Infarkt, voda v břiše

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
3.1.2017 08:10
pomeranc

XXX.XXX.87.9

Dobrý den,
Máme doma stafforda,11 let. Asi cca před 14 dny prodělal infarkt, následně se mu začalo plnit břicho vodou, což potvrdilo i sono. Dostal léky na odvodnění (teď si nevzpomenu na název).
Včera mu dělal vet ještě EKG, což právě potvrdil masivní infarkt a dostal ještě Enap na to srdíčko. Vyloženě odpouštět vodu z břicha nechtěla, protože nechtěla ještě více zatěžovat srdíčko.
Máte s tímto někdo také zkušenost? Jak u Vás probíhala léčba? Mám strach, že už je to otázka několika měsíců, když má tu vodu v břiše.. nebo léky pomohou?
Díky

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.1.2017 09:42
Uživatel s deaktivovaným účtem

pomeranc napsal(a):
Dobrý den,
Máme doma stafforda,11 let. Asi cca před 14 dny prodělal infarkt, následně se mu začalo plnit břicho vodou, což potvrdilo i sono. Dostal léky na odvodnění (teď si nevzpomenu na název).
Včera mu dělal vet ještě EKG, což právě potvrdil masivní infarkt a dostal ještě Enap na to srdíčko. Vyloženě odpouštět vodu z břicha nechtěla, protože nechtěla ještě více zatěžovat srdíčko.
Máte s tímto někdo také zkušenost? Jak u Vás probíhala léčba? Mám strach, že už je to otázka několika měsíců, když má tu vodu v břiše.. nebo léky pomohou?
Díky

Pokud ten pes trpí selháním srdce, tak jsou dvě možnosti: buď mu zaberou léky - na podporu funkce srdečního svalu a na odvodnění a problém se upraví - pes bude na lécích jako zdravý, nebo jen se snesitelnými potížemi.

nebo léky nezaberou, zůstane zavodněný a v tom případě několik měsíců ani náhodou nevydrží. v případě, že by měl i přes léky zůstat masivně zavodněný je na místě zvažovat jeho utracení.

3.1.2017 10:29
scylla

XXX.XXX.89.110

pomeranc napsal(a):
Dobrý den,
Máme doma stafforda,11 let. Asi cca před 14 dny prodělal infarkt, následně se mu začalo plnit břicho vodou, což potvrdilo i sono. Dostal léky na odvodnění (teď si nevzpomenu na název).
Včera mu dělal vet ještě EKG, což právě potvrdil masivní infarkt a dostal ještě Enap na to srdíčko. Vyloženě odpouštět vodu z břicha nechtěla, protože nechtěla ještě více zatěžovat srdíčko.
Máte s tímto někdo také zkušenost? Jak u Vás probíhala léčba? Mám strach, že už je to otázka několika měsíců, když má tu vodu v břiše.. nebo léky pomohou?
Díky

Můžete ještě léčbu podpořit akupunkturou. Měla jsem fenku, která měla stejný problém, po léčbě a aku žila ještě rok skoro plnohodnotný život. Vyhledejte na internetu Markétu Tomanovou

www.umarkety.cz a požádejte jí o kontakt na jejího manžela Pavla, který dělá výbornou akupunkturu pro lidi i pro psy.

3.1.2017 10:31
pomeranc

XXX.XXX.87.9

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Pokud ten pes trpí selháním srdce, tak jsou dvě možnosti: buď mu zaberou léky - na podporu funkce srdečního svalu a na odvodnění a problém se upraví - pes bude na lécích jako zdravý, nebo jen se snesitelnými potížemi.

nebo léky nezaberou, zůstane zavodněný a v tom případě několik měsíců ani náhodou nevydrží. v případě, že by měl i přes léky zůstat masivně zavodněný je na místě zvažovat jeho utracení.

No jasný chápu, já doufám, že by ho vetka případně po nějaké době odsála, zatím to vypadá, že snad léky na zavodnění zabírají.. Psa bych nechtěla v žádném případě trápit.. smajlík

3.1.2017 10:33
pomeranc

XXX.XXX.87.9

scylla napsal(a):
Můžete ještě léčbu podpořit akupunkturou. Měla jsem fenku, která měla stejný problém, po léčbě a aku žila ještě rok skoro plnohodnotný život. Vyhledejte na internetu Markétu Tomanovou

www.umarkety.cz a požádejte jí o kontakt na jejího manžela Pavla, který dělá výbornou akupunkturu pro lidi i pro psy.

Naše vetka také dělá čínskou medicínu.. zeptám se jí na to.. To mě nenapadlo.. Můžu se zeptat, jak často jste tam docházeli?

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.1.2017 10:33
Uživatel s deaktivovaným účtem

pomeranc napsal(a):
No jasný chápu, já doufám, že by ho vetka případně po nějaké době odsála, zatím to vypadá, že snad léky na zavodnění zabírají.. Psa bych nechtěla v žádném případě trápit.. smajlík

Ne, odsávání v podstatě nemá smysl. ta voda v břiše je důsledek jiného procesu, v tomto případě selhávání srdce. pokud se odsaje, prostě se tam vytvoří hned znova.

3.1.2017 10:36
pomeranc

XXX.XXX.87.9

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ne, odsávání v podstatě nemá smysl. ta voda v břiše je důsledek jiného procesu, v tomto případě selhávání srdce. pokud se odsaje, prostě se tam vytvoří hned znova.

No tak to jste mě opravdu uklidnila, myslela jsem, že odsátí má smysl..když dostává léky na podporu srdce..

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.1.2017 10:44
Uživatel s deaktivovaným účtem

pomeranc napsal(a):
No tak to jste mě opravdu uklidnila, myslela jsem, že odsátí má smysl..když dostává léky na podporu srdce..

Ne, když léky zaberou, tak se voda ztratí sama.

se srdečním selháváním se to má tak, že se dávají léky, co podporují funkci srdečního svalu a další, co ulehčují srdci práci snížením tlaku, takže pak i nemocné srdce stíhá a k zavodnění nedochází.

když to nestačí, přidají se léky na odvodnění, aby se snížilo množství tekutin v organismu a opět, srdce to mohlo stíhat, takže k zavodnění nedochází. ta voda v břiše není nijak oddělena od ostatních tekutin, pokud bude srdce stíhat, tak zmizí, prostě se vstřebá. je tam, protože srdce nestíhá.

3.1.2017 10:58
pomeranc

XXX.XXX.87.9

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ne, když léky zaberou, tak se voda ztratí sama.

se srdečním selháváním se to má tak, že se dávají léky, co podporují funkci srdečního svalu a další, co ulehčují srdci práci snížením tlaku, takže pak i nemocné srdce stíhá a k zavodnění nedochází.

když to nestačí, přidají se léky na odvodnění, aby se snížilo množství tekutin v organismu a opět, srdce to mohlo stíhat, takže k zavodnění nedochází. ta voda v břiše není nijak oddělena od ostatních tekutin, pokud bude srdce stíhat, tak zmizí, prostě se vstřebá. je tam, protože srdce nestíhá.

Hezky jste mi to vysvětlila, děkuji. Budu doufat...

3.1.2017 11:30
scylla

XXX.XXX.150.32

pomeranc napsal(a):
Naše vetka také dělá čínskou medicínu.. zeptám se jí na to.. To mě nenapadlo.. Můžu se zeptat, jak často jste tam docházeli?

5 týdnů každý týden.

3.1.2017 12:20
lesnížínka

XXX.XXX.240.228

Pokud utrpěl masivní infarkt, část srdce nepracuje a zbytek bude mít i přes podporu léky problém to utáhnout. Stav se může momentálně zlepšit po té, co se povede trochu odvodnit, ale postupně se bude stav zhoršovat. Jak dlouho to potrvá se říct nedá, záleží jak velká část srdce je poškozená. Beru dle lidí, táta žil 14dní, i když to vypadalo, že je z toho venku, přišel další infarkt.

3.1.2017 12:44
pomeranc

XXX.XXX.87.9

lesnížínka napsal(a):
Pokud utrpěl masivní infarkt, část srdce nepracuje a zbytek bude mít i přes podporu léky problém to utáhnout. Stav se může momentálně zlepšit po té, co se povede trochu odvodnit, ale postupně se bude stav zhoršovat. Jak dlouho to potrvá se říct nedá, záleží jak velká část srdce je poškozená. Beru dle lidí, táta žil 14dní, i když to vypadalo, že je z toho venku, přišel další infarkt.

Hrozné.. v září jsme uspali mamku.. a ted přijdem o syna.. snad tu ještě chvíli bude..

3.1.2017 14:10
lesnížínka

XXX.XXX.240.228

pomeranc napsal(a):
Hrozné.. v září jsme uspali mamku.. a ted přijdem o syna.. snad tu ještě chvíli bude..

Držím palce, aby to nebylo tak zlé a ještě nějaký rok zvládnul. Uvidíte, jak s lékama. Někdo psal, že u selhávání se to dá zvládnout i pár let. U infarktu to bude asi horší, ale rok třeba dá..Nevím, kolik se dožívají stafové, ale 11 je hezký věk(vím, že nikdy to nebude dost) Co by my za něj dali...Náš berňucha se nedožil ani těch 8

3.1.2017 14:58
pomeranc

XXX.XXX.87.9

lesnížínka napsal(a):
Držím palce, aby to nebylo tak zlé a ještě nějaký rok zvládnul. Uvidíte, jak s lékama. Někdo psal, že u selhávání se to dá zvládnout i pár let. U infarktu to bude asi horší, ale rok třeba dá..Nevím, kolik se dožívají stafové, ale 11 je hezký věk(vím, že nikdy to nebude dost) Co by my za něj dali...Náš berňucha se nedožil ani těch 8

Ježiš.. v 8 letech byl ten náš v nejlepších letech ještě.. to je hrozné.. moc brzo..

24.1.2017 17:39
pomeranc

XXX.XXX.211.169

Přidávám další reakci. Pejsek se bohužel dál zhoršuje. Zavodňuje se čím dál více. Leze mu to i do nohou, jednu zadní nohu má docela dost nateklou a hřeje mu.. Začal občas zvracet a začíná mít průjmy. Nasadila jsem vařené kuřecí a rýži, ale moc tomu nedá../dříve by se užral/.. Uběhlo už 3 neděle.. je mi jasné, že už ho nezachráníme a pomalu se s ním loučím.. Zatím je na tom jinak dobře, jde přivítat návštěvu a komunikuje... Jak mám odhadnout dobu, kdy ho nechat uspat a nechat ho odejít? Nechci aby se trápil..

24.1.2017 20:12
lesnížínka

XXX.XXX.240.228

pomeranc napsal(a):
Přidávám další reakci. Pejsek se bohužel dál zhoršuje. Zavodňuje se čím dál více. Leze mu to i do nohou, jednu zadní nohu má docela dost nateklou a hřeje mu.. Začal občas zvracet a začíná mít průjmy. Nasadila jsem vařené kuřecí a rýži, ale moc tomu nedá../dříve by se užral/.. Uběhlo už 3 neděle.. je mi jasné, že už ho nezachráníme a pomalu se s ním loučím.. Zatím je na tom jinak dobře, jde přivítat návštěvu a komunikuje... Jak mám odhadnout dobu, kdy ho nechat uspat a nechat ho odejít? Nechci aby se trápil..

Až uvidíte, že ho život netěší. Pravděpodobně se ale stihne udusit dřív, než k tomu dojde. Nechci vás tím strašit, prostě to tak je. Bývá to většinou ve spánku. A je to celkem rychlé, asi jako ten infarkt. Je mi to líto, držte se

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.1.2017 20:47
Uživatel s deaktivovaným účtem

To je mi líto a rozhodování nezávidím.
Nicméně, hned v první odpovědi vám psala Bodlinka, veterinářka: v případě, že by měl i přes léky zůstat masivně zavodněný je na místě zvažovat jeho utracení.

Při rozhodnutí "KDY" hodně pomůže náhled někoho zvenčí, kdo třeba psa dlouho neviděl. Vy jste si už "zvykla" na pohled na oteklého psa, ale člověk, který psa znal coby zdravého, se může zhrozit. Když přestává žrát, zvrací a začíná mít průjmy, asi bych dlouho neotálela. Tohle bohužel mít happyend nebude a za sebe říkám, že čím dříve se rozhodnete, tím lépe. Ať se pejsek netrápí a vy si pak nevyčítáte, že jste se nerozhodli dřív. Ono už to, jak píšete: Zatím je na tom jinak dobře, jde přivítat návštěvu a komunikuje... nezní moc dobře, dřív by asi po návštěvě skákal, hrál si... Zkuste si vzpomenout, jak dřív návštěvy vítal a co dělá teď.
Abych nezněla jak nějaký tyran, to vůbec ne. Sama znám moc dobře, jak strašně obtížné je rozhodnout o životě nejlepšího parťáka. Takže se držte a hodně sil k tomu poslednímu kroku.

lesnížínko, to přece nemyslíte vážně? Až uvidíte, že ho život netěší.Pravděpodobně se ale stihne udusit dřív, než k tomu dojde. Nechci vás tím strašit, prostě to tak je. Bývá to většinou ve spánku. A je to celkem rychlé, asi jako ten infarkt.
Že by se pes doslova utopil kvůli zavodnění srovnávat s infarktem, a že to je rychlé? Ale vy vlastně své psy neutrácíte, vy je necháte chcípnout (pardon, zemřít) buď na nemoc či na stáří, tak to berete asi jinak.

24.1.2017 20:57
lesnížínka

XXX.XXX.240.228

Ano, beru to jinak. A ještě k tomu dodám, že nám ani jednou veterinář nenavrhnul, aby jsme psa utratili. Ve chvíli, kdy už mu bylo jasné, že bude konec, nám jen řekl, že kdyby bylo potřeba, ať zavoláme. Absolutně nás ani jeden z vetů, kteří na našem případu byli zainteresovaní(a byli 4) nepřemlouval, ani nenabádal k eutanázii. Nebyla jste u toho, neznáte nás, ani psa. Myslete si o tom své, ale nejste tu od toho, aby jste někoho soudila.

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.1.2017 21:32
Uživatel s deaktivovaným účtem

lesnížínka napsal(a):
Ano, beru to jinak. A ještě k tomu dodám, že nám ani jednou veterinář nenavrhnul, aby jsme psa utratili. Ve chvíli, kdy už mu bylo jasné, že bude konec, nám jen řekl, že kdyby bylo potřeba, ať zavoláme. Absolutně nás ani jeden z vetů, kteří na našem případu byli zainteresovaní(a byli 4) nepřemlouval, ani nenabádal k eutanázii. Nebyla jste u toho, neznáte nás, ani psa. Myslete si o tom své, ale nejste tu od toho, aby jste někoho soudila.

Já nikoho nesoudím, já jen napsala, že to berete jinak. Nechat psa zemřít samovolně nebo mu usnadnit ten odchod bez bolesti.
Utráceli, tedy ono se lépe píše a čte, uspávali, jsme několik psů. U několika z nich šlo o terminální stadium rakoviny, u jiných o věk. Nikdy nám veterinář neřekl či nenavrhl, že zítra byste měli přijet, ať se pejsek netrápí. To není náplní práce veterináře. Kamarád veterinář maximálně jemně naznačí, že možná už je čas. On to nemůže rozhodovat za majitele! To je v kompetenci majitele, paníčků.

Aktevi

24.1.2017 23:27
Aktevi

XXX.XXX.243.228

Pomeranc - mnozstvo odvodnovacej tabletky sa da zvysit. Na zaciatku sa zacina s minimom a casom sa davka zvysuje. Psika noste von cikat aj kazde dve hodinky, nech nezadrzuje moc. Ale pit mu davajte, aby nebol dehydrovany.

Neviem kolko psik vazi, ale von ho noste na rukach, nech sa nenamaha a nezatazuje srdiecko. Drzte ho v teple aby neprechladol v tychto mrazoch.

Bohuzial uz niekolko mesiacov bojujem s mojou fenkou s chorym srdieckom a zavodnenym pluc. Berie Vetmedin na srdiecko a Upcard na odvodnenie. Nastastie mam yorka, takze ho nosim von na rukach.

Chore srdiecko sa zial vyliecit neda, ale drzim palce aby sa stabilizoval. Mozno by pomohli infuzie na posilnenie. Papat davajte to najlepsie z najlepsieho, dolezite je aby vobec nieco jedol a zosilnel. Teraz je aj pocasie nanic a pre kardiakov uplne nevyhovujce. Mozno ak sa otepli bude lepsie. Tiez sa modlim, aby to moje zlaticko bolo na tom aspon tak ako je teraz a nezhorsoval sa jej stav. Jej odchod by som znasala velmi ale velmi tazko.

25.1.2017 12:57
pomeranc

XXX.XXX.87.9

Děkuji za reakce, je to strašně těžké, potřebovala jsem si ulevit.. je to můj miláček, nevím, jak zvládnu být u toho, až naposledy vydechne.. ..

25.1.2017 13:18
hn..

XXX.XXX.245.233

pomeranc napsal(a):
Děkuji za reakce, je to strašně těžké, potřebovala jsem si ulevit.. je to můj miláček, nevím, jak zvládnu být u toho, až naposledy vydechne.. ..

Nechci do toho mluvit, ale ten konec může být škaredý - dusící se pes, s panickým strachem - mám to u psa za sebou. Veterinář nejel a nejel, každá vteřina byla strašně dlouhá - stála jsem se psem v náručí u otevřeného okna a modlila se, ať už ten vet přijede. Takže bych eutanazii neodkládala. Pes bude rád.

25.1.2017 15:09
pomeranc

XXX.XXX.87.9

hn.. napsal(a):
Nechci do toho mluvit, ale ten konec může být škaredý - dusící se pes, s panickým strachem - mám to u psa za sebou. Veterinář nejel a nejel, každá vteřina byla strašně dlouhá - stála jsem se psem v náručí u otevřeného okna a modlila se, ať už ten vet přijede. Takže bych eutanazii neodkládala. Pes bude rád.

Aspoň jste byla u něho.. ale muselo to být hrozné.. Taky se snažím být hodně u něho, občas na mě divně kouká.. tak jako smutně a vyhledává mě očima.. Musím to rozhodnout během pár dnů..

Aktevi

25.1.2017 18:14
Aktevi

XXX.XXX.243.228

Sama musite vidiet ci sa psik dusi. Ci zrychlene dycha, kašle, je nekludny, nevie pokojne lezat /lebo ak ma vodu, lepsie sa mu dycha ak sedi /. Ci sa este tesi z niecoho, ma zaujem o okolie, vladze trosku chodit, ci papá a pod.

Drzime labky, a dajte info ci je spikovi lepsie alebo nie. Hlavne ho nenechavajte sameho teraz.

Aktevi

27.1.2017 15:41
Aktevi

XXX.XXX.243.228

Ako sa ma psik ? Je mu lepsie alebo sa mu pohorsilo ?

27.1.2017 15:46
pomeranc

XXX.XXX.87.9

Aktevi napsal(a):
Ako sa ma psik ? Je mu lepsie alebo sa mu pohorsilo ?

Má se stále stejně.. těžko se mu dýchá a stále se klepe.. Včera jsem mu koupila nové jídlo - hovězí konzervu, dostal ji s rýží a musím říct, že si hrozně pochutnal.. tak jsem byla ráda. Chuť na jídlo stále má, ale bohužel ho moc nesní.. Zítra pojedem za vetem na kontrolu a domluvit se co a jak.. Je mi strašně smutno.. Je mi jasné, že se blíží konec..

Aktevi

28.1.2017 20:54
Aktevi

XXX.XXX.243.228

Myslime na vas ! Pre psika bude navsteva lekara urcite stresujuca, / cesta, strach z lekara / ale dufam ze vydrzi...napiste potom ako ste dopadli...drzte sa !

Aktevi

3.2.2017 09:34
Aktevi

XXX.XXX.243.228

Zadavatelka sa odmlcalq. Rada by som vedela ako sa ma psik ?

3.2.2017 10:50
pomeranc

XXX.XXX.87.9

Přestal mi jíst všechno mimo masa.. tak jsem nakoupila syrové maso.. a papá 3x denně, večer ho oblbnu že mu do přílohy těstoviny nebo rýži přimíchám syrové vejce, tak to si dá.. Nic jiného nechce. Ale přijde mi, že nějak ožil.. možná je to tím počasím, nebo stravou, máme zrovna lepší náladu jak na houpačce, teď je zrovna nahoře.. Ale jinak se situace nemění.. Srdíčko se podle vetky neuzdraví a voda se taky plní jak chce.. jednou mi přijde více zavodnění, jednou méně. někdy má oteklé nohy, někdy ne.. je to zvláštní. Tak si ho ještě užíváme a jsme rádi, že zatím komunikuje.. smajlík

3.2.2017 11:03
lesnížínka

XXX.XXX.240.228

Děkujem za zprávu a dál držíme palce, ať se nehorší

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.2.2017 11:21
Uživatel s deaktivovaným účtem

Pomeranc, za to maso buď ráda, bych mu ani nějaké přílohy nenutila. Pro kardiaka je důležitý příjem kvalitních živočišných bílkovin (pokud má dobré ledviny). Můj brouček kardiak třeba měsíc konzumoval JENOM linecké a prefa sušené kachní maso. Nebo jazyk v aspiku a suchý chleba. Nebo jenom pečené kuře ale nikoliv maso, ale to cokoliv jiného...no na palici a držím palce, ať vám to ještě nějakou tu chvilku vydrží...

3.2.2017 11:38
pomeranc

XXX.XXX.87.9

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Pomeranc, za to maso buď ráda, bych mu ani nějaké přílohy nenutila. Pro kardiaka je důležitý příjem kvalitních živočišných bílkovin (pokud má dobré ledviny). Můj brouček kardiak třeba měsíc konzumoval JENOM linecké a prefa sušené kachní maso. Nebo jazyk v aspiku a suchý chleba. Nebo jenom pečené kuře ale nikoliv maso, ale to cokoliv jiného...no na palici a držím palce, ať vám to ještě nějakou tu chvilku vydrží...

To jsem ráda, protože to by byl už opravdu úplný konec, kdyby přestal žrát... Vezme si i od stolu, jako třeba kolečko šunky nebo plátek sýra, tak jsem ráda, kouká na nás docela hladově a loudile.. Jak říkám, zrovna je docela dobré období, tak jsem ráda, že zas trochu ožil smajlík

similian

3.2.2017 11:53
similian

XXX.XXX.147.188

Nechcem strasit ale uzivajte si tieto chvile polepsenia. Mojmu psikovi sa polepsilo tiez..tyzden pred smrtou

3.2.2017 13:05
pomeranc

XXX.XXX.87.9

similian napsal(a):
Nechcem strasit ale uzivajte si tieto chvile polepsenia. Mojmu psikovi sa polepsilo tiez..tyzden pred smrtou

A chudaček umřel sám? Nebo jste ho uspali? Stejnak je to zvláštní..

Phszdb

3.2.2017 13:18
Phszdb

XXX.XXX.32.74

Nepřestávají hlavně doufat!
My máme zkušenost takovou, že náš minulý Pešan chudinka trpěl epilepsii. Když mu byly krásné čtyři roky, přišel vert a píchl mu injekci proti vzteklině, což se samozřejmě pejskům s epilepsií nesmí. Nastal záchvat, díky němuž pes jen ležel, odmítal žrát i pít, taktže samozřejmě na veterinu. Tam už byl jen na kapačkách, jeho stav se nezlepšoval. Museli jsme ho nechat utratit. Ve čtyřech letech...

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.2.2017 14:29
Uživatel s deaktivovaným účtem

Phszdb napsal(a):
Nepřestávají hlavně doufat!
My máme zkušenost takovou, že náš minulý Pešan chudinka trpěl epilepsii. Když mu byly krásné čtyři roky, přišel vert a píchl mu injekci proti vzteklině, což se samozřejmě pejskům s epilepsií nesmí. Nastal záchvat, díky němuž pes jen ležel, odmítal žrát i pít, taktže samozřejmě na veterinu. Tam už byl jen na kapačkách, jeho stav se nezlepšoval. Museli jsme ho nechat utratit. Ve čtyřech letech...

Jak, nesmí?

epileptici psi se normálně proti vzteklině očkují. teda. psi s idiopatickou epilepsií. psi, co mají záchvaty kvůli nádoru na mozku nebo při jaterním selhání už celkem netřeba očkovat.

3.2.2017 14:32
pomeranc

XXX.XXX.87.9

Phszdb napsal(a):
Nepřestávají hlavně doufat!
My máme zkušenost takovou, že náš minulý Pešan chudinka trpěl epilepsii. Když mu byly krásné čtyři roky, přišel vert a píchl mu injekci proti vzteklině, což se samozřejmě pejskům s epilepsií nesmí. Nastal záchvat, díky němuž pes jen ležel, odmítal žrát i pít, taktže samozřejmě na veterinu. Tam už byl jen na kapačkách, jeho stav se nezlepšoval. Museli jsme ho nechat utratit. Ve čtyřech letech...

No to potěš teda.. to je mazec.. pes v nejlepších letech.. fuj hnus.. smajlík Užívám si každé hezké chvilky, každého pomazlení, každé malé radosti, kterou projeví.. malé procházky o kterou má stále zájem, a každého hezkého pohledu. Vše se snažím zarýt do paměti, až tu nebude.. smajlík

Phszdb

3.2.2017 14:35
Phszdb

XXX.XXX.32.74

pomeranc napsal(a):
No to potěš teda.. to je mazec.. pes v nejlepších letech.. fuj hnus.. smajlík Užívám si každé hezké chvilky, každého pomazlení, každé malé radosti, kterou projeví.. malé procházky o kterou má stále zájem, a každého hezkého pohledu. Vše se snažím zarýt do paměti, až tu nebude.. smajlík

To je vážně hezké..
Ten váš pejsek má vážně štěstí, že vás má.

3.2.2017 14:39
pomeranc

XXX.XXX.87.9

Phszdb napsal(a):
To je vážně hezké..
Ten váš pejsek má vážně štěstí, že vás má.

On to taky ví.. srdeční záležitost

3.2.2017 15:43
noemi

XXX.XXX.64.236

Pokud pejskovi začaly otékat tlapky, tak zkuste dát, jestli Vám to sní bílý jogurt (Hollandia) nebo zakysaný nápoj. Krásně přírodně stahuje vodu z těla - potvrzeno u mne i našeho psa.
Samozřejmě nečekejte zázrak, ale pejskovi to určitě neublíží a jemu se uleví...jen s ním musíte prostě častěji ven.

similian

6.2.2017 21:01
similian

XXX.XXX.147.188

pomeranc napsal(a):
A chudaček umřel sám? Nebo jste ho uspali? Stejnak je to zvláštní..

Umrel nam doma, zlyhalo mu srdiecko. Mal uz dlhsie problemy s dychanim, vraj zvåcsene srdce, plus nejaka ta voda na plucach. I napriek tomu, ze skoro dva tyzdne uz bral lieky, nam odisiel. Ale aspon sa mu polepsilo ku koncu. Stale vsak chyba... smajlík

10.2.2017 14:03
pomeranc

XXX.XXX.87.9

Tak už to vypadá, že se budeme muset příští týden s pejskem rozloučit.. Strava syrového masa mu na chvíli udělala dobře, a to bylo fakt vidět, ale opět se nám dost naplnil vodou.. má nateklou už i papuly, pod krkem a je cítit i na prsou, občas hodně na nohách.. přelévá se, jak nádoba jednou tam a jednou tady.. Je to fakt smutné.. strašně se bojím..

aktevi

10.2.2017 22:47
aktevi

XXX.XXX.243.228

Chudacik a ako sa mu dycha ? Kašle ?

Drzte sa ! Ak uz naozaj psik trpi, nechajte ho odist. Budte pred nim silna a budte mu oporou. Plakat mozete potom. A v inej teme pisali dievcata, ze veterinar ak poprosite pride uspat psika domov. Skuste tak urobit aby umrel doma v klude.

Myslim na vas !

11.2.2017 14:27
pomeranc

XXX.XXX.211.209

Tak jsme dnes bohužel museli nechat našeho pejska odejít.. Bylo to docela náhlé rozhodnutí, je mi strašně smutno, stále ho doma vidím. Spinká v sadě, kam strašně rád chodil na procházky..
Tohle jsou opravdu strašné okamžiky, nepřeju nikomu..
Teď už se z toho jen vybrečet..

aktevi

11.2.2017 19:55
aktevi

XXX.XXX.243.228


Skoda, ze sa tie nase zlaticka dozivaju tak malo rokov. Sama neviem ako to raz prezijem, a to veru moja ma uz 14 rokov a tiez slabe srdiecko.

Kazdopadne vas psik je uz v nebicku a raz sa isto stretnete. A mozno raz, ak prejde tento velky smutok, poskytnete domov inemu drobcekovi, ktoremu date svoju lasku. A tento sa bude na vas z nebicka pozerat a tesit sa, ze ste urobili ineho psika stastnym!

similian

12.2.2017 07:27
similian

XXX.XXX.12.11

pomeranc napsal(a):
Tak jsme dnes bohužel museli nechat našeho pejska odejít.. Bylo to docela náhlé rozhodnutí, je mi strašně smutno, stále ho doma vidím. Spinká v sadě, kam strašně rád chodil na procházky..
Tohle jsou opravdu strašné okamžiky, nepřeju nikomu..
Teď už se z toho jen vybrečet..

To je mi luto. Drzte sa, aj ked boliet to bude este dlho...

12.2.2017 11:15
pomeranc

XXX.XXX.211.2

Děkuji za podporu.. bylo to s Váma tak nějak lepší, když bylo místo, kam jsem si mohla jít postěžovat..
Máme ještě mládě 5 ti měsíční, je to zlatíčko, tak je o lepší. Z jara mu pořídíme parťáka aby nebyl doma sám, když jsme v práci. Díky moc.. přeji krásné dny plné radosti pro Vaše miláčky a jejich hodné páníčky

12.2.2017 11:25
lesnížínka

XXX.XXX.240.228

pomeranc napsal(a):
Děkuji za podporu.. bylo to s Váma tak nějak lepší, když bylo místo, kam jsem si mohla jít postěžovat..
Máme ještě mládě 5 ti měsíční, je to zlatíčko, tak je o lepší. Z jara mu pořídíme parťáka aby nebyl doma sám, když jsme v práci. Díky moc.. přeji krásné dny plné radosti pro Vaše miláčky a jejich hodné páníčky

Vím jak hrozné to je, ani více jak po roce, to úplně nepřebolelo. Určitě jste se rozhodnuli správně a teď se držte ... a mlaďoch vás určitě přivede na jiné myšlenky

Anna K.

12.2.2017 12:17
Anna K.

XXX.XXX.32.74

pomeranc napsal(a):
Děkuji za podporu.. bylo to s Váma tak nějak lepší, když bylo místo, kam jsem si mohla jít postěžovat..
Máme ještě mládě 5 ti měsíční, je to zlatíčko, tak je o lepší. Z jara mu pořídíme parťáka aby nebyl doma sám, když jsme v práci. Díky moc.. přeji krásné dny plné radosti pro Vaše miláčky a jejich hodné páníčky

To je hrozně líto..
Ale z vlastní zkušenosti vím, že další pejsek působí jako lék. Hlavně se držte a nezapomeňte, že pejsek odešel v hezkém věku a prožil krásný život s tou nejlepší paničkou, jakou mohl mít..

13.2.2017 12:56
pomeranc

XXX.XXX.87.9

Anna K. napsal(a):
To je hrozně líto..
Ale z vlastní zkušenosti vím, že další pejsek působí jako lék. Hlavně se držte a nezapomeňte, že pejsek odešel v hezkém věku a prožil krásný život s tou nejlepší paničkou, jakou mohl mít..

Ano to prožil, byl opravdu spokojený a šťastný. Snad se tam nahoře sejde se svojí maminkou, která také bohužel odešla v září (2016). Za krátkou dobu toho bylo ošklivého docela dost.. tak snad máme na hodně dlouho vybráno.. prosím..

Neregistrovaný uživatel

22.2.2022 11:10
Neregistrovaný uživatel

Jdete se poradit ohledně zdravotního problému, prevence nemoci nebo výživy vašeho zvířete? Nově se můžete obrátit rovnou na odborníky v sekci On-line veterinář. Kvalifikovanou odpověď tam dostanete nejpozději během několika hodin. Ať jsou vaši mazlíčci zdraví a spokojení!

Marcelka82

31.3.2023 19:52
Marcelka82

XXX.XXX.42.184

Měli jsme podobný problém, taky voda v břiše a báli jsme se že to bude srdíčko. Nakonec se ukázalo že jsou to játra. Ani jsem nevěděla že psi mohou mít potíže s játry. Probíhalo to hodně jako u člověka, veterinář nám to celé vysvětlovat, že to má vlastně dost podobné příčiny jako u lidí i průběh - jen ti pejsci to hůř snášejí. Nenašla jsem vyloženě článek o vodě v břiše u psů, ale myslím že to zmiňují v tomhle článku, nebo přinejmenším o těch příčinách se dočtete https://medicspark.cz/priznaky/voda-v-brise/

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.4.2023 08:46
Uživatel s deaktivovaným účtem

Marcelka82 napsal(a):
Měli jsme podobný problém, taky voda v břiše a báli jsme se že to bude srdíčko. Nakonec se ukázalo že jsou to játra. Ani jsem nevěděla že psi mohou mít potíže s játry. Probíhalo to hodně jako u člověka, veterinář nám to celé vysvětlovat, že to má vlastně dost podobné příčiny jako u lidí i průběh - jen ti pejsci to hůř snášejí. Nenašla jsem vyloženě článek o vodě v břiše u psů, ale myslím že to zmiňují v tomhle článku, nebo přinejmenším o těch příčinách se dočtete https://medicspark.cz/priznaky/voda-v-brise/

A proč by psi nemohli mít potíže s játry stejně jako lidi?

Když mají nemocné srdíčko, ledviny, slinivku, nádory...

Přidejte reakci

Přidat smajlík