Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
2.2.2016 22:38
alex alex

XXX.XXX.2.244

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.2.2016 22:10
Uživatel s deaktivovaným účtem

Divím se, že se to nenacpalo eště do menšího křesla

14.2.2016 22:20
koňadra

XXX.XXX.128.31

alex alex napsal(a):
Vaš názor na toto plemeno je?

Perfektní parťák do rodiny, na sporty, na lov... ale jako jediný v domácnosti. Konfliktní k jiným psům, proto se nehodí do smečky a při procházkách musí být člověk vždy ve střehu - o krok napřed než pes. Mnozí teď začnou psát, že to záleží na výchově, já budu tvrdit, že jen do určité míry! Může tento pes potkat 10 jiných psů, kteří ho nechají chladným (třeba i proto, že má nějakou výchovu a tudíž jeho práh agrese je někde výš než u psa, který mu věnuje sotva pohled), ale potká jedenáctého, který mu vyšle nějaký (pro nás neviditelný) signál a problém je na světě. Prošlo mě rukama několik AST a vím, o čem mluvím. Prostě v tomto AST nevěřím nikdy. Geny jsou geny a toto plemeno v podobě svých předků pitbullů bylo prostě vyšlechtěno na boj s jinými psy. Samozřejmě, že u AST se už mohou vyskytnout jedinci, kteří jsou vůči jiným psům nekonfliktní (otázka je jestli mají opravdu povahu AST?), ale myslím si, že to jsou opravdu výjimky a být vždy ve střehu se vyplatí.

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.2.2016 22:55
Uživatel s deaktivovaným účtem

koňadra napsal(a):
Perfektní parťák do rodiny, na sporty, na lov... ale jako jediný v domácnosti. Konfliktní k jiným psům, proto se nehodí do smečky a při procházkách musí být člověk vždy ve střehu - o krok napřed než pes. Mnozí teď začnou psát, že to záleží na výchově, já budu tvrdit, že jen do určité míry! Může tento pes potkat 10 jiných psů, kteří ho nechají chladným (třeba i proto, že má nějakou výchovu a tudíž jeho práh agrese je někde výš než u psa, který mu věnuje sotva pohled), ale potká jedenáctého, který mu vyšle nějaký (pro nás neviditelný) signál a problém je na světě. Prošlo mě rukama několik AST a vím, o čem mluvím. Prostě v tomto AST nevěřím nikdy. Geny jsou geny a toto plemeno v podobě svých předků pitbullů bylo prostě vyšlechtěno na boj s jinými psy. Samozřejmě, že u AST se už mohou vyskytnout jedinci, kteří jsou vůči jiným psům nekonfliktní (otázka je jestli mají opravdu povahu AST?), ale myslím si, že to jsou opravdu výjimky a být vždy ve střehu se vyplatí.

Z pitů bylo vybráno to nejméně bojovné a nejhezčí a zrodil se AST. je to jeden a ten samý pes. krotší. nevěřit psovi ? nejdřív je to pes, pak AST. a on ještě k tomu ani neví, že je AST. člověk se rozklepe a máme agresivního AST. už dopředu se čeká, že AST vystřelí. no já to čekám u ovčáka, páč zabil za posledních 30 let 25 lidí a skupina pitů, ast, dobrmanů apod. dvě osoby.

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.2.2016 22:58
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ne, nečekám to ani u ovčáka. problém je na druhém konci vodítka. prostě někteří si se psy nerozumí. jen si to myslí. super je, že někdo aspoň přizná, že tomu a tomu nevěří a nepořídí si ho. aspoň něco.

Pppppppp

15.2.2016 01:42
Pppppppp

XXX.XXX.109.0

Nejdřív to čekáš pak zas nečekaš jseš trošku zmatena děvče s tímto plemenem mam zkušenosti a k lidem jsou mírumilovný ale s ostatními psy byl problém dřív nebo později došlo ke konfliktu a to je povahou psa a to neovlivníš i kdyby na druhém konci vodítka byl Dalajlama samozřejme je to individuální. Neříkám že jsou tací všichni.

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.2.2016 04:39
Uživatel s deaktivovaným účtem

Pppppppp napsal(a):
Nejdřív to čekáš pak zas nečekaš jseš trošku zmatena děvče s tímto plemenem mam zkušenosti a k lidem jsou mírumilovný ale s ostatními psy byl problém dřív nebo později došlo ke konfliktu a to je povahou psa a to neovlivníš i kdyby na druhém konci vodítka byl Dalajlama samozřejme je to individuální. Neříkám že jsou tací všichni.

Neregistrovaný uživatel

15.2.2016 06:44
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.42.7

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Z pitů bylo vybráno to nejméně bojovné a nejhezčí a zrodil se AST. je to jeden a ten samý pes. krotší. nevěřit psovi ? nejdřív je to pes, pak AST. a on ještě k tomu ani neví, že je AST. člověk se rozklepe a máme agresivního AST. už dopředu se čeká, že AST vystřelí. no já to čekám u ovčáka, páč zabil za posledních 30 let 25 lidí a skupina pitů, ast, dobrmanů apod. dvě osoby.

Popere se i "obyčejný" pes - to prostě psi tak občas dělávají, neb jsou to psi (i člověka občas jiný člověk vytočí, a dal by mu nejraději po tlamě ), ale rozdíl je v tom že po rvačce AST nezůstanou jen oslintaný chlupy a třeba natržený ucho protivníka, jako je tomu u normálních psů. A to je to, co si musí uvědomit majitel bulla - hlídat psa si má samozřejmě každý, ale tady ke rvačce prostě NIKDY nesmí dojít!

Neregistrovaný uživatel

15.2.2016 06:48
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.42.7

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Z pitů bylo vybráno to nejméně bojovné a nejhezčí a zrodil se AST. je to jeden a ten samý pes. krotší. nevěřit psovi ? nejdřív je to pes, pak AST. a on ještě k tomu ani neví, že je AST. člověk se rozklepe a máme agresivního AST. už dopředu se čeká, že AST vystřelí. no já to čekám u ovčáka, páč zabil za posledních 30 let 25 lidí a skupina pitů, ast, dobrmanů apod. dvě osoby.

no já to čekám u ovčáka, páč zabil za posledních 30 let 25 lidí a skupina pitů, ast, dobrmanů apod. dvě osoby.
... řeč je tu o agresivitě ke psům, tak nám tu prosím ještě vypište kolik za posledních let ta skupina pitu, ast..., zabila psů, ať je to k tématu

15.2.2016 08:51
koňadra

XXX.XXX.138.226

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Z pitů bylo vybráno to nejméně bojovné a nejhezčí a zrodil se AST. je to jeden a ten samý pes. krotší. nevěřit psovi ? nejdřív je to pes, pak AST. a on ještě k tomu ani neví, že je AST. člověk se rozklepe a máme agresivního AST. už dopředu se čeká, že AST vystřelí. no já to čekám u ovčáka, páč zabil za posledních 30 let 25 lidí a skupina pitů, ast, dobrmanů apod. dvě osoby.

Srovnáváte hrušky a jablka. Nikdo netvrdí, že pit nebo AST je agresivní na lidi (nemá být!), ale vůči jedincům svého druhu - a to se dá výchovou zkorigovat do jisté míry, ale ne úplně odstranit - pokud ten pes má povahu takovou, jako má mít.

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.2.2016 09:00
Uživatel s deaktivovaným účtem

Nejhorší je, když si AST koupí lidé z neznalosti. Chodil u nás pán, měl krásného kolohnátského boxera, chodili na volno, jen když potkal psa s kterým se náhodou neměl rád, vázal ho. Rád a opatrně si hrál s mou fenou, když mi k ní přibyl pes, musela jsem ho podržet, aby si fena mohla s boxerem pohrát. I když se můj pes na vodítku rozčiloval, boxera ani nenapadlo ho jít srovnat. Pohonil se s fenou a rozešli jsme se. Hodný boxer. Když jim na stáří odešel
( a majitelé taky nebyli nejmladší ), pořídili si jako nástupce AST.
Jejich odůvodnění : Už jsme nechtěli tak velkého psa, stárneme !

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.2.2016 09:43
Uživatel s deaktivovaným účtem

Pppppppp napsal(a):
Nejdřív to čekáš pak zas nečekaš jseš trošku zmatena děvče s tímto plemenem mam zkušenosti a k lidem jsou mírumilovný ale s ostatními psy byl problém dřív nebo později došlo ke konfliktu a to je povahou psa a to neovlivníš i kdyby na druhém konci vodítka byl Dalajlama samozřejme je to individuální. Neříkám že jsou tací všichni.

Nečekám to u žádného psa. já jim věřím a s tím vycházím z domu s vodítkem. pokud jsem nervozní, nesahám na vodítko a nikam nejdu. pes čeká co mu řeknu. a já mu říkám, že si jiného psa nevšímáme. tečka. ale jestli mám přiznat, že některému nevěřím na 100%, tak je to ovčák, páč zabil hodně lidí. samozřejmě tuto vadu mu vložil člověk. neovládl ho. opravdu nechápu, proč by pes měl napadat jiného psa. jestli máte takovéto stafordy, tak máte v chovu bordel. takoví tu nemají co dělat.

Neregistrovaný uživatel

15.2.2016 09:46
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.42.7

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Nečekám to u žádného psa. já jim věřím a s tím vycházím z domu s vodítkem. pokud jsem nervozní, nesahám na vodítko a nikam nejdu. pes čeká co mu řeknu. a já mu říkám, že si jiného psa nevšímáme. tečka. ale jestli mám přiznat, že některému nevěřím na 100%, tak je to ovčák, páč zabil hodně lidí. samozřejmě tuto vadu mu vložil člověk. neovládl ho. opravdu nechápu, proč by pes měl napadat jiného psa. jestli máte takovéto stafordy, tak máte v chovu bordel. takoví tu nemají co dělat.

Ježiš, to jsou bláboly

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.2.2016 09:46
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Nejhorší je, když si AST koupí lidé z neznalosti. Chodil u nás pán, měl krásného kolohnátského boxera, chodili na volno, jen když potkal psa s kterým se náhodou neměl rád, vázal ho. Rád a opatrně si hrál s mou fenou, když mi k ní přibyl pes, musela jsem ho podržet, aby si fena mohla s boxerem pohrát. I když se můj pes na vodítku rozčiloval, boxera ani nenapadlo ho jít srovnat. Pohonil se s fenou a rozešli jsme se. Hodný boxer. Když jim na stáří odešel
( a majitelé taky nebyli nejmladší ), pořídili si jako nástupce AST.
Jejich odůvodnění : Už jsme nechtěli tak velkého psa, stárneme !

Tak to je taky hrůza. jakože vypadá malý a klidný mysleli ? hihi.

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.2.2016 09:48
Uživatel s deaktivovaným účtem

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Ježiš, to jsou bláboly

Vážně ? ast má napadat cizí psy ? má to mít v povaze ? to říkali na nově ?

15.2.2016 09:49
Andrýsek3

XXX.XXX.118.51

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Nečekám to u žádného psa. já jim věřím a s tím vycházím z domu s vodítkem. pokud jsem nervozní, nesahám na vodítko a nikam nejdu. pes čeká co mu řeknu. a já mu říkám, že si jiného psa nevšímáme. tečka. ale jestli mám přiznat, že některému nevěřím na 100%, tak je to ovčák, páč zabil hodně lidí. samozřejmě tuto vadu mu vložil člověk. neovládl ho. opravdu nechápu, proč by pes měl napadat jiného psa. jestli máte takovéto stafordy, tak máte v chovu bordel. takoví tu nemají co dělat.

Jo, AST byli šlechtěni na mazlení s ostatními psy a ovčáci na zabíjení lidí.

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.2.2016 09:50
Uživatel s deaktivovaným účtem

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
no já to čekám u ovčáka, páč zabil za posledních 30 let 25 lidí a skupina pitů, ast, dobrmanů apod. dvě osoby.
... řeč je tu o agresivitě ke psům, tak nám tu prosím ještě vypište kolik za posledních let ta skupina pitu, ast..., zabila psů, ať je to k tématu

Minulý týden jezevčík pokousal pita. ale speciál pro vás ten výzkum najdu.

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.2.2016 09:51
Uživatel s deaktivovaným účtem

Andrýsek3 napsal(a):
Jo, AST byli šlechtěni na mazlení s ostatními psy a ovčáci na zabíjení lidí.

Jak si to vychováš, takový to máš. zařazovali jste do chovu nevhodné povahy.

Neregistrovaný uživatel

15.2.2016 09:54
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.42.7

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Vážně ? ast má napadat cizí psy ? má to mít v povaze ? to říkali na nově ?

Rivalita mezi psy je naprosto přirozená věc, ale od toho má pes majitele, aby to dokázal usměrnit. Pokud to ale nedokáže nebo neodhadne majitel bulla, tak nastane větší průšvih než když se v parku hašteří 2 kokři.
... a krev není voda - to k čemu bylo plemeno cíleně šlechtěné mu z genetické výbavy za pár generací nevymažete, ani kdybyste se na hlavu postavila.

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.2.2016 10:01
Uživatel s deaktivovaným účtem

Proč mi po nohách jdou mikro psi a řvou a řvou a skákaj a kousnou mi do nohavice ? proč kousnou mého ast do ocasu když procházím ? tak já říkám svému, že pejsci se nepapají a ostatní to nám dělat můžou. u obchodu je uvázaná fenka ast...pp...no a ta všecko olizuje co jde kolem. tak je to pp, má asi tu povahu co má mít jak říkáte ? jooo nemáme rádi kočky. můj pes bere jen mícu, to cvičíme, míca je naše.

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.2.2016 10:07
Uživatel s deaktivovaným účtem

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Rivalita mezi psy je naprosto přirozená věc, ale od toho má pes majitele, aby to dokázal usměrnit. Pokud to ale nedokáže nebo neodhadne majitel bulla, tak nastane větší průšvih než když se v parku hašteří 2 kokři.
... a krev není voda - to k čemu bylo plemeno cíleně šlechtěné mu z genetické výbavy za pár generací nevymažete, ani kdybyste se na hlavu postavila.

Nikdo nemá nic mazat. má si své vychovat a cvičit to celý život. s vaším názorem plně souhlasím. v poslední době jsou tu ale i nebezpečnější plemena. různí pastevci např. kdysi jsem jednoho viděla za branou. neštěkal. nevrčel. ale bylo cítit, že tento pes to má jinak. v hlavě má. ne že by byl kokr hloupý...tak to nemyslím...tito jsou ale JINÍ psi. jsou to i bojoví. nikdo se ale tak nepohoršuje jako u bull.

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.2.2016 10:28
15.2.2016 10:32
Andrýsek3

XXX.XXX.118.51

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Http://michalmaly.blog.idnes.cz/c/23145/Fakta-o-vrazich.html

docela zajímavé čtení.

Ale nikdo přeci netvrdí, že AST napadá lidi. Jen, že geny k nesnášenlivosti k ostatním psům tam prostě jsou.

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.2.2016 10:38
Uživatel s deaktivovaným účtem

Andrýsek3 napsal(a):
Ale nikdo přeci netvrdí, že AST napadá lidi. Jen, že geny k nesnášenlivosti k ostatním psům tam prostě jsou.

Tak se prostě musí trénovat. a ty co dělají fakt neplechu neřadit do chovu. akorát dnes to není lehké. málokdo na moji prosbu zda si můžeme psa očichat přistoupí. většinou vezmou svého do náruče. moje fenka má 8 měsíců. všecko olíže. nezbyde mi než koupit si více psů.

Neregistrovaný uživatel

15.2.2016 13:15
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.42.7

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak se prostě musí trénovat. a ty co dělají fakt neplechu neřadit do chovu. akorát dnes to není lehké. málokdo na moji prosbu zda si můžeme psa očichat přistoupí. většinou vezmou svého do náruče. moje fenka má 8 měsíců. všecko olíže. nezbyde mi než koupit si více psů.

Kolik AST nebo pitbullů jste měla před touto fenkou?

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.2.2016 13:25
Uživatel s deaktivovaným účtem

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Kolik AST nebo pitbullů jste měla před touto fenkou?

Dvě AST mé vlastní. nejsem stará :D tatík si kdysi vzal psa, kterého chtěli utratit, že loví slepice na statku a najednou jsme jich měli...dvě arg. dogy, filu někdo přivezl březí,4 pitbullové. no a střídalo se to. někdo se daroval, jiný přišel. dost si pro psy jezdili lidé kousíček od hranic z rakouska. tak si vzali opuštěného zadarmo tady. nechali tam jídlo pro psy, hračky a odvezli psa. a živilo se to z prodeje ojetých aut a motorek. já nechodila na disco, já se starala o psy.

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.2.2016 13:32
Uživatel s deaktivovaným účtem

Zkrátka to není pes pro každého, to z každé diskuze vyleze. jinak by nám je tam nenechávali. pro mě třeba není jork. tak si ho nekoupím.

15.2.2016 13:38
koňadra

XXX.XXX.132.255

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak se prostě musí trénovat. a ty co dělají fakt neplechu neřadit do chovu. akorát dnes to není lehké. málokdo na moji prosbu zda si můžeme psa očichat přistoupí. většinou vezmou svého do náruče. moje fenka má 8 měsíců. všecko olíže. nezbyde mi než koupit si více psů.

Nezařadit do chovu? Tak to se velmi zúží chovatelská základna. Vaše fenka má 8 měsíců a už děláte závěry jak je hodňoučká? Počkejte až dospěje.
Koupit více psů si klidně můžete, ale moc vám to nepomůže. Vlastní nejsou cizí. Holt máte trošku naivní představy o psech typu bull, jste přesně prototyp člověka, který by si je snad raději neměl ani pořizovat, protože zcela podceňujete jejich povahu.

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.2.2016 13:43
Uživatel s deaktivovaným účtem

koňadra napsal(a):
Nezařadit do chovu? Tak to se velmi zúží chovatelská základna. Vaše fenka má 8 měsíců a už děláte závěry jak je hodňoučká? Počkejte až dospěje.
Koupit více psů si klidně můžete, ale moc vám to nepomůže. Vlastní nejsou cizí. Holt máte trošku naivní představy o psech typu bull, jste přesně prototyp člověka, který by si je snad raději neměl ani pořizovat, protože zcela podceňujete jejich povahu.

Nepodceňuji, proto potřebuji potkávat hodně psů. a ne aby si je lidé zvedali do náruče. vyleze z toho to, že můj žádného nepotká a jejich bude dál nervní. vím co dokáže staford, druhému tak trochu visela hlavička. byl to mžik. stafovi byly necelé 3 roky. a to znamená, že s dospělým už nikam nepůjdeme ? ne. nepřestaneme se nikdy snažit cvičit.

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.2.2016 13:44
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Zkrátka to není pes pro každého, to z každé diskuze vyleze. jinak by nám je tam nenechávali. pro mě třeba není jork. tak si ho nekoupím.

A jakou povahu, podle Vas, by mel AST mit?

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.2.2016 13:47
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A jakou povahu, podle Vas, by mel AST mit?

Hlavně vím jakou by mít neměl. startovat na jiné psy prostě nebude. skákat na návštěvy také ne. ani dupat na kočku. a nikomu neříkám jak je hodňoučká. není. je to živý tvor, ale vy mu máte dát stopku.

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.2.2016 13:49
Uživatel s deaktivovaným účtem

Zde to tak nějak je sepsáno. http://www.amstaf.wz.cz/standard.htm.

Neregistrovaný uživatel

15.2.2016 13:52
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.42.7

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Nepodceňuji, proto potřebuji potkávat hodně psů. a ne aby si je lidé zvedali do náruče. vyleze z toho to, že můj žádného nepotká a jejich bude dál nervní. vím co dokáže staford, druhému tak trochu visela hlavička. byl to mžik. stafovi byly necelé 3 roky. a to znamená, že s dospělým už nikam nepůjdeme ? ne. nepřestaneme se nikdy snažit cvičit.

Děláte si legraci?! To, že vy "potřebujete", aby si váš pes čuchal opravdu nezavazuje ostatní lidi, aby své psy dávali všanc pro ně neznámému psovi úplně jiné váhové kategorie, a navíc plemene s dost problematickým vztahem k jiným psům.

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.2.2016 13:57
Uživatel s deaktivovaným účtem

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Děláte si legraci?! To, že vy "potřebujete", aby si váš pes čuchal opravdu nezavazuje ostatní lidi, aby své psy dávali všanc pro ně neznámému psovi úplně jiné váhové kategorie, a navíc plemene s dost problematickým vztahem k jiným psům.

Mám vodítko. vidíme se 3x denně na vycházkách a mého psa si hladí u plotu. kdo tu mluví o závazku, povinnosti ? nevidím nic hrozného na tom, že svého psa podržím na krátko a poprosím pána staršího psa aby se přišel seznámit. nejdřív on, pak můj pes. nebo to mám dělat jako jinde, že ji pustím ať jde kam chce. ok

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.2.2016 13:59
Uživatel s deaktivovaným účtem

Někteří se to snaží tak znechutit, že by se pak majitel ast fakt bál jít ven :D ale děkuji, je potřeba slyšet vše. i to je zkušenost.

Neregistrovaný uživatel

15.2.2016 14:01
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.42.7

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Mám vodítko. vidíme se 3x denně na vycházkách a mého psa si hladí u plotu. kdo tu mluví o závazku, povinnosti ? nevidím nic hrozného na tom, že svého psa podržím na krátko a poprosím pána staršího psa aby se přišel seznámit. nejdřív on, pak můj pes. nebo to mám dělat jako jinde, že ji pustím ať jde kam chce. ok

Pokud ti lidé před váma zvedají své psy do náručí, tak tím nejspíš chtějí říct, že nestojí o to, aby se s jejich psy ten váš seznamoval - co je na tom těžkého k pochopení?

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.2.2016 14:10
Uživatel s deaktivovaným účtem

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Pokud ti lidé před váma zvedají své psy do náručí, tak tím nejspíš chtějí říct, že nestojí o to, aby se s jejich psy ten váš seznamoval - co je na tom těžkého k pochopení?

já to chápu. možná kdyby se všude neříkalo jak ast žerou psy, ani by je nenapadlo je zvedat. ale je fakt, že se to lepší. když mi paní naproti řekla, že se bojí pitbullů a já řekla, že je to staford, tak za námi přišla aj se svým špicem. nevím přesně jaký to je špic. maličký. a já svoji samozřejmě nenechám skákat po malém psovi, aby mu něco udělala. myslím, že lidem chybí trochu lidskosti. o tom to je. ne o tom jak který pes je nevyrovnaný. když to lidem nevadí, že mají nerváka. hlavně ať si ho drží na jóju.

Love vera

17.2.2016 19:46
Love vera

XXX.XXX.68.148

Hello good day i am happy to connect with you my name is vera i will be happy to Talk to you please send me mail so that you will know me more pleasure to read from you thanks
(verazokaya@hotmail.com)

Dobrý deň, dobrý deň Som rád, že sa s vami spojiť volám sa vera Budem rád s vami hovoriť, prosím pošlite mi e-mail, takže mi bude vedieť viac potešenie čítať z vás vďaka.

Přidejte reakci

Přidat smajlík