Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
11.8.2020 00:57
Balboo1

XXX.XXX.11.75

Zdravim, zde prosím vkládejte a pochlubte se svými krásnými yorkšírky bez PP😊😘

Neregistrovaný uživatel

11.8.2020 04:10
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.16.26

Balboo1 napsal(a):
Zdravim, zde prosím vkládejte a pochlubte se svými krásnými yorkšírky bez PP😊😘

Echm myslis temi pXXXy jako mas ty?

Upraveno Adminem, 11.8. 2020, 10:17, vulgarity

11.8.2020 07:17
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.35.74

Balboo1 napsal(a):
Zdravim, zde prosím vkládejte a pochlubte se svými krásnými yorkšírky bez PP😊😘

Jj, krásnými 5 - 10 kilovými krasavci s klaparýma ušima a hrbem na zádech 🤭

11.8.2020 08:15
mouse

XXX.XXX.169.250

Inspektor Pišišvor napsal(a):
Jj, krásnými 5 - 10 kilovými krasavci s klaparýma ušima a hrbem na zádech 🤭

To jsou ty maxi yorci. To neznáte?

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.8.2020 08:19
Uživatel s deaktivovaným účtem

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Echm myslis temi pXXXy jako mas ty?

Upraveno Adminem, 11.8. 2020, 10:17, vulgarity

Ale fuj - paskvily! Takové ošklivé slovo! Slečna má přece yorkshire terriera bez PP, úplně stejného jako její kamarádka s PP!

P.S. Pořád se tomu musím smát...

11.8.2020 08:36
Balboo1

XXX.XXX.11.75

Vite, co tahnete si, do té vaší diskuse s papírovyma mopama a neotravujte lidí, co mají psy bez pp😉už jsem to řešila s adminem, takže cau

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.8.2020 08:54
Uživatel s deaktivovaným účtem

Balboo1 napsal(a):
Vite, co tahnete si, do té vaší diskuse s papírovyma mopama a neotravujte lidí, co mají psy bez pp😉už jsem to řešila s adminem, takže cau

Kdybyste nás tady zpočátku netahala za nos, netvrdila, že máte yorka bez PP vypadajícího stejně jako york s PP, tak byste se teď nemusela rozčilovat.
Různých napodobenin psů s PP je, a někteří velice hezcí. Nejsme zde fanatici PP, ale lidi, kteří se v kynologii vesměs pohybují léta, desetiletí, leccos jsme zažili a viděli. A snažíme se šířit osvětu, aby ubylo množek, aby se zbytečně nemnožili kříženci, a tím neplnily útulky. Na vás, vašem nepochopení podstaty problému, je vidět, jak je to nesnadné.

11.8.2020 08:58
Balboo1

XXX.XXX.11.75

Říkám znova, piste si do té vaší diskuse, tady se vás nikdo o nic nežádal.m8ate fotku yorka bez pp? Ne? Takže čau

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.8.2020 08:59
Uživatel s deaktivovaným účtem

Balboo1 napsal(a):
Říkám znova, piste si do té vaší diskuse, tady se vás nikdo o nic nežádal.m8ate fotku yorka bez pp? Ne? Takže čau

....ale jděte, tohle je veřejná diskuze...takže žádné čau.....

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.8.2020 09:11
Uživatel s deaktivovaným účtem

To ubohé dítě brzy smažou, řekla bych...

11.8.2020 09:14
impact

XXX.XXX.104.17

Balboo1 napsal(a):
Říkám znova, piste si do té vaší diskuse, tady se vás nikdo o nic nežádal.m8ate fotku yorka bez pp? Ne? Takže čau

To je jako když napíšeš: pojďte všichni sem.

Tak ještě jednou a polopaticky - nic jako jork bezPP neexistuje. Buď máš jorka s PP, který má doklad o tom, že je to jork a nebo máš křížence, který PP - doklad o příslušnosti k plemeni nemá a není tedy jork.

11.8.2020 09:15
Balboo1

XXX.XXX.11.75

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
To ubohé dítě brzy smažou, řekla bych...

Ale prosimte aby nesmazali takovou XXX jako jsi třeba ty😄arogantní, urážlivé komenty, asi nějaký komplex co?😉

Upraveno Adminem, 11.8. 2020, 10:17, vulgarity

11.8.2020 09:17
Balboo1

XXX.XXX.11.75

impact napsal(a):
To je jako když napíšeš: pojďte všichni sem.

Tak ještě jednou a polopaticky - nic jako jork bezPP neexistuje. Buď máš jorka s PP, který má doklad o tom, že je to jork a nebo máš křížence, který PP - doklad o příslušnosti k plemeni nemá a není tedy jork.

Tak ještě jednou a polopaticky, máš fotku yorka bez pp? Samozřejmě že ne, takže cau😉

11.8.2020 09:22
impact

XXX.XXX.195.92

Balboo1 napsal(a):
Tak ještě jednou a polopaticky, máš fotku yorka bez pp? Samozřejmě že ne, takže cau😉

Chtít fotku jorka bezPP je asi jako chtít fotku yettiho. Tam taky trdla věří, že existuje.

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.8.2020 09:26
Uživatel s deaktivovaným účtem

....na to máte právo.....nicméně vulgarita Vašeho projevu ledacos napovidá....

11.8.2020 09:26
Balboo1

XXX.XXX.11.75

impact napsal(a):
Chtít fotku jorka bezPP je asi jako chtít fotku yettiho. Tam taky trdla věří, že existuje.

Ale jděte se bodnout😉další arogantní člověk, nejste náhodou z čech?😄

11.8.2020 09:29
Balboo1

XXX.XXX.11.75

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
....na to máte právo.....nicméně vulgarita Vašeho projevu ledacos napovidá....

Nenechave komenty , taky o něčem vypovidaji😉

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.8.2020 09:32
Uživatel s deaktivovaným účtem

Balboo1 napsal(a):
Nenechave komenty , taky o něčem vypovidaji😉

...a o čempak prosím, fakt by mně to zajímalo....

11.8.2020 09:36
Balboo1

XXX.XXX.11.75

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
...a o čempak prosím, fakt by mně to zajímalo....

Znovu píšu, že tady se vás nikdo o nic nežádal. Umíte vůbec číst nadpis?Pokud nemáte fotecku yorka bez pp tak čau, určitě nemáte, tak si s vami odmítám dál dopisovat😉

11.8.2020 09:44
Markéta80

XXX.XXX.224.55

Balboo1 napsal(a):
Zdravim, zde prosím vkládejte a pochlubte se svými krásnými yorkšírky bez PP😊😘

tak vložte fotku když chcete po ostatních

11.8.2020 09:52
Balboo1

XXX.XXX.11.75

Markéta80 napsal(a):
tak vložte fotku když chcete po ostatních

Fotku jsem vkladala v druhé diskusi, dočkala jsem se jen hloupých urážek 😉takže neee fakt tu fotecku svého psa nedam😉posílám pouze soukromé do zpráv lidí,co mají opravdový zájem.

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.8.2020 10:05
Uživatel s deaktivovaným účtem

Balboo1 napsal(a):
Fotku jsem vkladala v druhé diskusi, dočkala jsem se jen hloupých urážek 😉takže neee fakt tu fotecku svého psa nedam😉posílám pouze soukromé do zpráv lidí,co mají opravdový zájem.

Urážek ne. Ale uvedení na pravou míru. Tvrdila jste, že vaše fena yorka bez PP vypadá stejně jako york vaší kamarádky? s PP. A to není pravda, ta fotka to potvrzuje. Vy máte nějakého pouličního yorka, křížence.

11.8.2020 10:13
Balboo1

XXX.XXX.11.75

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Urážek ne. Ale uvedení na pravou míru. Tvrdila jste, že vaše fena yorka bez PP vypadá stejně jako york vaší kamarádky? s PP. A to není pravda, ta fotka to potvrzuje. Vy máte nějakého pouličního yorka, křížence.

Ale , ale další rejpálek, vypadají dost podobně, akorát , že její pejsek je o něco lehčí kolem 3kg a můj má 4 kg , žádné 10 kg obluda, co mi lidi píšou, jen o urážky jim jde

11.8.2020 10:22

Dobrý den,

chápeme, že téma "s PP versus bez PP" je pro obě strany často velmi emotivní.

Přesto prosím, zdržte se osobních útoků, vulgarit a pejorativního označování.

Pokud se bude diskuse nadále vyhrocovat, dojde k jejímu uzamčení.

Děkuji za pochopení.

Admin

11.8.2020 10:22
Balboo1

XXX.XXX.11.75

Ano, ano moje 10kg obluda s hrbem na zádech, klapatými uši , tuhle krásnou fenečku tu lidi nazývají napodobeninou, kdyby si raděj zametli před svým dvorem

Přiložená fotografie byla na základě opakovaných žádostí uživatelky odstraněna Adminem, 13.8.2020 17:25

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.8.2020 10:23
Uživatel s deaktivovaným účtem

Balboo1 napsal(a):
Ale , ale další rejpálek, vypadají dost podobně, akorát , že její pejsek je o něco lehčí kolem 3kg a můj má 4 kg , žádné 10 kg obluda, co mi lidi píšou, jen o urážky jim jde

Akorát že její pes je o kilo lehčí a vypadá úplně jinak. Asi jako typický york, na rozdíl od vaší feny.

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.8.2020 10:24
Uživatel s deaktivovaným účtem

Balboo1 napsal(a):
Ano, ano moje 10kg obluda s hrbem na zádech, klapatými uši , tuhle krásnou fenečku tu lidi nazývají napodobeninou, kdyby si raděj zametli před svým dvorem

Přiložená fotografie byla na základě opakovaných žádostí uživatelky odstraněna Adminem, 13.8.2020 17:25

To opravdu není york.

11.8.2020 10:27
Balboo1

XXX.XXX.11.75

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
To opravdu není york.

A zajímá mě váš názor?, máte fotku yorka nemáte, tak tady furt a stále dokola trapně nenapadejte a jděte si otravovat někoho jiného

11.8.2020 10:28
Balboo1

XXX.XXX.11.75

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Akorát že její pes je o kilo lehčí a vypadá úplně jinak. Asi jako typický york, na rozdíl od vaší feny.

vypadají uplně stejně

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.8.2020 10:29
Uživatel s deaktivovaným účtem

Balboo1 napsal(a):
vypadají uplně stejně

11.8.2020 10:30
Balboo1

XXX.XXX.11.75

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):

No tak se netlemte a vyfičte nikdo tu na vás není zvědavy

11.8.2020 10:37
ainu

XXX.XXX.129.164

Nemáš jorkšírského teriéra, ale křížence. Rodokmen, tzn. příslušnost k plemeni (= čistokrevnost) se dokládá PP, viz stanovy Českomoravské kynologické unie (zastupitele FCI, která definuje a zaštiťuje plemena psů, tzn. i yorky)
https://www.cmku.cz/cz/rady-a-predpisy-cmku-152

11.8.2020 10:46
Balboo1

XXX.XXX.11.75

ainu napsal(a):
Nemáš jorkšírského teriéra, ale křížence. Rodokmen, tzn. příslušnost k plemeni (= čistokrevnost) se dokládá PP, viz stanovy Českomoravské kynologické unie (zastupitele FCI, která definuje a zaštiťuje plemena psů, tzn. i yorky)
https://www.cmku.cz/cz/rady-a-predpisy-cmku-152

A co jako a co jako já ted s tím ? Proboha, to že nemám vystavního yorka, budou tu lidé napadat mojeho psa, že má hrb, že je to napodobenina,vořech a 10 Kg obluda a všichni furt dokola. Už to řešim s Adminem , protože s takovým napadáním jsem se nikdy nikde nesetkala.Ani bych se nikdy nikomu za nic takového nesmála i kdyby pejsek vypadal jakkoliv. To, že se chytnou, toho že jsem řekla že kámoška má papírového a jsou si podobní a co jako, budou to omílat furt a furt dokola, potěšení z toho mít, nebo fakt nechápu , co je to za lidi.Lidé sem nechtějí ani dávat fotky svych, skoropsu , protože mají strach, že je budou nenechavci kamenovat a opravdu urážek těch mi přišlo........A jestli Vás můžu poprosit netykejte mi, nejsme žádní dobří znamí

11.8.2020 10:51
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Balboo1 napsal(a):
No tak se netlemte a vyfičte nikdo tu na vás není zvědavy

Nezlobte se na mě, ale někdy je potřeba se prostě zamyslet, podívat se objektivně a přiznat si, jak se věci mají.

Taky jsem měla psa bez PP, koupeného jako zaručeně čistokrevného. Krásné štěňátko a všude jsem tvrdila, že je to čistokrevný zlatý retrívr. Jenže pak jsem se o to začala zajímat víc a víc a jak pes rostl, tak bylo víc a víc vidět, že jako zlatý retrívr nevypadá, a že ani povahu, jakou má mít, nemá. Ze začátku mi to bylo trochu líto - a asi jsem jako většina možná i někdy tvrdila, že to nevadí, že je hezčí než psi s PP . Jo, protože pro člověka je jeho pes vždycky ten nejkrásnější, nejlepší. Byla jsem v tu dobu dítě, ale už v tom věku jsem pochopila, že mám doma křížence, že se tam někde "něco" přimíchalo. Pak jsem si to prostě přiznala sama sobě a o psovi jsem mluvila na rovinu tak, jak to bylo. Nicméně nic to nezměnilo na mém vztahu k psovi, měla jsem ho ráda pořád stejně.
Viděli jsme oba jeho rodiče, oba jako retrívři vypadali, i povahově. Chovatelé byli seriózní, dostali jsme balíček, pak takové "instrukce" jak se starat o štěňátko, strávili jsme u nich několik hodin, dostali jsme CD s fotkami atd. - nebyla to nějaká klasická množka, bylo vidět, že jejich fenka je milovaná, člen rodiny. Ale chtěli po ní štěně, tak ji nechali nakrýt, štěňat se narodilo 10. Tak jim našli nové páníčky, ten jejich záměr nebyl asi úplně špatný - jenže pak po světě lítalo těch 10 štěňat (třeba všichni s povahou naprosto odlišnou od retrívra, vzhled jiný) a ti se mohli množit dál a dál, klidně i s nějakým příbuzným psem, protože u psů bez PP nikdo neví, který pes je příbuzný.... No a po pár generacích už to s retrívrem vůbec nemá nic společného, ale pořád se to za něho vydává - a to je právě ten problém psů bez PP.

A ne, nejsem žádný PP fanatik, mám doma jednu PP fenu a jednoho psa vořecha , oba je miluju stejně.

Buďte ráda, že váš pes je alespoň povahově jako YT (pokud teda je a pokud jste o tu povahu stála) a že je zdravý. Nicméně by bylo dobré si přiznat, že jako YT opravdu nevypadá, byť je to hezký pejsek. Ono problém je taky v tom, že zrovna u jorků (stejně jako třeba u JRT) bych řekla, že jsou venku víc vidět právě ti bez PP, kteří vypadají jinak a pak když člověk vidí krásného představitele plemene, tak mu přijde divný, protože je zvyklý na úplně jiné psy....

11.8.2020 10:52
ainu

XXX.XXX.129.164

Balboo1 napsal(a):
A co jako a co jako já ted s tím ? Proboha, to že nemám vystavního yorka, budou tu lidé napadat mojeho psa, že má hrb, že je to napodobenina,vořech a 10 Kg obluda a všichni furt dokola. Už to řešim s Adminem , protože s takovým napadáním jsem se nikdy nikde nesetkala.Ani bych se nikdy nikomu za nic takového nesmála i kdyby pejsek vypadal jakkoliv. To, že se chytnou, toho že jsem řekla že kámoška má papírového a jsou si podobní a co jako, budou to omílat furt a furt dokola, potěšení z toho mít, nebo fakt nechápu , co je to za lidi.Lidé sem nechtějí ani dávat fotky svych, skoropsu , protože mají strach, že je budou nenechavci kamenovat a opravdu urážek těch mi přišlo........A jestli Vás můžu poprosit netykejte mi, nejsme žádní dobří znamí

Nemáte žádného yorka. Dle organizace, která definuje a zaštiťuje plemena, včetně yorkšírského teriéra, je dokladem k příslušnosti k plemenu PP. Zkuste jim napsat, nebo zavolat, že to, co vymysleli, je podle Vás nepravda a vy jorka máte. Pak sem dejte vědět, co Vám odpověděli, ať se pobavíme my všichni :D

11.8.2020 10:55
Varaxi

XXX.XXX.1.226

Balboo1 napsal(a):
Ano, ano moje 10kg obluda s hrbem na zádech, klapatými uši , tuhle krásnou fenečku tu lidi nazývají napodobeninou, kdyby si raděj zametli před svým dvorem

Přiložená fotografie byla na základě opakovaných žádostí uživatelky odstraněna Adminem, 13.8.2020 17:25

Vy se mýlíte v tom, že automaticky předpokládáte, že psy bez PP považujeme za něco méněcenného, podřadnějšího.
Tak to není.
Taky jsem měla psa bez PP, krásného jakoželabradora, milovala jsem ho vším, čím jsem byla. Od štěněte jsme byli spolu, hráli si a dováděli, učila jsem ho, chodili jsme spolu na třešně a pozorovat pulce... Míval občas záněty kůže, jinak byl zdravý. Krátce před třináctými narozeninami mi ho vzala klíšťová encefalitida. Proplakala jsem tři noci. Na jeho počest chodím od té doby darovat krev - odešel, když jsem byla darovat, tak mi ho to připomíná; ať si říká kdo chce co chce, darování krve je smysluplná činnost a dává tak mému životu něco navíc, něco, co mi ještě před rokem a půl dával můj pes - a že neměl PP, mi je srdečně jedno.
Většina lidí tady měla či má psa bez PP, ať už voříška, křížence nebo jakoplemeno z útulku s původem neznámým. A milovali je stejně jako psy s PP.
Narozdíl od jiných si nemyslím, že napsat „jorkšír bez PP“ je zavádějící - jasně to udává, jak pes přibližně vypadá, kolik asi tak váží, jakou může mít srst. Takže ten popis je nápomocný, kdybyste např. chtěla poradit ohledně výběru hřebene, pelíšku nebo zda je vhodné s takovýmto psíkem jít na celodenní túru na hory.
Co je Vám v prvé řadě vyčítáno, je (mimo Vaší neschopnosti vyjádřit se bez urážek) Vaše prohlášení:
My máme doma fenecku bez pp za 5.000kc je zdravá, krásná...jak papirova
Fena bez PP za pět tisíc je drahá, proto nejspíš z množírny. Zda je zdravá, to se ukáže nejspíš až časem, nicméně i kdyby byla, její rodiče a sourozence takové štěstí nemuselo potkat. Že je krásná, o tom nepochybuji, ale že je jak papírová, no, už z fotky je jasně vidět, že není jako papírová.
Pokud chcete jorkšíra, jediný pravý jorkšír je ten s PP. Pokud chcete malého psíka, není nutné kvůli tomu podporovat množírny. My našeho jakoželabradora dostali za sehnání pracovního pohovoru (tedy zadarmo), k žádné podpoře množíren rozhodně nedošlo.
To je podstatou naší debaty. Jen se už to lidem nechce stále dokola vysvětlovat, protože se to neustále opakuje. Znovu a znovu a znovu.
Takže proti Vaší fence nikdo nic nemá, jen podpora množíren a setrvalé tvrzení, že „plemeno“ bez PP je totéž co plemeno s PP, když je na první pohled patrné, že to tak není.

11.8.2020 10:57
Balboo1

XXX.XXX.11.75

ainu napsal(a):
Nemáte žádného yorka. Dle organizace, která definuje a zaštiťuje plemena, včetně yorkšírského teriéra, je dokladem k příslušnosti k plemenu PP. Zkuste jim napsat, nebo zavolat, že to, co vymysleli, je podle Vás nepravda a vy jorka máte. Pak sem dejte vědět, co Vám odpověděli, ať se pobavíme my všichni :D

Bože tohle je fakt moc mě je uplně jedno , co mám, je to krásný, skvělý pejsek a na nějakou organizaci Vám z vysoka kašlu . Jasně další nenechavec at se pobavíme my všichni, však o to Vám jen jde napadat lidi , co nemají dokonalé psy podle standardu

11.8.2020 11:02
Balboo1

XXX.XXX.11.75

Varaxi napsal(a):
Vy se mýlíte v tom, že automaticky předpokládáte, že psy bez PP považujeme za něco méněcenného, podřadnějšího.
Tak to není.
Taky jsem měla psa bez PP, krásného jakoželabradora, milovala jsem ho vším, čím jsem byla. Od štěněte jsme byli spolu, hráli si a dováděli, učila jsem ho, chodili jsme spolu na třešně a pozorovat pulce... Míval občas záněty kůže, jinak byl zdravý. Krátce před třináctými narozeninami mi ho vzala klíšťová encefalitida. Proplakala jsem tři noci. Na jeho počest chodím od té doby darovat krev - odešel, když jsem byla darovat, tak mi ho to připomíná; ať si říká kdo chce co chce, darování krve je smysluplná činnost a dává tak mému životu něco navíc, něco, co mi ještě před rokem a půl dával můj pes - a že neměl PP, mi je srdečně jedno.
Většina lidí tady měla či má psa bez PP, ať už voříška, křížence nebo jakoplemeno z útulku s původem neznámým. A milovali je stejně jako psy s PP.
Narozdíl od jiných si nemyslím, že napsat „jorkšír bez PP“ je zavádějící - jasně to udává, jak pes přibližně vypadá, kolik asi tak váží, jakou může mít srst. Takže ten popis je nápomocný, kdybyste např. chtěla poradit ohledně výběru hřebene, pelíšku nebo zda je vhodné s takovýmto psíkem jít na celodenní túru na hory.
Co je Vám v prvé řadě vyčítáno, je (mimo Vaší neschopnosti vyjádřit se bez urážek) Vaše prohlášení:
My máme doma fenecku bez pp za 5.000kc je zdravá, krásná...jak papirova
Fena bez PP za pět tisíc je drahá, proto nejspíš z množírny. Zda je zdravá, to se ukáže nejspíš až časem, nicméně i kdyby byla, její rodiče a sourozence takové štěstí nemuselo potkat. Že je krásná, o tom nepochybuji, ale že je jak papírová, no, už z fotky je jasně vidět, že není jako papírová.
Pokud chcete jorkšíra, jediný pravý jorkšír je ten s PP. Pokud chcete malého psíka, není nutné kvůli tomu podporovat množírny. My našeho jakoželabradora dostali za sehnání pracovního pohovoru (tedy zadarmo), k žádné podpoře množíren rozhodně nedošlo.
To je podstatou naší debaty. Jen se už to lidem nechce stále dokola vysvětlovat, protože se to neustále opakuje. Znovu a znovu a znovu.
Takže proti Vaší fence nikdo nic nemá, jen podpora množíren a setrvalé tvrzení, že „plemeno“ bez PP je totéž co plemeno s PP, když je na první pohled patrné, že to tak není.

Milá paní, vaš příspěvek se dá i číst narozdíl od jiných. Z množírny můj pejsek opravdu není, mám jí od člověka se kterým jsem furt v kontaktu a její fenečka měla tenkrát 3 štěnátka, byly to první a poslední její štěnátka. žádné množírny rozhodně nepodporuji.......Píšete zda je zdravá, se ukáže časem. Takže má 7 let a je zdravá jak řípa a nikdy nebyla nemocná. a jinak povahově klidná , vyrovnaná, mazlivá, prostě skvělý společník

11.8.2020 11:05
ainu

XXX.XXX.247.21

Ja nepíšu nic o tom, že Váš pes je škaredý, nebo ménécenný a podobně. Prostě je to malý pes, kterého máte ráda a staráte se o něj. Jen to není jorkšír, takže uvádím věci na pravou míru.

Já mám adoptovaného vořecha, je to kříženec malamuta/foxteriéra a asi tam něco ještě bude. Je naprosto úžasný.

Doma máme fr. buldočku s PP a britskou modrou kočku s PP, to je nemazlivá potvora. A pak dvě adoptované kočky.

Když byl požadavek plemene, pořídilo se zvíře s PP. A když to bylo jedno, adoptovalo se. Zvířata jsou úžasná. Proto nepodporujeme množitele.

11.8.2020 11:10
Varaxi

XXX.XXX.1.226

Balboo1 napsal(a):
Bože tohle je fakt moc mě je uplně jedno , co mám, je to krásný, skvělý pejsek a na nějakou organizaci Vám z vysoka kašlu . Jasně další nenechavec at se pobavíme my všichni, však o to Vám jen jde napadat lidi , co nemají dokonalé psy podle standardu

Ano, je krásný, skvělý, máte ho ráda. To je v pořádku, opravdu. Jenom to není jorkšír. To je jediné, co se Vám tu snažíme říci.
Na kvalitách toho psa se nic nemění (resp. mění se jen to, že to není chovný jedinec, což je u domácího mazlíčka ta nejméně důležitá věc).
Málokdo má dokonalého psa podle standardu, ale jde o to, že se tomu dokonalému ideálu snaží přiblížit. A protože se po generace spojují psi s danými vlastnostmi (zdraví, povaha, velikost, typ postavy, typ a délka srsti, vlohy pro konkrétní práci), tyto vlastnosti se upevňují. Takže pokud chcete jorkšíra, který je v povaze jako jorkšír a vypadá jako jorkšír a starat se o něj chcete jako o jorkšíra, tak prostě nezbývá, než si pořídit jorkšíra. Nicméně pokud chcete malého přátelského psíka, tak si klidně můžete pořídit malého přátelského psíka, není to o nic méně hodnotný pes.
Jen by bylo fajn, kdybyste toho malého přátelského psíka za jorkšíra nevydávala.
Pokud si jste jistá, že Váš pejsek není z množky, tak jsem moc ráda.

11.8.2020 11:13
ainu

XXX.XXX.247.21

Balboo1 napsal(a):
Bože tohle je fakt moc mě je uplně jedno , co mám, je to krásný, skvělý pejsek a na nějakou organizaci Vám z vysoka kašlu . Jasně další nenechavec at se pobavíme my všichni, však o to Vám jen jde napadat lidi , co nemají dokonalé psy podle standardu

Btw standard je u plemene s PP a má to svůj význam. U kříženců bez PP žádný standard neexistuje.

11.8.2020 11:13
Balboo1

XXX.XXX.11.75

ainu napsal(a):
Ja nepíšu nic o tom, že Váš pes je škaredý, nebo ménécenný a podobně. Prostě je to malý pes, kterého máte ráda a staráte se o něj. Jen to není jorkšír, takže uvádím věci na pravou míru.

Já mám adoptovaného vořecha, je to kříženec malamuta/foxteriéra a asi tam něco ještě bude. Je naprosto úžasný.

Doma máme fr. buldočku s PP a britskou modrou kočku s PP, to je nemazlivá potvora. A pak dvě adoptované kočky.

Když byl požadavek plemene, pořídilo se zvíře s PP. A když to bylo jedno, adoptovalo se. Zvířata jsou úžasná. Proto nepodporujeme množitele.

Ono když potkám lidi na ulici a každý se s ním mazlí, všichni říkají krásný yorkšírek a nikdy by mě nenapadlo je opravit, že to není yorkšírek, že je to jen vořech a napodobenina , prostě pro mě to yorkšírek je, no tak že není podle standardu, to taky venku nikoho nezajímá, to jen hrotí lidé tady.......arogantně se vysmívají, neuvědomují si , že čím víc mě budou napadat , tak na to budu reagovat.......ale jim to asi děla dobře.......

11.8.2020 11:17
Balboo1

XXX.XXX.11.75

ainu napsal(a):
Btw standard je u plemene s PP a má to svůj význam. U kříženců bez PP žádný standard neexistuje.

Vím, že u kříženců bez PP žádný standard neexistuje , nikdy jsem ani yorkšíra papíraka kopovat nechtěla

11.8.2020 11:21
ainu

XXX.XXX.247.21

Balboo1 napsal(a):
Ono když potkám lidi na ulici a každý se s ním mazlí, všichni říkají krásný yorkšírek a nikdy by mě nenapadlo je opravit, že to není yorkšírek, že je to jen vořech a napodobenina , prostě pro mě to yorkšírek je, no tak že není podle standardu, to taky venku nikoho nezajímá, to jen hrotí lidé tady.......arogantně se vysmívají, neuvědomují si , že čím víc mě budou napadat , tak na to budu reagovat.......ale jim to asi děla dobře.......

Mně se také lidé ptají na plemeno mého vořecha a dokonce jsem slyšela "jé, to je krásné štěně akity". Prostě to nepoznají, těch kříženců je všude tolik, že potkat pravého jorka je pak zážitek.

To ale není určující, neboť definice plemene je jasně dána. Já mám úžasného voříška adopťáka, jsem na to hrdá a tak to prostě říkám, že je to vořech. A že takových krásných psů jsou plné útulky.

Že má někdo křížence, no a co. Mí známí také mají, adoptované, kteří byli odebráni z množírny množákovi.

Pointa je v tom množáky nepodporovat. Vybírat pečlivě CHS, případně adoptovat (a třeba počítat s tím, že s hafanem bude nutné i pracovat na tom, aby byl ok).

11.8.2020 11:29
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Balboo1 napsal(a):
Ono když potkám lidi na ulici a každý se s ním mazlí, všichni říkají krásný yorkšírek a nikdy by mě nenapadlo je opravit, že to není yorkšírek, že je to jen vořech a napodobenina , prostě pro mě to yorkšírek je, no tak že není podle standardu, to taky venku nikoho nezajímá, to jen hrotí lidé tady.......arogantně se vysmívají, neuvědomují si , že čím víc mě budou napadat , tak na to budu reagovat.......ale jim to asi děla dobře.......

On vás nikdo nenapadá, my se vám jen snažíme vysvětlit jak to prostě je. Jediná vulgární jste tady byla vy.

všichni říkají krásný yorkšírek

ano a tohle je právě proto, že lidi vydávají za jorkšíry kde co, i 10 kg psy (to jsou ti maxi ) a pro lidi je potom jork všechno, co je černé (nebo "stříbrné") s pálením a má delší chlupy .

no tak že není podle standardu, to taky venku nikoho nezajímá, to jen hrotí lidé tady

Pokud si chci pořídit opravdu plemeno, které se mě líbí, tak mě bude zajímat taky to, aby podle standardu vypadalo a mělo taky podle toho povahu. Pokud je mi to jedno, tak si pořídím vořecha.

Vy tady píšete tak, jakože standard je úplně k ničemu a "normální" lidi vůbec nezajímá - jenže on kdyby nebyl ten standard, tak nejsou ani ta plemena...Ten standard je něco, co určuje jak má dané plemeno vypadat, jakou má mít povahu - a kdyby to nebylo, nebo se na to úplně kašlalo, tak jdou zachvíli ta plemena úplně někam do.......

Víte ono pak zamrzí, když někdo třeba chová, ale jen na jedincích plně odpovídajících standardu, zdravotně vyšetřených a snaží se prostě nějakým způsobem "udržet" to plemeno, a pak mu někdo tvrdí, že jeho pes, který vypadá úplně jinak, je zaručeně tím plemenem, i když vůbec neodpovídá standardu?

11.8.2020 11:30
Balboo1

XXX.XXX.11.75

ainu napsal(a):
Mně se také lidé ptají na plemeno mého vořecha a dokonce jsem slyšela "jé, to je krásné štěně akity". Prostě to nepoznají, těch kříženců je všude tolik, že potkat pravého jorka je pak zážitek.

To ale není určující, neboť definice plemene je jasně dána. Já mám úžasného voříška adopťáka, jsem na to hrdá a tak to prostě říkám, že je to vořech. A že takových krásných psů jsou plné útulky.

Že má někdo křížence, no a co. Mí známí také mají, adoptované, kteří byli odebráni z množírny množákovi.

Pointa je v tom množáky nepodporovat. Vybírat pečlivě CHS, případně adoptovat (a třeba počítat s tím, že s hafanem bude nutné i pracovat na tom, aby byl ok).

Jj takových lidí je mraky, co mají křížence. Můžu vám říct, že znám pouze 2 lidi, co mají yorka papíraka

11.8.2020 11:35
Balboo1

XXX.XXX.11.75

marcelaamax napsal(a):
On vás nikdo nenapadá, my se vám jen snažíme vysvětlit jak to prostě je. Jediná vulgární jste tady byla vy.

všichni říkají krásný yorkšírek

ano a tohle je právě proto, že lidi vydávají za jorkšíry kde co, i 10 kg psy (to jsou ti maxi ) a pro lidi je potom jork všechno, co je černé (nebo "stříbrné") s pálením a má delší chlupy .

no tak že není podle standardu, to taky venku nikoho nezajímá, to jen hrotí lidé tady

Pokud si chci pořídit opravdu plemeno, které se mě líbí, tak mě bude zajímat taky to, aby podle standardu vypadalo a mělo taky podle toho povahu. Pokud je mi to jedno, tak si pořídím vořecha.

Vy tady píšete tak, jakože standard je úplně k ničemu a "normální" lidi vůbec nezajímá - jenže on kdyby nebyl ten standard, tak nejsou ani ta plemena...Ten standard je něco, co určuje jak má dané plemeno vypadat, jakou má mít povahu - a kdyby to nebylo, nebo se na to úplně kašlalo, tak jdou zachvíli ta plemena úplně někam do.......

Víte ono pak zamrzí, když někdo třeba chová, ale jen na jedincích plně odpovídajících standardu, zdravotně vyšetřených a snaží se prostě nějakým způsobem "udržet" to plemeno, a pak mu někdo tvrdí, že jeho pes, který vypadá úplně jinak, je zaručeně tím plemenem, i když vůbec neodpovídá standardu?

Nene , nejsem tady vulgarní jen já, přečtěte si to hned od začátku, ty urážky, kde začli lidé s gustem psát sotva jsem zde příspěvek dala. Nikdy bych nikoho nenapadala pokud by nenapadal mě...................ale jasně vím , co je to standard, že to určuje to plemeno, ale mě tohle bylo vždy ukradené , lidi se taky neposuzují podle nějakých standardů. A kdo chce mít pejska dokonalého, chovat třeba výstavní PP yorkšírky proč né , však je to pěkné...........

11.8.2020 11:39
GAELLE

XXX.XXX.66.235

Balboo1 napsal(a):
A co jako a co jako já ted s tím ? Proboha, to že nemám vystavního yorka, budou tu lidé napadat mojeho psa, že má hrb, že je to napodobenina,vořech a 10 Kg obluda a všichni furt dokola. Už to řešim s Adminem , protože s takovým napadáním jsem se nikdy nikde nesetkala.Ani bych se nikdy nikomu za nic takového nesmála i kdyby pejsek vypadal jakkoliv. To, že se chytnou, toho že jsem řekla že kámoška má papírového a jsou si podobní a co jako, budou to omílat furt a furt dokola, potěšení z toho mít, nebo fakt nechápu , co je to za lidi.Lidé sem nechtějí ani dávat fotky svych, skoropsu , protože mají strach, že je budou nenechavci kamenovat a opravdu urážek těch mi přišlo........A jestli Vás můžu poprosit netykejte mi, nejsme žádní dobří znamí

s tykáním jste začla především vy a to mně. a najednou když je to obráceně tak se vám to nelíbí.
nezakládejte téma další, vidíte že nikdo tady jakojorky nemá a žádné fotky sem nedal.
Je to debata o h....ě tedy o ničem.
Vy máte svou rádobypravdu tu furt melete dokola a nejste schopná připustit že máte jen roztomilého křížence který připomíná jorka.
Už bych tu debatu dál nevířila nemá to žádný smysl.
už je to jen napadání a vysmívání a to nikam nevede.
a ano prosím admina aby to téma též uzamknul.
fotku skoropsa jsem dala. tak spokojena ne?

11.8.2020 11:57
Andrýsek3

XXX.XXX.26.157

Taky mám pejska bez PP. Labradora bez PP, tak nějak jsem si myslela, že papiraci jsou jen na výstavy a že to já nepotřebuji. Pes má 5 let, do labradora má daleko, je nemocný (srdce, epilepsie, alergie) a já ho moc miluji. Ale nikde bych nevypravela, že můj pes je labrador, protože tím dělám ostudu plenenu, protože takto opravdu nevypadá. Řeknu, že je to mix labradora. Příště už bych si psa bez PP nevzala, kvůli vyšetření rodičů i kvůli tomu, abych nepodporovala někoho, kdo množí psy, jak se mu zachce a právě třeba i nemocné. Pokud ne psa s PP, tak utulkace nebo nějakého vesnického voriska za pytel granulí. :)

11.8.2020 12:02
Fiona.Praha

XXX.XXX.236.63

Balboo1 napsal(a):
Ono když potkám lidi na ulici a každý se s ním mazlí, všichni říkají krásný yorkšírek a nikdy by mě nenapadlo je opravit, že to není yorkšírek, že je to jen vořech a napodobenina , prostě pro mě to yorkšírek je, no tak že není podle standardu, to taky venku nikoho nezajímá, to jen hrotí lidé tady.......arogantně se vysmívají, neuvědomují si , že čím víc mě budou napadat , tak na to budu reagovat.......ale jim to asi děla dobře.......

Každý a všichni - takové argumenty používají děti na základní škole, když mají dojem, že to u rodičů zabere
Nikdo Vašeho "promětoprostěyorkje" nenapadá, Vy se vztekáte jak malá holka se spoustou smajlíků. Jen se Vám tu snažíme vysvětlit, že takhle opravdu york nevypadá. Fotku rodičů asi nemáte, ale evidentně Vás (spíš rodiče) někdo podvedl a prodal Vám křížence, kterého vydával za plemeno. Nic si z toho nedělejte, nejste jediná. Takových je tu plné sídliště s váhou 1,5kg - 10kg, Všichni páníčci je mají rádi a po zklamání ze vzhledu se jim nakonec i líbí.
Je zcela jasné, že i Vám vadí, jak Váš "promětoprostěyorkje" vypadá, jinak byste se tu nevztekala, nekopala kolem sebe, neurážela a nesnažila se někoho z diskuse vyhodit.

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.8.2020 12:13
Uživatel s deaktivovaným účtem

Andrýsek3 napsal(a):
Taky mám pejska bez PP. Labradora bez PP, tak nějak jsem si myslela, že papiraci jsou jen na výstavy a že to já nepotřebuji. Pes má 5 let, do labradora má daleko, je nemocný (srdce, epilepsie, alergie) a já ho moc miluji. Ale nikde bych nevypravela, že můj pes je labrador, protože tím dělám ostudu plenenu, protože takto opravdu nevypadá. Řeknu, že je to mix labradora. Příště už bych si psa bez PP nevzala, kvůli vyšetření rodičů i kvůli tomu, abych nepodporovala někoho, kdo množí psy, jak se mu zachce a právě třeba i nemocné. Pokud ne psa s PP, tak utulkace nebo nějakého vesnického voriska za pytel granulí. :)

Ale je hezkej a jako labroš vypadá. Taky mám bez PP jakolabradorku, z útulku, už ji mám 9 let.

11.8.2020 12:56
sisi58

XXX.XXX.191.1

Balboo1 napsal(a):
Vite, co tahnete si, do té vaší diskuse s papírovyma mopama a neotravujte lidí, co mají psy bez pp😉už jsem to řešila s adminem, takže cau

Zdá se, že i na psech jsou majitelky, co mají tendenci, když jim není tleskáno, řešit vše s nadřízenými orgány. Či podávat TO.
Koňáci jistě vědí, o kom je řeč.

11.8.2020 12:59
sisi58

XXX.XXX.191.1

Balboo1 napsal(a):
Ano, ano moje 10kg obluda s hrbem na zádech, klapatými uši , tuhle krásnou fenečku tu lidi nazývají napodobeninou, kdyby si raděj zametli před svým dvorem

Přiložená fotografie byla na základě opakovaných žádostí uživatelky odstraněna Adminem, 13.8.2020 17:25

Fenečka je to krásná. Ale není to The Yorkshire Terrier.

11.8.2020 13:00
Markéta80

XXX.XXX.224.55

Balboo1 napsal(a):
Ano, ano moje 10kg obluda s hrbem na zádech, klapatými uši , tuhle krásnou fenečku tu lidi nazývají napodobeninou, kdyby si raděj zametli před svým dvorem

Přiložená fotografie byla na základě opakovaných žádostí uživatelky odstraněna Adminem, 13.8.2020 17:25

tohle ale jork fakt není. Já stále nechápu proč když někdo si bere psa bez PP tak moc řeší jak vypadá. Jork prostě uši dolů nemá a ani nemá být ostříhaný. ale u těch bez PP i ta kvalita srsti nic moc. Málokdo má jorka bez PP s ušima nahoru Fotku klidně vložím. A uši měla postavené v 6 týdnech.

O víkendu paní že máme krásného jorka i když většího. hm grifonek belgický s jorkem nemá nic společného. max trošku to barvu ale jork nemá uši dolů, je mnohem drobnější a rozhodně nemá placatý čumák.

11.8.2020 13:31
Balboo1

XXX.XXX.11.75

Markéta80 napsal(a):
tohle ale jork fakt není. Já stále nechápu proč když někdo si bere psa bez PP tak moc řeší jak vypadá. Jork prostě uši dolů nemá a ani nemá být ostříhaný. ale u těch bez PP i ta kvalita srsti nic moc. Málokdo má jorka bez PP s ušima nahoru Fotku klidně vložím. A uši měla postavené v 6 týdnech.

O víkendu paní že máme krásného jorka i když většího. hm grifonek belgický s jorkem nemá nic společného. max trošku to barvu ale jork nemá uši dolů, je mnohem drobnější a rozhodně nemá placatý čumák.

Je mi líto, ale toto, co tady ukazujeme yorksir fakt není.Je to vorech či napodobenina skorojioka😉

11.8.2020 13:38
Balboo1

XXX.XXX.11.75

sisi58 napsal(a):
Fenečka je to krásná. Ale není to The Yorkshire Terrier.

Jezis a tohle je co za ufouna,je to jak ta vlasta postavička z adamsonovy rodiny, nechapu jak muze mit papiry🤣mit nasnpes tak dlouhe chlupy, tak ze zahrady prijde jak to prase🤣a musela bych koupat fakt kazdy den.vzdyt takový pejsci nemají normal život jen nacesavani v salonech😉

Janae1

11.8.2020 13:39
Janae1

XXX.XXX.160.6

Balboo1 napsal(a):
Je mi líto, ale toto, co tady ukazujeme yorksir fakt není.Je to vorech či napodobenina skorojioka😉

Evidentně jste znalec.

Nedávno jsem viděla také skoro jorka, říkali mu Gucci a nosil se v kabelce louis vuiton ze stánku.
To už jsem přemýšlela, jestli je to recese, protože tolik fejku najednou musí být recese.

11.8.2020 13:41
Balboo1

XXX.XXX.11.75

Janae1 napsal(a):
Evidentně jste znalec.

Nedávno jsem viděla také skoro jorka, říkali mu Gucci a nosil se v kabelce louis vuiton ze stánku.
To už jsem přemýšlela, jestli je to recese, protože tolik fejku najednou musí být recese.

Njn ubozi to lidé, co nosí pejsky ve značkové kabelce🤣taky jsem nedávno jednu takovou videla😄

11.8.2020 13:43
Balboo1

XXX.XXX.11.75

sisi58 napsal(a):
Zdá se, že i na psech jsou majitelky, co mají tendenci, když jim není tleskáno, řešit vše s nadřízenými orgány. Či podávat TO.
Koňáci jistě vědí, o kom je řeč.

Zdá se že furt existují XXX, jako jste vy😄

Upraveno Adminem 11.8. 2020, 15:23, vulgarismy.

11.8.2020 13:46
Balboo1

XXX.XXX.11.75

Fiona.Praha napsal(a):
Každý a všichni - takové argumenty používají děti na základní škole, když mají dojem, že to u rodičů zabere
Nikdo Vašeho "promětoprostěyorkje" nenapadá, Vy se vztekáte jak malá holka se spoustou smajlíků. Jen se Vám tu snažíme vysvětlit, že takhle opravdu york nevypadá. Fotku rodičů asi nemáte, ale evidentně Vás (spíš rodiče) někdo podvedl a prodal Vám křížence, kterého vydával za plemeno. Nic si z toho nedělejte, nejste jediná. Takových je tu plné sídliště s váhou 1,5kg - 10kg, Všichni páníčci je mají rádi a po zklamání ze vzhledu se jim nakonec i líbí.
Je zcela jasné, že i Vám vadí, jak Váš "promětoprostěyorkje" vypadá, jinak byste se tu nevztekala, nekopala kolem sebe, neurážela a nesnažila se někoho z diskuse vyhodit.

Ale ano, samozřejmě že york takto vypadá, prazando😉

11.8.2020 15:22

Dobrý den,

vzhledem k vyhrocené diskusi tedy zamykám toto téma.

Děkuji za pochopení.

Admin.

Téma je uzamčeno, není možné vkládat odpovědi.