Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Tututu

17.8.2016 19:38
Tututu

XXX.XXX.21.119

Máme doma 3-letou fenku jorkšírka. Od malička je nedůvěřivá vůči cizím psům i fenám. Když jsem v práci je doma sama, asi 7 hodin. Rádi bychom si pořídili německou dogu. Bojím se, aby si jorkšírek na dogu zvykl.
Může být doga pes nebo musí být fenka ? Má někdo zkušenosti se soužitím jorkšírka a dogy ?
Díky za rady.

17.8.2016 19:49
rapotacka11

XXX.XXX.32.179

Jakej by v tom moh bejt problém ?

Tututu

17.8.2016 19:51
Tututu

XXX.XXX.21.119

Tůtů :)
A co rada ? :).

Tututu

17.8.2016 19:53
Tututu

XXX.XXX.21.119

Muze ta doga byt i pes ?

17.8.2016 19:56
rapotacka11

XXX.XXX.32.179

Rozhodně .

Tututu

17.8.2016 19:57
Tututu

XXX.XXX.21.119

Ja jen ze jorksir je fenka :).

17.8.2016 20:00
rapotacka11

XXX.XXX.32.179

Vy máte nějaké pochybnosti ?
doga - jork ?
pes - fena ?

17.8.2016 20:01
Lexaurin

XXX.XXX.190.215

Troll

Tututu

17.8.2016 20:02
Tututu

XXX.XXX.21.119

Jork si asi zvykne, ale co fena - pes ?
Musi spolu byt tech cca 7 hod.

17.8.2016 20:03
Lexaurin

XXX.XXX.190.215

Tututu napsal(a):
Jork si asi zvykne, ale co fena - pes ?
Musi spolu byt tech cca 7 hod.

Nemusi, doga to vyresi...

Tututu

17.8.2016 20:14
Tututu

XXX.XXX.21.119

Aha, tady se odpovedi nedockam, dik.

17.8.2016 20:15
rapotacka11

XXX.XXX.32.179

Podle mne je to nevhodné.

17.8.2016 20:19
Lexaurin

XXX.XXX.190.215

rapotacka11 napsal(a):
Podle mne je to nevhodné.

To da snad zdravy rozum, ne?

17.8.2016 20:21
rapotacka11

XXX.XXX.32.179

Mýlíte se .
(nebo tedy možná ne...).

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.8.2016 20:21
Uživatel s deaktivovaným účtem

Fena a pes není problém, šla bych do toho spíš než fena-fena, akorát v době hárání musíte oddělit a pokud bude doga jako štěndo akčnější, tak bych po dobu vaší nepřítomnosti oddělila taky, ani nebude třeba chtít jorkšírce ublížit, ale může jí nechtěně přišlápnout nebo obtěžovat neustálou touhou po hraní...až si štěně pořídíte tak min 14 dní dovolené, ideálně jestli máte partnera, tak ať si veme následně taky a máte hned měsíc na to abyste soužití psy naučili...

Tututu

17.8.2016 20:41
Tututu

XXX.XXX.21.119

To Sardullah:
Diky moc za rady, s tou dovolenou jsme to tak podobne resili i u jorksirka kdyz byla stene. Znami dogu maji a ta je uzasne rozvazna. S tim neumyslnym ublizenim asi mate pravdu, bude lepsi oddelit.
Diky.

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.8.2016 21:51
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tututu napsal(a):
To Sardullah:
Diky moc za rady, s tou dovolenou jsme to tak podobne resili i u jorksirka kdyz byla stene. Znami dogu maji a ta je uzasne rozvazna. S tim neumyslnym ublizenim asi mate pravdu, bude lepsi oddelit.
Diky.

Ano až dospěje, tak pokud jí správně vychováte, tak bude rozvážná a úžasná, ale štěně dogy nebo respektive velkého plemene je ještě trochu nemehlo, trochu buldozéříček, ještě si nedává tak pozor jako dospělý pes, ještě neodhadne, jak opatrný musí být ve vztahu k joršírce a proto na to musíte dohlédnout...ale až povyroste, až se naučí jak na to, tak uvidíte, že budou prima dvojka, spousta lidí má k velkému psu malinkého a jde to...z vrhu štěňat bych pak asi vybírala rozvážnější štěně než borce, který neustále "útočí" na své sourozence...držím palečky, aby vám to vyšlo a pejsci vám dělali radost

17.8.2016 22:17
rapotacka11

XXX.XXX.32.99

Tututu napsal(a):
Aha, tady se odpovedi nedockam, dik.

Odpovědi jste dostala, ale ty jste slyšet nechtěla .
Vadí vám, že vy i fena žijete v klidu, no tak to tedy změňte.

Tututu

18.8.2016 06:33
Tututu

XXX.XXX.21.119

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ano až dospěje, tak pokud jí správně vychováte, tak bude rozvážná a úžasná, ale štěně dogy nebo respektive velkého plemene je ještě trochu nemehlo, trochu buldozéříček, ještě si nedává tak pozor jako dospělý pes, ještě neodhadne, jak opatrný musí být ve vztahu k joršírce a proto na to musíte dohlédnout...ale až povyroste, až se naučí jak na to, tak uvidíte, že budou prima dvojka, spousta lidí má k velkému psu malinkého a jde to...z vrhu štěňat bych pak asi vybírala rozvážnější štěně než borce, který neustále "útočí" na své sourozence...držím palečky, aby vám to vyšlo a pejsci vám dělali radost

Diky za cenne rady a poznatky. Mate svatou pravdu :)
Jeste se zeptam z jakeho duvodu by jste radeji volila kombinaci fenka-pes ?

18.8.2016 07:17
apbtbreeder

XXX.XXX.223.7

Znala jsem rodinu, kde k doze přibyl nechtěný jork. Doga úžasná povaha, nic ji nerozhodi. Jednoho dne jedla, jorecek se nahodou ochomytl kolem, doga udelala varovne cvak a jorecek se zlomenou panvi a dalsimi poranenimi s zivotem neslucitelnymi skoncil utracen.
Jestli uz jorka nepotrebujete, kupte si dogu.

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.8.2016 07:45
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tututu napsal(a):
Diky za cenne rady a poznatky. Mate svatou pravdu :)
Jeste se zeptam z jakeho duvodu by jste radeji volila kombinaci fenka-pes ?

Nevím, jak jste zkušená s výchovou psů, já bych o sobě řekla, že už nejsem úplný začátečník, ale do dvou fen bych nešla...ale jsou lidi, co jim to funguje bezva, pohledejte nějaký diskuze o spolužití fena-fena, já myslím, že fena-pes je ideální...
Být vámi, tak se poptám, eventuelně navštívím chovatele německých dog, ti by vám měli spíše říct, jakou povahu mají jejich pesani...a jestli si pak na něco takového vůbec troufnete.

Protože může to dopadnout i přesně tak, jak píše výše apbtbreeder...je to opravdu hodně o výchově, ...tady bych ale taky poukázala na povahu vaší fenky, aby nebyl problém na její straně..
A pak ještě další otázka, proč k joršírce německou dogu?...Jestli jste jen okouzleni impozantním vzhledem a povahou dogy vašich známých, tak si to prosím hodně rozmyslete...protože pokud to je jen (a to prosím bez urážky) váš rozmar, tak by to mohlo špatně dopadnout...
Já třeba vim, že můj pes je buldozer, takže bych k němu malýho psa nepořídila, prostě proto, že by mohl svojí horlivostí a nemotorností malému pejsku ublížit...

18.8.2016 08:00
apbtbreeder

XXX.XXX.223.7

Sardullah, podotykam ze o vychove tento pripad opravdu neni. Doga.se bezne snese i s kockou. Cvaknuti je uplne normalni psi pud. Stane se a neuhlidate to.

18.8.2016 09:14
sufle

XXX.XXX.49.81

Pes nebo fena je v tomto případě celkem jedno. Fungovat mohou určitě všechny kombinace.

Ono jde hlavně o obrovský váhový rozdíl a příliš velké riziko třeba nechtěného zranění či zabití jorka.
Mám fenu skoro 50kg a také máme fenku maltézáka cca 2,5kg. Velká fena je starší a tak nebyl problém, aby se naučila s mini fenkou dobře fungovat.
U vás to bude ještě větší váhový rozdíl a k tomu doga bude alespoň 1 - 2 roky rozjívený výrostek, kterého podle mého názoru nebudete schopni 100%ně uhlídat. (radostné údery tlapou, lítání, blbnutí, válení se atd.) A to zda budete oddělovat v době nepřítomnosti nic neřeší.
Nevím, zda jste někdy měla štěně velkého plemene, ale většinou to jsou opravdu torpéda, tak si to ještě dobře rozmyslete.

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.8.2016 09:35
Uživatel s deaktivovaným účtem

apbtbreeder napsal(a):
Sardullah, podotykam ze o vychove tento pripad opravdu neni. Doga.se bezne snese i s kockou. Cvaknuti je uplne normalni psi pud. Stane se a neuhlidate to.

No je to sázka do loterie, někteří psi to nedělaj, ale stát se to může...já třeba bych malýho a velkýho psa nechtěla, ale vidím, že fůra lidí to tak prostě má a fungujou v pohodě, když vezmu příklad z naší rodiny, tak sestřenka má standardně doma jorkšíra, ten první fungoval se dvěma dobrmany, ten další s beaceronem...je pravda, že když nikdo nebyl doma, tak velký psi zůstali na zahradě a jorkšírek doma, ale jinak to bylo vždycky bez problémů...další moje kamarádka má ke dvoum ovčounům slečnu ratlíka a máte vidět, jak má ty telátka zmáknutý, jak si dávaj sakra pozor, aby madam nějak nenakrkli...jenže ona byla vždycky takovej ten malej, ale odvážnej pes a ovčáky si postupně vychovala k obrazu svému...
Ale souhlasím, že riziko je tady vždycky...

18.8.2016 10:59
marcelaamax

XXX.XXX.140.201

Já osobně bych do toho nešla. Mám cca 30ti kilového psa, máma má 2kg jorkšírku. Nenechala bych se spolu osamotě, nikdy. Jorkšírka ráda provokuje ke hře, pes by si také hrál, ale stačilo by jedno plácnutí tlapou a byl by problém. Navíc pes pak když se rozdovádí tak rád běhá a vyzývá k běhání i druhého psa, pokud by spolu běželi, tak by stačilo aby se mu zamotala pod nohy.

Na druhou stranu když jsme měli retrívra, tak toho jsme běžně s jorkšírkou nechávali, ale to byla úplně jiná povaha. A hlavně už byl starší. Ten na ní byl opatrný, vždycky si k ní lehnul a hráli si jen v leže, žádné lítání, válení, nic takového.

18.8.2016 11:18
inusanka

XXX.XXX.98.58

No, mám zkušenosti se štěndama obříků, opravdu do dvou let by bylo dobré je oddělovat, pokud byste nebyli doma. Naše madam miluje malé pejsky, čím menší tím lepší a hrát ji nechávám maximálně s JRT. to jsou kámoši k nezaplacení, rychlí pevní, když se jí podaří na něj hodit tlapu nebo si sednout, vydrží. Při hře či obraně na kratší dobu jsou kupodivu například NF hodně rychlí, na to pozor. Doga to umí taky. Jo a přeražené tlapky prutem, shozený pejsek ze židle mávnutím prutu, to už je celkem známá věc. Zkuste si stoupnout za zadek radující se dogy.

18.8.2016 12:29
Markéta80

XXX.XXX.176.2

Taky máme jorka a pokud jednou pořídíme ještě druhou fenku tak stejnou rasu. Tohle bych si netroufla, vidim jak je malá a pokud budou dvě podobné velikosti tak je to ok ale dogu? navíc štěně, to bude stačit málo Ani doga nemusí chtít něco udělat, většinou jde o neštastnou náhodu. navíc jako štěně bude divoká a chudák jork Bála bych se o život jorka, to bude stačit málo naopak by to bylo méně komplikované ale ani tak bych do toho nešla, vždy bych brala druhého psa dle velikosti, představa že jorka budu mít neustále na očích a nebo je oddělovat to by se ve výsledku trápili oba .naše se venku kamarádí hlavně s většíma jenže ti velcí si bud lehnou nebo stojí a koukají pro mě by to byl risk a co potom, takovou zkušenost fakt zažít nechci. jrci jsou drobci teda pokud to neni jork s 6 a víc kg a i tak by byl oproti velkému psu drobek

18.8.2016 12:59
lesnížínka

XXX.XXX.240.228

Jork a hlavně ty mini verze, jsou psíci hodně křehcí a ublíží jim i špatný skok z gauče. Přesně jak tady popisujete to výhružné cvaknutí, tahle nešťastná událost se stala jedné známé s mladým berňákem(ne tedy dogou) Byli u nich kamarádi s jorkem na grilovačce a berňák cvaknul tak nešťasně, že jorkovy prorazil lebku, což jak víme, je u jorků problematické místo. Ani rychlá pomoc nebyla už platná. Do kombinace jork a velký pes bych opravdu nešla. Vyberte si, pokud je to nutné, nějakého střeďáka.

18.8.2016 13:32
Dasvo

XXX.XXX.101.12

Naprosto šílená kombinace! já bych do toho určitě nešel. Všechny důvody už vypsali předřečníci.

18.8.2016 13:42
katkaa1

XXX.XXX.43.146

Známy majú kombinácie doga + bišon, vlkodav 3x + chrtík a vlkodav + 2xJRT.
Problém nemal nikto. Naša prvá vlkodavka tiež vyrástla so starou maltezáčkou a nikdy problém nebol, avšak naozaj to chce do obdobia než veľký pes dospeje dávať pozor. Veľké šteňa je nemotorné a môže malému psovi nechtiac ublížiť tým že na neho stúpi, alebo skočí. U nás sa ale šteňa hneď podriadilo a to až do dospelosti, maltezáčka si ho tak upratala že presne vedelo čo si môže dovoliť. V období puberty som mala síce trocha strach že si budú ujasňovať pozície vo svorke, ale nič také sa našťastie nestalo.

18.8.2016 15:22
rapotacka11

XXX.XXX.32.19

lesnížínka napsal(a):
Jork a hlavně ty mini verze, jsou psíci hodně křehcí a ublíží jim i špatný skok z gauče. Přesně jak tady popisujete to výhružné cvaknutí, tahle nešťastná událost se stala jedné známé s mladým berňákem(ne tedy dogou) Byli u nich kamarádi s jorkem na grilovačce a berňák cvaknul tak nešťasně, že jorkovy prorazil lebku, což jak víme, je u jorků problematické místo. Ani rychlá pomoc nebyla už platná. Do kombinace jork a velký pes bych opravdu nešla. Vyberte si, pokud je to nutné, nějakého střeďáka.

Četla jsem to - myslím na cz.pes - tak to byl děs.
Snad to tam psala přímo majitelka toho vrahouna... už je to nějaký pátek...

Tututu

18.8.2016 18:26
Tututu

XXX.XXX.21.119

Je jasne, ze stene bude pekne torpedo. Kamaradka ma doma fenku fouska s malym jorkem psem a jsou v pohode. Ja vim fousek je do 30kg. Fakt je ten, ze taky ten fousek je starsi, jorka poridila az pozdeji.
No necham to jeste tak jak to je - mame naseho broucka moc radi :)
Diky vsem za rady.

18.8.2016 18:30
lesnížínka

XXX.XXX.240.228

rapotacka11 napsal(a):
Četla jsem to - myslím na cz.pes - tak to byl děs.
Snad to tam psala přímo majitelka toho vrahouna... už je to nějaký pátek...

Ano, snad už i 3-4roky...

David88

3.9.2016 20:39
David88

XXX.XXX.130.204

Ahoj já mám AD a tchýně měla yorkšíra byli obě feny, york byl starší a byla tam dříve byli v pohodě i když York byl totálně bez výchovy tak si skousel dovolovat samozřejmě za vše mohla větší AD ale srovnali se bez kousancu.

3.9.2016 21:05
dadu

XXX.XXX.137.189

Já jsem měla fenu (35kg) a psa (55kg) šaplanince a k tomu čivavu (1,9kg) a vše bylo OK. Je ale pravda, že velcí byli venku, čivina doma. Když byli pohromadě, tak pod dozorem smajlík

Přidejte reakci

Přidat smajlík