Operace páteře (plotýnky)

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
5.9.2015 13:34
Lucie H.

XXX.XXX.172.174

Dobrý den,
chtěla bych hrozně moc poprosit o radu jestli má někdo zkušenost.
Máme pejska křížence 13,5 let (27kilo) do nedávna ohromě vitální, ale už tak půl roku trošičku pokulhával. Minulý víkend nám padl na zadní nožičky někdo tomu říká lachtaní chůze jen je tahal za sebou, samozřejmě hned jsme řešili situaci a pan veterinář nám oznámil, že bude potřeba operace páteře, byli to rozdrcené plotýnky, které tlačili na míchu, ale sám říkal, že kdyby neviděl ten život v něm tak by do toho nešel kvůli věku. On je bojovník akorát ted máme problém, den po operaci ještě hýbal nožičkama, ale od druhého dne má křeče v nožičkách i předních a to je moc špatné, nevíme vůbec jak mu máme pomoct. Trochu to masírujeme, ale to nepomáhá jak to má v té křeči, napadlo nás mu dát teplo(honzíka) na ty svaly.Ale veterinář řekl, že to může být od míchy.Jinak nám moc nejí jen lipánky včera nejedl vůbec, tak jsme mu dávali med na lžičku. My jsme už moc zoufalý, chceme mu pomoct, ale nevíme jak? Prosím jestli má někdo zkušenost budem hrozně moc vděčný a rádi za každou radu. Předem mockrát děkuji.

5.9.2015 13:46
noemi

XXX.XXX.64.236

Nezkoušeli jste Dornovu metodu?
Paní Dunová z Havířova Vám nakontaktuje určitě na někoho ve Vašem okolí.
Operaci bych v tomto věku nevolila.

http://dornovametoda-zvirata.cz/dornova-metoda/o-nas/andrea-dunova/

Teď se dívám, že operaci už jste absolvovali ... u operace páteře nikdy není jistota, že se podaří a vše bude OK (totéž platí u lidí ).

5.9.2015 13:52
Lucie H.

XXX.XXX.172.174

Tam právě bohužel už bylo jediné řešení ta operace on nikdy v životě s ničím nemarodil a to chtění tam je a moc, ale má ty křeče a nevíme přesně proč asi prý od míchy dneska je to 5 den po operaci, ale první den ani druhý den problém nebyl s předníma pacičkama to přišlo až ten druhý den ty křeče do nich. Jedna paní nám doporučila jemné masáže, tak se snažíme a doufáme ale nevíme právě s tím vůbec zkušenost nemáme

5.9.2015 18:39
Prestige

XXX.XXX.171.80

A kdo vám ho operoval?

5.9.2015 19:16
anonymx

XXX.XXX.235.155

Jestli se mylim, tak odpustte, ale nedovedu si predstavit veterinare, ktery by provedl operaci patere u 13,5 leteho psa.
A proc ty krece neresi on?

5.9.2015 19:39
rapotacka11

XXX.XXX.32.236

5.9.2015 22:39
nexxi

XXX.XXX.228.56

Určitě psovi kupte calopet pastu. na několik dní dokáže nahradit výživu, je plná vitamínů, minerálů, energie. psům většinou dost chutná, smrdí po rybině. netuším jestli je to váš případ, ale svalové záškuby by mohly být způsobeny i nedostatkem hořčíku - magnesia. zkuste se na tuto pastu zeptat veterináře, nebo v nějakém větším zverimexu, třeba seženete i zítra. nám během života se psy hodně pomohla

6.9.2015 00:22
fikovnice

XXX.XXX.240.1

anonymx napsal(a):
Jestli se mylim, tak odpustte, ale nedovedu si predstavit veterinare, ktery by provedl operaci patere u 13,5 leteho psa.
A proc ty krece neresi on?

...protože je to celé podezřelé!

6.9.2015 16:11
Lucie H.

XXX.XXX.172.174

Dobrý den, moc bych chtěla poděkovat za rady a omlouvám se, že píši až ted, ael furt se staráme o pejska a je to hodně náročné jak fyzicky tak psychicky. No dneska nám papal konzervu takže snad bude papkat, ale dobrý nápad ta pasta děkuji. No mluvila jsem s jiným veterinářem a ten říkal, že by do operace nešel, ale to už se bohužel nedá vrátit:.(ale kdo ví, třeba byla opravdu nevyhnutelná, a páno ho operoval jen díky tomu jak byl vitální na to že mu je skoro 14 tak vypadá spíš jak štěně spousty života v očích jen ted je vysílený. A ty křeče furt má a nevíme proč, ale trošičku polevili na zadních nožičkách. Ted jsem ve fázi, kdy ho zkoušíme zvedat ono taky jak furt ležel chudinka náš milovanej. Uvidíme. Ale moc děkuji z arady a zkušenosti s tímto problémem.

6.9.2015 16:34
hellen

XXX.XXX.252.11

No nevím, ale zdá se mi, že operace byla provedena špatně a v páteřním kanále došlo k posunu, kvůli kterému nyní něco tlačí na míchu a proto ty křeče. Akorát tedy nechápu, proč křeče zasahují i do předních končetin.. k jakému matlákovi jste toho psa dali? V každém případě se psem po operaci páteře je velmi nutné cvičit a to již 1-2 dny po zákroku, aby se oživila nervová spojení a nenastala svalová atrofie, takže mažte k jinému vetovi, který vám s tímto poradí.

6.9.2015 19:17
Lucie H.

XXX.XXX.172.174

No oni nám říkali, že to bude 50 na 50, ale jiná možnost nebyla:(to právě neví ani veterinář proč to jde do tich předních nožiček.Nám to právě řekli až asi druhý den, že máme cvičit, ale jak on je vysílený a starší tak i přes jeho elán je unavený a vyčerpaný:(hodně nám taky začal dýchat vždy když se probudí dýchá jak v létě když je horko pejskům a potřebují se schladit s jazykem venku. Veterinář říkal, že mu dneska zkusí dát náký slaboučký prášek na srdíčko jestli je to od srdíčka, koupili jsme mu neperlivou magnesii kvůli hořčíku. Furt obrovsky doufáme, že se mu uleví.

6.9.2015 19:23
rapotacka11

XXX.XXX.32.236

Někdy méně, znamená více .

6.9.2015 19:37
anonymx

XXX.XXX.143.169

Prominte, ted budu kruta. Veterinare bych nakopala do... Sance u tak stareho pejska jsou fakticky nulove. Meli jste.mu doprat klidny odchod a ne.ho takhle trapit. Ja vim, je to tezke a veterinar je... etika mu zrejme.nic nerika. Hlavne ze zaplatite. U psu.jakakoliv operace patere je velmi problemova, protoze nejde po operaci naproste znehybneni jako u lidi.

6.9.2015 19:44
conie

XXX.XXX.206.202

Možná budu za barbara, ale já bych nikdy psa v tomto věku operovat nedala. Dožil se krásného věku, proč ho tedy dál trápit? Naštěstí máme možnost našim dlouholetým kamarádům, když už není šance na další kvalitní život, dopřát bezbolestný odchod za duhový most, samozřejmě v přítomnosti nejbližšího člověka. Bohužel, u lidí tato možnost neexistuje...

6.9.2015 19:49
scylla

XXX.XXX.150.32

Podle popisovaného je to neurologické a bohužel se podle určitých zkušeností domnívám, že progresivní a že vám pejsek ochrne celkově. Najděte opravdového odborníka neurologa a řiďte se jeho diagnozou a prognozou. Podle popisu se pejsek dost trápí a obávám se, že to má jen jedno řešení.

6.9.2015 19:54
Prestige

XXX.XXX.171.80

Napište prosím kdo a kde vám ho operoval. Byl to syndrom Cauda eqina? podobné příznaky má pes od sousedky, ale ten nebyl operovaný, má třes celého těla a bere na to nějaké prášky, zkusím vyzjistit co. Nezlob te se na mě, ale ten Váš doktor je nějaký "čáryfuk", on neví jestli je to od srdíčka, ale dá psovi lék na srdce? to ani k němu nemusíte chodit, to si můžete odvodit i vy že pes dýchá protože má něco se srdíčkem a dáte mu ten lék sama a vyjde to nastejno. já bych ty veterináře ( některé) hnala vidlema.
Ale neklesejte na mysli, vy jste se snažila udělat co nejvíce, teď by to chtělo nějakého dobrého veta, aby se pejsek z toho dostal pokud to půjde.

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.9.2015 20:46
Uživatel s deaktivovaným účtem

Lucie H. napsal(a):
No oni nám říkali, že to bude 50 na 50, ale jiná možnost nebyla:(to právě neví ani veterinář proč to jde do tich předních nožiček.Nám to právě řekli až asi druhý den, že máme cvičit, ale jak on je vysílený a starší tak i přes jeho elán je unavený a vyčerpaný:(hodně nám taky začal dýchat vždy když se probudí dýchá jak v létě když je horko pejskům a potřebují se schladit s jazykem venku. Veterinář říkal, že mu dneska zkusí dát náký slaboučký prášek na srdíčko jestli je to od srdíčka, koupili jsme mu neperlivou magnesii kvůli hořčíku. Furt obrovsky doufáme, že se mu uleví.

To dýchání nemusí být od srdíčka, pes může prodýchávat bolest. Stejně jak popisujete dýchá pes, kterého něco bolí.

6.9.2015 21:08
hellen

XXX.XXX.252.11

Ano, dýchání bude způsobené bolestmi. Pokud má pes časté křeče všech končetin, není to nic překvapivého. Vysvětluje to také, proč je pes unavený, bez nálady a nechce žrát.
Pokud nemáte peníze nebo jiné prostředky k okamžité změně veterináře (doporučuji spíše kliniky než soukromníky), nechte psa uspat. Trpí.

7.9.2015 02:33
fikovnice

XXX.XXX.240.1

conie napsal(a):
Možná budu za barbara, ale já bych nikdy psa v tomto věku operovat nedala. Dožil se krásného věku, proč ho tedy dál trápit? Naštěstí máme možnost našim dlouholetým kamarádům, když už není šance na další kvalitní život, dopřát bezbolestný odchod za duhový most, samozřejmě v přítomnosti nejbližšího člověka. Bohužel, u lidí tato možnost neexistuje...

Naprosto souhlasím! Nejdříve jsem myslela, že ten příběh je vymyšlený...ale pokud je to pravda, a to zvíře muselo podstoupit ve svém věku jistě náročnou operaci, a teď začalo ještě křečovat...tak prostě to je dle mě jasná indikace pro eutanázii. Jak tomu psovi asi musí být - křeče, pooperační bolesti, ochrnutí... !

7.9.2015 10:33
Lucie H.

XXX.XXX.119.17

Dobrý den, náš příběh opravdu není smyšlený kéž by byl a můj pejsek znovu chodil všechno bych za to dala jinak udělali jsme jistý pokrok včera když už jsem uvažovali o té nejhorší variantě, protože přesně tak nechceme aby trpěl to jsme v životě nechtěli to nám prosím věřte on v životě až ted nikdy nic neměl s ničím nemarodil byl to moc štastný pejsek. Včera přišel pan veterinář a rozhýbali jsme mu zadní nožičky krásně je složí sice s nima nehýbe, ale už v nich nemá tu křeč. No uvidíme je to všechno hrozně moc těžké.

7.9.2015 20:49
hellen

XXX.XXX.252.11

Lucie H. napsal(a):
Dobrý den, náš příběh opravdu není smyšlený kéž by byl a můj pejsek znovu chodil všechno bych za to dala jinak udělali jsme jistý pokrok včera když už jsem uvažovali o té nejhorší variantě, protože přesně tak nechceme aby trpěl to jsme v životě nechtěli to nám prosím věřte on v životě až ted nikdy nic neměl s ničím nemarodil byl to moc štastný pejsek. Včera přišel pan veterinář a rozhýbali jsme mu zadní nožičky krásně je složí sice s nima nehýbe, ale už v nich nemá tu křeč. No uvidíme je to všechno hrozně moc těžké.

Začněte se psem cvičit. Je to opravdu nutné, jinak chodit nebude. Cvičit neznamená stavět psa na nohy, ale provádět pasivní cviky s mrtvými končetinami. Pokud vám to veterinář neukázal, požádejte jiného nebo alespoň hledejte na netu.
Přidávám odkaz na svůj příspěvek, který jsem založila právě kvůli lidem se stejným problémem https://www.ifauna.cz/psi/diskuse/detail/2955894/vyhreznuti-plotenky.

16.9.2015 17:54
Lucie H.

XXX.XXX.172.174

Ted to vypadá s naším pejskem takto:
16 den po operaci pejsek zase jí i pije i po mouchách lapá hlavou. Když leží, tak mu lze při cvičení ohýbat všechny nohy. Na jedné straně to jde o něco hůř. Také už se sám snaží sednout na bok a opřít se o přední nohy. Jakmile ho, ale postavíme na nohy, tak mu přední nohy ztuhnou jako sloupy a nejdou ohnout, takže nemůže jít, i když má snahu sám jít, když ho držíme. V noci se pořád budí, a hodně dýchá, takže trvá někdy hodinu, než ho zklidníme. Dáme mu napít postavíme ho, aby se lepší vyčural a odebereme mu hovínka. Nevíme zda máme z rehabilitací dále pokračovat sami a nebo vyhledat fyzioterapeuta a nebo ho nechat uspat, což by byla ta nejsmutnější varianta.

19.9.2015 23:24
Sindy.ak

XXX.XXX.97.132

Naprosto chápu jak vám je! Ve zkratce vám popíšu mou zkušenost. Měla jsem fenku Jack Russla Teriera 6,5 roku. Z ničeho nic začala necitlivost zadních nohou. Běhala jsem s ní po veterinářích...nakonec skončila na operaci plotýnky...před operací byla na zadek ochrnutá a po operaci se to nijak nezměnilo (veterinář tvrdil, že výsledek nezaručí, že záleží na regeneraci míchy). Jen ležela v pelíšku, nechtěla jíst ani pít...moč z ní unikala samovolně a musela jsem jí pomáhat i se stolicí. Těžko tohle pochopí někdo, kdo to nezažil a nemá takového psa před sebou. Taky pak měla křeče, najednou se začala svíjet a hrozně kňučet...byla to moje láska a nechala jsem jí jít

20.9.2015 02:10
fikovnice

XXX.XXX.99.69

Lucie H. napsal(a):
Ted to vypadá s naším pejskem takto:
16 den po operaci pejsek zase jí i pije i po mouchách lapá hlavou. Když leží, tak mu lze při cvičení ohýbat všechny nohy. Na jedné straně to jde o něco hůř. Také už se sám snaží sednout na bok a opřít se o přední nohy. Jakmile ho, ale postavíme na nohy, tak mu přední nohy ztuhnou jako sloupy a nejdou ohnout, takže nemůže jít, i když má snahu sám jít, když ho držíme. V noci se pořád budí, a hodně dýchá, takže trvá někdy hodinu, než ho zklidníme. Dáme mu napít postavíme ho, aby se lepší vyčural a odebereme mu hovínka. Nevíme zda máme z rehabilitací dále pokračovat sami a nebo vyhledat fyzioterapeuta a nebo ho nechat uspat, což by byla ta nejsmutnější varianta.

Nezlobte se na mě, ale proč toho psa už nenecháte odejít za Duhový most? Věřte, že moc a moc dobře vím, co znamená, když odejde někdo blízký! Ale když čtu Váš příběh - jen samotné křeče jsou subjektivně velmi nepříjemné. Dobrá, ty už možná přešly, ale píšete, že mu musíte odstraňovat stolici, že se těžko vymočí, že má svalovou rigiditu, nechodí...upřímně - mně je zle jen to vypisuju. To Vám ani vet neradí jej nechat uspat?! V noci hodně dýchá - píšete - to je velmi pravděpodobně od bolesti. Už 16 dní od operace trpí...

23.9.2015 11:00
Lucie H.

XXX.XXX.119.17

Dobrý den, jen jsem chtěla všechny informovat, že dne 21.9. jsme nechali ukončit trápení našeho nejvíc milovaného pejska:..(děkuji všem za snahu pomoct nám všem. Děkuji L.

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.9.2015 12:02
Uživatel s deaktivovaným účtem

Lucie H. napsal(a):
Dobrý den, jen jsem chtěla všechny informovat, že dne 21.9. jsme nechali ukončit trápení našeho nejvíc milovaného pejska:..(děkuji všem za snahu pomoct nám všem. Děkuji L.

Moc mě to mrzí, teď už je mu dobře.Hodně sil Vám i celé rodině.

23.9.2015 12:35
fikovnice

XXX.XXX.99.69

Lucie H. napsal(a):
Dobrý den, jen jsem chtěla všechny informovat, že dne 21.9. jsme nechali ukončit trápení našeho nejvíc milovaného pejska:..(děkuji všem za snahu pomoct nám všem. Děkuji L.

Lucko, muselo to být pro Vás moc těžké, ale udělala jste dobře! Věřte mi! A časem převáží už jen hezké vzpomínky na to, co jste se svým parťákem prožili!...jinak ne každý to má tak nastaveno, ale mně nejvíce pomohlo pořídit si hned nového člena rodiny (v mém případě kocour). Přeji Vám hodně síly!

26.9.2015 12:53
digis46

XXX.XXX.152.1

Lucinko, udělala jste správné rozhodnutí, i když bolelo a bude bolet ještě dlouho. Teď už miláčka nic netrápí a dívá se na Vás seshora. Jinak taky nám pomohlo, když jsme si za krátkou dobu pořídili dalšího útulkáčka, který je s nám dodnes a bude ještě dlouho a vím, že to bylo skvělé rozhodnutí a nikdy toho nebudu litovat. RIP broučku

26.9.2015 21:23
VaclavkaS

XXX.XXX.34.135

Četla jsem tuhle diskuzi a pejskovi moc držela palce, ono opravdu není jednoduché nechat psa uspat, i když je ochrnutý. Prošla jsem si se svojí milovanou fenkou chodského psa své, rok jsme bojovaly, dceři se podařilo sehnat na netu invalidní vozíček... Ale bohužel, byl to marný boj, s největší pravděpodobností šlo o degeneraci bílé hmoty míchy. Sice nám veterinář řekl, že jde o utlačení míchy nějakým výrůstkem a operace za 30 tisíc by to spravila... Aspoň si nemusím vyčítat, že jsem do té operace jít z finančních důvodů nemohla, degenerativní myelopatie se operativně odstranit nedá.

30.9.2015 19:18
Sindy.ak

XXX.XXX.97.132

Zajímal by mě případ kdy se operace páteře (plotýnky) povedla a pejsek se rozchodil. Bohužel slýchám jen špatné konce smajlík

3.10.2015 19:00
nexxi

XXX.XXX.228.56

Sindy.ak napsal(a):
Zajímal by mě případ kdy se operace páteře (plotýnky) povedla a pejsek se rozchodil. Bohužel slýchám jen špatné konce smajlík

U mého bývalého přítele jezevčík..ale byl mladej a velmi průbojnej. veterinář říkal, že se mu v životě nestalo, aby mu pes den po operaci zdrhnul a prošmejdil ordinaci.. ale může to být vyjimka..byl to velmi tvrdý pes, lovecky vedený, zvyklý v kotci, dobře nasvalenej a hlavně mladej. plotýnku měl vyhřezlou v důsledku urazu - špatně skočil z auta.

3.10.2015 20:25
holubička

XXX.XXX.22.144

Upřímně by mě zajímalo, jestli někdy nějakého pejskaře alespoň napadlo, že KONZERVA NENÍ KVALITNÍ POTRAVA - ze své podstaty. Zrovna tak granule.
Tímhle jenom živíte průmysl a veterináře. Bože můj, vždyť ty osudy psí osudy jsou jak přes kopírák. Tohle je hodně smutné čtení, hlavně ty pasáže o tom, že "nebyla jiná možnost než operace" a pak ty o "duhových mostech".
Lidská pohodlnost si vybírá krutou daň, a fňukání ještě nikdy nikomu nepomohlo, ani psům ne. Natož pohádky o psím nebi.
Tohle není námět k diskusi (je mi jasné, v jakém duchu by se odvíjela), jako spíš k zamyšlení neřku-li ke změně.
Přeju psům lepší konce než smrtící injekce.

5.10.2015 05:24
fikovnice

XXX.XXX.99.69

holubička napsal(a):
Upřímně by mě zajímalo, jestli někdy nějakého pejskaře alespoň napadlo, že KONZERVA NENÍ KVALITNÍ POTRAVA - ze své podstaty. Zrovna tak granule.
Tímhle jenom živíte průmysl a veterináře. Bože můj, vždyť ty osudy psí osudy jsou jak přes kopírák. Tohle je hodně smutné čtení, hlavně ty pasáže o tom, že "nebyla jiná možnost než operace" a pak ty o "duhových mostech".
Lidská pohodlnost si vybírá krutou daň, a fňukání ještě nikdy nikomu nepomohlo, ani psům ne. Natož pohádky o psím nebi.
Tohle není námět k diskusi (je mi jasné, v jakém duchu by se odvíjela), jako spíš k zamyšlení neřku-li ke změně.
Přeju psům lepší konce než smrtící injekce.

Tak zrovna o "duhovém mostu" jsem psala tuším já. Jestli existuje psí nebe nevím, ale bezpečně vím, že "odejít za duhový most" je úsloví, jehož význam podle mě chápe majorita společnosti a tím významem nebo chcete-li obsahem není nic jiného než konstatování, že zvíře zemřelo.
No a pokud si myslíte, že u psa zadavatelky se v případě jeho pooperačního stavu mělo postupovat jinak než eutanázií, tak by mě opravdu zajímalo jak - aby to nepřinášelo takový dyskomfort psovi jaký mu ta snaha udržet jej při životě přinášela.

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.10.2015 07:40
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
Tak zrovna o "duhovém mostu" jsem psala tuším já. Jestli existuje psí nebe nevím, ale bezpečně vím, že "odejít za duhový most" je úsloví, jehož význam podle mě chápe majorita společnosti a tím významem nebo chcete-li obsahem není nic jiného než konstatování, že zvíře zemřelo.
No a pokud si myslíte, že u psa zadavatelky se v případě jeho pooperačního stavu mělo postupovat jinak než eutanázií, tak by mě opravdu zajímalo jak - aby to nepřinášelo takový dyskomfort psovi jaký mu ta snaha udržet jej při životě přinášela.

Neřešte to. Mě po přečtení toho příspěvku vytanula okamžitě hláška Kopeckého ze známého seriálu. Zvlášť ve spojení s nickem přispěvatelky. Pamatujete? Ten o holubičce.

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.10.2015 07:45
Uživatel s deaktivovaným účtem

" Tohle je hodně smutné čtení, hlavně ty pasáže o tom, že "nebyla jiná možnost než operace" a pak ty o "duhových mostech".
Lidská pohodlnost si vybírá krutou daň, a fňukání ještě nikdy nikomu nepomohlo, ani psům ne. Natož pohádky o psím nebi.
Tohle není námět k diskusi (je mi jasné, v jakém duchu by se odvíjela), jako spíš k zamyšlení neřku-li ke změně."

Chtěla bych se zamyslet, ale - v kontextu této diskuze - nějak nevím o čem (ta operace, kterou prosadil vet jako jedinou možnost = lidská pohodlnost majitelky a důsledek žraní granulí nebo byla lidská pohodlnost následná rehabilitace nebo jak...?

5.10.2015 07:45
joanne.s

XXX.XXX.41.2

Holubička si asi spletla diskuzi. Minimálně reaguje na něco jiného, než problém u pejska zadavatelky.

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.10.2015 07:57
Uživatel s deaktivovaným účtem

Sindy.ak napsal(a):
Zajímal by mě případ kdy se operace páteře (plotýnky) povedla a pejsek se rozchodil. Bohužel slýchám jen špatné konce smajlík

Úspěšnost je náhodou velká.

Ale. Pouze u psů, kteří skutečně trpí vyhřezlou ploténkou - ne u degenerativní myeopatie, ne u syndromu cauda equina, ne v případě míšních infarktů, nádorů a vůbec u x jiných chorob, které způsobují stejné či podobné příznaky. Tzn. pečlivá diagnostika s myelografií je nutnost.

No a dále to funguje jen u psů s určitým stupněm postižení. Pokud je pes zcela ochrnutý a nemá zachovanou ani hlubokou citlivost, tak je prognóza nic moc, pokud tento stav trvá déle než 24 hodin, je to beznadějné.

5.10.2015 15:56
fikovnice

XXX.XXX.99.69

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Neřešte to. Mě po přečtení toho příspěvku vytanula okamžitě hláška Kopeckého ze známého seriálu. Zvlášť ve spojení s nickem přispěvatelky. Pamatujete? Ten o holubičce.

Jj, vidíte, až po Vašem příspěvku mi to secvaklo .

22.11.2015 19:27
noemi

XXX.XXX.64.236

Mám dotaz - máte někdo představu, jak dlouho trvá operace psa po ochrnutí?

Sestra dnes odvezla svého pejska, který náhle ochrnul na veterinu - v poledne, s tím, že se ozvou. Jednou zkoušela volat - kolem 16 hodin a zatím bez výsledku. Zatím se neozvali a přemýšlím, jestli mám volat znovu...nebo čekat, až se ozvou.

22.11.2015 19:49
anonymx

XXX.XXX.237.13

Nikdy bych neodjela od sveho psa, ale.kdyz uz tak bych je po 3-4 hodinach otravovala kazdych 5 minut. Ale jestli teprve provadeli vysetreni proc ochrnul a tim padem neoperovali, tak bych se bez vysledku odtamtud nehnula.

22.11.2015 20:43
nexxi

XXX.XXX.228.56

Operace "blbyho" hematomu v uchu trvala tri hodiny.a to je to kdyz to reknu hnusne, obycejnej boltec, kde kdyz by to pokazili, tak ho proste muzou uriznout a je to. Natoz pater a micha, kde je znat kazdej milimetr a je to piplacka.. takze ano, muze to trvat hodne dlouho.

22.11.2015 20:51
noemi

XXX.XXX.64.236

Takže už jsem volala...a prý se nepochopili .
Pes je zatím pod vlivem léků, citlivost končetin dobrá, přes noc zůstává na veterině.
Zítra ráno tam ségra pojede (jelikož jí před 5 lety zemřela koncem listopadu fenka na otravu dřív než stihli na veterině operovat, je úplně v křeči (sestra, ne pes

Zítra udělají rentgen v narkóze a podle stavu páteře se rozhodnou, zda operovat nebo ne.).

Držte palce, ať to dobře dopadne .

22.11.2015 21:11
anonymx

XXX.XXX.237.13

Vsechny ctyri!

22.11.2015 21:19
noemi

XXX.XXX.64.236

anonymx napsal(a):
Vsechny ctyri!

Děkujeme - není tu objímající smajlík .

19.5.2016 22:57
holubička

XXX.XXX.98.153

joanne.s napsal(a):
Holubička si asi spletla diskuzi. Minimálně reaguje na něco jiného, než problém u pejska zadavatelky.

Nespletla, to jen vy jste absolutně nepochopil smysl zcela jasně a polopaticky napsaného příspěvku.

19.5.2016 23:02
holubička

XXX.XXX.98.153

fikovnice napsal(a):
Jj, vidíte, až po Vašem příspěvku mi to secvaklo .

Tak teď ještě, aby vám docvaklo to o těch konzervách a granulích, abych nemusela litovat Vaše ubohé psy, které svou leností odsuzujete k ochrnutí.

Bože můj, tolik koncentrované tuposti jako na téhle diskusi aby člověkj pohledal. Kdybyste se smáli vlastní nebetyčné hlouposti, a nikdo na to nedoplácel, dalo by se nad vámi aspoň mávnout rukou.
Děsivé.

20.5.2016 01:06
fikovnice

XXX.XXX.30.49

holubička napsal(a):
Tak teď ještě, aby vám docvaklo to o těch konzervách a granulích, abych nemusela litovat Vaše ubohé psy, které svou leností odsuzujete k ochrnutí.

Bože můj, tolik koncentrované tuposti jako na téhle diskusi aby člověkj pohledal. Kdybyste se smáli vlastní nebetyčné hlouposti, a nikdo na to nedoplácel, dalo by se nad vámi aspoň mávnout rukou.
Děsivé.

Co to tady melete úplně zcestnýho? Reagujete na můj příspěvek, i příspěvky jiných - pomalu půl roku starých. Ale hlavně nějak nechápu o co Vám vůbec jde. Vy víte, čím já krmím svá zvířata? Pokud ano, napište mi prosím jaká budou v neděli tažená čísla Sportky, celkem by se mi to hodilo. Vypadá to totiž, že vládnete nadpřirozenými schopnostmi a jste schopen vidět a vědět jak a kdo krmí svá zvířata.
No ajestli náhodou zadavatelčin pes byl na granulích a z nich ochrnul (což je samozřejmě nesmysl), tak se budu vehementně o tu značku zajímat - pes zadavatelky se totiž dožil věku 13,5 let a to není málo! Tak že bych začala takovými granulemi třeba také krmit...
Ale jinak mi laskavě nepodsouvejte jakési Vaše nesmyslné fabulace!

15.7.2016 00:02
Kraslice

XXX.XXX.153.114

Domnívám se, že Holubička má v podstatě pravdu. Možná její příspěvek vyzněl v této diskuzi trochu neomaleně nebo necitlivě. Je pravda, že dokud jsem podávala našim psům a kočkám domácí vařenou stravu, která byla rozmanitá, neměli žádné zdravotní problémy. Ty nastaly až jsem začala z nedostatku času servírovat granule, konzervy, kapsičky. Asi po 2 letech jsem si uvědomila, že všichni začali mít zdravotní problémy, převážně různé záněty. Začala jsem alespoň kupovat drahé granule, dávat probiotika, syrové žloutky, pivovarské kvasnice, vařené a syrové maso, kořenovou zeleninu, Roboran, Alavis, MSM. Veterinární péče mě vysává. Kdybych dál kupovala odřezky masa, kotky, pajšl, vnitřnosti a pod., nemuselo to takhle dopadnout. Zachraňuji teď co se dá. Takže souhlasím, kapsičky, konzervy a většina granulí jsou naprosté šmejdy. Psi a kočky ve volné přírodě nežerou pšenicu, řepu, šrot, ale loví maso. A o tom to je. K popsanému případu bych měla jednu poznámku...který člověk se 16 dní po operaci cítí dobře? Počkala bych min.3 měsíce a denně rehabilitovala. Teprve potom, s odstupem času, podle výsledků, bych se adekvátně rozhodovala. Podobnou situaci prožívám teď s naším psem už 7 měsíců. A pokud to nevzdá on, já to nevzdám. Ještě pořád má jiskru v oku a chutná mu jídlo.

11.8.2017 15:42
holubička

XXX.XXX.187.34

fikovnice napsal(a):
Tak zrovna o "duhovém mostu" jsem psala tuším já. Jestli existuje psí nebe nevím, ale bezpečně vím, že "odejít za duhový most" je úsloví, jehož význam podle mě chápe majorita společnosti a tím významem nebo chcete-li obsahem není nic jiného než konstatování, že zvíře zemřelo.
No a pokud si myslíte, že u psa zadavatelky se v případě jeho pooperačního stavu mělo postupovat jinak než eutanázií, tak by mě opravdu zajímalo jak - aby to nepřinášelo takový dyskomfort psovi jaký mu ta snaha udržet jej při životě přinášela.

Nerozumíte česky nebo máte problémy s chápáním? MÁTE TO TAM VELKÝM PÍSMEM.
Po operaci nebo před operací - pozdě bycha honit. Ještě pořád cpete do svých psů granule a konzervy? Tupí a líní páníčci, a chudáci psi.

A při pohledu na příspěvek orionky tady těch holubic vidím vícero, A LÍTAJÍ HODNĚ VYSOKO.


Ha, poslední příspěvek (Kraslice) - tak přece sem nakonec zavítal někdo s mozkem.

Přidejte reakci

Přidat smajlík