Ahoj, napadla mě myšlenka, že si pořídím vlastního psa. Máme psy celý život ale já se teď odstěhovala do bytu a nějak mě napadlo, proč bych i tady svého psa mít nemohla. Je to zatím jenom myšlenka, mám zafixované že psi patří jen na zahradu, jako ti naši čtyři u rodičů. Jsou to lovecká plemena, bavorský barvář. Jsou to skvělí psi, i když ne moc lovecky využíváni u nás, ale napadlo mě pořídit si BB i teď. Jsou učenliví, je to skvělý parťák, mazel, pohodář, ideální na dlouhé tůry po lese i ke kolu (s rozumem), takové moje srdcové plemeno. Tak mě napadlo, jak by mu asi bylo v bytě. Bydlíme u lesa, takže dlouhé procházky, studuji VŚ kam bych ho většinou mohla brát sebou. Případně jaké jiné plemeno byste doporučovali, zhruba téhle velikosti, nic chlupatého ani hyperaktivního (aby vydržel třeba i pár hodin v bytě sám po pořádné procházce prospat a ne mě tu ničit vybavení). Takže prosím chovatele bytových psů, aby se podělili se zkušenostmi
pajajs

XXX.XXX.143.14
Já se řídím motem: "pes v bytě se má jako v žitě." A ty věty, že pes patří jen na zahradu? Pes, který je v bytě se svoji smečkou je 100x spokojenější, než pes zavřený na zahradě sám.
Pokud s barvářem nebudete lovit, budete chudák Vy i pes.Na procházky na volno zapomeňte.Opravdu je to excelentní lovecký pes, ale doma je v lese.Samozřejmě může bydlet v bytě, ale nehodí se jako mazlíček pro studentku.Pes na barvě štěká hlubokým a nepříjemným hlasem.Oba byste se akorát trápili.
Co vybrat nějakého společenského psa, lehčího na výchovu a vhodnějšího do Vašich podmínek.Barváře jako společníka opravdu radši ne.
Uživatel s deaktivovaným účtem

Pokud má člověk dostatek času se psovi věnovat, tak není problém. Kolikrát jsou na tom hůř psi na zahradě, které majitelé ani nevenčí, natož aby s nimi něco podnikali. Mám psa silně smečkového alias postelovou přísavku, ale vykašlat se mu na vyžití venku, tak mi z frustrace udělá z bytu kůlničku na dříví.

Clayton
napsal(a):