Pomoc! Chtěla bych štěně...

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Klárča

16.5.2016 07:01
Klárča

XXX.XXX.45.11

Zdravíčko..Chtěla bych mít štěně čivavy nebo Yorkshire teriéra co bude lepší..Jsem začátečník a bydlíme v bytě.Chodím do školy..A někdy jedu za mamkou a ona má cenu jedeme vlakem asi 5 h a za těch 5 hodin přestoupíme asi 3-4.Co bude lepší ? Děkuji za rady

16.5.2016 07:12
rapotacka11

XXX.XXX.32.136

Kolik je ti let?

Klárča

16.5.2016 07:15
Klárča

XXX.XXX.45.11

13..Ano já vím, ale psa si přeji už dlouho už jsme měli psa...Ale stejně asi mi to nevyjde :) ! Jen tak kdyby mi to vyšlo tak se ptám snad mně neukamenujete
.

16.5.2016 07:16
zelenoockaa

XXX.XXX.224.172

Obě zvířátka potřebují náležitou péči a musí se jim věnovat dost času. Zvažte jestli to se školou zvládnete.

Klárča

16.5.2016 07:20
Klárča

XXX.XXX.45.11

To právě zvažuji...Všichni psi potřebují pořádnou péči..Ale potom je těžké si vybrat.

Klárča

16.5.2016 07:32
Klárča

XXX.XXX.45.11

Ale chtěla bych si když už vzít štěně o prázdninách ať mám dost času na naučení čistotnosti a taky aby si pořádně zvyklo :)..

16.5.2016 07:39
rapotacka11

XXX.XXX.32.136

Jak dlouho by bylo samo v bytě ?
Rodiče v práci, ty ve škole ?
Co když bude samo doma naříkat-ječet ?

16.5.2016 07:41
zelenoockaa

XXX.XXX.224.172

Zvažte i další pokračování školy, kam se chystáte na střední školu, zda nebudete muset na internát:) pokud už víte že nehrozí internát tak by to neměl být problém.

Uživatel s deaktivovaným účtem

16.5.2016 08:35