Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
22.10.2015 14:09
anonymx

XXX.XXX.228.217

Poradte cim krmit velkeho psa s alergii (hroznou) de facto na vsechno krome masa.

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.10.2015 14:10
Uživatel s deaktivovaným účtem

anonymx napsal(a):
Poradte cim krmit velkeho psa s alergii (hroznou) de facto na vsechno krome masa.

Že by masem?

Neregistrovaný uživatel

22.10.2015 14:10
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.42.7

anonymx napsal(a):
Poradte cim krmit velkeho psa s alergii (hroznou) de facto na vsechno krome masa.

Masem... ?

22.10.2015 14:14
joanne.s

XXX.XXX.41.2

Masem s troškou zeleniny.

22.10.2015 14:16
joanne.s

XXX.XXX.41.2

Pro movité jedince by možná šlo i toto sušené: http://krmivo-psy.heureka.cz/ziwipeak-lamb-5-kg/.

22.10.2015 14:43
anonymx

XXX.XXX.228.217

Jen ciste maso bez niceho? To bude stejne dost drahe. Muze svalovinu. Myslela jsem jako pridavek granule bez obilnin, ani kukurice, ani ryby, ani brambory, .

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.10.2015 14:45
Uživatel s deaktivovaným účtem

anonymx napsal(a):
Jen ciste maso bez niceho? To bude stejne dost drahe. Muze svalovinu. Myslela jsem jako pridavek granule bez obilnin, ani kukurice, ani ryby, ani brambory, .

Má alergii i na vnitřnosti a kosti?

22.10.2015 14:50
lesnížínka

XXX.XXX.178.38

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Má alergii i na vnitřnosti a kosti?

To snad ani neexistuje ne?

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.10.2015 14:52
Uživatel s deaktivovaným účtem

lesnížínka napsal(a):
To snad ani neexistuje ne?

Taky si řikam.

22.10.2015 14:52
lesnížínka

XXX.XXX.178.38

Já dávám zeleninu a jako přílohu i pohanku a proso. Čím se ta alergie u něj projevuje a jakým vyšetřením prošel? Já to nijak nezpochybňuju, právě mne to zajímá, když se často píše, že to moc prokazatelně zjistit nejde...

22.10.2015 14:53
joanne.s

XXX.XXX.41.2

Lesnížinka: Rájka se jistě ptá s ohledem na prohlášení, že může čisté maso - svalovinu..

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.10.2015 14:54
Uživatel s deaktivovaným účtem

joanne.s napsal(a):
Lesnížinka: Rájka se jistě ptá s ohledem na prohlášení, že může čisté maso - svalovinu..

Ano.

22.10.2015 15:49
tlupa

XXX.XXX.106.11

anonymx napsal(a):
Poradte cim krmit velkeho psa s alergii (hroznou) de facto na vsechno krome masa.

Čím by asi tak šlo krmit masožravce s alergií na všechno kromě masa... To je strašně těžká otázka. Že by masem?

Krmné maso není drahé. A přesně vidíte, co psu do misky dáváte (přinejmenším u kusového masa - mletiny jsou zase malinko jiná písnička) - tím si u granulí nikdy nemůžete být jistí. Navíc je to to nejzdravější, co můžete psu dát - žádné konzervanty, žádné syntetické vitamíny... Samozřejmě pod pojem "maso" je potřeba zahrnout i vnitřnosti a kosti, jinak by rozhodně nešlo o plnohodnotnou stravu.

22.10.2015 15:57
dadu

XXX.XXX.250.70

Mám zkušenosti, že alergie je většinou na drůbeží tuk, který je bohužel téměř v každých granulích.

22.10.2015 17:59
anonymx

XXX.XXX.228.217

Kozni problemy, prisly vysledky testu z Nemecka a je to des. Kosti jsou problem, ma spatne zuby a i nalez ve strevech. Krome alergie na vsechno krmeni i na pyly, roztoce. Docela beznadejne. Proste bude jen na mase s mrkvi.

22.10.2015 18:20
tlupa

XXX.XXX.106.11

anonymx napsal(a):
Kozni problemy, prisly vysledky testu z Nemecka a je to des. Kosti jsou problem, ma spatne zuby a i nalez ve strevech. Krome alergie na vsechno krmeni i na pyly, roztoce. Docela beznadejne. Proste bude jen na mase s mrkvi.

Kosti se dají dávat i najemno pomleté - náš mlýnek (vcelku obyčejný elektrický) zvládne bez problémů kuřecí krky, kachní křídla... Stačí přidat malé množství do masa, ale úplně bez kostí to není dobré, hrozí problémy z nedostatku vápníku. Stejně tak i vnitřnosti, kůže, chrupavky, tuk atd. jsou potřeba - pokud budete krmit jen čistou svalovinu, budou psu chybět vitamíny a esenciální mastné kyseliny.

Proč jen s mrkví? Super příloha je špenát, čínské zelí, dýně, cuketa... atd. atd. Samozřejmě u alergika je potřeba přidávat jednotlivé druhy potravin postupně, abyste věděli, která případně dělá problém.

22.10.2015 18:30
anonymx

XXX.XXX.228.217

Ale to vime z testu, drubez ne, nadymavou zeleninu taky ne, spenat by sel, dyne taky.ryby jen nektere; spis sladkovodni, ale lososa taky nesmi. Snad to aspon trochu pomuze, ale pred pyly a roztoci ho ochranit nejde. Desny.

22.10.2015 19:01
tlupa

XXX.XXX.106.11

anonymx napsal(a):
Ale to vime z testu, drubez ne, nadymavou zeleninu taky ne, spenat by sel, dyne taky.ryby jen nektere; spis sladkovodni, ale lososa taky nesmi. Snad to aspon trochu pomuze, ale pred pyly a roztoci ho ochranit nejde. Desny.

Drůbež - jakou? Alergie "na drůbež" je v drtivé většině jen alergie na kuře. Kachna nebo krůta má úplně jiné alergeny, takže s nimi nebývá problém. Nicméně nejlepší by bylo začít jedním masem a jednou přílohou, to držet tak pět šest týdnů a pak postupně potraviny přidávat, abyste viděli, jestli na některou zareaguje - to je spolehlivější než všechny krevní testy.

Pomůže to určitě. A jak se pes dá do kupy kvalitní nealergickou stravou, tak se obvykle zlepší i ty reakce na roztoče a pyly.

22.10.2015 19:26
anonymx

XXX.XXX.228.217

Prisel de facto seznam vsech.moznych potravin se stupni alergie 0 - 3. Muze hovezi, pstrosa a kraliky. Silene.

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.10.2015 19:28
Uživatel s deaktivovaným účtem

anonymx napsal(a):
Prisel de facto seznam vsech.moznych potravin se stupni alergie 0 - 3. Muze hovezi, pstrosa a kraliky. Silene.

Nádhera, s tím se toho dá vykouzlit. Představte si, že někteří psi žerou celý život jen jeden nebo dva druhy masa.

22.10.2015 19:29
joanne.s

XXX.XXX.44.37

Jak je pesan starý? Čím byl krmen doteď? Má/měl i jiné zdravotní potíže/nemoci, astma apod.?

22.10.2015 20:58
anonymx

XXX.XXX.228.217

Je mu uz skoro 9 a zacalo to tak pred 3 lety. Krome koznich problemu nic. Lecili, testovali a nic.takove testy v Nemecku jsme sehnali az ted. U nas to nikdo neudela.

22.10.2015 21:03
joanne.s

XXX.XXX.44.37

A čím byl dlouhodobě krmen?

23.10.2015 06:49
anonymx

XXX.XXX.228.217

Prevazne masem ale s prilohami, obcas Eukanuba a Happydog.

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.10.2015 07:02
Uživatel s deaktivovaným účtem

anonymx napsal(a):
Prevazne masem ale s prilohami, obcas Eukanuba a Happydog.

A z čeho se mu to tak rozjelo?

23.10.2015 07:44
Helena15

XXX.XXX.89.52

anonymx napsal(a):
Je mu uz skoro 9 a zacalo to tak pred 3 lety. Krome koznich problemu nic. Lecili, testovali a nic.takove testy v Nemecku jsme sehnali az ted. U nas to nikdo neudela.

Neberte to nijak tragicky. Krevní testy opravdu nejsou spolehlivé a to ani ty dělané v Německu.

Potravinová alergie se dá spolehlivě zjistit jen z kožních testů, nebo vylučovací metodou.
Alergii na pyly a roztoče z krve zjistí úplně každému. Ať už jí pes má, nebo nemá, rozhodně se to zlepší, když vyřadíte z jídelníčku možné potravinové alergeny.
Krmte masem se zeleninou a uvidíte tu změnu. Organismus některých zvířat se prostě brání nepřirozené stravě - a to jsou i granule, přestože mají vyvážený poměr živin.

23.10.2015 08:14
joanne.s

XXX.XXX.41.2

anonymx napsal(a):
Prevazne masem ale s prilohami, obcas Eukanuba a Happydog.

Ty granulky mají méně masa, drůbežího, zato dost pšenice, kukuřice, to je častý alergen. Možná právě ty byly spouštěčem alergií. Alergie bývá často ovlivněna stresem a životosprávou.

23.10.2015 08:46
anonymx

XXX.XXX.27.66

Helena15 napsal(a):
Neberte to nijak tragicky. Krevní testy opravdu nejsou spolehlivé a to ani ty dělané v Německu.

Potravinová alergie se dá spolehlivě zjistit jen z kožních testů, nebo vylučovací metodou.
Alergii na pyly a roztoče z krve zjistí úplně každému. Ať už jí pes má, nebo nemá, rozhodně se to zlepší, když vyřadíte z jídelníčku možné potravinové alergeny.
Krmte masem se zeleninou a uvidíte tu změnu. Organismus některých zvířat se prostě brání nepřirozené stravě - a to jsou i granule, přestože mají vyvážený poměr živin.

Ale on byl krmený převážně masem, granule jen v případě nutnosti. Po čem se to rozjelo nikdo neví.

23.10.2015 08:48
joanne.s

XXX.XXX.41.2

Změny? Stres? nebylo nic takového?

23.10.2015 09:15
anonymx

XXX.XXX.27.66

Pes je pohodář, žádnej nervák a jediná velká změna, stěhování z paneláku do domku, ale to nebylo náhlé, ale pomalé kvůli přestavbě. I v domku je doma uvnitř.

23.10.2015 09:24
Helena15

XXX.XXX.89.52

Spouštěčem kožních potíží může být i antiparazitní prostředek, odčervení, nebo umělé vitaminy.
Vynechte ty přílohy k masu, pes je k ničemu nepotřebuje.

23.10.2015 09:30
joanne.s

XXX.XXX.41.2

Já bych klidně dávala trošku rýže, možná i oves. a samosebou zeleninu. Granule asi fakt žádné, všude je něco co vadí.

23.10.2015 09:32
anonymx

XXX.XXX.27.66

Na rýži má nejvyšší stupeň...
Prostě to bude maso jen to hovězí, protože králíci a pštrosi jsou dost nedostatkové a vybraná zelenina. A snad se to aspoň trochu zlepší.

23.10.2015 09:40
joanne.s

XXX.XXX.41.2

Tak to mě napadá jinak jen pohanka. Anebo fakt žádná příloha, jen maso s troškou zeleniny. Králíka nevylučujte, jistě seženete, já ho kupuji normálně, u nás ve městě se dá sehnat chlazený králík celkem běžně, jen to není levné masosmajlík a třeba kocour králičí maso přímo miluje!

23.10.2015 10:07
anonymx

XXX.XXX.27.66

Jo, to by se kámoška nedoplatila. Je to NO a králíka by měl na jedno krmení

23.10.2015 10:16
Helena15

XXX.XXX.89.52

Králíka můžete brát mraženého tady, mám s nimi jen dobré zkušenosti, maso je kvalitní a po rozmrazení nesmrdí. http://www.dopsimisky.eu/67-kralici.

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.10.2015 10:23
Uživatel s deaktivovaným účtem

anonymx napsal(a):
Jo, to by se kámoška nedoplatila. Je to NO a králíka by měl na jedno krmení

A bydlí v bytě?

23.10.2015 10:24
anonymx

XXX.XXX.27.66

Díky, předám kámošce.

23.10.2015 10:30
kachna

XXX.XXX.188.76

anonymx napsal(a):
Na rýži má nejvyšší stupeň...
Prostě to bude maso jen to hovězí, protože králíci a pštrosi jsou dost nedostatkové a vybraná zelenina. A snad se to aspoň trochu zlepší.

Mamči pes se několik let strašně drbal a když pak měla rakovinu, tak snášela vlastně jen maso. V Tescu mívají králičí hlavy za 30 Kč/kg (já vím, že jste psala o problémech se zuby, ale třeba ty hlavy tak tvrdé být nemusí). Co rybky? Vepřové? Dršťky?
Pomáhal nám phytovet detox.

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.10.2015 10:33
Uživatel s deaktivovaným účtem

kachna napsal(a):
Mamči pes se několik let strašně drbal a když pak měla rakovinu, tak snášela vlastně jen maso. V Tescu mívají králičí hlavy za 30 Kč/kg (já vím, že jste psala o problémech se zuby, ale třeba ty hlavy tak tvrdé být nemusí). Co rybky? Vepřové? Dršťky?
Pomáhal nám phytovet detox.

Králičí hlavy jsou VELMI tvrdé, vyzkoušeno.

23.10.2015 10:34
anonymx

XXX.XXX.27.66

Ryby nee, vepřové nee, držky nevím, ty v testech nebyly, asi by šly. Je to náročné, ale kdyby to pomohlo...

23.10.2015 10:38
tlupa

XXX.XXX.106.11

anonymx napsal(a):
Ryby nee, vepřové nee, držky nevím, ty v testech nebyly, asi by šly. Je to náročné, ale kdyby to pomohlo...

Dršťky jsou hovězí, to je stejný alergen. Jen se obávám, že by alergikovi asi dělala problémy trávenina v dršťkách - krávy se můžou krmit třeba kukuřičnou siláží, přidávají se jim i obilniny...

23.10.2015 10:41
tlupa

XXX.XXX.106.11

Taky se dá alergikovi krmit konina, sob, los... na ty reakce stoprocentně mít nebude, tohle maso ještě nepotkal. Ale je už dražší, no...
http://www.krmimmasem.cz/index.php?id_category=62&controller=category
http://www.krmimmasem.cz/index.php?id_category=57&controller=category.

23.10.2015 10:44
anonymx

XXX.XXX.27.66

Problém je, že kámoška moc peněz nemá, tak hledáme vhodné a levné. Co si budeme povídat...

23.10.2015 10:48
tlupa

XXX.XXX.106.11

anonymx napsal(a):
Problém je, že kámoška moc peněz nemá, tak hledáme vhodné a levné. Co si budeme povídat...

Jasně, chápu... když ono u alergiků je to těžký, ta levná masa už vesměs všechna potkali a vypěstovali si na ně alergii.

Ale aspoň že může hovězí, u něj to není takový problém - u firem s krmným masem se dá koupit svalovina za 50-60 korun kilo, směs svaloviny s droby kolem 25 korun kilo. A v pěkné kvalitě, voňavé.

23.10.2015 11:00
anonymx

XXX.XXX.27.66

Zatím má hovězí svalovinu za 21, - To jde.

23.10.2015 11:01
tlupa

XXX.XXX.106.11

anonymx napsal(a):
Zatím má hovězí svalovinu za 21, - To jde.

Tak to je úplně bomba cena. To je asi přímo z jatek, že?
Chtělo by to ale kromě svaloviny dávat i nějaké ty vnitřnosti, pajšly a tak.

23.10.2015 11:03
anonymx

XXX.XXX.27.66

To bude muset, ale základ je svalovina, tak to už se zvládne. Ach jo a děkuji i za ní všem za dobré rady a nápady.

23.10.2015 11:38
kachna

XXX.XXX.188.76

tlupa napsal(a):
Jasně, chápu... když ono u alergiků je to těžký, ta levná masa už vesměs všechna potkali a vypěstovali si na ně alergii.

Ale aspoň že může hovězí, u něj to není takový problém - u firem s krmným masem se dá koupit svalovina za 50-60 korun kilo, směs svaloviny s droby kolem 25 korun kilo. A v pěkné kvalitě, voňavé.

Edit. te¨ˇd jsem dočetla příspěvek, že to má vyřešeno.

23.10.2015 12:39
joanne.s

XXX.XXX.41.2

Nekrmila bych jen hovězím. Nezapomeňte na prevenci vzniku alergií. A tou je právě střídání různých druhů (ve vašem případě masa). Podle některých teorií alergie právě takto vznikají - když krmíme dokola vlastně jen kuřecí a pšenici nebo kukuřici/spousta levnějších granulí je postavena právě takto..

23.10.2015 12:45
Helena15

XXX.XXX.89.52

K té hovězí svalovině tady: http://www.dopsimisky.eu/42-hovezi koupíte hovězí játra, plíce, ledvinky, slezinu taky do 25, - za kg. Dávám to na střídačku jen se zeleninou a krmení vyjde levněji než granulemi. A rozhodně to je zdravější.
Dávám i to hrubomleté srnčí, není drahé a pes ho miluje. Po plících se může utlouct. Pes 22 kg má to jedno kilo na 3 dny.

Přidejte reakci

Přidat smajlík