Nevíte někdo o štěněti křížence menšího vzrůstu?

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.10.2020 21:15
Uživatel s deaktivovaným účtem

Marně se rozhlížím po útulcích a spolcích po malém kříženci. Ideálně nějaké štěndo z nechtěného spojení. Nevíte o něčem? Ideálně cca do 10kg v dospělosti (max. 15kg), klidně totálního voříška a klidně i starší štěně (do cca 6 měsíců). Do bytu, nikoliv do boudy.
V inzercích se nyní i kříženci prodávají za větší částky (nejde mi o peníze, ale o to, že bychom neradi podpořili množku). Nevím, co se stalo, kam zmizela všechna štěňata z venkovských dvorků.
Nevíte o někom v okolí?

4.10.2020 21:49
ainu

XXX.XXX.161.195

Co psovi muzete nabidnout? Krome pobytu v byte...

Nabidka samozrejme je, i stenat v utulcich. Nalezt neni tezke, pokud se clovek opravdu zajima a na psech ku zalezi.

V tomto obdobi je spise poptavka z duvodu citove kompenzace. A pes nema byt kompenzace, je to partak.

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.10.2020 21:59
Uživatel s deaktivovaným účtem

ainu napsal(a):
Co psovi muzete nabidnout? Krome pobytu v byte...

Nabidka samozrejme je, i stenat v utulcich. Nalezt neni tezke, pokud se clovek opravdu zajima a na psech ku zalezi.

V tomto obdobi je spise poptavka z duvodu citove kompenzace. A pes nema byt kompenzace, je to partak.

Nenašla jsem. Štěňata z nabídek jsou buď už jsou rezervovaná, nebo jde o větší plemena.

Pes by měl dostatek lásky i pohybu, prostě parťák, co vám mám víc napsat?

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.10.2020 22:48
Uživatel s deaktivovaným účtem

Zkuste se na Facebooku podívat na Štěně v nouzi. Přidávají tam útulková štěňata z celé republiky (dělí to dle krajů, ve kterých se zvířata nacházejí). Nevím, jestli a kolik jich je aktuálně, díky (nebo kvůli? :) ) pandemii se útulky dost vyprázdnily.

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.10.2020 22:54
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Zkuste se na Facebooku podívat na Štěně v nouzi. Přidávají tam útulková štěňata z celé republiky (dělí to dle krajů, ve kterých se zvířata nacházejí). Nevím, jestli a kolik jich je aktuálně, díky (nebo kvůli? :) ) pandemii se útulky dost vyprázdnily.

Díky, kouknu!

5.10.2020 07:47
ainu

XXX.XXX.161.195

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Díky, kouknu!

Za prve omluva - koukam, ze treba stenata jen z Dogpointu byla fuc za dva dny. A to jich bylo asi 6.

Jinak FB, stenata k adopci, skupiny pejsku k adopci, ovsem pocitejte aktualne s enormnim zajmem.

Otazka, co muzete psu nabidnout, byla proto, ze treba Dejte nam sanci ma krizence civav (narozeni 2015) k adopci, s temi hafany je vsak treba pracovat. Pokud mate zkusenosti, zkuste:
http://www.dejtenamsanci.cz/pejsci-2/

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.10.2020 07:56
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ainu - ktery pes z odkazu splnuje - stene, v dospelosti 10-15 kg?

5.10.2020 08:05
manitschka

XXX.XXX.23.76

Pesweb.cz predpokladam znate? Jinak drzim palce, ja hledala od jara, sice trochu jina cilovka nez vy, ale psisko jsme dovezli pred dvema tydny. Nicmene mam presne to, co jsem chtela (coz je u utulkace asi fakt klika).

5.10.2020 09:01
impact

XXX.XXX.123.35

ainu napsal(a):
Co psovi muzete nabidnout? Krome pobytu v byte...

Nabidka samozrejme je, i stenat v utulcich. Nalezt neni tezke, pokud se clovek opravdu zajima a na psech ku zalezi.

V tomto obdobi je spise poptavka z duvodu citove kompenzace. A pes nema byt kompenzace, je to partak.

Nemyslím si, že by byla nějaká velká nabídka štěňat v útulcích. Ba naopak. Štěňata jsou aktuálně nedostatkové zboží. A proto se ti vořeši na bazoši prodávají za sedm, osm tisíc a výše a ani zdaleka to nepokryje poptávku.

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.10.2020 09:42
Uživatel s deaktivovaným účtem

impact napsal(a):
Nemyslím si, že by byla nějaká velká nabídka štěňat v útulcích. Ba naopak. Štěňata jsou aktuálně nedostatkové zboží. A proto se ti vořeši na bazoši prodávají za sedm, osm tisíc a výše a ani zdaleka to nepokryje poptávku.

Jo, jenže když někomu vysolím 7tis. za vořecha, byť neplánovaného, co asi tak nastane? "Máňo, to jsme na těch šťěňatech trhli balík, připustíme fenu znovu, když je o prcky takový zájem..."

Mně nevadí za štěně zaplatit, však útulku taky dám adopční poplatek + třeba dovezu grancle, nejde o ty prachy, ale o princip.

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.10.2020 09:44
Uživatel s deaktivovaným účtem

manitschka napsal(a):
Pesweb.cz predpokladam znate? Jinak drzim palce, ja hledala od jara, sice trochu jina cilovka nez vy, ale psisko jsme dovezli pred dvema tydny. Nicmene mam presne to, co jsem chtela (coz je u utulkace asi fakt klika).

Ano, znám a sleduju. Díky!

5.10.2020 10:06
impact

XXX.XXX.123.35

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jo, jenže když někomu vysolím 7tis. za vořecha, byť neplánovaného, co asi tak nastane? "Máňo, to jsme na těch šťěňatech trhli balík, připustíme fenu znovu, když je o prcky takový zájem..."

Mně nevadí za štěně zaplatit, však útulku taky dám adopční poplatek + třeba dovezu grancle, nejde o ty prachy, ale o princip.

Ale já přece nereaguji na Vás.

Reagovala jsem přímo na ainu a její : není těžké nalézt..

5.10.2020 10:12
MajkaP

XXX.XXX.21.249

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jo, jenže když někomu vysolím 7tis. za vořecha, byť neplánovaného, co asi tak nastane? "Máňo, to jsme na těch šťěňatech trhli balík, připustíme fenu znovu, když je o prcky takový zájem..."

Mně nevadí za štěně zaplatit, však útulku taky dám adopční poplatek + třeba dovezu grancle, nejde o ty prachy, ale o princip.

Naprosto souhlasím. Na jaře jsme o psa přišli a já tedy hledala psa v tu nejméně vhodnou dobu. Chtěla jsem štěně, aby si zvyklo na kočku a ostatní zvířata, ale těch byl zoufalý nedostatek. Naštěstí jsem našla, ale byla to velká náhoda- paní se o štěňatech zmínila v jednom komentáři a jedno ještě bylo volné.

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.10.2020 12:34
Uživatel s deaktivovaným účtem

impact napsal(a):
Ale já přece nereaguji na Vás.

Reagovala jsem přímo na ainu a její : není těžké nalézt..

Však já vím. Jen jsem chtěla navázat na váš příspěvek, tak jsem odklikla citaci

5.10.2020 12:47
ainu

XXX.XXX.160.49

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ainu - ktery pes z odkazu splnuje - stene, v dospelosti 10-15 kg?

Prave proto se ptam pani, jake ma moznosti. Ono najit stene na FB k adopci neni tezke, ale behem dne az dvou je fuc, nez to clovek dokaze zpracovat.

Jestli je opravdu nutne stene, kdyz ty moznosti jsou pro laika aktualne velmi omezene.

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.10.2020 12:55
Uživatel s deaktivovaným účtem

Děkuji všem, už jsme našli. Bylo to o štěstí, poputuje k nám klouček, který u prvních osvojitelů nezapadl do smečky a hledají mu nový domov.
Jak to nejdřív vypadalo beznadějně, tak se to dneska obrátilo v bleskovou akci.

5.10.2020 13:06
GAELLE

XXX.XXX.66.235

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Děkuji všem, už jsme našli. Bylo to o štěstí, poputuje k nám klouček, který u prvních osvojitelů nezapadl do smečky a hledají mu nový domov.
Jak to nejdřív vypadalo beznadějně, tak se to dneska obrátilo v bleskovou akci.

bezva. tak ať se mu u vás daří

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.10.2020 13:38
Uživatel s deaktivovaným účtem

GAELLE napsal(a):
bezva. tak ať se mu u vás daří

Díky

5.10.2020 17:36
marcelaamax

XXX.XXX.167.36

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Děkuji všem, už jsme našli. Bylo to o štěstí, poputuje k nám klouček, který u prvních osvojitelů nezapadl do smečky a hledají mu nový domov.
Jak to nejdřív vypadalo beznadějně, tak se to dneska obrátilo v bleskovou akci.

Máte nový přírůstek? Gratuluji a přeji hodně radostí se štěndem

Hoďte pak fotku 😁

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.10.2020 19:56
Uživatel s deaktivovaným účtem

marcelaamax napsal(a):
Máte nový přírůstek? Gratuluji a přeji hodně radostí se štěndem

Hoďte pak fotku 😁

Fotku hodím, až ho dovezem, ale přírůstek je do širší rodiny, pomáhala jsem shánět dceři. Ona hlídala FB skupiny, já bazary, protože reakce při současné poptávce musela být blesková.

Bude se u nich mít prcek dobře, to se nebojím, snad nám ho někdy půjčí na hlídání

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.10.2020 20:51
Uživatel s deaktivovaným účtem

Vkládám slíbené fotky, můžete hádat, co se v něm všechno pokřížilo
Věk 8 a 1/2 týdne, hmotnost 2kg.

6.10.2020 21:15
Terven

XXX.XXX.160.10

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Vkládám slíbené fotky, můžete hádat, co se v něm všechno pokřížilo
Věk 8 a 1/2 týdne, hmotnost 2kg.

Čili to bude prcek, takhle nějak vážila tou dobou moje fena a má v dospělosti cca 9 kg.
Vidím v tom pinče, ocásek a zbarvení je pinčí, možná v tom bude i jezevčík (ten je ve všem)

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.10.2020 21:22
Uživatel s deaktivovaným účtem

Terven napsal(a):
Čili to bude prcek, takhle nějak vážila tou dobou moje fena a má v dospělosti cca 9 kg.
Vidím v tom pinče, ocásek a zbarvení je pinčí, možná v tom bude i jezevčík (ten je ve všem)

Máte bod za jezevčíka, ten tam prý je. Druhý rodič je údajně rotvajler, ale to se mi moc nezdá. Sice by seděly barvy, ale nesedí mi moc ta velikost

6.10.2020 21:34
Terven

XXX.XXX.160.10

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Máte bod za jezevčíka, ten tam prý je. Druhý rodič je údajně rotvajler, ale to se mi moc nezdá. Sice by seděly barvy, ale nesedí mi moc ta velikost

Tipy zaměstnanců útulku je třeba brát s rezervou
Moji předchozí fenu (viz profilový obrázek) personál útulku označil jako mix kokršpaněla

janae1

6.10.2020 21:44
janae1

XXX.XXX.160.6

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Máte bod za jezevčíka, ten tam prý je. Druhý rodič je údajně rotvajler, ale to se mi moc nezdá. Sice by seděly barvy, ale nesedí mi moc ta velikost

Jezevčík + york
Něco podobného máme v rodině, takovej vořech nejvořechovější.

https://www.google.com/search?q=yorkshire+terrier+dachshund+mix&client=firefox-b-d&sxsrf=ALeKk03LQv8bg5Qy-wYi_D71BLhlNIsFcg:1602013277330&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiW88fC3KDsAhUGDxQKHck8Cr4Q_AUoAXoECAsQAw&biw=1536&bih=750

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.10.2020 22:08
Uživatel s deaktivovaným účtem

Terven napsal(a):
Tipy zaměstnanců útulku je třeba brát s rezervou
Moji předchozí fenu (viz profilový obrázek) personál útulku označil jako mix kokršpaněla

Aha

6.10.2020 22:32
GAELLE

XXX.XXX.66.235

jezevčíka vidím taky. na rotvíka asi bude moc malý. Ale kamarádka měla ovčáka s jezevčíkem a taky byl menší. Hlavně aby byl zdravý. Hodně radosti

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.10.2020 22:40
Uživatel s deaktivovaným účtem

janae1 napsal(a):
Jezevčík + york
Něco podobného máme v rodině, takovej vořech nejvořechovější.

https://www.google.com/search?q=yorkshire+terrier+dachshund+mix&client=firefox-b-d&sxsrf=ALeKk03LQv8bg5Qy-wYi_D71BLhlNIsFcg:1602013277330&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiW88fC3KDsAhUGDxQKHck8Cr4Q_AUoAXoECAsQAw&biw=1536&bih=750

To by byl asi ještě o něco menší, leda že by to byl "ten větší york"

Ale wořecha jsme chtěli, tak je všechno OK.

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.10.2020 22:45
Uživatel s deaktivovaným účtem

GAELLE napsal(a):
jezevčíka vidím taky. na rotvíka asi bude moc malý. Ale kamarádka měla ovčáka s jezevčíkem a taky byl menší. Hlavně aby byl zdravý. Hodně radosti

Já jsem někde zachytila vyjádření veterináře, že pokud se pokříží 2 velikostně odlišná plemena, štěňata jsou velikostního rázu buď po matce, nebo po otci, žádná mezivelikost. Je to sice divné, ale kdoví...
Když to vezmu dle svých zkušeností (zásadně přijímáme buď vestaje nebo útulkáče), tak to kupodivu sedí. Ověřeno zatím na vzorku 5 psů.

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.10.2020 22:48
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Já jsem někde zachytila vyjádření veterináře, že pokud se pokříží 2 velikostně odlišná plemena, štěňata jsou velikostního rázu buď po matce, nebo po otci, žádná mezivelikost. Je to sice divné, ale kdoví...
Když to vezmu dle svých zkušeností (zásadně přijímáme buď vestaje nebo útulkáče), tak to kupodivu sedí. Ověřeno zatím na vzorku 5 psů.

po matce, po matce ...

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.10.2020 22:51
Uživatel s deaktivovaným účtem

marcelaamax napsal(a):
https://www.frekvence1.cz/clanky/zabava/10-nejvtipnejsich-krizencu-jezevcika-jak-vypada-napul-s-dogou-nebo-vlcakem-23768.shtml

No teda! Nejsou to fotomontáže?

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.10.2020 22:52
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
po matce, po matce ...

Matka určuje porodní velikost, to je známé i u koní. Ten výrok se vztahoval k velikosti v dospělosti.

janae1

6.10.2020 22:53
janae1

XXX.XXX.160.6

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
To by byl asi ještě o něco menší, leda že by to byl "ten větší york"

Ale wořecha jsme chtěli, tak je všechno OK.

Třeba to byl ten větší jezevčík.
Lidi zapomínaj, že maj 3 velikostní rázy.

Až jsem se zasnila, jednou si pořídím jezevčíka dlohosrstého, černého s pálenim ve stadardní velikosti a toho nejpaličatějšího ze všech jezevčíků, jako jsem měla v dětství.
Akorát nevím kde ho vezmu, už za mého dětství byl tak trošku rarita natož teď.

6.10.2020 22:54
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
No teda! Nejsou to fotomontáže?

Obávám se, že ne. Protože občas je v útulcích vidět neco podobneho.

Akorát nevím, jak moc přesné budou ty odhady toho druhého plemene. Nějak si nedokážu přestavit, jak by pes dogy nakryl fenu jezevčíka. To by ji musel snad fakt rozervat ne?

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.10.2020 22:59
Uživatel s deaktivovaným účtem

marcelaamax napsal(a):
Obávám se, že ne. Protože občas je v útulcích vidět neco podobneho.

Akorát nevím, jak moc přesné budou ty odhady toho druhého plemene. Nějak si nedokážu přestavit, jak by pes dogy nakryl fenu jezevčíka. To by ji musel snad fakt rozervat ne?

Zatím jsem naživo nic takového nepotkala, spíš se charakteristické znaky plemen slévají dohromady. Ale že by kříženec vypadal jak po transplantaci hlavy, to jsem ještě neviděla. Rozhodně jsou originální

6.10.2020 23:01
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

I když vlastne když jsem byla malá, tak jsme měli od známých křížence jezevčíka a českého fouska. Oba psi byli jednoho majitele a prý nebylo možné, že by fenu nakryl jiný pes. Fena byla jezevčík, pes fousek.

janae1

6.10.2020 23:09
janae1

XXX.XXX.160.6

marcelaamax napsal(a):
Obávám se, že ne. Protože občas je v útulcích vidět neco podobneho.

Akorát nevím, jak moc přesné budou ty odhady toho druhého plemene. Nějak si nedokážu přestavit, jak by pes dogy nakryl fenu jezevčíka. To by ji musel snad fakt rozervat ne?

Náš jezevec kvuli páření dokázal nemožné, aj dogu by zvládnul, by si navršil hromadu hlíny jak to udělal u kolie.

Toho krátkonohého NO asi známe všichni, se divím, že to není uznané plemeno. Si člověk říká, že ten plot má vysokou podezdívku, že ten velký pes není vidět a pak zjistí, že pejsek nemá nožičky.

6.10.2020 23:09
Terven

XXX.XXX.160.10

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Matka určuje porodní velikost, to je známé i u koní. Ten výrok se vztahoval k velikosti v dospělosti.

I tak bych řekla, že je to blbost. Není žádný důvod, proč by potomek nemohl být menší či větší než rodič.

6.10.2020 23:12
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

janae1 napsal(a):
Náš jezevec kvuli páření dokázal nemožné, aj dogu by zvládnul, by si navršil hromadu hlíny jak to udělal u kolie.

Toho krátkonohého NO asi známe všichni, se divím, že to není uznané plemeno. Si člověk říká, že ten plot má vysokou podezdívku, že ten velký pes není vidět a pak zjistí, že pejsek nemá nožičky.

Jo, to já nemám pochyby o tom, že by to psi nezvládli, ale spíš jakože jestli to feně neublíží. Za předpokladu, že jezevčík je fena.

6.10.2020 23:13
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Terven napsal(a):
I tak bych řekla, že je to blbost. Není žádný důvod, proč by potomek nemohl být menší či větší než rodič.

Taky mi to přijde jako blbost. Můj pes přerostl oba rodiče.

6.10.2020 23:14
Terven

XXX.XXX.160.10

marcelaamax napsal(a):
Taky mi to přijde jako blbost. Můj pes přerostl oba rodiče.

To se běžně děje i u lidí
Moje fena je velikostně po otci - poctivej standardní jezevčík. Matka byla oproti ní prcek.

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.10.2020 07:52
Uživatel s deaktivovaným účtem

Terven napsal(a):
To se běžně děje i u lidí
Moje fena je velikostně po otci - poctivej standardní jezevčík. Matka byla oproti ní prcek.

To ale tu hypotézu potvrzuje - je velikostního rázu po otci.

Já zkusím někde dohledat zdroj, kde jsem na to narazila. Právě mě to překvapilo, čekala bych intuitivně tu mezivelikost.

7.10.2020 07:57
janaa

XXX.XXX.32.117

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
To ale tu hypotézu potvrzuje - je velikostního rázu po otci.

Já zkusím někde dohledat zdroj, kde jsem na to narazila. Právě mě to překvapilo, čekala bych intuitivně tu mezivelikost.

To je fakt nesmysl, stejnej nesmysl je mezivelikost. Zvlášt u vořechů,kde je ta genetika tak pestrá,může být každý štěně úplně jiný - srst, barva, velikost, můžou jít do matky,do otce, dědečka,pradědečka,prababičky....
Jinak za mě to na fotce určo nějakej teriér šel okolo,klidně ten jorkšír, jestli je mamka jezevčík,tak to budou pkný tryskomyšky

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.10.2020 08:37
Uživatel s deaktivovaným účtem

Terven napsal(a):
Čili to bude prcek, takhle nějak vážila tou dobou moje fena a má v dospělosti cca 9 kg.
Vidím v tom pinče, ocásek a zbarvení je pinčí, možná v tom bude i jezevčík (ten je ve všem)

Taky vidím jezevčíka.

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.10.2020 08:39
Uživatel s deaktivovaným účtem

janaa napsal(a):
To je fakt nesmysl, stejnej nesmysl je mezivelikost. Zvlášt u vořechů,kde je ta genetika tak pestrá,může být každý štěně úplně jiný - srst, barva, velikost, můžou jít do matky,do otce, dědečka,pradědečka,prababičky....
Jinak za mě to na fotce určo nějakej teriér šel okolo,klidně ten jorkšír, jestli je mamka jezevčík,tak to budou pkný tryskomyšky

Odkaz je tady, ale asi to fakt bude blbost (takže teorie otec rotvajler definitivně padá).
https://www.zooo.cz/jak-odhadnout-budouci-velikost-psa/

Štěně je velmi kontaktní a na 2 měsíce docela akčňák. Ale je hrozně šikovný, už teď se hlásí kňučením, že potřebuje čůrat!
Jsem zvědavá, co z něj vyroste, ale taky předpokládám, že bude spíš menší, cca těch 7-10kg, což by byl naprosto ideál.

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.10.2020 08:48
Uživatel s deaktivovaným účtem

Jsem to akorat chtela psat - kdyz he matka mala a rodi 300g stenda - doga z toho proste nevyroste.

Ale to, ze priroda neprumeruje, je taky fakt.
Nikdy se na malou fenu nehleda velky pes, ale pes co nejpodpbnejsi standardu, ale stenata mela dobrou miru

7.10.2020 09:10
GAELLE

XXX.XXX.66.235

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Odkaz je tady, ale asi to fakt bude blbost (takže teorie otec rotvajler definitivně padá).
https://www.zooo.cz/jak-odhadnout-budouci-velikost-psa/

Štěně je velmi kontaktní a na 2 měsíce docela akčňák. Ale je hrozně šikovný, už teď se hlásí kňučením, že potřebuje čůrat!
Jsem zvědavá, co z něj vyroste, ale taky předpokládám, že bude spíš menší, cca těch 7-10kg, což by byl naprosto ideál.

Když si vzpomenete dejte časem fotku. Trochu mi připomíná Drahanského vestaje "fíkovnice"
Takový minirotvík

7.10.2020 09:24
Varaxi

XXX.XXX.1.226

Není malý pes jako malý pes.
U kříženců, kteří mají v původu zraovna jezevčíka, ta rovnice, že štěňata jsou buďto po mámě, nebo po tátovi, může platit - kdo zdědí krátkonohost, bude mít cca velikost jezevčíka, kdo zdědí dlouhonohost, bude mít cca velikost toho druhého rodiče.

7.10.2020 09:46
Fiona.Praha

XXX.XXX.236.87

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Máte bod za jezevčíka, ten tam prý je. Druhý rodič je údajně rotvajler, ale to se mi moc nezdá. Sice by seděly barvy, ale nesedí mi moc ta velikost

Údajně rotvíka (snad bez PP) má fíkovnice.

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.10.2020 09:52
Uživatel s deaktivovaným účtem

Já myslela, že fíkovnice má momentálně jen kočky. Něco mi uniklo???

7.10.2020 10:01
GAELLE

XXX.XXX.66.235

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Já myslela, že fíkovnice má momentálně jen kočky. Něco mi uniklo???

Psa má u příbuzných kam jezdí na víkendy. Doma má opravdu jen 3 kočky.

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.10.2020 10:06
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Máte bod za jezevčíka, ten tam prý je. Druhý rodič je údajně rotvajler, ale to se mi moc nezdá. Sice by seděly barvy, ale nesedí mi moc ta velikost

tak přesně tahle kombinace mi při pohledu na fotky naskočila

7.10.2020 10:07
GAELLE

XXX.XXX.66.235

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
tak přesně tahle kombinace mi při pohledu na fotky naskočila

mně taky ale neumím si představit to spojení

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.10.2020 10:16
Uživatel s deaktivovaným účtem

Takže by tam fakt mohl být i ten rotvík?
Nic proti němu, povahově jsou to docela fajn psi.

7.10.2020 10:27
Markéta80

XXX.XXX.239.177

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Máte bod za jezevčíka, ten tam prý je. Druhý rodič je údajně rotvajler, ale to se mi moc nezdá. Sice by seděly barvy, ale nesedí mi moc ta velikost

rotvajler tak jen díky barvě Ale pěkný je.

7.10.2020 10:28
GAELLE

XXX.XXX.66.235

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Takže by tam fakt mohl být i ten rotvík?
Nic proti němu, povahově jsou to docela fajn psi.

já ho tam vidím teda až na tu velikost

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.10.2020 10:36
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tak to bude ještě zajímavé.

Ale teda doufám, že z toho štěňátka nevyroste 50kg tele, to by byl asi problém...

7.10.2020 10:57
Atheira

XXX.XXX.209.8

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak to bude ještě zajímavé.

Ale teda doufám, že z toho štěňátka nevyroste 50kg tele, to by byl asi problém...

Moje mamka tohle zažila. Já to samozřejmě znám jen z fotek. Měli doma takovou nefalšovanou vořešici Ťapku, takovou popelavě strakatou. Prostě smeták, váhově do deseti kil. Měla jednou štěňata, s jakým psem nikdo nevěděl. Rozdávali dvouměsíční prcky do tří kil, jedno si vzala mamky spolužačka.
Se štěnětem jezdili čas od času na návštěvu. Pes rostl jako blázen, v dospělosti byl bílá godzilla, přes čtyřicet kilo určitě.

7.10.2020 10:59
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Atheira napsal(a):
Moje mamka tohle zažila. Já to samozřejmě znám jen z fotek. Měli doma takovou nefalšovanou vořešici Ťapku, takovou popelavě strakatou. Prostě smeták, váhově do deseti kil. Měla jednou štěňata, s jakým psem nikdo nevěděl. Rozdávali dvouměsíční prcky do tří kil, jedno si vzala mamky spolužačka.
Se štěnětem jezdili čas od času na návštěvu. Pes rostl jako blázen, v dospělosti byl bílá godzilla, přes čtyřicet kilo určitě.

Když ono u kříženců ta váha ve dvou měsících nemusí vypovídat vůbec o ničem.

Můj pes ve 2 měsících vážil 4 kg, v dospělosti cca 30 kg. Fena vážila ve 2 měsících taky 4 kg, v dospělosti 15 kg... No a pak mám kamarádku, té pes ve 2 měsících vážil 3 kg, a v dospělosti má přes 40 kg...

7.10.2020 11:02
Atheira

XXX.XXX.209.8

marcelaamax napsal(a):
Když ono u kříženců ta váha ve dvou měsících nemusí vypovídat vůbec o ničem.

Můj pes ve 2 měsících vážil 4 kg, v dospělosti cca 30 kg. Fena vážila ve 2 měsících taky 4 kg, v dospělosti 15 kg... No a pak mám kamarádku, té pes ve 2 měsících vážil 3 kg, a v dospělosti má přes 40 kg...

Spíš mi jde o to, že od maličký fenky velikostně takovýho toho špicoidního smetáka, co měl dřív na zahradě úplně každý, očekáváš štěňata podobného velikostního rázu.

Bez ohledu na váhu Coopera ve dvou měsících, předpokládám, že jeho matka prostě neměla deset kilo, ne?

7.10.2020 11:07
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Atheira napsal(a):
Spíš mi jde o to, že od maličký fenky velikostně takovýho toho špicoidního smetáka, co měl dřív na zahradě úplně každý, očekáváš štěňata podobného velikostního rázu.

Bez ohledu na váhu Coopera ve dvou měsících, předpokládám, že jeho matka prostě neměla deset kilo, ne?

Jo takhle, no Cooperova matka 10 kg neměla .

Ale ta matka toho kamarádčiného štěnda, co má teď přes 40 kg, tak ta měla 13 kg

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.10.2020 11:26
Uživatel s deaktivovaným účtem

Lidi, vy mě děsíte, já spoléhala na to, že to určitě víc, jak 15kg nebude. Štěně je v dobré výživové kondici, žádný podtržený hubeňour.
Náš bíglošpic měl ve 3 měsících 5,7kg a teď ve 2 letech váží 13kg. Když jsme si ho brali, byl o týden starší, než tenhle štěník (takže 9,5týdne), a vážil myslím 3,5kg.

7.10.2020 11:31
marta1

XXX.XXX.169.240

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Matka určuje porodní velikost, to je známé i u koní. Ten výrok se vztahoval k velikosti v dospělosti.

To taky není vždycky 100%, viděla jsem mrtvé hříbě a potrhanou kobylu v případě kdy toto evidentně neplatilo.

7.10.2020 11:42
Atheira

XXX.XXX.209.8

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Lidi, vy mě děsíte, já spoléhala na to, že to určitě víc, jak 15kg nebude. Štěně je v dobré výživové kondici, žádný podtržený hubeňour.
Náš bíglošpic měl ve 3 měsících 5,7kg a teď ve 2 letech váží 13kg. Když jsme si ho brali, byl o týden starší, než tenhle štěník (takže 9,5týdne), a vážil myslím 3,5kg.

Já bych stejně tipovala, že toho rotvajlera vám řekli na základě barvy, protože je to baví hádat, ale ví prd... A nebudem si lhát, tuhle barvu má x plemen, pro lidi bez přehledu je to ale pořád barva "rotvajleří" Takže si dovedu představit ty dedukce.
"Hele, koukni jakou to má barvu... No to nám naši Áju obskočil rotvajler!!!"
A je to hned.


Štěňata, o kterých píšu, taky nebyla žádná podvyživená chůďata. Na těch fotkách jsou fakt krásná štěňata, žádný kostřičky. Jak narostla ta ostatní bohužel nikdo neví, jen tohle šlo k člověku, se kterým se pak mamka dál vídala. Ty fotky bohužel ukázat nemůžu, má je doma máma a asi by je taky musela nejdřív docela hledat.

No, doplním vám tady další info do velikostní tabulky. Moje fena ve dvou měsících vážila 2,5kg a teď má 15kg

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.10.2020 13:38
Uživatel s deaktivovaným účtem

Mne hned napadl Fíkovničin vestaj. To štěně mu z oka vypadlo.

7.10.2020 13:44
Terven

XXX.XXX.110.191

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
To ale tu hypotézu potvrzuje - je velikostního rázu po otci.

Já zkusím někde dohledat zdroj, kde jsem na to narazila. Právě mě to překvapilo, čekala bych intuitivně tu mezivelikost.

Jo, já netvrdím, že nemůže být velikostně po jednom z nich, spíš mi na tom nesedí, že by mezivelikost nebyla možná.

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.10.2020 14:00
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Mne hned napadl Fíkovničin vestaj. To štěně mu z oka vypadlo.

A kolik je Fíkovničinu vestajovi teď (na profilu má jen malé štěndo) a kde je vlastně fíkovnice? Haló, haló!

7.10.2020 14:03
GAELLE

XXX.XXX.66.235

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A kolik je Fíkovničinu vestajovi teď (na profilu má jen malé štěndo) a kde je vlastně fíkovnice? Haló, haló!

možná jsou ze stejného dvorku. Taky mne to hned při pohledu na fotku napadlo. Jinak fíkovnice od září nereaguje ani na sz

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.10.2020 14:17
Uživatel s deaktivovaným účtem

GAELLE napsal(a):
možná jsou ze stejného dvorku. Taky mne to hned při pohledu na fotku napadlo. Jinak fíkovnice od září nereaguje ani na sz

Jejda, tak snad je v pohodě. Naposledy jsem od ní četla, že byla nemocná

7.10.2020 14:23
GAELLE

XXX.XXX.66.235

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jejda, tak snad je v pohodě. Naposledy jsem od ní četla, že byla nemocná

no právě............já si s ní píši poměrně pravidelně už to není jen o zvířátkách.
Také doufám že je v pořádku. Ptala jsem se i "žínky" také o ní neví

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.10.2020 17:19
Uživatel s deaktivovaným účtem

Moje 60 kg tele mělo ve 2 měsících bezmála 10 kilo. Takže snad uklidním na duši, že tele z toho nebude snad :)

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.10.2020 18:58
Uživatel s deaktivovaným účtem

Moje 60 kg tele mělo ve 2 měsících bezmála 10 kilo

to asi fakt neda odhadovat -mela jsem kluky ve 2 mesicich 11-13kg - v dospelosti maji kolem 50ti

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.10.2020 19:20
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Moje 60 kg tele mělo ve 2 měsících bezmála 10 kilo

to asi fakt neda odhadovat -mela jsem kluky ve 2 mesicich 11-13kg - v dospelosti maji kolem 50ti

Tak já budu doufat, že se jim to 2kg stvoření nezblázní a zasekne to kolem těch 10kg

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.10.2020 19:21
Uživatel s deaktivovaným účtem

nedá se to natabulkovat (alespoň ne zcela) - všechna naše štěňata jsem měla na počátku kvalitně živená (z dobrých chovek) a některá byla drobnější, jiná větší a neodpovídalo to konečné velikosti. Nynější brouček měl na dvanácti týdnech 18 kilo a dotáhl to na 80 - ta drží už 4 roky. Jeho předchůdkyně měla taky hodně kilo na startu (v těch 12 týdnech na tom byli podobně), v dospělosti měla o 15 kilo míň. Ona byla macatá jak selka, on je vysoký, pas má jak vosa, všechna žebra venku a kil má hodně

7.10.2020 19:23
GAELLE

XXX.XXX.66.235

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
nedá se to natabulkovat (alespoň ne zcela) - všechna naše štěňata jsem měla na počátku kvalitně živená (z dobrých chovek) a některá byla drobnější, jiná větší a neodpovídalo to konečné velikosti. Nynější brouček měl na dvanácti týdnech 18 kilo a dotáhl to na 80 - ta drží už 4 roky. Jeho předchůdkyně měla taky hodně kilo na startu (v těch 12 týdnech na tom byli podobně), v dospělosti měla o 15 kilo míň. Ona byla macatá jak selka, on je vysoký, pas má jak vosa, všechna žebra venku a kil má hodně

Nádherní hafani
Dogy se mi vždy líbily ale to jejich dožití
Kamarádka už jich pochovala 7 ....

7.10.2020 21:58
Fiona.Praha

XXX.XXX.237.209

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Lidi, vy mě děsíte, já spoléhala na to, že to určitě víc, jak 15kg nebude. Štěně je v dobré výživové kondici, žádný podtržený hubeňour.
Náš bíglošpic měl ve 3 měsících 5,7kg a teď ve 2 letech váží 13kg. Když jsme si ho brali, byl o týden starší, než tenhle štěník (takže 9,5týdne), a vážil myslím 3,5kg.

Nebyla by fotka bíglošpice?
Je to chundelatý bígl nebo krátkosrstý špic?

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.10.2020 22:25
Uživatel s deaktivovaným účtem

Fiona.Praha napsal(a):
Nebyla by fotka bíglošpice?
Je to chundelatý bígl nebo krátkosrstý špic?

Už jsem ho sem párkrát dávala, možná si ho vybavíte

7.10.2020 23:05
GAELLE

XXX.XXX.66.235

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Už jsem ho sem párkrát dávala, možná si ho vybavíte

špice tam moc nevidím. Je moc hezký

7.10.2020 23:09
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

Hezký skorobígl ale špice tam teda nikde nevidím

7.10.2020 23:11
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

GAELLE napsal(a):
no právě............já si s ní píši poměrně pravidelně už to není jen o zvířátkách.
Také doufám že je v pořádku. Ptala jsem se i "žínky" také o ní neví

O víkendu jsem chtěla napsat další dotaz...takže nic?!? To není dobré...

7.10.2020 23:12
Fiona.Praha

XXX.XXX.237.209

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Už jsem ho sem párkrát dávala, možná si ho vybavíte

Děkuji: Fotky jste sem už dávala, psa si vybavuji, ale nespojila jsem si ho s nickem a už vůbec ne s tím, že je to bíglošpic
Špice tam nevidím, ale je to hezky vybarvený kousek, to teda ano.

Se štěndem budou barevně moc hezká dvojka, přeji aby jim to spolu klapalo.

7.10.2020 23:15
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A kolik je Fíkovničinu vestajovi teď (na profilu má jen malé štěndo) a kde je vlastně fíkovnice? Haló, haló!

Písnu to tedy za ni, snad se nebude zlobit, je mu 12.

7.10.2020 23:20
GAELLE

XXX.XXX.66.235

lesnížínka napsal(a):
Písnu to tedy za ni, snad se nebude zlobit, je mu 12.

jé to já myslela že je mladší.

8.10.2020 10:13
Varaxi

XXX.XXX.1.226

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Už jsem ho sem párkrát dávala, možná si ho vybavíte

Máme stejnou nábytkovou stěnu. :)

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.10.2020 10:21
Uživatel s deaktivovaným účtem

Fiona.Praha napsal(a):
Děkuji: Fotky jste sem už dávala, psa si vybavuji, ale nespojila jsem si ho s nickem a už vůbec ne s tím, že je to bíglošpic
Špice tam nevidím, ale je to hezky vybarvený kousek, to teda ano.

Se štěndem budou barevně moc hezká dvojka, přeji aby jim to spolu klapalo.

Ale jo, stopy špice tam jsou
Jemnější kostra, delší nohy, užší čumec, delší srst, "vlaječka" na ocase a hlavně - hlídá!
Rodiče byli přistiženi inflagranti

Já jsem otce špice už zmiňovala, ale většinou psa prohlašuji za bígloida, tak vám to mohlo uniknout.

Prcek bydlí u dospělé dcery, pomáhali jsme se sháněním a transportem. S bígloidem se spolu už viděli, ale bude bezpečnější, aby se sbližovali, až malý povyroste. Reálně hrozilo, že bude samým nadšením zašlápnut a zvalchován.

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.10.2020 10:22
Uživatel s deaktivovaným účtem

lesnížínka napsal(a):
Písnu to tedy za ni, snad se nebude zlobit, je mu 12.

A nedávala někde fotku, jak vypadá v dospělosti?

8.10.2020 10:26
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A nedávala někde fotku, jak vypadá v dospělosti?

Teď nevím, nějak si nevybavuju, ale myslím, že tak nějak pořád stejně

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.10.2020 10:27
Uživatel s deaktivovaným účtem

Varaxi napsal(a):
Máme stejnou nábytkovou stěnu. :)

To bylo zrovna focené u mamky (fotky s lavórem a malá panička-cvičitelka)

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.10.2020 10:28
Uživatel s deaktivovaným účtem

lesnížínka napsal(a):
Teď nevím, nějak si nevybavuju, ale myslím, že tak nějak pořád stejně

Ale na profilu fíkovnice je jenom malé štěňátko...

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.10.2020 10:39
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A nedávala někde fotku, jak vypadá v dospělosti?

Jednou ji dávala, ale už si nepamatuju na kterém vlákně, je to dlouho, on ten pejsek fikovnice je hladkosrstý a tohle štěndo mi podle fotky připadá, že má okolo tlamky drsnější chloupky, jinak je to podobné

8.10.2020 12:41
Fiona.Praha

XXX.XXX.237.209

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ale jo, stopy špice tam jsou
Jemnější kostra, delší nohy, užší čumec, delší srst, "vlaječka" na ocase a hlavně - hlídá!
Rodiče byli přistiženi inflagranti

Já jsem otce špice už zmiňovala, ale většinou psa prohlašuji za bígloida, tak vám to mohlo uniknout.

Prcek bydlí u dospělé dcery, pomáhali jsme se sháněním a transportem. S bígloidem se spolu už viděli, ale bude bezpečnější, aby se sbližovali, až malý povyroste. Reálně hrozilo, že bude samým nadšením zašlápnut a zvalchován.

Vy to možná vidíte, já teda ne.
Vidím hezkého psa, zajímavého zbarvení.

Jaké dostal prcek jméno?

V útulku Jimlín mají dost podobné štěndo, ale starší 7-8 měsíců, a dali mu jméno Tympánek

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.10.2020 12:59
Uživatel s deaktivovaným účtem

Fiona.Praha napsal(a):
Vy to možná vidíte, já teda ne.
Vidím hezkého psa, zajímavého zbarvení.

Jaké dostal prcek jméno?

V útulku Jimlín mají dost podobné štěndo, ale starší 7-8 měsíců, a dali mu jméno Tympánek

:D Kdybych nevěděla, že tam někde je, taky bych v bígloidovi špice nehledala.

Jméno štěňátka psát nebudu, ještě by je pak někdo identifikoval na ulici.
A schválně jdu nakouknout do Jimlína

Tak Tympánek je podle mě o něco "víc jezevčík". Má delší hřbet a větší uši.
Ale podoba tam je

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.10.2020 20:36
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tak přesnější vážení na veterině z dneška - věk 9 týdnů, hmotnost 2,4kg
Odhad veterinářky - v dospělosti cca 10-12kg

V době odběru v 50. dni od porodu vážil 1,4kg (taky váženo na veterině), přírůstek na váze je tedy 1kg/2 týdny.

Jak to vidíte teď?

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.10.2020 20:43
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak přesnější vážení na veterině z dneška - věk 9 týdnů, hmotnost 2,4kg
Odhad veterinářky - v dospělosti cca 10-12kg

V době odběru v 50. dni od porodu vážil 1,4kg (taky váženo na veterině), přírůstek na váze je tedy 1kg/2 týdny.

Jak to vidíte teď?

Vzhledem k tomu, že můj 25kg pes měl co týden, to kilo nahoru,
a že znám jenom tohohle mého psa,
tak odhad veterinářky beru jako zcela naprosto jasně správný!
Máme u nás také, koupili jako čivavu :-) na dvou měsících cca 2 kg, já ho viděla a říkám "ahoj teriérku" a oni "panebože to ne",
a vypadá jako Váš, je ani ne po kolena a hrozně rozumný.
Krásný yorčí jezevčík :)

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.10.2020 00:15
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Vzhledem k tomu, že můj 25kg pes měl co týden, to kilo nahoru,
a že znám jenom tohohle mého psa,
tak odhad veterinářky beru jako zcela naprosto jasně správný!
Máme u nás také, koupili jako čivavu :-) na dvou měsících cca 2 kg, já ho viděla a říkám "ahoj teriérku" a oni "panebože to ne",
a vypadá jako Váš, je ani ne po kolena a hrozně rozumný.
Krásný yorčí jezevčík :)

Ještě jsem našla tuhle tabulku, podle ní by měl být v dospělosti těsně pod 10kg. To by bylo úplně super, protože by měl přesně tu velikost, kterou si přáli
Jasně, že ho budou mít rádi menšího i většího, ale nechtěli úplného prťavce, aby ho omylem nezašlápli, ani psa nad kolena, protože takového už se většina jejich kamarádů bojí

9.10.2020 11:37
Fiona.Praha

XXX.XXX.237.99

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ještě jsem našla tuhle tabulku, podle ní by měl být v dospělosti těsně pod 10kg. To by bylo úplně super, protože by měl přesně tu velikost, kterou si přáli
Jasně, že ho budou mít rádi menšího i většího, ale nechtěli úplného prťavce, aby ho omylem nezašlápli, ani psa nad kolena, protože takového už se většina jejich kamarádů bojí

Na tabulku bych nespoléhala.

Máme útulkačku, lehká kostra, ve třech měsících měla 2,7kg, v dospělosti +/- 10 kg a po kolena. Podle tabulky by měla mít cca 7 kg.
Štěně může být lehké, protože útulek nezabezpečí, aby měla štěňátka neustále plné pupíky kvalitního žrádla, tak jak se o to snaží chovatel/majitel doma.
Tím jsem chtěla říct, že jestli začnete krmit kvalitními granulemi, může se stát, že štěně poroste a poroste a poroste až třeba do těch 12 kg

Všichni víme, že štěňátka z útulku jsou prostě loterie. Původ odhadují pečovatelé, veterináři, noví majitelé, sousedi a všichni známí. No a když štěndo vyroste, buď se nějakému předkovi podobá, nebo je to hádanka pro okolí dál. Váš bíglošpic je toho důkazem

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.10.2020 13:21
Uživatel s deaktivovaným účtem

Fiona.Praha napsal(a):
Na tabulku bych nespoléhala.

Máme útulkačku, lehká kostra, ve třech měsících měla 2,7kg, v dospělosti +/- 10 kg a po kolena. Podle tabulky by měla mít cca 7 kg.
Štěně může být lehké, protože útulek nezabezpečí, aby měla štěňátka neustále plné pupíky kvalitního žrádla, tak jak se o to snaží chovatel/majitel doma.
Tím jsem chtěla říct, že jestli začnete krmit kvalitními granulemi, může se stát, že štěně poroste a poroste a poroste až třeba do těch 12 kg

Všichni víme, že štěňátka z útulku jsou prostě loterie. Původ odhadují pečovatelé, veterináři, noví majitelé, sousedi a všichni známí. No a když štěndo vyroste, buď se nějakému předkovi podobá, nebo je to hádanka pro okolí dál. Váš bíglošpic je toho důkazem

A tak těch 12kg by bylo v pohodě, do 15kg pořád dobrý. Štěník není útulkový, bylo to neplánované početí, ale péči měl dobrou. Vzala si ho paní jako parťáka k pejskovi a kočce, co už měla doma, ale neklapalo to, tak mu hledala nový domov. Takže podtržený nebude.
Teď už je členem rodiny, tak se prostě necháme překvapit. On byl ten odhad hmotnosti potřeba taky pro stanovení orientační dávky krmiva. Většinou se tabulky odvíjejí od očekávané hmotnosti v dospělosti. Sice se to pak ještě musí doladit podle konkrétního jedince, ale člověk potřebuje aspoň nahrubo vědět, od čeho se odpíchnout.

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.10.2020 20:01
Uživatel s deaktivovaným účtem

Roste jako z vody, teď aktuálně v 10 a 1/2 týdnech váží 3kg, takže směřuje kamsi k těm 10kg. A začínám věřit, že se tam v rodokmenu připletl i ten york

Přikládám fotky 8 týdnů, 8 a 1/2 týdne a současná z 10 a 1/2 týdne

20.10.2020 20:04
GAELLE

XXX.XXX.66.235

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Roste jako z vody, teď aktuálně v 10 a 1/2 týdnech váží 3kg, takže směřuje kamsi k těm 10kg. A začínám věřit, že se tam v rodokmenu připletl i ten york

Přikládám fotky 8 týdnů, 8 a 1/2 týdne a současná z 10 a 1/2 týdne

fešák

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.10.2020 21:30
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Roste jako z vody, teď aktuálně v 10 a 1/2 týdnech váží 3kg, takže směřuje kamsi k těm 10kg. A začínám věřit, že se tam v rodokmenu připletl i ten york

Přikládám fotky 8 týdnů, 8 a 1/2 týdne a současná z 10 a 1/2 týdne

Krásný psík. York nebo jiný malý terier tam bude.

20.10.2020 21:35
marcelaamax

XXX.XXX.176.237

Houby kříženec, čistokrevný maxi jork

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.10.2020 21:36
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Krásný psík. York nebo jiný malý terier tam bude.

Mně přijde hrozně srandovní s tím čírem na hlavě
Tělíčko má krátkosrsté, hlavu tak napůl.

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.10.2020 22:11
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Mně přijde hrozně srandovní s tím čírem na hlavě
Tělíčko má krátkosrsté, hlavu tak napůl.

Mně spíš přijde jako "drsňák" - srst.

22.10.2020 10:57
fikovnice

XXX.XXX.134.233

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Mne hned napadl Fíkovničin vestaj. To štěně mu z oka vypadlo.

Jejda, kdepak je Fíkusova kopie?

22.10.2020 10:59
fikovnice

XXX.XXX.134.233

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A nedávala někde fotku, jak vypadá v dospělosti?

Jasně, jak pohledám, dám fotku. Narozen v r. 2008, bohužel poslední týdny a měsíce už nic moc. Hlavně téměř ohluchl... A pořád se jen válí na gauči, bolí jej páteř evidentně...

22.10.2020 11:05
fikovnice

XXX.XXX.134.233

"Ir.mo", tady jej máte! Stejně jsem Vám chtěla/chci napsat SZ...
Ten náš Drahanský vestajík - všichni se bojíme - tu už dlouho možná nebude! Nějak rychle teď zestárl, dokonce neslyší ani zvonek u dveří, já když přijedu, tak si pro něj musím jít - chrápe na gauči a nic neslyší... Ale vítací je pořád stejně, tak snad, snad... Zkrátka, když za ním přijedu, projevuje stejnou lásku jako kdykoli předtím. A nadšenost. Ono taky hodně zestárli jeho páníci, už nemá ty dlouhé vycházky, co měl, je to těžké, no...

22.10.2020 11:08
fikovnice

XXX.XXX.134.233

...a tady je první den u mě. Přicestoval až z Vysokého Mýta...

22.10.2020 11:10
fikovnice

XXX.XXX.134.233

fikovnice napsal(a):
Jejda, kdepak je Fíkusova kopie?

On se tedy oficiálně jmenuje trochu jinak, ale občas na něj volám Fíkusi... Tak aspoň víte, od čeho je můj nick...

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.10.2020 11:39
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
On se tedy oficiálně jmenuje trochu jinak, ale občas na něj volám Fíkusi... Tak aspoň víte, od čeho je můj nick...

Aha

Je super a jako štěně byl "beroušek", tak já říkám miláčkům

Tady jsou fotky, na které byla reakce, že se podobá na toho vašeho, vývoj (poslední foto) ale ukazuje, že z něj bude spíš ten "maxijork"

23.10.2020 08:09
fikovnice

XXX.XXX.135.93

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Aha

Je super a jako štěně byl "beroušek", tak já říkám miláčkům

Tady jsou fotky, na které byla reakce, že se podobá na toho vašeho, vývoj (poslední foto) ale ukazuje, že z něj bude spíš ten "maxijork"

Jéé, a Vy už jej máte? Je SUPER úžasňák!

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.10.2020 11:30
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
Jéé, a Vy už jej máte? Je SUPER úžasňák!

Ano, má ho dcera už 14 dní a dává jí pěkně zabrat Už se "rozkoukal"

24.10.2020 12:39
fikovnice

XXX.XXX.134.68

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ano, má ho dcera už 14 dní a dává jí pěkně zabrat Už se "rozkoukal"

Super! Tak nás zásobujte fotkami a historkami! Když je celkově takové blbé období, ať se můžeme pokochat zvířátky!
A smím se tedy zeptat, odkud je a kolik jste za něj dali?
Já už tu několikrát psala, že náš vestaj je za láhev vína!

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.10.2020 13:34
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
Super! Tak nás zásobujte fotkami a historkami! Když je celkově takové blbé období, ať se můžeme pokochat zvířátky!
A smím se tedy zeptat, odkud je a kolik jste za něj dali?
Já už tu několikrát psala, že náš vestaj je za láhev vína!

Odkud je původně, to nevím, ale my ho vezli z polského pohraničí. Do Brna, takže ho možná někdy potkáte naživo.
Paní za něj chtěla pár symbolických stokorun, což schvaluji, zvlášť, když vím, že ona sama za něj dala víc. Bylo evidentní, že jí víc záleží na tom, aby se prcek dostal k hodným páníčkům, než aby se jí vrátily náklady. Proto jsme tu flašku dobrého vína přidali taky, aby mohli zapít žal, že je prcek opouští, a doteď si píšeme.

24.10.2020 13:48
fikovnice

XXX.XXX.134.68

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Odkud je původně, to nevím, ale my ho vezli z polského pohraničí. Do Brna, takže ho možná někdy potkáte naživo.
Paní za něj chtěla pár symbolických stokorun, což schvaluji, zvlášť, když vím, že ona sama za něj dala víc. Bylo evidentní, že jí víc záleží na tom, aby se prcek dostal k hodným páníčkům, než aby se jí vrátily náklady. Proto jsme tu flašku dobrého vína přidali taky, aby mohli zapít žal, že je prcek opouští, a doteď si píšeme.

Supééér. Ten náš je také ze severu. Našla jsem si jej, tuším, někde na Bazoši. Nebo mě tehdy vlastně majitelé upozornili. Dala jsem inzerát, že nám RR zadávil psa a že hledáme podobného. Obyčejňák - černý s pálením, ale nikde tehdy nebyl k mání. Tak jsem zamluvila jiného, když najednou se ozvala paní z Vys. Mýta:"Máme štěně podobné Vašemu!" S velkými omluvami jsem zrušila původní rezervaci - paní byla také super, říkala, že to chápe a nezlobí se. No a pak už jen čekání na chlupatou kuličku... První den na veterině v Brně dotaz:"Dá se odhadnout, jak velký bude v dospělosti?" Odpověď:"Ne! To vám vůbec nepovíme, jediné, co je jisté, je, že bude mít tu barvu, co má a že bude hladkosrstý!"

24.10.2020 13:50
fikovnice

XXX.XXX.134.68

fikovnice napsal(a):
Supééér. Ten náš je také ze severu. Našla jsem si jej, tuším, někde na Bazoši. Nebo mě tehdy vlastně majitelé upozornili. Dala jsem inzerát, že nám RR zadávil psa a že hledáme podobného. Obyčejňák - černý s pálením, ale nikde tehdy nebyl k mání. Tak jsem zamluvila jiného, když najednou se ozvala paní z Vys. Mýta:"Máme štěně podobné Vašemu!" S velkými omluvami jsem zrušila původní rezervaci - paní byla také super, říkala, že to chápe a nezlobí se. No a pak už jen čekání na chlupatou kuličku... První den na veterině v Brně dotaz:"Dá se odhadnout, jak velký bude v dospělosti?" Odpověď:"Ne! To vám vůbec nepovíme, jediné, co je jisté, je, že bude mít tu barvu, co má a že bude hladkosrstý!"

Ale musím tedy napsat, že jako štěnisko byl fakt neskutečně roztomilý, že na té veterině se k nám sběhl celý personál a ňuchňali se s ním... Pak jsem s ním jela v MHD a to bylo také pozdvižení!

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.10.2020 19:28
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
Ale musím tedy napsat, že jako štěnisko byl fakt neskutečně roztomilý, že na té veterině se k nám sběhl celý personál a ňuchňali se s ním... Pak jsem s ním jela v MHD a to bylo také pozdvižení!

To mláďata dovedou, roztomilostí si zajistit dostatek pozornosti. Tenhle štěník je taky k poňufkání, ale i k popukání, je jak na pérkách

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.10.2020 20:36
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ano, má ho dcera už 14 dní a dává jí pěkně zabrat Už se "rozkoukal"

No, hlavně si přejte, aby jeho předkové nešli okolo jagdteriéra - to byste ho dala pryč razdva.
Zas tak úplně bych to na první pohled nevyloučila.

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.10.2020 20:50
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
No, hlavně si přejte, aby jeho předkové nešli okolo jagdteriéra - to byste ho dala pryč razdva.
Zas tak úplně bych to na první pohled nevyloučila.

Máma byla jezevčík. Zbytek se uvidí.

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.10.2020 21:43
24.10.2020 22:56
GAELLE

XXX.XXX.66.235

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Po první větší procházce

ten je miloučký

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.10.2020 08:11
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Po první větší procházce

Tak moje štěně je někde venku, tak alespoň se můžu dětinsky uculovat a rozplývat nad tímhle roztomilým tvorečkem.

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.11.2020 17:59
12.11.2020 10:04
Markéta80

XXX.XXX.239.177

jezevčík tam je no , kdoví co se ještě přimíchal ale myslím si že jezevčíkovi bude hodně podobný.

13.11.2020 17:45
fikovnice

XXX.XXX.135.251

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Už se mu ten čumec protahuje

...ale už se míň podobá Drahanskýmu vestajovi , takže máme nakonec jiná plemena!

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.11.2020 15:09
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
...ale už se míň podobá Drahanskýmu vestajovi , takže máme nakonec jiná plemena!

Bude to jorkevčík.😁🤣

14.11.2020 18:06
Fiona.Praha

XXX.XXX.237.63

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Bude to jorkevčík.😁🤣

Nemá moc dlouhé nohy?
Bych to viděla na "yorkšírkou čivavu", tu větší velikost s ušima dolu


A bez legrace - je to moc hezké štěně

14.11.2020 18:22
fikovnice

XXX.XXX.55.40

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Bude to jorkevčík.😁🤣

Náš byl původně rotvajler, však znáte ty fotky, ne?

14.11.2020 18:24
fikovnice

XXX.XXX.55.40

Znáte to vlákno..."Plány vs. realita" nebo tak nějak se jmenovalo....???

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.11.2020 18:29
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
Náš byl původně rotvajler, však znáte ty fotky, ne?

Tenhle měl být kříženec jezevčíka s rotvajlerem. Jezevčík je jistý (matka), otec byl ale evidentně jiný, což se dalo tušit i z hmotnosti 2kg ve 2 měsících

Upravuji tedy název rasy. Jorkevčík na vysoké noze.

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.11.2020 19:20
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
Znáte to vlákno..."Plány vs. realita" nebo tak nějak se jmenovalo....???

Vím, že byl za flašku, takže PP dobrmana jste nečekali. Ale věděli jste dopředu, co je to za křížence? Nebo to bylo absolutní překvapení?

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.11.2020 21:33
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak jsem vygooglila, že tahle kombinace už svoje jméno má, a to dokonce mezinárodní. Dorkie.

https://www.google.com/search?q=dorkie&client=firefox-b-d&sa=X&stick=H4sIAAAAAAAAAONgecR4nJFb4OWPe8JSexknrTl5jXEbIxdXcEZ-uWteSWZJpZAGFxuUJcfFJ8Wln6tvYFqVXWFYocEgxcOFxBfS5OIMSs1JLElNCckXkuHileIESSaVWOYUAdVycyG4SsFG7rsuTTvH5ijIAAQxc0MdpDS1hLjYPYt98pMTcwQl1_yvr_z_3l5LmIsjJLEiPy8_txKslIHhg70SJyeQdni0ACjP0LRvxSE2Fg5GAQaeRaxsKflF2ZmpALJHvXDWAAAA&biw=1333&bih=632&sxsrf=ALeKk01X3XJdUNK-bldYwG0berzdHM6P_w:1605385542531&tbm=isch&source=iu&ictx=1&fir=RjSpKRUuM_LIwM%252C-9g8SWkMuK8XMM%252C%252Fm%252F05zkx1x&vet=1&usg=AI4_-kSJjMK5e7l3bGJcyh-ZWnlioU3SHQ&ved=2ahUKEwiTtPWX74LtAhVOqxoKHbmiDxoQ_B16BAgSEAM

Takže žádnej obyč vořech, kříženeček, ale designový pes...

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.11.2020 21:36
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Takže žádnej obyč vořech, kříženeček, ale designový pes...

Jo! a prodávají se prý v cenách 400-800 dolarů.

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.11.2020 21:38
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jo! a prodávají se prý v cenách 400-800 dolarů.

V těch křížencích je prostě potenciál! Stačí to dobře nazvat a popsat pozitiva. Já to promeškala, psa už mám vykastrovanýho, a přitom mohl být skvělým chovným psem plemene "černý ohař" nebi "rotvajler ohaří"..... pozitiva by byly spojení hyperaktivity, rychlosti a hysterie.

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.11.2020 21:39
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
V těch křížencích je prostě potenciál! Stačí to dobře nazvat a popsat pozitiva. Já to promeškala, psa už mám vykastrovanýho, a přitom mohl být skvělým chovným psem plemene "černý ohař" nebi "rotvajler ohaří"..... pozitiva by byly spojení hyperaktivity, rychlosti a hysterie.

Pro Dorkieho už píšou i manuály

https://www.amazon.com/Complete-Manual-feeding-grooming-training-ebook/dp/B08571KT9V

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.11.2020 21:41
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Pro Dorkieho už píšou i manuály

https://www.amazon.com/Complete-Manual-feeding-grooming-training-ebook/dp/B08571KT9V

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.11.2020 23:46
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tak ten na druhé fotce je úplně přesná kopie vašeho. I s tím delším krkem :-))

15.11.2020 08:56
fikovnice

XXX.XXX.55.4

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Vím, že byl za flašku, takže PP dobrmana jste nečekali. Ale věděli jste dopředu, co je to za křížence? Nebo to bylo absolutní překvapení?

Ne ne, vůbec jsme nevěděli - myslím, že i rodiče a prarodiče a praprarodiče byli vestajové!
Já tehdy sháněla štěně podobnému tomu, které nám zadávil RR - viz obrázek.
Nakonec je podoba prakticky jen ve zbarvení!

15.11.2020 08:57
fikovnice

XXX.XXX.55.4

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
V těch křížencích je prostě potenciál! Stačí to dobře nazvat a popsat pozitiva. Já to promeškala, psa už mám vykastrovanýho, a přitom mohl být skvělým chovným psem plemene "černý ohař" nebi "rotvajler ohaří"..... pozitiva by byly spojení hyperaktivity, rychlosti a hysterie.

Čili něco příbuzného našemu rotvíkovi, že?

15.11.2020 09:00
fikovnice

XXX.XXX.55.4

fikovnice napsal(a):
Znáte to vlákno..."Plány vs. realita" nebo tak nějak se jmenovalo....???

Ale kdysi sem chodil mužskej, jehož nick jsem už zapomněla (ono muže by tu na prstech jedné ruky spočítal, tak třeba si někdo vzpomenete...?) a ten dospělého Drahanského vestaje velmi pochválil a vyjádřil se nějak v tom smyslu, že jde o "sebevědomého psa, který si je toho u sebe moc dobře vědom"!

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.11.2020 11:06
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
Čili něco příbuzného našemu rotvíkovi, že?

Jo, ale ještě hezčí!!

15.11.2020 12:33
fikovnice

XXX.XXX.55.32

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jo, ale ještě hezčí!!

A tak to ne!
Jsem ochotna přistoupit na stejně hezké!

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.11.2020 12:43
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
A tak to ne!
Jsem ochotna přistoupit na stejně hezké!


Několikrát v životě se mi stalo, že jsem zahlídla svýho psa koutkem oka, jak kráčí se svěřeným náhradním psovodem, a než jsem si uvědomila, že to je můj pes, problesklo mi automaticky "jé, to je ale krásnej pes"

28.12.2020 15:47
ainu

XXX.XXX.24.18

A pak že nejsou... ale jsou, stačí nekupovat od množáků jako dárek k Vánocům a informovat se, sledovat. Hradecký útulek právě začal nabízet k adopci (nejen) štěňata čivavek, veterinárně ošetřené a zkontrolované. Ještě jsou tam i buldočci a další. A že jich je!
Nemají adopční poplatek 🙂
https://www.tshk.cz/utulek/cs/psi/psi-k-osvojeni

28.12.2020 20:20
Ebi

XXX.XXX.104.139

ainu napsal(a):
A pak že nejsou... ale jsou, stačí nekupovat od množáků jako dárek k Vánocům a informovat se, sledovat. Hradecký útulek právě začal nabízet k adopci (nejen) štěňata čivavek, veterinárně ošetřené a zkontrolované. Ještě jsou tam i buldočci a další. A že jich je!
Nemají adopční poplatek 🙂
https://www.tshk.cz/utulek/cs/psi/psi-k-osvojeni

Zrovna jsem se na ně divala a je tam hodně malých štěňat, psali že celkem té ženské zabavili asi 70 pejsků.

30.12.2020 20:10
Varaxi

XXX.XXX.129.250

ainu napsal(a):
A pak že nejsou... ale jsou, stačí nekupovat od množáků jako dárek k Vánocům a informovat se, sledovat. Hradecký útulek právě začal nabízet k adopci (nejen) štěňata čivavek, veterinárně ošetřené a zkontrolované. Ještě jsou tam i buldočci a další. A že jich je!
Nemají adopční poplatek 🙂
https://www.tshk.cz/utulek/cs/psi/psi-k-osvojeni

Ty bláho. Už jsou rozebraní.
To jde, rozebrat během dvou dnů sedmdesát psů?

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.12.2020 20:29
Uživatel s deaktivovaným účtem

Varaxi napsal(a):
Ty bláho. Už jsou rozebraní.
To jde, rozebrat během dvou dnů sedmdesát psů?

O tom zátahu se ví už déle, tudíž na to lidé čekali. Asi. A Vánoce. A karanténa. A..
Samé čivavičky kropenaté a buldočci tygrovaní a
myslíte, že se tady v obecním útulku lustrovalo, kdo má jaký plat, jestli má dva psy a tři bojové děti a bude mít čivavičku na balkoně nebo v kotci?

31.12.2020 08:40
Fiona.Praha

XXX.XXX.237.240

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
O tom zátahu se ví už déle, tudíž na to lidé čekali. Asi. A Vánoce. A karanténa. A..
Samé čivavičky kropenaté a buldočci tygrovaní a
myslíte, že se tady v obecním útulku lustrovalo, kdo má jaký plat, jestli má dva psy a tři bojové děti a bude mít čivavičku na balkoně nebo v kotci?

Objevila se na FB petice proti rozdávání zabavených nekastrovaných psů z množírny prvnímu kdo přijde a ještě zdarma. Jediné kritérium snad bylo podat písemnou žádost včas a správně vyplněnou (nezkoušela jsem, tak nevím, jak byla složitá).
Najednou nabídka psů zmizela.

31.12.2020 08:43
Fiona.Praha

XXX.XXX.237.240

Aktualizace zabavených psů v útulku Hradec Králové.

https://www.hradeckralove.org/aktualizovano-prijem-zadosti-o-psy-z-utulku-mesto-vzhledem-k-velkemu-zajmu-pozastavuje/d-74427

AKTUALIZOVÁNO:
Příjem žádostí o psy z útulku město vzhledem k velkému zájmu pozastavuje.
Na hradecký magistrát přišlo během včerejška a dneška již více než šest stovek žádostí o psy, kteří byli v říjnu zabaveni na základě nařízení Krajské veterinární správy a umístěni do útulku. Vzhledem k poměru počtu nabízených psů a již obdržených žádostí město příjem dalších pozastavuje. Přijaté žádosti se budou nyní vyřizovat a zaměstnanci útulku budou ověřené a potencionální úspěšné žadatele kontaktovat v pořadí, ve kterém byly žádosti zaslány na podatelnu hradeckého magistrátu. Pokud se na základě již obdržených žádostí nepodaří umístit všechny nabízené psy do nových domovů, zveřejní magistrát novou výzvu k přijímání dalších žádostí.
Tisková zpráva
Do hradeckého městského útulku pro opuštěná zvířata bylo v říjnu umístěno do předběžné náhradní péče zhruba sedm desítek psů, které na pokyn Krajské veterinární správy v součinnosti s Policií ČR zajistil Odbor životního prostředí magistrátu města. Městu se v minulém týdnu podařilo získat psy do svého vlastnictví. Díky tomu jim bude možné zajistit nový domov v rodinném prostředí. Od včerejška mohla veřejnost žádat o jejich osvojení.

„Do poslední chvíle jsme se psy museli nakládat jako s vlastnictvím cizí osoby, tudíž jim nebylo možné ihned po převozu do útulku zajistit vhodný domov. Již začátkem prosince jsme v zastupitelstvu podpořili návrh na přijetí psů do vlastnictví města, čekalo se však na podpis ze strany nyní už bývalého majitele. Ten se v minulém týdnu podařilo zajistit, tudíž jsme mohli prakticky okamžitě zahájit darování psů do nových domovů,“ říká primátor města Alexandr Hrabálek. Psi byli do hradeckého útulku, který je pod správou technických služeb, umístěni do předběžné náhradní péče v říjnu. Město jejich péče přišla na více než jeden milion korun. „Ačkoliv byl zájem veřejnosti veliký a útulek dostal nespočet granulí a dek, za což samozřejmě patří všem obrovské poděkovaní, tak bohužel to ani zdaleka nepokrylo veškeré náklady, které byly s péčí o psy spojené. Abychom co nejdříve mohli psy umístit do nových domovů, rozhodli jsme se tuto částku po majiteli nevymáhat a jít mimosoudní cestou, díky tomu mohou tito pejsci nalézt nový domov o řadu měsíců dříve. Velké poděkování za mimořádné osobní nasazení však patří paní Horákové, panu Jeřábkovi a všem jejich kolegům z technických služeb, kteří se v útulku o psy starali a starají,“ dodává primátor. První psi by mohli být novým majitelům darováni již během tohoto týdne.

Nabídka všech psů byla k dispozici na webových stránkách hradeckého útulku. Žadatel o psa si jej mohl vybrat a na odbor majetku Magistrátu města Hradce Králové zaslat svou žádost. „Rozhodovat bude termín, ve kterém byla žádost na město prostřednictvím podatelny nebo datovou schránkou zaslána. Zájemce první v pořadí bude kontaktován pracovníky hradeckého útulku, aby poskytl součinnost do tří dnů. Pokud to nebude možné, bude osloven další zájemce v pořadí,“ vysvětluje postup vedoucí oddělení správy nebytových prostor a veřejných statků z odboru majetku Lucie Hartmanová.

Zájemci o psy mohli zvířata vybírat pouze dle dostupných fotografií. „Bohužel nejsme schopni všem poskytnout detailní informace o tom, kolik který pes váží nebo jak je velký a další podobné informace. Jsme samozřejmě schopni sdělit, jakého jsou psi pohlaví. Ve všech případech se navíc jedná o křížence, neručíme za rasu ani za povahu psů. Každý zájemce o osvojení zvířete by si měl také uvědomit, že tito psi byli poměrně dlouho v nestandardních podmínkách a vyžadují proto trpělivost a péči,“ doplňuje Hartmanová.

Zodpovídá: Ing. Lucie Hartmanová
Vytvořeno / změněno: 28.12.2020 / 29.12.2020

Uživatel s deaktivovaným účtem

31.12.2020 09:45
Uživatel s deaktivovaným účtem

"rozhodli jsme se tuto částku po majiteli nevymáhat a jít mimosoudní cestou"

Jistě správné rozhodnutí.
Měli jí nechat podepsat "směnku", kde podepíše, že už nikdy žádného psa mít nebude. Proti vymáhání zmíněné částky.
Také pranýř bylo moc dobré zařízení.

Hanka373

2.1.2021 20:14
Hanka373

XXX.XXX.248.49

Může se přidat?? Jsme dostali pejska a je to těmhle hodně podobné. Je to mimino 8tydenni 🥰

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.2.2021 21:32
Uživatel s deaktivovaným účtem

Podávám hlášení. 6 měsíců, 8kg.😁

10.2.2021 22:20
Terven

XXX.XXX.110.191

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Podávám hlášení. 6 měsíců, 8kg.😁

Tak to asi bude maxi york

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.2.2021 22:46
Uživatel s deaktivovaným účtem

Terven napsal(a):
Tak to asi bude maxi york

😁🤭
Má velmi dlouhé tělo, skoro jako jako maminka jezevčice, ale vyšší podvozek.

10.2.2021 22:56
Terven

XXX.XXX.110.191

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
😁🤭
Má velmi dlouhé tělo, skoro jako jako maminka jezevčice, ale vyšší podvozek.

Tak to bude něco jako naše Vikina - jen místo shih tzu v tom bude york

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.2.2021 23:32
Uživatel s deaktivovaným účtem

Jorkevčík. :-))

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.2.2021 07:30
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
😁🤭
Má velmi dlouhé tělo, skoro jako jako maminka jezevčice, ale vyšší podvozek.

Tak delší nožičky jsou teda dle mě výhoda

11.2.2021 10:57
Terven

XXX.XXX.110.191

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak delší nožičky jsou teda dle mě výhoda

To určitě...a u chlupatýho psa dvojnásob.

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.4.2021 19:06
Uživatel s deaktivovaným účtem

Další hlášení - 8 měsíců a 9kg. Ještě se v tom výrazu pořád mění.

18.4.2021 17:14
fikovnice

XXX.XXX.133.169

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Další hlášení - 8 měsíců a 9kg. Ještě se v tom výrazu pořád mění.


Ale Fločkovi nakonec moc podobný není.

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.4.2021 21:24
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):

Ale Fločkovi nakonec moc podobný není.

A na tom je dobře vidět, co dokážou geny. Že 2 celkem podobných štěňat vyrostli naprosto rozdílní psi.
A pak se majitelé bPP štěňat diví, co jim to doma roste
😁

19.4.2021 12:04
Atheira

XXX.XXX.209.8

Já nechci zakládat nové vlákno, tak se zkusím přicpat sem... Nevíte náhodou někdo o štěňatech (asi ne úplně mini vzrůstu, spíš takový předpoklad, že z toho vyroste pes tak akorát. Ne čivava, ne medvěd). Mám známou, která marně už dlooouho shání štěně. Jsou to přesně ti lidi, u kterých je jasný, že se ten pes bude mít prostě dobře, ale vždycky ji předběhne vlna asi lockdownových zájemců nebo nevím, jak je možný, že úplně každý štěňata jsou do tří hodin od zveřejnění už komplet rozebraná.

Ono je jim asi už i jedno, kam by pro něj jeli... Ale i když hlídaj útulky i sociální sítě, tak prostě nestihnou ani mrknout a všechno je pryč...

Uživatel s deaktivovaným účtem

19.4.2021 12:36
Uživatel s deaktivovaným účtem

Atheira napsal(a):
Já nechci zakládat nové vlákno, tak se zkusím přicpat sem... Nevíte náhodou někdo o štěňatech (asi ne úplně mini vzrůstu, spíš takový předpoklad, že z toho vyroste pes tak akorát. Ne čivava, ne medvěd). Mám známou, která marně už dlooouho shání štěně. Jsou to přesně ti lidi, u kterých je jasný, že se ten pes bude mít prostě dobře, ale vždycky ji předběhne vlna asi lockdownových zájemců nebo nevím, jak je možný, že úplně každý štěňata jsou do tří hodin od zveřejnění už komplet rozebraná.

Ono je jim asi už i jedno, kam by pro něj jeli... Ale i když hlídaj útulky i sociální sítě, tak prostě nestihnou ani mrknout a všechno je pryč...

A co ten Bazoš? Vypadá to tam jako poslední štace před útulkem...

Tohle je moje favoritka: https://zvirata.bazos.cz/inzerat/135284782/daruji-fenku.php

Nehoda - GR x křepelák: https://zvirata.bazos.cz/inzerat/134785355/stene-zlaty-retriever.php

https://zvirata.bazos.cz/inzerat/134149427/stenatko.php

https://zvirata.bazos.cz/inzerat/133971019/stene-4mesice-havansky-psik.php

https://zvirata.bazos.cz/inzerat/133817653/dobry-den-daruji-do-dobrych-rukou-pejska.php

https://zvirata.bazos.cz/inzerat/133006207/daruji-stene.php

19.4.2021 12:44
Atheira

XXX.XXX.209.8

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A co ten Bazoš? Vypadá to tam jako poslední štace před útulkem...

Tohle je moje favoritka: https://zvirata.bazos.cz/inzerat/135284782/daruji-fenku.php

Nehoda - GR x křepelák: https://zvirata.bazos.cz/inzerat/134785355/stene-zlaty-retriever.php

https://zvirata.bazos.cz/inzerat/134149427/stenatko.php

https://zvirata.bazos.cz/inzerat/133971019/stene-4mesice-havansky-psik.php

https://zvirata.bazos.cz/inzerat/133817653/dobry-den-daruji-do-dobrych-rukou-pejska.php

https://zvirata.bazos.cz/inzerat/133006207/daruji-stene.php

Zkusím jí to přeposlat, jestli už na bazoš nekoukala... Snad už na něco kápnou, protože obepsat tolik psů a dozvědět se, že už byly desítky lidí před vámi, to jsem ani netušila, že reálně vůbec jde. No, dneska asi jo.

19.4.2021 12:48
Atheira

XXX.XXX.209.8

Ale líbí se mi teda ten havaňák, že nečůrá a nekaká. Asi robotickej.

Uživatel s deaktivovaným účtem

19.4.2021 12:52
Uživatel s deaktivovaným účtem

Atheira napsal(a):
Zkusím jí to přeposlat, jestli už na bazoš nekoukala... Snad už na něco kápnou, protože obepsat tolik psů a dozvědět se, že už byly desítky lidí před vámi, to jsem ani netušila, že reálně vůbec jde. No, dneska asi jo.

To bylo i dřív. Volala jsem párkrát na malého mladého psa, je to x let, a zájemců prý bylo ke stovkám... Pokud je to relativně mladý pes bez zásadních výchovných problémů, je zřejmě dobře umístitelný v každé době. Se staroušky nebo s nevychovanci/agresory už je to horší...

Třeba tohohle brouka je mi moc líto: https://zvirata.bazos.cz/inzerat/135018276/daruji-madarskeho-ohare.php

Uživatel s deaktivovaným účtem

19.4.2021 12:52
Uživatel s deaktivovaným účtem

Favoritka je naprosto úžasná

19.4.2021 12:58
Atheira

XXX.XXX.209.8

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
To bylo i dřív. Volala jsem párkrát na malého mladého psa, je to x let, a zájemců prý bylo ke stovkám... Pokud je to relativně mladý pes bez zásadních výchovných problémů, je zřejmě dobře umístitelný v každé době. Se staroušky nebo s nevychovanci/agresory už je to horší...

Třeba tohohle brouka je mi moc líto: https://zvirata.bazos.cz/inzerat/135018276/daruji-madarskeho-ohare.php

Já jsem teda nikdy nezažila, že bychom psa kupovali, vždycky (i moji aktuální fenu, kterou jsem si pořizovala sama za sebe) se brali psi z útulku. Některé jsme brali už dospělé, jindy štěňata, ale celkově o ty mladé psy nebyla takováhle nouze.

Zase chápu, že chtějí štěně. Už s ohledem na to, že v rodině mají další psy a líp se s nimi bude seznamovat štěně... a i je pochopitelné, že ne každý si chce na sebe přenášet problémy, které způsobil někdo jiný a napravovat je. Oni jsou prostě ti lidi, co mají rádi psy, ten pes bude mít fakt fajn život, ale je jim docela jedno, co je to za směs nebo ufouna, ale chápu, když lidi nechtějí pořizovat psa, který už má teď při pořízení x omezení nebo problémů s chováním, no... Znám zase slečnu, co si schválně bere psy v podstatě nad hrobem, ale ta to bere jako svoje poslání, takový v podstatě až sebeobětování pro psy, který po nejlepších letech někdo odkopnul, protože xy nebo jim umřel...

Uživatel s deaktivovaným účtem

19.4.2021 13:49
Uživatel s deaktivovaným účtem

Atheira napsal(a):
Zkusím jí to přeposlat, jestli už na bazoš nekoukala... Snad už na něco kápnou, protože obepsat tolik psů a dozvědět se, že už byly desítky lidí před vámi, to jsem ani netušila, že reálně vůbec jde. No, dneska asi jo.

Ten náš byl taky přes Bazoš. Ale bylo nutné průběžně nakukovat a jakmile se něco vhodného objevilo, hned VOLAT. Nestačí psát, to vás vždycky někdo předběhne, protože telefonování je rychlejší a osobnější.

19.4.2021 13:57
Atheira

XXX.XXX.209.8

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ten náš byl taky přes Bazoš. Ale bylo nutné průběžně nakukovat a jakmile se něco vhodného objevilo, hned VOLAT. Nestačí psát, to vás vždycky někdo předběhne, protože telefonování je rychlejší a osobnější.

No jo, ale to je na bazoši. U těch spolků většinou bývá praxe taková, že už rovnou zmiňují předem - nevolat, pouze sms. Do té sms navíc musíte nacpat pomalu svůj životopis ideálně s rozvržením bytu a počtem postelí a co jste měla k obědu a než to sesmolíte, je pozdě.

Uživatel s deaktivovaným účtem

19.4.2021 14:02
Uživatel s deaktivovaným účtem

Atheira napsal(a):
No jo, ale to je na bazoši. U těch spolků většinou bývá praxe taková, že už rovnou zmiňují předem - nevolat, pouze sms. Do té sms navíc musíte nacpat pomalu svůj životopis ideálně s rozvržením bytu a počtem postelí a co jste měla k obědu a než to sesmolíte, je pozdě.

Proto jsem sháněla přes Bazoš a dcera hlídala skupiny na FB.

19.4.2021 14:27
Andrýsek3

XXX.XXX.38.137

Těch k darování je už zase na bazoši celkem požehnaně. A hodně mladých psů, že by už covidova štěňata? Vím, že nedávno bylo prázdno.

19.4.2021 18:53
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Nedávno sháněla štěně kamarádka, chtěla křížence... Tak jsem jí hlídala inzeráty a vždycky hned poslala - ona se k tomu dostala v rozmezí pár hodin a inzerát už byl smazaný , a to byly početné vrhy třeba i po 9ti štěňatech..

Pokud bych takhle sháněla psa, tak bych hlídala inzerce na bazoši, pesweb, útulky.. A hned volat. Případně mě napadá třeba i obepsat nejbližší útulky a spolky, popsat do jakých podmínek by pes šel, upřesnit jakého zhruba psa chcete (velikost, srst) a třeba se domluvit, že vám dají vědět až nějaký takový bude. Do té doby k nim třeba chodit venčit? Aby jste byli trošku "prověření", ve výhodě.

https://www.pesweb.cz/cz/psi-k-adopci?objid=66202

19.4.2021 20:19
impact

XXX.XXX.45.94

Atheira napsal(a):
Já nechci zakládat nové vlákno, tak se zkusím přicpat sem... Nevíte náhodou někdo o štěňatech (asi ne úplně mini vzrůstu, spíš takový předpoklad, že z toho vyroste pes tak akorát. Ne čivava, ne medvěd). Mám známou, která marně už dlooouho shání štěně. Jsou to přesně ti lidi, u kterých je jasný, že se ten pes bude mít prostě dobře, ale vždycky ji předběhne vlna asi lockdownových zájemců nebo nevím, jak je možný, že úplně každý štěňata jsou do tří hodin od zveřejnění už komplet rozebraná.

Ono je jim asi už i jedno, kam by pro něj jeli... Ale i když hlídaj útulky i sociální sítě, tak prostě nestihnou ani mrknout a všechno je pryč...

Já zveřejním inzeráty na štěnce v pondělí ráno, abych si na víkend mohla plánovat schůzky a už v poledne je stahuju, protože mám na každý štěně třeba třicet zájemců...

Od zájemců vím, že jsou schopni si třeba třicetkrát za den rozkliknout pesweb a zkontrolovat si novinky, jinak jsou měsíce bez šance..

19.4.2021 22:47
Agnes1

XXX.XXX.76.7

Atheira napsal(a):
Já nechci zakládat nové vlákno, tak se zkusím přicpat sem... Nevíte náhodou někdo o štěňatech (asi ne úplně mini vzrůstu, spíš takový předpoklad, že z toho vyroste pes tak akorát. Ne čivava, ne medvěd). Mám známou, která marně už dlooouho shání štěně. Jsou to přesně ti lidi, u kterých je jasný, že se ten pes bude mít prostě dobře, ale vždycky ji předběhne vlna asi lockdownových zájemců nebo nevím, jak je možný, že úplně každý štěňata jsou do tří hodin od zveřejnění už komplet rozebraná.

Ono je jim asi už i jedno, kam by pro něj jeli... Ale i když hlídaj útulky i sociální sítě, tak prostě nestihnou ani mrknout a všechno je pryč...

U nás ve vsi by možná bylo štěndo. Mohu se zítra zeptat a vyfotit. I matku a dva potencionální otce. Štěnátka se mají dobře, je jim sedm týdnů, jsou odčervená i očkovaná a čipovaná. Myslím, že byla volná fenka.

19.4.2021 22:49
Agnes1

XXX.XXX.76.7

A pak je ještě volný malý hovík s PP. https://ardal-eowyn.weebly.com/

20.4.2021 01:25
Atheira

XXX.XXX.254.93

Agnes1 napsal(a):
U nás ve vsi by možná bylo štěndo. Mohu se zítra zeptat a vyfotit. I matku a dva potencionální otce. Štěnátka se mají dobře, je jim sedm týdnů, jsou odčervená i očkovaná a čipovaná. Myslím, že byla volná fenka.

Když si vzpomenete, určitě můžete hodit info jestli je to aktuální a foto, ráda předám.

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.4.2021 09:12
Uživatel s deaktivovaným účtem

Agnes1 napsal(a):
A pak je ještě volný malý hovík s PP. https://ardal-eowyn.weebly.com/

Ten je nádherný!

20.4.2021 09:18
Atheira

XXX.XXX.209.8

Agnes1 napsal(a):
A pak je ještě volný malý hovík s PP. https://ardal-eowyn.weebly.com/

Hovawart je už prý dost velký, jestli jsem ji dobře pochopila.

20.4.2021 18:11
Agnes1

XXX.XXX.76.7

Je to od sousedky kterou dobře znám. Mají hospodářství. Fena je kříženka do borderky, otec černý labrador a druhý otec kříženec co vypadá jako černý hovawart ale malý.
Jsou to feny třetí štěnátka. Je jich sedm. Naprosto nemají problém s odbytem. Ještě neinzerovali volně jsou tři fenky.
Odčervená očkovaná čipovaná, 7 týdnu stará. Váha mezi 3 až 3,5 kg. Dobre socializovaná, děti, auta, traktory, zvířata, doma i venku. Fotky jsem neupravovala. Za štěně chtějí 4000

20.4.2021 20:17
Atheira

XXX.XXX.209.8

To jsou ňufíni!!! Přeposlala jsem, případně se ozvu do SZ, kdyby chtěli kontakt.

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.5.2021 18:43
Uživatel s deaktivovaným účtem

Dneska hlídáme a je to psina.😁

Prcek má skoro 10 měsíců a bígloidovi budou 3 roky. Číro na hlavě bude nejspíš pozůstatek yorka, šel by z něj i culíček.😂🤣

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.5.2021 19:04
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Dneska hlídáme a je to psina.😁

Prcek má skoro 10 měsíců a bígloidovi budou 3 roky. Číro na hlavě bude nejspíš pozůstatek yorka, šel by z něj i culíček.😂🤣

Ti jsou skvělí, správní originálové :)

28.5.2021 20:13
Atheira

XXX.XXX.209.8

Ten chochol na hlavě!
Umí ho i zvednout? Jako papoušek?

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.5.2021 20:39
Uživatel s deaktivovaným účtem

Atheira napsal(a):
Ten chochol na hlavě!
Umí ho i zvednout? Jako papoušek?

Chcete tím snad naznačit, že je to až taková směska, že dědeček byl kakadu? 🤭

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.5.2021 21:02
Uživatel s deaktivovaným účtem

mě to spíš připomnělo Gremlins, tam byl taky jeden s takovým čírem

28.5.2021 21:14
Atheira

XXX.XXX.209.8

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
mě to spíš připomnělo Gremlins, tam byl taky jeden s takovým čírem

Taky...
Ale předpokládala jsem, že už ho koupali, a protože se nám nepřišla pochlubit, že už mají desítky kříženců menšího vzrůstu, vsadila jsem spíš na toho papoucha.

28.5.2021 21:15
Atheira

XXX.XXX.209.8

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Chcete tím snad naznačit, že je to až taková směska, že dědeček byl kakadu? 🤭

No jestli ne kakadu, tak aspoň korela... Ale něco tam určitě bude.

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.5.2021 21:21
Uživatel s deaktivovaným účtem

Atheira napsal(a):
Taky...
Ale předpokládala jsem, že už ho koupali, a protože se nám nepřišla pochlubit, že už mají desítky kříženců menšího vzrůstu, vsadila jsem spíš na toho papoucha.

Tak já myslela, ty co se narodili po vykoupání Gizma...ti už se snad dál nemnoží

S tím čírem je to fakty naprosto boží a originální pesan

28.5.2021 21:28
Atheira

XXX.XXX.209.8

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak já myslela, ty co se narodili po vykoupání Gizma...ti už se snad dál nemnoží

S tím čírem je to fakty naprosto boží a originální pesan

Když je namočíte, množí se všichni, nejen Gizmo. Když se nažerou po půlnoci, stane se z nich tohleto, co máte na obrázku. Ale čistě po tom namočení byli všichni rozkošní a huňatí jako Gizmo. Zásadní v tom bylo nenakrmit je po půlnoci. Takže jestli ir.ma z ničeho nic přijde - hahá, koukejte, asi je kříženej s mexickým naháčem - pak je něco divně a papouch to nebyl.

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.5.2021 21:38
Uživatel s deaktivovaným účtem

Atheira napsal(a):
Když je namočíte, množí se všichni, nejen Gizmo. Když se nažerou po půlnoci, stane se z nich tohleto, co máte na obrázku. Ale čistě po tom namočení byli všichni rozkošní a huňatí jako Gizmo. Zásadní v tom bylo nenakrmit je po půlnoci. Takže jestli ir.ma z ničeho nic přijde - hahá, koukejte, asi je kříženej s mexickým naháčem - pak je něco divně a papouch to nebyl.

Jo, to vlastně máte pravdu...se mi to nějak pomotalo, už je to dlouho, co jsem ten film viděla

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.5.2021 21:45
29.5.2021 08:31
Fiona.Praha

XXX.XXX.68.223

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Dneska hlídáme a je to psina.😁

Prcek má skoro 10 měsíců a bígloidovi budou 3 roky. Číro na hlavě bude nejspíš pozůstatek yorka, šel by z něj i culíček.😂🤣

Vracím se k původní diskusi:

Jméno je stále tajné? Podle číra ho můžeme identifikovat na ulici všichni
A kolik váží a měří? Je mu 10 měsíců, to asi neporoste, jen bude sílit.

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.5.2021 11:01
Uživatel s deaktivovaným účtem

Fiona.Praha napsal(a):
Vracím se k původní diskusi:

Jméno je stále tajné? Podle číra ho můžeme identifikovat na ulici všichni
A kolik váží a měří? Je mu 10 měsíců, to asi neporoste, jen bude sílit.

To je pravda, je to výrazný originál.😉

Jmenuje se Timík, výšku jsme neměřili, odhadem tak 35cm v kohoutku. Váží něco přes 9kg, ale měl by ještě zmohutnět, tipuji, že to dotáhne tak na 11kg, možná i 12kg, je zatím takový žížalkovitý.

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.5.2021 11:15
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
😁

..ten je uzasnej...

29.5.2021 13:23
Fiona.Praha

XXX.XXX.68.223

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
To je pravda, je to výrazný originál.😉

Jmenuje se Timík, výšku jsme neměřili, odhadem tak 35cm v kohoutku. Váží něco přes 9kg, ale měl by ještě zmohutnět, tipuji, že to dotáhne tak na 11kg, možná i 12kg, je zatím takový žížalkovitý.

Takový "akorátpes".
Jakou má srst? Trimovací? Krátkou? Yorkovou?

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.5.2021 14:40
Uživatel s deaktivovaným účtem

Fiona.Praha napsal(a):
Takový "akorátpes".
Jakou má srst? Trimovací? Krátkou? Yorkovou?

Mám dojem, že od každé trochu 😁

Číro je jemnější dlouhé, na těle srst krátká, hrubší, kolem čumáku, na břiše a nohách delší, ale taky hrubá. Na trimování to nebude, spíš jen občasné zastřižení toho, co někde přečnívá.
Tak, jak je na fotkách, je zcela bez úprav.

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.5.2021 14:59
Uživatel s deaktivovaným účtem

Má originální spací pozice 😂

30.5.2021 08:00
Fiona.Praha

XXX.XXX.70.53

Hodím to i sem, třeba se někomu zalíbí.
Když jsem ho viděla, okamžitě jsem si vzpomněla na bígloida ir.ma

Inzerát jsem omylem objevila na bazoši - roční bíglofox, Praha 8, podle PSČ je to Karlín, takže blízko metra a aut.nádraží Florenc i kousek od Hl.nádraží (vlak). To jenom, kdyby někdo nechtěl autem, nebo si ho chtěl zaparkovat někde na odstavném parkovišti.

https://zvirata.bazos.cz/inzerat/136773916/rocni-krizenec-bigla-x-hladkosrsteho-foxteriera-k-adopci.php

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.5.2021 09:05
Uživatel s deaktivovaným účtem

Fiona.Praha napsal(a):
Hodím to i sem, třeba se někomu zalíbí.
Když jsem ho viděla, okamžitě jsem si vzpomněla na bígloida ir.ma

Inzerát jsem omylem objevila na bazoši - roční bíglofox, Praha 8, podle PSČ je to Karlín, takže blízko metra a aut.nádraží Florenc i kousek od Hl.nádraží (vlak). To jenom, kdyby někdo nechtěl autem, nebo si ho chtěl zaparkovat někde na odstavném parkovišti.

https://zvirata.bazos.cz/inzerat/136773916/rocni-krizenec-bigla-x-hladkosrsteho-foxteriera-k-adopci.php

Je krásnej a vypadá chytře. Dominanci vůči člověku nevěřím, to bude nepovedený pokus o výchovu "pevnou rukou".

U nás je ale momentálně přepsíno a loveckou smečku neplánujeme.

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.5.2021 09:08
Uživatel s deaktivovaným účtem

Fiona.Praha napsal(a):
Hodím to i sem, třeba se někomu zalíbí.
Když jsem ho viděla, okamžitě jsem si vzpomněla na bígloida ir.ma

Inzerát jsem omylem objevila na bazoši - roční bíglofox, Praha 8, podle PSČ je to Karlín, takže blízko metra a aut.nádraží Florenc i kousek od Hl.nádraží (vlak). To jenom, kdyby někdo nechtěl autem, nebo si ho chtěl zaparkovat někde na odstavném parkovišti.

https://zvirata.bazos.cz/inzerat/136773916/rocni-krizenec-bigla-x-hladkosrsteho-foxteriera-k-adopci.php

Je krásný a na některých fotkách i bez vodítka.......Takový Robinek.

30.5.2021 09:29
Fiona.Praha

XXX.XXX.70.53

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Je krásnej a vypadá chytře. Dominanci vůči člověku nevěřím, to bude nepovedený pokus o výchovu "pevnou rukou".

U nás je ale momentálně přepsíno a loveckou smečku neplánujeme.

Nechtěla jsem Vám ho nadělit
Jen jsem si na Vašeho bígloida vzpomněla.
Tenhle je víc bígl, ten Váš je víc vše ostatní

Uživatel s deaktivovaným účtem

31.7.2021 12:44
Uživatel s deaktivovaným účtem

Dávám spíše pro Ífauňáky, mám k odběru stene NO bez pp, vlkošedé, psa, jedná se o vrh přes dvoje známe, stene jsem osobně viděla, je odcervene, ockované s má čip. K odběru od příštího týdne. Na případné dotazy a fotky upřednostňuji komunikaci přes sz.

Přidejte reakci

Přidat smajlík