Prosba - pomoc (rady) s neočekávaným štěnětem v rodině

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
26.8.2015 10:43
lifi

XXX.XXX.185.91

Dobrý den, vím že pro ostřílené chovatele jsou mé dotazy hloupé a banální. Moje matka si pořídila sedmitýdenní štěně trpasličího špice. Bohužel cca po týdnu ji odvezli do nemocnice a špic zůstal nám (zdědili jsme ho). V průkazu je napsáno, že se jedná o fenku, nicméně něco na bříšku má... Myslíme si, že se jedná o kluka. Nejsem žádný chovatel, je to náš první pes a nemám zkušenosti. Dále bych se chtěl zeptat jak a kdy začít s výcvikem - jsme v bytě, jak ho/ji naučit vykonávat potřebu na podložku, co je pro takovéhoto pejska nejlepší potrava (barf či granule). Vzhledem k tomu, že chodíme s manželkou do práce, jak ho/ji naučit být v bytě sám. Děkuji za rady.

26.8.2015 11:00
Danczéz

XXX.XXX.127.1

Dobrý den, čekala jsem triviální dotazy, ale vy nepoznáte, zda-li se jedná o psa nebo fenu?! Pokud jste opravdu takto ryzí začátečníci, diskuze je pro vás žalostně málo a měli byste urychleně začít komunikovat: se sousedem, známým, prostě kýmkoliv kdo zná alespoň základy, ať neuděláte nějakou "hloupost". (Víte, že je čokoláda pro psa jedovatá? Že jste si štěně-/resp. vaše maminka/, vzali strašně brzo od matky? Že vykonávání potřeby na podložku není úplně dobrý nápad? Co mu dáváte k jídlu teď? Jak často? Je očkované? Odčervené? Chodíte s ním ven?...) Co takhle zajít i za veterinářem? A pak teprve hledat cvičák= štěněčí školku, kde poradí s výchovou? Prosím, nezanedbejte nic, chápu, že jste se z dobré vůle pejska ujali, ale nikdo nebude rád, když přibyde další nevychovaný, nezvládnutý pes, (který jen podpoří zákaz chození na volno, jako se teď řeší v Praze...). Pes není křeček, pes je obrovská zodpovědnost!

26.8.2015 11:09
beastije

XXX.XXX.205.71

Zdravim. Je mi lito vasi matky i do jake situace jste se dostali.

Urcite si prectete nekolik clanku ohledne pripravy bytu pro stene, chovani, vychovy, socializace, nutne povely i napriklad obecne chovani plemene, ktere mate. Pokud mate pochyby o pohlavi stenete, urcite se vyplati najit si v okoli veterinare, stene nechat prohlednout a zkontrolovat. Pokud je to rozumny veterinar, poradi vam i spravnou vyzivu ( nebo se vam pokusi prodat granule, ktere zrovna nabizi).

Nekolik clanku pomoci rychleho vyhledavani:
http://www.mazlickoviny.cz/clanek/prvni-kroky-se-stenetem-doma
http://www.muj-pes.cz/stene/kdyz-si-privezeme-stene-domu-105.html
http://www.mazlickoviny.cz/clanek/prvni-kroky-se-stenetem-doma-2-stene-a-jeho-curani
a o nemeckem spici http://nemecky-spic-trpaslici.hafici.cz/ ci http://www.muj-pes.cz/plemena/nemecky-spic-304.html
Doctete se zde, ze je potreba psa jednou za cas cesat, takze na to myslete pri treninku, zvykejte ho na obojek, na voditko, na cesani, na prohlizeni zubu, na kontrolu tlapek...

Dale pak zvazte, zda-li o psa opravdu stojite. Je to velky, dlouhy a narocny (casove i financne) zavazek na par let. Kdyz se psovi venovat nebudete, budete mit doma vzteklou ustekanou bestii, se kterou budete mit jen problemy, Muzete ale mit i radostne chlupatou kouli co vam zprijemni zivot, kdyz do ni vlozite cas a energii. Mame zrovna odrustajici stene a vim, kolik casu to stoji. Prvni dva tydny jsme meli dovolenou, stene brali ven co nejcasteji, aby nemelo moznost se vycurat doma (po krmeni, po probuzeni, po hre) a to i tak do 4 ci 5ti mesicu byly doma obcasne nehody. Chodila jsem vencit i pri obedove pauze z prace, aby nebylo doma 8 hodin samo.
Zvyk na samotu je obdobne casove narocny, se psem je potreba byt celou dobu doma a na chvili odejit do jine mistnosti, vratit se, za dvere bytu, vratit se, na chodbu, vratit se a takto to zkouset, prodluzovat a testovat, co stene vydrzi. Kdyz si nepritomnosti vsimne a knuci, uz je pozde, musi se o krok zpet. My to zkouseli tak, ze pri odchodu z bytu stene dostalo pamlsek ci hracku, takze ani nevedelo, ze jsme odesli.

Shrnuto podtrzeno, pokud toho psa opravdu nechcete a bude to pro vas pouze povinnost a otrava, je opravdu na zvazeni, zda do toho jit. Neni preci nic spatneho na tom, najit steneti, kteremu nemuzete dat tu spravnou peci, nejakou rodinu, kde se mu one pece a casu dostane.. Ani maly pes se neda nikde odlozit a na chvili vypnout, kvuli psovi musite upravit svuj dosavadni zivot i zvyky a spatne vychovany pes bude kazit zivot nejen vam, i vasemu okoli.

26.8.2015 11:12
lifi

XXX.XXX.185.91

Ano vím, že šlo od matky velmi brzo. Tak pindíka poznám, jen že v papírech je napsáno fena. Zkušenosti se psy nemám, proto se ptám. Máme ho den, do tedˇ ho krmíme masovými kapsičkami, jak matce doporučila chovatelka od které to štěně je. Nepořídili jsme si ho jen tak z plezíru, zdědili jsme ho. Dle mého názoru pes do bytu nepatří a nejsem z toho nadšen, ale nic jiného mi v tuto chvíli nezbývá.

26.8.2015 11:16
lifi

XXX.XXX.185.91

Beastie, moc děkuji za info.

26.8.2015 11:23
ivulka2

XXX.XXX.155.174

lifi napsal(a):
Ano vím, že šlo od matky velmi brzo. Tak pindíka poznám, jen že v papírech je napsáno fena. Zkušenosti se psy nemám, proto se ptám. Máme ho den, do tedˇ ho krmíme masovými kapsičkami, jak matce doporučila chovatelka od které to štěně je. Nepořídili jsme si ho jen tak z plezíru, zdědili jsme ho. Dle mého názoru pes do bytu nepatří a nejsem z toho nadšen, ale nic jiného mi v tuto chvíli nezbývá.

Jelikož se tedy jedna o štěně a zřejmě moc k pejskovi vztah nemate tak se ještě muže naskytnout dalši varianta štěně vratit chovatelce je to nejrozumějši řešení, pejsek špic muže žit až 15-17 let, špic je hodně dlouhověke plemeno a pro vas to bude závazek na spoustu let.

26.8.2015 11:25
beastije

XXX.XXX.205.71

Jeste informace, pokud se opravdu jedna o papirove stene od seriozni chovatelky ( to jsou ale velmi dulezite podminky), mela by byt ochotna si ho vzit zpet, vzhledem k okolnostem.

Za zeptani nic nedate, ale dle pristupu ci okoli ci vzhledu pozemku a psu majitelky bych pote toto zvazila, zda-li nenajdete lepsi rodinu vy sam, nez aby ona ho nekomu prodala jako dalsi papirove stene ( v pripade neserioznosti).

26.8.2015 11:25
Danczéz

XXX.XXX.127.1

lifi napsal(a):
Ano vím, že šlo od matky velmi brzo. Tak pindíka poznám, jen že v papírech je napsáno fena. Zkušenosti se psy nemám, proto se ptám. Máme ho den, do tedˇ ho krmíme masovými kapsičkami, jak matce doporučila chovatelka od které to štěně je. Nepořídili jsme si ho jen tak z plezíru, zdědili jsme ho. Dle mého názoru pes do bytu nepatří a nejsem z toho nadšen, ale nic jiného mi v tuto chvíli nezbývá.

Nechtěla jsem se vás dotknout, spíš jsem se zhrozila z Vaší nepříjemné situace, protože jasně píšete, že adopce z vaší strany byla nevyhnutelná. Pokud se na výchovu štěněte, (která je opravdu velmi, velmi náročná) necítíte, zauvažujte raději o darování nebo umístění do útulku. Hezké štěňátko se udá snadněji, než dospělý pes. (až vám takříkajíc rupnou nervy: psí puberťák je síla i na člověka, který si pejska pořídil naprosto dobrovolně).

26.8.2015 11:27
lifi

XXX.XXX.185.91

ivulka2 napsal(a):
Jelikož se tedy jedna o štěně a zřejmě moc k pejskovi vztah nemate tak se ještě muže naskytnout dalši varianta štěně vratit chovatelce je to nejrozumějši řešení, pejsek špic muže žit až 15-17 let, špic je hodně dlouhověke plemeno a pro vas to bude závazek na spoustu let.

Bohužel nevím, kde ho matka sehnala a nenašel jsem u ní doma žádný kontakt. Teˇˇd mi to už ani neřekne.

26.8.2015 11:30
umpa.lumpa

XXX.XXX.195.92

lifi napsal(a):
Bohužel nevím, kde ho matka sehnala a nenašel jsem u ní doma žádný kontakt. Teˇˇd mi to už ani neřekne.

V očkovacím průkaze nejsou žádné údaje? Odkud zhruba jste? Trpasličích špiců bezPP moc nebude, půjde to dohledat v inzerci.

26.8.2015 11:31
beastije

XXX.XXX.205.71

lifi napsal(a):
Bohužel nevím, kde ho matka sehnala a nenašel jsem u ní doma žádný kontakt. Teˇˇd mi to už ani neřekne.

Muzete jeste vyzkouset, zda-li neni ocipovane a poprosit veterinare o kontrolu cipu. Kontrola ne veterine vas stejne nemine, takze se staci jen zeptat.

26.8.2015 11:33
lifi

XXX.XXX.185.91

umpa.lumpa napsal(a):
V očkovacím průkaze nejsou žádné údaje? Odkud zhruba jste? Trpasličích špiců bezPP moc nebude, půjde to dohledat v inzerci.

Vídíte, to mě nenapadlo. Jak se vrátím z práce, podívám se do papírů. Je s PP.

26.8.2015 11:35
ivulka2

XXX.XXX.155.174

Danczéz napsal(a):
Nechtěla jsem se vás dotknout, spíš jsem se zhrozila z Vaší nepříjemné situace, protože jasně píšete, že adopce z vaší strany byla nevyhnutelná. Pokud se na výchovu štěněte, (která je opravdu velmi, velmi náročná) necítíte, zauvažujte raději o darování nebo umístění do útulku. Hezké štěňátko se udá snadněji, než dospělý pes. (až vám takříkajíc rupnou nervy: psí puberťák je síla i na člověka, který si pejska pořídil naprosto dobrovolně).

Pěkna blbbost v žadnem připadě pejska nedarujte... to se ozvou ti co by na psa neměli a krom nich ruzni vykuci a šmelinaři a stejně tak utulky po zkušenostech bych štěně nedala už ani do utulku.Pokud tedy nevite odkud štěně je tak v papirech nebo v očkovaku by mohla byt adresa nebo kontakt na chovatele tak zkuste pohledat.Popřipadě v očkovacim prukaze u očkovani je většinou razitko veterinaře a tam muže byt na něj kontakt a podle něj mužete chovatele najit.

26.8.2015 11:35
umpa.lumpa

XXX.XXX.195.92

lifi napsal(a):
Vídíte, to mě nenapadlo. Jak se vrátím z práce, podívám se do papírů. Je s PP.

Tak v PP musí být napsaný název chovatelské stanice, pak to přes internet velmi lehce dohledáte. Určitě bych se s chovatelkou spojila. Má právo vědět, co se děje.. ;-).

26.8.2015 11:37
ivulka2

XXX.XXX.155.174

lifi napsal(a):
Vídíte, to mě nenapadlo. Jak se vrátím z práce, podívám se do papírů. Je s PP.

Tak v tom připadě tam bude kontakt na chovatele a myslim že pokud popišete situaci tak pejska vezne zpět.

26.8.2015 11:39
lifi

XXX.XXX.185.91

Eh je toho na mě moc tedˇ a taková věc, jako se kouknout do papíru mě nenapadla. Já hledal v historii pc, V různých dokladech a tak. Omlouvám se za hloupé dotazy.

26.8.2015 11:42
ivulka2

XXX.XXX.155.174

lifi napsal(a):
Eh je toho na mě moc tedˇ a taková věc, jako se kouknout do papíru mě nenapadla. Já hledal v historii pc, V různých dokladech a tak. Omlouvám se za hloupé dotazy.

Nevadi pokud vam tyto rady pomužou vyřešit se jeden problem a vlastně pomužou jak pejskovi tak vam

26.8.2015 11:45
Danczéz

XXX.XXX.127.1

ivulka2 napsal(a):
Pěkna blbbost v žadnem připadě pejska nedarujte... to se ozvou ti co by na psa neměli a krom nich ruzni vykuci a šmelinaři a stejně tak utulky po zkušenostech bych štěně nedala už ani do utulku.Pokud tedy nevite odkud štěně je tak v papirech nebo v očkovaku by mohla byt adresa nebo kontakt na chovatele tak zkuste pohledat.Popřipadě v očkovacim prukaze u očkovani je většinou razitko veterinaře a tam muže byt na něj kontakt a podle něj mužete chovatele najit.

Reagovala jsem s vědomím, že je pejsek bez PP a dle doporučení "chovatelky" krmit jen kapsičkami, mne možnost, vrátit štěně k ní, nepřišla příliš reálná. Prostě jsem jen zadavateli chtěla poukázat na to, že by zřejmě pro něj i pejska bylo lepším řešením hledat jiné majitele, než se navzájem trápit v bytě. Toť vše.

26.8.2015 11:46
lifi

XXX.XXX.185.91

ivulka2 napsal(a):
Nevadi pokud vam tyto rady pomužou vyřešit se jeden problem a vlastně pomužou jak pejskovi tak vam

Ano, určitě pomůžou. Děkuji.

26.8.2015 11:53
koňadra

XXX.XXX.139.242

Nemohu se ubránit dojmu, že si zase někdo dělá legraci. Má PP a neví chovatele? Neví ani to, je-li to fena nebo pes? To jí to ani matka neprozradila? To snad pozná i malé dítě, v nejhorším první pejskař, kterého potká na ulici. To nechodí se psem ani ven? Píše, že matku odvezli do nemocnice, ne že zemřela. A psa zdědila? Celé je to divné, prostě končí prázdniny a děcka se nudí. Neumím si představit, že tohle je dotaz dospělého člověka.

26.8.2015 12:07
lesnížínka

XXX.XXX.178.38

Situace kolem zadavatelovy maminky je hrozná a dovedu si představit, že v tuto chvíli, neví čí je, natož kam se dívat, zažila jsem to. Jen moc nevěřím, že sedmitýdenní štěně je od chovatelky, s PP. Spíš bych si myslela, že má pejsek očkovák, který většina lidí neznalých, má za průkaz původu. Jsem sama zvědavá, jestli chovatelku dohledají. Také si myslím, že by bylo lépe pejska vrátit, či prodat někomu, kdo štěndo možná zrovna v tuto dobu schání..

26.8.2015 12:11
lifi

XXX.XXX.185.91

koňadra napsal(a):
Nemohu se ubránit dojmu, že si zase někdo dělá legraci. Má PP a neví chovatele? Neví ani to, je-li to fena nebo pes? To jí to ani matka neprozradila? To snad pozná i malé dítě, v nejhorším první pejskař, kterého potká na ulici. To nechodí se psem ani ven? Píše, že matku odvezli do nemocnice, ne že zemřela. A psa zdědila? Celé je to divné, prostě končí prázdniny a děcka se nudí. Neumím si představit, že tohle je dotaz dospělého člověka.

Nedělám si srandu, ani by mě to nenapadlo. Ano odvezli mi matku do nemocnice a umřela. Měla štěně týden. Pokud by jste četla pozorně, tak by jste zjistila, že v papírech má napsáno, že je fena, ale že jsme zjistili, že je to kluk. Kdybych tady mluvil o TCPIP, nebo o DHCP serveru, taky vy by jste byla taky mimo mísu. Jsem v takové situaci v jaké jsem a nestojím o kibice, ale o radu.

26.8.2015 12:14
jingless

XXX.XXX.31.7

Nečetla jsem vše, ale nemůže mít kýlu ? Že by jste si to popletli, ta je u pupíka většinou ta pupeční.. Zkuste fence vyfotit bříško a pošlete to sem. Jinak je mi to líto, musí to bejt šílené...

26.8.2015 12:21
conie

XXX.XXX.14.154

lesnížínka napsal(a):
Situace kolem zadavatelovy maminky je hrozná a dovedu si představit, že v tuto chvíli, neví čí je, natož kam se dívat, zažila jsem to. Jen moc nevěřím, že sedmitýdenní štěně je od chovatelky, s PP. Spíš bych si myslela, že má pejsek očkovák, který většina lidí neznalých, má za průkaz původu. Jsem sama zvědavá, jestli chovatelku dohledají. Také si myslím, že by bylo lépe pejska vrátit, či prodat někomu, kdo štěndo možná zrovna v tuto dobu schání..

Pro upřesnění - 7týdenní štěně = 7x7 = 49 dní staré, podle zákona může štěně od matky od 50. dne věku. Názory na věk při odběru se různí. ale zase tu nevyvolávejte bouři ve sklenici vody, že 7 týdnů je moc brzy.

26.8.2015 12:24
lifi

XXX.XXX.185.91

Je to z mobilu, zítra eventuelně dodám z foťáku.

26.8.2015 12:25
jingless

XXX.XXX.31.7

No tak tam není nic vidět :( zkuste zaostřit :).

Uživatel s deaktivovaným účtem

26.8.2015 12:28
Uživatel s deaktivovaným účtem

lifi napsal(a):
Je to z mobilu, zítra eventuelně dodám z foťáku.

Tak to je pejsek, ne fenka.

26.8.2015 12:30
jingless

XXX.XXX.31.7

No fakt pejsek smajlík A to je určitě s pp ? Přece by chovatel do pp nedal, že je to fenka a on je to pes, leda že by popletl pp třeba ? :-o.

26.8.2015 12:34
lifi

XXX.XXX.185.91

Ano, je s pp. Tam je fena.

26.8.2015 12:44
koňadra

XXX.XXX.139.242

A kontaktoval jste chovatele/chovatelů? Přece logicky bych v tomto případě nejdříve hledala radu tam. A vůbec ve vaší situaci bych prostě stěně vrátila, chovatel/ka by pro něj jistě našla jiné majitele. To, že máte údajně PP na fenu a máte psa, je tedy hodně podivné. Možná, že to ani není PP a možná ani není od tohoto jedince.

26.8.2015 12:49
koňadra

XXX.XXX.139.242

jingless napsal(a):
No fakt pejsek smajlík A to je určitě s pp ? Přece by chovatel do pp nedal, že je to fenka a on je to pes, leda že by popletl pp třeba ? :-o.

A jak? Že by dal zase někomu jinému PP na psa a měl by fenu? To si umim představit, třeba zaměnil obálky jestli to posílal poštou. Ale snad by se alespoň ten druhý bránil a chovatel by sám hledal, kde se stala chyba.

26.8.2015 12:49
jingless

XXX.XXX.31.7

A nebo popletla pp jestli tam měla víc štěńat ještě, i tak je to ale prostě divné no...

26.8.2015 12:55
koňadra

XXX.XXX.138.226

lifi napsal(a):
Ano vím, že šlo od matky velmi brzo. Tak pindíka poznám, jen že v papírech je napsáno fena. Zkušenosti se psy nemám, proto se ptám. Máme ho den, do tedˇ ho krmíme masovými kapsičkami, jak matce doporučila chovatelka od které to štěně je. Nepořídili jsme si ho jen tak z plezíru, zdědili jsme ho. Dle mého názoru pes do bytu nepatří a nejsem z toho nadšen, ale nic jiného mi v tuto chvíli nezbývá.

Jak víte, co matce doporučila chovatelka? Zřejmě jste s ní (matkou) mluvil (alespoň telefonem), tak je mě víc než podivné, že ani nevíte, jestli matka měla psa nebo fenu - bez ohledu na PP. Snad ji/jeho nějak jmenovala, nebo to zvíře nemělo ani jméno?
A že nic jiného nezbývá - zbývá - vrátit ho chovatelce, nebo prodat. Ze štěněte nadšen nejste, o psech nic nevíte. Kdyby moje štěně mělo skončit u takových lidí, vzala bych si ho zpět, možná bych i peníze vrátila (pokud by bylo v pořádku).

26.8.2015 13:11
assil

XXX.XXX.216.60

Pokud je štěně opravdu s PP (průkazem původu), napište sem a nebo mě do soukromé zprávy celé jeho jméno, je v průkazu nahoře. Sehnat kontakt na chovatele by neměl být problém a na prostá většina chovatelů by si takhle malé štěně vzala zpátky, případně se dá i inzerovat na klubových stránkách.
Akorát mě se moc nezdá, že by si chovatel s PP spletl fenku a psa, je to opravdu nějaký divný. Ideální by bylo asi, kdybyste nafotit doklad ke štěněti a ukázal ho.

26.8.2015 13:13
conie

XXX.XXX.14.154

koňadra napsal(a):
A kontaktoval jste chovatele/chovatelů? Přece logicky bych v tomto případě nejdříve hledala radu tam. A vůbec ve vaší situaci bych prostě stěně vrátila, chovatel/ka by pro něj jistě našla jiné majitele. To, že máte údajně PP na fenu a máte psa, je tedy hodně podivné. Možná, že to ani není PP a možná ani není od tohoto jedince.

Chovám už řadu let, ale ke štěňatům v 7 týdnech jsme PP ještě nikdy neměla vystavené, i když všechny papírové náležitosti plním co nejdříve. Takže bych skutečně trochu pochybovala o tom, že je to platné PP. A splést si fenu a psa, to se mi tedy nezdá. Slyšela jsme o záměně PP u dvou fenek z jednoho vrhu, přišlo se to u veta při kontrola čipu, ale to byl omyl. Tohle zavání trochu něčím horším.

26.8.2015 13:22
koňadra

XXX.XXX.138.226

conie napsal(a):
Chovám už řadu let, ale ke štěňatům v 7 týdnech jsme PP ještě nikdy neměla vystavené, i když všechny papírové náležitosti plním co nejdříve. Takže bych skutečně trochu pochybovala o tom, že je to platné PP. A splést si fenu a psa, to se mi tedy nezdá. Slyšela jsme o záměně PP u dvou fenek z jednoho vrhu, přišlo se to u veta při kontrola čipu, ale to byl omyl. Tohle zavání trochu něčím horším.

Taky tady pořád přemýšlím, kde vůbec vzali u 7 týdenního štěněte PP? Ano, je to celé nějaké divné, prostě si z nás zase někdo dělá srandu. V poslední době se tady s takovými příspěvky roztrhl pytel, vidím v něm tolik nesrovnalostí, že si myslím, že ani tento nebude výjimkou. Možná uvěřím až sem zadavatel dá fotku PP. Pokud by tak učinil, možná se zde najde někdo, kdo chovatele/ku zná a mohl by ji kontaktovat - když tak nebyl schopen učinit zadavatel.

26.8.2015 13:23
Žíža

XXX.XXX.211.6

S upřímnou lítostí s úmrtí bych Vám poradila podívat se do očkovacího průkazu tam jsou uvedeny jak chovatel tak veterinář, který štěně očkoval. Dále musí být určitě u psa s PP uzavřena kupní smlouva, která je platná i pro vrácení do 6.týdnů od koupě. Pes je považován za věc a proto se to tak bere. Nebo zkuste projít telefon, nějak se musela s chovatelem kontaktovat. Divím se, že ale máte již PP ke štěněti my na ně čekáme už měsíc.Jak už někdo napsal je to velká zodpovědnost mít psa, musí se na očkování, doma se také musí připravit byt. Štěně umí udělat pěkný nepořádek vše kouše...a když je v bytě tak se musí vychovat je potřeba chodit několikrát ven a věnovat mu dost času. My máme teď měsíc štěně a někdy z ní rostu. Přeji tedy hodně štěstí a hlavně dobrou volbu.

26.8.2015 13:25
jingless

XXX.XXX.31.7

koňadra napsal(a):
Taky tady pořád přemýšlím, kde vůbec vzali u 7 týdenního štěněte PP? Ano, je to celé nějaké divné, prostě si z nás zase někdo dělá srandu. V poslední době se tady s takovými příspěvky roztrhl pytel, vidím v něm tolik nesrovnalostí, že si myslím, že ani tento nebude výjimkou. Možná uvěřím až sem zadavatel dá fotku PP. Pokud by tak učinil, možná se zde najde někdo, kdo chovatele/ku zná a mohl by ji kontaktovat - když tak nebyl schopen učinit zadavatel.

To máte pravdu, to mi vůbec nedošlo, já se snažila mít pp k mimčům co nejdříve, protože jedno cestovalo do Rakouska a i tak sme to zvládli v 9ti týdnech a to sem je fakt urgovala jak to šlo smajlík

26.8.2015 13:58
alca.p

XXX.XXX.6.142

Je to málo pravděpodobné, ale opravdu možné to je. Já kupovala štěně v sedmi a půl týdnech a PP jsem již dostala. A shodou okolností v PP byla též chyba, né v pohlaví ale v barvě srsti (uvedena černá x skutečná zlatá). Při vystavování PP se pouze stala chyba, obratem mi vystavili nový PP.

26.8.2015 14:01
slunecnice

XXX.XXX.129.231

Jak tu psal někdo výš, pokud je pán tak neznalý, možná si opravdu jen plete PP s očkovacím průkazem.

26.8.2015 16:06
amiš

XXX.XXX.11.131

Ano, to jsem už také párkrát zažila, že si neznalý člověk pletl PP s očkovacím průkazem. A taky se nám stalo, že jsme jednou našli malého(ale dospělého) pejska, vzali jsme ho na vyšetření k veterináři, páč nebyl v nejlepším stavu a nechali ho prohlídnout a naočkovat, kvůli našim psům a veterinář, ač chtěl za vyšetření tehdy slušné peníze, nám do očkováku napsal fenka. Po upozornění to přepsal, ale stejně, pejsek byl dospělý a očividně pejsek .

26.8.2015 18:31
lev

XXX.XXX.253.186

Pokud je štěně s pp, tak musí být označené - tetováním, nebo čipem. Vemte štěně k veterináři a nechte ho prohlédnout, zda něco z toho má. Také označení musí být v PP zaznamenáno a v očkováku by mělo být taky.

27.8.2015 17:21
conty

XXX.XXX.103.249

Nebo nafoťte ten rodokmen a uvidíme.

28.8.2015 09:23
conty

XXX.XXX.103.249

Posouvám, moc by mě zajímalo, jak to zadavatel vyřešil, jelikož mám taky špice

28.8.2015 10:31
lesnížínka

XXX.XXX.178.38

Taky čekám...

28.8.2015 11:33
rapotacka11

XXX.XXX.32.138

Tipla bych si že je bez....
Hlavně ať ho mají rádi a dají mu hezký
psí život.

28.8.2015 15:28
fikovnice

XXX.XXX.99.69

Zadavateli, tak co je nového?
Chtěla bych Vám mj. vyjádřit upřímnou soustrast s úmrtím maminky, mám to celkem čerstvě za sebou.
Pokud by Vás psi "chytli", tj. začala bavit kynologie, chtěl byste tomu vašemu obětovat čas (a že toho času bude potřeba hodně), staral se o něj, chodil na pravidelné prohlídky k vetovi atd.atd., tak...tak se to dá obrátit i tak, že tady máte něco živého, co tu zanechala maminka a asi by chtěla aby o jejího parťáka bylo dobře postaráno!
Mně máma umřela loni v listopadu a kocour, který byl nás obou (i když více její), mě teď hodně drží nad vodou...

28.8.2015 17:12
koňadra

XXX.XXX.128.31

fikovnice napsal(a):
Zadavateli, tak co je nového?
Chtěla bych Vám mj. vyjádřit upřímnou soustrast s úmrtím maminky, mám to celkem čerstvě za sebou.
Pokud by Vás psi "chytli", tj. začala bavit kynologie, chtěl byste tomu vašemu obětovat čas (a že toho času bude potřeba hodně), staral se o něj, chodil na pravidelné prohlídky k vetovi atd.atd., tak...tak se to dá obrátit i tak, že tady máte něco živého, co tu zanechala maminka a asi by chtěla aby o jejího parťáka bylo dobře postaráno!
Mně máma umřela loni v listopadu a kocour, který byl nás obou (i když více její), mě teď hodně drží nad vodou...

Fikovnice, zadavatel nemá radost z toho, že má štěně, pro něj to určitě není nějaké pouto s maminkou a vůbec mám pochybnosti, jestli ten celý příběh je pravdivý. Mám za to, že někdo zde jen hraje na city a baví se. A pokud nějaký pes vůbec existuje a pokud se ho zbavil, udělal to nejlepší, co udělat mohl.

29.8.2015 01:01
lena1977

XXX.XXX.208.158

koňadra napsal(a):
Fikovnice, zadavatel nemá radost z toho, že má štěně, pro něj to určitě není nějaké pouto s maminkou a vůbec mám pochybnosti, jestli ten celý příběh je pravdivý. Mám za to, že někdo zde jen hraje na city a baví se. A pokud nějaký pes vůbec existuje a pokud se ho zbavil, udělal to nejlepší, co udělat mohl.

Ty jsi XXX tohle už je moc...
Upraveno Adminem 29.8.2015 v 15:35, vulgarity

29.8.2015 02:06
fikovnice

XXX.XXX.240.1

lena1977 napsal(a):
Ty jsi XXX tohle už je moc...
Upraveno Adminem 29.8.2015 v 15:35, vulgarity

No tak Vy v jiném vlákně píšete něco o vulgarismech...a sama co?!
Můžete prosím napsat, čím Vás "Koňadra" tak rozčílila? Reagovala na můj příspěvek svým názorem, který se nemusí shodovat s mým, ale tak to holt u diskusí chodí. Já si myslím, že ten příběh a dotaz zadavatele je pravdivý - v tom jsem v rozporu s "Koňadrou" (už proto, že sem vkládal foto - detail určitých partií ), ale je pravdou, že o psa zájem skutečně nemá. Těžko říct.
Každopádně absolutně nechápu Vaši reakci na "Koňadru"!

29.8.2015 02:08
fikovnice

XXX.XXX.240.1

fikovnice napsal(a):
No tak Vy v jiném vlákně píšete něco o vulgarismech...a sama co?!
Můžete prosím napsat, čím Vás "Koňadra" tak rozčílila? Reagovala na můj příspěvek svým názorem, který se nemusí shodovat s mým, ale tak to holt u diskusí chodí. Já si myslím, že ten příběh a dotaz zadavatele je pravdivý - v tom jsem v rozporu s "Koňadrou" (už proto, že sem vkládal foto - detail určitých partií ), ale je pravdou, že o psa zájem skutečně nemá. Těžko říct.
Každopádně absolutně nechápu Vaši reakci na "Koňadru"!

Oprava:"...ale je pravdou, že není jisté zda o psa zájem skutečně má. Těžko říct.".

29.8.2015 02:35
Felow

XXX.XXX.188.103

fikovnice napsal(a):
No tak Vy v jiném vlákně píšete něco o vulgarismech...a sama co?!
Můžete prosím napsat, čím Vás "Koňadra" tak rozčílila? Reagovala na můj příspěvek svým názorem, který se nemusí shodovat s mým, ale tak to holt u diskusí chodí. Já si myslím, že ten příběh a dotaz zadavatele je pravdivý - v tom jsem v rozporu s "Koňadrou" (už proto, že sem vkládal foto - detail určitých partií ), ale je pravdou, že o psa zájem skutečně nemá. Těžko říct.
Každopádně absolutně nechápu Vaši reakci na "Koňadru"!

Také jsem to nepochopila, ?

29.8.2015 05:44
rapotacka11

XXX.XXX.32.138

lena1977 napsal(a):
Ty jsi XXX tohle už je moc...
Upraveno Adminem 29.8.2015 v 15:35, vulgarity


- a ty, hlavičko ? Bída, viď ?

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.8.2015 09:04
Uživatel s deaktivovaným účtem

lifi napsal(a):
Dobrý den, vím že pro ostřílené chovatele jsou mé dotazy hloupé a banální. Moje matka si pořídila sedmitýdenní štěně trpasličího špice. Bohužel cca po týdnu ji odvezli do nemocnice a špic zůstal nám (zdědili jsme ho). V průkazu je napsáno, že se jedná o fenku, nicméně něco na bříšku má... Myslíme si, že se jedná o kluka. Nejsem žádný chovatel, je to náš první pes a nemám zkušenosti. Dále bych se chtěl zeptat jak a kdy začít s výcvikem - jsme v bytě, jak ho/ji naučit vykonávat potřebu na podložku, co je pro takovéhoto pejska nejlepší potrava (barf či granule). Vzhledem k tomu, že chodíme s manželkou do práce, jak ho/ji naučit být v bytě sám. Děkuji za rady.

Proč štěně nevrátíte chovateli?

29.8.2015 16:30
lesnížínka

XXX.XXX.178.38

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Proč štěně nevrátíte chovateli?

Protože to nejspíš žádný, chovatel" není...

29.8.2015 17:14
fikovnice

XXX.XXX.240.1

lesnížínka napsal(a):
Protože to nejspíš žádný, chovatel" není...

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.8.2015 18:45
Uživatel s deaktivovaným účtem

lesnížínka napsal(a):
Protože to nejspíš žádný, chovatel" není...

Takže PP není PP... tak to jo.

31.8.2015 14:44
Sissiaspol.

XXX.XXX.29.198

Těžko říct, jestli se jedná o člověka v nešťastné situaci nebo chudáka s takto hrubozrným smyslem pro "humor" (těch nesrovnalostí je tu víc). Jestli se tím někdo skutečně baví, budiž mu přáno. Jestli je to opravdu tak, jak zadavatel píše, dostal tu do začátku dost rad pro prvotní zorientování a péči. Mně ale zaujaly ty fotografie. Znalci špicaři mě možná opraví, ale miminko trpasličího špice si představuju jako malou chundelatou kuličku. Opravdu může jeho bříško a podbřišek vypadat takto?

31.8.2015 14:52
rapotacka11

XXX.XXX.32.138

Koňadra
- vzala bych si ho zpět, možná bych i peníze vrátila (pokud by bylo v pořádku).
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Peníze bych vrátila bez zaváhání....

31.8.2015 16:13
fawnalee

XXX.XXX.229.100

rapotacka11 napsal(a):
Koňadra
- vzala bych si ho zpět, možná bych i peníze vrátila (pokud by bylo v pořádku).
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Peníze bych vrátila bez zaváhání....

Asi tak. Taky mě to "možná" dost zaskočilo. Člověk se občas může dostat do svízelné situace a myslím, že chovatel by z toho opravdu neměl profitovat. To za moc etické nepovažuju. Na mých odchovech mi záleží, takže bych psa normálně odkoupila zpět a našla mu nový domov jinde. Dobře, třeba i za méně peněz atd., protože většina zájemců chce štěně ideálně v 8 týdnech. Ale fakt bych si nedovolila člověku v této situaci říct, že mu peníze za štěně "možná" vrátím, to by mne hanba fackovala.

31.8.2015 16:32
ivulka2

XXX.XXX.155.174

rapotacka11 napsal(a):
Koňadra
- vzala bych si ho zpět, možná bych i peníze vrátila (pokud by bylo v pořádku).
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Peníze bych vrátila bez zaváhání....

Jako chovatel jsem vyslechla tolik přiběhu proč štěně ktere maji zadane a zalohovane nechcou či štěně ktere maji doma chcou po měsici vratit že se takove větě vubec nedivim.

31.8.2015 16:59
koňadra

XXX.XXX.128.31

Ráda bych vysvětlila to slovo "možná". Patřím k chovatelům, kteří se starají o svoje odchovy i poté, co "shrábnou peníze". Vyskytne-li se problém, např. chybějící zub (což znamená ztrátu chovnosti), samozřejmě tuto věc kompenzuji. Kdyby se stala situace, že majitelé štěněte se dostanou do vážných problémů (úmrtí, povodeň, požár...) vždycky se jim snažím pomoci - od toho, že si vezmu psa zpět (trvale, nebo dočasně), nebo mu hledám novou rodinu... a samozřejmě se vyrovnám i finančně. V případě zadavatele bych peníze vrátila, pokud by mne kontaktoval po úmrtí maminky a chtěl situaci řešit. Když odhlédnu od toho, že celému tomuto příběhu prostě nevěřím, tak zadavatel si štěně ponechal, neví, co s ním, zjevně se neumí o psa postarat. Proto jsem napsala, že bych peníze v tomto případě vrátila možná - pokud by štěně bylo v pořádku. Ale je také možné, že při mizerné péči bude štěně i v mizerném stavu a mne by to stálo další prostředky, jak dát psa dohromady. Už jsem ve svém životě viděla i řadu "vykuků", kteří ze psa udělali trosku (ať zdravotně, nebo psychicky) a potom ještě chtěli vrátit všechny peníze. No, nevím jak kdo, ale já ze sebe hlupáka dělat nenechám. Ono je potřeba ke každému případu přistupovat individuálně a posoudit, co je možné a co už je vyčůranost lidí.

31.8.2015 17:03
koňadra

XXX.XXX.128.31

Sissiaspol. napsal(a):
Těžko říct, jestli se jedná o člověka v nešťastné situaci nebo chudáka s takto hrubozrným smyslem pro "humor" (těch nesrovnalostí je tu víc). Jestli se tím někdo skutečně baví, budiž mu přáno. Jestli je to opravdu tak, jak zadavatel píše, dostal tu do začátku dost rad pro prvotní zorientování a péči. Mně ale zaujaly ty fotografie. Znalci špicaři mě možná opraví, ale miminko trpasličího špice si představuju jako malou chundelatou kuličku. Opravdu může jeho bříško a podbřišek vypadat takto?

Také mě to napadlo - kdo ví, jestli ten vyfotografovaný "podvozek" patří opravdu trp. špicovi? Ale špice nemám, tak nemohu posoudit. A myslím si, že podle "podvozku" to lze stejně poznat jen těžko, mám pocit, že to může být skoro i jakékoliv jiné trošku chlupatější plemeno.

1.9.2015 10:45
lesnížínka

XXX.XXX.178.38

koňadra napsal(a):
Také mě to napadlo - kdo ví, jestli ten vyfotografovaný "podvozek" patří opravdu trp. špicovi? Ale špice nemám, tak nemohu posoudit. A myslím si, že podle "podvozku" to lze stejně poznat jen těžko, mám pocit, že to může být skoro i jakékoliv jiné trošku chlupatější plemeno.

Špice mám a měli jsme - ano, pupíky jsou holé

1.9.2015 11:02
assil

XXX.XXX.216.60

Špicí štěněčí podvozek :D.

1.9.2015 15:19
conty

XXX.XXX.103.249

Škoda, že se nejspíš nedozvíme, jak to dopadlo...

1.9.2015 16:36
lesnížínka

XXX.XXX.178.38

assil napsal(a):
Špicí štěněčí podvozek :D.

Jéé, to je puppy(š)

Přidejte reakci

Přidat smajlík