Dobrý den,
měla bych dotaz ohledně koupi 1,5 leté fenečky Border kolie. Budu její už třetí majitel, fenka je s PP a bude uchovněna. Momentální majitelka má ale s původní chovatelkou v smlouvě napsáno, že pokud bude mít fenečka mladé, dluží jí jeden celý vrh. Ovšem já bych po ní chtěla štěňátka a nejméně dva si nechat. Myslíte si, že když si koupím fenku od majitelky, propadne jí tato smlouva s chovatelkou? :) Nebo to budu muset řešit jiným způsobem? :).
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.15.2
Co ta fena má za sebou, že si její třetí majitel?
Pokud bývalá majitelka má smlouvu s chovatelkou, tak prodejem psa dále by měla smlouva logicky zaniknout...
To mi přijde logické, ale nejsem právník. Tohle bych řešila s chovatelkou a nebo pak s právníkem, pokud by to bylo složitější...
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.15.2
Jako štěně si jí koupila bývalá majitelka.. proč se jí zbavila? Víš jistě, že může být chovná?
Uživatel s deaktivovaným účtem

Třeba je právě tohle důvod prodeje...
kateri.na
napsal(a):
Dobrý den,
měla bych dotaz ohledně koupi 1,5 leté fenečky Border kolie. Budu její už třetí majitel, fenka je s PP a bude uchovněna. Momentální majitelka má ale s původní chovatelkou v smlouvě napsáno, že pokud bude mít fenečka mladé, dluží jí jeden celý vrh. Ovšem já bych po ní chtěla štěňátka a nejméně dva si nechat. Myslíte si, že když si koupím fenku od majitelky, propadne jí tato smlouva s chovatelkou? :) Nebo to budu muset řešit jiným způsobem? :).
Spíš bych pořádně pročetla smlouvu, jestli tam není nějaký zádrhel v předkupních právech a podobně.