Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
5.8.2018 18:05
Ondra12

XXX.XXX.32.176

Dobrý den. Nemohu se rozhodnout nad plemenem psa.Napiště mi sem nějaké zkušenosti z určitýma rasama, popř. jak je náročný na procházky atd. Samozřejmě nemyslím jen vzhled, ale také na chování a náročnost chovu vhodnou pro mě. Napíšu sem pár podmínek, aby bylo pro mě plemeno vhodné. Děkuji všem za rady.

- Je mi čerstvě 15 let.
- Jsem naprostý začátečník v chovu psa (max. procházky a kontakt se psem u babičky)
- Chtěl bych plemeno středně velkého vzrůstu
- nejvíce by mi vyhovovala krátká srst bez nějaké speciální péče
- máme veliký rodinný dům se zahradou, ale v bytě převážně nebude
- V rodině nemáme žadné alergiky
- žádný koníček nedělám (pouze škola), odpoledne mám volná
- Víkendy mám také volné a čas na procházky, výlety.

5.8.2018 18:35
polárka.15

XXX.XXX.228.120

Český strakatý pes a nebo Chodský pes.

5.8.2018 19:12
Ondra12

XXX.XXX.32.176

Děkuji, promyslím.

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.8.2018 19:56

Ty víš pouze to, že chceš psa?

Proč ho chceš? Co chceš se psem dělat, podnikat? Odpověď na tuto otázku by pomohla při doporučení plemene.
Víš, trochu nechápu, že nepřemýšlíš sám nad plemeny, a že si nějaká nevytipuješ, ta, která se ti líbí vzhledově i povahově dle charakteristik, které se dočteš v literatuře nebo na netu. Nebo máš nějaká vytipovaná? Která?

5.8.2018 22:55
Ondra12

XXX.XXX.32.176

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ty víš pouze to, že chceš psa?

Proč ho chceš? Co chceš se psem dělat, podnikat? Odpověď na tuto otázku by pomohla při doporučení plemene.
Víš, trochu nechápu, že nepřemýšlíš sám nad plemeny, a že si nějaká nevytipuješ, ta, která se ti líbí vzhledově i povahově dle charakteristik, které se dočteš v literatuře nebo na netu. Nebo máš nějaká vytipovaná? Která?