Canisterapie - severní Čechy ?

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
6.10.2008 18:31
luciusl

XXX.XXX.217.210

Zdravím, hledám společnost nebo dobrovolníky, kteří se zabývají canisterapií v okolí Teplic až Mostu. Ráda bych nabídla své služby a získala nějaké zkušenosti.

7.10.2008 17:47
hejakral

XXX.XXX.12.17

luciusl napsal(a):
Zdravím, hledám společnost nebo dobrovolníky, kteří se zabývají canisterapií v okolí Teplic až Mostu. Ráda bych nabídla své služby a získala nějaké zkušenosti.

Ahoj, jsem z okresu Teplice a provozovat canisterapii mi u delší dobu leží v hlavě jako dobrý nápad ale nikde jsem nenašla nikoho, kdo by se přidal, jsem začátečník,

7.10.2008 19:12
luciusl

XXX.XXX.217.210

hejakral napsal(a):
Ahoj, jsem z okresu Teplice a provozovat canisterapii mi u delší dobu leží v hlavě jako dobrý nápad ale nikde jsem nenašla nikoho, kdo by se přidal, jsem začátečník,

Ahojky, tak to jsme dvě - dva ??? Chjo, nejsem schopná nikde na netu najít kontakt na někoho, kdo to tu dělá a kdo by poradil do začátku

9.10.2008 16:27
hejakral

XXX.XXX.12.17

luciusl napsal(a):
Ahojky, tak to jsme dvě - dva ??? Chjo, nejsem schopná nikde na netu najít kontakt na někoho, kdo to tu dělá a kdo by poradil do začátku

takže dvě..............
kdysi jsem na nějakých stránkách našla kontakt na paní z Teplic ale když jsem s ní mluvila, řekla mi, že už canisterapii nedělá, odku d jsi? já z Krupky

9.10.2008 16:30
hejakral

XXX.XXX.12.17

hejakral napsal(a):
takže dvě..............
kdysi jsem na nějakých stránkách našla kontakt na paní z Teplic ale když jsem s ní mluvila, řekla mi, že už canisterapii nedělá, odku d jsi? já z Krupky

http://www.canisterapie.cz/kraje/ustecky.htm

tady jsem to našla, ale už tam jsou úplně jiná jména

9.10.2008 18:32
luciusl

XXX.XXX.217.210

hejakral napsal(a):
http://www.canisterapie.cz/kraje/ustecky.htm

tady jsem to našla, ale už tam jsou úplně jiná jména