Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
28.7.2007 09:10

Co je to za plemeno? Pozná to někdo? Už se těším na rýpaly.

28.7.2007 09:13

krokodyl napsal(a):

Bílej boxerek

28.7.2007 09:20

dejna napsal(a):
Bílej boxerek

bílý boxer a je moc krásný ... jak je starý?

28.7.2007 09:45

mikka napsal(a):
bílý boxer a je moc krásný ... jak je starý?

jojo..bílej boxer........a určitě jste krokodýlku čekal opět...že bílí jsou špatní...atd.....mě se moc líbí....

28.7.2007 10:17

sabina napsal(a):
jojo..bílej boxer........a určitě jste krokodýlku čekal opět...že bílí jsou špatní...atd.....mě se moc líbí....

hm, já bych tam viděla šmrncnutou doginu . krokodýlku, napište copak to máte. ale vypadá pěkně

28.7.2007 10:32

zezacha napsal(a):
hm, já bych tam viděla šmrncnutou doginu . krokodýlku, napište copak to máte. ale vypadá pěkně

Já tam taky vidím dogu, ale nejsem odborník

cobli

28.7.2007 10:48
cobli

lmusa napsal(a):
Já tam taky vidím dogu, ale nejsem odborník

jeto Němec ( něm.boxer x něm.doga )

28.7.2007 11:25

cobli napsal(a):
jeto Němec ( něm.boxer x něm.doga )

a co tak americký buldog x německá doga

28.7.2007 11:30

lmusa napsal(a):
a co tak americký buldog x německá doga

Je to čistý bílý boxer. A bude mu pět měsíců.

cobli

28.7.2007 13:24
cobli

krokodyl napsal(a):
Je to čistý bílý boxer. A bude mu pět měsíců.

Tak snad jsme neurazili Je krásnej ! Jak se jmenuje ?

29.7.2007 07:41

cobli napsal(a):
Tak snad jsme neurazili Je krásnej ! Jak se jmenuje ?

Určitě jste neurazili. Jmenuje se Igi.

29.7.2007 13:41

krokodyl napsal(a):
Určitě jste neurazili. Jmenuje se Igi.

Ahojda,je krásnej!!!!!!!A neni hluchej??Já mám Bulterierku bílou s flekama a je bohužel hluchá!!ale vybrala jsem si jí už jako 10 denní mimi a tak jsem to nevzdala a je to moje štěstí!!!

29.7.2007 14:57

pupulu napsal(a):