Umělecké foto pejsků

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
3.12.2016 16:49
Rpsen

XXX.XXX.98.219

Dobrý den, kdo bude chtít přidejte zde nějaké hezké foto pejsků. Když už tady byly fumorné fotky, tak proč nejaké hezké.
Děkuji.

3.12.2016 16:58
sisi58

XXX.XXX.191.1

Bety, celým jménem Etyla Daraskár. Chodský pes.

3.12.2016 17:01
Rpsen

XXX.XXX.98.219

Krásný pejsek.

3.12.2016 17:21
Arni

XXX.XXX.111.238

3.12.2016 17:46
sisi58

XXX.XXX.191.1

Rpsen napsal(a):
Krásný pejsek.

Děkuji. Bohužel už je za duhovým mostem

3.12.2016 17:47
sisi58

XXX.XXX.191.1

Arni napsal(a):
Taky se přidáme. Leon.

Leon je fotogenický v každé pozici

3.12.2016 17:53
Arni

XXX.XXX.111.238

sisi58 napsal(a):
Leon je fotogenický v každé pozici

Díky, on to fakt umí. Asi aby měl potom pokoj.

3.12.2016 18:06
Arni

XXX.XXX.111.238

conie napsal(a):
Tak se taky přidáme...

Manchester terier?

3.12.2016 18:30
conie

XXX.XXX.206.202

Arni napsal(a):
Manchester terier?

Ne, německý pinč a trpasličí pinčové (mimo jiné...)

3.12.2016 18:32
conie

XXX.XXX.206.202

A Leon je fakt super model! Jsou úžasní, pinčové se jim trochu blíží temperamentem, ale kvalit foxíků asi nedosahují. I když ty naše jako štenda lítali snad i po stropě.

3.12.2016 18:36
Arni

XXX.XXX.111.238

conie napsal(a):
A Leon je fakt super model! Jsou úžasní, pinčové se jim trochu blíží temperamentem, ale kvalit foxíků asi nedosahují. I když ty naše jako štenda lítali snad i po stropě.

Spolužák má manchestera, vypadají podobně. Máte hezké pejsky.

3.12.2016 18:44
conie

XXX.XXX.206.202

Arni napsal(a):
Spolužák má manchestera, vypadají podobně. Máte hezké pejsky.

Díky, ne všichni jsou ještě s námi, ale stále v našich vzpomínkách. A jinak - německý pinč je něco větší - 45-50 cm v kohoutku a tak 14-18 kg.

3.12.2016 19:49
asurwic

XXX.XXX.36.3

Také přidávám vzpomínkové foto na moji ouškatou modelku.

3.12.2016 20:41
lesnížínka

XXX.XXX.240.228

Arni napsal(a):
Taky se přidáme. Leon.

Taky Leon Nefotogenický v každé pozici

3.12.2016 20:46
asurwic

XXX.XXX.36.3

lesnížínka napsal(a):
Taky Leon Nefotogenický v každé pozici

Náhodou mu to sluší.

3.12.2016 20:49
Lexaurin

XXX.XXX.226.60

asurwic napsal(a):
Také přidávám vzpomínkové foto na moji ouškatou modelku.

To je moc krasny zvire, jak se s nimi komunikuje? Da se domluvit?

3.12.2016 21:05
Arni

XXX.XXX.0.204

lesnížínka napsal(a):
Taky Leon Nefotogenický v každé pozici

Proč? Je to pasoň.

3.12.2016 21:21
asurwic

XXX.XXX.36.3

Lexaurin napsal(a):
To je moc krasny zvire, jak se s nimi komunikuje? Da se domluvit?

S cizími nekomunikuje vůbec - je to plaché, uzavřené a nekontaktní, ale vůči mně a pár známým lidem je to největší a neumazlenější zlatíčko a závisláček.

3.12.2016 21:26
sisi58

XXX.XXX.191.1

lesnížínka napsal(a):
Taky Leon Nefotogenický v každé pozici

To je ale ptákovina, kočky jsou fotogenické od přírody

3.12.2016 21:41
Lexaurin

XXX.XXX.226.60

asurwic napsal(a):
S cizími nekomunikuje vůbec - je to plaché, uzavřené a nekontaktní, ale vůči mně a pár známým lidem je to největší a neumazlenější zlatíčko a závisláček.

Je to obecné u vsech? A jak to ma s lovením? Diky.

3.12.2016 22:30
asurwic

XXX.XXX.36.3

Lexaurin napsal(a):
Je to obecné u vsech? A jak to ma s lovením? Diky.

Je to tak u všech. Někteří jsou více plašší, někteří méně, ale k neznámým lidem prostě sami nejdou. Věkem se to mění a z utíkání do bezpečí k paníčkům a odskakování před dotykem se stává spíše naprostá ignorace cizích lidí, pokud jsou v přítomnosti majitele. S většinou chovatelů se shodneme, že tento zlom nastává mezi 8. až 10. rokem jejich života (dingouši se na rozdíl od ostatní psů dožívají vyššího věku - cca 22 let).

Loví a to moc dobře. Zatím jsem u všech přivolání od zvěře měla stoprocentní, jen fena, která žila první půl roku divoce a naučila se lovit pro obživu od ostatních, se sice na povel od srny vrátila, ale kolikrát mi i na klasickém krátkém vodítku (plus mínus 2 metry) sejmula v letu netopýra, chytila nějakou rybu v řece či na jednou skočila do trávy vedle cesty a přistála zubama na schovávajícím se zajícovi. Na takovou krátkou vzdálenost jsem neměla nejmenší šanci si všimnout, že něco provádí, natož jí dát odložení.

3.12.2016 22:34
Lexaurin

XXX.XXX.226.60

asurwic napsal(a):
Je to tak u všech. Někteří jsou více plašší, někteří méně, ale k neznámým lidem prostě sami nejdou. Věkem se to mění a z utíkání do bezpečí k paníčkům a odskakování před dotykem se stává spíše naprostá ignorace cizích lidí, pokud jsou v přítomnosti majitele. S většinou chovatelů se shodneme, že tento zlom nastává mezi 8. až 10. rokem jejich života (dingouši se na rozdíl od ostatní psů dožívají vyššího věku - cca 22 let).

Loví a to moc dobře. Zatím jsem u všech přivolání od zvěře měla stoprocentní, jen fena, která žila první půl roku divoce a naučila se lovit pro obživu od ostatních, se sice na povel od srny vrátila, ale kolikrát mi i na klasickém krátkém vodítku (plus mínus 2 metry) sejmula v letu netopýra, chytila nějakou rybu v řece či na jednou skočila do trávy vedle cesty a přistála zubama na schovávajícím se zajícovi. Na takovou krátkou vzdálenost jsem neměla nejmenší šanci si všimnout, že něco provádí, natož jí dát odložení.

Děkuji, moc mě to vase plemeno zaujalo . Zaradim si ho do adeptu, ktere bych rada poznala osobne.

3.12.2016 22:49
asurwic

XXX.XXX.36.3

Lexaurin napsal(a):
Děkuji, moc mě to vase plemeno zaujalo . Zaradim si ho do adeptu, ktere bych rada poznala osobne.

To jsem ráda. Koukám, že nejsem jediná, kdo má seznam "plemen, která je třeba na výstavách najít a nakoukat".

3.12.2016 22:52
Lexaurin

XXX.XXX.226.60

asurwic napsal(a):
To jsem ráda. Koukám, že nejsem jediná, kdo má seznam "plemen, která je třeba na výstavách najít a nakoukat".

To jednak a jednak s nimi zit . Jen by me manzel asi poslal bydlet do kotce, kdybych jich mela vic nez ted ty sve trismajlík

3.12.2016 23:18
asurwic

XXX.XXX.36.3

Lexaurin napsal(a):
To jednak a jednak s nimi zit . Jen by me manzel asi poslal bydlet do kotce, kdybych jich mela vic nez ted ty sve trismajlík

Když budete mít pro něj podmínky a zpracovaného manžel pro rozšíření smečky, tak klidně napište - ráda doporučím nějaké chovatele a napíšu více informací. Bylo by fajn, kdyby nás bylo v Evropě více.

Jinak ti Vaši chlupáči jsou také boží - hlavě na té fotce, jak Vám leží na zádech a směje se.

4.12.2016 01:21
bhk

XXX.XXX.210.131

asurwic napsal(a):
Je to tak u všech. Někteří jsou více plašší, někteří méně, ale k neznámým lidem prostě sami nejdou. Věkem se to mění a z utíkání do bezpečí k paníčkům a odskakování před dotykem se stává spíše naprostá ignorace cizích lidí, pokud jsou v přítomnosti majitele. S většinou chovatelů se shodneme, že tento zlom nastává mezi 8. až 10. rokem jejich života (dingouši se na rozdíl od ostatní psů dožívají vyššího věku - cca 22 let).

Loví a to moc dobře. Zatím jsem u všech přivolání od zvěře měla stoprocentní, jen fena, která žila první půl roku divoce a naučila se lovit pro obživu od ostatních, se sice na povel od srny vrátila, ale kolikrát mi i na klasickém krátkém vodítku (plus mínus 2 metry) sejmula v letu netopýra, chytila nějakou rybu v řece či na jednou skočila do trávy vedle cesty a přistála zubama na schovávajícím se zajícovi. Na takovou krátkou vzdálenost jsem neměla nejmenší šanci si všimnout, že něco provádí, natož jí dát odložení.

Zřejmě plemeno pro dobrodruha..
Nezávislá povaha. Nedá se zařadit - není společenský, není "sportovec"-, není hlídací ani není obranář, není možné ho lovecky uplatnit, není možné z něj vychovat "záchranáře", není možné z něj mít canis terapeuta, vodícího psa atd. Služební pes z něj asi taky nebude.Ani pes do "ringu"..ani pes do tahu-zápřahu...

Zatím jsem o Karolíně nepřečetla nic jen to co píšete Vy.
Jaké je tedy uplatnění tohoto plemene? A blížíte se tomu? Komu ho doporučíte?
A komu své odchovy prodáte a proč?

Nemyslím to zle, ale já bych si dle Vašich komentů toto plemeno nepořídila.
A divím se, že někdo ano - neurazte se, ale myslím si, že tohle plemeno nejen u nás moc vyžití/využití nemá..

konkon

4.12.2016 05:00
konkon

XXX.XXX.150.103

Omlouvam se, ze se vyjadruju k necemu, co nebylo urceny me, ale moc nechápu, jak muze nekdo nechapat volbu ostatnich, at uz z jakychkoliv duvodu, proste to, co je nekym brano jako chyba, to ostatni pritahuje

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.12.2016 08:25
Uživatel s deaktivovaným účtem

konkon napsal(a):
Omlouvam se, ze se vyjadruju k necemu, co nebylo urceny me, ale moc nechápu, jak muze nekdo nechapat volbu ostatnich, at uz z jakychkoliv duvodu, proste to, co je nekym brano jako chyba, to ostatni pritahuje

Já dotazy bhk chápu a připojuji se - k čemu je to plemeno vhodné?

Proč by se člověk nemohl divit volbě plemene, nechápat ji?

4.12.2016 08:43
Kačii

XXX.XXX.216.7

Kačii napsal(a):
Dobrý den, také se přidám.

Ale nee... některé se převrátili...

4.12.2016 10:52
asurwic

XXX.XXX.36.3

bhk napsal(a):
Zřejmě plemeno pro dobrodruha..
Nezávislá povaha. Nedá se zařadit - není společenský, není "sportovec"-, není hlídací ani není obranář, není možné ho lovecky uplatnit, není možné z něj vychovat "záchranáře", není možné z něj mít canis terapeuta, vodícího psa atd. Služební pes z něj asi taky nebude.Ani pes do "ringu"..ani pes do tahu-zápřahu...

Zatím jsem o Karolíně nepřečetla nic jen to co píšete Vy.
Jaké je tedy uplatnění tohoto plemene? A blížíte se tomu? Komu ho doporučíte?
A komu své odchovy prodáte a proč?

Nemyslím to zle, ale já bych si dle Vašich komentů toto plemeno nepořídila.
A divím se, že někdo ano - neurazte se, ale myslím si, že tohle plemeno nejen u nás moc vyžití/využití nemá..

Dobrodružství a zábava s nimi je, ale věřím, že pro naprostou většinu lidí zde určitě není vhodným plemenem díky své povaze.

Zařadit se však dá úplně přesně (je to plemeno uznané AKC - ARBA a CKC) - primitivní psi - blíže párijští, blíže polodivocí. Stejně jako všichni psi z těchto kategorií, nebyl ani karolínský pes nikdy šlechtěn a tudíž se o žádném původním využití, které by mu určil člověk, nedá mluvit. Sportovní plemeno to však určitě je. V tahu pracuje výborně a na závodech mushingových sportů dosahuje výsledků, mnoho lidí ho k lovu dodnes využívá, dále dokáže být honákem dobytka (jen skot a podobné - na ovce je příliš prudký), několik zástupců plemene vyhledává mrtvoly a výbušniny. Klasický obranář, se kterým by se dalo chodit kousat na rukáv, to není (minimálně ne s cizími figuranty, protože pokud možno, snaží se neznámým lidem vyhnout), ale "oznamuje" jakékoliv narušení prostoru a o tom, jak je v případě ohrožení výborným ochráncem, mě také už několikrát přesvědčil. Canisterapeut ani vodící pes z něj asi nikdy nebude. Mnoho lidí s karolínou běhá i coursing a agility, ale maximálně na úrovni mistrovstvích dané země - dále už asi nejsou konkurenceschopní. Já jsem se osobně nejvíce s nimi nadchla pro tahové sporty, pachové a vodní práce, výstavy a cestování, při kterém mi velice pomáhají - mají neskutečnou výdrž a dokáží unést na kilometry daleko stejnou zátěž, jako sami váží. Rekreačně cvičíme poslušnost, puller, psí hlavolamy a další kraviny na zabavení.

Štěňata prodávám převážně lidem, kteří chtějí psa na sport a jsou schopni mu ho nabídnout jako práci a ne jako něco ve stylu "přijdu domů a musím ještě nějak rychle unavit psa na cvičáku". Většinu už znám ze závodů, ale samozřejmě jsou také i výjimky. Souhlasím, že u nás karolíny mají téměř nulové využití a zatím jsem žádnému z českých zájemců nebyla ochotná svého prcka svěřit. Dokonalým příkladem člověka, který si toto plemeno pořizuje, je pán, se kterým jsem mluvila naposledy a který má nyní dopředu rezervované štěňátko - je to biolog, tráví 3/4 roku v terénu, má norského losího psa a shání hafana, který bude schopný zvládnout jakékoliv počasí, bude lovit, tahat jeho vybavení na cesty, v noci dobře hlídat a ve volném čase s ním bude moci chodit na canicross, trekk, pulku, bike/ski jöring a podobné závody.

4.12.2016 10:52
asurwic

XXX.XXX.36.3

Kačii napsal(a):
Ale nee... některé se převrátili...

Ale sluší mu to i hlavou dolů.

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.12.2016 11:10
Uživatel s deaktivovaným účtem

asurwic napsal(a):
Dobrodružství a zábava s nimi je, ale věřím, že pro naprostou většinu lidí zde určitě není vhodným plemenem díky své povaze.

Zařadit se však dá úplně přesně (je to plemeno uznané AKC - ARBA a CKC) - primitivní psi - blíže párijští, blíže polodivocí. Stejně jako všichni psi z těchto kategorií, nebyl ani karolínský pes nikdy šlechtěn a tudíž se o žádném původním využití, které by mu určil člověk, nedá mluvit. Sportovní plemeno to však určitě je. V tahu pracuje výborně a na závodech mushingových sportů dosahuje výsledků, mnoho lidí ho k lovu dodnes využívá, dále dokáže být honákem dobytka (jen skot a podobné - na ovce je příliš prudký), několik zástupců plemene vyhledává mrtvoly a výbušniny. Klasický obranář, se kterým by se dalo chodit kousat na rukáv, to není (minimálně ne s cizími figuranty, protože pokud možno, snaží se neznámým lidem vyhnout), ale "oznamuje" jakékoliv narušení prostoru a o tom, jak je v případě ohrožení výborným ochráncem, mě také už několikrát přesvědčil. Canisterapeut ani vodící pes z něj asi nikdy nebude. Mnoho lidí s karolínou běhá i coursing a agility, ale maximálně na úrovni mistrovstvích dané země - dále už asi nejsou konkurenceschopní. Já jsem se osobně nejvíce s nimi nadchla pro tahové sporty, pachové a vodní práce, výstavy a cestování, při kterém mi velice pomáhají - mají neskutečnou výdrž a dokáží unést na kilometry daleko stejnou zátěž, jako sami váží. Rekreačně cvičíme poslušnost, puller, psí hlavolamy a další kraviny na zabavení.

Štěňata prodávám převážně lidem, kteří chtějí psa na sport a jsou schopni mu ho nabídnout jako práci a ne jako něco ve stylu "přijdu domů a musím ještě nějak rychle unavit psa na cvičáku". Většinu už znám ze závodů, ale samozřejmě jsou také i výjimky. Souhlasím, že u nás karolíny mají téměř nulové využití a zatím jsem žádnému z českých zájemců nebyla ochotná svého prcka svěřit. Dokonalým příkladem člověka, který si toto plemeno pořizuje, je pán, se kterým jsem mluvila naposledy a který má nyní dopředu rezervované štěňátko - je to biolog, tráví 3/4 roku v terénu, má norského losího psa a shání hafana, který bude schopný zvládnout jakékoliv počasí, bude lovit, tahat jeho vybavení na cesty, v noci dobře hlídat a ve volném čase s ním bude moci chodit na canicross, trekk, pulku, bike/ski jöring a podobné závody.

Díky za informace. Jen ještě otázka - vy s nimi žijete v ČR?

4.12.2016 11:26
asurwic

XXX.XXX.36.3

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Díky za informace. Jen ještě otázka - vy s nimi žijete v ČR?

Nemáte zač. Ano - v ČR bydlíme a na závody / výstavy musíme dojíždět tam, kde se smíme účastnit kynologických akcí. Vzhledem ke koncentraci lidí a "domácích" psů je to tu pro ně sice trošku těžší normálně fungovat, ale zato se to krásně podepsalo na socializaci, když je srovnám s karolínami, kteří žijí někde na samotě.

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.12.2016 11:28
Uživatel s deaktivovaným účtem

asurwic napsal(a):
Nemáte zač. Ano - v ČR bydlíme a na závody / výstavy musíme dojíždět tam, kde se smíme účastnit kynologických akcí. Vzhledem ke koncentraci lidí a "domácích" psů je to tu pro ně sice trošku těžší normálně fungovat, ale zato se to krásně podepsalo na socializaci, když je srovnám s karolínami, kteří žijí někde na samotě.

Díky za info a ať se vám daří.

4.12.2016 12:18
Kačii

XXX.XXX.216.7

asurwic napsal(a):
Ale sluší mu to i hlavou dolů.

4.12.2016 13:12
bhk

XXX.XXX.210.87

asurwic napsal(a):
Dobrodružství a zábava s nimi je, ale věřím, že pro naprostou většinu lidí zde určitě není vhodným plemenem díky své povaze.

Zařadit se však dá úplně přesně (je to plemeno uznané AKC - ARBA a CKC) - primitivní psi - blíže párijští, blíže polodivocí. Stejně jako všichni psi z těchto kategorií, nebyl ani karolínský pes nikdy šlechtěn a tudíž se o žádném původním využití, které by mu určil člověk, nedá mluvit. Sportovní plemeno to však určitě je. V tahu pracuje výborně a na závodech mushingových sportů dosahuje výsledků, mnoho lidí ho k lovu dodnes využívá, dále dokáže být honákem dobytka (jen skot a podobné - na ovce je příliš prudký), několik zástupců plemene vyhledává mrtvoly a výbušniny. Klasický obranář, se kterým by se dalo chodit kousat na rukáv, to není (minimálně ne s cizími figuranty, protože pokud možno, snaží se neznámým lidem vyhnout), ale "oznamuje" jakékoliv narušení prostoru a o tom, jak je v případě ohrožení výborným ochráncem, mě také už několikrát přesvědčil. Canisterapeut ani vodící pes z něj asi nikdy nebude. Mnoho lidí s karolínou běhá i coursing a agility, ale maximálně na úrovni mistrovstvích dané země - dále už asi nejsou konkurenceschopní. Já jsem se osobně nejvíce s nimi nadchla pro tahové sporty, pachové a vodní práce, výstavy a cestování, při kterém mi velice pomáhají - mají neskutečnou výdrž a dokáží unést na kilometry daleko stejnou zátěž, jako sami váží. Rekreačně cvičíme poslušnost, puller, psí hlavolamy a další kraviny na zabavení.

Štěňata prodávám převážně lidem, kteří chtějí psa na sport a jsou schopni mu ho nabídnout jako práci a ne jako něco ve stylu "přijdu domů a musím ještě nějak rychle unavit psa na cvičáku". Většinu už znám ze závodů, ale samozřejmě jsou také i výjimky. Souhlasím, že u nás karolíny mají téměř nulové využití a zatím jsem žádnému z českých zájemců nebyla ochotná svého prcka svěřit. Dokonalým příkladem člověka, který si toto plemeno pořizuje, je pán, se kterým jsem mluvila naposledy a který má nyní dopředu rezervované štěňátko - je to biolog, tráví 3/4 roku v terénu, má norského losího psa a shání hafana, který bude schopný zvládnout jakékoliv počasí, bude lovit, tahat jeho vybavení na cesty, v noci dobře hlídat a ve volném čase s ním bude moci chodit na canicross, trekk, pulku, bike/ski jöring a podobné závody.

Taky dík.
Trochu jste mě překvapila co se využití týká - vlastně je toho celkem dost
Tak hodně štěstí.

4.12.2016 13:41
asurwic

XXX.XXX.36.3

bhk napsal(a):
Taky dík.
Trochu jste mě překvapila co se využití týká - vlastně je toho celkem dost
Tak hodně štěstí.

Je toho až moc a každý karolín se chce pořád dělat učit nového. Většina má možnost honit dobytek nebo lovit, ale moji se bohužel dostanou ke kravám na trénink jen příležitostně (a lov v našich podmínkách nepřipadá v úvahu), takž vymýšlíme hromadu dalších aktivit, abych jim to nějak vykompenzovala.
Děkuji.

4.12.2016 13:45
marcelaamax

XXX.XXX.140.201

asurwic napsal(a):
Je toho až moc a každý karolín se chce pořád dělat učit nového. Většina má možnost honit dobytek nebo lovit, ale moji se bohužel dostanou ke kravám na trénink jen příležitostně (a lov v našich podmínkách nepřipadá v úvahu), takž vymýšlíme hromadu dalších aktivit, abych jim to nějak vykompenzovala.
Děkuji.

A jak tito psi snášejí život ve městě? Co jsem z vašich příspěvků pochopila tak chodíte na procházky do přírody, to je jasné. Ale myslím celkově byt, a třeba než se dostanete z města, tak to množství lidí a podobně? smajlík

4.12.2016 16:40
asurwic

XXX.XXX.36.3

marcelaamax napsal(a):
A jak tito psi snášejí život ve městě? Co jsem z vašich příspěvků pochopila tak chodíte na procházky do přírody, to je jasné. Ale myslím celkově byt, a třeba než se dostanete z města, tak to množství lidí a podobně? smajlík

Brzo ráno a pozdě večer chodíme do přírody, ale jelikož je u nás potřeba stále opakovat a procvičovat socializaci (po týdnu bez kontaktu s okolím by byli karolíni v normálním provozu už nepoužitelní), tak odpoledne, když jsou všichni venku, vyrážíme do centra. Procházet mezi davy, kde je velké množství lidí, moji dingouši milují, ale nesmí na ně nikdo chtít sahat. To ihned syčí a mizí pryč.
Ostatních psů si už postupně nevšímá ani můj nejmladší štěňák, který si s nimi chtěl donedávna hrát. Dnes se na nás například vyřítil o něco starší puberťák flat retrívra, vlezl na mého karolínu a začal přirážet. Trishák se ani neobtěžoval na něj podívat, natož změnit tempo chůze. Naopak většině cizích psů karolíny vadí (buď se jich bojí a nebo na ně útočí), což je při socializačních procházkách občas problém.
Jinak dopravu ani ostatní věci dingouši neřeší. Jen venku občas sbírají, co nemají a mění to za pamlsky. Doma jsou převážně zalezlí v noře (postavený krytý pelíšek s více východy) a většinou mám hrozný problém je dostat ven. Když vezmu do ruky vodítka, tak chytnou ostatní psi za kůži, přitáhnou mi je ke dveřím, sami zalezou a tváří se, jako by neexistovali.

4.12.2016 16:44
asurwic

XXX.XXX.36.3

Aby tohle téma nebylo celé jen karolínské, tak ho doplním fotkami mého réti, když byl ještě malinký a fotogenický.

4.12.2016 17:21
Lexaurin

XXX.XXX.226.60

asurwic napsal(a):
Když budete mít pro něj podmínky a zpracovaného manžel pro rozšíření smečky, tak klidně napište - ráda doporučím nějaké chovatele a napíšu více informací. Bylo by fajn, kdyby nás bylo v Evropě více.

Jinak ti Vaši chlupáči jsou také boží - hlavě na té fotce, jak Vám leží na zádech a směje se.

Diky , Jo jo, ta moje je rozrehtana porad☺.

4.12.2016 17:29
Atheira

XXX.XXX.182.149

asurwic napsal(a):
Aby tohle téma nebylo celé jen karolínské, tak ho doplním fotkami mého réti, když byl ještě malinký a fotogenický.

Jů, to je bobínek. Šel by posadit mezi plyšáky a nikdo by nepoznal rozdíl.

4.12.2016 17:34
Lexaurin

XXX.XXX.226.60

asurwic napsal(a):
Brzo ráno a pozdě večer chodíme do přírody, ale jelikož je u nás potřeba stále opakovat a procvičovat socializaci (po týdnu bez kontaktu s okolím by byli karolíni v normálním provozu už nepoužitelní), tak odpoledne, když jsou všichni venku, vyrážíme do centra. Procházet mezi davy, kde je velké množství lidí, moji dingouši milují, ale nesmí na ně nikdo chtít sahat. To ihned syčí a mizí pryč.
Ostatních psů si už postupně nevšímá ani můj nejmladší štěňák, který si s nimi chtěl donedávna hrát. Dnes se na nás například vyřítil o něco starší puberťák flat retrívra, vlezl na mého karolínu a začal přirážet. Trishák se ani neobtěžoval na něj podívat, natož změnit tempo chůze. Naopak většině cizích psů karolíny vadí (buď se jich bojí a nebo na ně útočí), což je při socializačních procházkách občas problém.
Jinak dopravu ani ostatní věci dingouši neřeší. Jen venku občas sbírají, co nemají a mění to za pamlsky. Doma jsou převážně zalezlí v noře (postavený krytý pelíšek s více východy) a většinou mám hrozný problém je dostat ven. Když vezmu do ruky vodítka, tak chytnou ostatní psi za kůži, přitáhnou mi je ke dveřím, sami zalezou a tváří se, jako by neexistovali.

Nemate nejakou fotku té nory? Zajimalo by me to

4.12.2016 17:36
Arni

XXX.XXX.111.238

Atheira napsal(a):
Jů, to je bobínek. Šel by posadit mezi plyšáky a nikdo by nepoznal rozdíl.

Když jste vzpomněla plyšáky.Ten náš má oblíbeného.

4.12.2016 17:38
Atheira

XXX.XXX.182.149

Arni napsal(a):
Když jste vzpomněla plyšáky.Ten náš má oblíbeného.

Jé, to je sladký. A jak si jsou podobní!

4.12.2016 17:54
Arni

XXX.XXX.111.238

Atheira napsal(a):
Jé, to je sladký. A jak si jsou podobní!

Je to borderka, ale barevně i velikostí podobná.

4.12.2016 18:15
asurwic

XXX.XXX.36.3

Atheira napsal(a):
Jů, to je bobínek. Šel by posadit mezi plyšáky a nikdo by nepoznal rozdíl.

To jo.

4.12.2016 18:55
asurwic

XXX.XXX.36.3

Lexaurin napsal(a):
Nemate nejakou fotku té nory? Zajimalo by me to

Já mám psí noru zastrčenou jako pokračování rohové lavice, takže se mi nábytek kvůli focení stěhovat nechce, ale mám poslanou její další verzi, kterou využívá karolína v Americe s tím rozdílem, že my nemáme tak krásně dřevem zdobený vchod. (foto Janice Spalding).

4.12.2016 19:05
Lexaurin

XXX.XXX.226.60

asurwic napsal(a):
Já mám psí noru zastrčenou jako pokračování rohové lavice, takže se mi nábytek kvůli focení stěhovat nechce, ale mám poslanou její další verzi, kterou využívá karolína v Americe s tím rozdílem, že my nemáme tak krásně dřevem zdobený vchod. (foto Janice Spalding).

Jooooo, tomu rikam zodpovední informovaní panecci:-!

4.12.2016 19:06
asurwic

XXX.XXX.36.3

Lexaurin napsal(a):
Jooooo, tomu rikam zodpovední informovaní panecci:-!

Nedá mi to a musím sem zkopírovat fotku z naší diskuze karolín - takto to může dopadnout, pokud nepořídíte dingouškovi včas vlastní noru. (foto Deb Pilegi Godbout).

4.12.2016 21:16
Lexaurin

XXX.XXX.226.60

asurwic napsal(a):
Nedá mi to a musím sem zkopírovat fotku z naší diskuze karolín - takto to může dopadnout, pokud nepořídíte dingouškovi včas vlastní noru. (foto Deb Pilegi Godbout).

No a na Vanoce mu tam prihodi kapra . To mi pripomnelo jednu historku, je to sice trosku jine tema, ale byla tam vana. Kdysi, kdyz byla tibetanda jeste odrustajici stene, mi volali synove do prace:" Mami, muzes nam rict, co dela ve vane bobek? " No ja v tom byla nevine, nebyla jsem doma , jediny, kdo to mohl byt byla tibetanda, protoze ma nejdelsi nohy. Ale jak ji napadl se jit vykadit do vany, to fakt nevim . Asi myslela, ze se to jen splachne do odpadu. No vzhledem k tomu, ze WC mame vedle vany mohla jit klidne tam

4.12.2016 21:27
asurwic

XXX.XXX.36.3

Lexaurin napsal(a):
No a na Vanoce mu tam prihodi kapra . To mi pripomnelo jednu historku, je to sice trosku jine tema, ale byla tam vana. Kdysi, kdyz byla tibetanda jeste odrustajici stene, mi volali synove do prace:" Mami, muzes nam rict, co dela ve vane bobek? " No ja v tom byla nevine, nebyla jsem doma , jediny, kdo to mohl byt byla tibetanda, protoze ma nejdelsi nohy. Ale jak ji napadl se jit vykadit do vany, to fakt nevim . Asi myslela, ze se to jen splachne do odpadu. No vzhledem k tomu, ze WC mame vedle vany mohla jit klidne tam

Amíci mají na Vánoci krocana, takže to je jediná štěstí. Jen nevím, kam se chodí koupat.

Také vtipné. Je to hold šikulka - snažila se to asi někam uklidit.
Kam se hrabe moje štěně, které chodí tajně pít ze záchodu a myslí si, že ho při tom nikdo nevidí.

4.12.2016 21:35
conie

XXX.XXX.206.202

Tak jedna "umělecká" - dnes se fotilo na vánoční přání...

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.12.2016 10:49
Uživatel s deaktivovaným účtem

Dnes už devítiletá mopsí dáma ofic. jménem Whoopie, která ale svůj věk moc vážně nebere

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.12.2016 10:50
Uživatel s deaktivovaným účtem

A tady můj životní pes, už téměř tři roky není mezi námi, Asanta.

5.12.2016 11:00
asurwic

XXX.XXX.36.3

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Dnes už devítiletá mopsí dáma ofic. jménem Whoopie, která ale svůj věk moc vážně nebere

Krásně v klidu pózují. To já musím dokumentovat své psy, jen když je pořádné světlo, protože když fotím s expozičním časem pod 1/900 sekundy, tak mám na snímku místo psa rozmazanou čáru.

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.12.2016 11:58
Uživatel s deaktivovaným účtem

asurwic napsal(a):
Krásně v klidu pózují. To já musím dokumentovat své psy, jen když je pořádné světlo, protože když fotím s expozičním časem pod 1/900 sekundy, tak mám na snímku místo psa rozmazanou čáru.

Musí ;)

Ale jakmile cvakne závěrka, jsou v trapu

5.12.2016 16:29
Arni

XXX.XXX.111.238

asurwic napsal(a):
Krásně v klidu pózují. To já musím dokumentovat své psy, jen když je pořádné světlo, protože když fotím s expozičním časem pod 1/900 sekundy, tak mám na snímku místo psa rozmazanou čáru.

Pokud máte zrcadlovku, zkuste režim sport. Docela to funguje.

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.12.2016 17:19
Uživatel s deaktivovaným účtem

Arni napsal(a):
Když jste vzpomněla plyšáky.Ten náš má oblíbeného.

Na první pohled jsem viděla dva velmi podobné psy, musela jsem zaostřit, abych identifikovala plyšáka...no holt ty oči už nejsou to, co bejvaly za mlada

5.12.2016 17:27
Arni

XXX.XXX.111.238

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Na první pohled jsem viděla dva velmi podobné psy, musela jsem zaostřit, abych identifikovala plyšáka...no holt ty oči už nejsou to, co bejvaly za mlada

Oni i ti plyšáci vypadají dnes jinak.

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.12.2016 17:35
Uživatel s deaktivovaným účtem

Arni napsal(a):
Oni i ti plyšáci vypadají dnes jinak.

No, jak kde...my měli doma růžovýho králíka, modrýho psa, fialovou kočku atd.atd...ale ti už jsou v plyšovém nebi, po té, co se štěňata rozhodla, že už jsou na hraní s plyšákama velká (ve čtyřech měsících) a pak je rozcupovala...

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.12.2016 17:39
Uživatel s deaktivovaným účtem

Melaka napsal(a):
Chybí tu basseti smajlík

Těch už u nás moc vidět není...vídám pouze jednoho, pamatuju si když si u nás na sídlišti pořídili basetí slečnu..štěně baseta je u mě snad v top pěti nejroztomilejších štěňat na světě...

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.12.2016 17:47
Uživatel s deaktivovaným účtem

Melaka napsal(a):
Chybí tu basseti smajlík

Jejda, tohle potkat naši psi, tak už je odtama nikdy neodtáhnu.


Já poslední dobou fotím spíš ty srandovní, umění mi moc nejde.

5.12.2016 17:51
Melaka

XXX.XXX.229.209

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Těch už u nás moc vidět není...vídám pouze jednoho, pamatuju si když si u nás na sídlišti pořídili basetí slečnu..štěně baseta je u mě snad v top pěti nejroztomilejších štěňat na světě...

Pak tedy přidávám pár fotek štěňátek smajlík

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.12.2016 17:56
Uživatel s deaktivovaným účtem

Melaka - z těch vašich fotek udělat kalendář, tak si ho na 100% koupím.

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.12.2016 18:00
Uživatel s deaktivovaným účtem

Strašně potřebuji ten černý vlak z 4. fota.

5.12.2016 18:00
Melaka

XXX.XXX.229.209

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Melaka - z těch vašich fotek udělat kalendář, tak si ho na 100% koupím.

Díky moc, to potěší smajlík

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.12.2016 20:33
Uživatel s deaktivovaným účtem

Melaka napsal(a):
Pak tedy přidávám pár fotek štěňátek smajlík

...jo tak přesně tuhle roztomilost jsem měla na mysli

5.12.2016 20:53
Rpsen

XXX.XXX.98.219

Náš pejsek už si užívá sněhusmajlíksmajlík

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.12.2016 08:59
Uživatel s deaktivovaným účtem

Melaka napsal(a):
Chybí tu basseti smajlík

Božani! A nejvíc ten je uprostřed, na té první fotce, jak šibalsky čučí do strany, to mě dostává

6.12.2016 09:15
Melaka

XXX.XXX.43.86

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Božani! A nejvíc ten je uprostřed, na té první fotce, jak šibalsky čučí do strany, to mě dostává

Jo, to on umí. Šibalsky čučet. Jinak je to nejtvrdohlavější a nejsveřepější basset, jakého jsme měli. Ty dvě vedle jsou jeho sestry, ty jsou mnohem hodnější (nemám je totiž doma smajlík.

6.12.2016 18:54
Fiona.Praha

XXX.XXX.169.194

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jejda, tohle potkat naši psi, tak už je odtama nikdy neodtáhnu.


Já poslední dobou fotím spíš ty srandovní, umění mi moc nejde.

Čerta je černá nebo žíhaná?

6.12.2016 19:42
Atheira

XXX.XXX.50.119

Přidávám i špetku svojí lišky.

6.12.2016 19:56
asurwic

XXX.XXX.36.3

Atheira napsal(a):
Přidávám i špetku svojí lišky.

Já jí miluji. Tak je prostě nádherná.

Také přidávám lišku a aby toho nebylo málo, tak i mého malého oranžového medvídka.

6.12.2016 20:07
Atheira

XXX.XXX.50.119

asurwic napsal(a):
Já jí miluji. Tak je prostě nádherná.

Také přidávám lišku a aby toho nebylo málo, tak i mého malého oranžového medvídka.

Už se mi povedlo zachytit i pár fotek, kde je vyloženě ošklivá. Na některých se zubí jak Ftefan od fofoly, na jiných běží s ušima připláclýma k hlavě a vypadá, že je vůbec nemá. Ty když někde vyhrabu, tak říkám, že to je jen nějakej ošklivej pes, co jsme ho potkaly na prochajdě a vůbec ho neznám.
Ale jinak děkuji, Laře vyřídím. :D

Na dvou posledních fotkách je váš aktuální nejmladší hafan a na prvních jeho máma nebo mám tu vaši smečku celou nějak pomotanou? (Mimochodem, strašně se mi líbí, jak jsou celí blondatí ). Jen se mi to zdá, nebo je mlaďoch oproti té fence mega obří... a hlavně teda mohutný medvěd?

6.12.2016 20:29
asurwic

XXX.XXX.36.3

Atheira napsal(a):
Už se mi povedlo zachytit i pár fotek, kde je vyloženě ošklivá. Na některých se zubí jak Ftefan od fofoly, na jiných běží s ušima připláclýma k hlavě a vypadá, že je vůbec nemá. Ty když někde vyhrabu, tak říkám, že to je jen nějakej ošklivej pes, co jsme ho potkaly na prochajdě a vůbec ho neznám.
Ale jinak děkuji, Laře vyřídím. :D

Na dvou posledních fotkách je váš aktuální nejmladší hafan a na prvních jeho máma nebo mám tu vaši smečku celou nějak pomotanou? (Mimochodem, strašně se mi líbí, jak jsou celí blondatí ). Jen se mi to zdá, nebo je mlaďoch oproti té fence mega obří... a hlavně teda mohutný medvěd?

To nevěřím. Dejte sem nějakou - určitě bude stejně roztomilá jako na všech snímcích.

Jo, jo. První je fena a druhý je její synáček... i když to tak nevypadá. Prcek váhově maminku předehnal už ve svých třech měsících. Je to úplná dělová koule.
U nás v plemeni jsou fakt extrémní rozdíly mezi pohlavím a navíc jsem kryla s obrovským psem, který má sílu v tahu. Celý vrh byl atletický a rychlý po mamince, jen jediný Trish byl můj vysněný tahoun a výdržáček. Sice měl špatný skus, zlomený ocásek dolů, úplně připláclé uši a nestandardní barvu, ale to mi bylo jedno - nechávala jsem si ho kvůli sportu. Nakonec se okolo pátého měsíce i vzhled srovnal a nyní vypadá dle rozhodčích, jak by měl.

7.12.2016 15:28
lesnížínka

XXX.XXX.240.228

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jejda, tohle potkat naši psi, tak už je odtama nikdy neodtáhnu.


Já poslední dobou fotím spíš ty srandovní, umění mi moc nejde.

Ta u vody...to je jak nějaká jóga pro psy Taková meditační

7.12.2016 17:46
kobylatko

XXX.XXX.45.44

hlozi napsal(a):
A naši útulkáči smajlík

Nádherný fotečky :) :) !

7.12.2016 18:08
sisi58

XXX.XXX.191.1

hlozi napsal(a):
A naši útulkáči smajlík

Krásně vyfocená psiska

7.12.2016 18:12
asurwic

XXX.XXX.36.3

hlozi napsal(a):
A naši útulkáči smajlík

Ten poslední je úžasný a krásný sympaťák.

7.12.2016 18:24
hlozi

XXX.XXX.97.73

asurwic napsal(a):
Ten poslední je úžasný a krásný sympaťák.

Volný, k adopci

7.12.2016 18:30
asurwic

XXX.XXX.36.3

hlozi napsal(a):
Volný, k adopci

Nelákejte mě. Je nádherný, ale nyní si dalšího člena smečky dovolit nemohu.
Až budu mít zmáknutého nejmladšího hafana tak, že na něj nebudu muset pořád koukat a on bude fungovat jak má i bez povelů, tak možná potom přibude nějaký další pesan, dříve ne.

7.12.2016 19:36
Atheira

XXX.XXX.50.119

asurwic napsal(a):
To nevěřím. Dejte sem nějakou - určitě bude stejně roztomilá jako na všech snímcích.

Jo, jo. První je fena a druhý je její synáček... i když to tak nevypadá. Prcek váhově maminku předehnal už ve svých třech měsících. Je to úplná dělová koule.
U nás v plemeni jsou fakt extrémní rozdíly mezi pohlavím a navíc jsem kryla s obrovským psem, který má sílu v tahu. Celý vrh byl atletický a rychlý po mamince, jen jediný Trish byl můj vysněný tahoun a výdržáček. Sice měl špatný skus, zlomený ocásek dolů, úplně připláclé uši a nestandardní barvu, ale to mi bylo jedno - nechávala jsem si ho kvůli sportu. Nakonec se okolo pátého měsíce i vzhled srovnal a nyní vypadá dle rozhodčích, jak by měl.

Tím bych úplně zničila celou myšlenku tohohle vlákna, protože to jsou mazanice. Ale můžu vám tu příšeru klidně poslat do zpráv.

Já jsem koukala i jak jste přidávala tady někde fotky té nory od nějakého jiného chovatele. Ten pes tam mi přišel, jako kdyby to bylo úplně něco jiného než ti vaši. (mimochodem, můžu vědět, kolik jich vůbec máte?)
Vlastně kdybych ho s někým viděla, hádala bych, že je to nějaký kříženec z útulku.
Obecně mám strašně ráda takové psí atlety, takže fenka je úplně můj typ. Jakmile je to tak mohutné, jako pesan, už je to na mě takové moc těžkopádné a asi bych se s ním těžko shodla na společných aktivitách. Spíš jsem na tryskáče a hopsavý torpéda, která ale zase opravdu něco vydrží, takže zběsilý pidipsíky zas úplně nemusím.

7.12.2016 19:38
Naty1

XXX.XXX.46.72

asurwic napsal(a):
Nelákejte mě. Je nádherný, ale nyní si dalšího člena smečky dovolit nemohu.
Až budu mít zmáknutého nejmladšího hafana tak, že na něj nebudu muset pořád koukat a on bude fungovat jak má i bez povelů, tak možná potom přibude nějaký další pesan, dříve ne.

Můžu se zeptat kolik máte psů?

7.12.2016 19:47
Andrýsek3

XXX.XXX.44.20

hlozi napsal(a):
A naši útulkáči smajlík

Jéé ten/ta první. Přesně náš typ. Krásné fotky, krásní pejsci

7.12.2016 20:05
asurwic

XXX.XXX.36.3

Atheira napsal(a):
Tím bych úplně zničila celou myšlenku tohohle vlákna, protože to jsou mazanice. Ale můžu vám tu příšeru klidně poslat do zpráv.

Já jsem koukala i jak jste přidávala tady někde fotky té nory od nějakého jiného chovatele. Ten pes tam mi přišel, jako kdyby to bylo úplně něco jiného než ti vaši. (mimochodem, můžu vědět, kolik jich vůbec máte?)
Vlastně kdybych ho s někým viděla, hádala bych, že je to nějaký kříženec z útulku.
Obecně mám strašně ráda takové psí atlety, takže fenka je úplně můj typ. Jakmile je to tak mohutné, jako pesan, už je to na mě takové moc těžkopádné a asi bych se s ním těžko shodla na společných aktivitách. Spíš jsem na tryskáče a hopsavý torpéda, která ale zase opravdu něco vydrží, takže zběsilý pidipsíky zas úplně nemusím.

Jo, do zpráv to hoďte. Na Vaší ouškandu se vždy ráda podívám.

Pes s norou je s PP. Na výstavě nikdy nebyl a kvůli ocasu a nesouměrnému krku ho páníčci neuchovní. Sice je nestandard, ale znám i karolíny, které vypadají ještě více "vořešatě".

Já jsem spíše právě na psi, kteří mají sílu v tahu a výdrž. Kupodivu je i ten můj medvěd docela hopsavý. Až mě to udivuje. Ale o rychlosti se u něj nedá mluvit. Co jsem měřila na tachometru při běhu u kola, tak 36 je jeho maximum - sice to udrží i pár kiláků, ale zrychlit pořádně na krátkou vzdálenost prostě neumí.

7.12.2016 20:11
asurwic

XXX.XXX.36.3

Naty1 napsal(a):
Můžu se zeptat kolik máte psů?

6 svých (z toho jsou 4 aktivní a 2 v důchodu) + momentálně 3 hafany na převýchovu. Před pár dny jsem měla ještě kokra, ale ten už našel nový domov a s novým páníčkem si prý skvěle rozumí.

7.12.2016 21:36
hlozi

XXX.XXX.48.5

Andrýsek3 napsal(a):
Jéé ten/ta první. Přesně náš typ. Krásné fotky, krásní pejsci

Tak ten už je naštěstí adoptovaný

7.12.2016 21:38
hlozi

XXX.XXX.48.5

asurwic napsal(a):
Nelákejte mě. Je nádherný, ale nyní si dalšího člena smečky dovolit nemohu.
Až budu mít zmáknutého nejmladšího hafana tak, že na něj nebudu muset pořád koukat a on bude fungovat jak má i bez povelů, tak možná potom přibude nějaký další pesan, dříve ne.

Škoda no trčí v kotci už od června bez jedinýho zájemce...roční pes a jeho brácha hned vedle

7.12.2016 21:55
hlozi

XXX.XXX.48.5

7.12.2016 21:59
sisi58

XXX.XXX.191.1

hlozi napsal(a):
Škoda no trčí v kotci už od června bez jedinýho zájemce...roční pes a jeho brácha hned vedle

Mají krásné oči.

7.12.2016 22:22
asurwic

XXX.XXX.36.3

hlozi napsal(a):
Škoda no trčí v kotci už od června bez jedinýho zájemce...roční pes a jeho brácha hned vedle

Tak ať někoho co nejdříve najde, chudinka malý. Já jsem na žlutoočky úplně ujetá.

7.12.2016 22:23
hlozi

XXX.XXX.48.5

sisi58 napsal(a):
Mají krásné oči.

Mají takový uhrančivý pohled a jsou strašně hodní...a nikdo je nechce

7.12.2016 22:24
hlozi

XXX.XXX.48.5

asurwic napsal(a):
Tak ať někoho co nejdříve najde, chudinka malý. Já jsem na žlutoočky úplně ujetá.

Doufejme

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.12.2016 22:58
Uživatel s deaktivovaným účtem

Fiona.Praha napsal(a):
Čerta je černá nebo žíhaná?

Tak nějak napůl smajlík Je skoro celá černá a sem tam zrzavej pruh.

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.12.2016 23:05
Uživatel s deaktivovaným účtem

lesnížínka napsal(a):
Ta u vody...to je jak nějaká jóga pro psy Taková meditační

To bylo pózování ve ztížených podmínkách, z každé strany rákosí, kachny, ryby, i had tam plaval... Původní myšlenka byla že se budou tvářit jako manželovi bodyguardi.

10.12.2016 15:23
Atheira

XXX.XXX.50.119

Trapně se tu vtírám podruhý, tentokrát s fotkama z venku... Když ono jich je tolik... a taková potřeba je někde vecpat!

10.12.2016 15:26
Atheira

XXX.XXX.50.119

hlozi napsal(a):
Škoda no trčí v kotci už od června bez jedinýho zájemce...roční pes a jeho brácha hned vedle

Jak je to možný? Kdybych vlezla do útulku a tam tohle, rovnou dvakrát, nakládám oba a vezu domů.

10.12.2016 15:56
Atheira

XXX.XXX.50.119

hlozi napsal(a):
Ještě pár fotek přihodím, můj zvěřinec smajlík

Fotka ve vodě s talířem - chvíli jsem vůbec neměla tušení, že tam jsou ti psi dva!

10.12.2016 18:23
hlozi

XXX.XXX.48.5

Atheira napsal(a):
Jak je to možný? Kdybych vlezla do útulku a tam tohle, rovnou dvakrát, nakládám oba a vezu domů.

Jo, to já nevim, na fb mají strašně sdílení, ale nikdo o ně ani nezakopl...přitom, když k nám někdo přijede, líbí se všem, ale prostě ne tak, aby si je odvezl domů...

10.12.2016 19:02
Atheira

XXX.XXX.50.119

hlozi napsal(a):
Jo, to já nevim, na fb mají strašně sdílení, ale nikdo o ně ani nezakopl...přitom, když k nám někdo přijede, líbí se všem, ale prostě ne tak, aby si je odvezl domů...

A to jsou jinak úplně v pohodě nebo mají nějaký problém, co všechny vždycky odradí? Je to hrozně zvláštní, takoví krasavci. Hlavně ještě mladí...

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.12.2016 19:04
Uživatel s deaktivovaným účtem

hlozi napsal(a):
Ještě pár fotek přihodím, můj zvěřinec smajlík

Pejsci samozřejmě super, ale teda za mě ten oslík a kůň

10.12.2016 21:05
hlozi

XXX.XXX.48.5

Atheira napsal(a):
A to jsou jinak úplně v pohodě nebo mají nějaký problém, co všechny vždycky odradí? Je to hrozně zvláštní, takoví krasavci. Hlavně ještě mladí...

Problém nemají žádný (vyjma toho, že mají tendenci lovit - což asi každý roční pes, se kterým se nic nedělalo)...Naopak jsou strašně přátelští, Cash je takový aristokrat, šprt a miláček, Tango je naopak bohém, žijící tak trochu ve svém světě (v dobrém slova smyslu) a takový třeštiprdlo...
Absolutně nechápu, že u nás trčí tak dlouho, strašně bych jim přála domov...

10.12.2016 22:59
conie

XXX.XXX.206.202

hlozi napsal(a):
Problém nemají žádný (vyjma toho, že mají tendenci lovit - což asi každý roční pes, se kterým se nic nedělalo)...Naopak jsou strašně přátelští, Cash je takový aristokrat, šprt a miláček, Tango je naopak bohém, žijící tak trochu ve svém světě (v dobrém slova smyslu) a takový třeštiprdlo...
Absolutně nechápu, že u nás trčí tak dlouho, strašně bych jim přála domov...

Dejte je na FB, s takto krásnými fotkami mají velkou šanci, krasavci. Kdyby to byla fenka..., měla bych hodně velké dilema. Ale k 7 holkám fakt kluk nejde.

10.12.2016 23:16
hlozi

XXX.XXX.48.5

conie napsal(a):
Dejte je na FB, s takto krásnými fotkami mají velkou šanci, krasavci. Kdyby to byla fenka..., měla bych hodně velké dilema. Ale k 7 holkám fakt kluk nejde.

Oni na fb jsou smajlík ale on se ten pravý páníček najde, až přijde čas smajlík

10.12.2016 23:30
shavoid

XXX.XXX.64.24

Z procházkového "tréninku" :).

11.12.2016 21:57
bhk

XXX.XXX.210.165

Kde začít? Fotek mám fakt asi milion, každýho jednoho.. Tak dám něco málo Michala
Za to "něco málo" se omlouvám, ale vybrat jednu dvě? To nejde
Jinak jsou to fotky lonské..a fotky, které mám ráda.
Letos jaksi nestíhám nebo co

14.12.2016 15:18
asurwic

XXX.XXX.36.3

19.12.2016 20:11
sisi58

XXX.XXX.191.1

kobylatko napsal(a):
Benoušek :).

Kolik váží takový drobek? A je pravda, že když jsou velcí pejsci dospělí nepotřebují o mnoho víc krmení než pes menší?

RKP

11.1.2017 12:44
RKP

XXX.XXX.153.144

Atheira napsal(a):
Trapně se tu vtírám podruhý, tentokrát s fotkama z venku... Když ono jich je tolik... a taková potřeba je někde vecpat!

Omlouvám se, dotaz mimo téma: Co je to prosím za postroj (výrobce)? Vypadá dost dobře.

11.1.2017 18:22
Fiona.Praha

XXX.XXX.169.194

shavoid napsal(a):
Z procházkového "tréninku" :).


Gratuluji, tahle (nebo hoooooooooooooodně podobná) fotka byla oceněná v Psích sportech.

11.1.2017 18:31
Atheira

XXX.XXX.50.119

RKP napsal(a):
Omlouvám se, dotaz mimo téma: Co je to prosím za postroj (výrobce)? Vypadá dost dobře.

To bohužel netuším. Snažila jsem se tam najít někde nějakou značku nebo tak, ale nikde ani ťuk. Co bylo na visačce už si taky nevybavuju.

11.1.2017 19:16
ainu

XXX.XXX.200.132

Hezký večer vespolek, přidám i svého hafana. První dvě fotky jsou dílem známé, která fotografii vystudovala, a jde to poznat. Další dvě jsou moje, no se zrcadlovkou teprve začínám, tak snad to bude časem lepší :).

11.1.2017 19:36
Atheira

XXX.XXX.50.119

ainu napsal(a):
Hezký večer vespolek, přidám i svého hafana. První dvě fotky jsou dílem známé, která fotografii vystudovala, a jde to poznat. Další dvě jsou moje, no se zrcadlovkou teprve začínám, tak snad to bude časem lepší :).

Krásní psi. A abych byla upřímná, třeba ta poslední se mi líbí z těch čtyř nejvíc. Ono vystudovat fotografii ještě nic neznamená... A ačkoli máte pesana fakt rozkošného, ta druhá fotka na mě fakt nepůsobí tak, že bych si řekla: Páni, tohle určitě má na svědomí nějaký dobrý fotograf, ale spíš, páni, tady někdo fotošopil, až to přefotošopil.

11.1.2017 20:20
ainu

XXX.XXX.200.132

Atheira napsal(a):
Krásní psi. A abych byla upřímná, třeba ta poslední se mi líbí z těch čtyř nejvíc. Ono vystudovat fotografii ještě nic neznamená... A ačkoli máte pesana fakt rozkošného, ta druhá fotka na mě fakt nepůsobí tak, že bych si řekla: Páni, tohle určitě má na svědomí nějaký dobrý fotograf, ale spíš, páni, tady někdo fotošopil, až to přefotošopil.

Potřebovala jsem líbivé fotky pro blog se stylizací, a Nicol mé potřeby 100% splnila, tak jsem spokojená. Je to trochu kýč, ovšem opravdu to funguje :)

Já fotím spíše přirozeně, nestavím do žádných póz, snažím se zachytit výraz psa, oči, povahu. Bojko by pro mne udělal vše, ten jeho odevzdaný pohled. A Kira, což je fenka na poslední fotce, je liška podšitá chytrá. Navíc k tomu je mladá a plná života, taková tryskomyš...

12.1.2017 13:27
Imagine

XXX.XXX.238.90

Přidávám KAO a Tibetský španěl.

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.1.2017 14:03
Uživatel s deaktivovaným účtem

Imagine napsal(a):
Přidávám KAO a Tibetský španěl.

Krásnej méďa

12.1.2017 14:35
ciraali

XXX.XXX.40.10

Poradnej "vlk" tady tomu chybi. Tak tady muj pes. A moje vlastni fotka, kdyby neco.

12.1.2017 14:35
ciraali

XXX.XXX.40.10

Imagine napsal(a):
Přidávám KAO a Tibetský španěl.

A hele, ty jsem fotila taky ja :) Zdravim pejsky. I kdyz ten malej KAO uz je asi medved ted, ze jo?

12.1.2017 14:37
Atheira

XXX.XXX.240.170

ciraali napsal(a):
Poradnej "vlk" tady tomu chybi. Tak tady muj pes. A moje vlastni fotka, kdyby neco.

Krásný vlkouš. Jak do kalendáře nebo na pohled.

12.1.2017 15:37
Imagine

XXX.XXX.238.90

Jasně, že od vás Fota jsou super!Posílám foto po pár měsících.P.

12.1.2017 16:31
blackserigala

XXX.XXX.208.54

Taky přidám pár umělecko - neuměleckých z dnešní prochajdy.

12.1.2017 18:28
Arni

XXX.XXX.111.238

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.1.2017 18:35
Uživatel s deaktivovaným účtem

Arni napsal(a):
Jedna silvestrovská.

Dokonalé foto, jako vždy

12.1.2017 18:36
Arni

XXX.XXX.111.238

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Dokonalé foto, jako vždy

Se červenám, díky.

12.1.2017 19:29
sisi58

XXX.XXX.191.1

Arni napsal(a):
Jedna silvestrovská.

Hodil by se na nějaké spešl granulky

12.1.2017 19:34
Arni

XXX.XXX.111.238

sisi58 napsal(a):
Hodil by se na nějaké spešl granulky

12.1.2017 19:47
asurwic

XXX.XXX.36.3

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Dokonalé foto, jako vždy

A hlavně dokonalý fotografický model.

12.1.2017 19:50
Arni

XXX.XXX.111.238

sisi58 napsal(a):
Hodil by se na nějaké spešl granulky

Mimochodem, tyhle dostal od syna na vánoce. Nevím jestli jsou spešl, ale baští je s chutí.

12.1.2017 20:18
Atheira

XXX.XXX.50.119

blackserigala napsal(a):
Taky přidám pár umělecko - neuměleckých z dnešní prochajdy.

:DDD Teď to nemyslím jako urážku, ale při rozkliknutí první fotky bylo první, co mě napadlo: Yetti!

12.1.2017 20:28
Atheira

XXX.XXX.50.119

A víte co? Já se rovnou taky ještě přidám!...už zase...

12.1.2017 20:41
asurwic

XXX.XXX.36.3

Atheira napsal(a):
A víte co? Já se rovnou taky ještě přidám!...už zase...

To mi děláte schválně. Já se zase musím rozplývat. Poslední dva dny do všech témat všichni vkládají moje oblíbené psí typy.

Tak jo. Také přidám nejnovější foto - takto nám chutnal včera sníh.

12.1.2017 21:10
sisi58

XXX.XXX.191.1

Atheira napsal(a):
A víte co? Já se rovnou taky ještě přidám!...už zase...

To je krásná fotka nádherného psa

12.1.2017 21:24
kobylatko

XXX.XXX.45.44

Atheira napsal(a):
A víte co? Já se rovnou taky ještě přidám!...už zase...

Krásná lištička

12.1.2017 21:34
blackserigala

XXX.XXX.208.54

Atheira napsal(a):
:DDD Teď to nemyslím jako urážku, ale při rozkliknutí první fotky bylo první, co mě napadlo: Yetti!

Taky jsem jí říkala, že vypadá jak sněžný muž Hugo. Musela jsem ji pak rozmrazovat fénem.

13.1.2017 07:39
Andrýsek3

XXX.XXX.45.253

Sice nemám profi foto, ale taky přidám našeho sněžného psa.

13.1.2017 09:08
ciraali

XXX.XXX.150.5

Imagine napsal(a):
Jasně, že od vás Fota jsou super!Posílám foto po pár měsících.P.

Roste jako z vody. A je porad uzasne nunaci, medvide :).

13.1.2017 14:11
Atheira

XXX.XXX.240.42

Sisi58, kobylatko: Díky Mně už fakt přijde, že ona musí snad vědět, jaká je to mrcha roztomilá... Často vyloženě jenom čeká, až ji vyfotím.

13.1.2017 18:02
sisi58

XXX.XXX.191.1

Atheira napsal(a):
Sisi58, kobylatko: Díky Mně už fakt přijde, že ona musí snad vědět, jaká je to mrcha roztomilá... Často vyloženě jenom čeká, až ji vyfotím.

Je to ženská a ještě k tomu hezká

14.1.2017 17:44
shavoid

XXX.XXX.64.24

Fiona.Praha napsal(a):

Gratuluji, tahle (nebo hoooooooooooooodně podobná) fotka byla oceněná v Psích sportech.

Ano, to je ta stejná, v popisku je mé jméno ;).

14.1.2017 18:32
Fiona.Praha

XXX.XXX.169.194

shavoid napsal(a):
Ano, to je ta stejná, v popisku je mé jméno ;).

1.2.2017 19:34
Arni

XXX.XXX.111.238

Tak nám pěkně nasněžilo. Ten náš lumpacha si to užívá.

24.4.2017 23:02
bhk

XXX.XXX.214.23

A tak zase já
Něco málo z dnešního dne

25.4.2017 12:35
marcelaamax

XXX.XXX.141.102

Tak se po delší době také ukážeme, sice to není umělecké, ale snad nevadí

Neregistrovaný uživatel

25.4.2017 14:35
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.242.18

marcelaamax napsal(a):
Tak se po delší době také ukážeme, sice to není umělecké, ale snad nevadí

To je tak strašně krásný haf... miluji přesně tyhle psy! úplně jak naše Áťa když byla mladá, teď už je to babča

25.4.2017 15:41
Atheira

XXX.XXX.50.119

Mohl by mi někdo vysvětlit, proč bully tak strašně bere viset na stromě? To maj všichni pořád něco s bojovými psy. Já když už je někde vidím, tak vidím většinou na místo bestie divnou hrušku, která chrčí.

25.4.2017 15:45
Atheira

XXX.XXX.50.119

Jinak já mám tady taky jednu uměleckou, až hrůza. Úplně do galerie.

25.4.2017 18:23
tapina

XXX.XXX.229.177

Atheira napsal(a):
Mohl by mi někdo vysvětlit, proč bully tak strašně bere viset na stromě? To maj všichni pořád něco s bojovými psy. Já když už je někde vidím, tak vidím většinou na místo bestie divnou hrušku, která chrčí.

Protože přece "já jsem motýl!" Koukejte, jak se u toho třepkají. Kdyby byl motýl velikosti psa, dělá úplně stejný zvuk.
Tady jsou 2 můry.

4.7.2017 19:29
Atheira

XXX.XXX.50.119

To tady trochu zapadlo. Léto v plným proudu, neříkejte, že nejsou žádný povedený psí fotky.
Jdu se vetřít s naším dědkem a mojí potřeštěnou kozou z koupačky, tak šup nějaký další pesany na koukání.

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.7.2017 19:55
Uživatel s deaktivovaným účtem

U nás v poslední době jen tahle z horkých týdnů, kdy jsme hlavní procházky přesunuli na šestou ranní. Ještěže se teď zase maličko ochladilo, za mě by takhle mohlo bejt celý léto a třeba 1-2 dny horko, to by bylo akorát :D.

4.7.2017 21:07
Terven

XXX.XXX.110.147

Momentálně za mě ideální počasí, fena je spokojená též. Taky hlasuju, ať je takhle celé léto - v tričku s krátkým a v sandálech se dá a to je pro mě hlavní, tropy by mi též stačily jen na ukázku smajlík
Nicméně jsem taky oprášila ranní vycházky. S předchozí fenou jsme tak chodily běžně, v každou roční dobu to má něco do sebe. Je-li mírná zima a plískanice, ráno většinou bývá kolem nuly nebo mírně pod, takže pes se v polích nezaprasí jako během dne. V létě je zas ráno nejpříjemněji.
Chodívala jsem s bejvalou cca na hoďku či víc, ještě před ranním kafem, s foťákem, býval to takový pěkný start do nového dne.
Oprášila jsem teď starý zvyk, s mlaďoškou to zatím není tak relaxační, musím víc hlídat a zaměstnávat, fotím jen minimálně a žádné makro kytiček - to bych taky mohla zjistit, že jsem bez psa ale už vidím, že to půjde

4.7.2017 21:42
bbejliskáček

XXX.XXX.128.38

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.7.2017 00:22
Uživatel s deaktivovaným účtem

...bhk a marecelaamax - mate doma brachy, nebo "jen" dvojniky?

5.7.2017 11:34
Skyrra

XXX.XXX.234.61

Barzoj a umelecké foto? Jedno bez druhého neexistuje :) :D.

Přidejte reakci

Přidat smajlík