Americký Stafordšírský Teriér štěňata s PP

Prodám Amerického stafordšírského teriéra - Chovatelská stanice nabízí štěň...
Dohodouamstafron
XXX.XXX.35.25
Mému psovi byl diagnostikován chronický zánět slinivky a teď dostává jen dietní granule a nesmí nic jiného. Byl ale zvyklý, pokud splnil nějaký příkaz, že dostal piškot. A bylo na něm vidět, jak mu to dělá radost. Teď nevím, čím bych ho mohla odměňovat, aby neztratil motivaci k plnění příkazů. Granule sice zatím žere s chutí, ale nic jiného ne, takže mám obavy, že mu jako odměna přestanou stačit. Nevíte, čím by šly piškoty nahradit při té dietě?
Uživatel s deaktivovaným účtem
Nie som odborník, ale čo laicky viem, že pri týchto zápaloch je problematický predovšetkým príjem tukov a aj vlákniny. Pokiaľ žerie diétne granule tak je to vlastne super - zostavovať dietnu kŕmnu dávku "laicky" je síce možné, ale chce to riadne vedomosti z oblasti výživy a kŕmenia ☺. Z okolia viem, že psíkom s podobnými diagnózami ako odmenky (ozaj máličko) podávajú čisté sušené mäso - netučné - kuracie prsia, králik ..
Slinivkářku mám doma já.
Low fat granule a konzervy taky máme a ano, na veterině mi tvrdili, že nic jiného nesmí a domácí stravu nedoporučili s tím, že nebudu schopná dodržet správné poměry živin.
Fena ale před tím byla skoro 7 let na barfu a přestože jí veterinární dieta chutná, nebyla jsem ochotná se smířit s tím, že nic jiného dlouho (nebo navždy) do huby nevezme.
A spotřebu pamlsků máme poměrně velkou, cvičíme, trénujeme nosework...
Začala jsem jí tedy vařit maso + zeleninu+přílohy, nějaké info se najít dá a hodně informací je tady:
https://www.dogaware.com/articles/wdjpancreatitis.html#recovering
případně v internetové poradně dr. Šťourače, která už není aktivní, ale funguje tam vyhledávání a pak v časopise Pes přítel člověka 10/2017 je od něj o slinivce článek.