Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

hanaha

13.8.2017 23:48
hanaha

XXX.XXX.68.117

Jak odnaučit 9týdenní štěně NO aby se zakusovalo do noh? máte na to nějaký fígl? je mi jasné, že to bere všechno jako hru, v tom je podporuju, všichni si s ním hrajeme, má mrtě hraček, pískavejch, plyšovejch i kostiček, ale jakmile procházíme po zahradě rychlejším tempem, zakusuje se nám do noh, nebo kalhot. Problém je že uplně všem, všetně mého 6letého syna a s jejíma jehličkama to není nic moc. Snažím se jí vysvělit, že to nesmí, rázným NE a Fuj, případně nesmíš, ale to ho spíš ještě více rozohní :-P Zkusila jsem i jemně chytnout za krkem za kuži (jako to dělají jejich maminky) a jemňounce zatáhnout, ale to je pro ně zřejmně jen další pobídka ke hře zvané trhaná :-D.

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.8.2017 23:51
Uživatel s deaktivovaným účtem

hanaha napsal(a):
Jak odnaučit 9týdenní štěně NO aby se zakusovalo do noh? máte na to nějaký fígl? je mi jasné, že to bere všechno jako hru, v tom je podporuju, všichni si s ním hrajeme, má mrtě hraček, pískavejch, plyšovejch i kostiček, ale jakmile procházíme po zahradě rychlejším tempem, zakusuje se nám do noh, nebo kalhot. Problém je že uplně všem, všetně mého 6letého syna a s jejíma jehličkama to není nic moc. Snažím se jí vysvělit, že to nesmí, rázným NE a Fuj, případně nesmíš, ale to ho spíš ještě více rozohní :-P Zkusila jsem i jemně chytnout za krkem za kuži (jako to dělají jejich maminky) a jemňounce zatáhnout, ale to je pro ně zřejmně jen další pobídka ke hře zvané trhaná :-D.

Fígl se jmenuje bavlněný uzel. Procházíte po zahradě rychlejším tempem a přitom si hrajete se štěnětem, které je místo do nohavice zakousnuté do bavlněného uzlu, kterým vy neustále hýbete, takže je mnohem zajímavější než nohavice.

Na nějaké nesmíš vám kálí pes.

14.8.2017 06:23
scylla

XXX.XXX.150.32

hanaha napsal(a):
Jak odnaučit 9týdenní štěně NO aby se zakusovalo do noh? máte na to nějaký fígl? je mi jasné, že to bere všechno jako hru, v tom je podporuju, všichni si s ním hrajeme, má mrtě hraček, pískavejch, plyšovejch i kostiček, ale jakmile procházíme po zahradě rychlejším tempem, zakusuje se nám do noh, nebo kalhot. Problém je že uplně všem, všetně mého 6letého syna a s jejíma jehličkama to není nic moc. Snažím se jí vysvělit, že to nesmí, rázným NE a Fuj, případně nesmíš, ale to ho spíš ještě více rozohní :-P Zkusila jsem i jemně chytnout za krkem za kuži (jako to dělají jejich maminky) a jemňounce zatáhnout, ale to je pro ně zřejmně jen další pobídka ke hře zvané trhaná :-D.

Štěkáním zákazů ještě nikdo psovi nic nevysvětlil, musíte najít náhradní činnost, jak píše Bodlinka, Psí maminky chytají štěně za krk jen v okamžiku, kdy ho chtějí zabít, takže to nikdy nedělejte, protože tím se štěně cítí být ohrožené na životě a začne se bránit. Je to pověra, hluboce zakořeněná, ale je to naprostá pitomost. Místo trestání štěně něčemu učte.

hanaha

14.8.2017 08:23
hanaha

XXX.XXX.68.117

Nechytám ho - pod krkem, chytla jsem ho za krkem, tam kde zvířata přenášejí svá mláďata. a druhou rukou mu rozevírala čelist, aby mi pustil mou nohu. Pocit ohrožení u toho rozhodně necítil, spíš se ještě více rozběsnil ve své supr hře zvané lov na cokoli pohyblivého S tou hračkou mě to taky napadlo, většinou když procházím zahradou, tak to tak i praktikuju, uzel má, ten ho zatím moc nezaujal, ale plyšáky, ty miluje a těm dává do těla Ale problém spíš je, když musím něco nést přes zahradu (musím i něco dělat), posledně jsem měla třeba kolečko s hlínou, nebo něco někam nesu-přenáším, běžné práce, tak to odvádění pozornosti hračkou není možné. Spíš mě zajímá jak jste to dělali vy, jestli jste na to měli nějakéj grif, ...vím, že to časem pomine, že je to otázka času
jinak si nestěžuju, odchovala jsem už několik štěňat a každé bylo trochu jiné, některé bázlivé, některé hooodně mazlivé..todle je ale prostě drak Je to štěndo úžasný, sebevědomé, nebojácné a dravé

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.8.2017 08:30
Uživatel s deaktivovaným účtem

S piraňou u přátel jsme zkoušeli již cvičit chůzi - resp. zběsilé poskakování - u nohy, což se vylučuje se zakusováním se do nohou (též jakékoliv usměrnění rukou nebo zákazem vyvolalo pravý opak). Zkusila bych to začít učit a využít v situaci, kdy nemůžete nést hračku. Je třeba ale mít u sebe pamlsky, aby piraňa mohla na konci chůze dostat zaslouženou odměnu.

14.8.2017 08:35
scylla

XXX.XXX.89.110

hanaha napsal(a):
Nechytám ho - pod krkem, chytla jsem ho za krkem, tam kde zvířata přenášejí svá mláďata. a druhou rukou mu rozevírala čelist, aby mi pustil mou nohu. Pocit ohrožení u toho rozhodně necítil, spíš se ještě více rozběsnil ve své supr hře zvané lov na cokoli pohyblivého S tou hračkou mě to taky napadlo, většinou když procházím zahradou, tak to tak i praktikuju, uzel má, ten ho zatím moc nezaujal, ale plyšáky, ty miluje a těm dává do těla Ale problém spíš je, když musím něco nést přes zahradu (musím i něco dělat), posledně jsem měla třeba kolečko s hlínou, nebo něco někam nesu-přenáším, běžné práce, tak to odvádění pozornosti hračkou není možné. Spíš mě zajímá jak jste to dělali vy, jestli jste na to měli nějakéj grif, ...vím, že to časem pomine, že je to otázka času
jinak si nestěžuju, odchovala jsem už několik štěňat a každé bylo trochu jiné, některé bázlivé, některé hooodně mazlivé..todle je ale prostě drak Je to štěndo úžasný, sebevědomé, nebojácné a dravé

Neperte se s ním, není to třeba. Chce to hračku, trpělivost a netahání štěněte za krk, to opravdu nedělejte.

hanaha

14.8.2017 09:00
hanaha

XXX.XXX.68.117

Nedělám to, párkrát jsem to zkusila, jestli toho náhodou nenechá, ale prcek to považoval spíš, za novou vylepšenou hru, takže nic no..
s tím cvičením u nohy se mi zdá dobrý nápad

14.8.2017 09:22
u-Žofka

XXX.XXX.231.146

Nechytám ho - pod krkem, chytla jsem ho za krkem, tam kde zvířata přenášejí svá mláďata.

No, nevím ... pusťte si nějaké video, kde si hrají štěňata (třeba i s maminkou) ve věku toho vašeho - myslím, že uvidíte, že se navzájem chytají za krk v bujaré hře a je to pobídka k zápasení kdo vyhraje... ani maminka štěně za krk nechytá, rozhodně ne proto, aby mu zabránila v činnosti nebo ho nějak trestala. I od ní je to jenom náznakové jednání a v rámci hry... tím fakt ničeho nedocílíte!

Štěně neví, že vy musíte pracovat, nebo že ty nohy, které kouše, jsou šestileté... to vše mu je jedno. Ono se při té hře učí poznávat svět, takže pro něj to není vlastně hra ani zábava, pro něj je to formování osobnosti do budoucna.

Tohle kousací období je pro štěně strašně důležité, a tak ho naopak využívejte k socializaci. Když musíte na zahradě pracovat, tak počítejte s tím, že vám ta práce zabere x-krát více času, ale dělejte ji se štěnětem (i za cenu toho, že to bude o mnoho složitější a delší), ideální je, když to kolečko vrže a skřípá, zahradní hadice je nepřítel č.1, až budete hrabat listí, počítejte s tím, že vám hromadu štěně zase rozhází, ale vše se dá využít k socializaci. Tahejte za sebou petflašky na šňůře, naplněné oblázky, postavte mu na dvorek hromadu z papírových krabic, které může bourat a ničit atd...

Nejsem příznivcem srovnávání psů a dětí, ale jistá paralela tu je: je to jako když maminka v kuchyni "vaří" se svým děckem - trvá to dýl, je kolem toho více bordelu, kolikrát není výsledek takový, ale je to sranda a je to důležité pro vztah do budoucna!
-
O tom, jak ukončovat nežádoucí činnost, nebo jak ukončovat "hru a boj", už tady bylo napsáno na spoustě míst, to nemá cenu psát znovu, to tady najdete...

14.8.2017 17:14
lesnížínka

XXX.XXX.240.228

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
S piraňou u přátel jsme zkoušeli již cvičit chůzi - resp. zběsilé poskakování - u nohy, což se vylučuje se zakusováním se do nohou (též jakékoliv usměrnění rukou nebo zákazem vyvolalo pravý opak). Zkusila bych to začít učit a využít v situaci, kdy nemůžete nést hračku. Je třeba ale mít u sebe pamlsky, aby piraňa mohla na konci chůze dostat zaslouženou odměnu.

Dobrý, ale tomu štěndu je 9! týdnů.

14.8.2017 17:22
lesnížínka

XXX.XXX.240.228

Zadavatelko: chápu, že musíte taky něco dělat, ale máte štěndo. Když jste měla malé děti, tak jste taky musela něco dělat, ale troufla bych si říct, že děti byly na prvním místě. Takže, když si naplánujete práci v zahradě, v první řadě si vymezte chvíli na hraní se štěnětem, nenásilné učení čehokoliv, až bude štěndo rádo, že má od vás klid a může si lehnout, jedte s tím kolečkem. A nebo: píšete, že syn má 6 let. Vražte mu do ruky ten bavlněný uzel, plyšovou hračku, u nás vedl malý froté ručník a ať se se psem honí, bojuje o hračku, lomcuje s ním, až padnou oba. Ono ten pohyb prospěje i synovi. Já měla malá štěnda velkých plemen dvě najednou a většinou jsme po hře padli všichni tři. Já totiž, když vidím někoho, jak před štěně hodí hračku(plyšáka, míč, něco gumového) a hrej si...jen protočím panenky, vemu hračku a se psem si jdu hrát sama.

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.8.2017 17:47
Uživatel s deaktivovaným účtem

lesnížínka napsal(a):
Dobrý, ale tomu štěndu je 9! týdnů.

A proč by nemohlo místo zběsilýho zakusování nohou zběsile poskakovat vedle za pamlsek, formou hry, která ho bude bavit? Když je to divoký a nudí se to, určitě to ocení nějakou zajímavou a prospěšnou činnost, ze který jsou ňamky, a která je člověkem o něco schválenější než požírání lýtek :).

14.8.2017 19:02
lesnížínka

XXX.XXX.240.228

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A proč by nemohlo místo zběsilýho zakusování nohou zběsile poskakovat vedle za pamlsek, formou hry, která ho bude bavit? Když je to divoký a nudí se to, určitě to ocení nějakou zajímavou a prospěšnou činnost, ze který jsou ňamky, a která je člověkem o něco schválenější než požírání lýtek :).

Určitě mohlo, jen si myslím, že je tak rozjívené, že zatím na to nemá myšlenky. První musí vybít energii a pak možná. Ale v 9 týdnech? Je týden doma, na chození u nohy se mi to zdá přehnané, i když chápu, že to myslíte jen formou hry.

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.8.2017 20:53
Uživatel s deaktivovaným účtem

Náše bábi za sebou tahala koště, aby jí naše malá ovčanda nevisela na noze...vyrostla z toho...

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.8.2017 06:56
Uživatel s deaktivovaným účtem

No, ono vůbec není od věci naučit štěně, že když to pustí, ty to odhodíš, ono přinese, tak se zase potaháte a když pustí, že to zase odhodíš, ono se proběhne, přinese, potaháte se...báječná zábava...na to je výborný míček na šňůrce, ten lítá daleko daleko...a člověk má chvilku volno

neboli dát té hře vlastní pravidla a v rámci té hry už se dá štěně naučit spousta užitečných věcí

Růžena Růžová

15.8.2017 10:03
Růžena Růžová

XXX.XXX.13.98

... míček na šňůře je bezva nápad, jak se pes může zabavit sám - pokud hned příjde na to, že větší bžunda je chytit šnůru a mlátit se míčkem po hlavě a nějaké přinášení a přetahování se s páníčkem je proti tomu votrava. :D Takto to praktikovala a praktikuje většina mých psů a psů známých - navzdory trpělivě nacvičovanému držení předmětu v tlamě - tedy správné úchopu! :).

21.8.2017 20:00
jezicek

XXX.XXX.94.7

lesnížínka napsal(a):
Dobrý, ale tomu štěndu je 9! týdnů.

Proc by se dvoumesicne stene nemohlo ucit chodit u nohy.
Naopak je to pekny pripad nauceni a posileni nahradniho chovani, ktere se s okusovanim lytek vylucuje.

Tady ani ne dvoumesicni stene pripravujici se na sluzbu u Rotterdamske policie:

https://www.facebook.com/EenheidRotterdam/videos/1481013251911626/.

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.8.2017 10:21
Uživatel s deaktivovaným účtem

Fena trestá štěňátka stisknutím mordy, podle potřeby sílu reguluje. V žádném případě si od štěňat nenechá vše líbit. Pokud to vaše štěně dělá nevhod, řeknete důrazně NE a v klidu stiskněte čumáček shora mezi palec a ostatní prsty, zhruba 2 cm za čumáčkem, jako by ho vzala fenka mezi zuby, sílu stisku přizpůsobit velikosti a temperamentu štěněte. Štěňátko, pokud je stisk dostatečně silný, většinou tuto činnost přeruší, ale v tom momentě MUSÍ přijít, aspoň ze začátku, odměna v podobě pamlsku nebo hračky a pochvala. Po pár opakováních stačí říci NE a štěňátko dá přednost příjemnějším věcem, které po nepříjemném NE přichází smajlík Zkuste. Ale vše v klidu bez emocí a křiku. Fena se se štěňátky taky nerozčiluje, prostě zasáhne a konec, zase se chová jako by se nic nestalo, tak je potřeba se chovat také a budou nám rozumět smajlík "NE" potom využijete i při jiných nežádoucích činnostech, protože prcek už ho bude znát a časem už stačí pochválit jen ústně smajlík

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.8.2017 10:51
Uživatel s deaktivovaným účtem

Jen pro jistotu ještě dodám, že slovo - povel "NE" vždy musí předcházet stisknutí čumáčku, jinak, se nevytvoří refl. oblouk a nebude fungovat povel, ale až ohnutí pánečka, což nechceme, chceme aby prcek reagoval na "NE", zřejmě to všichni vědí, ale často tuto chybu u pejskařů vidím smajlík

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.8.2017 10:58
Uživatel s deaktivovaným účtem

No už vidím jak se člověku vyloženě podaří ulovit čumák rozřáděného hyperaktivního štěněte a ještě stihnout měřit centimetry, kde že se to má stisknout... :D.

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.8.2017 10:58
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jen pro jistotu ještě dodám, že slovo - povel "NE" vždy musí předcházet stisknutí čumáčku, jinak, se nevytvoří refl. oblouk a nebude fungovat povel, ale až ohnutí pánečka, což nechceme, chceme aby prcek reagoval na "NE", zřejmě to všichni vědí, ale často tuto chybu u pejskařů vidím smajlík

Nevytvoří se co ? Vaši rodiče asi ten kilometrový reflexní oblouk nerespektovali, že.
Často vidíte jak pejskaři mačkají tlamu štěňatům ?
Kde bydlíte, prosím ?
Ne, nechci na exkurzi. Mně se jen nelíbí, co říkáte. Přijdu Vám dát lopatou po tlamě. Na míru.

Varuji, že přijde útok. Jako Vy.

Elikk

23.8.2017 11:32
Elikk

XXX.XXX.26.165

"že slovo - povel "NE" vždy musí předcházet stisknutí čumáčku, jinak, se nevytvoří refl. oblouk a nebude fungovat povel"

ufff.
jestli podnet predchazi povelu - asi to uceni asi neklapne...

ach jo.
a muzu se zeptat -kolik fen a stenat jsi videla? odchovala?

moje fena, když toho mela dost -odchazela. ale většinou byla soucasti hry a vyhledávala ji, provokovala stenda k te hre...nejak si nepamatuju, ze by nejake stene kousala do cumaku...
asi je divna :-D

Stene potrebuje jen přesměrovat - když to jde.
Nebo proste zavrit - kdyz není jina moznost - protoze proste bude kousat i do deti a neprimerene a i par mesicu.

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.8.2017 11:44
Uživatel s deaktivovaným účtem

""že slovo - povel "NE" vždy musí předcházet stisknutí čumáčku, jinak, se nevytvoří refl. oblouk a nebude fungovat povel"

ufff.
jestli podnet predchazi povelu - asi to uceni asi neklapne..."

já tu větu chápu v tomto sledu : povel NE, pak stisknutí čumáku = fungovat to bude.

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.8.2017 11:47
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ano, bude
pes se začne bránit
příště už rovnou při "NE"

ale kdyby se řeklo NE a nabídla se jiná činnost.. ale to je.. práce.

Elikk

23.8.2017 11:54
Elikk

XXX.XXX.26.165

"já tu větu chápu v tomto sledu : povel NE, pak stisknutí čumáku = fungovat to bude."

pak je poradi asi OK.

ale ja bych teda povel NE vůbec v tehle situaci neucila, no...
ucila bych ho uplne v klidu a nebyl by to konec nezadouci cinnosti, ale začátek te zadouci

Elikk

23.8.2017 11:56
Elikk

XXX.XXX.26.165

Jo ale pak teda taky nechapu zavadu "ohnuti panecka" v metrixusmajlík

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.8.2017 12:03
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ach jo, vy jste tu všichni odborníci jak vidím smajlík To bych chtěla vidět, jak rozdováděnému štěňátku vysvětlíte, že nějaká hračka, s kterou si nakonec může hrát kdykoliv, je lepší než nedostižné nohavice, které se ještě tak pěkně brání, tak proč by je jako pouštělo? smajlík No já radila zadavatelce, ne vám ostatním, co si víte vždy rady, jestli to zkusí nebo ne jen na ní.
Jen se tedy divím, když je tolik odborníků, proč na ulici potkávám tolik nevychovaných psů? :D.

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.8.2017 12:05
Uživatel s deaktivovaným účtem

Povel předchází podmíněnému podnětu? První povel potom podnět, někdo je tu natvrdlý?

Elikk

23.8.2017 12:09
Elikk

XXX.XXX.26.166

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Povel předchází podmíněnému podnětu? První povel potom podnět, někdo je tu natvrdlý?

Njn. je. ale nastesti uz jsme prosla osvetou a hned je mi lepe na dusiccesmajlík

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.8.2017 12:14
Uživatel s deaktivovaným účtem

" tak proč by je jako pouštělo?"
no protože ho naučím povel PUSŤ ?!

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.8.2017 12:15
Uživatel s deaktivovaným účtem

Elikk napsal(a):
Jo ale pak teda taky nechapu zavadu "ohnuti panecka" v metrixusmajlík

Koukněte do vlákna o bandogovi, hned přijde osvícení ;-).

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.8.2017 12:16
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
" tak proč by je jako pouštělo?"
no protože ho naučím povel PUSŤ ?!

Pusť a vrazím mu hračku, že jo ?

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.8.2017 12:19
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Pusť a vrazím mu hračku, že jo ?

Sem lepčí...nejdřív vrazím kuřecí stehno coby odměnu (kteréžto může být zároveň i důvodem, proč ta piraňa dobrovolně pustí) a poté hračku coby žádoucí náhradní chování

23.8.2017 12:21
conty

XXX.XXX.103.249

My se zakusujem navzájem

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.8.2017 12:33
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Sem lepčí...nejdřív vrazím kuřecí stehno coby odměnu (kteréžto může být zároveň i důvodem, proč ta piraňa dobrovolně pustí) a poté hračku coby žádoucí náhradní chování

Tak to jste vážně lepčí
já nenosím kuřecí nohy v kapse
nebo ne furt smajlík

achjo tak já myslela jak mě někdo pochválí že už to konečně chápu.

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.8.2017 13:42
Uživatel s deaktivovaným účtem

Nezajímají mě vaše názory (jen zadavatelky, uvidíme, co jí nakonec bude nejlépe vyhovovat a fungovat), nevím proč komentujete moje příspěvky, jakým právem, já se k vašim taky nevyjadřuji i když na ně mám svůj názor. Akorát odrazujete ty, co by třeba i dobře poradili. Nebudu se s vámi porovnávat a už vůbec ne dohadovat, je to pod moji úroveň, proč mě napadáte? Podle vašich komentářů vidím, že toho moc nevíte a ani neumíte, takoví nejraději všem radí a diskutují, ale výsledky žádné (nebo se mýlím?). Já jsem tu přispěla poprvé a naposledy, škoda času s takovými lidmi.
Podívejte se někdy, jak se psi ve smečce mezi sebou trestají, vždy si jdou nejdříve po mordě, až potom po krku a snaží se povalit. Naše ruka pro psy simuluje mordu. Když si nechtějí nechat vzít kost, psovi jdou po mordě, nám po ruce. Tedy trestání nežádoucího chování směrem k nadřízenému členu smečky stisknutím čumáku nebo lepnutím po něm, je pro psy nejsrozumitelnější určitě více než bití novinami nebo vodítkem nebo křičení "to se nedělá?" . Tento způsob k pochopení hiearchie od štěňátka úplně stačí a nemusíme přistupovat k žádnému násilí. Jsou i dominantní psi, kteří se snaží převzít vedení smečky nebo aspoň člověka nerespektují, když podle nich není hoden vedení smečky, nejsou tu jen vystrašení yorkšíři a čivavy nebo mírumilovní retrívři a borderky. Sbohem.

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.8.2017 16:58
Uživatel s deaktivovaným účtem

"nevím proč komentujete moje příspěvky, jakým právem, "
právem diskuze...neb tento prostor, kam různí lidé píší různá písmenka, jest DISKUZÍ

a

sbohem.

23.8.2017 17:08
Žaneta kocková

XXX.XXX.94.50

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Nezajímají mě vaše názory (jen zadavatelky, uvidíme, co jí nakonec bude nejlépe vyhovovat a fungovat), nevím proč komentujete moje příspěvky, jakým právem, já se k vašim taky nevyjadřuji i když na ně mám svůj názor. Akorát odrazujete ty, co by třeba i dobře poradili. Nebudu se s vámi porovnávat a už vůbec ne dohadovat, je to pod moji úroveň, proč mě napadáte? Podle vašich komentářů vidím, že toho moc nevíte a ani neumíte, takoví nejraději všem radí a diskutují, ale výsledky žádné (nebo se mýlím?). Já jsem tu přispěla poprvé a naposledy, škoda času s takovými lidmi.
Podívejte se někdy, jak se psi ve smečce mezi sebou trestají, vždy si jdou nejdříve po mordě, až potom po krku a snaží se povalit. Naše ruka pro psy simuluje mordu. Když si nechtějí nechat vzít kost, psovi jdou po mordě, nám po ruce. Tedy trestání nežádoucího chování směrem k nadřízenému členu smečky stisknutím čumáku nebo lepnutím po něm, je pro psy nejsrozumitelnější určitě více než bití novinami nebo vodítkem nebo křičení "to se nedělá?" . Tento způsob k pochopení hiearchie od štěňátka úplně stačí a nemusíme přistupovat k žádnému násilí. Jsou i dominantní psi, kteří se snaží převzít vedení smečky nebo aspoň člověka nerespektují, když podle nich není hoden vedení smečky, nejsou tu jen vystrašení yorkšíři a čivavy nebo mírumilovní retrívři a borderky. Sbohem.

Jaké vedení smečky? Od kdy člověk vede smečku? :D.

23.8.2017 17:15
barevnalentilka

XXX.XXX.18.30

Žaneta kocková napsal(a):
Jaké vedení smečky? Od kdy člověk vede smečku? :D.

Od té doby co je "dominance" a "respekt", ne?

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.8.2017 09:12
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ano, bude
pes se začne bránit
příště už rovnou při "NE"

ale kdyby se řeklo NE a nabídla se jiná činnost.. ale to je.. práce.

Možná u některých psů funguje...u některých štěňat to vyvolá pouze vyšší a "vzteklejší" intenzitu kousání...

24.8.2017 09:15
scylla

XXX.XXX.150.32

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Fena trestá štěňátka stisknutím mordy, podle potřeby sílu reguluje. V žádném případě si od štěňat nenechá vše líbit. Pokud to vaše štěně dělá nevhod, řeknete důrazně NE a v klidu stiskněte čumáček shora mezi palec a ostatní prsty, zhruba 2 cm za čumáčkem, jako by ho vzala fenka mezi zuby, sílu stisku přizpůsobit velikosti a temperamentu štěněte. Štěňátko, pokud je stisk dostatečně silný, většinou tuto činnost přeruší, ale v tom momentě MUSÍ přijít, aspoň ze začátku, odměna v podobě pamlsku nebo hračky a pochvala. Po pár opakováních stačí říci NE a štěňátko dá přednost příjemnějším věcem, které po nepříjemném NE přichází smajlík Zkuste. Ale vše v klidu bez emocí a křiku. Fena se se štěňátky taky nerozčiluje, prostě zasáhne a konec, zase se chová jako by se nic nestalo, tak je potřeba se chovat také a budou nám rozumět smajlík "NE" potom využijete i při jiných nežádoucích činnostech, protože prcek už ho bude znát a časem už stačí pochválit jen ústně smajlík

Prosím vás, neraďte hlouposti,.

24.8.2017 09:17
scylla

XXX.XXX.150.32

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ach jo, vy jste tu všichni odborníci jak vidím smajlík To bych chtěla vidět, jak rozdováděnému štěňátku vysvětlíte, že nějaká hračka, s kterou si nakonec může hrát kdykoliv, je lepší než nedostižné nohavice, které se ještě tak pěkně brání, tak proč by je jako pouštělo? smajlík No já radila zadavatelce, ne vám ostatním, co si víte vždy rady, jestli to zkusí nebo ne jen na ní.
Jen se tedy divím, když je tolik odborníků, proč na ulici potkávám tolik nevychovaných psů? :D.

Moc doufám, že má zadavatel rozum a vaše nesmysly si nevybere.

24.8.2017 09:19
scylla

XXX.XXX.150.32

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Nezajímají mě vaše názory (jen zadavatelky, uvidíme, co jí nakonec bude nejlépe vyhovovat a fungovat), nevím proč komentujete moje příspěvky, jakým právem, já se k vašim taky nevyjadřuji i když na ně mám svůj názor. Akorát odrazujete ty, co by třeba i dobře poradili. Nebudu se s vámi porovnávat a už vůbec ne dohadovat, je to pod moji úroveň, proč mě napadáte? Podle vašich komentářů vidím, že toho moc nevíte a ani neumíte, takoví nejraději všem radí a diskutují, ale výsledky žádné (nebo se mýlím?). Já jsem tu přispěla poprvé a naposledy, škoda času s takovými lidmi.
Podívejte se někdy, jak se psi ve smečce mezi sebou trestají, vždy si jdou nejdříve po mordě, až potom po krku a snaží se povalit. Naše ruka pro psy simuluje mordu. Když si nechtějí nechat vzít kost, psovi jdou po mordě, nám po ruce. Tedy trestání nežádoucího chování směrem k nadřízenému členu smečky stisknutím čumáku nebo lepnutím po něm, je pro psy nejsrozumitelnější určitě více než bití novinami nebo vodítkem nebo křičení "to se nedělá?" . Tento způsob k pochopení hiearchie od štěňátka úplně stačí a nemusíme přistupovat k žádnému násilí. Jsou i dominantní psi, kteří se snaží převzít vedení smečky nebo aspoň člověka nerespektují, když podle nich není hoden vedení smečky, nejsou tu jen vystrašení yorkšíři a čivavy nebo mírumilovní retrívři a borderky. Sbohem.

Vy jste asi moc smeček neviděl, co? Psi spolu v první řadě komunikují, tedy v sehrané smečce a něco se učí, netrestají se. Kde jste vzal takové kraviny? Proč bití novinami nebo vodítkem? Neznáte jinou formu komunikace než trestání? Mačkání čumáku není podle vás trest a násilí?

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.8.2017 09:55
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Možná u některých psů funguje...u některých štěňat to vyvolá pouze vyšší a "vzteklejší" intenzitu kousání...

Však říkám, je to upozornění na útok - v tomto případě, a fungovat bude
otázka je, vážně chci, aby to fungovalo takto ?
jako věřím, že když psa přejede parní válec, tak bude klidnější
a hlavně, už si na nikoho nedovolí.

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.8.2017 10:52
Uživatel s deaktivovaným účtem

scylla napsal(a):
Vy jste asi moc smeček neviděl, co? Psi spolu v první řadě komunikují, tedy v sehrané smečce a něco se učí, netrestají se. Kde jste vzal takové kraviny? Proč bití novinami nebo vodítkem? Neznáte jinou formu komunikace než trestání? Mačkání čumáku není podle vás trest a násilí?

Zařekla jsem se, že už sem nenapíšu, ale vy jste mě vyprovokovala k poslední reakci, mohl by sem totiž nakouknout někdo, kdo má rozum a chce se začít psům věnovat a myslet si, že jste mě snad přesvědčili.
A vy jste co zač? Že tomu říkáte nesmysly? Kolik je vám let? Mám vůbec vykat? Tohle snad neplodí dospělý příčetný člověk. Kolik jste vycvičila a vychovala psů, jakých plemen a co umí? Máte nějaké vzdělání v biologii a etologii? Kolik zkoušek z výkonu se psy máte a jaké? Proč pořád provokujete? Vy jste někdy smečku viděla? Jak v ní psi tedy komunikovali? Když například chtěli stejnou hračku nebo se při hře více kousli? Jooo oni se vlastně nekoušou, oni komunikují a učí se a co jako, třeba nakupovat ? Protože zřejmě ani ta mírumilovná zvířátka nikdy nic nezakousnou Hrají si vůbec spolu a jak tedy? Karty nebo scrable? Posílají si snad stížnosti a potom omluvné dopisy, když náhodou více přitlačí? a na kost sepsali smlouvu a půjčují si ji? Vždyť jste úplně mimo, přestaňte se do mě navážet nebo mě přesvědčte, že něco se psy děláte, že s vámi vedou plnohodnotný život a nevodíte je v oblečcích po náměstí, máte např. profil na workingdog.eu? - můžete se pochlubit! Četla jste vůbec někdy nějakou literaturu o komunikaci psů? Psi nejsou zmenšení lidé, naštěstí, jsou to nádherná zvířata s nádhernými vlastnostmi a instinkty, ne lidskými ale těmi psími a vy jim je neberte a nedělejte z nich lidi, to jim nejvíce škodí a ubližuje. Nemusíte se mnou souhlasit, ale vaše komplexy si kompenzujte na někom jiném.
Ivana Mázorová
https://cs.working-dog.com/user/Ivana-Mázorová-95060
Tak a teď se představte vy ostatní! Jinak už nereagujte.

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.8.2017 11:14
Uživatel s deaktivovaným účtem

Já mám profil na working-dog a mám profil i na fauně ! a na fb ! a kdo ví kde ještě.. no a to si představte, že někdo nemá vůbec internet a stará se o psy zkažené mačkáním tlamičky (tím to začíná, že)
já nemačkám psovi tlamičku
takže to jako dělám blbě 15 let.. jak já vůbec můžu se psy vylézt na veřejnost.. řekla bych, že mě celkem poslouchají a respekt tu je.. kdyby ne, tak.. to nechcete vědět.. no ale sardullah má ještě horší potvory ! smajlík

pokud mám pracovní plemeno a chci to dělat správně a mít tak úžasné výsledky na soutěžích, tak se mačká tlamička
u jiných psů ne ? jde to i s dospělcem nebo jen štěníkem ? protože dospělý 60kg třeba, to se blbě chytá, ne ?
můžu psa vychovat nějak jinak než mu ukázat kdo je tu pánem mačkáním tlamičky ?

hodně mačkání tlamičky, ano, já vím, zdálo se mi, že je potřeba to vyzdvihnout

mačkání tlamičky (zas smajlík achjo sorry) byste zkusila na mého psa jednou a už byste neměla čím mačkat tlamičky malým štěňátkům

zkrátka, jsou i jiné způsoby, a že neumíte, to není problém ostatních.

24.8.2017 11:30
scylla

XXX.XXX.150.32

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Zařekla jsem se, že už sem nenapíšu, ale vy jste mě vyprovokovala k poslední reakci, mohl by sem totiž nakouknout někdo, kdo má rozum a chce se začít psům věnovat a myslet si, že jste mě snad přesvědčili.
A vy jste co zač? Že tomu říkáte nesmysly? Kolik je vám let? Mám vůbec vykat? Tohle snad neplodí dospělý příčetný člověk. Kolik jste vycvičila a vychovala psů, jakých plemen a co umí? Máte nějaké vzdělání v biologii a etologii? Kolik zkoušek z výkonu se psy máte a jaké? Proč pořád provokujete? Vy jste někdy smečku viděla? Jak v ní psi tedy komunikovali? Když například chtěli stejnou hračku nebo se při hře více kousli? Jooo oni se vlastně nekoušou, oni komunikují a učí se a co jako, třeba nakupovat ? Protože zřejmě ani ta mírumilovná zvířátka nikdy nic nezakousnou Hrají si vůbec spolu a jak tedy? Karty nebo scrable? Posílají si snad stížnosti a potom omluvné dopisy, když náhodou více přitlačí? a na kost sepsali smlouvu a půjčují si ji? Vždyť jste úplně mimo, přestaňte se do mě navážet nebo mě přesvědčte, že něco se psy děláte, že s vámi vedou plnohodnotný život a nevodíte je v oblečcích po náměstí, máte např. profil na workingdog.eu? - můžete se pochlubit! Četla jste vůbec někdy nějakou literaturu o komunikaci psů? Psi nejsou zmenšení lidé, naštěstí, jsou to nádherná zvířata s nádhernými vlastnostmi a instinkty, ne lidskými ale těmi psími a vy jim je neberte a nedělejte z nich lidi, to jim nejvíce škodí a ubližuje. Nemusíte se mnou souhlasit, ale vaše komplexy si kompenzujte na někom jiném.
Ivana Mázorová
https://cs.working-dog.com/user/Ivana-Mázorová-95060
Tak a teď se představte vy ostatní! Jinak už nereagujte.

Ty komplexy a pocit vlastní důležitosti, to musí být asi docela problém, jak vidím Výcvikář, jak jsem předpokládala podle projevu i názorů. Že o jiném způsobu než je trestání nevíte, neznamená, že neexistuje.

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.8.2017 12:11
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Já mám profil na working-dog a mám profil i na fauně ! a na fb ! a kdo ví kde ještě.. no a to si představte, že někdo nemá vůbec internet a stará se o psy zkažené mačkáním tlamičky (tím to začíná, že)
já nemačkám psovi tlamičku
takže to jako dělám blbě 15 let.. jak já vůbec můžu se psy vylézt na veřejnost.. řekla bych, že mě celkem poslouchají a respekt tu je.. kdyby ne, tak.. to nechcete vědět.. no ale sardullah má ještě horší potvory ! smajlík

pokud mám pracovní plemeno a chci to dělat správně a mít tak úžasné výsledky na soutěžích, tak se mačká tlamička
u jiných psů ne ? jde to i s dospělcem nebo jen štěníkem ? protože dospělý 60kg třeba, to se blbě chytá, ne ?
můžu psa vychovat nějak jinak než mu ukázat kdo je tu pánem mačkáním tlamičky ?

hodně mačkání tlamičky, ano, já vím, zdálo se mi, že je potřeba to vyzdvihnout

mačkání tlamičky (zas smajlík achjo sorry) byste zkusila na mého psa jednou a už byste neměla čím mačkat tlamičky malým štěňátkům

zkrátka, jsou i jiné způsoby, a že neumíte, to není problém ostatních.

A podpis? Mrknu se.

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.8.2017 12:13
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A podpis? Mrknu se.

Já si svou vnitřní sílu dokazovat nepotřebuji ;-).

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.8.2017 12:23
Uživatel s deaktivovaným účtem

scylla napsal(a):
Ty komplexy a pocit vlastní důležitosti, to musí být asi docela problém, jak vidím Výcvikář, jak jsem předpokládala podle projevu i názorů. Že o jiném způsobu než je trestání nevíte, neznamená, že neexistuje.

Podpis? S ubožáky co se neumí ani podepsat, se nemám o čem bavit.

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.8.2017 12:24
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Já si svou vnitřní sílu dokazovat nepotřebuji ;-).

24.8.2017 12:26
Andrýsek3

XXX.XXX.171.68

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):

Všimla jste si, že jste na anonymní diskuzi? Proč by se měl proboha někdo podepisovat, aby na vás mohl reagovat..myslím, že podmínky webu určuje někdo jiný, než vy.

24.8.2017 12:32
scylla

XXX.XXX.150.32

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Podpis? S ubožáky co se neumí ani podepsat, se nemám o čem bavit.

Huráááá.

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.8.2017 12:32
Uživatel s deaktivovaným účtem

Megí megí, jsi nečetla, co nám nařídila zdejší supernová říditelka?! :

"Tak a teď se představte vy ostatní! Jinak už nereagujte"

vždyť ty si to tady pleteš s nějakou diskuzí, či s čím...!


Milá říditelko Mázorová, možná by nebylo marné si přečíst pravidla diskuze...dokonce tam je něco i o osobních údajích...

"S ubožáky co se numí ani podepsat se nemám o čem bavit."
ale však sbohem už jsi dala, no...

24.8.2017 12:37
Andrýsek3

XXX.XXX.171.68

Ještě bych Vám něco poradila, když přijdete na anonymní diskuzi a necháte se vytočit prvními příspěvky, tak aspoň neprozrazujte všechno o sobě. Proč? Víte jací jsou lidé na internetu? Díky vašemu odkazu vím, kde bydlíte, jak se jmenujete, co a jaké máte psy, kde pracujete, kde se zdržujete, jaká je vaše rodina, děti, jak všichni vypadají a kde bydlí... Taky toho na sebe prozradím hodně, ale takhle to usnadnit..

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.8.2017 12:41
Uživatel s deaktivovaným účtem

Andrýsek3 napsal(a):
Ještě bych Vám něco poradila, když přijdete na anonymní diskuzi a necháte se vytočit prvními příspěvky, tak aspoň neprozrazujte všechno o sobě. Proč? Víte jací jsou lidé na internetu? Díky vašemu odkazu vím, kde bydlíte, jak se jmenujete, co a jaké máte psy, kde pracujete, kde se zdržujete, jaká je vaše rodina, děti, jak všichni vypadají a kde bydlí... Taky toho na sebe prozradím hodně, ale takhle to usnadnit..

Děkuji, bohužel pozdě smajlík nevěděla jsem opravdu jací jsou lidé smajlík Poprvé a naposledy !

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.8.2017 12:46
Uživatel s deaktivovaným účtem

Pro ty, co se snaží vyzkoušet různé postupy, aby štěně-piraňa přestalo kousat, bych zde chtěla napsat, že jsem ze zoufalství také pár "kravin" vyzkoušela...vypíchla bych zde několik zaručených receptů, které u nás vůbec nefungovali...píšu to, aby bylo vidět, že i mírně pokročilý majitel psa se někdy uchýlí k heslu "zoufalé situace vyžadují zoufalé činy"
a píšu to proto, aby ti co mají to "agresivní štěně" věděli, že si jen teoreticky nehoním triko, ale že je to praktická zkušenost...
Takže:
mírné "vytřepání za kůži", "vyhození za dveře, aby se štěně uklidnilo", vypísknutí "au", aby štěně vědělo, že mě to bolí, pokus o mírné plácnutí-než má ruka osudu "dopadla", tak už v ní bylo štěně zakousnuté, a znehybnění, ne teda přitlačení k zemi, ani držení bříškem nahoru, ale držení zmítající ho se štěněte, aby nemohlo kousat, okřiknutí, povel "fuj", který štěně v jiné situaci již zvládalo a vědělo, že to znamená "nech to být"...všechny výše popsané praktiky se samozřejmě řídily pravidlem štěněti neublížit...

Všechny tyto praktiky měly za následek jediné, ještě větší "agresivitu" a nabuzení štěněte ke kousání a k "boji"...nakonec tedy opravdu zvítězil můj selský rozum a víra, že z toho štěndo vyroste a štěně jsme prostě "umazlili" a světe div se, štěně z toho opravdu vyrostlo...

Jediné, co mělo opravdu smysl bylo strčit feně do tlamičky uzlík nebo jinou hračku a se štěnětem opravdu "fest" bojovat, přetahovat se...aby vybilo tu kousací energii, aby upustilo páru...

Možná, že se hodně submisivní, nebo bojácné štěně nějakých fyzických korekcí (nechci to nazývat tresty, protože štěňata netrestáme) zalekne, resp. dá si říct, ale na ty průbojnější a bojovnější štěňata si myslím, že to fakticky nefunguje...pokud teda netlačíme na pilu takovým způsobem, že štěně "zlomíme" nebo v horší variantě, že se začne bát...

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.8.2017 13:05
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Pro ty, co se snaží vyzkoušet různé postupy, aby štěně-piraňa přestalo kousat, bych zde chtěla napsat, že jsem ze zoufalství také pár "kravin" vyzkoušela...vypíchla bych zde několik zaručených receptů, které u nás vůbec nefungovali...píšu to, aby bylo vidět, že i mírně pokročilý majitel psa se někdy uchýlí k heslu "zoufalé situace vyžadují zoufalé činy"
a píšu to proto, aby ti co mají to "agresivní štěně" věděli, že si jen teoreticky nehoním triko, ale že je to praktická zkušenost...
Takže:
mírné "vytřepání za kůži", "vyhození za dveře, aby se štěně uklidnilo", vypísknutí "au", aby štěně vědělo, že mě to bolí, pokus o mírné plácnutí-než má ruka osudu "dopadla", tak už v ní bylo štěně zakousnuté, a znehybnění, ne teda přitlačení k zemi, ani držení bříškem nahoru, ale držení zmítající ho se štěněte, aby nemohlo kousat, okřiknutí, povel "fuj", který štěně v jiné situaci již zvládalo a vědělo, že to znamená "nech to být"...všechny výše popsané praktiky se samozřejmě řídily pravidlem štěněti neublížit...

Všechny tyto praktiky měly za následek jediné, ještě větší "agresivitu" a nabuzení štěněte ke kousání a k "boji"...nakonec tedy opravdu zvítězil můj selský rozum a víra, že z toho štěndo vyroste a štěně jsme prostě "umazlili" a světe div se, štěně z toho opravdu vyrostlo...

Jediné, co mělo opravdu smysl bylo strčit feně do tlamičky uzlík nebo jinou hračku a se štěnětem opravdu "fest" bojovat, přetahovat se...aby vybilo tu kousací energii, aby upustilo páru...

Možná, že se hodně submisivní, nebo bojácné štěně nějakých fyzických korekcí (nechci to nazývat tresty, protože štěňata netrestáme) zalekne, resp. dá si říct, ale na ty průbojnější a bojovnější štěňata si myslím, že to fakticky nefunguje...pokud teda netlačíme na pilu takovým způsobem, že štěně "zlomíme" nebo v horší variantě, že se začne bát...

PS:
ještě jsem také zkoušela ignoraci a nebo otočení se ke štěněti zády, protože to mu přeci dojde, že já "vůdce" jsem ukončila hru...no nedošlo, štěně to vytáčelo k nepříčetnosti a skončilo to "pokousáním" i jiných částí těla než jen rukou...

Accuracy

24.8.2017 14:08
Accuracy

XXX.XXX.1.226

jde to i s dospělcem nebo jen štěníkem ? protože dospělý 60kg třeba, to se blbě chytá, ne ?

Já vím, že strkám hlavu do oprátky...
Jde to i s 60kg dospělcem, pokud je na to zvyklý. Funguje to tak, že chytnete psa za čumák svrchu a zespodu, jemně, ale pevně, a zavřete mu tlamu. Sklidní se. U štěňat to má být reflex, který věkem vyprchá, ale když to budete používat, štěněti to „zůstane“ a ponese si to i do dospělosti. Jestli to dělá fena, netuším, ale vlci to dle jednoho dokumentu skutečně dělají. Není to trest, ale způsob komunikace.
Když to děláte s citem, nemá to s týráním zvířat nic společného. Že existují i lepší způsoby, to uznávám. Na druhé straně - každý z nás byl někdy mladý, nezkušený a ochotný zkusit v podstatě cokoli.
Dá se to použít i k dobrým věcem. Např. známá má takhle vedeného psa, který se po stisknutí tlamy uklidní v podstatě z jakéhokoli stavu, třeba i ze strachu apod. Na Silvestra si to dost chválí, tři čtvrtě hodiny prosedí vedle psa a uklidňuje, rozptyluje a konejší, ale když to jinak nejde, tak mu ten čumák chytí. Pes se nebrání, neuhýbá, není to žádné krocení divé zvěře. Jak říkám, musí být zvyklý a musí to dělat někdo, komu pes věří.

A teď do mě!

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.8.2017 14:36
Uživatel s deaktivovaným účtem

"po pár opakováních stačí říci NE a štěňátko dá přednost příjemnějším věcem" a "fena trestá štěňátka stisknutím mordy, podle potřeby sílu reguluje. V žádném případě si od štěňat nenechá vše líbit" a "štěňátko, pokud je stisk dostatečně silný, většinou tuto činnost přeruší"

mi jako využití akupresurních bodů nepřijde
ale je fakt, že někdy se to prolíná - když bolí noha a dáte si pořádnou facku, tak na bolest nohy zapomenete smajlík

neříkám, že fena štěňata netrestá
trestá, normálně, ale my to neumíme, tak nevím proč bychom si měli hrát na pány tvorstva, neumíme psí řeč, nevíme co přesně ta fena říká, vidíme jen jak je například připlácne tlamou k zemi (co když říkala - hele neblbni víš že máš slabý srdce).. anebo vysvětlovala jak zabít zajíce, co já vím právě
a pak si myslíme, že my připlácneme psa k zemi správně, ve stejné situaci, se stejnou emocí a průpovídkou



Elikk

24.8.2017 16:24
Elikk

XXX.XXX.26.165

Sice v ang, ale docela srozumitelne popsano smajlík

https://pethelpful.com/dogs/Understanding-Muzzle-Grabs-in-Dogs.

sh

24.8.2017 21:43
sh

XXX.XXX.244.143

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Nezajímají mě vaše názory (jen zadavatelky, uvidíme, co jí nakonec bude nejlépe vyhovovat a fungovat), nevím proč komentujete moje příspěvky, jakým právem, já se k vašim taky nevyjadřuji i když na ně mám svůj názor. Akorát odrazujete ty, co by třeba i dobře poradili. Nebudu se s vámi porovnávat a už vůbec ne dohadovat, je to pod moji úroveň, proč mě napadáte? Podle vašich komentářů vidím, že toho moc nevíte a ani neumíte, takoví nejraději všem radí a diskutují, ale výsledky žádné (nebo se mýlím?). Já jsem tu přispěla poprvé a naposledy, škoda času s takovými lidmi.
Podívejte se někdy, jak se psi ve smečce mezi sebou trestají, vždy si jdou nejdříve po mordě, až potom po krku a snaží se povalit. Naše ruka pro psy simuluje mordu. Když si nechtějí nechat vzít kost, psovi jdou po mordě, nám po ruce. Tedy trestání nežádoucího chování směrem k nadřízenému členu smečky stisknutím čumáku nebo lepnutím po něm, je pro psy nejsrozumitelnější určitě více než bití novinami nebo vodítkem nebo křičení "to se nedělá?" . Tento způsob k pochopení hiearchie od štěňátka úplně stačí a nemusíme přistupovat k žádnému násilí. Jsou i dominantní psi, kteří se snaží převzít vedení smečky nebo aspoň člověka nerespektují, když podle nich není hoden vedení smečky, nejsou tu jen vystrašení yorkšíři a čivavy nebo mírumilovní retrívři a borderky. Sbohem.

Podivejte se jak se ve smecce fena i pes nechaji stenaty okusovat a az kdyz je toho moc tak odchazi. Trestaji drze vyrostky. U tak maleho stenete je to normalni hra na lov a jako nahradu muzu za sebou tahat prave ten uzel at si lovi ho, kdy se stejne zakousne do nohavice tak zastavim sundam ho a navnadim na uzel, casem bude hledat uzel a ne nohu. Takove obdobi maji i kocky, ty si i vyskoci na stehno, zakousnou se a zatnou drapy a taky je to prejde.

25.8.2017 09:04
Iliena

XXX.XXX.37.7

sh napsal(a):
Podivejte se jak se ve smecce fena i pes nechaji stenaty okusovat a az kdyz je toho moc tak odchazi. Trestaji drze vyrostky. U tak maleho stenete je to normalni hra na lov a jako nahradu muzu za sebou tahat prave ten uzel at si lovi ho, kdy se stejne zakousne do nohavice tak zastavim sundam ho a navnadim na uzel, casem bude hledat uzel a ne nohu. Takove obdobi maji i kocky, ty si i vyskoci na stehno, zakousnou se a zatnou drapy a taky je to prejde.

Z přítelova pohledu byla horší ta kočka. To byla expertka, vyloženě si ho vybrala za cíl . Vždycky někde potajmu číhala a jakmile se k ní otočil zády, hups přímo na záda a pořádně zaseknout drápy Bože to u nás bylo pořád řevu
Ne fakt, oproti tomuhle je zakusování do nohavic sranda

25.8.2017 09:33
Andrýsek3

XXX.XXX.212.56

Iliena napsal(a):
Z přítelova pohledu byla horší ta kočka. To byla expertka, vyloženě si ho vybrala za cíl . Vždycky někde potajmu číhala a jakmile se k ní otočil zády, hups přímo na záda a pořádně zaseknout drápy Bože to u nás bylo pořád řevu
Ne fakt, oproti tomuhle je zakusování do nohavic sranda

To je pravda, zlatý štěně. Kocourovi bude už rok a pořád má ty svoje chvilky, kdy mi útočí na lýtka a stehna a to tak bolí! On je celkově takový hodně kousací, drápy skoro nepoužívá, ale ty zuby, to mě vždy zažene do kouta... Musí to být super pohled jak couvám před kočkou.

25.8.2017 11:34
Iliena

XXX.XXX.130.8

Andrýsek3 napsal(a):
To je pravda, zlatý štěně. Kocourovi bude už rok a pořád má ty svoje chvilky, kdy mi útočí na lýtka a stehna a to tak bolí! On je celkově takový hodně kousací, drápy skoro nepoužívá, ale ty zuby, to mě vždy zažene do kouta... Musí to být super pohled jak couvám před kočkou.

Úplně to vidím já to měla dobrý. Já byla ta "máma" ke který se chodila mazlit a spát no přítel byl ta velká věc na hraní

25.8.2017 12:01
lesnížínka

XXX.XXX.240.228

Když to přešlo na kočky mám britky, totálně klidné kočky, nikdy nějak nekousali, neškrábali(je to kočka a kocour) Kočka poškrábe jen, když se ji snažím vzít do náruče a někam přenést - to absolutně nesnese, takže ji nenosím, pokud nutno pak tak, že ji chytím pod pažečkama a s předpaženýma rukama(aby mi nikam nedosáhla) ji postavím na stůl, kde má misky. To už se naštěstí za 9let naučila, že ji dávám ke žrádlu a nechci ji zabít, tak už tak nevyvádí Kocour zase chtěl vleže hladit, ale pak už začal útočit na ruce, kdy k tomu kousání přidal drápy na všech 4 tlapkách a to byla někdy bolest, že bych si cvr.la. To se odnaučil tak, že jsem už zareagovala na první náznak rázným ne a ukončila veškerou hru. Už pár let to také nedělá Psi byli proti projevům koček zlatí, kočičí zuby a drápy...to je jiný level

Přidejte reakci

Přidat smajlík