Varování před veterinářkou Lucií H. z Vizovic

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Vee

30.6.2017 10:14
Vee

XXX.XXX.156.2

Zdravím všechny, kteří občas sledují portály podobné právě tomuto.
Snažila jsem se něco podobného vložit na www.znamylekar.cz, ale bohužel osoba, o které jsem potřebovala něco napsat, tam není zaevidována. Tak tedy k věci. Nedávno nám pejsek požil jed na hlodavce, po čemž mu měla být u paní veterinářky Lucie Hruzíkové z Vizovic poskytnuta péče. I když jí bylo sděleno co se pejskovi stalo, absolutně se nesnažila o jeho záchranu. Nevzala mu krev, nedala mu nic pro to, aby se vyzvracel nebo cokoliv čím by se posnažila z něj to sviňstvo dostat. Dala mu injekci proti dehydrataci, čímž samozřejmě (co dojde i úplnému negramotovi) v jeho těle rozehnala ještě více jed, který v něm byl. Po podání této nesmyslné injekce, za kterou si k tomu všemu zaúčtovala ještě téměř 2000Kč poslala pejska domů bez dalších okolků. Bohužel, co se dalo čekat, pejsek se stále zhoršoval a nic nenaznačovalo tomu, že by mu postup veterinářky měl nějak pomoci. Nedalo se dělat nic jiné, než vyhledat jiného zvěrolékaře. Ve Zlíně - skvělá paní veterinářka Petra Mládková. Okamžitě pejska napojila na nespočet kanyl a kapačku, snažila se mu pomoci, jenže už mu odcházeli veškeré orgány, včetně mozku. I kdyby ho zachránila, pravděpodobně by byl po zbytek života postižený První, co samozřejmě zaznělo bylo, kdo mu podával první pomoc. Byla zhrozená z toho, že někdo, kdo má vystudovanou veterinární školu nedokázal pomoci psovi po požití jedu, což se dnes stává docela často vzhledem k nelidskému jednání některých spoluobčanů. Kdyby paní Lucie Hruzíková vykonávala svou práci úměrně k tomu, jaké si za své činy bere peníze, dnes by tady byl pejsek s námi. Momentálně ale jen a jen jí "vděčíme" za to, že pejsek je po smrti. DŮRAZNĚ VARUJI PŘED TOUTO VETERINÁŘKOU. UMÍ SI SICE ŘÍCT O RANEC PENĚŽ, ALE JEJÍ VÝKON JE ROVEN ÚPLNÉMU H*! Ještě silně uvažujeme o podání trestního oznámení. Pokud se nedokáže postarat o přiotráveného psa, nemá mít ani právo na to, mít před jménem titul MVDr.! Po smrti jsme ji samozřejmě kontaktovali s tím, že jsme si na vyhlášených veterinárních klinikách jak v Brně tak v Hradišti ověřovali, jak postupovat při otravě psa a tato rádoby veterinářka neudělala ani jednu věc z toho, co měla. Její výmluvy byly opravdu na úrovni houpacího koně a jen nás usvědčili v tom, že zvířátkům nepomáhá, ale spíš může uškodit!

30.6.2017 13:56
karo2702

XXX.XXX.172.116

Chápu vaše rozhozřčení, tak strašného veta jsem naštěstí nepotkala.
Ale nechápu jednu věc. Proč jste nejela za jiným veterinářem hned? Sama píšete, že aby to vyzvracel "dojde i úplnému negramotovi" tak proč jste se hned nesebrala a nejela jste?
My řešili před půl rokem stejný problém když naše dvouměsíční štěndo sežralo jed, který nám do zahrady někdo hodil. Sedli jsme do auta a hledali veta rovnou na mobilu.
Neříkejte, že máte v okolí jen jednoho.

30.6.2017 18:17
sisi58

XXX.XXX.191.1

karo2702 napsal(a):
Chápu vaše rozhozřčení, tak strašného veta jsem naštěstí nepotkala.
Ale nechápu jednu věc. Proč jste nejela za jiným veterinářem hned? Sama píšete, že aby to vyzvracel "dojde i úplnému negramotovi" tak proč jste se hned nesebrala a nejela jste?
My řešili před půl rokem stejný problém když naše dvouměsíční štěndo sežralo jed, který nám do zahrady někdo hodil. Sedli jsme do auta a hledali veta rovnou na mobilu.
Neříkejte, že máte v okolí jen jednoho.

Veterinář je studovaný doktor na léčení zvířat. Předpokládá se tedy, že to umí.
Já třeba nevím, jak zachraňovat psa po požití jedu. To, že vee napíše, že by měl pes zvracet, je sice hezké, ale jde taky o to, co to byl za jed a jestli je ještě k něčemu, nutit psa zvracet nebo je to trápení nemocného zvířete.
Vee si uvědomila, že léčba k ničemu nevede a vzala psa k jinému vetovi. Vy jezdíte od veterináře k veterináři, když je váš pes nemocný?
Co by podle vás měla ještě dělat víc?

1.7.2017 15:19
gitule vrtule

XXX.XXX.148.31

Nevím detaily, jak u vás vše probíhalo, ale toto si přečtěte, než začnete podávat trestní oznámení...veterinářku neznám, jsem z jiného kraje
.Nebezpečí otravy psů jedem na hlodavce : Pro chovatele psů a koček či drobných hlodavců, je značnou nevýhodou skutečnost, že u otravy psa kumaríny je, že projevy otravy se objevují několik (2-5) dnů po pozření návnady na hlodavce, a to bývá na zásah veterinárního lékaře již častokrát pozdě. Proto je potřebná zvýšená pozornost u majitelů pejsků a kočiček hlavně v domech kde se provádí pravidelná deratizace, a také venku na vycházkách, kde jsou právě tyto typy jedů používány traviči pro jejich lehkou dostupnost.
PRVNÍ POMOC při otravě psa jedem na hlodavce ( krysy ) : je všeobecná, podobně jako u jiných typů otrav. Navíc i při pouhém podezření na tento typ otravy je vhodné podat pejskovi zvýšené dávky vitaminu K po více dnů. Při opožděné návštěvě veterinárního lékaře v případě již rozvinutých příznaků otravy jedem u pejska, jako je krvácení z nosu, očí, konečníku je intervence lékaře častokrát bohužel bez výsledku. Na místě je tedy při každém podezření na pozření návnady na hlodavce domácím miláčkem vždy a bez prodlení navštívit veterinární pohotovost. Včasná návštěva veterináře výrazně zvyšuje šanci, že u pejska či kočičky nedojde k trvalému poškození zdraví či smrti.

Míra H.

1.7.2017 18:57
Míra H.

XXX.XXX.79.4

I úplnému negramotovi (jak píšete) je jasné, že základní chyba je u majitelky. V případě požití (i podezření) jedu musí pes hned zvracet - ještě dřív než někam pojedu.
Stačí hořčice či ředěný peroxid vodíku a stříkačkou do krku. Potom dávat vitamín K (mám ho pořád doma pro podobné účely).
Jednou se mi to stalo u vysoko březí feny, a žádný problém nebyl.

1.7.2017 21:35
sisi58

XXX.XXX.191.1

Míra H. napsal(a):
I úplnému negramotovi (jak píšete) je jasné, že základní chyba je u majitelky. V případě požití (i podezření) jedu musí pes hned zvracet - ještě dřív než někam pojedu.
Stačí hořčice či ředěný peroxid vodíku a stříkačkou do krku. Potom dávat vitamín K (mám ho pořád doma pro podobné účely).
Jednou se mi to stalo u vysoko březí feny, a žádný problém nebyl.

Problém by nemusel být u běžně zdravého psa, který najednou odpadne. Ale když máte psa nemocného, nemusíte poznat, že je otrávený. A vyvolávat zvracení u nemocného psa nebo psa otráveného včera/předevčírem?
Majitelka šla s nemocným psem k veterináři. Něco jiného by bylo, kdyby nikam nešla a jen loudila rady na netu. Svěřila svého psa odborníkovi. Aspoň si to myslela.
Není její vina, že to špatně dopadlo.
Po prohrané bitvě je každý generálem.

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.7.2017 07:59
Uživatel s deaktivovaným účtem

sisi58 napsal(a):
Problém by nemusel být u běžně zdravého psa, který najednou odpadne. Ale když máte psa nemocného, nemusíte poznat, že je otrávený. A vyvolávat zvracení u nemocného psa nebo psa otráveného včera/předevčírem?
Majitelka šla s nemocným psem k veterináři. Něco jiného by bylo, kdyby nikam nešla a jen loudila rady na netu. Svěřila svého psa odborníkovi. Aspoň si to myslela.
Není její vina, že to špatně dopadlo.
Po prohrané bitvě je každý generálem.

Známe případ jen z jedné strany, z dlouhého příspěvku zadavatelky, dotyčná veterinářka se k němu němůže vyjádřit. Jsme jen na internetu. V tom úplně nejbl.bším případě zadavatelka nikdy žádného psa neměla, ale veterinářce líp kvetou růže a narostla lepší mrkev.
V jiném případě nevíme o jakého psa šlo, jaké příznaky zadavatelka popsala, jestli věděla, že je otrávený a sdělila to i veterinářce ( proč v tom případě nevyvolala zvracení hned, jako první pomoc ona ?).
V každém případě je dobré pro každého majitele psa mít svého veterináře, ke kterému jdu se štěnětem na "vstupní prohlídku", na čipování, na všechna očkování, který pak zná mého psa i mě, může se spolehnout na to jak mu popíšu anamnézu...a pod.

Míra H.

2.7.2017 20:19
Míra H.

XXX.XXX.79.4

sisi58 napsal(a):
Problém by nemusel být u běžně zdravého psa, který najednou odpadne. Ale když máte psa nemocného, nemusíte poznat, že je otrávený. A vyvolávat zvracení u nemocného psa nebo psa otráveného včera/předevčírem?
Majitelka šla s nemocným psem k veterináři. Něco jiného by bylo, kdyby nikam nešla a jen loudila rady na netu. Svěřila svého psa odborníkovi. Aspoň si to myslela.
Není její vina, že to špatně dopadlo.
Po prohrané bitvě je každý generálem.

Já píšu HNED!
To opravdu není včera nebo předevčírem. I 2 hodiny můžou být pozdě.

3.7.2017 07:31
sisi58

XXX.XXX.191.1

Míra H. napsal(a):
Já píšu HNED!
To opravdu není včera nebo předevčírem. I 2 hodiny můžou být pozdě.

To je jak u blbých.
Šla hned, když viděla, že je pes špatný.
Pokud bych já měla chodit k vetovi pokaždé, když je mému psovi blbě, budu tam furt.
Má pokažený žaludek, ( máme ho až od 6 let), a bývá mu z toho šoufl. Doma to řeším, u vetky jsme to také několikrát řešili. Takže já bych asi neběžela se psem hned, když by byl nějaký špatný.
Proto jsem psala, že u zdravého psa se to pozná u nemocného nemusí.
A ano, vím, že každá hodina se počítá. Někdo otrávil naši předchozí fenku. Naštěstí se z toho dostala a ano, zachránila ji dobrá veterinářka, nikoli mé živočišné uhlí z domácí lékárničky.

Míra H.

3.7.2017 11:15
Míra H.

XXX.XXX.79.4

sisi58 napsal(a):
To je jak u blbých.
Šla hned, když viděla, že je pes špatný.
Pokud bych já měla chodit k vetovi pokaždé, když je mému psovi blbě, budu tam furt.
Má pokažený žaludek, ( máme ho až od 6 let), a bývá mu z toho šoufl. Doma to řeším, u vetky jsme to také několikrát řešili. Takže já bych asi neběžela se psem hned, když by byl nějaký špatný.
Proto jsem psala, že u zdravého psa se to pozná u nemocného nemusí.
A ano, vím, že každá hodina se počítá. Někdo otrávil naši předchozí fenku. Naštěstí se z toho dostala a ano, zachránila ji dobrá veterinářka, nikoli mé živočišné uhlí z domácí lékárničky.

Šla hned, když viděla, že je pes špatný.

Z dotazu není zřejmé s jakým časovým odstupem to vše za sebou bylo (minuty, hodiny, dny...), a jak byla otrava zjištěna (přistižení při požeru...). Tak nevím odkud tohle máte, a já neříkám běžet k vetovi pokaždé když je psovi blbě. Ostatně to už je většinou stejně pozdě.
Já píšu o první pomoci okamžitě a na místě.


Pokud zjistím, nebo mám podezření, že pes sežral jed, je třeba HNED vyvolat zvracení. I po několika hodinách ( cca5) to má smysl, protože alespoň část jedu se nevstřebá. Potom uhlí a vitamín K.
Účinky jedu se projevují třeba i za 3-4 dny, a to už je většinou konečná.

Prostě jestli někdo čeká 2 dny jestli bude psovi blbě nebo ne, tak už s tím veterinář většinou moc neudělá. Takže možná je v tom vet úplně nevinně.

3.7.2017 12:20
inusanka

XXX.XXX.98.58

Zadavatelka píše, že nedávno jejich pes požil jed na krysy. Z toho se dá usuzovat, že o tomto věděli a jeli hned po požití. V takovém případě nechápu reakci veterinářky a souhlasím s žalobou. Pokud jeli po pár dnech kdy psovi nebylo dobře a někdo jim řekl, že v místě se tráví, potom je otázka, jakou konkrétní léčbu veterinářka začla. Každopádně já být tou veterinářkou už dávám podnět na policii pro pomluvu a újmu.

3.7.2017 12:54
gitule vrtule

XXX.XXX.148.31

Zadavatelka evidentně jen potřebovala pošpinit jméno veterináře, protože si myslí, že udělal něco špatně.Pokud by lépe informovala, v jakém časovém rozmezí apod. vše proběhlo, dal by se udělat objektivní názor, ale takhle je to o ničem, pokud pes nesežral návnadu pár desítek minut před tím, než dorazili k veterináři, je dávení o ničem.Injekce, kterou majitelka zaplatila by musela být vitamín K, který se podává ve velké míře po požití jedů.Ale z toho mála, co napsala-většina je jen odsuzování postupu lékařky- těžko udělat si názor na věc.A také být v roli vetky, podám trestní oznámení na zadavatelku.

Míra H.

3.7.2017 12:54
Míra H.

XXX.XXX.79.4

inusanka napsal(a):
Zadavatelka píše, že nedávno jejich pes požil jed na krysy. Z toho se dá usuzovat, že o tomto věděli a jeli hned po požití. V takovém případě nechápu reakci veterinářky a souhlasím s žalobou. Pokud jeli po pár dnech kdy psovi nebylo dobře a někdo jim řekl, že v místě se tráví, potom je otázka, jakou konkrétní léčbu veterinářka začla. Každopádně já být tou veterinářkou už dávám podnět na policii pro pomluvu a újmu.

Zadavatelka píše, že nedávno jejich pes požil jed na krysy. Z toho se dá usuzovat, že o tomto věděli a jeli hned po požití

Mně to tak jednoznačné nepřijde. Umím si představit, že se psu udělá zle, a já až potom hledám a zjistím, že se třeba nějak omylem dostal k pytlíku s jedem, ale třeba ani vůbec nevím kdy...

Možná veterinářka opravdu nemohla nic víc dělat, a léčila zcela standardně. Je pochopitelné, že lajkovi to může připadat, že nedělá nic.

3.7.2017 13:42
inusanka

XXX.XXX.98.58

Ano a proto dál píšu...Pokud jeli po pár dnech

Je jednoduché pošpinit jméno veterináři, není ani napsáno, jakou injekci veterinářka aplikovala. Pokud půjdu k druhému lékaři a to se nejedná jen o veterináře, ten předešlý v jeho očích většinou vše babral.
Se zvířaty pracuji od svých patnácti, na škole jsem praktikovala u několika veterinářů a hodně jich poznala při své práci. Jako jiní jsou dobří i špatní, někteří se i bojí například velkých psů, znám veterináře, kterému se oškliví špína. Na základě internetové diskuze bych neodsoudila ani neidealizovala, i když názory klientů jsou pro mne při hledání lékaře pro svá zvířata jedním z faktorů, který beru v potaz.

3.7.2017 17:13
ivulka2

XXX.XXX.155.174

inusanka napsal(a):
Ano a proto dál píšu...Pokud jeli po pár dnech

Je jednoduché pošpinit jméno veterináři, není ani napsáno, jakou injekci veterinářka aplikovala. Pokud půjdu k druhému lékaři a to se nejedná jen o veterináře, ten předešlý v jeho očích většinou vše babral.
Se zvířaty pracuji od svých patnácti, na škole jsem praktikovala u několika veterinářů a hodně jich poznala při své práci. Jako jiní jsou dobří i špatní, někteří se i bojí například velkých psů, znám veterináře, kterému se oškliví špína. Na základě internetové diskuze bych neodsoudila ani neidealizovala, i když názory klientů jsou pro mne při hledání lékaře pro svá zvířata jedním z faktorů, který beru v potaz.

Je možné že první veterinářka na základě skutečnosti dala psu už jen něco na ulevu a to káčku a víc ho netrápila a mezitím neštastní majitele obvolaly další vety a některej se pustil do léčeí už ztraceného případu (v podstatě bez rizika protože to nese ten první na kterého to případně hodí) a jen si pěkně přiloží a vyinkasuje...

4.7.2017 13:05
inusanka

XXX.XXX.98.58

I tak možno, máme informace jen od jedné strany, navíc silně zdeformované.

Přidejte reakci

Přidat smajlík