Pes k dětem, modrá barva

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
18.4.2016 17:39
vava69

XXX.XXX.98.20

Měla bych dotaz, které plemeno je vhodné k malému dítěti, tolerantní ke psům, se kterými se bude víceméně pravidelně stýkat a které se vyskytuje v modré/šedé barvě? Velikost cca do 25 kg. Na srsti nezáleží, vychovatelné pro začátečníka. Není to pro mě, je to pro mladé lidi s půlročním děckem a matkou na mateřské. Prosím o konstruktivní příspěvky. Projela jsem inzeráty, nabídku psů s PP na FCB, ale celkem nic rozumného mi z toho nevypadlo až na čokoládové labradory. To ovšem není modrá.

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.4.2016 17:45
Uživatel s deaktivovaným účtem

Stříbrný pudl.

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.4.2016 17:48
Uživatel s deaktivovaným účtem

Otázka je, co je myšleno vhodné k malému dítěti...při dobré výchově cokoliv...i když někdy temperamentní psí puberťák a dítko, které se učí chodit může být vražedná kombinace...také jakou vyžadují poslušnost...atd...
Mě klíďo napadá vipet...já jsem byla za chrta velmi vděčná, když jsem měla malý děti.

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.4.2016 17:48
18.4.2016 17:51
vava69

XXX.XXX.98.20

Ten vipet - není to jako zdrhací chrt? co vipet v lese?

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.4.2016 18:04
Uživatel s deaktivovaným účtem

Modrý terier z hrabství Kerry - kerry blue terier smajlík. Ale je to terier, no. Jsou to krásní psi. Když budou mít štěstí, třeba to nebude až tak hrozné. Mám známou, ta si pořídila fenu v těhotenství. S dítětem v pohodě, doma si zvykla i na kočku a králíka. Jen byla rvavá s fenami ( ale to mohl být následek špatné výchovy - nevýchovy ), nesnášela cizí kočky.

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.4.2016 18:12

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.4.2016 18:15
Uživatel s deaktivovaným účtem

vava69 napsal(a):
Ten vipet - není to jako zdrhací chrt? co vipet v lese?

Nevim, já mám zkušenosti s afgánama...v městskym provozu se pustit nedaj, ale v lese a na polňačkách jsme je měli na volno a v poho...u vipetú nevim...

18.4.2016 18:21
vava69

XXX.XXX.98.20

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A co tenhle ?
https://www.ifauna.cz/psi/inzerce/r/detail/2731649/bostonsky-terier/.

Ten je krásnej posílám dál.

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.4.2016 18:25
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Nevim, já mám zkušenosti s afgánama...v městskym provozu se pustit nedaj, ale v lese a na polňačkách jsme je měli na volno a v poho...u vipetú nevim...

Když se sejdou dva, tři, roztrhají srnu jako nic. Na Krkonošských pláních "pasou" koně...
A když se podcení výchova, do "svého" křesla nepustí nikoho a kost také nevydají nikomu.
Ale zase jsou skladní, čisťoučtí, doma mazliví. Rozhodně žádné křehotinky, na které vypadají.

18.4.2016 18:29
Andrýsek3

XXX.XXX.44.20

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Modrý francouzský buldoček.

Jeden z techto dvou. Myslím, ze pro zacatecniky a k diteti super.

18.4.2016 18:32
vava69

XXX.XXX.98.20

BUldoček asi ano, ale modrý - nejsem si jistá jestli to není nestandard a z množky teda psa ne. Nehledě na zdraví.

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.4.2016 18:52
Uživatel s deaktivovaným účtem

Já na budočky moc nejsem...to bych šla raději do toho pudla...jediná nevýhoda je, že se musí nechávat stříhat...hodně lidí pudli zatracuje, ale mě přijdou inteligentní ovladatelní...dřív býval pudl v každé druhé panelákové rodině, pak ho(dle mého)vytlačili yorkové a čivavy.

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.4.2016 19:00
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Já na budočky moc nejsem...to bych šla raději do toho pudla...jediná nevýhoda je, že se musí nechávat stříhat...hodně lidí pudli zatracuje, ale mě přijdou inteligentní ovladatelní...dřív býval pudl v každé druhé panelákové rodině, pak ho(dle mého)vytlačili yorkové a čivavy.

Přitom pudl je mnohem lepší než čivava nebo york:) a člověk si může vybrat přesně takovou velikost, jako mu vyhovuje.

18.4.2016 19:11
Terven

XXX.XXX.110.147

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Přitom pudl je mnohem lepší než čivava nebo york:) a člověk si může vybrat přesně takovou velikost, jako mu vyhovuje.

S tím souhlasím, lze si vybrat velikost i barvu, je to inteligentní, sportovně založený pes, původem lovečák, pokud se nepletu, takže žádný gaučák s mašličkou, jak si spousta lidí myslí. Lze s ním provozovat nejrůznější aktivity, je to zdatný turista a když na to přijde, gauč zvládne taky

18.4.2016 19:19
Lexaurin

XXX.XXX.190.168

Peruansky nahac osrsteny a nastrikany na modto

18.4.2016 19:21
vava69

XXX.XXX.98.20

Tak ten je prý fuj. V sobotu ho viděli na výstavě. Mě se docela líbí po tom co jsem je poznala osobně.

18.4.2016 19:25
Lexaurin

XXX.XXX.190.168

vava69 napsal(a):
Tak ten je prý fuj. V sobotu ho viděli na výstavě. Mě se docela líbí po tom co jsem je poznala osobně.

Skoda, ma dobrou nekonfliktni povahu, neni to lovec a drzi se pana. Sama pozitiva a socialni jistoty .I ta osrstena varianta je fuj? Je to takovy jakovorisek

18.4.2016 19:29
vava69

XXX.XXX.98.20

Teď jste mě přivedli na myšlenku známá má teď peruanci miminka. Jdu pátrat.

18.4.2016 19:33
Lexaurin

XXX.XXX.190.168

A dokonce jsou i modrocerni

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.4.2016 19:34
Uživatel s deaktivovaným účtem

vava69 napsal(a):
BUldoček asi ano, ale modrý - nejsem si jistá jestli to není nestandard a z množky teda psa ne. Nehledě na zdraví.

Jistě, že je modrý francouzský buldoček nestandard!

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.4.2016 19:40
Uživatel s deaktivovaným účtem

Proč je podmínkou modrá barva?

Nechápu takový způsob výběru jak je v úvodním příspěvku. Mám na jazyku otázku - a chtějí ti mladí lidé s dítětem vůbec psa? Myslím, jako vážně, to znamená, jestli je to aspoň pro jednoho z té dvojice koníček, jestli se zajímá o kynologii, o psy, i když zatím žádného nemají... Připadá mi to spíš, že se jednoho dne probudili a začali přemýšlet, co jim ještě chybí - a ejhle ještě nemáme psa! Tak honem, rozmyslet kritéria a hurá pro něj!

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.4.2016 19:40
Uživatel s deaktivovaným účtem

Měli bychom teda uvažovat o modrém psu, který je modrý běžně jako kerry, i kvůli riziku co modrá nese ? a nese ?

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.4.2016 19:41
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ještě mě napadá vlčí špic...možná trochu náročnější na výchovu, ale potom super rodinný pes...

18.4.2016 19:44
Lexaurin

XXX.XXX.190.168

Šiperka vyšisovana od slunce

18.4.2016 19:54
vava69

XXX.XXX.98.20

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Proč je podmínkou modrá barva?

Nechápu takový způsob výběru jak je v úvodním příspěvku. Mám na jazyku otázku - a chtějí ti mladí lidé s dítětem vůbec psa? Myslím, jako vážně, to znamená, jestli je to aspoň pro jednoho z té dvojice koníček, jestli se zajímá o kynologii, o psy, i když zatím žádného nemají... Připadá mi to spíš, že se jednoho dne probudili a začali přemýšlet, co jim ještě chybí - a ejhle ještě nemáme psa! Tak honem, rozmyslet kritéria a hurá pro něj!

Ano, tohle jsem čekala. Je to koníček. Psa měli, vloni jim zemřel. Modrá barva proto, že se jim líbí. Já mám úplně jiné plemeno, ale kdybych vybírala, tak vím, co je naprosto vyloučeno - nemám ráda celočerné psy a modré oči. To bych si prostě nikdy nepořídila. Takže oni zase chtějí modrou. Není to nic nepochopitelného.

jolyha

18.4.2016 19:55
jolyha

XXX.XXX.229.101

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ještě mě napadá vlčí špic...možná trochu náročnější na výchovu, ale potom super rodinný pes...

Modrý vlčí špic? Toho bych ráda viděla smajlík

18.4.2016 20:10
rapotacka11

XXX.XXX.32.109

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Modrý terier z hrabství Kerry - kerry blue terier smajlík. Ale je to terier, no. Jsou to krásní psi. Když budou mít štěstí, třeba to nebude až tak hrozné. Mám známou, ta si pořídila fenu v těhotenství. S dítětem v pohodě, doma si zvykla i na kočku a králíka. Jen byla rvavá s fenami ( ale to mohl být následek špatné výchovy - nevýchovy ), nesnášela cizí kočky.

Viděla jsem jednou pohádkově nezapomenutelně krásnýho.
Bylo to asi r 82 (+- 1)
Byli jsme na Pochodu za roboranem v Jílovém u Phy.
Byl podzim, šlo se podle řeky, dopoledne, slunce se prodíralo řídkým lesíkem
a ozářilo ten nádherný živý psí kýč, co tam byl s paničkou - byl to kerry blue.
Už nikdy jsem tak modrého neviděla. Světlo čarovalo...


A ten doporučený bostonek... aby to nebyl ten s tím nedobarveným nosem...

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.4.2016 20:11
Uživatel s deaktivovaným účtem

vava69 napsal(a):
Ano, tohle jsem čekala. Je to koníček. Psa měli, vloni jim zemřel. Modrá barva proto, že se jim líbí. Já mám úplně jiné plemeno, ale kdybych vybírala, tak vím, co je naprosto vyloučeno - nemám ráda celočerné psy a modré oči. To bych si prostě nikdy nepořídila. Takže oni zase chtějí modrou. Není to nic nepochopitelného.

Jasně, ale vy víte co chcete a co nechcete. Já taky. A za tím si jdu. Pokud bych chtěla zvažovat jiné plemeno, tak pro vlastnosti toho plemene, i klidně pro barvu, s tím nemám problém, ale iniciativa výběru i uvažovaných plemen vyjde ode mě, ze mě. Ne z diskuzního fóra, protože takhle to vypadá, že nevědí co chtějí. A proto i ta pochybnost, jestli vůbec psa chtějí.

18.4.2016 20:22
vava69

XXX.XXX.98.20

No, vědí co chtějí. Převažuje stafordširský bulterier, jenže to se moc nezamlouvá mě Takže jsem tady hledala nějaké schůdné jiné možnosti, které bych jim mohla předložit.

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.4.2016 20:26
Uživatel s deaktivovaným účtem

vava69 napsal(a):
No, vědí co chtějí. Převažuje stafordširský bulterier, jenže to se moc nezamlouvá mě Takže jsem tady hledala nějaké schůdné jiné možnosti, které bych jim mohla předložit.

A proč se vám nezdá? Dost lidí by ho doporučilo. Nepatřím k nim .

18.4.2016 20:27
vava69

XXX.XXX.98.20

No, protože je znám a mám ráda svoje dva psy dost na to, abych je nechala servat.

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.4.2016 20:30
Uživatel s deaktivovaným účtem

Jo, vidím to podobně. Škoda, že je tam požadavek na tu modrou barvu. To je dost limitující. Které plemeno má modrou ve standardu z těch, co připadají v úvahu?

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.4.2016 20:37
Uživatel s deaktivovaným účtem

Snad jen ten stafordšírský bulteriér, kerry blue teriér, modrý může být vipet, ale zase k tak malému dítěti, no nevím...

18.4.2016 20:41
vava69

XXX.XXX.98.20

No on bezpodmínečně nemusí být modrý, ale prostě jsem chtěla nadhodit něco, co nebude bul.
Aby to nevyznělo blbě, nic proti těm psům nemám. Znám jich dost. Nicméně pokud má trávit čas s mými psy, nehodlám pořád lítat a kontrolovat jestli jsou živí. A nevím, jestli je menší zlo v tomhle případě pes nebo fena.
Můj pes dospělého psa nesnese

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.4.2016 20:53
Uživatel s deaktivovaným účtem

Já s SB nemám zkušenosti, nechtěla bych je, nelíbí se mi. To spíš anglický bulterier. Ale jak se obě plemena v dospělosti snášejí s dalšími psy, to by mohl říct jen člověk, který je s jinými psy měl.

18.4.2016 21:25
Šarina

XXX.XXX.231.146

Už to tu padlo: vybírat si psa podle barvy nepovažuju za rozumné. Zvláště ne podle barvy, která geneticky (zvláště u některých plemen) nese spíš problémy... a navíc vybírat podle zkušeností na anonymní diskuzi... fakt nevím, na co je to dobré.
Jako pokec fajn, ale faktický přínos v tom nevidím.

Nebylo by lepší vybírat nejdřív podle plemene a v jeho rámci pak vybírat podle chovatelské stanice, podle rodičů atd?

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.4.2016 21:33
Uživatel s deaktivovaným účtem

Německà doga

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.4.2016 21:36
Uživatel s deaktivovaným účtem

jolyha napsal(a):
Modrý vlčí špic? Toho bych ráda viděla smajlík

V zadání byla modrá/ šedá...bohužel jsem to pochopila jako, že jsou možné dvě varianty barvy...někdy mám dlooouhé vedení

18.4.2016 22:04
koňadra

XXX.XXX.128.31

Kritérium modré barvy je dosti omezující.
Povahově k dětem je hodně vhodný stafordšírský bulteriér. Vyskytuje se sice i v modré barvě, ale sama bych modrého nechtěla, v Anglii je to nežádoucí barva, zde se z ní dělá přednost (přijde mě to o tom, že hlavně, že mám něco jiného než soused). Ale modrá barva zrovna u stafbula nese s sebou zdravotní rizika. Co se týče rvavosti k jiným plemenům, u stafbulů se může vyskytovat, ale v tomto směru jsou více drsní američtí stafordšírští teriéři, či pitbuli.
Co se týče anglických bulteriérů, myslím, že se v modré barvě nevyskytují, tedy určitě to není povolená barva standardem.
Takže možná bych známým rozmluvila především tu modrou barvu a potom by vhodných plemen bylo mnohem více. Pak je potřeba ale přece jen uvést více informací - bude pes venku nebo v bytě, co mu nabídnou kromě procházek (chtějí-li dělat třeba nějaké sporty) apod.?

18.4.2016 22:05
vava69

XXX.XXX.98.20

Máte dobré vedení modrá i šedá. A ano, vím o problémech modré barvy. A určitě nevybereme psa podle anonymní diskuse. Jen jsem žádala o nápady.

18.4.2016 22:21
rapotacka11

XXX.XXX.32.109

Oni fakt nemají nápad ?

18.4.2016 22:33
brebera

XXX.XXX.31.114

Modrá nebo modrá se znaky? Modré jsou třeba beardedky a požadavky splňují. Jen by to chtělo i vědět, co může rodinka nabídnout psovi.

18.4.2016 23:00
aj

XXX.XXX.5.173

Bylo by dost modré tohle ?
Jednou jsem měla v odchovu havaňáčka, který vyšisoval do barvy téměř šedomodré, je to ten druhý obrázek.

18.4.2016 23:39
koně

XXX.XXX.205.252

Šeltie v blue merle by jim k nábytku nepasovala?
Jinak by všechna ostatní zadaná kritéria měla splňovat a možná by si vybrali i dostatečně modrého jedince.
Každopádně výběr zvířete konkrétně dle barvy mě osobně také nesedí. U kamaráda do rodiny bych preferovala spousty jiných vlastností, ale barva by tedy na prvním místě nebyla.

18.4.2016 23:42
rapotacka11

XXX.XXX.32.109

Já myslím, že je děcko zaměstná až až.
Bude se učit chodit... pejsek může počkat.

19.4.2016 06:54
vava69

XXX.XXX.136.28

Fakt nevím - dost si tu lidi stěžují, že nikdo neodpoví na to, na co ptá. Je to tak těžké dát návrh podle zadání a zdržet se komentáře? Už jsem to snad vysvětlila. Nevybírají pouze podle barvy. Já hledám nápady co jim nabídnout - psa s dobrou povahou vhodnou k dětem, ke psům a ideálně modré nebo šedé barvy. Problém?

19.4.2016 07:21
balisek

XXX.XXX.131.211

vava69 napsal(a):
Ten vipet - není to jako zdrhací chrt? co vipet v lese?

Vipety jsem chovala. Je to velmi příjemný městský pes. Díky přimíchání teriérské krve je nejlépe ovladatelný ze všech plemen chrtů. Když se s ním od raného věku trénuje přivolání, lze ho pustit z vodítka jako jakéhokoliv jiného psa. Samozřejmě, pořád je to chrt lovící zrakem a pokud uvidí králíka či běžící kočku dříve než majitel, nelze ho odvolat (králíka klidně zlikviduje).

Miluje lidi včetně dětí, nemá sklony prosazovat se a při troše důslednosti jeho výchovu zvládne i začátečník. Dobře se přizpůsobuje chodu domácnosti - ochotně s Vámi ujde pár desítek kilometrů po horách a stejně ochotně se bude celý den válet na kanapi. Bytostně nesnáší procházky v dešti - to ho nedostanete z baráku ani párem volů. Další výhodou je, že hygiena v bytě jeho přítomností příliš neutrpí. Je úzkostlivě čistotný jako kočka, postrádá psí pach a příliš nelíná.

Je však potřeba uvědomit si, že je to chrt a tudíž z něj nikdy nebude strojově poslušný pes. Znala jsem však zvířata, která cvičila agility, dog dancing či provozovaly jiné psí sporty. Vipetí výchova má svá specifika. Jakýkoliv nátlak - ať už psychický nebo fyzický, nepřináší výsledky, musíte ho motivovat pozitivně, aby chtěl on sám. Je to zkrátka taková napůl kočičí povaha, která nevyhovuje úplně každému.

Hlavním problémem bude ta modrá barva. Modrá štěňata jsou spíše raritou a jsou hned rozebrána. Cena vipetů se pohybuje kolem 10 -15 tisíc Kč (u modráků to bude spíše na horní hranici).

19.4.2016 07:29
Iliena

XXX.XXX.156.24

vava69 napsal(a):
Máte dobré vedení modrá i šedá. A ano, vím o problémech modré barvy. A určitě nevybereme psa podle anonymní diskuse. Jen jsem žádala o nápady.

Čistě ze zvědavosti, jaké jsou zdravotní problémy u modré barvy? Vím že u bílé je to třeba chluchota, ale o modré jsem neslyšela.

19.4.2016 07:36
Iliena

XXX.XXX.156.24

vava69 napsal(a):
Http://aussiesworld.cz/index.php/vzhled/barvy/merle-zbarveni
Tak třeba tady.

Nejde mi to na mobilu otevřít , kouknu se až doma na počítači. Ale díky.

19.4.2016 07:47
vava69

XXX.XXX.136.28

Je to hlavně hluchota a slepota pokud se zkříží merle - je to double merle - většinou bílé plotny na hlavě a tím právě možná hluchota a případně slepota. Jednoduše řečeno. A pokud pominu u některých plemen nestandardní barvy - např u našeho můžete merle fenu nakrýt pouze trikolor psem. Pokud se nakryje žíhaným, vznikne červené merle, což je nepovolená barva.

19.4.2016 07:57
Iliena

XXX.XXX.156.24

vava69 napsal(a):
Je to hlavně hluchota a slepota pokud se zkříží merle - je to double merle - většinou bílé plotny na hlavě a tím právě možná hluchota a případně slepota. Jednoduše řečeno. A pokud pominu u některých plemen nestandardní barvy - např u našeho můžete merle fenu nakrýt pouze trikolor psem. Pokud se nakryje žíhaným, vznikne červené merle, což je nepovolená barva.

díky za objasnění.

Uživatel s deaktivovaným účtem

19.4.2016 07:58
Uživatel s deaktivovaným účtem

Měla jsem za to, že merle a modrá je trochu něco jiného. modrou dělá d, merle M a m.

19.4.2016 08:01
Šarina

XXX.XXX.231.146

U některých plemen může "d" gen způsobovat problémy se srstí (kůží) například, aspoň, co já vím. Ale určitě se to dá bohatě vygůglovat...

19.4.2016 08:09
vava69

XXX.XXX.136.28

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Měla jsem za to, že merle a modrá je trochu něco jiného. modrou dělá d, merle M a m.

No, blbě jsem asi zareagovala, u nás v plemeni jsou merle Ale známá má německou dogu modrou, a tam se projevují sklony k problémům se srstí. A není myslím sama. Ale vzdávám se diskuze, nejsem odborník na genetiku.

Uživatel s deaktivovaným účtem

19.4.2016 08:19
Uživatel s deaktivovaným účtem

vava69 napsal(a):
No, blbě jsem asi zareagovala, u nás v plemeni jsou merle Ale známá má německou dogu modrou, a tam se projevují sklony k problémům se srstí. A není myslím sama. Ale vzdávám se diskuze, nejsem odborník na genetiku.

Jo, prej CDC. asi všude bude něco. když vyřadím gaskoňské a podobné honiče, zbyde
krysařík nebo větší verze amer. bezsrstý teriér, kokr
krásná barva výmar, šarpej, thajský ridg.... samí vhodní k dětem, že.

HabiAnn

19.4.2016 08:29
HabiAnn

XXX.XXX.115.30

Dovolím si reagovat na vipeta. Mně osobně to přijde jako skvělej pes. Jednoho mám doma. Přizpůsobí se majiteli. Když jste doma, spí, když jste venku, je akční. Někdy je teda problém ho dostat z postele. Výchova není úplně jednoduchá. Respektive ne každého vipeta naučíte psí kusy. Základní povely jsou v poho. Ale stejně je tak trochu kočka a rozhodne se, zda je pro něj výhodné poslechnout.
Co se venčení týče, tak sídliště na vodítku, louka/les volno. Ale je to dost různé. Ten můj je mamánek a když to někde nezná, neuteče. Někteří zase letí za vším, co se hýbe.
Co se týče vztahu k dětem, je to zlato. Malé dítě doma nemáme, takže nevyrůstal ve společnosti dětí. Ale i když teď nějaké potkáme, tak je zlatej a mírumilovnej. Nechá se hladit, objímat. Nechá si cokoliv vzít z pusy (nezkoušeli jsme s dětma :D).
Vipet je ale pořád chrt, co má svou hlavu a potřebuje se aspoň trochu vyběhat. Nepotřebuje denně běhat dvě hodiny. Stačí mu nějaké sprinty na zahradě/v parku. A nepočítejte s tím, že bude happy, když ho budete chtít vytáhnout ven v dešti. Nechá vás stát venku na ulici a sám se bude mačkat u dveří pod stříškou.

Uživatel s deaktivovaným účtem

19.4.2016 09:42
Uživatel s deaktivovaným účtem

Bradáč, aj niektoré bull plemená sa vyskytujú v modrej farbe.

Uživatel s deaktivovaným účtem

19.4.2016 10:14
Uživatel s deaktivovaným účtem

vava69 napsal(a):
Je to hlavně hluchota a slepota pokud se zkříží merle - je to double merle - většinou bílé plotny na hlavě a tím právě možná hluchota a případně slepota. Jednoduše řečeno. A pokud pominu u některých plemen nestandardní barvy - např u našeho můžete merle fenu nakrýt pouze trikolor psem. Pokud se nakryje žíhaným, vznikne červené merle, což je nepovolená barva.

A co lysavost ?

19.4.2016 10:53
brebera

XXX.XXX.31.114

Hlavně ta modrá se váže s problémy jak u kterého plemene. Něco je např dobrman a něco úplně jiného mnou zmíněná beardedka, kde je to úplně bezproblémová barva. Takže někde se musí dávat pozor a někde ne.

maroux

19.4.2016 10:53
maroux

XXX.XXX.130.11

Kamarád má malá dvojčata a k nim modře žíhaného psa Cane corso. Velký, klidný, nádherný.

19.4.2016 11:01
mouse

XXX.XXX.169.221

Mám modrýho vipeta. Moc jich teda není, ale sehnat se dá. Rozhodně není agresivní, někdo tady psal, že se mu nedá sebrat kost nebo ho vyhnat z křesla, tak to já teda neznám. Když leží na gauči na mým místě, stačí jenom ukázat rukou a klidí se pryč. Kost mi dá v pohodě.

19.4.2016 11:11
marcelaamax

XXX.XXX.210.212

maroux napsal(a):
Kamarád má malá dvojčata a k nim modře žíhaného psa Cane corso. Velký, klidný, nádherný.

No ale pokud chtějí i psa, který bude vycházet s ostatními tak se caník taky moc hodit nebude. Ono jako k dětem je vhodné každé plemeno. Neznám plemeno, které by nebylo vhodné k dětem. (Nebo teda jen hodně velká plemena, kde hrozí že dítě porazí, a nebo hodně malá, kde hrozí že dítě na psa upadne). Ale že by bylo vyloženě plemeno nevhodné k dětem bych neřekla.

21.4.2016 19:40
vava69

XXX.XXX.98.20

Tak abych to tu uzavřela - zvítězil peruansky naháč osrsteny. Takže dikybohu zvítězila povaha nad barvou. Děkuji za nápad s nahacem. I když byl ironicky.

21.4.2016 21:11
Lexaurin

XXX.XXX.190.168

vava69 napsal(a):
Tak abych to tu uzavřela - zvítězil peruansky naháč osrsteny. Takže dikybohu zvítězila povaha nad barvou. Děkuji za nápad s nahacem. I když byl ironicky.

Super, ja ho ale myslela vazne toho osrsteneho. Je to i muj sen, lehce zavidim

Přidejte reakci

Přidat smajlík