Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
29.12.2017 12:10
Mr.K

XXX.XXX.114.151

Prosím o radu
Jsem student a bydlím na intru ale, na víkendy jsem doma u rodičů. Zvažuji koupi psa ale nevím jestli by nějaké plemeno bylo vhodné pro to abych mu věnoval 100% času jen o víkendu a ve všední dny by ho rodiče jen krmily. A pak mám ještě jeden nárok a to je sportovní pes(jen aby nebyl uplný lenoch).děkuji.
PS.Měl by velký prostor k pohybu.

29.12.2017 12:13
Tedysek

XXX.XXX.37.92

Na to není vhodný žádný pes. Natož akční plemeno. Bohužel. Pes potřebuje každý den péči.

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.12.2017 12:18

Mr.K napsal(a):
Prosím o radu
Jsem student a bydlím na intru ale, na víkendy jsem doma u rodičů. Zvažuji koupi psa ale nevím jestli by nějaké plemeno bylo vhodné pro to abych mu věnoval 100% času jen o víkendu a ve všední dny by ho rodiče jen krmily. A pak mám ještě jeden nárok a to je sportovní pes(jen aby nebyl uplný lenoch).děkuji.

...pokud mu nebudou rodiče věnovat každý den svůj čas a tím nemyslím jen na vykydání kotce a nakrmení, tak stoprocentně ne...

29.12.2017 12:45

Mr.K napsal(a):
Prosím o radu

Na to je vhodný leda tak nějaký umělý.
Chceš si pořídit psa, ale pes je přítel, člen rodiny, ne kolo, které po proježděném víkendu odložíš.
Pes se nedá odložit na dvůr či jinam pouze s přísunem krmení, pes potřebuje aby se mu DENNĚ někdo věnoval, učil ho, vychovával ho,... ne jen krmil a venčil. Pokud by rodiče souhlasili a ujali se jeho výchovy a výcviku, bude to pes rodičů, s nimi bude trávit většinu času, s nimi naváže nejužší vztah a je bude považovat za své pány. Z tvého příspěvku ale vyplývá, že rodiče nemají zájem psa vychovávat, věnovat se mu, jsou ochotni jen krmit...
Počkej, až budeš mít na psa podmínky.

29.12.2017 15:01
jahodapavel

XXX.XXX.168.150

Nedej na předchozí komentáře. Jejich autoři jsou postižení. Znám mnoho lidí kteří jsou na intru a mají doma psa o kterého se přes víkend starají rodiče a psi jsou v pohodě.

29.12.2017 15:06