Luci.Ka

XXX.XXX.110.74
Dobrý den, chtěla bych se zeptat jestli bych mohla mít plemeno Border Kolie. Jsem studentka a mám byt 2+1 a doma nejsem zhruba 8-9 hodin. Chtěla bych si toto plemeno pořídit, ale nejsem si jistá, jestli by se tento pejsek moc netrápil, i kdyby by mu bylo poskytnuto dost aktivity. Předem děkuji za odpovědi.
Pes to zvládne. Ale musíte počítat s tím, že po tom, co přijdete ze školy mu dáte většinu svého volného času. Se štěnětem je to složitější, určitě by to chtělo být s ním aspoň 2 týdny doma - učit samostatnosti a čistotnosti a pak stejně, aby někdo chodil venčit, je dost možné, že se nehody doma budou stávat ještě do půl roku. Hlavně hodně vyžití a zaměstnání hlavy během zbytku dne.
Uživatel s deaktivovaným účtem

scylla
napsal(a):
Tak, že kašlou na fyziologické potřeby svých psů. A to, že to dělají, z toho snad nedělá normu.
To by si nemohl pořídit psa nikdo, kdo bydlí v bytě a zároveň má tu smůlu, že není milionářem, rentiérem, důchodcem či vydržovanou milenkou nebo milencem,...
Není to ideální, na tom se shodneme.
Do bytu bych nepořizovala borderu (ano, jsou pořád módní, stejně jako australáci), ani žádné jiné podobně hyperaktivní plemeno. Tím nemyslím pořídit nějakou rukavici... Velcí či větší psi jsou většinou mnohem klidnější než trpaslíci.