Modrý flíček v očíčku- dlouhosrstý jezevčík

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Novas10

3.8.2016 11:09
Novas10

XXX.XXX.129.112

Dobrý den, vcera jsme si privezli 9ti tydenni stenatko jezevcika dlouhosrsteho trpasliciho. Je bez PP. Rodice byli s PP. Fenka ma hnede ocicka, jen v jednom ocicku ma malinke modre zabarveni. Pani rikala ze se to u jezevciku obcas vyskytuje a ze to neni zadna vada. Radeji se ptam jestli je toto normalni.
Dekuji za odpovedi.

3.8.2016 11:46
vava69

XXX.XXX.136.28

Http://jezevcici.wwwstranky.cz/standard-fci.php

Nevím jestli jsem četla dobře, ale o modré barvě není ani vidu ani slechu. Bude tam někde přikřížený merle pes, proto modrá barva. Podle mě. Nejsem odborník. Podle mě to normální není a psi nejspíš nebyli uchovnění a je otázka, jestli uvedení psi byli rodiče vašeho pejska.

Novas10

3.8.2016 12:01
Novas10

XXX.XXX.209.69

Jezevcik ma zabarveni red merle. Ted jsem jeste chvili patral a pravdepodobne se tedy jedna o merle eyes (dle fotek na google). Nekteri jeji sourozenci meli i zabarveni blue merle. Tak to bude asi ono. Merle eyes neni zadna vada ne?

3.8.2016 12:48
rapotacka11

XXX.XXX.32.249

Ne, je to výhra, anonyme.

3.8.2016 12:55
tterezkaaa

XXX.XXX.236.233

Myslím si, že to vada je, ve standardu o tom není zmínka. Stejně máte pejska bez PP, tak proč to vlastně řešit? Pejsek bez PP může vypadat prakticky jakkoliv, hlavně, že se líbí vám.

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.8.2016 13:01

Až půjdete na očkování, tak upozorněte, že je to merle bez PP a nechte ho pořádně zkontrolovat.

3.8.2016 13:13
vava69

XXX.XXX.136.28