Australský ovčák - čas

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Niji2219

29.9.2017 16:59
Niji2219

XXX.XXX.14.170

Zdravím! Na jaře si budu pořizovat pejska a přemýšlím nad australským ovčákem. Máte někdo zkušenosti s jeho aktivitou? Já studuji, tímpádem jsem párkrát za týden ve škole 9 hodin, měla bych na něj čas tak hodinu ráno a po škole celý den, občas teda -2 hodiny na učení. Bydlím ve velkém rodinném domě se zahradou a s mým druhým psem, který je ale už ve svých letech. Bojím se, že ho nebudu moci časově zvládat, někteří lidé píší že je méně náročný než borderka, stejně se ale bojím o to, že těch 9 hodin nebude moci co dělat a nudit se. Co myslíte?

29.9.2017 21:16
samik49

XXX.XXX.78.43

Tak je potřeba dát mu každý den po škole dostatek aktivity, ale zároveň pejska i naučit odpočívat.9 hodin určitě nejsi ve škole každý den... Já mám borderku a po dobu, kdy jsem v práci (někdy 6, někdy i těch 9 hodin) spí. Ale pak jí nechám na volno vyběhat, beru jí běhat v postroji nebo s ní jdu na cvičení - dogdancing, pasení, poslušnost.. Australák je trochu klidnějšího temperamentu než borderka (většinou), ale určitě to není tak, že by mu stačila zahrada a delší procházka jen o víkendu. Bude potřeba se mu věnovat.

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.9.2017 23:17

Niji2219 napsal(a):
Zdravím! Na jaře si budu pořizovat pejska a přemýšlím nad australským ovčákem. Máte někdo zkušenosti s jeho aktivitou? Já studuji, tímpádem jsem párkrát za týden ve škole 9 hodin, měla bych na něj čas tak hodinu ráno a po škole celý den, občas teda -2 hodiny na učení. Bydlím ve velkém rodinném domě se zahradou a s mým druhým psem, který je ale už ve svých letech. Bojím se, že ho nebudu moci časově zvládat, někteří lidé píší že je méně náročný než borderka, stejně se ale bojím o to, že těch 9 hodin nebude moci co dělat a nudit se. Co myslíte?

A co ten starší pes? Přijde ti zbytečné se věnovat jemu?

Niji2219

29.9.2017 23:51
Niji2219

XXX.XXX.14.170