Rakovina, onkologické onemocnění

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
10.8.2015 03:46
LenkaPas

XXX.XXX.74.94

Mám fenku kokra. Před 2 měsíci se u ní objevila agresivní rakovina.
Na třech veterinárních pracovištích nám řekli, že nemohou pomoci. Hledala jsem tedy sama jak na to. Dnes už je nádor skoro pryč. Pokud má vaše zvířátko také tuhle ošklivou nemoc, pokusím se pomoci. Neztrácejte čas, nebojte se. Lenka tel.: 605 184 916.

10.8.2015 04:00
fikovnice

XXX.XXX.240.1

LenkaPas napsal(a):
Mám fenku kokra. Před 2 měsíci se u ní objevila agresivní rakovina.
Na třech veterinárních pracovištích nám řekli, že nemohou pomoci. Hledala jsem tedy sama jak na to. Dnes už je nádor skoro pryč. Pokud má vaše zvířátko také tuhle ošklivou nemoc, pokusím se pomoci. Neztrácejte čas, nebojte se. Lenka tel.: 605 184 916.

Pokud máte lék na agresivní rakovinu, oslovte vědeckou společnost, lék si nechejte patentovat, budete bohatá a slavná!

Opravdu si myslíte, že jste vyléčila agresivní rakovinu a opravdu chcete Váš "vynález" nabízet lidem, kteří jsou často z nemoci svých zvířat úplně na dně? Napište jak jste svého kokra zachránila - alespoň přibližně (nějaký preparát?, energie?,...). Kolik Vaše léčba stojí?

10.8.2015 05:15
loolucy

XXX.XXX.60.30

Achjo To jen někdo chce vytahat z lidí peníze v té nejhorší chvíli

10.8.2015 13:07
fikovnice

XXX.XXX.240.1

loolucy napsal(a):
Achjo To jen někdo chce vytahat z lidí peníze v té nejhorší chvíli

To je mi jasné, psala jsem svůj příspěvek jako ironický a také s naštváním .

10.8.2015 15:10
LenkaPas

XXX.XXX.74.94

Odpovídám na reakce na můj příspěvek
Netušila jsem, že lidé jsou dnes už tak zapšklí díky špatným vztahům ve společnosti a zkušenostem s nimi. Vůbec je nenapadne, že by to s nimi někdo myslel dobře a předpokládají, že každý chce jen vytřískat spoustu peněz. Ne nadarmo se říká "podle sebe soudím tebe".
Právě, že jsem si zkusila tu beznaděj z diagnozy, nabízím pomoc a zkušenosti. Ovšem jen tomu, kdo má skutečný zájem. Ne tomu, kdo mě předem uráží a je ironický.
Lenka.

Neregistrovaný uživatel

10.8.2015 15:16
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.178.38

Ale Lenko, fikovnice má pravdu: pokud chcete poradit, tak to sem rovnou napište, protože kdo s tím momentálně u pejska bojuje, se už opravdu, chytne" čehokoliv v naději, že to třeba, možná, snad..pomůže, i když je to neověřené. Jinak takových, vykutálených" rad, se tu každou chvíli objevuje spousta, tak se nedivte, že jsou lidi na to alergičtí..

10.8.2015 15:33
LenkaPas

XXX.XXX.74.94

Kdyby to bylo zase tak jednoduché, dejte to a to a rakovina mávnutím zmizí... jenže tak to není. Jistě chápete, že léčba vyžaduje individiální přístup a postup. Já přece nikomu nic nevnucuji. Lenka.

10.8.2015 15:56
rapotacka11

XXX.XXX.32.138

Chápeme.
Jistě chápeme.
Asi 26 let potkáváme na každým kroku někoho, kdo chce naše dobro .
My si ho ale vzít nedáme .
Jasný ?

10.8.2015 16:18
LenkaPas

XXX.XXX.74.94

Moje poslední reakce, nemám čas odepisovat na stupidity
Nechte si své dobro, nikdo vám ho nebere. Máte hloupé řeči, odsuzujete něco, vůbec nevíte co. Musíte mít hrozné životní zkušenost, které se nepěkně odrazily na vaší psychice.
Já vidím, že se nádor u mého peska zmenšil po cca 20 dnech asi na čtvrtinu a pejsek je v pohodě. Co víte a vidíte vy? Máte jen hloupé řeči a plivete kolem zlo. Nabízím rady, kdo chce pomoci, může mi zavolat. Ať si každý zvolí svou cestu. Končím. Lenka.

10.8.2015 16:19
rapotacka11

XXX.XXX.32.138

Napište za kolik !
Za 50, -, za 1100, - nebo snad 2500, - ?

10.8.2015 16:32
loolucy

XXX.XXX.60.30

Nechce paní někdo zkusit zavolat? Tak si řikám, co to zas bude

10.8.2015 16:36
LenkaPas

XXX.XXX.74.94

Cena je individuální, pochopitelně záleží na rozsahu a umístění nádoru. Cena = materiál + náklady na event. cestu k vám. Já si nechci nic. Mě osobně léčení vyšlo na zlomek toho, co by bývali stáli veterináři a konec by byl stejně fatální.

10.8.2015 16:40
rapotacka11

XXX.XXX.32.138

Mě by vet nestál nic.
Nechala bych psa v klidu dožít
a nenechala bych ho mordovat.

10.8.2015 16:44
LenkaPas

XXX.XXX.74.94

Prosím, volejte jen vy, kteří potřebujete a chcete pomoci. Spoléhám na vaši inteligenci a serioznost, proto jsem také poskytla své tlf. číslo. Nechovejme se jak pitomci.

10.8.2015 16:51
LenkaPas

XXX.XXX.74.94

Rapotacka11...V klidu byste se dívala, jak pes hubne, ubývají mu síly a pomalu se dusí rostoucím nádorem. Hlavně, že vás vet nebude stát nic... Doufám, že nemáte psa, byl by to chudák.

10.8.2015 17:00
rapotacka11

XXX.XXX.32.138

Jen hubne, ubývají mu síly...proč bych ho měla nechat dusit ?
Mám to čerstvě za sebou, ano ?
V rodině.
Mně nevyděsíte, zbytečná námaha.

10.8.2015 17:08
Císař

XXX.XXX.89.52

LenkaPas napsal(a):
Cena je individuální, pochopitelně záleží na rozsahu a umístění nádoru. Cena = materiál + náklady na event. cestu k vám. Já si nechci nic. Mě osobně léčení vyšlo na zlomek toho, co by bývali stáli veterináři a konec by byl stejně fatální.

Lenko, když pro sebe nic nechcete a neděláte to pro peníze, co Vám tedy brání v tom dát nám sem pár dobrých rad a informací? Nebo aspoň napište co pomohlo tomu vašemu na ten konkrétní nádor který má.

10.8.2015 17:54
LenkaPas

XXX.XXX.74.94

"císaři"
nestačí vám, že vám zdarma poradím a pokusím se vám pomoci? Nezlobte se na mě, ale když vidím, jací jsou lidé jízliví a ironičtí, budu dávat jen těm, kteří potřebují a chtějí. Proč to potřebujete vědět, pokud neléčíte zvířátku rakovinu? Zajímáte se stejně intezivně o složení, účinky a toxicitu chemoterapeutik, ozáření a chirurgických řezů? Máte vědomosti na to posoudit, když vám napíšu a co jde, určit, zda je to účinné? Vyléčil jste už nějakou rakovinu vy?

10.8.2015 17:58
panda H

XXX.XXX.49.186

Císař napsal(a):
Lenko, když pro sebe nic nechcete a neděláte to pro peníze, co Vám tedy brání v tom dát nám sem pár dobrých rad a informací? Nebo aspoň napište co pomohlo tomu vašemu na ten konkrétní nádor který má.

Rika se, duveruj, ale proveruj, nechci Lence krivdit, ale zázraky se občas ději, třeba mela opravdu tolik štěstí, že svému pejskovi pomohla, možná, že to byla jen výjimka, ale i ta výjimka stoji za to....

10.8.2015 19:25
loolucy

XXX.XXX.60.30

Mám pocit, že kdyby něco takového existovalo, tak vědci v rámci rakoviny lidí by na to třeba už přišli, tam je věda daleko dále než u psů. Ano, určitě bych ráda prodloužila svému psovi život, ale trápit ho další měsíc, s tím, že je šance téměř minimální? Nemyslím, že by si to jakýkoliv pes zasloužil...U nás rakovina trvala 14 dnů. Pochybuju, že za tu dobu bychom ji "vyléčili". Ale pokud na to sepíšete nějakou studii, tak si ji ráda přečtu. Třeba budete jednou opravdu slavná. Ale obávám se, že v dnešním světě je to marné, takových lidí jako vy už tu bylo...a bude.

10.8.2015 20:06
LenkaPas

XXX.XXX.74.94

Když čtu vaše příspěvky, říkám si, kam jsme to dopracovali. Nabídnu své zkušenosti o léčbě rakoviny a jen se do mě trefujete. Ve vašich hlavách se už není schopna urodit jiná motivace, než peníze, touha zbohatnout, moc a sláva. Jak jste ubozí! Pokud váš pes dostane rakovinu, nechte ho v klidu dožít, jak psala jedna paní, nebo no netýrejte léčbou, jak psala druhá. Ne, nedejte mu šanci. A nežádejte mě o rady, nevolejte. Nechám si to pro sebe. Vždyť to, o čem vy nevíte, nebo neví a nepoužívá ofic. medicína, přece neexistuje. Je mi jen líto pejsků a jiných zvířátek, které byste mohli (v léčení není nikdy nic 100%) zachránit. Pomohli jste mně vystřízlivět, vy, milovníci zvířat!

11.8.2015 01:41
fikovnice

XXX.XXX.99.69

rapotacka11 napsal(a):
Chápeme.
Jistě chápeme.
Asi 26 let potkáváme na každým kroku někoho, kdo chce naše dobro .
My si ho ale vzít nedáme .
Jasný ?

11.8.2015 01:45
fikovnice

XXX.XXX.99.69

LenkaPas napsal(a):
"císaři"
nestačí vám, že vám zdarma poradím a pokusím se vám pomoci? Nezlobte se na mě, ale když vidím, jací jsou lidé jízliví a ironičtí, budu dávat jen těm, kteří potřebují a chtějí. Proč to potřebujete vědět, pokud neléčíte zvířátku rakovinu? Zajímáte se stejně intezivně o složení, účinky a toxicitu chemoterapeutik, ozáření a chirurgických řezů? Máte vědomosti na to posoudit, když vám napíšu a co jde, určit, zda je to účinné? Vyléčil jste už nějakou rakovinu vy?

Tak např. já se o "toxicitu chemoterapeutik" zajímám. A tím pádem by mě zajímalo, co tedy nabízíte Vy. Tentokrát bez ironie.

11.8.2015 02:07
rapotacka11

XXX.XXX.32.138

Pst !
To je tajné.

11.8.2015 02:13
fikovnice

XXX.XXX.99.69

rapotacka11 napsal(a):
Pst !
To je tajné.

Já vím .
Ale třeba přece jen Lenku ukecám, že aspoň naznačí... Nebo, že by nesměla ani naznačovat?

11.8.2015 02:16
rapotacka11

XXX.XXX.32.138

Ale třeba přece jen Lenku ukecám, že aspoň naznačí..
...
Dát své knowhow ? Zadarmo ?
Nikdy.
Aspoň na oběd by zajela, zaplatíte i s cestovným.

11.8.2015 02:23
fikovnice

XXX.XXX.99.69

Psala:"Cena = materiál + náklady na event. cestu k vám. Já si nechci nic.!"

Tak by to naznačení mohlo být grátis... Ach jo, ta zase bude nadávat . A tak si říkám, že fakt mohla aspoň napsat cca na jakém principu ta její metoda funguje. A také se celkem divím, že dala takto všanc své mobilní číslo.

11.8.2015 02:26
rapotacka11

XXX.XXX.32.138

Jistě to nebude na principu šmejdů.

11.8.2015 02:26
fikovnice

XXX.XXX.99.69

rapotacka11 napsal(a):
Jistě to nebude na principu šmejdů.

No to mě ani ve snu nenapadlo !

11.8.2015 06:09
Žaneta kocková

XXX.XXX.80.130

Ono pokud vím, tak se sem tam u některého typu rakoviny i stane, že se nádor zmenší a může se dokonce i stát, že rakovina zmizí. Takže kdo ví, třeba Lenka měla neuvěřitelné štěstí. Ale co ji opravňuje k tomu, tvrdit, že její postup pomůže vždycky a u všeho a že vyléčila rakovinu? Pokusí se pomoct... bude z lidí tahat peníze na potřebné suroviny, léčení zdarma, a pak to stejně neudělá nic...

11.8.2015 06:17
scylla

XXX.XXX.150.32

LenkaPas napsal(a):
Když čtu vaše příspěvky, říkám si, kam jsme to dopracovali. Nabídnu své zkušenosti o léčbě rakoviny a jen se do mě trefujete. Ve vašich hlavách se už není schopna urodit jiná motivace, než peníze, touha zbohatnout, moc a sláva. Jak jste ubozí! Pokud váš pes dostane rakovinu, nechte ho v klidu dožít, jak psala jedna paní, nebo no netýrejte léčbou, jak psala druhá. Ne, nedejte mu šanci. A nežádejte mě o rady, nevolejte. Nechám si to pro sebe. Vždyť to, o čem vy nevíte, nebo neví a nepoužívá ofic. medicína, přece neexistuje. Je mi jen líto pejsků a jiných zvířátek, které byste mohli (v léčení není nikdy nic 100%) zachránit. Pomohli jste mně vystřízlivět, vy, milovníci zvířat!

Lenko, jestli to neděláte pro peníze a opravdu vám to funguje, napište radu veřejně a budemem vám vděční.

11.8.2015 07:25
Helena15

XXX.XXX.89.52

Lenka chce jen telefonovat. Kdoví kolik bude stát jedna minuta volání na její telefon.

11.8.2015 07:56
chovatelka kamerunek

XXX.XXX.170.130

Helena15 napsal(a):
Lenka chce jen telefonovat. Kdoví kolik bude stát jedna minuta volání na její telefon.

Heleno15, bingo! Bude to o telefonování. Už ten styl psaní LenkyPas mluví za vše.

11.8.2015 08:19
fikovnice

XXX.XXX.99.69

scylla napsal(a):
Lenko, jestli to neděláte pro peníze a opravdu vám to funguje, napište radu veřejně a budemem vám vděční.

Souhlasím!

11.8.2015 08:22
fikovnice

XXX.XXX.99.69

chovatelka kamerunek napsal(a):
Heleno15, bingo! Bude to o telefonování. Už ten styl psaní LenkyPas mluví za vše.

Na druhou stranu - styl psaní - nečetla jsem to úplně důkladně (i proto, že tomu prostě nevěřím), ale třeba gramatické chyby a vůbec stylistika textu se mi zdály oproti jiným příspěvkům OK.

11.8.2015 08:38
fikovnice

XXX.XXX.99.69

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Ale Lenko, fikovnice má pravdu: pokud chcete poradit, tak to sem rovnou napište, protože kdo s tím momentálně u pejska bojuje, se už opravdu, chytne" čehokoliv v naději, že to třeba, možná, snad..pomůže, i když je to neověřené. Jinak takových, vykutálených" rad, se tu každou chvíli objevuje spousta, tak se nedivte, že jsou lidi na to alergičtí..

Děkuji "Divoženko" za zastání se. Obvykle mívám spíš smířlivé komenty. Ale stran onkologických onemocnění a nějakých podezřelých metod (když zadavatelka nechtěla o metodě ani zmínku) jsem dost vznětlivá - i proto, že mám dost šílenou zkušenost s umíráním mého nejbližšího člověka.

11.8.2015 08:48
chovatelka kamerunek

XXX.XXX.170.130

fikovnice napsal(a):
Na druhou stranu - styl psaní - nečetla jsem to úplně důkladně (i proto, že tomu prostě nevěřím), ale třeba gramatické chyby a vůbec stylistika textu se mi zdály oproti jiným příspěvkům OK.

Fíkovnice, nejde o chyby, ale spíše takový ten styl psaní, nebo mluvy lidí, kteří mají vzbudit zájem ostatních o svůj výrobek nebo službu a nalákat je ke koupi. Mluví a mluví, nebo píší a píší, ale v podstatě se nic nedozvíte. Pokud chci opravdu pomoct, tak napíšu na rovinu: jedná se o homeopatii, nebo o bylinky, nebo o práci s energii a kdo chce, ať se ozve. A za druhé: nádor se objevil před 2 měsíci, stále tam je, je sice menší, ale je tam, tudíž je předčasné tvrdit, že je pejsek v pořádku a že je vyléčený. Každý kdo zažil rakovinu, ať u lidí nebo u zvířat ví, že po období klidu, obvykle přichází recidiva. A stačí jen jedna buňka v těle a za pár let je to zpátky.

11.8.2015 08:53
rapotacka11

XXX.XXX.32.138

Že nejde na onkologii, do čekárny
a nezachraňuje lidi ?
"Dobračka".

11.8.2015 08:58
chovatelka kamerunek

XXX.XXX.170.130

fikovnice napsal(a):
Děkuji "Divoženko" za zastání se. Obvykle mívám spíš smířlivé komenty. Ale stran onkologických onemocnění a nějakých podezřelých metod (když zadavatelka nechtěla o metodě ani zmínku) jsem dost vznětlivá - i proto, že mám dost šílenou zkušenost s umíráním mého nejbližšího člověka.

A to je přesně ono, vydělávat na neštěstí jiných a hledat i tady možnost, jak si přilepšit, to je věc, která hnula žlučí i mně. I kdyby měla Lenka Pas i ty nejčistší úmysly a nebyla distributorem nějakého zázračného léku, tak by měla vážit slova a nepodávat to stylem: neztrácejte čas, nebojte se a volejte..., vždyť je to jako z teleshopingu! Mnohem lépe a věrohodněji vyzní popis, co jsem psovi podávala a jak probíhá léčba.

11.8.2015 10:06
panda H

XXX.XXX.49.186

chovatelka kamerunek napsal(a):
A to je přesně ono, vydělávat na neštěstí jiných a hledat i tady možnost, jak si přilepšit, to je věc, která hnula žlučí i mně. I kdyby měla Lenka Pas i ty nejčistší úmysly a nebyla distributorem nějakého zázračného léku, tak by měla vážit slova a nepodávat to stylem: neztrácejte čas, nebojte se a volejte..., vždyť je to jako z teleshopingu! Mnohem lépe a věrohodněji vyzní popis, co jsem psovi podávala a jak probíhá léčba.

Jasne, pokud je to o volání, aby člověk přišel třeba "o barák " tak se ji dá napsat i do SZ tady na i Faune a hned by se vidělo, jak to opravdu je. Pokud by Lenka vůbec nereagovala, tak je to asi jasne...

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.8.2015 12:45
Uživatel s deaktivovaným účtem

rapotacka11 napsal(a):
Tak už je to venku .

http://www.novinky.cz/zena/zdravi/376987-vselek-ktery-snizuje-riziko-predcasneho-umrti.html.

Jo, a zapít to chlornanem

Mě vždycky dostane, kolik je "zaručených léků" které jsou ale tak tajné, že studie buď přímo vyvrací jejich účinek, nebo žádné ani nebyly provedeny - ale to je určitě lobby farmaceutických společností nebo tak, že?

Skoro to vypadá, že na světě je tajná komunita zasvěcených nesmrtelných.

11.8.2015 13:26
Žaneta kocková

XXX.XXX.167.32

loolucy napsal(a):
Ale blbost, teď přeci letí toto:

http://www.novinky.cz/domaci/375347-lide-piji-nebezpecne-belidlo-aby-vylecili-nemoci-treba-i-rakovinu.html

Bohužel. A dokonce se tak snaží "léčit" i zvířata - což je podle mého názoru v přímém rozporu se zákonem na ochranu zvířat.

11.8.2015 13:56
fikovnice

XXX.XXX.240.1

chovatelka kamerunek napsal(a):
Fíkovnice, nejde o chyby, ale spíše takový ten styl psaní, nebo mluvy lidí, kteří mají vzbudit zájem ostatních o svůj výrobek nebo službu a nalákat je ke koupi. Mluví a mluví, nebo píší a píší, ale v podstatě se nic nedozvíte. Pokud chci opravdu pomoct, tak napíšu na rovinu: jedná se o homeopatii, nebo o bylinky, nebo o práci s energii a kdo chce, ať se ozve. A za druhé: nádor se objevil před 2 měsíci, stále tam je, je sice menší, ale je tam, tudíž je předčasné tvrdit, že je pejsek v pořádku a že je vyléčený. Každý kdo zažil rakovinu, ať u lidí nebo u zvířat ví, že po období klidu, obvykle přichází recidiva. A stačí jen jedna buňka v těle a za pár let je to zpátky.

Ano, to máte pravdu! Právě hned ze začátku jsem se Lenky ptala, zda jde o léčbu nějakým novým medikamentem, energií - prostě ať to aspoň takto obecně specifikuje. No a ona trvá na telefonátu. Když už, dala bych třeba mail, i to poskytnutí mobil. čísla je takové divné. Nechci jí křivdit, ale...prostě tomu nevěřím.

11.8.2015 13:58
fikovnice

XXX.XXX.240.1

chovatelka kamerunek napsal(a):
A to je přesně ono, vydělávat na neštěstí jiných a hledat i tady možnost, jak si přilepšit, to je věc, která hnula žlučí i mně. I kdyby měla Lenka Pas i ty nejčistší úmysly a nebyla distributorem nějakého zázračného léku, tak by měla vážit slova a nepodávat to stylem: neztrácejte čas, nebojte se a volejte..., vždyť je to jako z teleshopingu! Mnohem lépe a věrohodněji vyzní popis, co jsem psovi podávala a jak probíhá léčba.

Souhlas!

11.8.2015 13:59
Pepan.

XXX.XXX.89.52

Žaneto, teď jste na to asi kápla. Proto nám ten zázračný lék nemůže Lenka jmenovat veřejně, ale když si zavoláme, prodá nám cosi pod jiným názvem. Už se ani neozývá, zřejmě čekala, že chovatelé zvířat jsou větší hlupáci.

11.8.2015 14:01
fikovnice

XXX.XXX.240.1

loolucy napsal(a):
Ale blbost, teď přeci letí toto:

http://www.novinky.cz/domaci/375347-lide-piji-nebezpecne-belidlo-aby-vylecili-nemoci-treba-i-rakovinu.html

Já mám pocit, že s MMS už lidi "blbnou" nějaký ten pátek. Novinkou budou nakonec ta pálivá jídla, o nichž píše "Rapotacka11" . Chudáci zvířata - místo flákoty masa misku feferonek!

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.8.2015 14:36
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
Já mám pocit, že s MMS už lidi "blbnou" nějaký ten pátek. Novinkou budou nakonec ta pálivá jídla, o nichž píše "Rapotacka11" . Chudáci zvířata - místo flákoty masa misku feferonek!

Proč chudáci?

Před lety jsem se svým psem řešila destruktivní okusování, její specialitou byly koncovky na zahradní hadice, takové ty otočné zavlažovače a taky automatické otvírání brány. Zkoušeli jsme ledasco, včetně potření daných předmětů - zvláště tu bránu fakt nikam nešlo schovat - ďábelskou směsí kuchyňského koření. Chilli a tabasco tvořilo základ celé věci.

Pomohlo to, místo okusování chodil pes tuhle věc olizovat.

11.8.2015 19:12
LenkaPas

XXX.XXX.74.94

Žaneta kocková napsal(a):
Bohužel. A dokonce se tak snaží "léčit" i zvířata - což je podle mého názoru v přímém rozporu se zákonem na ochranu zvířat.

Ano, je možné, že jsem v přímém rozporu ze zákonem na ochranu zvířat vyléčila psa. Mému psovi, kterému se daří velmi dobře, ačkoliv už měl být pod kytkama, je to úplně jedno.
Opravdu úroveň této dikuze a IQ drtivé většiny dikutujících je " na velmi vysoké úrovni". Tímto vás společně zdravíme a přejeme vám, abyste se nezalkli vzteky vlastní žlučí. Hezké léto!

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.8.2015 19:28
Uživatel s deaktivovaným účtem

LenkaPas napsal(a):
Ano, je možné, že jsem v přímém rozporu ze zákonem na ochranu zvířat vyléčila psa. Mému psovi, kterému se daří velmi dobře, ačkoliv už měl být pod kytkama, je to úplně jedno.
Opravdu úroveň této dikuze a IQ drtivé většiny dikutujících je " na velmi vysoké úrovni". Tímto vás společně zdravíme a přejeme vám, abyste se nezalkli vzteky vlastní žlučí. Hezké léto!

Jo, takže jste léčila bělidlem a dezinfekcí? Škoda, že už tady není smajlík válející se po zemi smíchem...

Vysvětlete mi, jak je možné, že na zeměkouli vůbec ještě někdo umírá, když je možné vyléčit se pitím jedovatých chemikálií...

11.8.2015 19:40
LenkaPas

XXX.XXX.74.94

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jo, takže jste léčila bělidlem a dezinfekcí? Škoda, že už tady není smajlík válející se po zemi smíchem...

Vysvětlete mi, jak je možné, že na zeměkouli vůbec ještě někdo umírá, když je možné vyléčit se pitím jedovatých chemikálií...

1. Kdo řekl, že léčím psa dezinfekcí? Já? O tom nic nevím.
2. MMS na některé nemoci je skutečně velmi účinné. Doplňte si poznatky.
3. Jedovaté chemikálie? Drtivá většina léků jsou při špatném používání jedy. A někdy i při správném používání. Víte třeba, kolik lidí zabije ročně obyč. acylpirin?
4. Bez smajlíků se zřejmě značně omezí vaše vyjadřovací schopnosti. Nevadí. Jak jsem psala, opravdu vysoká úroveň diskutujících... na to nemám čas.

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.8.2015 19:54
Uživatel s deaktivovaným účtem

LenkaPas napsal(a):
1. Kdo řekl, že léčím psa dezinfekcí? Já? O tom nic nevím.
2. MMS na některé nemoci je skutečně velmi účinné. Doplňte si poznatky.
3. Jedovaté chemikálie? Drtivá většina léků jsou při špatném používání jedy. A někdy i při správném používání. Víte třeba, kolik lidí zabije ročně obyč. acylpirin?
4. Bez smajlíků se zřejmě značně omezí vaše vyjadřovací schopnosti. Nevadí. Jak jsem psala, opravdu vysoká úroveň diskutujících... na to nemám čas.

Chloritan sodný je redukční činidlo použitelné k dezinfekci vody, taky se tím dají dezinfikovat různé trubky nebo klimatizace. Mňaminka, užívat to vnitřně. No a chloran sodný, to je ta věc, co se leje do bazénů. Známý též jako savo.

11.8.2015 20:00
saty

XXX.XXX.10.1

LenkaPas napsal(a):
1. Kdo řekl, že léčím psa dezinfekcí? Já? O tom nic nevím.
2. MMS na některé nemoci je skutečně velmi účinné. Doplňte si poznatky.
3. Jedovaté chemikálie? Drtivá většina léků jsou při špatném používání jedy. A někdy i při správném používání. Víte třeba, kolik lidí zabije ročně obyč. acylpirin?
4. Bez smajlíků se zřejmě značně omezí vaše vyjadřovací schopnosti. Nevadí. Jak jsem psala, opravdu vysoká úroveň diskutujících... na to nemám čas.

Přidám se do diskuze.
Trošku se mi nelíbí že tu shazujete lidi o kterých nic nevíte. Jen podotknu že třeba Bodlinka, Fíkovnice a jiní další jsou lidi inteligentní, příjemní a ochotní.
Neříkám že nemůže fungovat nic alternativního i mě se povedlo vyléčit nebo zmírnit problém jinak než léky.
Každý jed je ve správném množství lék a to i v přírodě.

11.8.2015 20:06
saty

XXX.XXX.10.1

loolucy napsal(a):
Ale blbost, teď přeci letí toto:

http://www.novinky.cz/domaci/375347-lide-piji-nebezpecne-belidlo-aby-vylecili-nemoci-treba-i-rakovinu.html

Moje kolegyně v práci toto pila k tomu jedla jen zeleninu a trošku luštěnin nic jiného... celé dva měsíce. Pak zkolabovala... a já jí furt říkala že je to blbost.
Jinak z normální váhy se dostala na 44kg při 175cm... no to už je nemoc a pitomost.

11.8.2015 20:09
loolucy

XXX.XXX.60.30

saty napsal(a):
Moje kolegyně v práci toto pila k tomu jedla jen zeleninu a trošku luštěnin nic jiného... celé dva měsíce. Pak zkolabovala... a já jí furt říkala že je to blbost.
Jinak z normální váhy se dostala na 44kg při 175cm... no to už je nemoc a pitomost.

Ou
Věřím, že zdravý člověk by toto neudělal...

11.8.2015 20:46
LenkaPas

XXX.XXX.74.94

saty napsal(a):
Přidám se do diskuze.
Trošku se mi nelíbí že tu shazujete lidi o kterých nic nevíte. Jen podotknu že třeba Bodlinka, Fíkovnice a jiní další jsou lidi inteligentní, příjemní a ochotní.
Neříkám že nemůže fungovat nic alternativního i mě se povedlo vyléčit nebo zmírnit problém jinak než léky.
Každý jed je ve správném množství lék a to i v přírodě.

Máte pravdu, mě se trefování do lidí také nelíbí. Ale je zajímavé, že jste se ozval/a až nyní. Vždyť téměř všichni pisatelé příspěvků SE od začátku trefují do mě a také mě neznají a zesměšňují něco, o čem nevědí taky nic. Hlavně, že vědí, že mi jde jen o peníze, slávu a že jsem pomohla psovi proti zákonu. Měla jsem psa nechat zabít na veterině v souladu se zákonem. To vám nevadilo?
A to vše za to, že jsem nabídla zkušenost a pomoc. Lidi, jste milí.
Proces kúry nemusí být jednoduchý a alespoň ze začátku bych chtěla mít pacienta pod nějakou kontrolou. Já léčení také konzultuju s vynikajícím terapeutem v zahraničí a jsem za to velice ráda. Na tom snad není nic špatného, naopak by to mělo být žádáno. Nikdo učený z nebe nespadl. Rakovina je ošklivá a zákeřná nemoc. Pokud máte rád/a zvířata, tak mě pochopíte.
Pokud se tu však objevují takové názory, že léčím v rozporu se zákonem... Co si mám pak o diskutujících myslet? Že by mě rovnou upálili? Mimochodem, nikdy jsem nenabízela léčení a natož vyléčení! Jen zkušenost, rady a pomoc s léčením.
DISKUZE JE SAMÉ ŠPIČKOVÁNÍ. ZCELA SE VYTRATILA MYŠLENKA POMOCI NEMOCNÉMU ZVÍŘÁTKU. TADY JE VIDĚT, O CO VÁM JDE. DENNĚ UTRÁCÍTE PENÍZE ZA KRAVINY, OKEM NEMRKNETE A TADY MÁTE JEDINOU STAROST, ŽE SI NĚKDO VYDĚLÁ. JE TO HNUS.

11.8.2015 20:56
loolucy

XXX.XXX.60.30

LenkaPas napsal(a):
Máte pravdu, mě se trefování do lidí také nelíbí. Ale je zajímavé, že jste se ozval/a až nyní. Vždyť téměř všichni pisatelé příspěvků SE od začátku trefují do mě a také mě neznají a zesměšňují něco, o čem nevědí taky nic. Hlavně, že vědí, že mi jde jen o peníze, slávu a že jsem pomohla psovi proti zákonu. Měla jsem psa nechat zabít na veterině v souladu se zákonem. To vám nevadilo?
A to vše za to, že jsem nabídla zkušenost a pomoc. Lidi, jste milí.
Proces kúry nemusí být jednoduchý a alespoň ze začátku bych chtěla mít pacienta pod nějakou kontrolou. Já léčení také konzultuju s vynikajícím terapeutem v zahraničí a jsem za to velice ráda. Na tom snad není nic špatného, naopak by to mělo být žádáno. Nikdo učený z nebe nespadl. Rakovina je ošklivá a zákeřná nemoc. Pokud máte rád/a zvířata, tak mě pochopíte.
Pokud se tu však objevují takové názory, že léčím v rozporu se zákonem... Co si mám pak o diskutujících myslet? Že by mě rovnou upálili? Mimochodem, nikdy jsem nenabízela léčení a natož vyléčení! Jen zkušenost, rady a pomoc s léčením.
DISKUZE JE SAMÉ ŠPIČKOVÁNÍ. ZCELA SE VYTRATILA MYŠLENKA POMOCI NEMOCNÉMU ZVÍŘÁTKU. TADY JE VIDĚT, O CO VÁM JDE. DENNĚ UTRÁCÍTE PENÍZE ZA KRAVINY, OKEM NEMRKNETE A TADY MÁTE JEDINOU STAROST, ŽE SI NĚKDO VYDĚLÁ. JE TO HNUS.

A vy se tomu divíte? Když postupujete naprosto ukázkově jako jedna ze "šmejdů"?

Ani jedna vaše věta nenabízí nic, čemu bych mohla věřit. Bohužel.

11.8.2015 21:06
LenkaPas

XXX.XXX.74.94

loolucy napsal(a):
A vy se tomu divíte? Když postupujete naprosto ukázkově jako jedna ze "šmejdů"?

Ani jedna vaše věta nenabízí nic, čemu bych mohla věřit. Bohužel.

Tak nevěřte, já vám nic nenutím, ani vás nenutím věřit. Jděte klidně o dům dál... Mně je to fakt jedno. Je to zcela vaše věc. Jděte si koupit chemoterapii, té třeba budete věřit a šmejd to zaručeně nebude.

11.8.2015 23:00
saty

XXX.XXX.209.151

LenkaPas napsal(a):
Máte pravdu, mě se trefování do lidí také nelíbí. Ale je zajímavé, že jste se ozval/a až nyní. Vždyť téměř všichni pisatelé příspěvků SE od začátku trefují do mě a také mě neznají a zesměšňují něco, o čem nevědí taky nic. Hlavně, že vědí, že mi jde jen o peníze, slávu a že jsem pomohla psovi proti zákonu. Měla jsem psa nechat zabít na veterině v souladu se zákonem. To vám nevadilo?
A to vše za to, že jsem nabídla zkušenost a pomoc. Lidi, jste milí.
Proces kúry nemusí být jednoduchý a alespoň ze začátku bych chtěla mít pacienta pod nějakou kontrolou. Já léčení také konzultuju s vynikajícím terapeutem v zahraničí a jsem za to velice ráda. Na tom snad není nic špatného, naopak by to mělo být žádáno. Nikdo učený z nebe nespadl. Rakovina je ošklivá a zákeřná nemoc. Pokud máte rád/a zvířata, tak mě pochopíte.
Pokud se tu však objevují takové názory, že léčím v rozporu se zákonem... Co si mám pak o diskutujících myslet? Že by mě rovnou upálili? Mimochodem, nikdy jsem nenabízela léčení a natož vyléčení! Jen zkušenost, rady a pomoc s léčením.
DISKUZE JE SAMÉ ŠPIČKOVÁNÍ. ZCELA SE VYTRATILA MYŠLENKA POMOCI NEMOCNÉMU ZVÍŘÁTKU. TADY JE VIDĚT, O CO VÁM JDE. DENNĚ UTRÁCÍTE PENÍZE ZA KRAVINY, OKEM NEMRKNETE A TADY MÁTE JEDINOU STAROST, ŽE SI NĚKDO VYDĚLÁ. JE TO HNUS.

Tak začnu od začátku. Ozývám se az Ted jelikož az Ted jsem se dostala ke čtení tohoto tématu i z toho důvodu že makám jako mezek abych vydělala na všechny ty sve zachráněne pejsky a kočičky.
Všimnete si ze se do vás nenavažim ani vás neobvinuji z podvodu a Křivého výdělku.
Uznávám alternativní způsoby léčby jako apriori první možnost před invazivní medicinou auta ke už jsem se v tomto oboru setkala s podvodníky ale podvodníci jsou dnes všude.
Diskuze je o názorech a tak se s těmi negativními musí počítat v prve řadě.
Pokud chcete pomoct pomohlo by naznačit jakému způsobu se věnujete. Energie, bylinky nebo alternativní Léčba?
Mám mnoho zkušeností s užitim Reiky i k podpoře léčby zvířat.
Také mám velmi skvěle zkušenosti s používáním archebakterii který stimulují imunitní systém a používají se i třeba k podpoře ruznych léčebnych procesu i léčbě rakoviny. Znám i pár ošklivých případů kdy došlo k neočekávaného obratu léčby díky léčitelum a pár velmi významných i znám.
Prorazit i s Dobrým úmyslem v teto relativne neprobadane sféře ale chce to pouze pozitivní přístup a nebát se bavit a vysvětlovat. Rada s vámi i podiskutuji.
omlouvám se za chyby v textu mam za sebou dvě 12h směny a mezi nimi jen 2 hodiny spánku navíc tablet si opravuje co chce.

12.8.2015 00:44
fikovnice

XXX.XXX.240.1

LenkaPas napsal(a):
1. Kdo řekl, že léčím psa dezinfekcí? Já? O tom nic nevím.
2. MMS na některé nemoci je skutečně velmi účinné. Doplňte si poznatky.
3. Jedovaté chemikálie? Drtivá většina léků jsou při špatném používání jedy. A někdy i při správném používání. Víte třeba, kolik lidí zabije ročně obyč. acylpirin?
4. Bez smajlíků se zřejmě značně omezí vaše vyjadřovací schopnosti. Nevadí. Jak jsem psala, opravdu vysoká úroveň diskutujících... na to nemám čas.

Ach jo, kdybyste ten Acylpyrin alespoň napsala správně... No a kolik lidí tedy ročně zabije kyselina acetylsalicylová? Celkem by mě to zajímalo, máte-li čísla, tak je prosím uveďte, i se zdrojem. A pak také srovnání kolika lidem naopak kyselina acetylsalicylová (neboli ten "Váš" Acylpyrin) ročně život zachrání. Dle Vašich znalostí jistě víte, že indikací má více.

12.8.2015 00:46
fikovnice

XXX.XXX.240.1

saty napsal(a):
Přidám se do diskuze.
Trošku se mi nelíbí že tu shazujete lidi o kterých nic nevíte. Jen podotknu že třeba Bodlinka, Fíkovnice a jiní další jsou lidi inteligentní, příjemní a ochotní.
Neříkám že nemůže fungovat nic alternativního i mě se povedlo vyléčit nebo zmírnit problém jinak než léky.
Každý jed je ve správném množství lék a to i v přírodě.

Díky "Saty", že máte o mně takové mínění . Já o Vás též!

12.8.2015 00:58
fikovnice

XXX.XXX.240.1

LenkaPas napsal(a):
Máte pravdu, mě se trefování do lidí také nelíbí. Ale je zajímavé, že jste se ozval/a až nyní. Vždyť téměř všichni pisatelé příspěvků SE od začátku trefují do mě a také mě neznají a zesměšňují něco, o čem nevědí taky nic. Hlavně, že vědí, že mi jde jen o peníze, slávu a že jsem pomohla psovi proti zákonu. Měla jsem psa nechat zabít na veterině v souladu se zákonem. To vám nevadilo?
A to vše za to, že jsem nabídla zkušenost a pomoc. Lidi, jste milí.
Proces kúry nemusí být jednoduchý a alespoň ze začátku bych chtěla mít pacienta pod nějakou kontrolou. Já léčení také konzultuju s vynikajícím terapeutem v zahraničí a jsem za to velice ráda. Na tom snad není nic špatného, naopak by to mělo být žádáno. Nikdo učený z nebe nespadl. Rakovina je ošklivá a zákeřná nemoc. Pokud máte rád/a zvířata, tak mě pochopíte.
Pokud se tu však objevují takové názory, že léčím v rozporu se zákonem... Co si mám pak o diskutujících myslet? Že by mě rovnou upálili? Mimochodem, nikdy jsem nenabízela léčení a natož vyléčení! Jen zkušenost, rady a pomoc s léčením.
DISKUZE JE SAMÉ ŠPIČKOVÁNÍ. ZCELA SE VYTRATILA MYŠLENKA POMOCI NEMOCNÉMU ZVÍŘÁTKU. TADY JE VIDĚT, O CO VÁM JDE. DENNĚ UTRÁCÍTE PENÍZE ZA KRAVINY, OKEM NEMRKNETE A TADY MÁTE JEDINOU STAROST, ŽE SI NĚKDO VYDĚLÁ. JE TO HNUS.

"Proces kúry nemusí být jednoduchý a alespoň ze začátku bych chtěla mít pacienta pod nějakou kontrolou."

A toto jste myslela jak?

12.8.2015 01:28
LenkaPas

XXX.XXX.74.94

saty napsal(a):
Tak začnu od začátku. Ozývám se az Ted jelikož az Ted jsem se dostala ke čtení tohoto tématu i z toho důvodu že makám jako mezek abych vydělala na všechny ty sve zachráněne pejsky a kočičky.
Všimnete si ze se do vás nenavažim ani vás neobvinuji z podvodu a Křivého výdělku.
Uznávám alternativní způsoby léčby jako apriori první možnost před invazivní medicinou auta ke už jsem se v tomto oboru setkala s podvodníky ale podvodníci jsou dnes všude.
Diskuze je o názorech a tak se s těmi negativními musí počítat v prve řadě.
Pokud chcete pomoct pomohlo by naznačit jakému způsobu se věnujete. Energie, bylinky nebo alternativní Léčba?
Mám mnoho zkušeností s užitim Reiky i k podpoře léčby zvířat.
Také mám velmi skvěle zkušenosti s používáním archebakterii který stimulují imunitní systém a používají se i třeba k podpoře ruznych léčebnych procesu i léčbě rakoviny. Znám i pár ošklivých případů kdy došlo k neočekávaného obratu léčby díky léčitelum a pár velmi významných i znám.
Prorazit i s Dobrým úmyslem v teto relativne neprobadane sféře ale chce to pouze pozitivní přístup a nebát se bavit a vysvětlovat. Rada s vámi i podiskutuji.
omlouvám se za chyby v textu mam za sebou dvě 12h směny a mezi nimi jen 2 hodiny spánku navíc tablet si opravuje co chce.

Moji pejskové a moje kočičky jsou také v podstatě nalezenci, mám také co dělat je uživit a neošidit je. Je jich dost.
Když začnou stonat, nosím na veterinu stovky i tisíce, leckdy poslední. Odtud vím, že leckdy nechají lidi zvíře utratit, protože na léčbu prostě nemají, nebo ho nechají trápit do konce. Někdo zase pátrá po různých možnostech alternativní léčby, protože klasická léčba nefunguje, nebo je nepoužitelná, to byl i můj případ. Díky Bohu jsem našla, co nám pomohlo a velmi rychle. Není to drahé.
Jak jsem psala, průběžně se radím s terapeutem v zahraničí, abych něco sama nepokazila. Samozřejmě, záruku vám nikdo nedá a ani nemůže, a to ani na neprestižnější klinice. Smrt prostě existuje.
Já blbec jsem chtěla pomoci prostřednictvím tohoto webu jiným nemocným jako můj je pejsek, kteří by měli zájem, kteří nemají peníze na vet, nebo jim už nepomohou. Pomoc však neznamená přece, že dávám 100% záruku na úspěch. To je blbost.
Potom, co jsem se takto nabídla, ačkoliv mám také sama své práce dost, setkala jsem se ale s takovou lidskou zlobou a závistí, že si namastím kapsu, že to bylo pro mě opravdu zklamání v lidech. Vím, že dnes je třeba být ostražitý, ale neurážím přece někoho a něco, když nevím, co je to zač. Jde prostě neragovat, ignorovat. Pak odradíte všechny, vylijete vaničku i s dítětem.
Opravdu nemám zapotřebí přidělávat si problémy s takovými lidmi, kteří už mi tu vlastně hrozí, že jsem porušila zákon na ochranu zvířat. Už asi včera jsem psala, ať mi nikdo nevolá, že neradím. Nejsem blázen, já mám jiné živobytí, málo času a nestojím o nějaké dohady.
Kdybych neměla tu zkušenost příspěvků před vámi, napsala bych vám, ať mi zavoláte. Nezlobte se, neznám vás, zvířátko nemocné nemáte. Možná máte dobré úmysly, ale já to nevím a o problémy fakt nestojím. Mezi lidmi je bohužel dost lidí-sviní.
Já jsem teď spokojená, že moje Terinka/nalezenec má den ode dne meší nádor a není už pochyb, že udumře celý. Přibyl další pacient - kocour, jehož nádor také začal velmi rychle pozivně reagovat na terapii. Ovšem jeho majitelka je rozumná paní, která se pro to sama rozhodla a je mezi námi důvěra. Chápe, že nejsem pán Bůh a stát se může cokoliv. Chápe, že jsme na stejné lodi, že TO, CO NABÍZÍM, POUŽÍVÁM PRO SVÉHO MILOVANÉHO PSA JAKO TO NEJLEPŠÍ, CO MU PODLE MĚ MOHU DÁT. ŽE JÍ NERADÍM NĚCO, O ČEM NIC NEVÍM A NEVYZKOUŠELA JSEM TO NEJDŘÍVE NA NĚČEM SVÉM, CO JE MI DRAHÉ. A víte, kolik jsem na ní vydělala? 0, - a tak to zůstane. Samozřejmě "materiál " si zaplatila.
-
Toto neplatí na vás a ještě nějakou výjimku, která na mě v dikuzi neplivala:
Na tuto diskuzi psalo tolik chytrých lidí, kterým je vše jasné, takže si tu raďte sami mezi sebou.

12.8.2015 01:36
fikovnice

XXX.XXX.240.1

LenkaPas napsal(a):
Moji pejskové a moje kočičky jsou také v podstatě nalezenci, mám také co dělat je uživit a neošidit je. Je jich dost.
Když začnou stonat, nosím na veterinu stovky i tisíce, leckdy poslední. Odtud vím, že leckdy nechají lidi zvíře utratit, protože na léčbu prostě nemají, nebo ho nechají trápit do konce. Někdo zase pátrá po různých možnostech alternativní léčby, protože klasická léčba nefunguje, nebo je nepoužitelná, to byl i můj případ. Díky Bohu jsem našla, co nám pomohlo a velmi rychle. Není to drahé.
Jak jsem psala, průběžně se radím s terapeutem v zahraničí, abych něco sama nepokazila. Samozřejmě, záruku vám nikdo nedá a ani nemůže, a to ani na neprestižnější klinice. Smrt prostě existuje.
Já blbec jsem chtěla pomoci prostřednictvím tohoto webu jiným nemocným jako můj je pejsek, kteří by měli zájem, kteří nemají peníze na vet, nebo jim už nepomohou. Pomoc však neznamená přece, že dávám 100% záruku na úspěch. To je blbost.
Potom, co jsem se takto nabídla, ačkoliv mám také sama své práce dost, setkala jsem se ale s takovou lidskou zlobou a závistí, že si namastím kapsu, že to bylo pro mě opravdu zklamání v lidech. Vím, že dnes je třeba být ostražitý, ale neurážím přece někoho a něco, když nevím, co je to zač. Jde prostě neragovat, ignorovat. Pak odradíte všechny, vylijete vaničku i s dítětem.
Opravdu nemám zapotřebí přidělávat si problémy s takovými lidmi, kteří už mi tu vlastně hrozí, že jsem porušila zákon na ochranu zvířat. Už asi včera jsem psala, ať mi nikdo nevolá, že neradím. Nejsem blázen, já mám jiné živobytí, málo času a nestojím o nějaké dohady.
Kdybych neměla tu zkušenost příspěvků před vámi, napsala bych vám, ať mi zavoláte. Nezlobte se, neznám vás, zvířátko nemocné nemáte. Možná máte dobré úmysly, ale já to nevím a o problémy fakt nestojím. Mezi lidmi je bohužel dost lidí-sviní.
Já jsem teď spokojená, že moje Terinka/nalezenec má den ode dne meší nádor a není už pochyb, že udumře celý. Přibyl další pacient - kocour, jehož nádor také začal velmi rychle pozivně reagovat na terapii. Ovšem jeho majitelka je rozumná paní, která se pro to sama rozhodla a je mezi námi důvěra. Chápe, že nejsem pán Bůh a stát se může cokoliv. Chápe, že jsme na stejné lodi, že TO, CO NABÍZÍM, POUŽÍVÁM PRO SVÉHO MILOVANÉHO PSA JAKO TO NEJLEPŠÍ, CO MU PODLE MĚ MOHU DÁT. ŽE JÍ NERADÍM NĚCO, O ČEM NIC NEVÍM A NEVYZKOUŠELA JSEM TO NEJDŘÍVE NA NĚČEM SVÉM, CO JE MI DRAHÉ. A víte, kolik jsem na ní vydělala? 0, - a tak to zůstane. Samozřejmě "materiál " si zaplatila.
-
Toto neplatí na vás a ještě nějakou výjimku, která na mě v dikuzi neplivala:
Na tuto diskuzi psalo tolik chytrých lidí, kterým je vše jasné, takže si tu raďte sami mezi sebou.

Upřímně - přeji Vám, ať se Váš pes vyléčí!
A zadruhé - kdybyste nemlžila, nedočkala byste se takových reakcí.
A zatřetí - necítím z příspěvků přímo zlobu; mnohem víc nedůvěru ve Vás - a to proto, že jdete na VEŘEJNOU diskusi a ani po opakovaných výzvách neodpovíte ani okrajově o jaký TYP léčby se jedná.

12.8.2015 02:06
LenkaPas

XXX.XXX.74.94

Psala jsem, že nejde o to dát psovi to a to a bude zdráv. Je to rakovina a je vhodné mít alespoň nějakou zpětnou vazbu. Nevím, proč by to měl být nepřekonatelný problém, pokud je to v zájmu uzdravení. Já napíšu o co jde, budou tací, kteří to použijí špatně (a buďte si jistá, že budou) a další si domyslete. Už teď se ohání zákonem na ochranu zvířat.
Kdybych já hledala pomoc, neváhala bych zvednout telefon a zavolat. Pokud bych se rozhodla, že to zkusím, nevadilo by mi setkat se. Když to přeženu, tak on taky lékař neléčí rakovinu po telefonu.
Určitě bych nesedla k počítači a neplísnila toho, kdo by mi mohl pomoci.
Kdybych neměla psa nemocného, napsala bych si někam pro případ telef. číslo a tím by to skončilo.
Nebo bych na to prostě neragovala vůbec nijak.

Teď mě napadlo, proč takový křečovitý zájem o co jde? Možná, že dotyční by se toho chytli a následně by na tom vydělávali těžký prachy sami! Že mě to hned nenapadlo. No holt, já jsem z jiné školy...

12.8.2015 02:20
loolucy

XXX.XXX.60.30

LenkaPas napsal(a):
Psala jsem, že nejde o to dát psovi to a to a bude zdráv. Je to rakovina a je vhodné mít alespoň nějakou zpětnou vazbu. Nevím, proč by to měl být nepřekonatelný problém, pokud je to v zájmu uzdravení. Já napíšu o co jde, budou tací, kteří to použijí špatně (a buďte si jistá, že budou) a další si domyslete. Už teď se ohání zákonem na ochranu zvířat.
Kdybych já hledala pomoc, neváhala bych zvednout telefon a zavolat. Pokud bych se rozhodla, že to zkusím, nevadilo by mi setkat se. Když to přeženu, tak on taky lékař neléčí rakovinu po telefonu.
Určitě bych nesedla k počítači a neplísnila toho, kdo by mi mohl pomoci.
Kdybych neměla psa nemocného, napsala bych si někam pro případ telef. číslo a tím by to skončilo.
Nebo bych na to prostě neragovala vůbec nijak.

Teď mě napadlo, proč takový křečovitý zájem o co jde? Možná, že dotyční by se toho chytli a následně by na tom vydělávali těžký prachy sami! Že mě to hned nenapadlo. No holt, já jsem z jiné školy...

A pořád dokolečka dokola. Prostě nás tu krmíte bludy, pořád ty stejné nesmyslné řeči... Nic nového, už prostě nevíte, co vymyslet...

Vy opravdu raději nikomu nepomáhejte. A každý kdo čte tuto diskuzi by si měl dát opravdu pozor. Já třeba na zázraky věřím, ale tohle už je opravdu moc. Snad se nikdo nenachytá.

12.8.2015 02:27
LenkaPas

XXX.XXX.74.94

Ano, jsou to nesmysly a bludy a doufám, že se nikdo nenachytá. Vy jste to vše odhalili. Bravo.

12.8.2015 02:30
LenkaPas

XXX.XXX.74.94

Koneckonců, on třeba Hus taky kázal bludy. Proto ho vlastně upálili.

12.8.2015 03:17
fikovnice

XXX.XXX.240.1

loolucy napsal(a):
A pořád dokolečka dokola. Prostě nás tu krmíte bludy, pořád ty stejné nesmyslné řeči... Nic nového, už prostě nevíte, co vymyslet...

Vy opravdu raději nikomu nepomáhejte. A každý kdo čte tuto diskuzi by si měl dát opravdu pozor. Já třeba na zázraky věřím, ale tohle už je opravdu moc. Snad se nikdo nenachytá.

Souhlasím s Vámi. Zázraky se dějí, respektive také se v ně snažím věřit. No a zadavatelka svými posledními příspěvky to až tragikomicky celé přetočila...ano, my máme zájem vydělat peníze na jejím "zázraku"!

12.8.2015 03:19
fikovnice

XXX.XXX.240.1

Ježkovy voči - my se dostali až k hříchům katolické církve. No to mě teda...podrž!

12.8.2015 03:24
fikovnice

XXX.XXX.240.1

LenkaPas napsal(a):
Koneckonců, on třeba Hus taky kázal bludy. Proto ho vlastně upálili.

V tom případě jistě znáte tuto pasáž:

Jeden teolog mi řekl, že vše je pro mne dobré a dovoleno, jen když se podrobím koncilu a dodal: ´Kdyby koncil prohlásil, že máš toliko jedno oko, třeba máš dvě, bylo by tvou povinností vyznati s koncilem, že tomu tak jest.´ Odpověděl jsem mu: ´I kdyby mi to tvrdil celý svět, já, maje rozum, jaký nyní mám, nemohl bych to připustiti bez odporu svědomí.´

Bludy? Pro mě asi náš největší Čech!

12.8.2015 06:25
Žaneta kocková

XXX.XXX.80.130

1. Jednomu psovi se zmenšil nádor, a vy jste přesvědčená, že zmizí. Jedné kočce se zmenšil nádor. Jak máte podloženo, že se to skutečně stane? Mimochodem, o které konkrétní typy rakovin se jedná? Některé typy nádorů samy od sebe mohou měnit velikost.

2. Ano, v zákoně na ochranu zvířat proti týrání je taková větička, že se za týrání považuje podávání veterinárních přípravků a léčiv, které nejsou volně dostupné, bez vědomí veterinárního lékaře. Kdybyste pejskovi nalila Fridex, tak by vám to taky neprošlo (doufejme).

3. MMS (a podobné) je účinné ve spoustě případů - ano. Pokud se jedná o iluzorní parazity a nemoci lidí, kterým nejvíce chybí hlavně to, aby jim někdo potvrdil, že jsou nemocní, hezky si o tom s ním popovídá a pak mu nabídne všelék. Prostě u nemocí, které jsou spíš psychosomatického původu než že by měly reálnou příčinu.

4. Srovnávat se s Husem, to snad nemyslíte vážně. Hus byl tak trochu teolog - filozof a upálili ho především proto, že tvrdil, že by se katolická církev měla chovat jinak. Na rozdíl třeba od Giordana Bruna, který kromě jiného také propagovat vědu, které nebyla v souladu s tehdejším učením. Jenže na rozdíl od dnešních šarlatánských léčitelů, kteří do lidí a zvířat vlévají čističe na bazény nebo lehounce oslazenou vodu, to byl vědec, používal vědecké metody a měl pravdu. Kolik bylo upáleno lidí, kteří mleli nesmysly. Jenže o těch se nemluví.

5. To, že kolem sebe kopete, jak jsme na vás všichni zlí, protože místo slibů chceme důkaz, vám na věrohodnosti nepřidá. Ani to, že se budete tvářit jako chudinka největší, která myslela jen na dobro zvířátek.

12.8.2015 08:20
lodenka333

XXX.XXX.136.184

LenkaPas napsal(a):
Mám fenku kokra. Před 2 měsíci se u ní objevila agresivní rakovina.
Na třech veterinárních pracovištích nám řekli, že nemohou pomoci. Hledala jsem tedy sama jak na to. Dnes už je nádor skoro pryč. Pokud má vaše zvířátko také tuhle ošklivou nemoc, pokusím se pomoci. Neztrácejte čas, nebojte se. Lenka tel.: 605 184 916.

Je možnost konzultace přes email? Přiložení fotek atd...

12.8.2015 14:12
LenkaPas

XXX.XXX.74.94

lodenka333 napsal(a):
Je možnost konzultace přes email? Přiložení fotek atd...

S normálními a inteligentními lidmi je možné se domluvit na čemkoliv. Zavolejte mi, já vám řeknu mailovou adresu, kterou však vám zakazuji dávat bez mého souhlasu dál.

12.8.2015 14:14
loolucy

XXX.XXX.60.30

lodenka333 napsal(a):
Je možnost konzultace přes email? Přiložení fotek atd...

Není, přes email není možné nic. Prostě si musíte zavolat. A utratit tak nehoráznou sumu. Hodně štěstí.

12.8.2015 14:15
loolucy

XXX.XXX.60.30

Zajímavé je, že tel. číslo autorka úvodního příspěvku cpe všem, ale email nedá nikomu.


Kdo to ještě nepochopil?

12.8.2015 14:32
LenkaPas

XXX.XXX.74.94

loolucy napsal(a):
Zajímavé je, že tel. číslo autorka úvodního příspěvku cpe všem, ale email nedá nikomu.


Kdo to ještě nepochopil?

Například vy.

12.8.2015 14:36
Žaneta kocková

XXX.XXX.167.32

Holt dělat obchodního zástupce pro dodavatele plynu nevynášelo, tak je třeba prodávat jiný artikl...

http://www.elektrotechkontakt.cz/dodavatele/10-prumysl-hutnictvi-a-tezba/486-energetika-elektrarny/210230-trust-energy-s-r-o.html.

12.8.2015 14:43
loolucy

XXX.XXX.60.30

Žaneta kocková napsal(a):
Holt dělat obchodního zástupce pro dodavatele plynu nevynášelo, tak je třeba prodávat jiný artikl...

http://www.elektrotechkontakt.cz/dodavatele/10-prumysl-hutnictvi-a-tezba/486-energetika-elektrarny/210230-trust-energy-s-r-o.html.

Ups

12.8.2015 14:50
rapotacka11

XXX.XXX.32.138

Žaneta kocková napsal(a):
Holt dělat obchodního zástupce pro dodavatele plynu nevynášelo, tak je třeba prodávat jiný artikl...

http://www.elektrotechkontakt.cz/dodavatele/10-prumysl-hutnictvi-a-tezba/486-energetika-elektrarny/210230-trust-energy-s-r-o.html.



Zakázali jim otravovat u zvonků, tak...ale takhle ?
"Doktorka" jedna.
Fakt bestie. Lhát o naději...

12.8.2015 18:04
lodenka333

XXX.XXX.136.184

LenkaPas napsal(a):
S normálními a inteligentními lidmi je možné se domluvit na čemkoliv. Zavolejte mi, já vám řeknu mailovou adresu, kterou však vám zakazuji dávat bez mého souhlasu dál.

A můžete mi aspoň povědět, o jaký typ, případně v jakém místě, rakoviny se jedná, se kterou dokážete pomoci? Ať vím zda má cenu to s Vámi konzultovat...

12.8.2015 18:27
loolucy

XXX.XXX.60.30

lodenka333 napsal(a):
A můžete mi aspoň povědět, o jaký typ, případně v jakém místě, rakoviny se jedná, se kterou dokážete pomoci? Ať vím zda má cenu to s Vámi konzultovat...

Prosím, pročtěte si diskuzi. Ne, paní Lenka nepoví ani toto. Třeba fikovnice se opravdu snažila, ale bylo s ní zameteno tak jako se všemi...Jak smutné.

12.8.2015 20:19
LenkaPas

XXX.XXX.74.94

lodenka333 napsal(a):
A můžete mi aspoň povědět, o jaký typ, případně v jakém místě, rakoviny se jedná, se kterou dokážete pomoci? Ať vím zda má cenu to s Vámi konzultovat...

Začala jsem pracovat na webu, kde bude vše vysvětleno, bude tam i ke koupi potřebné. Samozřejmě tam bude kontakt pro konzultace. Je vaše potřeba urgentní?

12.8.2015 20:44
LenkaPas

XXX.XXX.74.94

lodenka333 napsal(a):
A můžete mi aspoň povědět, o jaký typ, případně v jakém místě, rakoviny se jedná, se kterou dokážete pomoci? Ať vím zda má cenu to s Vámi konzultovat...

P.S. Můj pes má skvamocelulární karcinom v dutině ústní.

12.8.2015 21:14
Žaneta kocková

XXX.XXX.80.130

LenkaPas napsal(a):
Začala jsem pracovat na webu, kde bude vše vysvětleno, bude tam i ke koupi potřebné. Samozřejmě tam bude kontakt pro konzultace. Je vaše potřeba urgentní?

Ke koupi potřebné. Kdepak. Žádný výzkum, žádné laboratorní testy toho, zda to pomáhá. Ale honem šup šup to jít prodávat.

12.8.2015 21:36
LenkaPas

XXX.XXX.74.94

Žaneta kocková napsal(a):
Ke koupi potřebné. Kdepak. Žádný výzkum, žádné laboratorní testy toho, zda to pomáhá. Ale honem šup šup to jít prodávat.

Toto je možná styl vaší práce. Ne mojí. Kdo vás nutí si to kupovat?
Pokud byste uměla anglicky, o čemž při úrovni vašeho uvažování pochybuju, bylo o tom sepsáno několik knih a sebráno mnoho zkušeností po celém světě.
Umíte také něco jiného, než blbě rejpat?

12.8.2015 21:43
LenkaPas

XXX.XXX.74.94

Žaneta kocková napsal(a):
Ke koupi potřebné. Kdepak. Žádný výzkum, žádné laboratorní testy toho, zda to pomáhá. Ale honem šup šup to jít prodávat.

Děkuji za vaši připomínku. Je velmi dobrý nápad říci, co může pomoci, ale neříci, kde to můžete sehnat, příp. to mít a nenabídnout. Opravdu, velmi vymakané!
Vy jste fakt myslitel. Vám by se člověk nezavděčil. Můžete napsat, co vy děláte pro druhé a co z toho děláte zadarmo? To by mě velmi zajímalo.

12.8.2015 21:48
tapina

XXX.XXX.211.45

Paní Lenko, ono jde napsat princip Vaší terapie, aniž byste vyzradila Vaše know how. Můžete alespoň obecně napsat, jedná-li se třeba i léčbu bylinami, potravními doplňky, fyzikální léčbu, psychoterapii ap. Když to napíšete takto obecně, budete působit důveryhodněji, zavolá Vám, kdo má k podibným metodám blíž. Nemusíte psát návod, nikdo si jej špatně nevyloží, nezneužije. Jen princip.

12.8.2015 21:58
Žaneta kocková

XXX.XXX.80.130

LenkaPas napsal(a):
Toto je možná styl vaší práce. Ne mojí. Kdo vás nutí si to kupovat?
Pokud byste uměla anglicky, o čemž při úrovni vašeho uvažování pochybuju, bylo o tom sepsáno několik knih a sebráno mnoho zkušeností po celém světě.
Umíte také něco jiného, než blbě rejpat?

Je mi jasné, že úroveň mého uvažování je vám na hony vzdálená. A nebude to myslím tím, že bych neuměla anglicky. Každopádně by bylo fajn, kdybyste upřesnila, o čem že to bylo napsáno několik knih a sebráno mnoho zkušeností. Ono se toho (nejen anglicky) píše spousta o spoustě volovin, aniž by to byla pravda.

12.8.2015 21:59
rapotacka11

XXX.XXX.32.138

Tapina
Princip ?
"Trošku" si přivydělat.

12.8.2015 22:01
tapina

XXX.XXX.211.45

rapotacka11 napsal(a):
Tapina
Princip ?
"Trošku" si přivydělat.

Nebo pobavit. Smích léčí.

12.8.2015 22:06
hellen

XXX.XXX.252.11

Lidičky, máme tu téměř 100 příspěvků, ve kterých se různí lidé snaží zjistit, co vlastně paní Lenka nabízí, zatímco ona vymýšlí důvody, proč jim to nemůže sdělit.

Zkrátka je čas smířit se s tím, že se o tomto zázraku nic nedovíme

12.8.2015 22:23
LenkaPas

XXX.XXX.74.94

tapina napsal(a):
Paní Lenko, ono jde napsat princip Vaší terapie, aniž byste vyzradila Vaše know how. Můžete alespoň obecně napsat, jedná-li se třeba i léčbu bylinami, potravními doplňky, fyzikální léčbu, psychoterapii ap. Když to napíšete takto obecně, budete působit důveryhodněji, zavolá Vám, kdo má k podibným metodám blíž. Nemusíte psát návod, nikdo si jej špatně nevyloží, nezneužije. Jen princip.

Není to MOJE terapie. Neléčím, nepropaguju přípravky k léčbě žádné firmy. Nezastupuju žádnou firmu. Vystupuju pouze za sebe a nabídla jsem moje zkušenosti, co pomohlo mému psovi, nyní kocourovi. Každý si musí léčit svoje zvířátko sám, dle svého uvážení, ale je vhodné mít nějaký kontakt s někým, kdo má zkušenosti a já se mám koho zeptat. Neléčíte drobnou oděrku.
Pokud vám to pomůže ke klidu, jedná se o byliny s vysokým protirakovinovým účinkem. Nádor je huben dle zkušeností rychle, v řádu dní. Právě, že nástup je tak rychlý, musí se opatrně v závislosti na umístění a velikosti nádoru, aby to pro zvířátko nebylo příliš zatěžující.
Nyní očekávám příspěvky, že kdyby něco takového bylo, už to má Nobelovu cenu a nikde není rakovina. Do toho! Doporučovala bych takovým přečíst knihu "Svět bez rakoviny", kde poznáte, jak to chodí. Je to kniha o amygdalinu, také dobré věci proti rakovině.

12.8.2015 22:26
Žaneta kocková

XXX.XXX.80.130

LenkaPas napsal(a):
Není to MOJE terapie. Neléčím, nepropaguju přípravky k léčbě žádné firmy. Nezastupuju žádnou firmu. Vystupuju pouze za sebe a nabídla jsem moje zkušenosti, co pomohlo mému psovi, nyní kocourovi. Každý si musí léčit svoje zvířátko sám, dle svého uvážení, ale je vhodné mít nějaký kontakt s někým, kdo má zkušenosti a já se mám koho zeptat. Neléčíte drobnou oděrku.
Pokud vám to pomůže ke klidu, jedná se o byliny s vysokým protirakovinovým účinkem. Nádor je huben dle zkušeností rychle, v řádu dní. Právě, že nástup je tak rychlý, musí se opatrně v závislosti na umístění a velikosti nádoru, aby to pro zvířátko nebylo příliš zatěžující.
Nyní očekávám příspěvky, že kdyby něco takového bylo, už to má Nobelovu cenu a nikde není rakovina. Do toho! Doporučovala bych takovým přečíst knihu "Svět bez rakoviny", kde poznáte, jak to chodí. Je to kniha o amygdalinu, také dobré věci proti rakovině.

Já bych zase doporučovala přečíst knihu Prolhaná věda - ovšem ne jen přečíst, ale taky se nad ní zamyslet. Taky poznáte, jak to chodí.

12.8.2015 22:28
Žaneta kocková

XXX.XXX.80.130

LenkaPas napsal(a):
Není to MOJE terapie. Neléčím, nepropaguju přípravky k léčbě žádné firmy. Nezastupuju žádnou firmu. Vystupuju pouze za sebe a nabídla jsem moje zkušenosti, co pomohlo mému psovi, nyní kocourovi. Každý si musí léčit svoje zvířátko sám, dle svého uvážení, ale je vhodné mít nějaký kontakt s někým, kdo má zkušenosti a já se mám koho zeptat. Neléčíte drobnou oděrku.
Pokud vám to pomůže ke klidu, jedná se o byliny s vysokým protirakovinovým účinkem. Nádor je huben dle zkušeností rychle, v řádu dní. Právě, že nástup je tak rychlý, musí se opatrně v závislosti na umístění a velikosti nádoru, aby to pro zvířátko nebylo příliš zatěžující.
Nyní očekávám příspěvky, že kdyby něco takového bylo, už to má Nobelovu cenu a nikde není rakovina. Do toho! Doporučovala bych takovým přečíst knihu "Svět bez rakoviny", kde poznáte, jak to chodí. Je to kniha o amygdalinu, také dobré věci proti rakovině.

A když máte tak ráda tu angličtinu, tak tady můžete taky něco málo načíst. https://en.wikipedia.org/wiki/Amygdalin.

Nebo kdyby to náhodou anglicky nešlo: http://www.bezpecnostpotravin.cz/amygdalin-laetril-a-alternativni-lecba-rakoviny.aspx.

Mimochodem, autor je pěkný výlupek: https://en.wikipedia.org/wiki/G._Edward_Griffin.

12.8.2015 22:34
LenkaPas

XXX.XXX.74.94

Tak jsem si přečetla některé nové příspěvky opravdu na úrovni od notorických diskutérek. Úroveň hokynářství.
Počkejte si, prosím, vy s opravdovým zájmem o věc, na mé stránky. S husama, kterých sem píše dost, nemohu ztrácet čas.

12.8.2015 22:35
tapina

XXX.XXX.211.45

LenkaPas napsal(a):
Není to MOJE terapie. Neléčím, nepropaguju přípravky k léčbě žádné firmy. Nezastupuju žádnou firmu. Vystupuju pouze za sebe a nabídla jsem moje zkušenosti, co pomohlo mému psovi, nyní kocourovi. Každý si musí léčit svoje zvířátko sám, dle svého uvážení, ale je vhodné mít nějaký kontakt s někým, kdo má zkušenosti a já se mám koho zeptat. Neléčíte drobnou oděrku.
Pokud vám to pomůže ke klidu, jedná se o byliny s vysokým protirakovinovým účinkem. Nádor je huben dle zkušeností rychle, v řádu dní. Právě, že nástup je tak rychlý, musí se opatrně v závislosti na umístění a velikosti nádoru, aby to pro zvířátko nebylo příliš zatěžující.
Nyní očekávám příspěvky, že kdyby něco takového bylo, už to má Nobelovu cenu a nikde není rakovina. Do toho! Doporučovala bych takovým přečíst knihu "Svět bez rakoviny", kde poznáte, jak to chodí. Je to kniha o amygdalinu, také dobré věci proti rakovině.

Děkuji za odpověď. Přeji Vašim zvířátkům brzké uzdravení. Není to nic proti ničemu, i "běžná" medicína má různé odvozeniny z přírody. Viz chemoterapeutikum tacrolimus, v jiných oborech digoxin, penicilin... je dnes trendem hledat léčiva na úrovni bunečné kominakace, třeba to jednou dopadne. Rakovina je hrozná věc a nedivím se, že se lidi odvrací od běžných metod, zvlášť u zvířat, kdy v podstatě je dost často nabízeno utracení, paliativní léčba nic moc...

12.8.2015 22:35
Žaneta kocková

XXX.XXX.80.130

LenkaPas napsal(a):
Tak jsem si přečetla některé nové příspěvky opravdu na úrovni od notorických diskutérek. Úroveň hokynářství.
Počkejte si, prosím, vy s opravdovým zájmem o věc, na mé stránky. S husama, kterých sem píše dost, nemohu ztrácet čas.

Nač argumentovat a předložit důkazy, když lze všechny ty, co vám hned neskočí na lep, nazvat husami.

12.8.2015 22:37
LenkaPas

XXX.XXX.74.94

Žaneta kocková napsal(a):
A když máte tak ráda tu angličtinu, tak tady můžete taky něco málo načíst. https://en.wikipedia.org/wiki/Amygdalin.

Nebo kdyby to náhodou anglicky nešlo: http://www.bezpecnostpotravin.cz/amygdalin-laetril-a-alternativni-lecba-rakoviny.aspx.

Mimochodem, autor je pěkný výlupek: https://en.wikipedia.org/wiki/G._Edward_Griffin.

Děkuji, už jsem to četla.

12.8.2015 22:40
LenkaPas

XXX.XXX.74.94

Žaneta kocková napsal(a):
Nač argumentovat a předložit důkazy, když lze všechny ty, co vám hned neskočí na lep, nazvat husami.

Vždyť ani nevíte, co nazýváte lepem.

12.8.2015 22:44
Žaneta kocková

XXX.XXX.80.130

LenkaPas napsal(a):
Vždyť ani nevíte, co nazýváte lepem.

No, to nevím. A ani se to nedozvím. Naštěstí rakovinu mám zatím jen sem tam u potkanů.

12.8.2015 22:46
rapotacka11

XXX.XXX.32.138

LenkaPas napsal(a):
Tak jsem si přečetla některé nové příspěvky opravdu na úrovni od notorických diskutérek. Úroveň hokynářství.
Počkejte si, prosím, vy s opravdovým zájmem o věc, na mé stránky. S husama, kterých sem píše dost, nemohu ztrácet čas.

Jinej by už chodil kanálama, ale "tohle" ?
Ta je ukázková.

12.8.2015 22:47
LenkaPas

XXX.XXX.74.94

tapina napsal(a):
Děkuji za odpověď. Přeji Vašim zvířátkům brzké uzdravení. Není to nic proti ničemu, i "běžná" medicína má různé odvozeniny z přírody. Viz chemoterapeutikum tacrolimus, v jiných oborech digoxin, penicilin... je dnes trendem hledat léčiva na úrovni bunečné kominakace, třeba to jednou dopadne. Rakovina je hrozná věc a nedivím se, že se lidi odvrací od běžných metod, zvlášť u zvířat, kdy v podstatě je dost často nabízeno utracení, paliativní léčba nic moc...

Děkuji vám mnohokrát za věcnou a nezaujatou odpověď.

12.8.2015 22:48
LenkaPas

XXX.XXX.74.94

rapotacka11 napsal(a):
Jinej by už chodil kanálama, ale "tohle" ?
Ta je ukázková.

Bohužel kanály jsou už plné podobným vám...

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.8.2015 22:52
Uživatel s deaktivovaným účtem

Lepší být nazvána husou, než být normálním šmejdem.

Copak, nutit babičky, aby změnily dodavatele plynu, už nevynáší?

12.8.2015 23:07
LenkaPas

XXX.XXX.74.94

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Lepší být nazvána husou, než být normálním šmejdem.

Copak, nutit babičky, aby změnily dodavatele plynu, už nevynáší?

O tom já nic nevím.
Ale koukám, že vy jste v tom nějaká zběhlá. Víte, že se nutí babičky, že to už nevynáší a že jde o šmejdy. Lidi by si měli dát na vás pozor.

12.8.2015 23:07
ag

XXX.XXX.209.147

LenkaPas napsal(a):
Tak jsem si přečetla některé nové příspěvky opravdu na úrovni od notorických diskutérek. Úroveň hokynářství.
Počkejte si, prosím, vy s opravdovým zájmem o věc, na mé stránky. S husama, kterých sem píše dost, nemohu ztrácet čas.

Vy mi silně připomínáte diskutérku na jiném serveru, která měla pro všechny problémy jedinou radu a tou bylo jakési čínské biokalcium. Které doporučovala na osteosarkom, rakovinu uzlin a další typy silně agresivních a nevyléčitelných rakovin u psů. Více nesdělovala, jen "kdo máte zájem a nechcete svým miláčkům ubližovat, je ve vašem zájmu se mi ozvat"...
Pročetla jsem diskusi zdejší a musím říci, že kdybych byla nějaká zoufalá majitelka umírajícího psa na dejme tomu osteosarkom v zadní noze, tak se stébla chytnu. Krásné řečičky, informací pomálu, hraní především na city.
Ne, neztrácejte tu čas, v hokynářství s husami. Ono hejno hus umí slušně štípat. Ráda se do toho hejna zařadím. Já vám nevěřím ani slovo, že jde o dobrý úmysl, že z toho nebudete mít ani korunu, že zrovna vám jde o zdraví psů či koček. Člověk, který by to myslel upřímně, by se choval jinak a neměl by tolika nic neříkajících vět, odstavců ve svém vyjadřovaní.

12.8.2015 23:36
tapina

XXX.XXX.211.45

Pro případného zájemce asi není nic jednoduššího, než vytočit číslo, navštívit slíbené webovky, o informacích popřemýšlet. Osobní setkání, to už je těžší kalibr. Spíš bych si tipla, že je to, podle způsobu vedení komunikace, něco ve stylu herbalife, což nakongec asi není. Vzhlem k průběhu agresivních nádorů asi nebude moc času vytáhnout nějaký megasumy. I když to nepomůže, člověk má pocit, že udělal vše co mohl... ono psychické rozpoložení v rodině s rakovinou je téma samo pro sebe... souhlasím, že je hrozné se na tom přiživit.

13.8.2015 01:02
rapotacka11

XXX.XXX.32.138

Teď už ji snad nikdo na lep nesedne .

13.8.2015 04:08
loolucy

XXX.XXX.60.30

Určitě věřím, že bylinky jsou parádní věc, ale že by sami ve velkém léčili agresivní typ rakovin? Možná mohou pomoci jako prevence při užívání několik let, ale za dva týdny "vymizet" rakovinu?

Asi bych měla strach i z toho kyanovodíku...

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.8.2015 06:46
Uživatel s deaktivovaným účtem

LenkaPas napsal(a):
Začala jsem pracovat na webu, kde bude vše vysvětleno, bude tam i ke koupi potřebné. Samozřejmě tam bude kontakt pro konzultace. Je vaše potřeba urgentní?

Milé diskutující, proč se snažíte slečně/paní podnikatelce tak škaredě kazit rozjezd jejího internetového obchodu, tož...

13.8.2015 12:12
fikovnice

XXX.XXX.240.1

loolucy napsal(a):
Prosím, pročtěte si diskuzi. Ne, paní Lenka nepoví ani toto. Třeba fikovnice se opravdu snažila, ale bylo s ní zameteno tak jako se všemi...Jak smutné.

Jj, vzdala jsem to... .

13.8.2015 12:30
lodenka333

XXX.XXX.136.184

LenkaPas napsal(a):
Začala jsem pracovat na webu, kde bude vše vysvětleno, bude tam i ke koupi potřebné. Samozřejmě tam bude kontakt pro konzultace. Je vaše potřeba urgentní?

Pošlete odkaz? A koupě čeho?

13.8.2015 12:39
rapotacka11

XXX.XXX.32.138

fikovnice napsal(a):
Jj, vzdala jsem to... .

A to je dobře.
Na tu babu má málokdo.
Oškubala by Vás.
To nebude žádný troškař.
Je to profík. Prachy, prachy!

13.8.2015 12:39
fikovnice

XXX.XXX.240.1

Fakta o amygdalinu:

"Laetrile je patentovaný lék, který je uměle chemicky modifikovanou variantou amygdalinu. Krebs a jeho syn ho vymysleli buď proto, že měli u testů s amygdalinem problémy s jeho toxicitou nebo spíše proto, že patentovaná forma modifikace amygdalinu se dala zpeněžit, na rozdíl od základní substance.!

Celé je to velmi zajímavé počtení, viz:
http://schoupal.blog.idnes.cz/c/431027/amygdalin-b17-laetrile-v-lecbe-rakovin.html.

13.8.2015 12:41
fikovnice

XXX.XXX.240.1

rapotacka11 napsal(a):
A to je dobře.
Na tu babu má málokdo.
Oškubala by Vás.
To nebude žádný troškař.
Je to profík. Prachy, prachy!

A tak to já bych se zase od ní oškubat nenechala. Právě jsem vložila odkaz, jak se nechávají oškubat Američani i jiní. Jsem na "zázračnou léčbu agresivní rakoviny" silně alergická a tito obchodníci s pseudozázraky mě rozčilují, a to hodně!

14.8.2015 18:45
saty

XXX.XXX.209.153

fikovnice napsal(a):
A tak to já bych se zase od ní oškubat nenechala. Právě jsem vložila odkaz, jak se nechávají oškubat Američani i jiní. Jsem na "zázračnou léčbu agresivní rakoviny" silně alergická a tito obchodníci s pseudozázraky mě rozčilují, a to hodně!

Já se snažila být milá i proto že s problematikou alternativní léčby mám poměrně bohaté zkušenosti.
Ale kde není vůle...

21.8.2015 19:59
evinka01

XXX.XXX.57.45

Nám třeba "přírodní" produkty (artemisin, threanekron) na nějakou dobu pomohly, rok a půl je myslím slušná doba... taky ale nikde nebudu vykládat, že je to všelék.. za zkoušku to stojí, pokud člověk nechce jít do chemoterapie apod.

22.8.2015 00:21
fikovnice

XXX.XXX.99.69

evinka01 napsal(a):
Nám třeba "přírodní" produkty (artemisin, threanekron) na nějakou dobu pomohly, rok a půl je myslím slušná doba... taky ale nikde nebudu vykládat, že je to všelék.. za zkoušku to stojí, pokud člověk nechce jít do chemoterapie apod.

Ale ano, přírodní léčiva není záhodno úplně zatracovat, vždyť dokonce řada cytostatik je rostlinného původu. Ale myslím, že "rakovina" je strašně široký (a také nesprávný) pojem a záleží o jaký druh nádoru se jedná - některé budou na léčbu reagovat lépe, některé vůbec. Tedy pokud jste měla na mysli, že jste léčili nějaké onko onemocnění.

22.8.2015 07:21
koňadra

XXX.XXX.128.31

Tohle téma jsem otevřela až teď. Myslela jsem si, že někdo hledá zkušenosti s léčbou rakoviny. To už tady bylo 100x a protože na rakovinu mám svůj názor, nečetla jsem to. Rakovina je hnusná nemoc, v případě psa má smysl ho nechat žít dokud nemá obtíže, možná, pokud to jde, nějaký čas tlumit bolesti, ale hlavně: včas ho nechat odejít. Viděla jsem kolem sebe hodně lidí umírat na rakovinu a zázračný lék ještě nikdo nevynalezl. Občas někdy někomu pomůže nějaká alternativní léčba, ale to znám jen z doslechu a kdo ví jak to je, protože, bohužel, ačkoliv to také zkoušeli, nepomohla nikomu z těch v mém okolí. Stálo je to jen spousty peněz, ale to by dal každý za naději žít.
Pokud by i byla pravda, že Lenka dokázala zatím téměř odstranit nádor, tak celé to má několik podivností:
- nádor u jejího psa se zmenšil - výsledek ještě není žádný, pro mne je výsledek: nádor zmizel
- z jednoho (dobře, tak dvou - ještě ten kocour) zmenšeného nádoru (možná dílem náhody, nádory se chovají nevyzpytatelně) usuzuje, že má lék na rakovinu, který nabízí ostatním? To považuji za hodně troufalé.
- pokud bych náhodou já něco takového vymyslela, utíkala bych do akademie věd a chtěla seriózní pokusy, aby se lék mohl co nejdříve dostat k těm, co to potřebují, tedy i lidem.

My, diskutující zde na ifauně, se mnohdy dokážeme velmi názorově rozcházet, často i pohádat, ale v tomto tématu jsme se vzácně všichni shodli, že se nás tady někdo snaží oblbovat. Někteří léčitelé také říkali, že pro sebe nechtějí nic a moje přítelkyně (už je také na hřbitově) platila tisíce za jakési čaje z nasbíraných bylin (a kdo ví, co to bylo!).

22.8.2015 08:17
rapotacka11

XXX.XXX.32.138

LenkaPas napsal(a):
Mám fenku kokra. Před 2 měsíci se u ní objevila agresivní rakovina.
Na třech veterinárních pracovištích nám řekli, že nemohou pomoci. Hledala jsem tedy sama jak na to. Dnes už je nádor skoro pryč. Pokud má vaše zvířátko také tuhle ošklivou nemoc, pokusím se pomoci. Neztrácejte čas, nebojte se. Lenka tel.: 605 184 916.

Nevěřím
jí ani, že má psa.

22.8.2015 15:10
evinka01

XXX.XXX.57.45

fikovnice napsal(a):
Ale ano, přírodní léčiva není záhodno úplně zatracovat, vždyť dokonce řada cytostatik je rostlinného původu. Ale myslím, že "rakovina" je strašně široký (a také nesprávný) pojem a záleží o jaký druh nádoru se jedná - některé budou na léčbu reagovat lépe, některé vůbec. Tedy pokud jste měla na mysli, že jste léčili nějaké onko onemocnění.

Původní diagnoza byla osteosarkom, potom jiný typ nádoru kosti. byl použit Theranekron, který měl účinky na nádorech mléčné žlázy, tedy by vlastně na kostní nádory účinkovat nemusel. Artemisin pokud vím tak se dává na různé typy nádorů.

jistě máte pravdu v tom, že jednomu psovi to pomoct může, jako pomohlo nám... jinému nemusí. určitě nikoho nelze přesvědčovat, že to všechno spasí. nicméně si myslím, že člověk v takové situaci (de facto mu řeknou, že jeho pes umře) fakt zkusí všechno, co mu finance dovolí, nemá už co ztratit.

22.8.2015 16:40
Wild cat

XXX.XXX.89.52

"člověk v takové situaci (de facto mu řeknou, že jeho pes umře) fakt zkusí všechno, co mu finance dovolí, nemá už co ztratit."

Přesně tak: “tonoucí se stébla chytá“ a bohužel najdou se tací chytráci jako je tady paní Lenka, kteří toho využijí a něco jim prodají. Fuj...

22.8.2015 19:39
fikovnice

XXX.XXX.240.1

koňadra napsal(a):
Tohle téma jsem otevřela až teď. Myslela jsem si, že někdo hledá zkušenosti s léčbou rakoviny. To už tady bylo 100x a protože na rakovinu mám svůj názor, nečetla jsem to. Rakovina je hnusná nemoc, v případě psa má smysl ho nechat žít dokud nemá obtíže, možná, pokud to jde, nějaký čas tlumit bolesti, ale hlavně: včas ho nechat odejít. Viděla jsem kolem sebe hodně lidí umírat na rakovinu a zázračný lék ještě nikdo nevynalezl. Občas někdy někomu pomůže nějaká alternativní léčba, ale to znám jen z doslechu a kdo ví jak to je, protože, bohužel, ačkoliv to také zkoušeli, nepomohla nikomu z těch v mém okolí. Stálo je to jen spousty peněz, ale to by dal každý za naději žít.
Pokud by i byla pravda, že Lenka dokázala zatím téměř odstranit nádor, tak celé to má několik podivností:
- nádor u jejího psa se zmenšil - výsledek ještě není žádný, pro mne je výsledek: nádor zmizel
- z jednoho (dobře, tak dvou - ještě ten kocour) zmenšeného nádoru (možná dílem náhody, nádory se chovají nevyzpytatelně) usuzuje, že má lék na rakovinu, který nabízí ostatním? To považuji za hodně troufalé.
- pokud bych náhodou já něco takového vymyslela, utíkala bych do akademie věd a chtěla seriózní pokusy, aby se lék mohl co nejdříve dostat k těm, co to potřebují, tedy i lidem.

My, diskutující zde na ifauně, se mnohdy dokážeme velmi názorově rozcházet, často i pohádat, ale v tomto tématu jsme se vzácně všichni shodli, že se nás tady někdo snaží oblbovat. Někteří léčitelé také říkali, že pro sebe nechtějí nic a moje přítelkyně (už je také na hřbitově) platila tisíce za jakési čaje z nasbíraných bylin (a kdo ví, co to bylo!).

U paní Lenky bylo dle mě nejvíc podezřelé to mlžení, přitom však lákání na "její" terapii. Snažila jsem se opravdu hodně vyzvědět oč jde, ale už se k tomu nechci vracet, zrovna pro mne je to dost citlivé téma.

22.8.2015 22:16
evinka01

XXX.XXX.57.45

Wild cat napsal(a):
"člověk v takové situaci (de facto mu řeknou, že jeho pes umře) fakt zkusí všechno, co mu finance dovolí, nemá už co ztratit."

Přesně tak: “tonoucí se stébla chytá“ a bohužel najdou se tací chytráci jako je tady paní Lenka, kteří toho využijí a něco jim prodají. Fuj...

Nezatracovala bych to, ale musí to mít nějaké dostupné informace a ne takové tajnůstkářství. jsou hromady článků o intravenozním vitaminu C, amygdalinu, artemisinu apod.. každý se svobodně může rozhodnout, zda to chce zkusit. i proto jsem třeba v našem případě dávala lidem odkaz na web, kde jsou snímky z rentgenů, popis situace... i když nejsem žádný distributor tak ve vyhledávačích to lidi najdou a můžou se rozhodnout... ale bez minimálních informací bych do žádného takového "léčitelství" taky nešla.

Bezejména

25.2.2017 20:35
Bezejména

XXX.XXX.233.135

Pokud máte někdo zkušenosti s OSA, prosím o vyplnění tohoto dotazníku, moc by mi to pomohlo :)
https://www.survio.com/survey/d/T5U9B1F3L5N5C8C0X.

Přidejte reakci

Přidat smajlík