Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

JankaPav.

23.11.2016 21:54
JankaPav.

XXX.XXX.113.114

Zdravím,
potřebovala bych poradit s výběrem plemena psa. Chtěli bychom si pořídit psa, potřebuje nějakého strážce baráčku, ale aby dobře vycházel s dětmi. Máme baráček s velkou zahradou a malé dítě :) vždy se mi líbilo toto plemeno http://www.pejskar.cz/aljassky-malamut-37/ tedy Aljassky malamut, ale mám trochu strach z toho jak bude vycházet s dětmi. Vím, že toto plemeno potřebuje hodně pohybu... to vidím tak na každodenní procházky s kočárkem a občasnou projížďku na kole. Mohlo by to stačit?
Co se týká mých zkušeností se psy, tak už jsem dříve měla Německého ovčáka.

Mohli by jste mi doporučit toto plemeno, nebo raději nějaké jiné?
Děkuji za odpověď.

23.11.2016 21:58
CHs Kasami

XXX.XXX.174.95

Pochybuji že Vám bude malamut hlídat.
Za mě doporučím Velkého švýcarského psa. Výborný hlídač a moc opatrný k dětem. Máme roční dítě.

23.11.2016 22:08
lev

XXX.XXX.253.186

Mě vždy fascinuje, jak si lidi vyberou přesně plemeno s opačnými vlastnostmi, než které potřebují...

23.11.2016 22:18
Andrýsek3

XXX.XXX.44.20

Procházky u kočáru na voditku bude stačit maloktetemu psu, možná spolecenským ano, ale ten moc hlidt nebude, natoz pak malmutoj..
Přikláním se k nejakemu v vetsimu ne tolik akčnímu psu. velky svycarsky salasnicky, bernsky salasnicky, novofundlák, (nehlida asi moc, ale kdo by k tomu hovadku lezl), bily svycarsky, bernardyn a nebo nejaky molos.

23.11.2016 22:25
asurwic

XXX.XXX.36.3

JankaPav. napsal(a):
Zdravím,
potřebovala bych poradit s výběrem plemena psa. Chtěli bychom si pořídit psa, potřebuje nějakého strážce baráčku, ale aby dobře vycházel s dětmi. Máme baráček s velkou zahradou a malé dítě :) vždy se mi líbilo toto plemeno http://www.pejskar.cz/aljassky-malamut-37/ tedy Aljassky malamut, ale mám trochu strach z toho jak bude vycházet s dětmi. Vím, že toto plemeno potřebuje hodně pohybu... to vidím tak na každodenní procházky s kočárkem a občasnou projížďku na kole. Mohlo by to stačit?
Co se týká mých zkušeností se psy, tak už jsem dříve měla Německého ovčáka.

Mohli by jste mi doporučit toto plemeno, nebo raději nějaké jiné?
Děkuji za odpověď.

Jiné, jiné a ještě jednou jiné. Co znám malamuty, tak jim jako procházka 60 km denně při trekkingu na závodech nestačí a pak houkají a zlobí celou noc. Potřebují makat - ideálně tahat. Navíc nehlídají a rozené chůvičky malých dětí to také nejsou.

Na Vašem místě bych volila nějakého bernardýna, švýcaráka či něco podobného - klidného, vlídného, ale ochranáře.

konkon

24.11.2016 04:23
konkon

XXX.XXX.150.103

Ono zalezi, jak je veden. Pokud od nej majitel nevyzaduje obrovsky vykony, tak nejakou extremni zatez ani nevyzaduje, nekteri tahat ani nechcou, ale taky mu rozhodne nebude stacit vychazka u kocarku, ale peknych nekolik kilaku po kopcich. Aby mohli chodit aspon castecne u nohy, je potreba vynalozit hodne usili...Maji v sobe sileny lovecky pud, tvrdohlavost, silnou smeckovitost (ono se rekne, severan ma nezavislou povahou, ale pokud nezije v psi smecce, je hodne fixovanej na lidi, takze sam by podle me dlouho nevydrzel, coz s detmi nevim nevim). Psala ste, ze ste mela NO, severani jsou pravym opakem a u nich teprve poznate, ze neni vse jen o vychove. Hodi se k malokomu prave kvuli povaze, najdou se psi, co se naucili perfektne poslouchat, znam krizence huskyho s malamutem, co je pekne vycepovanej, ale taky uz ma 10 roku a chodi sice na volno krasne u nohy, ale pry se jeste porad sem tam na hodku vypari z vychazky, taky rodiny, co si vzaly haskouny a ziji spokojene, ale ne vsichni sou na tyto psy staveni... Ve Vasem pripade bych tedy hledala taky jinde, nejspis mezi jiz vyse zminenymi, teda pokud byste netrvala na malamutovi

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.11.2016 06:47
Uživatel s deaktivovaným účtem

Seveřana NE!

Moc prosím, lidi, nevybírejte čistě podle chlupů...
Kynologické moudro moudře říká, vybírej podle NEGATIV plemene...

24.11.2016 06:54
Fiona.Praha

XXX.XXX.169.194

Jupí taková nová, zajímavá, neotřelá diskuse na téma - chci psa, nevíte jakého?

Udivuje mne, zadavatelko, že jste založila diskusi na stejné téma, dokonce se stejným názvem a stejným předvýběrem psa. To jste si nepřečetla ani názvy diskusí ani za poslední týden?

https://www.ifauna.cz/psi/diskuse/detail/3217967/jakeho-psa#a3218592.

24.11.2016 10:59
Kačka_Novotná

XXX.XXX.134.148

My máme fenu, obyčejného oříška, máme ji od štěněte a když ji byly tak 2 roky, narodil se nám syn. A ona se vžila do role matky. Takže kamkoliv prcek jde, ochomýtá se kolem něho, když přijde někdo cizí blíž, postaví se k němu, zkrátka ho pořád hlídá. Štěká, když se objeví někdo cizí, vítá zase ty, co zná. Je hodně inteligentní. Prostě pes k pohledání. :) Neměnila bych.

JankaPav.

24.11.2016 11:36
JankaPav.

XXX.XXX.113.114

Ne, opravdu jsem si posledni diskuze moc necetla, omlouvam se za duplicitní téma.
Všem ostatním ovšem velmi děkuji za radu. Nečekala jsem tak velkou odezvu.

To Asurwic: To s tím hlídáním jsem samozřejmně myslela jako hlídání domu, ne hlídání dítěte :)

To Andryseeek3: Možná tedy ten bílý švýcerský by mohla být opravdu dobrá volba, ještě se o tom doma pobavíme :)

Ještě jednou děkuji za pomoc :).

24.11.2016 11:43
asurwic

XXX.XXX.36.3

JankaPav. napsal(a):
Ne, opravdu jsem si posledni diskuze moc necetla, omlouvam se za duplicitní téma.
Všem ostatním ovšem velmi děkuji za radu. Nečekala jsem tak velkou odezvu.

To Asurwic: To s tím hlídáním jsem samozřejmně myslela jako hlídání domu, ne hlídání dítěte :)

To Andryseeek3: Možná tedy ten bílý švýcerský by mohla být opravdu dobrá volba, ještě se o tom doma pobavíme :)

Ještě jednou děkuji za pomoc :).

Pardon. Špatná formulace. Seveřan není ani hlídač domu ani ten nejtolerantnější kamarád dětí.

Švýcarák by pro tyto účely šel mnohem lépe. Nevím proč, ale sedí mi k tomu, co píšete, nejvíce salašňáci.

24.11.2016 11:46
Andrýsek3

XXX.XXX.44.20

JankaPav. napsal(a):
Ne, opravdu jsem si posledni diskuze moc necetla, omlouvam se za duplicitní téma.
Všem ostatním ovšem velmi děkuji za radu. Nečekala jsem tak velkou odezvu.

To Asurwic: To s tím hlídáním jsem samozřejmně myslela jako hlídání domu, ne hlídání dítěte :)

To Andryseeek3: Možná tedy ten bílý švýcerský by mohla být opravdu dobrá volba, ještě se o tom doma pobavíme :)

Ještě jednou děkuji za pomoc :).

Taky si myslím, že salašníci by byli lepší, ale přečtěte povahy, pokoukněte po chovatelských stanicích, třeba vás pozvou domů.. apod..myslím, že bílý švýcar by nemusel být špatná volba, ale já bych spíš volila něco většího a línějšího, ale pokud budete opravdu denně chodit, cvičit, občas to kolo apod..tak by to švýcarákovi mohlo stačit,..určitě dobře vybírejte chovku, bělouši jsou prý občas bázlivý..

24.11.2016 11:55
asurwic

XXX.XXX.36.3

Andrýsek3 napsal(a):
Taky si myslím, že salašníci by byli lepší, ale přečtěte povahy, pokoukněte po chovatelských stanicích, třeba vás pozvou domů.. apod..myslím, že bílý švýcar by nemusel být špatná volba, ale já bych spíš volila něco většího a línějšího, ale pokud budete opravdu denně chodit, cvičit, občas to kolo apod..tak by to švýcarákovi mohlo stačit,..určitě dobře vybírejte chovku, bělouši jsou prý občas bázlivý..

Jo, salašňáci jsou favoriti. Také jsou veselí a lze s nimi dělat delší procházky, ale pořád to jsou klidní a k rodině spolehliví méďové.

Bělouši se mi hrozně líbí, ale jsou na mě až moc líní (i když to většina plemen) a povahově mi přijdou, jako kupovat si křížence - co pes, to individuální povaha. Ale jak píšete - jestli si zadavatelka najde rodiče bez extrémních výkyvů (plachost nebo raplé chování), tak by to určitě šlo.

Jinak proč ne opět normálního německého ovčáka? Pokud to nebude štěně z pracovní linie, mohlo by při troše zaměstnání (viz jízda ne kole) vyhovovat také, jako ten bílý.

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.11.2016 12:03
Uživatel s deaktivovaným účtem

asurwic napsal(a):
Jo, salašňáci jsou favoriti. Také jsou veselí a lze s nimi dělat delší procházky, ale pořád to jsou klidní a k rodině spolehliví méďové.

Bělouši se mi hrozně líbí, ale jsou na mě až moc líní (i když to většina plemen) a povahově mi přijdou, jako kupovat si křížence - co pes, to individuální povaha. Ale jak píšete - jestli si zadavatelka najde rodiče bez extrémních výkyvů (plachost nebo raplé chování), tak by to určitě šlo.

Jinak proč ne opět normálního německého ovčáka? Pokud to nebude štěně z pracovní linie, mohlo by při troše zaměstnání (viz jízda ne kole) vyhovovat také, jako ten bílý.

Ze dpirtovní linie, jako má Anonymx. Hlavně ne hrbáčka

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.11.2016 12:03
Uživatel s deaktivovaným účtem

Opr. Ze sportovní*.

24.11.2016 12:28
Andrýsek3

XXX.XXX.44.20

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ze dpirtovní linie, jako má Anonymx. Hlavně ne hrbáčka

To by mě taky zajímalo, přemýšlíme do budoucna nad hodně plemeny, od VŠSP (pouze kdyby byl barák), přes dalmatina, dalšího labradora, NO až po BŠO nebo prostě křížence. Myslím, že NO by nám vyhovoval, přesněji černý. Ale teĎ jakýho? Přece ne pracovního, když musí do klece a zase hrbáče výstavního?

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.11.2016 12:31
Uživatel s deaktivovaným účtem

"Přece ne pracovního, když musí do klece a zase hrbáče výstavního? "
třeba toho standardního...

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.11.2016 12:32
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
"Přece ne pracovního, když musí do klece a zase hrbáče výstavního? "
třeba toho standardního...

A jak ho asi pozná?

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.11.2016 12:33
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A jak ho asi pozná?

No přeci tím sofistikovaným výběrem chovatele-CHS-rodičů...
(třeba i za pomoci poradců chovu, pokud něco takového v ČKNO funguje).

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.11.2016 12:36
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
No přeci tím sofistikovaným výběrem chovatele-CHS-rodičů...
(třeba i za pomoci poradců chovu, pokud něco takového v ČKNO funguje).

A já myslela tím, že bude muset u chovatele přespat, aby viděla, jestli štěňata zavírá na noc

24.11.2016 12:38
Andrýsek3

XXX.XXX.44.20

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
No přeci tím sofistikovaným výběrem chovatele-CHS-rodičů...
(třeba i za pomoci poradců chovu, pokud něco takového v ČKNO funguje).

Jooo to bych si asi musela poradit, teď jsem rozklikla 7 chs a všude byli hrbáči. A když jsem narážela na inzeráty na černá štěňata, tak u rodičů bylo u každého 10 zkoušek.

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.11.2016 12:38
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
No přeci tím sofistikovaným výběrem chovatele-CHS-rodičů...
(třeba i za pomoci poradců chovu, pokud něco takového v ČKNO funguje).

Mimo to, nejsem si jista, že rozumíte požadavku na povahu Andrýska ohledně NO.

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.11.2016 12:39
Uživatel s deaktivovaným účtem

Andrýsek3 napsal(a):
Jooo to bych si asi musela poradit, teď jsem rozklikla 7 chs a všude byli hrbáči. A když jsem narážela na inzeráty na černá štěňata, tak u rodičů bylo u každého 10 zkoušek.

Přesně.

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.11.2016 12:43
Uživatel s deaktivovaným účtem

Andrýsek3 napsal(a):
Jooo to bych si asi musela poradit, teď jsem rozklikla 7 chs a všude byli hrbáči. A když jsem narážela na inzeráty na černá štěňata, tak u rodičů bylo u každého 10 zkoušek.

A to nějak vadí že maj rodiče zkoušky ?

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.11.2016 12:49
Uživatel s deaktivovaným účtem

Andrýsek3 napsal(a):
Jooo to bych si asi musela poradit, teď jsem rozklikla 7 chs a všude byli hrbáči. A když jsem narážela na inzeráty na černá štěňata, tak u rodičů bylo u každého 10 zkoušek.

Tak volte velkého knírače, černého. Jeho povaha by vám mohla vyhovovat.

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.11.2016 12:50
Uživatel s deaktivovaným účtem

Andrýsek3 napsal(a):
Jooo to bych si asi musela poradit, teď jsem rozklikla 7 chs a všude byli hrbáči. A když jsem narážela na inzeráty na černá štěňata, tak u rodičů bylo u každého 10 zkoušek.

Andrýsek, to přeci ale neznamená, že to jsou magoři. Můj pes měl těch zkoušek daleko víc a naprosto fantastická vyrovnaná povaha. A krom toho, ve vrhu budou/můžou být štěňata různých temperamentů, tak zatímco anonym si záměrně vybírá ty magory, ty bys šla záměrně po kliďasovi (teda pokud dobře chápu požadavek, viz níže)

"Mimo to, nejsem si jista, že rozumíte požadavku na povahu Andrýska ohledně NO"
možná nerozumím, nicméně se domnívám, že chce normálního psa fyzicky i psychicky, a to je standardní a to v pravém slova smyslu - ani hrbáč, ani magor, všestranný, výborně ovladatelný a maximálně spolupracující pes, vyrovnaný...

Nemyslím, že CELÁ populace NO se dělí na dva extrémy - 50%výstavní hrbáči,50% sportovní magoři.

24.11.2016 12:50
Andrýsek3

XXX.XXX.44.20

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A to nějak vadí že maj rodiče zkoušky ?

Nee to určitě nee, ale já nechci pracáka, nebudu lítat se psem 5x týdně na cvíčák, nebudu žádné zkoušky dělat (třeba jo, ale nepočítám s tím), nebudu chodit na výstavy.. Mám psa jako parťáka, NO je pro mě takový univerzální pes, ale teď vidím buď jen ty pracovní a když slyším, co se tu o nich píše, tak to fakt nechci nebo šmatlající exteriérák.
Je to jen úvaha, třeba NO nikdy nebude..když na to tak koukám, voříšek bude nejlepší..

24.11.2016 12:51
Andrýsek3

XXX.XXX.44.20

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Andrýsek, to přeci ale neznamená, že to jsou magoři. Můj pes měl těch zkoušek daleko víc a naprosto fantastická vyrovnaná povaha. A krom toho, ve vrhu budou/můžou být štěňata různých temperamentů, tak zatímco anonym si záměrně vybírá ty magory, ty bys šla záměrně po kliďasovi (teda pokud dobře chápu požadavek, viz níže)

"Mimo to, nejsem si jista, že rozumíte požadavku na povahu Andrýska ohledně NO"
možná nerozumím, nicméně se domnívám, že chce normálního psa fyzicky i psychicky, a to je standardní a to v pravém slova smyslu - ani hrbáč, ani magor, všestranný, výborně ovladatelný a maximálně spolupracující pes, vyrovnaný...

Nemyslím, že CELÁ populace NO se dělí na dva extrémy - 50%výstavní hrbáči,50% sportovní magoři.

Anoooo chápete to velmi správně.. A já právě to mezi neumím najít. Ale to bych hledala až kdybych ho chtěla, třeba nebude nikdy NO..:).

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.11.2016 13:00
Uživatel s deaktivovaným účtem

Andrýsek3 napsal(a):
Nee to určitě nee, ale já nechci pracáka, nebudu lítat se psem 5x týdně na cvíčák, nebudu žádné zkoušky dělat (třeba jo, ale nepočítám s tím), nebudu chodit na výstavy.. Mám psa jako parťáka, NO je pro mě takový univerzální pes, ale teď vidím buď jen ty pracovní a když slyším, co se tu o nich píše, tak to fakt nechci nebo šmatlající exteriérák.
Je to jen úvaha, třeba NO nikdy nebude..když na to tak koukám, voříšek bude nejlepší..

No já bych radši zdravýho pracáka než nemocnýho hrbatýho výstaváka, ale chápu. a co druhej labíš, nevyhovuje ?

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.11.2016 13:08
Uživatel s deaktivovaným účtem

"zdravýho pracáka než nemocnýho hrbatýho výstaváka"
obávám se, že až takto vyhraněně otázka nestojí, to zdravíčko se týká obecně plemene NO.

24.11.2016 13:10
Andrýsek3

XXX.XXX.44.20

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
No já bych radši zdravýho pracáka než nemocnýho hrbatýho výstaváka, ale chápu. a co druhej labíš, nevyhovuje ?

Ano, já taky, ale když čtu ty magory co jsou prý pracáci, i když tomu nevěřím..tak já s tím psem nebudu opravdu dělat tolik. Nooo právě, že asi ne, v budoucnu byhcom chtěli psa (fenu), která by se Barnymu vyrovnala, ne že by byl tak skvělý, to ne, ale aby psi mohli dělat vše spolu, Barney není čistej, proto to je složitější. Já když vidím kamarádky labradora s pp, tak bych ho musela nechávat doma, protože by Barnymu nestačil (chápu, že záleží na jedinci, ale mě se už ty soudky nelíbí), nechci zase psa, co by byl moc akční, aby musel Barney zustavat doma. Absence loveckého pudu, spolupráce s člověkem, mít rád psy, lidi, ostatní zvířata (pokud fena nebude mít ráda feny, ta to chápu, ale nebudu si záměrně vybírat bulla), podobná akčnost, větší pes..noo prostě požadavky, které nesed na každého psa Ten NO mi tam sedí.

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.11.2016 13:11
Uživatel s deaktivovaným účtem

CHs Kasami napsal(a):
Pochybuji že Vám bude malamut hlídat.
Za mě doporučím Velkého švýcarského psa. Výborný hlídač a moc opatrný k dětem. Máme roční dítě.

Ja by som tiež odporúčal veľkého švajčiara.

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.11.2016 13:17
Uživatel s deaktivovaným účtem

Andrýsek3 napsal(a):
Ano, já taky, ale když čtu ty magory co jsou prý pracáci, i když tomu nevěřím..tak já s tím psem nebudu opravdu dělat tolik. Nooo právě, že asi ne, v budoucnu byhcom chtěli psa (fenu), která by se Barnymu vyrovnala, ne že by byl tak skvělý, to ne, ale aby psi mohli dělat vše spolu, Barney není čistej, proto to je složitější. Já když vidím kamarádky labradora s pp, tak bych ho musela nechávat doma, protože by Barnymu nestačil (chápu, že záleží na jedinci, ale mě se už ty soudky nelíbí), nechci zase psa, co by byl moc akční, aby musel Barney zustavat doma. Absence loveckého pudu, spolupráce s člověkem, mít rád psy, lidi, ostatní zvířata (pokud fena nebude mít ráda feny, ta to chápu, ale nebudu si záměrně vybírat bulla), podobná akčnost, větší pes..noo prostě požadavky, které nesed na každého psa Ten NO mi tam sedí.

No nevím odkud má kamarádka labradora s pp, ale můj labík s pp drží tempo z ohařema a nestíhá mu náš německý ovčák i u labíků jsou pracovní linie a i ve výstavních liniích jsou psi z pracovně využívaných chovů. Jinak u ovčouny mám taky ráda, mám už šestého, měla sem i pracáka od policie a zas tak strašný to nebylo

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.11.2016 13:17
Uživatel s deaktivovaným účtem

"mít rád psy, lidi, ostatní zvířata "
tak zrovna tohle bych automaticky u NO nepředpokládala. Ale zase je tam velká pravděpodobnost, že to "nemá rád" zvládneš bez (větších) problémů poslušností, na rozdíl např. od pastevce .

"měla sem i pracáka od policie a zas tak strašný to nebylo "
on bude i rozdílek mezi pracovním a "pracovním" neboli sportovním.

24.11.2016 13:54
Gerhild

XXX.XXX.149.104

Andrýsek3 napsal(a):
Ano, já taky, ale když čtu ty magory co jsou prý pracáci, i když tomu nevěřím..tak já s tím psem nebudu opravdu dělat tolik. Nooo právě, že asi ne, v budoucnu byhcom chtěli psa (fenu), která by se Barnymu vyrovnala, ne že by byl tak skvělý, to ne, ale aby psi mohli dělat vše spolu, Barney není čistej, proto to je složitější. Já když vidím kamarádky labradora s pp, tak bych ho musela nechávat doma, protože by Barnymu nestačil (chápu, že záleží na jedinci, ale mě se už ty soudky nelíbí), nechci zase psa, co by byl moc akční, aby musel Barney zustavat doma. Absence loveckého pudu, spolupráce s člověkem, mít rád psy, lidi, ostatní zvířata (pokud fena nebude mít ráda feny, ta to chápu, ale nebudu si záměrně vybírat bulla), podobná akčnost, větší pes..noo prostě požadavky, které nesed na každého psa Ten NO mi tam sedí.

A choďák by se nelíbil? Tam by mi všechny požadavky seděly - akorát tedy nevím s tím větším psem, ale náš poněkud přerostl a je to údajně poměrně častá "vada" u chodských psů, takže pokud by stačil cca 25 kg pes, doporučila bych ho.
Taky plánujeme druhého psa, můj zamilovaný kontinentální buldok to nebude a manžel chce jako druhého jedině beaucerona, mně se ještě líbí BO groenendael a tervueren, ti co znám, by mohli vyhovovat i vám.

24.11.2016 21:29
Andrýsek3

XXX.XXX.44.20

Habe já labíse miluju, asi bych okusila i něco jiného, pokud bych chtěla křížnece z utulku, tak b to byl kříženec labradora nebo NO, pro mě to je pak trochu jistější. Třeba nakonec zase bude labík, oni jsou prostě užasní..trochu nás zase odradil ten kamarádky, co je takový chudák pomalý (ve všem).

Gerhild, choďák nee, asi to bude super pes, ale nám se nelíbí, přítel celkově vubec nechce nic a dbouhostrstého, a to, že řekl, že třeba NO jo..byla spíš náhoda
Oba máme rádi právě ty "labradoří" xichtíky, Takový ten normální čumec, uši dolů, statnější pes. Hrozně se nám líbí právě VŠSP. Já bych klidně brala toho BŠO, NO, neboo třeba AUO..
Ale ti se nelíbí. Taky občas pokukujeme po dalmatinech, ale tam se bojím loveckého pudu...Teď vidím, že zvládnout aby Barney neběhal za psy je pro mě jako začátečníka oříšek, ale dá se zvládnout, bojím se, že tohle bych nezvládla..a já chci aspon mít psa v lese ovladatelného.

Nakonec si myslím, že to stejně vyhraje nějaký kříženeček. V utulcích už mám vybraných nekolik odrostlých štěňat.

24.11.2016 22:17
Andrýsek3

XXX.XXX.44.20

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
"mít rád psy, lidi, ostatní zvířata "
tak zrovna tohle bych automaticky u NO nepředpokládala. Ale zase je tam velká pravděpodobnost, že to "nemá rád" zvládneš bez (větších) problémů poslušností, na rozdíl např. od pastevce .

"měla sem i pracáka od policie a zas tak strašný to nebylo "
on bude i rozdílek mezi pracovním a "pracovním" neboli sportovním.

Jojo, víte jak to myslím, nechci robota, vím jak pes funguje. Takže jasně, nebudou se mu líbit lidi, nebudou se mu líbit psi stejného pohlaví...ale bude se to moc dát nějak zvládnout, nebudu si pořizovat bulla nebo odtažitého psa uplně od lidí (nevím jaké plemeno by to mohlo být) a ne lovce, protože mám doma číču. A přesně tak, nebudu si pořizovat něco, co vím, že když nastane problém, že nezvládnu. Ale u toho NO si myslím, že by se dalo.

24.11.2016 22:27
asurwic

XXX.XXX.36.3

Andrýsek3 napsal(a):
Jojo, víte jak to myslím, nechci robota, vím jak pes funguje. Takže jasně, nebudou se mu líbit lidi, nebudou se mu líbit psi stejného pohlaví...ale bude se to moc dát nějak zvládnout, nebudu si pořizovat bulla nebo odtažitého psa uplně od lidí (nevím jaké plemeno by to mohlo být) a ne lovce, protože mám doma číču. A přesně tak, nebudu si pořizovat něco, co vím, že když nastane problém, že nezvládnu. Ale u toho NO si myslím, že by se dalo.

Jestli chcete poradit plemeno "úplně odtažité od lidí", tak je to můj karolínský pes.

Myslím, že pokud máte labíka, tak s NO byste mít problém neměla. Osobně laby spíše považuji za veselého šílence, než za "ideálního rodinného hafánka". Přijde mi těžší na výchovu než NO a to i za předpokladu, že by ovčoun úplný kamarád se všemi nebyl.

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.11.2016 22:58
Uživatel s deaktivovaným účtem

asurwic napsal(a):
Jestli chcete poradit plemeno "úplně odtažité od lidí", tak je to můj karolínský pes.

Myslím, že pokud máte labíka, tak s NO byste mít problém neměla. Osobně laby spíše považuji za veselého šílence, než za "ideálního rodinného hafánka". Přijde mi těžší na výchovu než NO a to i za předpokladu, že by ovčoun úplný kamarád se všemi nebyl.

V tom máte pravdu labíš je na výchovu nesrovnatelně těžší než ovčoun, ale když se vychovat povede ta kje ochotný pro svého pána vypustit duši.
Jinak pro andrýsek, co zkusit jiného retrívra, cheaspeake nebo curly, třeba ?

25.11.2016 06:24
stop týrání

XXX.XXX.236.4

Mlamut nehlídá, ale vzhledem k velikosti může působit k odstrašení. a pozor. vyje a houká, máme ho u sousedů a někdy je to dost děs. Záleží na tom, jak máte tolerantní sousedy nebo na tom, zda a jak bude snášet osamocení, když budete v práci.

25.11.2016 06:26
stop týrání

XXX.XXX.236.4

Podle mne, doplňuji, je na hlídání nejlepší malý až střední pejsek, například špic nebo i voříšek, ti štěkají rádi a bývají hodně bdělí a s dětmi potíže nemívají.

25.11.2016 07:44
Andrýsek3

XXX.XXX.44.20

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
V tom máte pravdu labíš je na výchovu nesrovnatelně těžší než ovčoun, ale když se vychovat povede ta kje ochotný pro svého pána vypustit duši.
Jinak pro andrýsek, co zkusit jiného retrívra, cheaspeake nebo curly, třeba ?

Taky jsem přemýšlela kudrnatý se mi nelíbí...
Mě se moc líbí kanadský , a klidně flat, ale to jsou dlouhosrstáci a to zase přítel neee
Stejně pujdu asi do křížence, útulkáčka jednou..už teď mám v našem kraji vyhlédnuté tyhle.. A nemylsím si, že by tam takový nebyli až jednou druhého psa budeme chtít.

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.11.2016 08:14
Uživatel s deaktivovaným účtem

Andrýsek3 napsal(a):
Taky jsem přemýšlela kudrnatý se mi nelíbí...
Mě se moc líbí kanadský , a klidně flat, ale to jsou dlouhosrstáci a to zase přítel neee
Stejně pujdu asi do křížence, útulkáčka jednou..už teď mám v našem kraji vyhlédnuté tyhle.. A nemylsím si, že by tam takový nebyli až jednou druhého psa budeme chtít.

Pěkní, taky bych si vybrala smajlík ale zas tolik psů mít nemůžeme, mým dalším favoritem je curly, máme jich málo

25.11.2016 09:41
Andrýsek3

XXX.XXX.44.20

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Pěkní, taky bych si vybrala smajlík ale zas tolik psů mít nemůžeme, mým dalším favoritem je curly, máme jich málo

To malé je curly? Nebo to je nějaký třetí a teĎ bude čtvrtý?
U nás mají ve městě potkáváme cheasapeaka, to je pořádný tele a nemá rád psy.
Ještě se nám líbí německá doga.. Ta by taky mohla splnovat

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.11.2016 09:51
Uživatel s deaktivovaným účtem

"Ještě se nám líbí německá doga.. "
ale to zdravíčko, a délka života...

25.11.2016 10:03
asurwic

XXX.XXX.36.3

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
"Ještě se nám líbí německá doga.. "
ale to zdravíčko, a délka života...

S tím bych se také těžko vyrovnávala, asi by kvůli tomu do dogy nešla, ale prostě je to obří plemeno. Kratší délka života na ostatních kvalitách, jako je povaha, rozhodně neubírá.

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.11.2016 10:05
Uživatel s deaktivovaným účtem

Andrýsek3 napsal(a):
To malé je curly? Nebo to je nějaký třetí a teĎ bude čtvrtý?
U nás mají ve městě potkáváme cheasapeaka, to je pořádný tele a nemá rád psy.
Ještě se nám líbí německá doga.. Ta by taky mohla splnovat

Malé je stafbulík :-D curly bude další v pořadí :-D.

25.11.2016 10:05
rapotacka11

XXX.XXX.32.208

Andrýsek3 napsal(a):
Jojo, víte jak to myslím, nechci robota, vím jak pes funguje. Takže jasně, nebudou se mu líbit lidi, nebudou se mu líbit psi stejného pohlaví...ale bude se to moc dát nějak zvládnout, nebudu si pořizovat bulla nebo odtažitého psa uplně od lidí (nevím jaké plemeno by to mohlo být) a ne lovce, protože mám doma číču. A přesně tak, nebudu si pořizovat něco, co vím, že když nastane problém, že nezvládnu. Ale u toho NO si myslím, že by se dalo.

Ale u toho NO si myslím, že by se dalo.
"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
Nepochybujte o tom.
Jsou dokonalí, ideální... nejlepší.

25.11.2016 11:24
Andrýsek3

XXX.XXX.44.20

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Malé je stafbulík :-D curly bude další v pořadí :-D.

Ahááá já myslela, že to je štěně.
Jsem myslela, že máte jen NO a Labíse, a vy ještě stafbula, tak to bude krásná smečka :).

25.11.2016 11:26
Andrýsek3

XXX.XXX.44.20

Máte pravdu, dogy jsou na tom se zdravím a délkou života hrozně, stejně jako nádherní berňáci
Výběr je veliký, já bych chtěla třeba všechny. Ale taky chci v rámci 5ti let už aspon první mimčo, takže s tím musím také vybírat povahu. Barney už bude starší, ale mladé střeštiprdlo, už by to chtělo asi něco línějšího, když ty děti plánuji aspoň 3.

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.11.2016 11:32
Uživatel s deaktivovaným účtem

Andrýsek3 napsal(a):
Ahááá já myslela, že to je štěně.
Jsem myslela, že máte jen NO a Labíse, a vy ještě stafbula, tak to bude krásná smečka :).

Ta je bráchy, ale je u nás pořád :-D.

25.11.2016 11:36
Andrýsek3

XXX.XXX.44.20

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ta je bráchy, ale je u nás pořád :-D.

Jééé, dvě psí chůvy.

25.11.2016 12:11
marcelaamax

XXX.XXX.140.201

Andrýsek3 napsal(a):
Máte pravdu, dogy jsou na tom se zdravím a délkou života hrozně, stejně jako nádherní berňáci
Výběr je veliký, já bych chtěla třeba všechny. Ale taky chci v rámci 5ti let už aspon první mimčo, takže s tím musím také vybírat povahu. Barney už bude starší, ale mladé střeštiprdlo, už by to chtělo asi něco línějšího, když ty děti plánuji aspoň 3.

Teď jak jste napsala to s těmi dětmi, nelíbil by se vám stafbulík? K dětem jsou super, fakt jako chůvičky. Je to sice menší pes, ale velkým psům v pohodě stačí. Většina těch co znám vycházejí v pohodě s jinými psy, mají doma kočky nebo i jiná domácí zvířata.

25.11.2016 12:15
Andrýsek3

XXX.XXX.44.20

marcelaamax napsal(a):
Teď jak jste napsala to s těmi dětmi, nelíbil by se vám stafbulík? K dětem jsou super, fakt jako chůvičky. Je to sice menší pes, ale velkým psům v pohodě stačí. Většina těch co znám vycházejí v pohodě s jinými psy, mají doma kočky nebo i jiná domácí zvířata.

Pro mě je hrozně maličkej. Líbí se mi, ale je to pro mě takový záprdek, omlouvám se , jsou skvělý, ale celkově nechci nic bullovitého, i když vím, že stafbulíci většinou už i na psy jsou uplně v pohodě. Mě i Barney připadá malý.

25.11.2016 12:18
marcelaamax

XXX.XXX.140.201

Andrýsek3 napsal(a):
Pro mě je hrozně maličkej. Líbí se mi, ale je to pro mě takový záprdek, omlouvám se , jsou skvělý, ale celkově nechci nic bullovitého, i když vím, že stafbulíci většinou už i na psy jsou uplně v pohodě. Mě i Barney připadá malý.

Aha, jo v pohodě .

Tak už se těším na fotky, až bude nový přírůstek

25.11.2016 12:22
Andrýsek3

XXX.XXX.44.20

marcelaamax napsal(a):
Aha, jo v pohodě .

Tak už se těším na fotky, až bude nový přírůstek

Tak to si počkáte,2 roky? Možná
Barney je ještě tele, ještě musíme dopilovat běhání za psy, ale nikdo si s námi nechce hrát a on to potřebuje, proto přemýšlím nad druhým psem...ale prostě teĎ by to nebylo uplně ideální.. I když, kdyby potřeboval nějaký pejsa akutně zachránit, tak by se to zvládlo..
Ale nechci to uspěchat a mít dva nevychovaný psy.
Možná by to šlo buď příští jaro, nebo až jaro 2018.

Přidejte reakci

Přidat smajlík