Bonnie8

XXX.XXX.149.3
Dobrý den, již dlouho plánuji koupi psa a teď mám konečně možnost, akorát jsem na vážkách z plemene. Pár věcí o mě.
- Bydlím ve velkém bytě.
- Pořád ještě studuji, takže by byl cca 6-7 hodin sám doma.
- Doma mám ještě kočku, agamu a papouška
- Babička má cvičák, takže v tomto ohledu není žádný problém. (plánuji dělat agility, poslušnost, dogtrekking a celkově chci vyzkoušet vše, až potom co bude psa bavit, tak to budeme dělat)
- Určitě bude s PP a chtěla bych ho/jí nechat uchovnit. (chov ale neplánuji)
- Jsem ranní člověk, takže minimálně hodinová procházka ráno u mě není vůbec problém a odpoledne by jsme byli samozřejmě venku.
- mám možnost chodit na statek
A pár kritérií co bych chtěla, aby pes splňoval :
- kvůli zvířatům co už mám, tak určitě ne žádného loveckého
- pouze střední až velká plemena
- prosím žádného hrubosrstého a bez "spláclého" čenichu
- délka srsti je mi úplně jedno, klidně i s podsadou
- rovnou prosím ne Německého ovčáka ani malinu (ty už v rodině chováme a já k ním nemám takový vztah jako všichni v mé rodině)
A na konec mám ještě jednu otázku, kterou už nějakou chvíli řeším. Psa nebo fenu? Obojí má své pro i proti a proto bych Vás chtěla poprosit, jestli by jste mi to nějak v kostce někdo nevypsal.
Děkuji
B.
Bonnie8

XXX.XXX.149.3
LájošM
napsal(a):
Choďák, australák, střední nebo velký pudl, z velkých mě ještě napadá ruský teriér.
Choďák je hrozně podobný klasickému NO, takže toho zrovna ne. A zapomněla jsem připsat, že se mi nelíbí pudlové a psi typu knírač, takže z Vašich typů mi nejvíc vyhovuje australák, který byl na mém seznamu. Takže moc děkuji.
Za mě ACD. Též plánuji
https://www.ifauna.cz/psi/inzerce/r/detail/2905095/australsky-honacky-pes-prodam-stenata-s-pp/
Je prostě úžasnej
Bonnie8

XXX.XXX.149.3
Andrýsek3
napsal(a):
BŠO, BOC, AUO, krátkosrstá kolie, šeltie (asi už moc malé?), Retrívři, třeba Toller(Joo.jsou lovecký, myslím, že agamu nezakousne), salašníci - Entlebušský, Apenzel.