Jess0847

XXX.XXX.168.73
Zdravím,
s přítelem zvažujeme pořízení pejska, samozřejmě s PP, jen se nemůžeme shodnout na plemeni a tak píšu sem o radu.
Jsme mladý pár, já studuji přítel pracuje. Po pořízení štěněte máme určitě v plánu nějakou dobu s pejskem zůstat doma než se rozkouká v okolí. Máme velkou zahradu (1,5 ha) takže spíše velké plemeno. Chceme psa mírné povahy, vhodného k jiným zvířatům a dětem.
Pejsek by měl kotec s boudou, přes zimu pelech v kotelně. S tím, že v boudě by byl opravdu jen na noc jinak by byl venku a s námi.
Nevíme, jaké plemeno by toto zvládlo co nejlépe. Zkušenosti se psi oba máme.
hmn

XXX.XXX.4.31
no, to zadání je spíše žádné než nějaké
nějakou hrubou představu by to chtělo, a my pak napíšeme, proč ne...
"Hodného k dětem a domácím zvířatům mít při dobré výchově budete skoro z každého plemene"
k těm zvířatům bych si to až takto netroufla říci
ono u některých plemen a některých jedinců ta "dobrá výchova" bude představovat celoživotní makačku.....
Doporučuji přečíst diskuse na téma: Chci psa. Nevíte jakého?
https://www.ifauna.cz/psi/diskuse/detail/3702601/vhodne-plemeno?from-list=1#a3702606
Jess0847

XXX.XXX.168.73
juhaj
napsal(a):
A jinak si představujete co, chcete psa víceméně na zahradu, sem tam procházku, nebo nějaký psí sport, nebo na tůry, hlídače, nebo psa k návštěvám. Hodného k dětem a domácím zvířatům mít při dobré výchově budete skoro z každého plemene.
Jé na to sem zapomněla 🙈 samozřejmě že na výlety, procházky a zahradu převážně ☺️ člen rodiny prostě
Uživatel s deaktivovaným účtem

Jess0847
napsal(a):
Jé na to sem zapomněla 🙈 samozřejmě že na výlety, procházky a zahradu převážně ☺️ člen rodiny prostě