbec k nám nešla.. Byla celá zarostlá, ani oči jí nebyli vidět..
Ty další pejsky co měli jsem ani neviděla a nebyli ani slyšet, chudáci..
Když jsem se ptala majitelky proč ta fenka- štěně tak naříká -řve, pláče, tvrdila že je to normální apod. Což už mne zarazilo, jelikož jsem nikdy takové chování u štěňat neviděla a ani neslyšela o tom..
Bylo mi i divné že ta ukřičená fena štěněte má kupírovaný ocas a ta druhá ne. Podle zákona, se už nesmí kupírovat ocasky- bere se to jako týrání zvířat. Tak proč to některé jejich štěňata měli a některé ne? To je taky divné..
Snad se mi podaří povaha trochu usměrnit a dokázat že jí tady nic nehrozí..

Čím dále se prokousávám příspěvky, tím více mě napadá: nejde tak náhodou o provokaci?

11.6.2015 19:06
fikovnice

XXX.XXX.99.69

Hana86 napsal(a):
Výcvikáře jsem zkoušela, ale nechtějí mi ji ani přijmout, mají totiž podmínku: obojek s vodítkem. Což je zatím velký problém.

Ano, je to těžké a velmi komplikované žití s takovou fenkou štěněte, ale naděje umírá poslední a tak se snažím, zuby nehty" alespoň o malý zázrak..

Je velmi hodná, hravá, naučila se bez problému na psí toaletu apod. Akorát je dosti nedůvěřivá vůči jiným lidem - utíká před nimi, bojí se hystericky obojku s vodítkem a nejvíce samoty..

Když jsem jí přivezla pila ještě z kapátka- a během 24 hodin se naučila na malinkou mističku a po čase na klasickou psí misku.. Dalo to sice zabrat, vstávat k ní v noci atd. ale podařilo se to, tak snad uspěji časem i s dalšími pokroky..
Musíme věřit a nevzdávat se..

Hmm, a ještě jste ji učila na psí toaletu... Možná tady budou lidi proti mně, ale toto já moc neuznávám...

11.6.2015 19:09
fikovnice

XXX.XXX.99.69

Lexaurin napsal(a):
Pokud to bylo neodstavene stene mladsi osmi tydnu neni co dodat V podstate je to jako vybrat noru divokemu tvoru-tim neutocim proti vam, ale je to neochoceny plachy tvor ktery nepoznal v miminkovskem veku nic dobreho a jeste byl odervan nasilim od mamincina prsu-co cekat Socializaci jste v podstate mela zahajit vy Velice velice smutne.

Naprostý souhlas!
Další tristní příběh, který - pokud je pravdivý - odnese opět ten jediný nevinný, a to je zvíře !

11.6.2015 19:12
fikovnice

XXX.XXX.99.69

rapotacka11 napsal(a):
Nelze omluvit !

Nelze vysvětlit,
nelze pochopit...

Nelze omluvit !

Nelze vysvětlit,
nelze pochopit...

Lze pouze nakopat...však víte kam!

11.6.2015 19:16
fikovnice

XXX.XXX.99.69

Hana86 napsal(a):
Ano jsem si jistá zodpovědnosti.
Snažím se co nejlépe to jde, aby bylo vše v pořádku..
Mazlíčci jsou naší oporou a nejlepšími příteli které člověk může mít..
Budu postupně informovat o pokrocích jak to jde..

Bavíte se dobře? Co Vám to přináší? Evidentně Vám v životě něco chybí, tak tady píšete smyšlené hovadiny a baví Vás, že to lidi štve!
Zařiďte si v životě nějakou jinou zábavu, a pokud možno takovou, kterou nebudete obtěžovat ostatní!

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.6.2015 20:22
Uživatel s deaktivovaným účtem

Clomipramin, dostupný ve specialitě Clomicalm přímo pro zvířata.

12.6.2015 13:23
Hana86

XXX.XXX.147.66

Dobrý den,
děkuji všem za příspěvky.

Chtěla bych poděkovat za rady a i kritiku.

Každý den řádně trénujeme a výsledky se lepší.

Rada od bodlinky s trénováním kliky atd. zabírá.

Rada od paní s uháčkovaným obojku také zabírá- nevadí jí to na krku.

Půjčuji si fenku 2roky starou od sousedky- začínají si spolu hrát a běhat, přetahují se apod.
Její povaha se mnohem zlepšuje, učí se velmi rychle od starší feny, dokonce se učí hlídat u vrat, má to odkoukané.

Snad žádné léky nebudou potřeba a vše se zvládne.

Ještě jednou děkuji za všechny komentáře.

12.6.2015 18:01
Lexaurin

XXX.XXX.190.168

Hana86 napsal(a):
Dobrý den,
děkuji všem za příspěvky.

Chtěla bych poděkovat za rady a i kritiku.

Každý den řádně trénujeme a výsledky se lepší.

Rada od bodlinky s trénováním kliky atd. zabírá.

Rada od paní s uháčkovaným obojku také zabírá- nevadí jí to na krku.

Půjčuji si fenku 2roky starou od sousedky- začínají si spolu hrát a běhat, přetahují se apod.
Její povaha se mnohem zlepšuje, učí se velmi rychle od starší feny, dokonce se učí hlídat u vrat, má to odkoukané.

Snad žádné léky nebudou potřeba a vše se zvládne.

Ještě jednou děkuji za všechny komentáře.

To vypada skoro na zázrak, takze neverim ani slovo

Neregistrovaný uživatel

12.6.2015 19:00
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.15.2

Lexaurin napsal(a):
To vypada skoro na zázrak, takze neverim ani slovo

Taky úplně ne, že by pes za 3 dny udělal z totálně labilní povahy takové výrazné pokroky, to jest jedině zázrak...

12.6.2015 19:46
panda H

XXX.XXX.49.186

Lexaurin napsal(a):
To vypada skoro na zázrak, takze neverim ani slovo

No, Já tomu taky moc, nebo skoro vůbec neverim, ale urcite jste to taky slyšely, že zázraky se někdy ději...

12.6.2015 20:06
Amal

XXX.XXX.243.121

Ahoj zkus se poradit s homeopatem a dát jí homeopatika např.Ignatia Amara, nebo Aconitum atd.vyhledej homeopata, který se vyzná.Pomáhá to.

12.6.2015 22:49
kykyna

XXX.XXX.76.90

Vždyť to není zas takový pokrok... že su hraje se psem - nikde nebyla zmínka, že jí vadí psi. ¨ˇZe jí nevadí uháčkovaný obojek - to je logické, ani o něm nemůže vědět.. Tak jaký zázrak?

13.6.2015 17:52
fikovnice

XXX.XXX.99.69

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Clomipramin, dostupný ve specialitě Clomicalm přímo pro zvířata.

Díky! Lék, resp. účinná látka je užívána též v humánní medicíně... Byť z kategorie nejstarších, pořád v některých případech předepisovaný...

Přidejte reakci

Přidat smajlík