Ahoj holky,
tak zakládám téměř jubilejní pětku. :) Vše nejlepší. Chci se c vámi poradit. Už jsem dneska byla rozhodnutá dát akci štěně na chvíli k ledu a zvolnit a počkat na Ely, jenže...jsem večer úplně náhodou narazila na CHS Donnevara. Nevíte o ní někdo nějakou info mimo to, co mají na stránkách? Mají volného pejska.....a já mám už zase dilema. Tohle by zas bylo dosti naryhclo, víc, než jsme předpokládala, na druhou stranu někdy je být bláznivý nejlepší věc, co lze udělat, tak nevím. Moc by mi pomohlo, kdybyste někdo o té chovce něco věděli, třeba z doslechu. Zkusím se zeptat chovatelky Elynky, zda o ní něco neví. Já vím jen to, co jsme vyčetla na stránkách a to, že rodiče jsou oba z této chovky, ale v rodokmenech rodičů jsme na příbuzenské krytí nenarazila. Ale jsem laik a leccos mi mohlo uniknout...
A co vy?
S.
Já až tak čekací typ nejsem, spíš zastávám názor, že když už se jendou něco udělá, nějak se to s trochou chtění vždycky zařídí. Každopádně mi dneska přišla zpráva od chovatelky, že Elynka hárá a že štěnda budou na světě pokud vše klapne před Vánoci. Což znamená, že odběr bude zhruba an den přesně na naše dvouletéí výročí spolu. :) Takže řízením osudu to vypadá na happy end
Saina: No jupííí! Tak vidíš, nakonec to bude podle tvých představ :)! Gratuluju k hárání Elynky, snad se to povede tak jak má. Už se těším na tvoje zážitky s pesanem.
Taky vám zase jeden povím. Dneska jsem byla 2 hodiny pryč, Balt sám samotinký (Míša s mamkou na chatě). Bývá naštěstí hodný, nevyje, jen občas vytahá boty (oproti té malé černé ničitelce je fakt zlatý ). Přijdu domů, smradu jak v prasečárně, Balt nasrajdil 2 dosti slušné hromady. To se omlouvá. Ale to, že půlku sežral tak, že měl od toho celou tlamu a další půlku rozvlekl na svých bělostných pacinkách po celé předsíni (koberec!!!), to už jsem udýchávala těžko. A ještě hůř to, že si otevřel dveře do pokoje a zahovnil i peřiny.... No, naštěstí jsem se ovládla a nic se mu nestalo
. Miluju pejsky!