Zdravím, chci se zeptat. Nikdy jsem datum u granuli neřešila, ale ted jsem si všimla EXP: 21.02.2018 u granuli brit care s lososem. Koupila jsem si jen kilovku, a ted mam takový smíšený pocity :D. Bylo to normálně v regálu, nijak nezlevneny, nikdo mě na to neupozornil. Až ted na to doma koukám. Nebo najdu na pytli jiný datum jakoze spotřebujte do?
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.150.97
Musí uznat reklamaci a hodně se omluvit. Prošlé zboží se nesmí prodávat ani se slevou. Se slevou se smí prodávat zboží, které je potřeba rychle vyprodat, protože se blíží doba expirace. Teoreticky by jste jim mohla dost zavařit. Já bych se ale spokojila s omluvou a výměnou zboží.
Uživatel s deaktivovaným účtem

Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Musí uznat reklamaci a hodně se omluvit. Prošlé zboží se nesmí prodávat ani se slevou. Se slevou se smí prodávat zboží, které je potřeba rychle vyprodat, protože se blíží doba expirace. Teoreticky by jste jim mohla dost zavařit. Já bych se ale spokojila s omluvou a výměnou zboží.
To není pravda.Zboží označené spotřebujte do, se nesmí prodávat, ale zboží označené minimální trvanlivost se může prodávat se slevou, umístěné na označeném místě i po datumu minimální trvanlivosti.
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.150.97
Aha, to jsem nevěděla. Díky za info!
Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
To není pravda.Zboží označené spotřebujte do, se nesmí prodávat, ale zboží označené minimální trvanlivost se může prodávat se slevou, umístěné na označeném místě i po datumu minimální trvanlivosti.
Jen upřesním, že zboží po "minimální trvanlivosti" se může prodavat i bez slevy. Jen musí byt správně označené a samostatně umístěné. Za bezpečnost potom ručí prodejce.